דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר מנותק
    ר מנותק
    רחל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחל
    #1834

    אחרי פגיעה בעין אחת זה מה שיצא לי לכתוב

    מה שלומך אישון יקר
    מסכן! הכל קרה לך בסמינר
    וכאתה לא רואה זה כ"כ מר
    והקושי שלך זה כמו לטפס הר
    הנך חושב שהכל כ"כ חשוך וקר

    אישון יקר דע שאתה תחזור לעצמך
    הזהר אל תהפוך את הטשטוש להרגלך
    לא צריך לחשוב על העתיד מה יהיה לך
    אויה מה יהיה גורלך

    צריכים אנו לבקש מאבא בשמיים
    לא להתייאש ולהרים את היידים
    אלא להתפלל על העיינים

    כולנו יודעים שה עשה זאת לטובה
    אנו מקבלים זאת באהבה
    ועין יקרה שלי תדעי שאת תמיד שווה
    ולה' לומר תמיד תודה רבה

    המחר לעולם לא יהיה נפלא
    אם אתה עדיין שקוע באתמול

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1835

      ליפול לקום
      ואז לפסוע
      לאסוף ת'שברים
      לבדוק ת'אברים
      להמשיך לטפס
      לא להתייאש
      לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
      תרימו את העיניים
      אל השמיים
      תהיו בטוחים
      שהוא שם והוא רואה
      כל נפילה
      הוא מכוון
      דווקא לכל אחד
      כי רק הוא יודע
      מי מסוגל להתגבר ולקום

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הודיה 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1836

        שלח לי כח/הודיה
        אני שלמה
        ומרגישה
        שבורה
        אני שמורה
        ומרגישה
        פתוחה
        אני איתך
        ומרגישה
        בלעדיך
        מה קורה?
        איפה אתה?
        למה אתה נעלם
        אני פה
        כל כך קטנה
        אבל עם רצון
        ענק
        להיות איתך
        ולהרגיש
        בקרבתך
        שלח לי כח
        כי זה כל מה
        שנשאר
        רגע לפני
        הקריסה
        צריכה אותך
        איתי
        יד ביד
        בכל צעד
        מלווה אותי
        בדרכי
        עם כוחך
        ביחד עם כוחי
        שאצליח
        להתגבר
        על הכל!

        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1837

          #החיים שלי בחלום#
          .

          יום אחד,
          שעצמתי את העיניים,
          גילתי שכיף לחיות בחלום.

          הלב התחיל לפחד,
          שכחתי שיש שמיים לכאב,
          החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

          למדתי ללכת,
          למרות שכן רציתי לרוץ.
          חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

          נכנסתי למערכת,
          של משחק בשביל בחוץ,
          שרפתי את השיבר של הדמעות.

          אז--
          חשבו שאני מדומיינת,
          טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

          טוב,
          הם לא משקרים
          כי אני כן--

          דמיינתי,
          את החיבוק שלו משתיק ,
          את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

          דמיינתי,
          את הלב שלו מזריק,
          חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

          אבל --
          הכאב הזה,-
          לקח לי את השלווה.
          וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

          לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מרבמ מנותק
            מרבמ מנותק
            מרב
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
            #1838

            שיעורים,מבחנים.
            לימודים.
            אך הידיעה איננה נפלה לנו,
            שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
            זוהי רק חתיכת בריסטול.
            צבועה,כחולה.
            עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
            מגרים.
            נכון זה טוב.
            אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
            המבחן האמיתי,הקיים.
            חבל.
            שזהו המצב.

            כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
            אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
            ותזכרו את זה תמיד !!!
            מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
            (מבחן החיים )
            בהצלחה

            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1839

              אבא מה שאני מבקשת
              אבא מה שאני חפצה
              אבא אני מתחננת
              אבא אני כלכך רוצה

              כל מה שהחיים האלה צריכים
              מה שכולם כדי לחיות חייבים
              כשאת ניצבת בצומת דרכים
              מה שהלב שלך צורח בפנים

              לפעמים שרוצים לברוח
              ומכל הרע לשכוח
              ושהלב מתחיל לצנוח
              כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1840

                איזה כיף לי
                איזה נעים לי
                הכל מותר לי
                הכל אפשרי לי
                העולם נברא בשבילי
                מותר לי הכל, כי זה שלי...

                איזה כיף לקום בבוקר
                עם תחושה קלה של אושר
                העצב והקושי עולה לי ביוקר
                אבל מסוכן יותר הג'וקר
                אני מול עצמי-בלי יושר
                חיה ת'חיים שלי באובר

                והאמת, אני סתם מקשקשת
                את השטויות שלי אני מטשטשת
                ילדה באריזה חדשה מרשרשת
                חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

                אין לי כח לכללים
                אני חותכת תמיד את הכבלים
                שוחה במים מסוכנים
                קונה הכל בלי מסננים
                רוצה ליפול לפעמים
                וגם מתאדשת בפנים
                והכל מסוכן ומיותר
                אבל מה זה משנה? הכל מותר...

                זה שיר בלי משקל וקצב
                אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
                הוא לא נברא אצלי מהעצב
                אבל הוא לא פחות בגלל זה

                זה שיר שנברא בספונטניות
                מכל מה שבא אלי בניטרליות
                בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
                וכבר חפר לי הלופ הזה

                איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
                זה לא שהיה לי טוב פעם
                זה כן שרע לי עכשיו
                הלב שלי מלא בזעם
                כי אני עדיין באותו המצב

                לקרוא שירים ישנים
                להיזכר בימים שחלפו
                להיזכר בכל הפעמים
                שרציתי טוב והם הסתבכו
                לחלום בלי עתיד ובלי עבר
                ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1841

                  בס"ד
                  הכל בסוף עובר
                  רק תלמד להתגבר
                  החיים הם מסלול לא קל
                  עם הזמן אתה תהיה מורגל

                  גלים שעולים עליך
                  ואתה נאבק
                  גשמים שיורדים עליך
                  ואתה נחנק

                  תדע שאם לא עכשיו אין מתי
                  קום ותתחיל לכבוש תיעד
                  לך בדרך שתחזיק אותך לעד
                  אל תתנגד תחזיק מעמד

                  וגם אם הדרך מפותלת
                  תזכור, אתה הגיבור בסרט
                  תרים עניים לאבא
                  הוא יעזור לך הלאה..
                  ©

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • ע מנותק
                    ע מנותק
                    עדיין לבד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1842

                    אם לך קשה פתאום
                    לקום מהמיטה
                    תזכור שאתה כמו יהלום
                    אתה נדיר אתה

                    ואם קורה לך אסון
                    ואין לך שליטה
                    תזכור שאתה שייך לארמון
                    ואתה יכול אתה

                    אז תן חיוך ותשמח
                    היום יפה כל כך
                    וגם אם קצת קשה לך
                    תזכור תמיד להיות בשמחה
                    כי---

                    מצווה גדולה להיות בשמחה
                    וזה גם יעיל אני מבטיחה
                    וזה עמוק יותר וגם מחבר
                    והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

                    אז תן חיוך ותשמח
                    היום יפה כל כך
                    וגם אם קצת קשה לך
                    לא תזיק טיפה שמחה

                    אז תן חיבוק גדול
                    ותשיר איתי בקול
                    שהכל טוב הכל מחושב
                    ואתה סופר כוכב

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1843

                      מישהו יכול לעזור לי?
                      בבחירות שלי.
                      בצעדים שלי.
                      בקשיים שלי.
                      במחשבות שלי.
                      טוב אבל
                      איבדתי כבר את
                      האמון שלי
                      באנשים
                      ונשאר לי רק
                      בה'
                      אז אבא
                      תן לי כוחות
                      ועצות
                      לבנות את השביל
                      שמיועד רק לי
                      שביל שאשמח בו
                      שאצליח לעבור
                      בו בגדול
                      בלי ליפול בדרך
                      שביל מיוחד
                      אחד כזה רק בשבילי
                      בלי מתחרים
                      אני רוצה כבר
                      את השביל שלי
                      את השביל
                      שאני חיה
                      בדרכו
                      ויחייה
                      שביל השבילים
                      שביל החיים.

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • לומדת ללכתל מנותק
                        לומדת ללכתל מנותק
                        לומדת ללכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1844

                        ציפור
                        חדשה
                        ירדה לעולם

                        ציוץ
                        קטן
                        נכנס לי ללב

                        ילדה טהורה
                        עיניים גדולות
                        חצתה היום אוקיינוס

                        ככה מתחילים חיים.
                        ||אחיינית ראשונה😆 ||

                        .Confuse them with your silence"
                        ".Shock them with your actions

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1845

                          זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                          רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                          מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                          למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                          ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                          היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                          הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                          את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                          רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                          שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                          צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                          אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                          לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                          וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                          אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                          אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                          מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                          תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                          תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                          כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                          אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                          תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                          סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                          אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                          ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                          לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                          תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                          שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                          טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                          שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                          אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                          אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1846

                            הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                            שום דבר אותי לא מרגיע
                            כל דבר בלב שלי נוגע
                            מי יכול אותי להרגיע

                            אבא אני לבד
                            תכלס אין לי אף אחד
                            מי יכול לשמוע
                            מי יכול איתי לדמוע

                            אבא לא כל דבר
                            קל להגיד
                            אבא לא כל מה שקל
                            יכול להציל

                            אבא מי יחבק אותי
                            מי ישמע אותי
                            מי יגן עלי
                            מי אוהב אותי

                            אבא הלב שלי כבר מרוסק
                            כל דבר פה נהיה כמו שק
                            שק של הדמעות שלי
                            שק של הכאב שבי

                            אבא מתי זה יגמר
                            אבא מתי תגיע
                            אבא מתי תוכל כבר
                            אותי להשיע

                            אבא אני נגמרת
                            אבא אני נשברת
                            אבא פעם הייתי חזקה
                            היום אני עם לב
                            ששורט לי את הנשמה....

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1847

                              הזמן הזה שייך
                              לזמן הרע שלי
                              תמיד הוא כך נמתח
                              וכבר נמאס לי

                              אני סוחבת את עצמי
                              וזה מרגיש קצת מיותר
                              אין בי משהו פנימי
                              הכל התלכלך וכוער

                              אני ריקה בקטע רע
                              תוהה אם יש לי בחירה
                              אתה תקעת אותי כאן
                              וכבר חבל לי על הזמן

                              חשבתי שאני טובה
                              אבל כנראה שטעיתי
                              פעם הייתי קרובה
                              היום אני נכשלתי

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1848

                                המשחק מתחיל.
                                הילד,
                                החמד.
                                עומד וצופה,
                                אך יחס הוא אינו מקבל.
                                רגלי חבריו
                                מדשדשות ורצות,
                                אחרי העגול.
                                והוא מחכה
                                לשימת לב,
                                עולמו שחור.
                                אך להם -אין!
                                חרם?!
                                כפי שזה ניראה
                                אכן.
                                זוהי אמירה.
                                ⚽ ⚽ ⚽

                                גם לכם קורה להתקל בזה??
                                אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                  #1849

                                  הרגעים האלו
                                  שמשהו בי נשבר
                                  מרגישה כאילו
                                  העולם הזה נגמר

                                  רגעים קצת עצובים
                                  שמשהו בי כואב
                                  אני בוכה לאלוקים
                                  אבל זה לא מרפא את הלב

                                  רגעים שאני חושבת
                                  שאולי אני סתם מגזימה
                                  מה אני כבר עוברת
                                  על מה המהומה

                                  הרגעים האלו
                                  שהכל כל כך קשה
                                  חושבת על 'אילו'
                                  אבל זה ממש לא מרפא

                                  רגעים מבאסים
                                  שאין לי עוד מילים
                                  להגדיר את התחושה
                                  שפועמת בי בפנים

                                  בואו נגיד ביחד:
                                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                    הרגעים האלו
                                    שמשהו בי נשבר
                                    מרגישה כאילו
                                    העולם הזה נגמר

                                    רגעים קצת עצובים
                                    שמשהו בי כואב
                                    אני בוכה לאלוקים
                                    אבל זה לא מרפא את הלב

                                    רגעים שאני חושבת
                                    שאולי אני סתם מגזימה
                                    מה אני כבר עוברת
                                    על מה המהומה

                                    הרגעים האלו
                                    שהכל כל כך קשה
                                    חושבת על 'אילו'
                                    אבל זה ממש לא מרפא

                                    רגעים מבאסים
                                    שאין לי עוד מילים
                                    להגדיר את התחושה
                                    שפועמת בי בפנים

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #1850

                                    רצוני לעשות רצונך
                                    להרגיש אותך
                                    להתקרב אליך
                                    לדעת שהכול ממך.
                                    לא יודעת איך
                                    לעשות זאת.
                                    מוצאת
                                    את עצמי
                                    מסתובבת
                                    סביב עצמי
                                    רוצה להגיע
                                    לרצוני
                                    הרצון שלי חזק
                                    אבא והוא מוחזק
                                    אצלי בכל הכח.
                                    שוב אומר אותו בקול הכוח
                                    רצוני לעשות רצונך.
                                    אבא לא הפוך
                                    גם אם זה ניראה
                                    בכאילו זה אמיתי
                                    תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                                    טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                                    "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                      #1851

                                      בס"ד
                                      -תמשיך קדימה-

                                      רוצה לעוף, למקום שקט,
                                      שארגיש לי קצת טוב.
                                      לשפוך לך ת'לב,
                                      כי רק אתה יכול להבין 
                                      ת'כאב שנמצא בתוכי.
                                      אני רוצה רק להתקרב ,
                                      אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                                      לא, אל תתייאש מהעבר
                                      תמשיך קדימה,
                                      עם ראש למעלה.
                                      אל תביט אחורה, 
                                      הוא מרים אותך גבוה.
                                      הוא יאיר את דרכך,
                                      ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                                      גם אחרי כל ההסברים -
                                      הצלחתי ליפול.
                                      גם שקיבלתי תשובות -
                                      בליבי היו עוד שאלות,
                                      לא ידעתי כבר מה לעשות.
                                      תאיר לי את הלב , 
                                      ותרפא בי כל כאב ...
                                      ©

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                        #1852

                                        ילדונת?
                                        מתמודדת?
                                        מתבגרת?
                                        למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                                        מבקשת?
                                        מייחלת?
                                        הוא כאן! הוא נמצא!
                                        תפני אליו,אהובה!
                                        אותך הוא אוהב,
                                        חיבוק הוא גם שולח
                                        ולא בורח!
                                        זאת את הבורחת!
                                        השוכחת,
                                        שהוא לא-אשם.
                                        אלה הוא-ה'
                                        שאותך הוא הכי אוהב
                                        ❤️❤️❤️

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1853

                                          ואני מנקה את הלב
                                          מכל הזוהמה
                                          לא רק את האבק
                                          אלא מהרע
                                          מכל מה שמרחיק אותי
                                          ומכל מה ששובר
                                          מכל מה שמוריד אותי
                                          וגורם לי למשבר
                                          משבר באמונה
                                          משבר בטהרה
                                          כישלון בניקיות
                                          כישלון בפנימיות
                                          ניקיון הלב
                                          משירים שנכנסים אליו
                                          ומושכים אותי אחורה
                                          כדי להיות בלעדיו
                                          בפסח ננקה את הלב
                                          כי זה יסוד חשוב
                                          לפעמים זה יהיה קצת כואב
                                          אבל כדי בתשובה לשוב
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול