דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1822

    רציתי לאהוב
    את מי
    שעמדה במראה
    כלכך לא
    בטוחה בעצמה
    הרצון הזה
    כאב יותר
    מכל דבר אחר
    הוא הראה לי
    עד כמה
    אני חלשה
    שאפילו אהבה
    לתת לעצמי
    אני לא יכולה
    הסתכלתי
    למראה השבורה
    ראיתי אותי
    כלכך קטנה
    רק רוצה
    שיגידו לי
    את טובה
    אבל אני
    לא מאמינה
    מהמקום
    השבור הזה
    לא ראיתי
    את השריטות
    שנפצעתי
    כדי להחזיר
    תחיוך לפנים
    אבל אני נשארתי
    עם אותו
    חיוך צבוע
    מרוח על
    כל השריטות
    שרק הדגישו לי
    מה יכולתי
    להיות.

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1823

      הקשת שבי
      שהאירה את הכל
      אחרי המבול
      וים של דמעות
      אחרי הסערה
      שהתחוללה אצלי בלב
      אחרי השערה
      שנתלשה ועשתה
      לי כואב
      ואחרי שכל הברקים
      שהאירו בחשיכה
      ואחרי השקט
      שיש אחרי סערה
      ושערות ראשי
      מצטמררות
      אחרי הלם בלי נשלט
      אני שוחה בתוך
      המבול של הדמעות שלי
      בין ים הכאבים שבי
      מחפשת בין העננים
      קשת שהכל בי תאיר
      ואז יבוא לחדר שלי
      ואכתוב לי עוד שיר
      שרושם טוב בי ישאיר
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • ק מנותק
        ק מנותק
        קוקו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1824

        רציתי להגיד את האמת
        לא חשבתי שזה כל כך יכאב
        היום אני בשבילך מת
        ואתה בשבילי הכוכב

        רציתי לשתף את הכאב
        בכאב שפוצע מבפנים
        רציתי שתדע מי אני
        בלי מסכה על הפנים

        אז תגיד לי
        איך הגענו לכאן
        זרקת אותי לחולות
        ואיך הגענו לכאן
        אחרי שעברנו ביחד מסעות

        איך ימים שלמים היינו ביחד
        עכשיו זה כל אחד בדרכו
        איך לילות שלמים היינו בלי פחד
        עכשיו זה איש איש בביתו

        אז רק תגיד לי איך זה
        שאתה כל כך בסדר
        ואני שנשארתי רחוק
        כולי כאב לב ואי סדר

        אז רק תגיד לי

        איך הגענו לכאן
        זרקת אותי לחולות
        ואיך הגענו לכאן
        אחרי שעברנו מסעות

        אז רק תדע שאני אסתדר
        ואז תבוא לבקש סליחה
        וכמוך אני אגיד
        ניפגש בגלגול הבא

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1825
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מרבמ מנותק
            מרבמ מנותק
            מרב
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1826

            אור.
            יום.
            בחלום?
            זריחה,שקיעה.
            בין הערביים.
            מנחה.
            ושוב,שקיעה.
            השמש שוקעת
            אך לפני כן היא זורחת.
            מאירה,מחייה
            יום,יום את בני האדם.
            שוקעת.
            לילה.
            רחובות העיר רקים.
            כולם בבית נמצאים.
            חיים ,מעבירים.
            ונרדמים.
            הבוקר עולה ,השמש זורחת.
            מאירה אך גם קופחת.
            ואז שוב,
            שוקעת.
            Avigail

            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מא1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1827

              -לב נשבר-

              הלב גדוש, כואב
              כל פיסת כוח שואב
              העיניים מתמלאות
              דמעות ושוב דמעות

              איך אפשר לצוות על הלב
              לשמוח עם האחר וחיוך לשלב?
              "וראך ושמח בליבו" ככהן הגדול
              זהו דבר המסור ללב. קשה כשאול.

              לב נשבר ועצבות אינו עניין אחד
              לב נשבר יקר בעיניך במיוחד,
              ושערי דמעות כי לא נשלבות
              אתה שומע תפילות, בוחן לבבות.

              כן. אבא שלי, אבא אוהב
              אני יודעת. גם כשבפנים כ"כ צורב,
              ממך- הכל טוב, מדויק וכל כך מושלם
              אני בת יחידה שלך. אדון העולם.

              אנא שמע תחינתי בעת הזאת
              את שאלותיי ובקשותיי למלאות,
              הרי לנו ידוע, מסור וברור
              שאין דבר שלם מלב שבור.

              וגם אם אתאמץ בעצות ותחבולות
              הכל רק ברצונך נורא תהילות,
              ותמיד אתה שומע, מאזין ומקשיב
              מודה לך על כל הטוב שלי עוד תיטיב.

              משפט לחיים-💕
              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1828

                אוף אני שונאת את הלילות
                אני שונאת את המחשבות
                אחרי ימים שאני מרחפת על עצמי

                אני שונאת את השטויות
                שונאת את הדיכאונות
                את ההרגשה שאני משחקת על עצמי

                אני רוצה להתחבר
                אבל משהו מפריע
                וזה כבר קצת חופר
                וגם הרבה מתריע

                משהו בי ירד
                מאז שהתחזקתי
                הלב שלי לא שרד
                את ההימורים שעליו הימרתי
                כמה פעמים עוד אצטרך
                לחשוב שאני בעליה
                וכמה פעמים אני אסתבך
                כי אקלוט שזה סתם אשליה?

                כמה צריך ליפול
                כמה צריך לסבול
                כדי לקלוט
                שצריך כבר לעלות???

                אבאלה אני שונאת את זה
                אני מרחפת מעל המציאות
                הלב שלי כבר איבד את זה
                נעלמה לי כל החיות

                אני חיה אבל בדיכאון
                חיה במצב של שיגעון
                אדישות שוברת שוויון
                ואין לי בזה ניסיון

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • ע מנותק
                  ע מנותק
                  עדיין לבד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1829
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1830

                    הגוף שלי התכווץ ,
                    אבל אומרים שהוא גדל.
                    הלב צריך שיפוץ,
                    חושבים שאני מודל,
                    הכאב שלי זמני,
                    הבטיחו לי שהוא יגמר,
                    אני רק קצת יתבגר.

                    אני גדלה גם בלי ניצחון.
                    יש לי כישרון,
                    להיות בלי ביטחון.
                    אבל זה רק בגלל,
                    שאני צריכה לגדול.

                    כי אני קטנה,
                    למרות שעברתי הרבה.
                    אני עדיין ילדה,
                    למרות ששורף לי בחזה.

                    זה כאב של גדילה,
                    אבל אני איטית,
                    הילדות שלי בשמירה,
                    היא סתם מביאה,
                    לחלוחית של תקווה.

                    .
                    #גדלה אבל נשארת ילדה#

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1831

                      אני לא מבינה
                      מה מעצמי אני רוצה
                      ואני חפצה
                      לברוח בסערה

                      הכל חשוך מסביבי
                      אין אף אחד שאיתי
                      ואני עומדת לבדי
                      מרגישה רחוקה מעצמי

                      ולמה את עצמי אני מכבה
                      בכל פעם שיש בערה
                      ואני בתוך תוכי כלואה
                      חזק חזק את עצמי מכניסה

                      ולמה בחטא יש הרבה זוהר
                      למה אני לא מתקרבת לטוהר
                      ואיפה הסביבה שהיה בה צוהר
                      ולמה אני מרגישה בבית סוהר....

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #1832

                        שיר ש @טותיייי ואני בס"ד כתבנו-

                        בלילה שאתה לבד
                        שהכל חשוך ואין אף אחד
                        מחפש עידוד בין כל הפחד
                        בתוך השקט ששורט

                        ונכון שזה קשה
                        להחזיק חזק בכיסא
                        להתחיל כל פעם מהתחלה
                        ולא להיכנע לעבר הרע

                        כי באמת עשיתי מה שאני יכול
                        החזקתי כל יום שלא ליפול
                        מה אני מבקש ממך, תן לי לגדול
                        תן בי הכוח רק בטוב לפעול

                        ולפעמים הלב שלי בי בוגד
                        ואני מרגיש פתאום בודד
                        מרים עיניים לעבר הכוכבים
                        מרגיש פתאום אותך, אלוקים

                        ואחרי שאת הצד הרע הכרתי
                        ומכל החטאים נסתי
                        ומהי הדרך שלך הבנתי
                        פשוט ידעתי שזכיתי

                        בוא נראה אם מישהו יצליח לגלות איזה חלק אני כתבתי ואיזה חלק היא 😂 ..

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1833

                          בחיים לכל אחד
                          יש משברים
                          הגדלות זה ביחד
                          את עצמנו להרים

                          לא הכל זה שחור ולבן
                          ונכון שלפעמים הלב הוא סרבן
                          לכולם יש עליות וירידות
                          הכוח זה רק לעלות

                          לא כל מה שאומרים
                          חייב לבפנים להכניס
                          כי לא כולם חברים
                          ולפעמים זה במטרה להכעיס

                          צריך לדעת איפה להתחבר
                          כדי לא לעבור כל הזמן משבר
                          ולדעת מי יכול להרים
                          כמו המנגינה שבשירים

                          והמילים שנכנסות הישאר לתוך הלב
                          כמו תרופה טובה לכאב
                          והמנגינה שפורטת על המיתרים
                          ומאחה ביחד את השברים

                          ואני אל תוך העולם הזה נשאבת
                          ולפעמים מרגישה בתוך תפזורת
                          וחשבתי שאני ילדה לתפארת
                          עד שהבנתי שזאת אני ולא אחרת...

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • ר מנותק
                            ר מנותק
                            רחל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחל
                            #1834

                            אחרי פגיעה בעין אחת זה מה שיצא לי לכתוב

                            מה שלומך אישון יקר
                            מסכן! הכל קרה לך בסמינר
                            וכאתה לא רואה זה כ"כ מר
                            והקושי שלך זה כמו לטפס הר
                            הנך חושב שהכל כ"כ חשוך וקר

                            אישון יקר דע שאתה תחזור לעצמך
                            הזהר אל תהפוך את הטשטוש להרגלך
                            לא צריך לחשוב על העתיד מה יהיה לך
                            אויה מה יהיה גורלך

                            צריכים אנו לבקש מאבא בשמיים
                            לא להתייאש ולהרים את היידים
                            אלא להתפלל על העיינים

                            כולנו יודעים שה עשה זאת לטובה
                            אנו מקבלים זאת באהבה
                            ועין יקרה שלי תדעי שאת תמיד שווה
                            ולה' לומר תמיד תודה רבה

                            המחר לעולם לא יהיה נפלא
                            אם אתה עדיין שקוע באתמול

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1835

                              ליפול לקום
                              ואז לפסוע
                              לאסוף ת'שברים
                              לבדוק ת'אברים
                              להמשיך לטפס
                              לא להתייאש
                              לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
                              תרימו את העיניים
                              אל השמיים
                              תהיו בטוחים
                              שהוא שם והוא רואה
                              כל נפילה
                              הוא מכוון
                              דווקא לכל אחד
                              כי רק הוא יודע
                              מי מסוגל להתגבר ולקום

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1836

                                שלח לי כח/הודיה
                                אני שלמה
                                ומרגישה
                                שבורה
                                אני שמורה
                                ומרגישה
                                פתוחה
                                אני איתך
                                ומרגישה
                                בלעדיך
                                מה קורה?
                                איפה אתה?
                                למה אתה נעלם
                                אני פה
                                כל כך קטנה
                                אבל עם רצון
                                ענק
                                להיות איתך
                                ולהרגיש
                                בקרבתך
                                שלח לי כח
                                כי זה כל מה
                                שנשאר
                                רגע לפני
                                הקריסה
                                צריכה אותך
                                איתי
                                יד ביד
                                בכל צעד
                                מלווה אותי
                                בדרכי
                                עם כוחך
                                ביחד עם כוחי
                                שאצליח
                                להתגבר
                                על הכל!

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  #1837

                                  #החיים שלי בחלום#
                                  .

                                  יום אחד,
                                  שעצמתי את העיניים,
                                  גילתי שכיף לחיות בחלום.

                                  הלב התחיל לפחד,
                                  שכחתי שיש שמיים לכאב,
                                  החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

                                  למדתי ללכת,
                                  למרות שכן רציתי לרוץ.
                                  חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

                                  נכנסתי למערכת,
                                  של משחק בשביל בחוץ,
                                  שרפתי את השיבר של הדמעות.

                                  אז--
                                  חשבו שאני מדומיינת,
                                  טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

                                  טוב,
                                  הם לא משקרים
                                  כי אני כן--

                                  דמיינתי,
                                  את החיבוק שלו משתיק ,
                                  את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

                                  דמיינתי,
                                  את הלב שלו מזריק,
                                  חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

                                  אבל --
                                  הכאב הזה,-
                                  לקח לי את השלווה.
                                  וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

                                  לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                    #1838

                                    שיעורים,מבחנים.
                                    לימודים.
                                    אך הידיעה איננה נפלה לנו,
                                    שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
                                    זוהי רק חתיכת בריסטול.
                                    צבועה,כחולה.
                                    עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
                                    מגרים.
                                    נכון זה טוב.
                                    אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
                                    המבחן האמיתי,הקיים.
                                    חבל.
                                    שזהו המצב.

                                    כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
                                    אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
                                    ותזכרו את זה תמיד !!!
                                    מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
                                    (מבחן החיים )
                                    בהצלחה

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1839

                                      אבא מה שאני מבקשת
                                      אבא מה שאני חפצה
                                      אבא אני מתחננת
                                      אבא אני כלכך רוצה

                                      כל מה שהחיים האלה צריכים
                                      מה שכולם כדי לחיות חייבים
                                      כשאת ניצבת בצומת דרכים
                                      מה שהלב שלך צורח בפנים

                                      לפעמים שרוצים לברוח
                                      ומכל הרע לשכוח
                                      ושהלב מתחיל לצנוח
                                      כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1840

                                        איזה כיף לי
                                        איזה נעים לי
                                        הכל מותר לי
                                        הכל אפשרי לי
                                        העולם נברא בשבילי
                                        מותר לי הכל, כי זה שלי...

                                        איזה כיף לקום בבוקר
                                        עם תחושה קלה של אושר
                                        העצב והקושי עולה לי ביוקר
                                        אבל מסוכן יותר הג'וקר
                                        אני מול עצמי-בלי יושר
                                        חיה ת'חיים שלי באובר

                                        והאמת, אני סתם מקשקשת
                                        את השטויות שלי אני מטשטשת
                                        ילדה באריזה חדשה מרשרשת
                                        חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

                                        אין לי כח לכללים
                                        אני חותכת תמיד את הכבלים
                                        שוחה במים מסוכנים
                                        קונה הכל בלי מסננים
                                        רוצה ליפול לפעמים
                                        וגם מתאדשת בפנים
                                        והכל מסוכן ומיותר
                                        אבל מה זה משנה? הכל מותר...

                                        זה שיר בלי משקל וקצב
                                        אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
                                        הוא לא נברא אצלי מהעצב
                                        אבל הוא לא פחות בגלל זה

                                        זה שיר שנברא בספונטניות
                                        מכל מה שבא אלי בניטרליות
                                        בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
                                        וכבר חפר לי הלופ הזה

                                        איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
                                        זה לא שהיה לי טוב פעם
                                        זה כן שרע לי עכשיו
                                        הלב שלי מלא בזעם
                                        כי אני עדיין באותו המצב

                                        לקרוא שירים ישנים
                                        להיזכר בימים שחלפו
                                        להיזכר בכל הפעמים
                                        שרציתי טוב והם הסתבכו
                                        לחלום בלי עתיד ובלי עבר
                                        ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

                                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1841

                                          בס"ד
                                          הכל בסוף עובר
                                          רק תלמד להתגבר
                                          החיים הם מסלול לא קל
                                          עם הזמן אתה תהיה מורגל

                                          גלים שעולים עליך
                                          ואתה נאבק
                                          גשמים שיורדים עליך
                                          ואתה נחנק

                                          תדע שאם לא עכשיו אין מתי
                                          קום ותתחיל לכבוש תיעד
                                          לך בדרך שתחזיק אותך לעד
                                          אל תתנגד תחזיק מעמד

                                          וגם אם הדרך מפותלת
                                          תזכור, אתה הגיבור בסרט
                                          תרים עניים לאבא
                                          הוא יעזור לך הלאה..
                                          ©

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול