דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע מנותק
    ע מנותק
    עדיין לבד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1842

    אם לך קשה פתאום
    לקום מהמיטה
    תזכור שאתה כמו יהלום
    אתה נדיר אתה

    ואם קורה לך אסון
    ואין לך שליטה
    תזכור שאתה שייך לארמון
    ואתה יכול אתה

    אז תן חיוך ותשמח
    היום יפה כל כך
    וגם אם קצת קשה לך
    תזכור תמיד להיות בשמחה
    כי---

    מצווה גדולה להיות בשמחה
    וזה גם יעיל אני מבטיחה
    וזה עמוק יותר וגם מחבר
    והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

    אז תן חיוך ותשמח
    היום יפה כל כך
    וגם אם קצת קשה לך
    לא תזיק טיפה שמחה

    אז תן חיבוק גדול
    ותשיר איתי בקול
    שהכל טוב הכל מחושב
    ואתה סופר כוכב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1843

      מישהו יכול לעזור לי?
      בבחירות שלי.
      בצעדים שלי.
      בקשיים שלי.
      במחשבות שלי.
      טוב אבל
      איבדתי כבר את
      האמון שלי
      באנשים
      ונשאר לי רק
      בה'
      אז אבא
      תן לי כוחות
      ועצות
      לבנות את השביל
      שמיועד רק לי
      שביל שאשמח בו
      שאצליח לעבור
      בו בגדול
      בלי ליפול בדרך
      שביל מיוחד
      אחד כזה רק בשבילי
      בלי מתחרים
      אני רוצה כבר
      את השביל שלי
      את השביל
      שאני חיה
      בדרכו
      ויחייה
      שביל השבילים
      שביל החיים.

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • לומדת ללכתל מנותק
        לומדת ללכתל מנותק
        לומדת ללכת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1844

        ציפור
        חדשה
        ירדה לעולם

        ציוץ
        קטן
        נכנס לי ללב

        ילדה טהורה
        עיניים גדולות
        חצתה היום אוקיינוס

        ככה מתחילים חיים.
        ||אחיינית ראשונה😆 ||

        .Confuse them with your silence"
        ".Shock them with your actions

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1845

          זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
          רציתי אז לברוח לשבת מול הים
          מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
          למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
          ישבתי על ספסל מחפש תיעד
          היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
          הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
          את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
          רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
          שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
          צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
          אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
          לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
          וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
          אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
          אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
          מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
          תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
          תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
          כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
          אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
          תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
          סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
          אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
          ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
          לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
          תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
          שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
          טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
          שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
          אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
          אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1846

            הניסיונות לא מפסיקים להגיע
            שום דבר אותי לא מרגיע
            כל דבר בלב שלי נוגע
            מי יכול אותי להרגיע

            אבא אני לבד
            תכלס אין לי אף אחד
            מי יכול לשמוע
            מי יכול איתי לדמוע

            אבא לא כל דבר
            קל להגיד
            אבא לא כל מה שקל
            יכול להציל

            אבא מי יחבק אותי
            מי ישמע אותי
            מי יגן עלי
            מי אוהב אותי

            אבא הלב שלי כבר מרוסק
            כל דבר פה נהיה כמו שק
            שק של הדמעות שלי
            שק של הכאב שבי

            אבא מתי זה יגמר
            אבא מתי תגיע
            אבא מתי תוכל כבר
            אותי להשיע

            אבא אני נגמרת
            אבא אני נשברת
            אבא פעם הייתי חזקה
            היום אני עם לב
            ששורט לי את הנשמה....

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1847

              הזמן הזה שייך
              לזמן הרע שלי
              תמיד הוא כך נמתח
              וכבר נמאס לי

              אני סוחבת את עצמי
              וזה מרגיש קצת מיותר
              אין בי משהו פנימי
              הכל התלכלך וכוער

              אני ריקה בקטע רע
              תוהה אם יש לי בחירה
              אתה תקעת אותי כאן
              וכבר חבל לי על הזמן

              חשבתי שאני טובה
              אבל כנראה שטעיתי
              פעם הייתי קרובה
              היום אני נכשלתי

              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • מרבמ מנותק
                מרבמ מנותק
                מרב
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1848

                המשחק מתחיל.
                הילד,
                החמד.
                עומד וצופה,
                אך יחס הוא אינו מקבל.
                רגלי חבריו
                מדשדשות ורצות,
                אחרי העגול.
                והוא מחכה
                לשימת לב,
                עולמו שחור.
                אך להם -אין!
                חרם?!
                כפי שזה ניראה
                אכן.
                זוהי אמירה.
                ⚽ ⚽ ⚽

                גם לכם קורה להתקל בזה??
                אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                  #1849

                  הרגעים האלו
                  שמשהו בי נשבר
                  מרגישה כאילו
                  העולם הזה נגמר

                  רגעים קצת עצובים
                  שמשהו בי כואב
                  אני בוכה לאלוקים
                  אבל זה לא מרפא את הלב

                  רגעים שאני חושבת
                  שאולי אני סתם מגזימה
                  מה אני כבר עוברת
                  על מה המהומה

                  הרגעים האלו
                  שהכל כל כך קשה
                  חושבת על 'אילו'
                  אבל זה ממש לא מרפא

                  רגעים מבאסים
                  שאין לי עוד מילים
                  להגדיר את התחושה
                  שפועמת בי בפנים

                  בואו נגיד ביחד:
                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                    הרגעים האלו
                    שמשהו בי נשבר
                    מרגישה כאילו
                    העולם הזה נגמר

                    רגעים קצת עצובים
                    שמשהו בי כואב
                    אני בוכה לאלוקים
                    אבל זה לא מרפא את הלב

                    רגעים שאני חושבת
                    שאולי אני סתם מגזימה
                    מה אני כבר עוברת
                    על מה המהומה

                    הרגעים האלו
                    שהכל כל כך קשה
                    חושבת על 'אילו'
                    אבל זה ממש לא מרפא

                    רגעים מבאסים
                    שאין לי עוד מילים
                    להגדיר את התחושה
                    שפועמת בי בפנים

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                    #1850

                    רצוני לעשות רצונך
                    להרגיש אותך
                    להתקרב אליך
                    לדעת שהכול ממך.
                    לא יודעת איך
                    לעשות זאת.
                    מוצאת
                    את עצמי
                    מסתובבת
                    סביב עצמי
                    רוצה להגיע
                    לרצוני
                    הרצון שלי חזק
                    אבא והוא מוחזק
                    אצלי בכל הכח.
                    שוב אומר אותו בקול הכוח
                    רצוני לעשות רצונך.
                    אבא לא הפוך
                    גם אם זה ניראה
                    בכאילו זה אמיתי
                    תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                    טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                    "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #1851

                      בס"ד
                      -תמשיך קדימה-

                      רוצה לעוף, למקום שקט,
                      שארגיש לי קצת טוב.
                      לשפוך לך ת'לב,
                      כי רק אתה יכול להבין 
                      ת'כאב שנמצא בתוכי.
                      אני רוצה רק להתקרב ,
                      אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                      לא, אל תתייאש מהעבר
                      תמשיך קדימה,
                      עם ראש למעלה.
                      אל תביט אחורה, 
                      הוא מרים אותך גבוה.
                      הוא יאיר את דרכך,
                      ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                      גם אחרי כל ההסברים -
                      הצלחתי ליפול.
                      גם שקיבלתי תשובות -
                      בליבי היו עוד שאלות,
                      לא ידעתי כבר מה לעשות.
                      תאיר לי את הלב , 
                      ותרפא בי כל כאב ...
                      ©

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                        #1852

                        ילדונת?
                        מתמודדת?
                        מתבגרת?
                        למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                        מבקשת?
                        מייחלת?
                        הוא כאן! הוא נמצא!
                        תפני אליו,אהובה!
                        אותך הוא אוהב,
                        חיבוק הוא גם שולח
                        ולא בורח!
                        זאת את הבורחת!
                        השוכחת,
                        שהוא לא-אשם.
                        אלה הוא-ה'
                        שאותך הוא הכי אוהב
                        ❤️❤️❤️

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1853

                          ואני מנקה את הלב
                          מכל הזוהמה
                          לא רק את האבק
                          אלא מהרע
                          מכל מה שמרחיק אותי
                          ומכל מה ששובר
                          מכל מה שמוריד אותי
                          וגורם לי למשבר
                          משבר באמונה
                          משבר בטהרה
                          כישלון בניקיות
                          כישלון בפנימיות
                          ניקיון הלב
                          משירים שנכנסים אליו
                          ומושכים אותי אחורה
                          כדי להיות בלעדיו
                          בפסח ננקה את הלב
                          כי זה יסוד חשוב
                          לפעמים זה יהיה קצת כואב
                          אבל כדי בתשובה לשוב
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • טותייייט טותיייי

                            ואני מנקה את הלב
                            מכל הזוהמה
                            לא רק את האבק
                            אלא מהרע
                            מכל מה שמרחיק אותי
                            ומכל מה ששובר
                            מכל מה שמוריד אותי
                            וגורם לי למשבר
                            משבר באמונה
                            משבר בטהרה
                            כישלון בניקיות
                            כישלון בפנימיות
                            ניקיון הלב
                            משירים שנכנסים אליו
                            ומושכים אותי אחורה
                            כדי להיות בלעדיו
                            בפסח ננקה את הלב
                            כי זה יסוד חשוב
                            לפעמים זה יהיה קצת כואב
                            אבל כדי בתשובה לשוב
                            טוהר

                            נוודנ מנותק
                            נוודנ מנותק
                            נווד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                            #1854

                            אם אתה נהנה
                            לראות אותי בוכה,
                            בהנאה.

                            אם הסבל שלי
                            עושה לך את זה,
                            ב*הבה.

                            אני את שלי
                            עשיתי.
                            מיליון פעמים
                            שניסתי
                            ללכת אחריך באף על פי.

                            אף על פי
                            שכל כך רציתי,
                            ידעתי שאתה לא רוצה.

                            אף על פי
                            שלפעמים טעיתי,
                            קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                            אם אתה מרחיק אותי ממך.
                            יהיה קשה לחזור,
                            וזו כבר אשמתך.

                            אני יודע
                            שאתה יודע
                            שאני יודע
                            שאתה אמת
                            אז למה כל כך מסובך
                            זה מעלה קנאה במת.

                            אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              הודיה 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1855

                              אוי אבא
                              אתה לא יודע
                              כמה שאני
                              אוהבת אותך
                              ומעריכה אותך
                              ואין לי את הדבר
                              שהכי יקר לך
                              להקריב לך
                              תן לי מילה
                              תשפוך לי דמעה
                              אני יקריב לך
                              את כל עולמי
                              את כל מה
                              שיקר לך ולי
                              אבא
                              רק תן לי כוחות להמשיך
                              ולמלאות את החסר
                              ואני אהיה שליחה
                              רק שלך
                              ולמלא את רצונותיך
                              בלב שלם
                              מתוך הנשמה
                              שנתתה לי
                              שהכל הוא שלך
                              אני פה בעולם
                              רק לפאר אותך
                              ולעשות כרצונך
                              למרות
                              שלא כ"כ מצליחה
                              אבל ממשיכה לנסות
                              ואקריב לך
                              את כל עולמי
                              את כל עולמך
                              רק תגיד לי
                              מה הכי יקר לך

                              מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

                              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מא1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1856
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                  #1857

                                  מחלה

                                  השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                                  אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                                  עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                                  לא לחצאים בלי מחיצות
                                  נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                                  אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                                  לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                                  זה ההוד זה היסוד
                                  כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                                  גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                                  היה קשה לדבר על זה בקול
                                  אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                                  אז עכשיו אני יכול

                                  נפשי חולת אהבתך
                                  אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                                  נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                                  חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                                  אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                                  בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                                  אז תתחזק ותתרפק
                                  והיתה לה אהבת עולם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מא1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                    #1858

                                    להתחדש
                                    בכל יום שוב להתרגש,
                                    שבליבי תבער האש
                                    ולא אתייאש

                                    אביב
                                    פריחה מסביב,
                                    יש לי אבא שמקשיב
                                    וכל צעד לי מחשיב

                                    כמו בלבלוב
                                    כך אני בן אהוב-
                                    מתחיל מחדש שוב ושוב
                                    וזה מה שחשוב!!!🌺

                                    חודש טוב ומבורך!
                                    חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                                    ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1859

                                      אין לי כבר כוחות
                                      רוצה טיפה להיות.
                                      את עצמי להרגיש
                                      בלי להרעיש
                                      לשבת בשקט, לחלום
                                      על הבית והחום
                                      שאני רוצה לבנות
                                      עניינים ברום עולם
                                      שבמרוץ כך נעלם
                                      משאיר לי אבק
                                      שלועג לי, נאבק
                                      להשאר עלי
                                      להדבק אלי.
                                      אין לי לזה זמן
                                      מוצאת את עצמי כבר מזמן
                                      מבקשת לנוח, להנפש
                                      לעצור את גלגל החיים
                                      המתיש, המהיר
                                      העמוס ברעשים
                                      שלא נותנים לך ללכת.

                                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1860

                                        לפעמים הכל מבלבל
                                        ואת לא רוצה להישבר
                                        מרגישה חזקה בתוך הלב
                                        ומבחוץ מרגישה את הכאב
                                        הרבה שאלות ותהיות
                                        מה רצית רק תשובות
                                        הכלה ואהבה יעזרו הרבה
                                        אך מעט מאד שזה קורה
                                        וכל מה שרצית
                                        וכל מה שחלמת
                                        רק מחצית
                                        מימה שקיבלת
                                        ולמה שואלת את עצמך
                                        בכל לילה במיטה
                                        הרי רק בזכותך
                                        עלית במדרגה
                                        ואחרי כל השברים
                                        וכל המשברים
                                        את שואלת את עצמך
                                        למה החיים שלך
                                        טו מאצ מסובכים?
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1861
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול