דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #1832

    שיר ש @טותיייי ואני בס"ד כתבנו-

    בלילה שאתה לבד
    שהכל חשוך ואין אף אחד
    מחפש עידוד בין כל הפחד
    בתוך השקט ששורט

    ונכון שזה קשה
    להחזיק חזק בכיסא
    להתחיל כל פעם מהתחלה
    ולא להיכנע לעבר הרע

    כי באמת עשיתי מה שאני יכול
    החזקתי כל יום שלא ליפול
    מה אני מבקש ממך, תן לי לגדול
    תן בי הכוח רק בטוב לפעול

    ולפעמים הלב שלי בי בוגד
    ואני מרגיש פתאום בודד
    מרים עיניים לעבר הכוכבים
    מרגיש פתאום אותך, אלוקים

    ואחרי שאת הצד הרע הכרתי
    ומכל החטאים נסתי
    ומהי הדרך שלך הבנתי
    פשוט ידעתי שזכיתי

    בוא נראה אם מישהו יצליח לגלות איזה חלק אני כתבתי ואיזה חלק היא 😂 ..

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1833

      בחיים לכל אחד
      יש משברים
      הגדלות זה ביחד
      את עצמנו להרים

      לא הכל זה שחור ולבן
      ונכון שלפעמים הלב הוא סרבן
      לכולם יש עליות וירידות
      הכוח זה רק לעלות

      לא כל מה שאומרים
      חייב לבפנים להכניס
      כי לא כולם חברים
      ולפעמים זה במטרה להכעיס

      צריך לדעת איפה להתחבר
      כדי לא לעבור כל הזמן משבר
      ולדעת מי יכול להרים
      כמו המנגינה שבשירים

      והמילים שנכנסות הישאר לתוך הלב
      כמו תרופה טובה לכאב
      והמנגינה שפורטת על המיתרים
      ומאחה ביחד את השברים

      ואני אל תוך העולם הזה נשאבת
      ולפעמים מרגישה בתוך תפזורת
      וחשבתי שאני ילדה לתפארת
      עד שהבנתי שזאת אני ולא אחרת...

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • ר מנותק
        ר מנותק
        רחל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחל
        #1834

        אחרי פגיעה בעין אחת זה מה שיצא לי לכתוב

        מה שלומך אישון יקר
        מסכן! הכל קרה לך בסמינר
        וכאתה לא רואה זה כ"כ מר
        והקושי שלך זה כמו לטפס הר
        הנך חושב שהכל כ"כ חשוך וקר

        אישון יקר דע שאתה תחזור לעצמך
        הזהר אל תהפוך את הטשטוש להרגלך
        לא צריך לחשוב על העתיד מה יהיה לך
        אויה מה יהיה גורלך

        צריכים אנו לבקש מאבא בשמיים
        לא להתייאש ולהרים את היידים
        אלא להתפלל על העיינים

        כולנו יודעים שה עשה זאת לטובה
        אנו מקבלים זאת באהבה
        ועין יקרה שלי תדעי שאת תמיד שווה
        ולה' לומר תמיד תודה רבה

        המחר לעולם לא יהיה נפלא
        אם אתה עדיין שקוע באתמול

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1835

          ליפול לקום
          ואז לפסוע
          לאסוף ת'שברים
          לבדוק ת'אברים
          להמשיך לטפס
          לא להתייאש
          לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
          תרימו את העיניים
          אל השמיים
          תהיו בטוחים
          שהוא שם והוא רואה
          כל נפילה
          הוא מכוון
          דווקא לכל אחד
          כי רק הוא יודע
          מי מסוגל להתגבר ולקום

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1836

            שלח לי כח/הודיה
            אני שלמה
            ומרגישה
            שבורה
            אני שמורה
            ומרגישה
            פתוחה
            אני איתך
            ומרגישה
            בלעדיך
            מה קורה?
            איפה אתה?
            למה אתה נעלם
            אני פה
            כל כך קטנה
            אבל עם רצון
            ענק
            להיות איתך
            ולהרגיש
            בקרבתך
            שלח לי כח
            כי זה כל מה
            שנשאר
            רגע לפני
            הקריסה
            צריכה אותך
            איתי
            יד ביד
            בכל צעד
            מלווה אותי
            בדרכי
            עם כוחך
            ביחד עם כוחי
            שאצליח
            להתגבר
            על הכל!

            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              #1837

              #החיים שלי בחלום#
              .

              יום אחד,
              שעצמתי את העיניים,
              גילתי שכיף לחיות בחלום.

              הלב התחיל לפחד,
              שכחתי שיש שמיים לכאב,
              החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

              למדתי ללכת,
              למרות שכן רציתי לרוץ.
              חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

              נכנסתי למערכת,
              של משחק בשביל בחוץ,
              שרפתי את השיבר של הדמעות.

              אז--
              חשבו שאני מדומיינת,
              טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

              טוב,
              הם לא משקרים
              כי אני כן--

              דמיינתי,
              את החיבוק שלו משתיק ,
              את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

              דמיינתי,
              את הלב שלו מזריק,
              חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

              אבל --
              הכאב הזה,-
              לקח לי את השלווה.
              וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

              לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • מרבמ מנותק
                מרבמ מנותק
                מרב
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                #1838

                שיעורים,מבחנים.
                לימודים.
                אך הידיעה איננה נפלה לנו,
                שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
                זוהי רק חתיכת בריסטול.
                צבועה,כחולה.
                עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
                מגרים.
                נכון זה טוב.
                אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
                המבחן האמיתי,הקיים.
                חבל.
                שזהו המצב.

                כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
                אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
                ותזכרו את זה תמיד !!!
                מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
                (מבחן החיים )
                בהצלחה

                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1839

                  אבא מה שאני מבקשת
                  אבא מה שאני חפצה
                  אבא אני מתחננת
                  אבא אני כלכך רוצה

                  כל מה שהחיים האלה צריכים
                  מה שכולם כדי לחיות חייבים
                  כשאת ניצבת בצומת דרכים
                  מה שהלב שלך צורח בפנים

                  לפעמים שרוצים לברוח
                  ומכל הרע לשכוח
                  ושהלב מתחיל לצנוח
                  כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1840

                    איזה כיף לי
                    איזה נעים לי
                    הכל מותר לי
                    הכל אפשרי לי
                    העולם נברא בשבילי
                    מותר לי הכל, כי זה שלי...

                    איזה כיף לקום בבוקר
                    עם תחושה קלה של אושר
                    העצב והקושי עולה לי ביוקר
                    אבל מסוכן יותר הג'וקר
                    אני מול עצמי-בלי יושר
                    חיה ת'חיים שלי באובר

                    והאמת, אני סתם מקשקשת
                    את השטויות שלי אני מטשטשת
                    ילדה באריזה חדשה מרשרשת
                    חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

                    אין לי כח לכללים
                    אני חותכת תמיד את הכבלים
                    שוחה במים מסוכנים
                    קונה הכל בלי מסננים
                    רוצה ליפול לפעמים
                    וגם מתאדשת בפנים
                    והכל מסוכן ומיותר
                    אבל מה זה משנה? הכל מותר...

                    זה שיר בלי משקל וקצב
                    אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
                    הוא לא נברא אצלי מהעצב
                    אבל הוא לא פחות בגלל זה

                    זה שיר שנברא בספונטניות
                    מכל מה שבא אלי בניטרליות
                    בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
                    וכבר חפר לי הלופ הזה

                    איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
                    זה לא שהיה לי טוב פעם
                    זה כן שרע לי עכשיו
                    הלב שלי מלא בזעם
                    כי אני עדיין באותו המצב

                    לקרוא שירים ישנים
                    להיזכר בימים שחלפו
                    להיזכר בכל הפעמים
                    שרציתי טוב והם הסתבכו
                    לחלום בלי עתיד ובלי עבר
                    ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1841

                      בס"ד
                      הכל בסוף עובר
                      רק תלמד להתגבר
                      החיים הם מסלול לא קל
                      עם הזמן אתה תהיה מורגל

                      גלים שעולים עליך
                      ואתה נאבק
                      גשמים שיורדים עליך
                      ואתה נחנק

                      תדע שאם לא עכשיו אין מתי
                      קום ותתחיל לכבוש תיעד
                      לך בדרך שתחזיק אותך לעד
                      אל תתנגד תחזיק מעמד

                      וגם אם הדרך מפותלת
                      תזכור, אתה הגיבור בסרט
                      תרים עניים לאבא
                      הוא יעזור לך הלאה..
                      ©

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • ע מנותק
                        ע מנותק
                        עדיין לבד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1842

                        אם לך קשה פתאום
                        לקום מהמיטה
                        תזכור שאתה כמו יהלום
                        אתה נדיר אתה

                        ואם קורה לך אסון
                        ואין לך שליטה
                        תזכור שאתה שייך לארמון
                        ואתה יכול אתה

                        אז תן חיוך ותשמח
                        היום יפה כל כך
                        וגם אם קצת קשה לך
                        תזכור תמיד להיות בשמחה
                        כי---

                        מצווה גדולה להיות בשמחה
                        וזה גם יעיל אני מבטיחה
                        וזה עמוק יותר וגם מחבר
                        והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

                        אז תן חיוך ותשמח
                        היום יפה כל כך
                        וגם אם קצת קשה לך
                        לא תזיק טיפה שמחה

                        אז תן חיבוק גדול
                        ותשיר איתי בקול
                        שהכל טוב הכל מחושב
                        ואתה סופר כוכב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          הודיה 1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1843

                          מישהו יכול לעזור לי?
                          בבחירות שלי.
                          בצעדים שלי.
                          בקשיים שלי.
                          במחשבות שלי.
                          טוב אבל
                          איבדתי כבר את
                          האמון שלי
                          באנשים
                          ונשאר לי רק
                          בה'
                          אז אבא
                          תן לי כוחות
                          ועצות
                          לבנות את השביל
                          שמיועד רק לי
                          שביל שאשמח בו
                          שאצליח לעבור
                          בו בגדול
                          בלי ליפול בדרך
                          שביל מיוחד
                          אחד כזה רק בשבילי
                          בלי מתחרים
                          אני רוצה כבר
                          את השביל שלי
                          את השביל
                          שאני חיה
                          בדרכו
                          ויחייה
                          שביל השבילים
                          שביל החיים.

                          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • לומדת ללכתל מנותק
                            לומדת ללכתל מנותק
                            לומדת ללכת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1844

                            ציפור
                            חדשה
                            ירדה לעולם

                            ציוץ
                            קטן
                            נכנס לי ללב

                            ילדה טהורה
                            עיניים גדולות
                            חצתה היום אוקיינוס

                            ככה מתחילים חיים.
                            ||אחיינית ראשונה😆 ||

                            .Confuse them with your silence"
                            ".Shock them with your actions

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1845

                              זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                              רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                              מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                              למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                              ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                              היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                              הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                              את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                              רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                              שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                              צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                              אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                              לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                              וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                              אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                              אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                              מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                              תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                              תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                              כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                              אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                              תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                              סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                              אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                              ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                              לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                              תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                              שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                              טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                              שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                              אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                              אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1846

                                הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                                שום דבר אותי לא מרגיע
                                כל דבר בלב שלי נוגע
                                מי יכול אותי להרגיע

                                אבא אני לבד
                                תכלס אין לי אף אחד
                                מי יכול לשמוע
                                מי יכול איתי לדמוע

                                אבא לא כל דבר
                                קל להגיד
                                אבא לא כל מה שקל
                                יכול להציל

                                אבא מי יחבק אותי
                                מי ישמע אותי
                                מי יגן עלי
                                מי אוהב אותי

                                אבא הלב שלי כבר מרוסק
                                כל דבר פה נהיה כמו שק
                                שק של הדמעות שלי
                                שק של הכאב שבי

                                אבא מתי זה יגמר
                                אבא מתי תגיע
                                אבא מתי תוכל כבר
                                אותי להשיע

                                אבא אני נגמרת
                                אבא אני נשברת
                                אבא פעם הייתי חזקה
                                היום אני עם לב
                                ששורט לי את הנשמה....

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1847

                                  הזמן הזה שייך
                                  לזמן הרע שלי
                                  תמיד הוא כך נמתח
                                  וכבר נמאס לי

                                  אני סוחבת את עצמי
                                  וזה מרגיש קצת מיותר
                                  אין בי משהו פנימי
                                  הכל התלכלך וכוער

                                  אני ריקה בקטע רע
                                  תוהה אם יש לי בחירה
                                  אתה תקעת אותי כאן
                                  וכבר חבל לי על הזמן

                                  חשבתי שאני טובה
                                  אבל כנראה שטעיתי
                                  פעם הייתי קרובה
                                  היום אני נכשלתי

                                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1848

                                    המשחק מתחיל.
                                    הילד,
                                    החמד.
                                    עומד וצופה,
                                    אך יחס הוא אינו מקבל.
                                    רגלי חבריו
                                    מדשדשות ורצות,
                                    אחרי העגול.
                                    והוא מחכה
                                    לשימת לב,
                                    עולמו שחור.
                                    אך להם -אין!
                                    חרם?!
                                    כפי שזה ניראה
                                    אכן.
                                    זוהי אמירה.
                                    ⚽ ⚽ ⚽

                                    גם לכם קורה להתקל בזה??
                                    אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                      #1849

                                      הרגעים האלו
                                      שמשהו בי נשבר
                                      מרגישה כאילו
                                      העולם הזה נגמר

                                      רגעים קצת עצובים
                                      שמשהו בי כואב
                                      אני בוכה לאלוקים
                                      אבל זה לא מרפא את הלב

                                      רגעים שאני חושבת
                                      שאולי אני סתם מגזימה
                                      מה אני כבר עוברת
                                      על מה המהומה

                                      הרגעים האלו
                                      שהכל כל כך קשה
                                      חושבת על 'אילו'
                                      אבל זה ממש לא מרפא

                                      רגעים מבאסים
                                      שאין לי עוד מילים
                                      להגדיר את התחושה
                                      שפועמת בי בפנים

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                        הרגעים האלו
                                        שמשהו בי נשבר
                                        מרגישה כאילו
                                        העולם הזה נגמר

                                        רגעים קצת עצובים
                                        שמשהו בי כואב
                                        אני בוכה לאלוקים
                                        אבל זה לא מרפא את הלב

                                        רגעים שאני חושבת
                                        שאולי אני סתם מגזימה
                                        מה אני כבר עוברת
                                        על מה המהומה

                                        הרגעים האלו
                                        שהכל כל כך קשה
                                        חושבת על 'אילו'
                                        אבל זה ממש לא מרפא

                                        רגעים מבאסים
                                        שאין לי עוד מילים
                                        להגדיר את התחושה
                                        שפועמת בי בפנים

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                        #1850

                                        רצוני לעשות רצונך
                                        להרגיש אותך
                                        להתקרב אליך
                                        לדעת שהכול ממך.
                                        לא יודעת איך
                                        לעשות זאת.
                                        מוצאת
                                        את עצמי
                                        מסתובבת
                                        סביב עצמי
                                        רוצה להגיע
                                        לרצוני
                                        הרצון שלי חזק
                                        אבא והוא מוחזק
                                        אצלי בכל הכח.
                                        שוב אומר אותו בקול הכוח
                                        רצוני לעשות רצונך.
                                        אבא לא הפוך
                                        גם אם זה ניראה
                                        בכאילו זה אמיתי
                                        תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                                        טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                                        "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                          #1851

                                          בס"ד
                                          -תמשיך קדימה-

                                          רוצה לעוף, למקום שקט,
                                          שארגיש לי קצת טוב.
                                          לשפוך לך ת'לב,
                                          כי רק אתה יכול להבין 
                                          ת'כאב שנמצא בתוכי.
                                          אני רוצה רק להתקרב ,
                                          אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                                          לא, אל תתייאש מהעבר
                                          תמשיך קדימה,
                                          עם ראש למעלה.
                                          אל תביט אחורה, 
                                          הוא מרים אותך גבוה.
                                          הוא יאיר את דרכך,
                                          ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                                          גם אחרי כל ההסברים -
                                          הצלחתי ליפול.
                                          גם שקיבלתי תשובות -
                                          בליבי היו עוד שאלות,
                                          לא ידעתי כבר מה לעשות.
                                          תאיר לי את הלב , 
                                          ותרפא בי כל כאב ...
                                          ©

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול