דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1848

    המשחק מתחיל.
    הילד,
    החמד.
    עומד וצופה,
    אך יחס הוא אינו מקבל.
    רגלי חבריו
    מדשדשות ורצות,
    אחרי העגול.
    והוא מחכה
    לשימת לב,
    עולמו שחור.
    אך להם -אין!
    חרם?!
    כפי שזה ניראה
    אכן.
    זוהי אמירה.
    ⚽ ⚽ ⚽

    גם לכם קורה להתקל בזה??
    אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
      #1849

      הרגעים האלו
      שמשהו בי נשבר
      מרגישה כאילו
      העולם הזה נגמר

      רגעים קצת עצובים
      שמשהו בי כואב
      אני בוכה לאלוקים
      אבל זה לא מרפא את הלב

      רגעים שאני חושבת
      שאולי אני סתם מגזימה
      מה אני כבר עוברת
      על מה המהומה

      הרגעים האלו
      שהכל כל כך קשה
      חושבת על 'אילו'
      אבל זה ממש לא מרפא

      רגעים מבאסים
      שאין לי עוד מילים
      להגדיר את התחושה
      שפועמת בי בפנים

      בואו נגיד ביחד:
      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

        הרגעים האלו
        שמשהו בי נשבר
        מרגישה כאילו
        העולם הזה נגמר

        רגעים קצת עצובים
        שמשהו בי כואב
        אני בוכה לאלוקים
        אבל זה לא מרפא את הלב

        רגעים שאני חושבת
        שאולי אני סתם מגזימה
        מה אני כבר עוברת
        על מה המהומה

        הרגעים האלו
        שהכל כל כך קשה
        חושבת על 'אילו'
        אבל זה ממש לא מרפא

        רגעים מבאסים
        שאין לי עוד מילים
        להגדיר את התחושה
        שפועמת בי בפנים

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
        #1850

        רצוני לעשות רצונך
        להרגיש אותך
        להתקרב אליך
        לדעת שהכול ממך.
        לא יודעת איך
        לעשות זאת.
        מוצאת
        את עצמי
        מסתובבת
        סביב עצמי
        רוצה להגיע
        לרצוני
        הרצון שלי חזק
        אבא והוא מוחזק
        אצלי בכל הכח.
        שוב אומר אותו בקול הכוח
        רצוני לעשות רצונך.
        אבא לא הפוך
        גם אם זה ניראה
        בכאילו זה אמיתי
        תאמין לי אבא!!!!!!!!.

        טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
        "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #1851

          בס"ד
          -תמשיך קדימה-

          רוצה לעוף, למקום שקט,
          שארגיש לי קצת טוב.
          לשפוך לך ת'לב,
          כי רק אתה יכול להבין 
          ת'כאב שנמצא בתוכי.
          אני רוצה רק להתקרב ,
          אך מרגיש שחשוך בליבי ...

          לא, אל תתייאש מהעבר
          תמשיך קדימה,
          עם ראש למעלה.
          אל תביט אחורה, 
          הוא מרים אותך גבוה.
          הוא יאיר את דרכך,
          ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

          גם אחרי כל ההסברים -
          הצלחתי ליפול.
          גם שקיבלתי תשובות -
          בליבי היו עוד שאלות,
          לא ידעתי כבר מה לעשות.
          תאיר לי את הלב , 
          ותרפא בי כל כאב ...
          ©

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מרבמ מנותק
            מרבמ מנותק
            מרב
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
            #1852

            ילדונת?
            מתמודדת?
            מתבגרת?
            למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
            מבקשת?
            מייחלת?
            הוא כאן! הוא נמצא!
            תפני אליו,אהובה!
            אותך הוא אוהב,
            חיבוק הוא גם שולח
            ולא בורח!
            זאת את הבורחת!
            השוכחת,
            שהוא לא-אשם.
            אלה הוא-ה'
            שאותך הוא הכי אוהב
            ❤️❤️❤️

            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1853

              ואני מנקה את הלב
              מכל הזוהמה
              לא רק את האבק
              אלא מהרע
              מכל מה שמרחיק אותי
              ומכל מה ששובר
              מכל מה שמוריד אותי
              וגורם לי למשבר
              משבר באמונה
              משבר בטהרה
              כישלון בניקיות
              כישלון בפנימיות
              ניקיון הלב
              משירים שנכנסים אליו
              ומושכים אותי אחורה
              כדי להיות בלעדיו
              בפסח ננקה את הלב
              כי זה יסוד חשוב
              לפעמים זה יהיה קצת כואב
              אבל כדי בתשובה לשוב
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • טותייייט טותיייי

                ואני מנקה את הלב
                מכל הזוהמה
                לא רק את האבק
                אלא מהרע
                מכל מה שמרחיק אותי
                ומכל מה ששובר
                מכל מה שמוריד אותי
                וגורם לי למשבר
                משבר באמונה
                משבר בטהרה
                כישלון בניקיות
                כישלון בפנימיות
                ניקיון הלב
                משירים שנכנסים אליו
                ומושכים אותי אחורה
                כדי להיות בלעדיו
                בפסח ננקה את הלב
                כי זה יסוד חשוב
                לפעמים זה יהיה קצת כואב
                אבל כדי בתשובה לשוב
                טוהר

                נוודנ מנותק
                נוודנ מנותק
                נווד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                #1854

                אם אתה נהנה
                לראות אותי בוכה,
                בהנאה.

                אם הסבל שלי
                עושה לך את זה,
                ב*הבה.

                אני את שלי
                עשיתי.
                מיליון פעמים
                שניסתי
                ללכת אחריך באף על פי.

                אף על פי
                שכל כך רציתי,
                ידעתי שאתה לא רוצה.

                אף על פי
                שלפעמים טעיתי,
                קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                אם אתה מרחיק אותי ממך.
                יהיה קשה לחזור,
                וזו כבר אשמתך.

                אני יודע
                שאתה יודע
                שאני יודע
                שאתה אמת
                אז למה כל כך מסובך
                זה מעלה קנאה במת.

                אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  הודיה 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1855

                  אוי אבא
                  אתה לא יודע
                  כמה שאני
                  אוהבת אותך
                  ומעריכה אותך
                  ואין לי את הדבר
                  שהכי יקר לך
                  להקריב לך
                  תן לי מילה
                  תשפוך לי דמעה
                  אני יקריב לך
                  את כל עולמי
                  את כל מה
                  שיקר לך ולי
                  אבא
                  רק תן לי כוחות להמשיך
                  ולמלאות את החסר
                  ואני אהיה שליחה
                  רק שלך
                  ולמלא את רצונותיך
                  בלב שלם
                  מתוך הנשמה
                  שנתתה לי
                  שהכל הוא שלך
                  אני פה בעולם
                  רק לפאר אותך
                  ולעשות כרצונך
                  למרות
                  שלא כ"כ מצליחה
                  אבל ממשיכה לנסות
                  ואקריב לך
                  את כל עולמי
                  את כל עולמך
                  רק תגיד לי
                  מה הכי יקר לך

                  מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מא1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1856
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                      #1857

                      מחלה

                      השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                      אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                      עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                      לא לחצאים בלי מחיצות
                      נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                      אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                      לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                      זה ההוד זה היסוד
                      כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                      גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                      היה קשה לדבר על זה בקול
                      אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                      אז עכשיו אני יכול

                      נפשי חולת אהבתך
                      אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                      נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                      חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                      אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                      בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                      אז תתחזק ותתרפק
                      והיתה לה אהבת עולם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מא1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                        #1858

                        להתחדש
                        בכל יום שוב להתרגש,
                        שבליבי תבער האש
                        ולא אתייאש

                        אביב
                        פריחה מסביב,
                        יש לי אבא שמקשיב
                        וכל צעד לי מחשיב

                        כמו בלבלוב
                        כך אני בן אהוב-
                        מתחיל מחדש שוב ושוב
                        וזה מה שחשוב!!!🌺

                        חודש טוב ומבורך!
                        חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                        ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • שיר 5ש מנותק
                          שיר 5ש מנותק
                          שיר 5
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1859

                          אין לי כבר כוחות
                          רוצה טיפה להיות.
                          את עצמי להרגיש
                          בלי להרעיש
                          לשבת בשקט, לחלום
                          על הבית והחום
                          שאני רוצה לבנות
                          עניינים ברום עולם
                          שבמרוץ כך נעלם
                          משאיר לי אבק
                          שלועג לי, נאבק
                          להשאר עלי
                          להדבק אלי.
                          אין לי לזה זמן
                          מוצאת את עצמי כבר מזמן
                          מבקשת לנוח, להנפש
                          לעצור את גלגל החיים
                          המתיש, המהיר
                          העמוס ברעשים
                          שלא נותנים לך ללכת.

                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1860

                            לפעמים הכל מבלבל
                            ואת לא רוצה להישבר
                            מרגישה חזקה בתוך הלב
                            ומבחוץ מרגישה את הכאב
                            הרבה שאלות ותהיות
                            מה רצית רק תשובות
                            הכלה ואהבה יעזרו הרבה
                            אך מעט מאד שזה קורה
                            וכל מה שרצית
                            וכל מה שחלמת
                            רק מחצית
                            מימה שקיבלת
                            ולמה שואלת את עצמך
                            בכל לילה במיטה
                            הרי רק בזכותך
                            עלית במדרגה
                            ואחרי כל השברים
                            וכל המשברים
                            את שואלת את עצמך
                            למה החיים שלך
                            טו מאצ מסובכים?
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1861
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                #1862

                                אבא,אני שלך!
                                אבא,אני ביתך!
                                אותך תמיד אוהב,
                                אתה הוא הגדול מכולם.
                                מגשים,מקשיב.
                                אתה הוא מלך העולם.
                                לא שרים,ולא ראשים.
                                וגם לא חשובים.
                                החושבים,הטועים,
                                שוכחים,המכחישים.
                                אתה האבא,היושב על הכסא
                                השולט.
                                ובעיקר אוהב...❤
                                תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1863

                                  מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
                                  לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

                                  יש לי אלוקים
                                  ויש לי תורה
                                  יש לי את הארץ
                                  אבל יש לי גם מדינה

                                  הארץ עם אלוקים
                                  המדינה עם השטן
                                  הארץ של התורה
                                  והמדינה בראש קטן

                                  הארץ של ה'
                                  והמדינה כופרת
                                  הארץ של תכלית
                                  והמדינה אובדת

                                  הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
                                  ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
                                  זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
                                  שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

                                  זה חולשה מול כוח
                                  רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
                                  ניסו לשלב את השניים
                                  ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

                                  ולכן המציאות נראת כמו היום
                                  מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
                                  של אמונה מול כפירה
                                  של טומאה מול טהרה

                                  עד שהאור ינצח
                                  כי עמ"י הוא עם הנצח
                                  אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
                                  שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • לומדת ללכתל מנותק
                                    לומדת ללכתל מנותק
                                    לומדת ללכת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1864

                                    לכי לך

                                    לכי לך בת אהובה
                                    לכי לך מבית אביך
                                    לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
                                    לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

                                    לכי לך בת יקרה
                                    לכי לך ממולדתך
                                    לכי לך מהרגלייך
                                    לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

                                    לכי לך בת של מלך
                                    לכי לך אל הדרך
                                    לכי לך לכביש, לשביל ולהר
                                    לכי לך כי בך המלך בחר.

                                    לכי לך משם בת קרובה
                                    לכי לך ותזכי לרבבה
                                    לכי לך ממדבר ערבה.
                                    "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
                                    "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • לומדת ללכתל מנותק
                                      לומדת ללכתל מנותק
                                      לומדת ללכת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1865
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האיילים
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                                        #1866

                                        הם גורמים לי להרגיש
                                        כזאת'י נחותה
                                        לידם אני כבר
                                        לא כל כך שווה
                                        הרמה שם מעלי
                                        הרף עולה למעלה
                                        לא מתחשב בגיל
                                        שם הכישרון שלי
                                        הוא עוד אחד
                                        רגיל
                                        מנסה את מזלי
                                        מתחרטת על הרגע
                                        נתקלת לראשונה
                                        במשוב כזה פוגע
                                        בניסיון השני
                                        נחתמת החלטה
                                        לשם כבר לא חוזרת
                                        למקום שונה פונה
                                        לסביבה אחרת
                                        שבאמת מעריכה

                                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1867

                                          בס"ד

                                          לא רצה לאכזב, רצה להראות
                                          שהוא חזק כמו זאב.
                                          והנסיונות שהוא עובר,
                                          לא ישברו אותו כל כך מהר.
                                          הוא ניסה להתגבר,
                                          הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

                                          אבל זה בא וקרס,
                                          כמו מעשה קונדס .
                                          לא בשליטה,
                                          אלא מעומס בשגרה.

                                          הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
                                          למצוא תעצמו מחדש.
                                          וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
                                          תניחו לו.
                                          הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
                                          🙏🙏🙏

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול