דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1831

    אני לא מבינה
    מה מעצמי אני רוצה
    ואני חפצה
    לברוח בסערה

    הכל חשוך מסביבי
    אין אף אחד שאיתי
    ואני עומדת לבדי
    מרגישה רחוקה מעצמי

    ולמה את עצמי אני מכבה
    בכל פעם שיש בערה
    ואני בתוך תוכי כלואה
    חזק חזק את עצמי מכניסה

    ולמה בחטא יש הרבה זוהר
    למה אני לא מתקרבת לטוהר
    ואיפה הסביבה שהיה בה צוהר
    ולמה אני מרגישה בבית סוהר....

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #1832

      שיר ש @טותיייי ואני בס"ד כתבנו-

      בלילה שאתה לבד
      שהכל חשוך ואין אף אחד
      מחפש עידוד בין כל הפחד
      בתוך השקט ששורט

      ונכון שזה קשה
      להחזיק חזק בכיסא
      להתחיל כל פעם מהתחלה
      ולא להיכנע לעבר הרע

      כי באמת עשיתי מה שאני יכול
      החזקתי כל יום שלא ליפול
      מה אני מבקש ממך, תן לי לגדול
      תן בי הכוח רק בטוב לפעול

      ולפעמים הלב שלי בי בוגד
      ואני מרגיש פתאום בודד
      מרים עיניים לעבר הכוכבים
      מרגיש פתאום אותך, אלוקים

      ואחרי שאת הצד הרע הכרתי
      ומכל החטאים נסתי
      ומהי הדרך שלך הבנתי
      פשוט ידעתי שזכיתי

      בוא נראה אם מישהו יצליח לגלות איזה חלק אני כתבתי ואיזה חלק היא 😂 ..

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1833

        בחיים לכל אחד
        יש משברים
        הגדלות זה ביחד
        את עצמנו להרים

        לא הכל זה שחור ולבן
        ונכון שלפעמים הלב הוא סרבן
        לכולם יש עליות וירידות
        הכוח זה רק לעלות

        לא כל מה שאומרים
        חייב לבפנים להכניס
        כי לא כולם חברים
        ולפעמים זה במטרה להכעיס

        צריך לדעת איפה להתחבר
        כדי לא לעבור כל הזמן משבר
        ולדעת מי יכול להרים
        כמו המנגינה שבשירים

        והמילים שנכנסות הישאר לתוך הלב
        כמו תרופה טובה לכאב
        והמנגינה שפורטת על המיתרים
        ומאחה ביחד את השברים

        ואני אל תוך העולם הזה נשאבת
        ולפעמים מרגישה בתוך תפזורת
        וחשבתי שאני ילדה לתפארת
        עד שהבנתי שזאת אני ולא אחרת...

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • ר מנותק
          ר מנותק
          רחל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחל
          #1834

          אחרי פגיעה בעין אחת זה מה שיצא לי לכתוב

          מה שלומך אישון יקר
          מסכן! הכל קרה לך בסמינר
          וכאתה לא רואה זה כ"כ מר
          והקושי שלך זה כמו לטפס הר
          הנך חושב שהכל כ"כ חשוך וקר

          אישון יקר דע שאתה תחזור לעצמך
          הזהר אל תהפוך את הטשטוש להרגלך
          לא צריך לחשוב על העתיד מה יהיה לך
          אויה מה יהיה גורלך

          צריכים אנו לבקש מאבא בשמיים
          לא להתייאש ולהרים את היידים
          אלא להתפלל על העיינים

          כולנו יודעים שה עשה זאת לטובה
          אנו מקבלים זאת באהבה
          ועין יקרה שלי תדעי שאת תמיד שווה
          ולה' לומר תמיד תודה רבה

          המחר לעולם לא יהיה נפלא
          אם אתה עדיין שקוע באתמול

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1835

            ליפול לקום
            ואז לפסוע
            לאסוף ת'שברים
            לבדוק ת'אברים
            להמשיך לטפס
            לא להתייאש
            לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
            תרימו את העיניים
            אל השמיים
            תהיו בטוחים
            שהוא שם והוא רואה
            כל נפילה
            הוא מכוון
            דווקא לכל אחד
            כי רק הוא יודע
            מי מסוגל להתגבר ולקום

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • ה מנותק
              ה מנותק
              הודיה 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1836

              שלח לי כח/הודיה
              אני שלמה
              ומרגישה
              שבורה
              אני שמורה
              ומרגישה
              פתוחה
              אני איתך
              ומרגישה
              בלעדיך
              מה קורה?
              איפה אתה?
              למה אתה נעלם
              אני פה
              כל כך קטנה
              אבל עם רצון
              ענק
              להיות איתך
              ולהרגיש
              בקרבתך
              שלח לי כח
              כי זה כל מה
              שנשאר
              רגע לפני
              הקריסה
              צריכה אותך
              איתי
              יד ביד
              בכל צעד
              מלווה אותי
              בדרכי
              עם כוחך
              ביחד עם כוחי
              שאצליח
              להתגבר
              על הכל!

              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                #1837

                #החיים שלי בחלום#
                .

                יום אחד,
                שעצמתי את העיניים,
                גילתי שכיף לחיות בחלום.

                הלב התחיל לפחד,
                שכחתי שיש שמיים לכאב,
                החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

                למדתי ללכת,
                למרות שכן רציתי לרוץ.
                חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

                נכנסתי למערכת,
                של משחק בשביל בחוץ,
                שרפתי את השיבר של הדמעות.

                אז--
                חשבו שאני מדומיינת,
                טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

                טוב,
                הם לא משקרים
                כי אני כן--

                דמיינתי,
                את החיבוק שלו משתיק ,
                את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

                דמיינתי,
                את הלב שלו מזריק,
                חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

                אבל --
                הכאב הזה,-
                לקח לי את השלווה.
                וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

                לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                  #1838

                  שיעורים,מבחנים.
                  לימודים.
                  אך הידיעה איננה נפלה לנו,
                  שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
                  זוהי רק חתיכת בריסטול.
                  צבועה,כחולה.
                  עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
                  מגרים.
                  נכון זה טוב.
                  אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
                  המבחן האמיתי,הקיים.
                  חבל.
                  שזהו המצב.

                  כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
                  אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
                  ותזכרו את זה תמיד !!!
                  מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
                  (מבחן החיים )
                  בהצלחה

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1839

                    אבא מה שאני מבקשת
                    אבא מה שאני חפצה
                    אבא אני מתחננת
                    אבא אני כלכך רוצה

                    כל מה שהחיים האלה צריכים
                    מה שכולם כדי לחיות חייבים
                    כשאת ניצבת בצומת דרכים
                    מה שהלב שלך צורח בפנים

                    לפעמים שרוצים לברוח
                    ומכל הרע לשכוח
                    ושהלב מתחיל לצנוח
                    כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1840

                      איזה כיף לי
                      איזה נעים לי
                      הכל מותר לי
                      הכל אפשרי לי
                      העולם נברא בשבילי
                      מותר לי הכל, כי זה שלי...

                      איזה כיף לקום בבוקר
                      עם תחושה קלה של אושר
                      העצב והקושי עולה לי ביוקר
                      אבל מסוכן יותר הג'וקר
                      אני מול עצמי-בלי יושר
                      חיה ת'חיים שלי באובר

                      והאמת, אני סתם מקשקשת
                      את השטויות שלי אני מטשטשת
                      ילדה באריזה חדשה מרשרשת
                      חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

                      אין לי כח לכללים
                      אני חותכת תמיד את הכבלים
                      שוחה במים מסוכנים
                      קונה הכל בלי מסננים
                      רוצה ליפול לפעמים
                      וגם מתאדשת בפנים
                      והכל מסוכן ומיותר
                      אבל מה זה משנה? הכל מותר...

                      זה שיר בלי משקל וקצב
                      אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
                      הוא לא נברא אצלי מהעצב
                      אבל הוא לא פחות בגלל זה

                      זה שיר שנברא בספונטניות
                      מכל מה שבא אלי בניטרליות
                      בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
                      וכבר חפר לי הלופ הזה

                      איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
                      זה לא שהיה לי טוב פעם
                      זה כן שרע לי עכשיו
                      הלב שלי מלא בזעם
                      כי אני עדיין באותו המצב

                      לקרוא שירים ישנים
                      להיזכר בימים שחלפו
                      להיזכר בכל הפעמים
                      שרציתי טוב והם הסתבכו
                      לחלום בלי עתיד ובלי עבר
                      ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1841

                        בס"ד
                        הכל בסוף עובר
                        רק תלמד להתגבר
                        החיים הם מסלול לא קל
                        עם הזמן אתה תהיה מורגל

                        גלים שעולים עליך
                        ואתה נאבק
                        גשמים שיורדים עליך
                        ואתה נחנק

                        תדע שאם לא עכשיו אין מתי
                        קום ותתחיל לכבוש תיעד
                        לך בדרך שתחזיק אותך לעד
                        אל תתנגד תחזיק מעמד

                        וגם אם הדרך מפותלת
                        תזכור, אתה הגיבור בסרט
                        תרים עניים לאבא
                        הוא יעזור לך הלאה..
                        ©

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • ע מנותק
                          ע מנותק
                          עדיין לבד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1842

                          אם לך קשה פתאום
                          לקום מהמיטה
                          תזכור שאתה כמו יהלום
                          אתה נדיר אתה

                          ואם קורה לך אסון
                          ואין לך שליטה
                          תזכור שאתה שייך לארמון
                          ואתה יכול אתה

                          אז תן חיוך ותשמח
                          היום יפה כל כך
                          וגם אם קצת קשה לך
                          תזכור תמיד להיות בשמחה
                          כי---

                          מצווה גדולה להיות בשמחה
                          וזה גם יעיל אני מבטיחה
                          וזה עמוק יותר וגם מחבר
                          והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

                          אז תן חיוך ותשמח
                          היום יפה כל כך
                          וגם אם קצת קשה לך
                          לא תזיק טיפה שמחה

                          אז תן חיבוק גדול
                          ותשיר איתי בקול
                          שהכל טוב הכל מחושב
                          ואתה סופר כוכב

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הודיה 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1843

                            מישהו יכול לעזור לי?
                            בבחירות שלי.
                            בצעדים שלי.
                            בקשיים שלי.
                            במחשבות שלי.
                            טוב אבל
                            איבדתי כבר את
                            האמון שלי
                            באנשים
                            ונשאר לי רק
                            בה'
                            אז אבא
                            תן לי כוחות
                            ועצות
                            לבנות את השביל
                            שמיועד רק לי
                            שביל שאשמח בו
                            שאצליח לעבור
                            בו בגדול
                            בלי ליפול בדרך
                            שביל מיוחד
                            אחד כזה רק בשבילי
                            בלי מתחרים
                            אני רוצה כבר
                            את השביל שלי
                            את השביל
                            שאני חיה
                            בדרכו
                            ויחייה
                            שביל השבילים
                            שביל החיים.

                            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • לומדת ללכתל מנותק
                              לומדת ללכתל מנותק
                              לומדת ללכת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1844

                              ציפור
                              חדשה
                              ירדה לעולם

                              ציוץ
                              קטן
                              נכנס לי ללב

                              ילדה טהורה
                              עיניים גדולות
                              חצתה היום אוקיינוס

                              ככה מתחילים חיים.
                              ||אחיינית ראשונה😆 ||

                              .Confuse them with your silence"
                              ".Shock them with your actions

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1845

                                זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                                רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                                מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                                למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                                ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                                היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                                הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                                את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                                רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                                שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                                צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                                אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                                לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                                וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                                אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                                אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                                מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                                תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                                תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                                כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                                אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                                תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                                סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                                אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                                ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                                לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                                תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                                שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                                טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                                שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                                אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                                אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1846

                                  הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                                  שום דבר אותי לא מרגיע
                                  כל דבר בלב שלי נוגע
                                  מי יכול אותי להרגיע

                                  אבא אני לבד
                                  תכלס אין לי אף אחד
                                  מי יכול לשמוע
                                  מי יכול איתי לדמוע

                                  אבא לא כל דבר
                                  קל להגיד
                                  אבא לא כל מה שקל
                                  יכול להציל

                                  אבא מי יחבק אותי
                                  מי ישמע אותי
                                  מי יגן עלי
                                  מי אוהב אותי

                                  אבא הלב שלי כבר מרוסק
                                  כל דבר פה נהיה כמו שק
                                  שק של הדמעות שלי
                                  שק של הכאב שבי

                                  אבא מתי זה יגמר
                                  אבא מתי תגיע
                                  אבא מתי תוכל כבר
                                  אותי להשיע

                                  אבא אני נגמרת
                                  אבא אני נשברת
                                  אבא פעם הייתי חזקה
                                  היום אני עם לב
                                  ששורט לי את הנשמה....

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1847

                                    הזמן הזה שייך
                                    לזמן הרע שלי
                                    תמיד הוא כך נמתח
                                    וכבר נמאס לי

                                    אני סוחבת את עצמי
                                    וזה מרגיש קצת מיותר
                                    אין בי משהו פנימי
                                    הכל התלכלך וכוער

                                    אני ריקה בקטע רע
                                    תוהה אם יש לי בחירה
                                    אתה תקעת אותי כאן
                                    וכבר חבל לי על הזמן

                                    חשבתי שאני טובה
                                    אבל כנראה שטעיתי
                                    פעם הייתי קרובה
                                    היום אני נכשלתי

                                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • מרבמ מנותק
                                      מרבמ מנותק
                                      מרב
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1848

                                      המשחק מתחיל.
                                      הילד,
                                      החמד.
                                      עומד וצופה,
                                      אך יחס הוא אינו מקבל.
                                      רגלי חבריו
                                      מדשדשות ורצות,
                                      אחרי העגול.
                                      והוא מחכה
                                      לשימת לב,
                                      עולמו שחור.
                                      אך להם -אין!
                                      חרם?!
                                      כפי שזה ניראה
                                      אכן.
                                      זוהי אמירה.
                                      ⚽ ⚽ ⚽

                                      גם לכם קורה להתקל בזה??
                                      אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                        #1849

                                        הרגעים האלו
                                        שמשהו בי נשבר
                                        מרגישה כאילו
                                        העולם הזה נגמר

                                        רגעים קצת עצובים
                                        שמשהו בי כואב
                                        אני בוכה לאלוקים
                                        אבל זה לא מרפא את הלב

                                        רגעים שאני חושבת
                                        שאולי אני סתם מגזימה
                                        מה אני כבר עוברת
                                        על מה המהומה

                                        הרגעים האלו
                                        שהכל כל כך קשה
                                        חושבת על 'אילו'
                                        אבל זה ממש לא מרפא

                                        רגעים מבאסים
                                        שאין לי עוד מילים
                                        להגדיר את התחושה
                                        שפועמת בי בפנים

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                          הרגעים האלו
                                          שמשהו בי נשבר
                                          מרגישה כאילו
                                          העולם הזה נגמר

                                          רגעים קצת עצובים
                                          שמשהו בי כואב
                                          אני בוכה לאלוקים
                                          אבל זה לא מרפא את הלב

                                          רגעים שאני חושבת
                                          שאולי אני סתם מגזימה
                                          מה אני כבר עוברת
                                          על מה המהומה

                                          הרגעים האלו
                                          שהכל כל כך קשה
                                          חושבת על 'אילו'
                                          אבל זה ממש לא מרפא

                                          רגעים מבאסים
                                          שאין לי עוד מילים
                                          להגדיר את התחושה
                                          שפועמת בי בפנים

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                          #1850

                                          רצוני לעשות רצונך
                                          להרגיש אותך
                                          להתקרב אליך
                                          לדעת שהכול ממך.
                                          לא יודעת איך
                                          לעשות זאת.
                                          מוצאת
                                          את עצמי
                                          מסתובבת
                                          סביב עצמי
                                          רוצה להגיע
                                          לרצוני
                                          הרצון שלי חזק
                                          אבא והוא מוחזק
                                          אצלי בכל הכח.
                                          שוב אומר אותו בקול הכוח
                                          רצוני לעשות רצונך.
                                          אבא לא הפוך
                                          גם אם זה ניראה
                                          בכאילו זה אמיתי
                                          תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                                          טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                                          "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                                          "קשה לשכוח אנשים
                                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול