דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #1851

    בס"ד
    -תמשיך קדימה-

    רוצה לעוף, למקום שקט,
    שארגיש לי קצת טוב.
    לשפוך לך ת'לב,
    כי רק אתה יכול להבין 
    ת'כאב שנמצא בתוכי.
    אני רוצה רק להתקרב ,
    אך מרגיש שחשוך בליבי ...

    לא, אל תתייאש מהעבר
    תמשיך קדימה,
    עם ראש למעלה.
    אל תביט אחורה, 
    הוא מרים אותך גבוה.
    הוא יאיר את דרכך,
    ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

    גם אחרי כל ההסברים -
    הצלחתי ליפול.
    גם שקיבלתי תשובות -
    בליבי היו עוד שאלות,
    לא ידעתי כבר מה לעשות.
    תאיר לי את הלב , 
    ותרפא בי כל כאב ...
    ©

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
      #1852

      ילדונת?
      מתמודדת?
      מתבגרת?
      למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
      מבקשת?
      מייחלת?
      הוא כאן! הוא נמצא!
      תפני אליו,אהובה!
      אותך הוא אוהב,
      חיבוק הוא גם שולח
      ולא בורח!
      זאת את הבורחת!
      השוכחת,
      שהוא לא-אשם.
      אלה הוא-ה'
      שאותך הוא הכי אוהב
      ❤️❤️❤️

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1853

        ואני מנקה את הלב
        מכל הזוהמה
        לא רק את האבק
        אלא מהרע
        מכל מה שמרחיק אותי
        ומכל מה ששובר
        מכל מה שמוריד אותי
        וגורם לי למשבר
        משבר באמונה
        משבר בטהרה
        כישלון בניקיות
        כישלון בפנימיות
        ניקיון הלב
        משירים שנכנסים אליו
        ומושכים אותי אחורה
        כדי להיות בלעדיו
        בפסח ננקה את הלב
        כי זה יסוד חשוב
        לפעמים זה יהיה קצת כואב
        אבל כדי בתשובה לשוב
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • טותייייט טותיייי

          ואני מנקה את הלב
          מכל הזוהמה
          לא רק את האבק
          אלא מהרע
          מכל מה שמרחיק אותי
          ומכל מה ששובר
          מכל מה שמוריד אותי
          וגורם לי למשבר
          משבר באמונה
          משבר בטהרה
          כישלון בניקיות
          כישלון בפנימיות
          ניקיון הלב
          משירים שנכנסים אליו
          ומושכים אותי אחורה
          כדי להיות בלעדיו
          בפסח ננקה את הלב
          כי זה יסוד חשוב
          לפעמים זה יהיה קצת כואב
          אבל כדי בתשובה לשוב
          טוהר

          נוודנ מנותק
          נוודנ מנותק
          נווד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
          #1854

          אם אתה נהנה
          לראות אותי בוכה,
          בהנאה.

          אם הסבל שלי
          עושה לך את זה,
          ב*הבה.

          אני את שלי
          עשיתי.
          מיליון פעמים
          שניסתי
          ללכת אחריך באף על פי.

          אף על פי
          שכל כך רציתי,
          ידעתי שאתה לא רוצה.

          אף על פי
          שלפעמים טעיתי,
          קמתי כדי שתהיה מרוצה.

          אם אתה מרחיק אותי ממך.
          יהיה קשה לחזור,
          וזו כבר אשמתך.

          אני יודע
          שאתה יודע
          שאני יודע
          שאתה אמת
          אז למה כל כך מסובך
          זה מעלה קנאה במת.

          אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1855

            אוי אבא
            אתה לא יודע
            כמה שאני
            אוהבת אותך
            ומעריכה אותך
            ואין לי את הדבר
            שהכי יקר לך
            להקריב לך
            תן לי מילה
            תשפוך לי דמעה
            אני יקריב לך
            את כל עולמי
            את כל מה
            שיקר לך ולי
            אבא
            רק תן לי כוחות להמשיך
            ולמלאות את החסר
            ואני אהיה שליחה
            רק שלך
            ולמלא את רצונותיך
            בלב שלם
            מתוך הנשמה
            שנתתה לי
            שהכל הוא שלך
            אני פה בעולם
            רק לפאר אותך
            ולעשות כרצונך
            למרות
            שלא כ"כ מצליחה
            אבל ממשיכה לנסות
            ואקריב לך
            את כל עולמי
            את כל עולמך
            רק תגיד לי
            מה הכי יקר לך

            מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מא1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1856
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #1857

                מחלה

                השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                לא לחצאים בלי מחיצות
                נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                זה ההוד זה היסוד
                כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                היה קשה לדבר על זה בקול
                אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                אז עכשיו אני יכול

                נפשי חולת אהבתך
                אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                אז תתחזק ותתרפק
                והיתה לה אהבת עולם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מא1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                  #1858

                  להתחדש
                  בכל יום שוב להתרגש,
                  שבליבי תבער האש
                  ולא אתייאש

                  אביב
                  פריחה מסביב,
                  יש לי אבא שמקשיב
                  וכל צעד לי מחשיב

                  כמו בלבלוב
                  כך אני בן אהוב-
                  מתחיל מחדש שוב ושוב
                  וזה מה שחשוב!!!🌺

                  חודש טוב ומבורך!
                  חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                  ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • שיר 5ש מנותק
                    שיר 5ש מנותק
                    שיר 5
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1859

                    אין לי כבר כוחות
                    רוצה טיפה להיות.
                    את עצמי להרגיש
                    בלי להרעיש
                    לשבת בשקט, לחלום
                    על הבית והחום
                    שאני רוצה לבנות
                    עניינים ברום עולם
                    שבמרוץ כך נעלם
                    משאיר לי אבק
                    שלועג לי, נאבק
                    להשאר עלי
                    להדבק אלי.
                    אין לי לזה זמן
                    מוצאת את עצמי כבר מזמן
                    מבקשת לנוח, להנפש
                    לעצור את גלגל החיים
                    המתיש, המהיר
                    העמוס ברעשים
                    שלא נותנים לך ללכת.

                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1860

                      לפעמים הכל מבלבל
                      ואת לא רוצה להישבר
                      מרגישה חזקה בתוך הלב
                      ומבחוץ מרגישה את הכאב
                      הרבה שאלות ותהיות
                      מה רצית רק תשובות
                      הכלה ואהבה יעזרו הרבה
                      אך מעט מאד שזה קורה
                      וכל מה שרצית
                      וכל מה שחלמת
                      רק מחצית
                      מימה שקיבלת
                      ולמה שואלת את עצמך
                      בכל לילה במיטה
                      הרי רק בזכותך
                      עלית במדרגה
                      ואחרי כל השברים
                      וכל המשברים
                      את שואלת את עצמך
                      למה החיים שלך
                      טו מאצ מסובכים?
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1861
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                          #1862

                          אבא,אני שלך!
                          אבא,אני ביתך!
                          אותך תמיד אוהב,
                          אתה הוא הגדול מכולם.
                          מגשים,מקשיב.
                          אתה הוא מלך העולם.
                          לא שרים,ולא ראשים.
                          וגם לא חשובים.
                          החושבים,הטועים,
                          שוכחים,המכחישים.
                          אתה האבא,היושב על הכסא
                          השולט.
                          ובעיקר אוהב...❤
                          תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1863

                            מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
                            לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

                            יש לי אלוקים
                            ויש לי תורה
                            יש לי את הארץ
                            אבל יש לי גם מדינה

                            הארץ עם אלוקים
                            המדינה עם השטן
                            הארץ של התורה
                            והמדינה בראש קטן

                            הארץ של ה'
                            והמדינה כופרת
                            הארץ של תכלית
                            והמדינה אובדת

                            הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
                            ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
                            זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
                            שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

                            זה חולשה מול כוח
                            רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
                            ניסו לשלב את השניים
                            ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

                            ולכן המציאות נראת כמו היום
                            מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
                            של אמונה מול כפירה
                            של טומאה מול טהרה

                            עד שהאור ינצח
                            כי עמ"י הוא עם הנצח
                            אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
                            שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • לומדת ללכתל מנותק
                              לומדת ללכתל מנותק
                              לומדת ללכת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1864

                              לכי לך

                              לכי לך בת אהובה
                              לכי לך מבית אביך
                              לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
                              לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

                              לכי לך בת יקרה
                              לכי לך ממולדתך
                              לכי לך מהרגלייך
                              לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

                              לכי לך בת של מלך
                              לכי לך אל הדרך
                              לכי לך לכביש, לשביל ולהר
                              לכי לך כי בך המלך בחר.

                              לכי לך משם בת קרובה
                              לכי לך ותזכי לרבבה
                              לכי לך ממדבר ערבה.
                              "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
                              "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • לומדת ללכתל מנותק
                                לומדת ללכתל מנותק
                                לומדת ללכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1865
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האיילים
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                                  #1866

                                  הם גורמים לי להרגיש
                                  כזאת'י נחותה
                                  לידם אני כבר
                                  לא כל כך שווה
                                  הרמה שם מעלי
                                  הרף עולה למעלה
                                  לא מתחשב בגיל
                                  שם הכישרון שלי
                                  הוא עוד אחד
                                  רגיל
                                  מנסה את מזלי
                                  מתחרטת על הרגע
                                  נתקלת לראשונה
                                  במשוב כזה פוגע
                                  בניסיון השני
                                  נחתמת החלטה
                                  לשם כבר לא חוזרת
                                  למקום שונה פונה
                                  לסביבה אחרת
                                  שבאמת מעריכה

                                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1867

                                    בס"ד

                                    לא רצה לאכזב, רצה להראות
                                    שהוא חזק כמו זאב.
                                    והנסיונות שהוא עובר,
                                    לא ישברו אותו כל כך מהר.
                                    הוא ניסה להתגבר,
                                    הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

                                    אבל זה בא וקרס,
                                    כמו מעשה קונדס .
                                    לא בשליטה,
                                    אלא מעומס בשגרה.

                                    הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
                                    למצוא תעצמו מחדש.
                                    וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
                                    תניחו לו.
                                    הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
                                    🙏🙏🙏

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עדיין לבד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1868

                                      חיפשתי את האמת שלי
                                      בלב של אחרים

                                      חיפשתי מישהו שיבין אותי
                                      וישנה אותי מבפנים

                                      חיפשתי מישהו דומה לי
                                      שנהיה קצת מתחרים

                                      חיפשתי מישהו שיביא לי
                                      דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

                                      כמה אני חיפשתי
                                      אוהו כמה שחיפשתי
                                      לא מצאתי
                                      כי נבראתי
                                      חד פעמי

                                      אין מישהו שיכול
                                      לחיות במקומי
                                      לצבוע אותי במכחול
                                      לפי טעם לא שלי
                                      אני בודד בעולם
                                      ככה גם כולם
                                      לכולנו יש תפקיד
                                      אלוקים לנו אועיד

                                      ובכל זאת...
                                      אני חיפשתי.
                                      אבל...
                                      לא מצאתי.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אריה 93
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1869

                                        וּמָה אֶעֱשֶׂה
                                        וְלֹא אוּכַל
                                        לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                                        יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                                        שֶׁקְּבוּרוֹת
                                        בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                                        יֶשְׁנָם פָּנִים
                                        שֶׁמּוּגַנִּים
                                        מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                                        יֵשׁ מֵהֶם
                                        שֶׁאֶחֱשֹׂף
                                        וְיֵשׁ
                                        שֶׁפָּחוֹת

                                        חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
                                        תהיו עדינים

                                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1870

                                          מה רק רציתי
                                          למה אני מרגישה מיותרת
                                          מה עשיתי
                                          למה אני נאטמת
                                          אתם אוטמים את הלב שלי
                                          גורמים לכאב שבי
                                          לגדול
                                          ליפול
                                          אני רוצה לצעוק
                                          לצעוד
                                          לברוח
                                          מהכל לשכוח
                                          למה אתם יורדים עלי
                                          למה אני לא מרגישה נאהבת
                                          מה רק רציתי
                                          חממה שעוטפת
                                          מרגישה שנאה
                                          בתוך הלב
                                          למי שאמור
                                          להיות אוהב
                                          והלב שלי נשבר
                                          ומרגיש מוזר
                                          כזר
                                          לעולם
                                          מכולם...
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול