דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הודיה 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1843

    מישהו יכול לעזור לי?
    בבחירות שלי.
    בצעדים שלי.
    בקשיים שלי.
    במחשבות שלי.
    טוב אבל
    איבדתי כבר את
    האמון שלי
    באנשים
    ונשאר לי רק
    בה'
    אז אבא
    תן לי כוחות
    ועצות
    לבנות את השביל
    שמיועד רק לי
    שביל שאשמח בו
    שאצליח לעבור
    בו בגדול
    בלי ליפול בדרך
    שביל מיוחד
    אחד כזה רק בשבילי
    בלי מתחרים
    אני רוצה כבר
    את השביל שלי
    את השביל
    שאני חיה
    בדרכו
    ויחייה
    שביל השבילים
    שביל החיים.

    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • לומדת ללכתל מנותק
      לומדת ללכתל מנותק
      לומדת ללכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1844

      ציפור
      חדשה
      ירדה לעולם

      ציוץ
      קטן
      נכנס לי ללב

      ילדה טהורה
      עיניים גדולות
      חצתה היום אוקיינוס

      ככה מתחילים חיים.
      ||אחיינית ראשונה😆 ||

      .Confuse them with your silence"
      ".Shock them with your actions

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1845

        זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
        רציתי אז לברוח לשבת מול הים
        מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
        למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
        ישבתי על ספסל מחפש תיעד
        היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
        הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
        את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
        רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
        שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
        צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
        אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
        לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
        וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
        אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
        אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
        מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
        תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
        תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
        כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
        אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
        תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
        סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
        אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
        ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
        לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
        תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
        שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
        טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
        שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
        אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
        אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1846

          הניסיונות לא מפסיקים להגיע
          שום דבר אותי לא מרגיע
          כל דבר בלב שלי נוגע
          מי יכול אותי להרגיע

          אבא אני לבד
          תכלס אין לי אף אחד
          מי יכול לשמוע
          מי יכול איתי לדמוע

          אבא לא כל דבר
          קל להגיד
          אבא לא כל מה שקל
          יכול להציל

          אבא מי יחבק אותי
          מי ישמע אותי
          מי יגן עלי
          מי אוהב אותי

          אבא הלב שלי כבר מרוסק
          כל דבר פה נהיה כמו שק
          שק של הדמעות שלי
          שק של הכאב שבי

          אבא מתי זה יגמר
          אבא מתי תגיע
          אבא מתי תוכל כבר
          אותי להשיע

          אבא אני נגמרת
          אבא אני נשברת
          אבא פעם הייתי חזקה
          היום אני עם לב
          ששורט לי את הנשמה....

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1847

            הזמן הזה שייך
            לזמן הרע שלי
            תמיד הוא כך נמתח
            וכבר נמאס לי

            אני סוחבת את עצמי
            וזה מרגיש קצת מיותר
            אין בי משהו פנימי
            הכל התלכלך וכוער

            אני ריקה בקטע רע
            תוהה אם יש לי בחירה
            אתה תקעת אותי כאן
            וכבר חבל לי על הזמן

            חשבתי שאני טובה
            אבל כנראה שטעיתי
            פעם הייתי קרובה
            היום אני נכשלתי

            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מרבמ מנותק
              מרבמ מנותק
              מרב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1848

              המשחק מתחיל.
              הילד,
              החמד.
              עומד וצופה,
              אך יחס הוא אינו מקבל.
              רגלי חבריו
              מדשדשות ורצות,
              אחרי העגול.
              והוא מחכה
              לשימת לב,
              עולמו שחור.
              אך להם -אין!
              חרם?!
              כפי שזה ניראה
              אכן.
              זוהי אמירה.
              ⚽ ⚽ ⚽

              גם לכם קורה להתקל בזה??
              אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                #1849

                הרגעים האלו
                שמשהו בי נשבר
                מרגישה כאילו
                העולם הזה נגמר

                רגעים קצת עצובים
                שמשהו בי כואב
                אני בוכה לאלוקים
                אבל זה לא מרפא את הלב

                רגעים שאני חושבת
                שאולי אני סתם מגזימה
                מה אני כבר עוברת
                על מה המהומה

                הרגעים האלו
                שהכל כל כך קשה
                חושבת על 'אילו'
                אבל זה ממש לא מרפא

                רגעים מבאסים
                שאין לי עוד מילים
                להגדיר את התחושה
                שפועמת בי בפנים

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                  הרגעים האלו
                  שמשהו בי נשבר
                  מרגישה כאילו
                  העולם הזה נגמר

                  רגעים קצת עצובים
                  שמשהו בי כואב
                  אני בוכה לאלוקים
                  אבל זה לא מרפא את הלב

                  רגעים שאני חושבת
                  שאולי אני סתם מגזימה
                  מה אני כבר עוברת
                  על מה המהומה

                  הרגעים האלו
                  שהכל כל כך קשה
                  חושבת על 'אילו'
                  אבל זה ממש לא מרפא

                  רגעים מבאסים
                  שאין לי עוד מילים
                  להגדיר את התחושה
                  שפועמת בי בפנים

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                  #1850

                  רצוני לעשות רצונך
                  להרגיש אותך
                  להתקרב אליך
                  לדעת שהכול ממך.
                  לא יודעת איך
                  לעשות זאת.
                  מוצאת
                  את עצמי
                  מסתובבת
                  סביב עצמי
                  רוצה להגיע
                  לרצוני
                  הרצון שלי חזק
                  אבא והוא מוחזק
                  אצלי בכל הכח.
                  שוב אומר אותו בקול הכוח
                  רצוני לעשות רצונך.
                  אבא לא הפוך
                  גם אם זה ניראה
                  בכאילו זה אמיתי
                  תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                  טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                  "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #1851

                    בס"ד
                    -תמשיך קדימה-

                    רוצה לעוף, למקום שקט,
                    שארגיש לי קצת טוב.
                    לשפוך לך ת'לב,
                    כי רק אתה יכול להבין 
                    ת'כאב שנמצא בתוכי.
                    אני רוצה רק להתקרב ,
                    אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                    לא, אל תתייאש מהעבר
                    תמשיך קדימה,
                    עם ראש למעלה.
                    אל תביט אחורה, 
                    הוא מרים אותך גבוה.
                    הוא יאיר את דרכך,
                    ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                    גם אחרי כל ההסברים -
                    הצלחתי ליפול.
                    גם שקיבלתי תשובות -
                    בליבי היו עוד שאלות,
                    לא ידעתי כבר מה לעשות.
                    תאיר לי את הלב , 
                    ותרפא בי כל כאב ...
                    ©

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                      #1852

                      ילדונת?
                      מתמודדת?
                      מתבגרת?
                      למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                      מבקשת?
                      מייחלת?
                      הוא כאן! הוא נמצא!
                      תפני אליו,אהובה!
                      אותך הוא אוהב,
                      חיבוק הוא גם שולח
                      ולא בורח!
                      זאת את הבורחת!
                      השוכחת,
                      שהוא לא-אשם.
                      אלה הוא-ה'
                      שאותך הוא הכי אוהב
                      ❤️❤️❤️

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1853

                        ואני מנקה את הלב
                        מכל הזוהמה
                        לא רק את האבק
                        אלא מהרע
                        מכל מה שמרחיק אותי
                        ומכל מה ששובר
                        מכל מה שמוריד אותי
                        וגורם לי למשבר
                        משבר באמונה
                        משבר בטהרה
                        כישלון בניקיות
                        כישלון בפנימיות
                        ניקיון הלב
                        משירים שנכנסים אליו
                        ומושכים אותי אחורה
                        כדי להיות בלעדיו
                        בפסח ננקה את הלב
                        כי זה יסוד חשוב
                        לפעמים זה יהיה קצת כואב
                        אבל כדי בתשובה לשוב
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • טותייייט טותיייי

                          ואני מנקה את הלב
                          מכל הזוהמה
                          לא רק את האבק
                          אלא מהרע
                          מכל מה שמרחיק אותי
                          ומכל מה ששובר
                          מכל מה שמוריד אותי
                          וגורם לי למשבר
                          משבר באמונה
                          משבר בטהרה
                          כישלון בניקיות
                          כישלון בפנימיות
                          ניקיון הלב
                          משירים שנכנסים אליו
                          ומושכים אותי אחורה
                          כדי להיות בלעדיו
                          בפסח ננקה את הלב
                          כי זה יסוד חשוב
                          לפעמים זה יהיה קצת כואב
                          אבל כדי בתשובה לשוב
                          טוהר

                          נוודנ מנותק
                          נוודנ מנותק
                          נווד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                          #1854

                          אם אתה נהנה
                          לראות אותי בוכה,
                          בהנאה.

                          אם הסבל שלי
                          עושה לך את זה,
                          ב*הבה.

                          אני את שלי
                          עשיתי.
                          מיליון פעמים
                          שניסתי
                          ללכת אחריך באף על פי.

                          אף על פי
                          שכל כך רציתי,
                          ידעתי שאתה לא רוצה.

                          אף על פי
                          שלפעמים טעיתי,
                          קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                          אם אתה מרחיק אותי ממך.
                          יהיה קשה לחזור,
                          וזו כבר אשמתך.

                          אני יודע
                          שאתה יודע
                          שאני יודע
                          שאתה אמת
                          אז למה כל כך מסובך
                          זה מעלה קנאה במת.

                          אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הודיה 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1855

                            אוי אבא
                            אתה לא יודע
                            כמה שאני
                            אוהבת אותך
                            ומעריכה אותך
                            ואין לי את הדבר
                            שהכי יקר לך
                            להקריב לך
                            תן לי מילה
                            תשפוך לי דמעה
                            אני יקריב לך
                            את כל עולמי
                            את כל מה
                            שיקר לך ולי
                            אבא
                            רק תן לי כוחות להמשיך
                            ולמלאות את החסר
                            ואני אהיה שליחה
                            רק שלך
                            ולמלא את רצונותיך
                            בלב שלם
                            מתוך הנשמה
                            שנתתה לי
                            שהכל הוא שלך
                            אני פה בעולם
                            רק לפאר אותך
                            ולעשות כרצונך
                            למרות
                            שלא כ"כ מצליחה
                            אבל ממשיכה לנסות
                            ואקריב לך
                            את כל עולמי
                            את כל עולמך
                            רק תגיד לי
                            מה הכי יקר לך

                            מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

                            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מא1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1856
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #1857

                                מחלה

                                השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                                אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                                עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                                לא לחצאים בלי מחיצות
                                נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                                אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                                לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                                זה ההוד זה היסוד
                                כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                                גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                                היה קשה לדבר על זה בקול
                                אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                                אז עכשיו אני יכול

                                נפשי חולת אהבתך
                                אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                                נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                                חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                                אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                                בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                                אז תתחזק ותתרפק
                                והיתה לה אהבת עולם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מא1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                  #1858

                                  להתחדש
                                  בכל יום שוב להתרגש,
                                  שבליבי תבער האש
                                  ולא אתייאש

                                  אביב
                                  פריחה מסביב,
                                  יש לי אבא שמקשיב
                                  וכל צעד לי מחשיב

                                  כמו בלבלוב
                                  כך אני בן אהוב-
                                  מתחיל מחדש שוב ושוב
                                  וזה מה שחשוב!!!🌺

                                  חודש טוב ומבורך!
                                  חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                                  ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1859

                                    אין לי כבר כוחות
                                    רוצה טיפה להיות.
                                    את עצמי להרגיש
                                    בלי להרעיש
                                    לשבת בשקט, לחלום
                                    על הבית והחום
                                    שאני רוצה לבנות
                                    עניינים ברום עולם
                                    שבמרוץ כך נעלם
                                    משאיר לי אבק
                                    שלועג לי, נאבק
                                    להשאר עלי
                                    להדבק אלי.
                                    אין לי לזה זמן
                                    מוצאת את עצמי כבר מזמן
                                    מבקשת לנוח, להנפש
                                    לעצור את גלגל החיים
                                    המתיש, המהיר
                                    העמוס ברעשים
                                    שלא נותנים לך ללכת.

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1860

                                      לפעמים הכל מבלבל
                                      ואת לא רוצה להישבר
                                      מרגישה חזקה בתוך הלב
                                      ומבחוץ מרגישה את הכאב
                                      הרבה שאלות ותהיות
                                      מה רצית רק תשובות
                                      הכלה ואהבה יעזרו הרבה
                                      אך מעט מאד שזה קורה
                                      וכל מה שרצית
                                      וכל מה שחלמת
                                      רק מחצית
                                      מימה שקיבלת
                                      ולמה שואלת את עצמך
                                      בכל לילה במיטה
                                      הרי רק בזכותך
                                      עלית במדרגה
                                      ואחרי כל השברים
                                      וכל המשברים
                                      את שואלת את עצמך
                                      למה החיים שלך
                                      טו מאצ מסובכים?
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1861
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מרבמ מנותק
                                          מרבמ מנותק
                                          מרב
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                          #1862

                                          אבא,אני שלך!
                                          אבא,אני ביתך!
                                          אותך תמיד אוהב,
                                          אתה הוא הגדול מכולם.
                                          מגשים,מקשיב.
                                          אתה הוא מלך העולם.
                                          לא שרים,ולא ראשים.
                                          וגם לא חשובים.
                                          החושבים,הטועים,
                                          שוכחים,המכחישים.
                                          אתה האבא,היושב על הכסא
                                          השולט.
                                          ובעיקר אוהב...❤
                                          תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

                                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול