דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1839

    אבא מה שאני מבקשת
    אבא מה שאני חפצה
    אבא אני מתחננת
    אבא אני כלכך רוצה

    כל מה שהחיים האלה צריכים
    מה שכולם כדי לחיות חייבים
    כשאת ניצבת בצומת דרכים
    מה שהלב שלך צורח בפנים

    לפעמים שרוצים לברוח
    ומכל הרע לשכוח
    ושהלב מתחיל לצנוח
    כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1840

      איזה כיף לי
      איזה נעים לי
      הכל מותר לי
      הכל אפשרי לי
      העולם נברא בשבילי
      מותר לי הכל, כי זה שלי...

      איזה כיף לקום בבוקר
      עם תחושה קלה של אושר
      העצב והקושי עולה לי ביוקר
      אבל מסוכן יותר הג'וקר
      אני מול עצמי-בלי יושר
      חיה ת'חיים שלי באובר

      והאמת, אני סתם מקשקשת
      את השטויות שלי אני מטשטשת
      ילדה באריזה חדשה מרשרשת
      חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

      אין לי כח לכללים
      אני חותכת תמיד את הכבלים
      שוחה במים מסוכנים
      קונה הכל בלי מסננים
      רוצה ליפול לפעמים
      וגם מתאדשת בפנים
      והכל מסוכן ומיותר
      אבל מה זה משנה? הכל מותר...

      זה שיר בלי משקל וקצב
      אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
      הוא לא נברא אצלי מהעצב
      אבל הוא לא פחות בגלל זה

      זה שיר שנברא בספונטניות
      מכל מה שבא אלי בניטרליות
      בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
      וכבר חפר לי הלופ הזה

      איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
      זה לא שהיה לי טוב פעם
      זה כן שרע לי עכשיו
      הלב שלי מלא בזעם
      כי אני עדיין באותו המצב

      לקרוא שירים ישנים
      להיזכר בימים שחלפו
      להיזכר בכל הפעמים
      שרציתי טוב והם הסתבכו
      לחלום בלי עתיד ובלי עבר
      ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1841

        בס"ד
        הכל בסוף עובר
        רק תלמד להתגבר
        החיים הם מסלול לא קל
        עם הזמן אתה תהיה מורגל

        גלים שעולים עליך
        ואתה נאבק
        גשמים שיורדים עליך
        ואתה נחנק

        תדע שאם לא עכשיו אין מתי
        קום ותתחיל לכבוש תיעד
        לך בדרך שתחזיק אותך לעד
        אל תתנגד תחזיק מעמד

        וגם אם הדרך מפותלת
        תזכור, אתה הגיבור בסרט
        תרים עניים לאבא
        הוא יעזור לך הלאה..
        ©

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • ע מנותק
          ע מנותק
          עדיין לבד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1842

          אם לך קשה פתאום
          לקום מהמיטה
          תזכור שאתה כמו יהלום
          אתה נדיר אתה

          ואם קורה לך אסון
          ואין לך שליטה
          תזכור שאתה שייך לארמון
          ואתה יכול אתה

          אז תן חיוך ותשמח
          היום יפה כל כך
          וגם אם קצת קשה לך
          תזכור תמיד להיות בשמחה
          כי---

          מצווה גדולה להיות בשמחה
          וזה גם יעיל אני מבטיחה
          וזה עמוק יותר וגם מחבר
          והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

          אז תן חיוך ותשמח
          היום יפה כל כך
          וגם אם קצת קשה לך
          לא תזיק טיפה שמחה

          אז תן חיבוק גדול
          ותשיר איתי בקול
          שהכל טוב הכל מחושב
          ואתה סופר כוכב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1843

            מישהו יכול לעזור לי?
            בבחירות שלי.
            בצעדים שלי.
            בקשיים שלי.
            במחשבות שלי.
            טוב אבל
            איבדתי כבר את
            האמון שלי
            באנשים
            ונשאר לי רק
            בה'
            אז אבא
            תן לי כוחות
            ועצות
            לבנות את השביל
            שמיועד רק לי
            שביל שאשמח בו
            שאצליח לעבור
            בו בגדול
            בלי ליפול בדרך
            שביל מיוחד
            אחד כזה רק בשבילי
            בלי מתחרים
            אני רוצה כבר
            את השביל שלי
            את השביל
            שאני חיה
            בדרכו
            ויחייה
            שביל השבילים
            שביל החיים.

            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • לומדת ללכתל מנותק
              לומדת ללכתל מנותק
              לומדת ללכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1844

              ציפור
              חדשה
              ירדה לעולם

              ציוץ
              קטן
              נכנס לי ללב

              ילדה טהורה
              עיניים גדולות
              חצתה היום אוקיינוס

              ככה מתחילים חיים.
              ||אחיינית ראשונה😆 ||

              .Confuse them with your silence"
              ".Shock them with your actions

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1845

                זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1846

                  הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                  שום דבר אותי לא מרגיע
                  כל דבר בלב שלי נוגע
                  מי יכול אותי להרגיע

                  אבא אני לבד
                  תכלס אין לי אף אחד
                  מי יכול לשמוע
                  מי יכול איתי לדמוע

                  אבא לא כל דבר
                  קל להגיד
                  אבא לא כל מה שקל
                  יכול להציל

                  אבא מי יחבק אותי
                  מי ישמע אותי
                  מי יגן עלי
                  מי אוהב אותי

                  אבא הלב שלי כבר מרוסק
                  כל דבר פה נהיה כמו שק
                  שק של הדמעות שלי
                  שק של הכאב שבי

                  אבא מתי זה יגמר
                  אבא מתי תגיע
                  אבא מתי תוכל כבר
                  אותי להשיע

                  אבא אני נגמרת
                  אבא אני נשברת
                  אבא פעם הייתי חזקה
                  היום אני עם לב
                  ששורט לי את הנשמה....

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1847

                    הזמן הזה שייך
                    לזמן הרע שלי
                    תמיד הוא כך נמתח
                    וכבר נמאס לי

                    אני סוחבת את עצמי
                    וזה מרגיש קצת מיותר
                    אין בי משהו פנימי
                    הכל התלכלך וכוער

                    אני ריקה בקטע רע
                    תוהה אם יש לי בחירה
                    אתה תקעת אותי כאן
                    וכבר חבל לי על הזמן

                    חשבתי שאני טובה
                    אבל כנראה שטעיתי
                    פעם הייתי קרובה
                    היום אני נכשלתי

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1848

                      המשחק מתחיל.
                      הילד,
                      החמד.
                      עומד וצופה,
                      אך יחס הוא אינו מקבל.
                      רגלי חבריו
                      מדשדשות ורצות,
                      אחרי העגול.
                      והוא מחכה
                      לשימת לב,
                      עולמו שחור.
                      אך להם -אין!
                      חרם?!
                      כפי שזה ניראה
                      אכן.
                      זוהי אמירה.
                      ⚽ ⚽ ⚽

                      גם לכם קורה להתקל בזה??
                      אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                        #1849

                        הרגעים האלו
                        שמשהו בי נשבר
                        מרגישה כאילו
                        העולם הזה נגמר

                        רגעים קצת עצובים
                        שמשהו בי כואב
                        אני בוכה לאלוקים
                        אבל זה לא מרפא את הלב

                        רגעים שאני חושבת
                        שאולי אני סתם מגזימה
                        מה אני כבר עוברת
                        על מה המהומה

                        הרגעים האלו
                        שהכל כל כך קשה
                        חושבת על 'אילו'
                        אבל זה ממש לא מרפא

                        רגעים מבאסים
                        שאין לי עוד מילים
                        להגדיר את התחושה
                        שפועמת בי בפנים

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                          הרגעים האלו
                          שמשהו בי נשבר
                          מרגישה כאילו
                          העולם הזה נגמר

                          רגעים קצת עצובים
                          שמשהו בי כואב
                          אני בוכה לאלוקים
                          אבל זה לא מרפא את הלב

                          רגעים שאני חושבת
                          שאולי אני סתם מגזימה
                          מה אני כבר עוברת
                          על מה המהומה

                          הרגעים האלו
                          שהכל כל כך קשה
                          חושבת על 'אילו'
                          אבל זה ממש לא מרפא

                          רגעים מבאסים
                          שאין לי עוד מילים
                          להגדיר את התחושה
                          שפועמת בי בפנים

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                          #1850

                          רצוני לעשות רצונך
                          להרגיש אותך
                          להתקרב אליך
                          לדעת שהכול ממך.
                          לא יודעת איך
                          לעשות זאת.
                          מוצאת
                          את עצמי
                          מסתובבת
                          סביב עצמי
                          רוצה להגיע
                          לרצוני
                          הרצון שלי חזק
                          אבא והוא מוחזק
                          אצלי בכל הכח.
                          שוב אומר אותו בקול הכוח
                          רצוני לעשות רצונך.
                          אבא לא הפוך
                          גם אם זה ניראה
                          בכאילו זה אמיתי
                          תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                          טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                          "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #1851

                            בס"ד
                            -תמשיך קדימה-

                            רוצה לעוף, למקום שקט,
                            שארגיש לי קצת טוב.
                            לשפוך לך ת'לב,
                            כי רק אתה יכול להבין 
                            ת'כאב שנמצא בתוכי.
                            אני רוצה רק להתקרב ,
                            אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                            לא, אל תתייאש מהעבר
                            תמשיך קדימה,
                            עם ראש למעלה.
                            אל תביט אחורה, 
                            הוא מרים אותך גבוה.
                            הוא יאיר את דרכך,
                            ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                            גם אחרי כל ההסברים -
                            הצלחתי ליפול.
                            גם שקיבלתי תשובות -
                            בליבי היו עוד שאלות,
                            לא ידעתי כבר מה לעשות.
                            תאיר לי את הלב , 
                            ותרפא בי כל כאב ...
                            ©

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                              #1852

                              ילדונת?
                              מתמודדת?
                              מתבגרת?
                              למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                              מבקשת?
                              מייחלת?
                              הוא כאן! הוא נמצא!
                              תפני אליו,אהובה!
                              אותך הוא אוהב,
                              חיבוק הוא גם שולח
                              ולא בורח!
                              זאת את הבורחת!
                              השוכחת,
                              שהוא לא-אשם.
                              אלה הוא-ה'
                              שאותך הוא הכי אוהב
                              ❤️❤️❤️

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1853

                                ואני מנקה את הלב
                                מכל הזוהמה
                                לא רק את האבק
                                אלא מהרע
                                מכל מה שמרחיק אותי
                                ומכל מה ששובר
                                מכל מה שמוריד אותי
                                וגורם לי למשבר
                                משבר באמונה
                                משבר בטהרה
                                כישלון בניקיות
                                כישלון בפנימיות
                                ניקיון הלב
                                משירים שנכנסים אליו
                                ומושכים אותי אחורה
                                כדי להיות בלעדיו
                                בפסח ננקה את הלב
                                כי זה יסוד חשוב
                                לפעמים זה יהיה קצת כואב
                                אבל כדי בתשובה לשוב
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • טותייייט טותיייי

                                  ואני מנקה את הלב
                                  מכל הזוהמה
                                  לא רק את האבק
                                  אלא מהרע
                                  מכל מה שמרחיק אותי
                                  ומכל מה ששובר
                                  מכל מה שמוריד אותי
                                  וגורם לי למשבר
                                  משבר באמונה
                                  משבר בטהרה
                                  כישלון בניקיות
                                  כישלון בפנימיות
                                  ניקיון הלב
                                  משירים שנכנסים אליו
                                  ומושכים אותי אחורה
                                  כדי להיות בלעדיו
                                  בפסח ננקה את הלב
                                  כי זה יסוד חשוב
                                  לפעמים זה יהיה קצת כואב
                                  אבל כדי בתשובה לשוב
                                  טוהר

                                  נוודנ מנותק
                                  נוודנ מנותק
                                  נווד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                  #1854

                                  אם אתה נהנה
                                  לראות אותי בוכה,
                                  בהנאה.

                                  אם הסבל שלי
                                  עושה לך את זה,
                                  ב*הבה.

                                  אני את שלי
                                  עשיתי.
                                  מיליון פעמים
                                  שניסתי
                                  ללכת אחריך באף על פי.

                                  אף על פי
                                  שכל כך רציתי,
                                  ידעתי שאתה לא רוצה.

                                  אף על פי
                                  שלפעמים טעיתי,
                                  קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                                  אם אתה מרחיק אותי ממך.
                                  יהיה קשה לחזור,
                                  וזו כבר אשמתך.

                                  אני יודע
                                  שאתה יודע
                                  שאני יודע
                                  שאתה אמת
                                  אז למה כל כך מסובך
                                  זה מעלה קנאה במת.

                                  אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הודיה 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1855

                                    אוי אבא
                                    אתה לא יודע
                                    כמה שאני
                                    אוהבת אותך
                                    ומעריכה אותך
                                    ואין לי את הדבר
                                    שהכי יקר לך
                                    להקריב לך
                                    תן לי מילה
                                    תשפוך לי דמעה
                                    אני יקריב לך
                                    את כל עולמי
                                    את כל מה
                                    שיקר לך ולי
                                    אבא
                                    רק תן לי כוחות להמשיך
                                    ולמלאות את החסר
                                    ואני אהיה שליחה
                                    רק שלך
                                    ולמלא את רצונותיך
                                    בלב שלם
                                    מתוך הנשמה
                                    שנתתה לי
                                    שהכל הוא שלך
                                    אני פה בעולם
                                    רק לפאר אותך
                                    ולעשות כרצונך
                                    למרות
                                    שלא כ"כ מצליחה
                                    אבל ממשיכה לנסות
                                    ואקריב לך
                                    את כל עולמי
                                    את כל עולמך
                                    רק תגיד לי
                                    מה הכי יקר לך

                                    מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

                                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מא1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1856
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                        #1857

                                        מחלה

                                        השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                                        אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                                        עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                                        לא לחצאים בלי מחיצות
                                        נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                                        אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                                        לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                                        זה ההוד זה היסוד
                                        כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                                        גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                                        היה קשה לדבר על זה בקול
                                        אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                                        אז עכשיו אני יכול

                                        נפשי חולת אהבתך
                                        אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                                        נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                                        חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                                        אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                                        בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                                        אז תתחזק ותתרפק
                                        והיתה לה אהבת עולם

                                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                        סימן שהשמש שוקעת!
                                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מא1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                          #1858

                                          להתחדש
                                          בכל יום שוב להתרגש,
                                          שבליבי תבער האש
                                          ולא אתייאש

                                          אביב
                                          פריחה מסביב,
                                          יש לי אבא שמקשיב
                                          וכל צעד לי מחשיב

                                          כמו בלבלוב
                                          כך אני בן אהוב-
                                          מתחיל מחדש שוב ושוב
                                          וזה מה שחשוב!!!🌺

                                          חודש טוב ומבורך!
                                          חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                                          ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול