דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1814

    והלב שלי נהיה סגור
    כל מה שהיה שבור
    נהפך עכשיו לטוב
    מרגישה סוף סוף קרוב
    רוצה רק להתקרב
    להסיר את מה שכואב
    לאהוב את עצמי עוד יותר
    ולעצמי לעולם לא לוותר
    מרגישה אותך איתי
    תמיד בתוך ליבי
    גם אם לא מראה מבחוץ
    אתה תמיד איתי בפנים
    לפעמים שיש משהו לחוץ
    מסתירה את הפנים
    את עצמי מחבקת
    שרה מלטפת
    מרגישה את ידייך
    אותי מחבקות
    מתפללת אליך
    עם הדמעות
    אתה מרים אותי תמיד
    מכל רגעי משבר
    מתפללת שתמיד
    לא אשבר
    מחזיקה באמונה
    שאותי מעלה
    ובלעדיה
    לא הייתי מצליחה לחיות
    כי האמונה
    היא המפתח
    שאפשר בעולם הזה
    להיות
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1815

      אני הולכת לי ככה
      בדרך של כולם
      בגן ההצלחה
      של היצר בעולם

      אני הולכת לי ככה
      ללא שום תעוזה
      רגלי נגררות על המדרכה
      מאשרות ברמיזה

      היה לי היום יום טוב
      אבל כנראה שאסור לי לחשוב
      כי זה גומר לי את השמחה
      זה גומר אותי מבטיחה

      אני הולכת לי עם כלום
      הריק הזה כל כך אטום
      הוא ממלא את כל המח
      ואין לי לאן לברוח

      בואו נגיד ביחד:
      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1816
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1817

          בס"ד

          א'
          זה הזמן שלך לצמוח,
          דווקא בגלל שאין לך כוח.
          תנצל תזמן אל תוותר,
          תשכח הכל, כי יש בך יותר.

          רק תרים מבט קטן לשמיים,
          תגיד לו, אבא, אני נלחם עכשיו לשם שמיים.
          גם אם הלב אומר שקשה,
          תשחרר ותראה לו שזה ירפה .
          פ'
          כל קושי מתנמס עם הזמן,
          רק תבקש איזה סימן.
          גם אם אין לך שום ברירות,
          לעולם אל תשכח את התפילות.

          כי רק אחד מבין ושומע,
          רק אחד יכול להושיע.
          אז אל תתייאש,
          בלב שלך בוערת אש.
          ב'
          לא צריך להצטער על הנפילות.
          הם לקחו אותך לעבר החלום,
          הבנאדם שתמיד חלמת להיות.
          תשמח בחיים, גם אם הם לפעמים מאתגרים.

          אז תן חיוך, אל תאמר אוף.
          תדבר איתו בלילות, בבקרים,
          כל שניה שיש בחיים.
          תודה למלך מלכי המלכים..

          כל קושי מתנמס עם הזמן....

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ר מנותק
            ר מנותק
            רוני אזולאי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1818

            שמישהו יעצור אותי
            ויראה אותי בכל מצב
            הרגשה של משהו אמיתי
            בכל מצב אפנה אליו

            אומרים שיש מישהו
            שהוא כזה
            ומחנכים מגיל 0
            להאמין בזה

            למה מגיל ההתפגרות
            אבד התום של הילדות
            נראה שמישהו שם שכח אותי
            אני לא רוצה להתרחק
            רק רוצה שיחבק
            ישמור אותי הכי קרוב אליו

            אני כבר 16 שנים כאן בעולם
            איכשהו נראה לי שהזמן תם
            עכשיו הזמן שלי להיות כבר בת 100
            ניסיון חיים עשיר אבל לבד לנצח

            לא ביקשתי מאומה מלבדך
            שתראה לי את הדרך חזרה
            אף אחד לא מאמין שיאמינו בי
            לפני שאתרסק,
            זה לא אמיתי!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1819
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1820

                יושב וכותב לי כמה מילים
                שיחדירו בי כוחות עצומים
                כוחות של התעלות פנימית
                כוחות שיביאו אותי להכרה עצמית

                רוצה לקרוע את כל השגיאות
                לצאת, לברוח מכל ההפגנות
                לשקוע לתוך ים של דממה
                לתת לשקט לשטוף את התקופה

                רוצה שיראו נקודה של אור
                שלא יחזרו להביט לאחור
                שהלבד לא יתפוס לי מקום
                ושלהיות שייך לא יהיה רק חלום

                רוצה לשבור סטיגמות וניגודים
                לחיות בעולם ללא שונאים
                להביט קדימה אל העתיד שמתקרב
                ולהמשיך ללכת בעקבות הלב.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יהודה n
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה n
                  #1821

                  השיר נקרא
                  'רק אתה' (אשמח לקבל תגובות על השיר, כמובן במקום המתאים לכך)

                  (בית א)
                  גם כש..
                  כולם נגדי
                  תמיד תמיד אתה איתי
                  אותך אני, אוהב
                  רק אתה אצלי, בלב
                  ובשמך אני, קורא
                  למרות כל מה, שקורה

                  (בית ב')
                  גם מול גלים ועשן
                  לא ינום לא יישן
                  תמיד תמיד היית איתי
                  וכשקראתי
                  שמעת

                  (פזמון)
                  רק אתה מרים
                  כשאני נופל
                  רק אתה מציל
                  כשאני טובע
                  רק אתה יודע את ליבי
                  גם כשאני ישן
                  רק אתה שומע את קולי
                  גם כשאני שותק

                  (בית ג')
                  תודה על חיים
                  מלך מלכי המלכים
                  לא אפסיק להודות לך
                  על כל רגע בעולמך

                  מוזיקה זה כמו יין
                  זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                  אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1822

                    רציתי לאהוב
                    את מי
                    שעמדה במראה
                    כלכך לא
                    בטוחה בעצמה
                    הרצון הזה
                    כאב יותר
                    מכל דבר אחר
                    הוא הראה לי
                    עד כמה
                    אני חלשה
                    שאפילו אהבה
                    לתת לעצמי
                    אני לא יכולה
                    הסתכלתי
                    למראה השבורה
                    ראיתי אותי
                    כלכך קטנה
                    רק רוצה
                    שיגידו לי
                    את טובה
                    אבל אני
                    לא מאמינה
                    מהמקום
                    השבור הזה
                    לא ראיתי
                    את השריטות
                    שנפצעתי
                    כדי להחזיר
                    תחיוך לפנים
                    אבל אני נשארתי
                    עם אותו
                    חיוך צבוע
                    מרוח על
                    כל השריטות
                    שרק הדגישו לי
                    מה יכולתי
                    להיות.

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1823

                      הקשת שבי
                      שהאירה את הכל
                      אחרי המבול
                      וים של דמעות
                      אחרי הסערה
                      שהתחוללה אצלי בלב
                      אחרי השערה
                      שנתלשה ועשתה
                      לי כואב
                      ואחרי שכל הברקים
                      שהאירו בחשיכה
                      ואחרי השקט
                      שיש אחרי סערה
                      ושערות ראשי
                      מצטמררות
                      אחרי הלם בלי נשלט
                      אני שוחה בתוך
                      המבול של הדמעות שלי
                      בין ים הכאבים שבי
                      מחפשת בין העננים
                      קשת שהכל בי תאיר
                      ואז יבוא לחדר שלי
                      ואכתוב לי עוד שיר
                      שרושם טוב בי ישאיר
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • ק מנותק
                        ק מנותק
                        קוקו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1824

                        רציתי להגיד את האמת
                        לא חשבתי שזה כל כך יכאב
                        היום אני בשבילך מת
                        ואתה בשבילי הכוכב

                        רציתי לשתף את הכאב
                        בכאב שפוצע מבפנים
                        רציתי שתדע מי אני
                        בלי מסכה על הפנים

                        אז תגיד לי
                        איך הגענו לכאן
                        זרקת אותי לחולות
                        ואיך הגענו לכאן
                        אחרי שעברנו ביחד מסעות

                        איך ימים שלמים היינו ביחד
                        עכשיו זה כל אחד בדרכו
                        איך לילות שלמים היינו בלי פחד
                        עכשיו זה איש איש בביתו

                        אז רק תגיד לי איך זה
                        שאתה כל כך בסדר
                        ואני שנשארתי רחוק
                        כולי כאב לב ואי סדר

                        אז רק תגיד לי

                        איך הגענו לכאן
                        זרקת אותי לחולות
                        ואיך הגענו לכאן
                        אחרי שעברנו מסעות

                        אז רק תדע שאני אסתדר
                        ואז תבוא לבקש סליחה
                        וכמוך אני אגיד
                        ניפגש בגלגול הבא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1825
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1826

                            אור.
                            יום.
                            בחלום?
                            זריחה,שקיעה.
                            בין הערביים.
                            מנחה.
                            ושוב,שקיעה.
                            השמש שוקעת
                            אך לפני כן היא זורחת.
                            מאירה,מחייה
                            יום,יום את בני האדם.
                            שוקעת.
                            לילה.
                            רחובות העיר רקים.
                            כולם בבית נמצאים.
                            חיים ,מעבירים.
                            ונרדמים.
                            הבוקר עולה ,השמש זורחת.
                            מאירה אך גם קופחת.
                            ואז שוב,
                            שוקעת.
                            Avigail

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מא1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1827

                              -לב נשבר-

                              הלב גדוש, כואב
                              כל פיסת כוח שואב
                              העיניים מתמלאות
                              דמעות ושוב דמעות

                              איך אפשר לצוות על הלב
                              לשמוח עם האחר וחיוך לשלב?
                              "וראך ושמח בליבו" ככהן הגדול
                              זהו דבר המסור ללב. קשה כשאול.

                              לב נשבר ועצבות אינו עניין אחד
                              לב נשבר יקר בעיניך במיוחד,
                              ושערי דמעות כי לא נשלבות
                              אתה שומע תפילות, בוחן לבבות.

                              כן. אבא שלי, אבא אוהב
                              אני יודעת. גם כשבפנים כ"כ צורב,
                              ממך- הכל טוב, מדויק וכל כך מושלם
                              אני בת יחידה שלך. אדון העולם.

                              אנא שמע תחינתי בעת הזאת
                              את שאלותיי ובקשותיי למלאות,
                              הרי לנו ידוע, מסור וברור
                              שאין דבר שלם מלב שבור.

                              וגם אם אתאמץ בעצות ותחבולות
                              הכל רק ברצונך נורא תהילות,
                              ותמיד אתה שומע, מאזין ומקשיב
                              מודה לך על כל הטוב שלי עוד תיטיב.

                              משפט לחיים-💕
                              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1828

                                אוף אני שונאת את הלילות
                                אני שונאת את המחשבות
                                אחרי ימים שאני מרחפת על עצמי

                                אני שונאת את השטויות
                                שונאת את הדיכאונות
                                את ההרגשה שאני משחקת על עצמי

                                אני רוצה להתחבר
                                אבל משהו מפריע
                                וזה כבר קצת חופר
                                וגם הרבה מתריע

                                משהו בי ירד
                                מאז שהתחזקתי
                                הלב שלי לא שרד
                                את ההימורים שעליו הימרתי
                                כמה פעמים עוד אצטרך
                                לחשוב שאני בעליה
                                וכמה פעמים אני אסתבך
                                כי אקלוט שזה סתם אשליה?

                                כמה צריך ליפול
                                כמה צריך לסבול
                                כדי לקלוט
                                שצריך כבר לעלות???

                                אבאלה אני שונאת את זה
                                אני מרחפת מעל המציאות
                                הלב שלי כבר איבד את זה
                                נעלמה לי כל החיות

                                אני חיה אבל בדיכאון
                                חיה במצב של שיגעון
                                אדישות שוברת שוויון
                                ואין לי בזה ניסיון

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עדיין לבד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1829
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    #1830

                                    הגוף שלי התכווץ ,
                                    אבל אומרים שהוא גדל.
                                    הלב צריך שיפוץ,
                                    חושבים שאני מודל,
                                    הכאב שלי זמני,
                                    הבטיחו לי שהוא יגמר,
                                    אני רק קצת יתבגר.

                                    אני גדלה גם בלי ניצחון.
                                    יש לי כישרון,
                                    להיות בלי ביטחון.
                                    אבל זה רק בגלל,
                                    שאני צריכה לגדול.

                                    כי אני קטנה,
                                    למרות שעברתי הרבה.
                                    אני עדיין ילדה,
                                    למרות ששורף לי בחזה.

                                    זה כאב של גדילה,
                                    אבל אני איטית,
                                    הילדות שלי בשמירה,
                                    היא סתם מביאה,
                                    לחלוחית של תקווה.

                                    .
                                    #גדלה אבל נשארת ילדה#

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1831

                                      אני לא מבינה
                                      מה מעצמי אני רוצה
                                      ואני חפצה
                                      לברוח בסערה

                                      הכל חשוך מסביבי
                                      אין אף אחד שאיתי
                                      ואני עומדת לבדי
                                      מרגישה רחוקה מעצמי

                                      ולמה את עצמי אני מכבה
                                      בכל פעם שיש בערה
                                      ואני בתוך תוכי כלואה
                                      חזק חזק את עצמי מכניסה

                                      ולמה בחטא יש הרבה זוהר
                                      למה אני לא מתקרבת לטוהר
                                      ואיפה הסביבה שהיה בה צוהר
                                      ולמה אני מרגישה בבית סוהר....

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                        #1832

                                        שיר ש @טותיייי ואני בס"ד כתבנו-

                                        בלילה שאתה לבד
                                        שהכל חשוך ואין אף אחד
                                        מחפש עידוד בין כל הפחד
                                        בתוך השקט ששורט

                                        ונכון שזה קשה
                                        להחזיק חזק בכיסא
                                        להתחיל כל פעם מהתחלה
                                        ולא להיכנע לעבר הרע

                                        כי באמת עשיתי מה שאני יכול
                                        החזקתי כל יום שלא ליפול
                                        מה אני מבקש ממך, תן לי לגדול
                                        תן בי הכוח רק בטוב לפעול

                                        ולפעמים הלב שלי בי בוגד
                                        ואני מרגיש פתאום בודד
                                        מרים עיניים לעבר הכוכבים
                                        מרגיש פתאום אותך, אלוקים

                                        ואחרי שאת הצד הרע הכרתי
                                        ומכל החטאים נסתי
                                        ומהי הדרך שלך הבנתי
                                        פשוט ידעתי שזכיתי

                                        בוא נראה אם מישהו יצליח לגלות איזה חלק אני כתבתי ואיזה חלק היא 😂 ..

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1833

                                          בחיים לכל אחד
                                          יש משברים
                                          הגדלות זה ביחד
                                          את עצמנו להרים

                                          לא הכל זה שחור ולבן
                                          ונכון שלפעמים הלב הוא סרבן
                                          לכולם יש עליות וירידות
                                          הכוח זה רק לעלות

                                          לא כל מה שאומרים
                                          חייב לבפנים להכניס
                                          כי לא כולם חברים
                                          ולפעמים זה במטרה להכעיס

                                          צריך לדעת איפה להתחבר
                                          כדי לא לעבור כל הזמן משבר
                                          ולדעת מי יכול להרים
                                          כמו המנגינה שבשירים

                                          והמילים שנכנסות הישאר לתוך הלב
                                          כמו תרופה טובה לכאב
                                          והמנגינה שפורטת על המיתרים
                                          ומאחה ביחד את השברים

                                          ואני אל תוך העולם הזה נשאבת
                                          ולפעמים מרגישה בתוך תפזורת
                                          וחשבתי שאני ילדה לתפארת
                                          עד שהבנתי שזאת אני ולא אחרת...

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול