דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1835

    ליפול לקום
    ואז לפסוע
    לאסוף ת'שברים
    לבדוק ת'אברים
    להמשיך לטפס
    לא להתייאש
    לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
    תרימו את העיניים
    אל השמיים
    תהיו בטוחים
    שהוא שם והוא רואה
    כל נפילה
    הוא מכוון
    דווקא לכל אחד
    כי רק הוא יודע
    מי מסוגל להתגבר ולקום

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1836

      שלח לי כח/הודיה
      אני שלמה
      ומרגישה
      שבורה
      אני שמורה
      ומרגישה
      פתוחה
      אני איתך
      ומרגישה
      בלעדיך
      מה קורה?
      איפה אתה?
      למה אתה נעלם
      אני פה
      כל כך קטנה
      אבל עם רצון
      ענק
      להיות איתך
      ולהרגיש
      בקרבתך
      שלח לי כח
      כי זה כל מה
      שנשאר
      רגע לפני
      הקריסה
      צריכה אותך
      איתי
      יד ביד
      בכל צעד
      מלווה אותי
      בדרכי
      עם כוחך
      ביחד עם כוחי
      שאצליח
      להתגבר
      על הכל!

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        #1837

        #החיים שלי בחלום#
        .

        יום אחד,
        שעצמתי את העיניים,
        גילתי שכיף לחיות בחלום.

        הלב התחיל לפחד,
        שכחתי שיש שמיים לכאב,
        החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

        למדתי ללכת,
        למרות שכן רציתי לרוץ.
        חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

        נכנסתי למערכת,
        של משחק בשביל בחוץ,
        שרפתי את השיבר של הדמעות.

        אז--
        חשבו שאני מדומיינת,
        טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

        טוב,
        הם לא משקרים
        כי אני כן--

        דמיינתי,
        את החיבוק שלו משתיק ,
        את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

        דמיינתי,
        את הלב שלו מזריק,
        חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

        אבל --
        הכאב הזה,-
        לקח לי את השלווה.
        וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

        לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
          #1838

          שיעורים,מבחנים.
          לימודים.
          אך הידיעה איננה נפלה לנו,
          שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
          זוהי רק חתיכת בריסטול.
          צבועה,כחולה.
          עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
          מגרים.
          נכון זה טוב.
          אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
          המבחן האמיתי,הקיים.
          חבל.
          שזהו המצב.

          כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
          אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
          ותזכרו את זה תמיד !!!
          מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
          (מבחן החיים )
          בהצלחה

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1839

            אבא מה שאני מבקשת
            אבא מה שאני חפצה
            אבא אני מתחננת
            אבא אני כלכך רוצה

            כל מה שהחיים האלה צריכים
            מה שכולם כדי לחיות חייבים
            כשאת ניצבת בצומת דרכים
            מה שהלב שלך צורח בפנים

            לפעמים שרוצים לברוח
            ומכל הרע לשכוח
            ושהלב מתחיל לצנוח
            כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1840

              איזה כיף לי
              איזה נעים לי
              הכל מותר לי
              הכל אפשרי לי
              העולם נברא בשבילי
              מותר לי הכל, כי זה שלי...

              איזה כיף לקום בבוקר
              עם תחושה קלה של אושר
              העצב והקושי עולה לי ביוקר
              אבל מסוכן יותר הג'וקר
              אני מול עצמי-בלי יושר
              חיה ת'חיים שלי באובר

              והאמת, אני סתם מקשקשת
              את השטויות שלי אני מטשטשת
              ילדה באריזה חדשה מרשרשת
              חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

              אין לי כח לכללים
              אני חותכת תמיד את הכבלים
              שוחה במים מסוכנים
              קונה הכל בלי מסננים
              רוצה ליפול לפעמים
              וגם מתאדשת בפנים
              והכל מסוכן ומיותר
              אבל מה זה משנה? הכל מותר...

              זה שיר בלי משקל וקצב
              אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
              הוא לא נברא אצלי מהעצב
              אבל הוא לא פחות בגלל זה

              זה שיר שנברא בספונטניות
              מכל מה שבא אלי בניטרליות
              בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
              וכבר חפר לי הלופ הזה

              איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
              זה לא שהיה לי טוב פעם
              זה כן שרע לי עכשיו
              הלב שלי מלא בזעם
              כי אני עדיין באותו המצב

              לקרוא שירים ישנים
              להיזכר בימים שחלפו
              להיזכר בכל הפעמים
              שרציתי טוב והם הסתבכו
              לחלום בלי עתיד ובלי עבר
              ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1841

                בס"ד
                הכל בסוף עובר
                רק תלמד להתגבר
                החיים הם מסלול לא קל
                עם הזמן אתה תהיה מורגל

                גלים שעולים עליך
                ואתה נאבק
                גשמים שיורדים עליך
                ואתה נחנק

                תדע שאם לא עכשיו אין מתי
                קום ותתחיל לכבוש תיעד
                לך בדרך שתחזיק אותך לעד
                אל תתנגד תחזיק מעמד

                וגם אם הדרך מפותלת
                תזכור, אתה הגיבור בסרט
                תרים עניים לאבא
                הוא יעזור לך הלאה..
                ©

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • ע מנותק
                  ע מנותק
                  עדיין לבד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1842

                  אם לך קשה פתאום
                  לקום מהמיטה
                  תזכור שאתה כמו יהלום
                  אתה נדיר אתה

                  ואם קורה לך אסון
                  ואין לך שליטה
                  תזכור שאתה שייך לארמון
                  ואתה יכול אתה

                  אז תן חיוך ותשמח
                  היום יפה כל כך
                  וגם אם קצת קשה לך
                  תזכור תמיד להיות בשמחה
                  כי---

                  מצווה גדולה להיות בשמחה
                  וזה גם יעיל אני מבטיחה
                  וזה עמוק יותר וגם מחבר
                  והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

                  אז תן חיוך ותשמח
                  היום יפה כל כך
                  וגם אם קצת קשה לך
                  לא תזיק טיפה שמחה

                  אז תן חיבוק גדול
                  ותשיר איתי בקול
                  שהכל טוב הכל מחושב
                  ואתה סופר כוכב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    הודיה 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1843

                    מישהו יכול לעזור לי?
                    בבחירות שלי.
                    בצעדים שלי.
                    בקשיים שלי.
                    במחשבות שלי.
                    טוב אבל
                    איבדתי כבר את
                    האמון שלי
                    באנשים
                    ונשאר לי רק
                    בה'
                    אז אבא
                    תן לי כוחות
                    ועצות
                    לבנות את השביל
                    שמיועד רק לי
                    שביל שאשמח בו
                    שאצליח לעבור
                    בו בגדול
                    בלי ליפול בדרך
                    שביל מיוחד
                    אחד כזה רק בשבילי
                    בלי מתחרים
                    אני רוצה כבר
                    את השביל שלי
                    את השביל
                    שאני חיה
                    בדרכו
                    ויחייה
                    שביל השבילים
                    שביל החיים.

                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • לומדת ללכתל מנותק
                      לומדת ללכתל מנותק
                      לומדת ללכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1844

                      ציפור
                      חדשה
                      ירדה לעולם

                      ציוץ
                      קטן
                      נכנס לי ללב

                      ילדה טהורה
                      עיניים גדולות
                      חצתה היום אוקיינוס

                      ככה מתחילים חיים.
                      ||אחיינית ראשונה😆 ||

                      .Confuse them with your silence"
                      ".Shock them with your actions

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1845

                        זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                        רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                        מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                        למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                        ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                        היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                        הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                        את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                        רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                        שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                        צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                        אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                        לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                        וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                        אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                        אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                        מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                        תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                        תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                        כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                        אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                        תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                        סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                        אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                        ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                        לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                        תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                        שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                        טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                        שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                        אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                        אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1846

                          הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                          שום דבר אותי לא מרגיע
                          כל דבר בלב שלי נוגע
                          מי יכול אותי להרגיע

                          אבא אני לבד
                          תכלס אין לי אף אחד
                          מי יכול לשמוע
                          מי יכול איתי לדמוע

                          אבא לא כל דבר
                          קל להגיד
                          אבא לא כל מה שקל
                          יכול להציל

                          אבא מי יחבק אותי
                          מי ישמע אותי
                          מי יגן עלי
                          מי אוהב אותי

                          אבא הלב שלי כבר מרוסק
                          כל דבר פה נהיה כמו שק
                          שק של הדמעות שלי
                          שק של הכאב שבי

                          אבא מתי זה יגמר
                          אבא מתי תגיע
                          אבא מתי תוכל כבר
                          אותי להשיע

                          אבא אני נגמרת
                          אבא אני נשברת
                          אבא פעם הייתי חזקה
                          היום אני עם לב
                          ששורט לי את הנשמה....

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1847

                            הזמן הזה שייך
                            לזמן הרע שלי
                            תמיד הוא כך נמתח
                            וכבר נמאס לי

                            אני סוחבת את עצמי
                            וזה מרגיש קצת מיותר
                            אין בי משהו פנימי
                            הכל התלכלך וכוער

                            אני ריקה בקטע רע
                            תוהה אם יש לי בחירה
                            אתה תקעת אותי כאן
                            וכבר חבל לי על הזמן

                            חשבתי שאני טובה
                            אבל כנראה שטעיתי
                            פעם הייתי קרובה
                            היום אני נכשלתי

                            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1848

                              המשחק מתחיל.
                              הילד,
                              החמד.
                              עומד וצופה,
                              אך יחס הוא אינו מקבל.
                              רגלי חבריו
                              מדשדשות ורצות,
                              אחרי העגול.
                              והוא מחכה
                              לשימת לב,
                              עולמו שחור.
                              אך להם -אין!
                              חרם?!
                              כפי שזה ניראה
                              אכן.
                              זוהי אמירה.
                              ⚽ ⚽ ⚽

                              גם לכם קורה להתקל בזה??
                              אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                #1849

                                הרגעים האלו
                                שמשהו בי נשבר
                                מרגישה כאילו
                                העולם הזה נגמר

                                רגעים קצת עצובים
                                שמשהו בי כואב
                                אני בוכה לאלוקים
                                אבל זה לא מרפא את הלב

                                רגעים שאני חושבת
                                שאולי אני סתם מגזימה
                                מה אני כבר עוברת
                                על מה המהומה

                                הרגעים האלו
                                שהכל כל כך קשה
                                חושבת על 'אילו'
                                אבל זה ממש לא מרפא

                                רגעים מבאסים
                                שאין לי עוד מילים
                                להגדיר את התחושה
                                שפועמת בי בפנים

                                בואו נגיד ביחד:
                                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                  הרגעים האלו
                                  שמשהו בי נשבר
                                  מרגישה כאילו
                                  העולם הזה נגמר

                                  רגעים קצת עצובים
                                  שמשהו בי כואב
                                  אני בוכה לאלוקים
                                  אבל זה לא מרפא את הלב

                                  רגעים שאני חושבת
                                  שאולי אני סתם מגזימה
                                  מה אני כבר עוברת
                                  על מה המהומה

                                  הרגעים האלו
                                  שהכל כל כך קשה
                                  חושבת על 'אילו'
                                  אבל זה ממש לא מרפא

                                  רגעים מבאסים
                                  שאין לי עוד מילים
                                  להגדיר את התחושה
                                  שפועמת בי בפנים

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                  #1850

                                  רצוני לעשות רצונך
                                  להרגיש אותך
                                  להתקרב אליך
                                  לדעת שהכול ממך.
                                  לא יודעת איך
                                  לעשות זאת.
                                  מוצאת
                                  את עצמי
                                  מסתובבת
                                  סביב עצמי
                                  רוצה להגיע
                                  לרצוני
                                  הרצון שלי חזק
                                  אבא והוא מוחזק
                                  אצלי בכל הכח.
                                  שוב אומר אותו בקול הכוח
                                  רצוני לעשות רצונך.
                                  אבא לא הפוך
                                  גם אם זה ניראה
                                  בכאילו זה אמיתי
                                  תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                                  טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                                  "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                    #1851

                                    בס"ד
                                    -תמשיך קדימה-

                                    רוצה לעוף, למקום שקט,
                                    שארגיש לי קצת טוב.
                                    לשפוך לך ת'לב,
                                    כי רק אתה יכול להבין 
                                    ת'כאב שנמצא בתוכי.
                                    אני רוצה רק להתקרב ,
                                    אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                                    לא, אל תתייאש מהעבר
                                    תמשיך קדימה,
                                    עם ראש למעלה.
                                    אל תביט אחורה, 
                                    הוא מרים אותך גבוה.
                                    הוא יאיר את דרכך,
                                    ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                                    גם אחרי כל ההסברים -
                                    הצלחתי ליפול.
                                    גם שקיבלתי תשובות -
                                    בליבי היו עוד שאלות,
                                    לא ידעתי כבר מה לעשות.
                                    תאיר לי את הלב , 
                                    ותרפא בי כל כאב ...
                                    ©

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • מרבמ מנותק
                                      מרבמ מנותק
                                      מרב
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                      #1852

                                      ילדונת?
                                      מתמודדת?
                                      מתבגרת?
                                      למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                                      מבקשת?
                                      מייחלת?
                                      הוא כאן! הוא נמצא!
                                      תפני אליו,אהובה!
                                      אותך הוא אוהב,
                                      חיבוק הוא גם שולח
                                      ולא בורח!
                                      זאת את הבורחת!
                                      השוכחת,
                                      שהוא לא-אשם.
                                      אלה הוא-ה'
                                      שאותך הוא הכי אוהב
                                      ❤️❤️❤️

                                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1853

                                        ואני מנקה את הלב
                                        מכל הזוהמה
                                        לא רק את האבק
                                        אלא מהרע
                                        מכל מה שמרחיק אותי
                                        ומכל מה ששובר
                                        מכל מה שמוריד אותי
                                        וגורם לי למשבר
                                        משבר באמונה
                                        משבר בטהרה
                                        כישלון בניקיות
                                        כישלון בפנימיות
                                        ניקיון הלב
                                        משירים שנכנסים אליו
                                        ומושכים אותי אחורה
                                        כדי להיות בלעדיו
                                        בפסח ננקה את הלב
                                        כי זה יסוד חשוב
                                        לפעמים זה יהיה קצת כואב
                                        אבל כדי בתשובה לשוב
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • טותייייט טותיייי

                                          ואני מנקה את הלב
                                          מכל הזוהמה
                                          לא רק את האבק
                                          אלא מהרע
                                          מכל מה שמרחיק אותי
                                          ומכל מה ששובר
                                          מכל מה שמוריד אותי
                                          וגורם לי למשבר
                                          משבר באמונה
                                          משבר בטהרה
                                          כישלון בניקיות
                                          כישלון בפנימיות
                                          ניקיון הלב
                                          משירים שנכנסים אליו
                                          ומושכים אותי אחורה
                                          כדי להיות בלעדיו
                                          בפסח ננקה את הלב
                                          כי זה יסוד חשוב
                                          לפעמים זה יהיה קצת כואב
                                          אבל כדי בתשובה לשוב
                                          טוהר

                                          נוודנ מנותק
                                          נוודנ מנותק
                                          נווד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                          #1854

                                          אם אתה נהנה
                                          לראות אותי בוכה,
                                          בהנאה.

                                          אם הסבל שלי
                                          עושה לך את זה,
                                          ב*הבה.

                                          אני את שלי
                                          עשיתי.
                                          מיליון פעמים
                                          שניסתי
                                          ללכת אחריך באף על פי.

                                          אף על פי
                                          שכל כך רציתי,
                                          ידעתי שאתה לא רוצה.

                                          אף על פי
                                          שלפעמים טעיתי,
                                          קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                                          אם אתה מרחיק אותי ממך.
                                          יהיה קשה לחזור,
                                          וזו כבר אשמתך.

                                          אני יודע
                                          שאתה יודע
                                          שאני יודע
                                          שאתה אמת
                                          אז למה כל כך מסובך
                                          זה מעלה קנאה במת.

                                          אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול