דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1820

    יושב וכותב לי כמה מילים
    שיחדירו בי כוחות עצומים
    כוחות של התעלות פנימית
    כוחות שיביאו אותי להכרה עצמית

    רוצה לקרוע את כל השגיאות
    לצאת, לברוח מכל ההפגנות
    לשקוע לתוך ים של דממה
    לתת לשקט לשטוף את התקופה

    רוצה שיראו נקודה של אור
    שלא יחזרו להביט לאחור
    שהלבד לא יתפוס לי מקום
    ושלהיות שייך לא יהיה רק חלום

    רוצה לשבור סטיגמות וניגודים
    לחיות בעולם ללא שונאים
    להביט קדימה אל העתיד שמתקרב
    ולהמשיך ללכת בעקבות הלב.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • י מנותק
      י מנותק
      יהודה n
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה n
      #1821

      השיר נקרא
      'רק אתה' (אשמח לקבל תגובות על השיר, כמובן במקום המתאים לכך)

      (בית א)
      גם כש..
      כולם נגדי
      תמיד תמיד אתה איתי
      אותך אני, אוהב
      רק אתה אצלי, בלב
      ובשמך אני, קורא
      למרות כל מה, שקורה

      (בית ב')
      גם מול גלים ועשן
      לא ינום לא יישן
      תמיד תמיד היית איתי
      וכשקראתי
      שמעת

      (פזמון)
      רק אתה מרים
      כשאני נופל
      רק אתה מציל
      כשאני טובע
      רק אתה יודע את ליבי
      גם כשאני ישן
      רק אתה שומע את קולי
      גם כשאני שותק

      (בית ג')
      תודה על חיים
      מלך מלכי המלכים
      לא אפסיק להודות לך
      על כל רגע בעולמך

      מוזיקה זה כמו יין
      זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
      אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1822

        רציתי לאהוב
        את מי
        שעמדה במראה
        כלכך לא
        בטוחה בעצמה
        הרצון הזה
        כאב יותר
        מכל דבר אחר
        הוא הראה לי
        עד כמה
        אני חלשה
        שאפילו אהבה
        לתת לעצמי
        אני לא יכולה
        הסתכלתי
        למראה השבורה
        ראיתי אותי
        כלכך קטנה
        רק רוצה
        שיגידו לי
        את טובה
        אבל אני
        לא מאמינה
        מהמקום
        השבור הזה
        לא ראיתי
        את השריטות
        שנפצעתי
        כדי להחזיר
        תחיוך לפנים
        אבל אני נשארתי
        עם אותו
        חיוך צבוע
        מרוח על
        כל השריטות
        שרק הדגישו לי
        מה יכולתי
        להיות.

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1823

          הקשת שבי
          שהאירה את הכל
          אחרי המבול
          וים של דמעות
          אחרי הסערה
          שהתחוללה אצלי בלב
          אחרי השערה
          שנתלשה ועשתה
          לי כואב
          ואחרי שכל הברקים
          שהאירו בחשיכה
          ואחרי השקט
          שיש אחרי סערה
          ושערות ראשי
          מצטמררות
          אחרי הלם בלי נשלט
          אני שוחה בתוך
          המבול של הדמעות שלי
          בין ים הכאבים שבי
          מחפשת בין העננים
          קשת שהכל בי תאיר
          ואז יבוא לחדר שלי
          ואכתוב לי עוד שיר
          שרושם טוב בי ישאיר
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • ק מנותק
            ק מנותק
            קוקו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1824

            רציתי להגיד את האמת
            לא חשבתי שזה כל כך יכאב
            היום אני בשבילך מת
            ואתה בשבילי הכוכב

            רציתי לשתף את הכאב
            בכאב שפוצע מבפנים
            רציתי שתדע מי אני
            בלי מסכה על הפנים

            אז תגיד לי
            איך הגענו לכאן
            זרקת אותי לחולות
            ואיך הגענו לכאן
            אחרי שעברנו ביחד מסעות

            איך ימים שלמים היינו ביחד
            עכשיו זה כל אחד בדרכו
            איך לילות שלמים היינו בלי פחד
            עכשיו זה איש איש בביתו

            אז רק תגיד לי איך זה
            שאתה כל כך בסדר
            ואני שנשארתי רחוק
            כולי כאב לב ואי סדר

            אז רק תגיד לי

            איך הגענו לכאן
            זרקת אותי לחולות
            ואיך הגענו לכאן
            אחרי שעברנו מסעות

            אז רק תדע שאני אסתדר
            ואז תבוא לבקש סליחה
            וכמוך אני אגיד
            ניפגש בגלגול הבא

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת על
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1825
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מרבמ מנותק
                מרבמ מנותק
                מרב
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1826

                אור.
                יום.
                בחלום?
                זריחה,שקיעה.
                בין הערביים.
                מנחה.
                ושוב,שקיעה.
                השמש שוקעת
                אך לפני כן היא זורחת.
                מאירה,מחייה
                יום,יום את בני האדם.
                שוקעת.
                לילה.
                רחובות העיר רקים.
                כולם בבית נמצאים.
                חיים ,מעבירים.
                ונרדמים.
                הבוקר עולה ,השמש זורחת.
                מאירה אך גם קופחת.
                ואז שוב,
                שוקעת.
                Avigail

                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מא1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1827

                  -לב נשבר-

                  הלב גדוש, כואב
                  כל פיסת כוח שואב
                  העיניים מתמלאות
                  דמעות ושוב דמעות

                  איך אפשר לצוות על הלב
                  לשמוח עם האחר וחיוך לשלב?
                  "וראך ושמח בליבו" ככהן הגדול
                  זהו דבר המסור ללב. קשה כשאול.

                  לב נשבר ועצבות אינו עניין אחד
                  לב נשבר יקר בעיניך במיוחד,
                  ושערי דמעות כי לא נשלבות
                  אתה שומע תפילות, בוחן לבבות.

                  כן. אבא שלי, אבא אוהב
                  אני יודעת. גם כשבפנים כ"כ צורב,
                  ממך- הכל טוב, מדויק וכל כך מושלם
                  אני בת יחידה שלך. אדון העולם.

                  אנא שמע תחינתי בעת הזאת
                  את שאלותיי ובקשותיי למלאות,
                  הרי לנו ידוע, מסור וברור
                  שאין דבר שלם מלב שבור.

                  וגם אם אתאמץ בעצות ותחבולות
                  הכל רק ברצונך נורא תהילות,
                  ותמיד אתה שומע, מאזין ומקשיב
                  מודה לך על כל הטוב שלי עוד תיטיב.

                  משפט לחיים-💕
                  "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                  ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1828

                    אוף אני שונאת את הלילות
                    אני שונאת את המחשבות
                    אחרי ימים שאני מרחפת על עצמי

                    אני שונאת את השטויות
                    שונאת את הדיכאונות
                    את ההרגשה שאני משחקת על עצמי

                    אני רוצה להתחבר
                    אבל משהו מפריע
                    וזה כבר קצת חופר
                    וגם הרבה מתריע

                    משהו בי ירד
                    מאז שהתחזקתי
                    הלב שלי לא שרד
                    את ההימורים שעליו הימרתי
                    כמה פעמים עוד אצטרך
                    לחשוב שאני בעליה
                    וכמה פעמים אני אסתבך
                    כי אקלוט שזה סתם אשליה?

                    כמה צריך ליפול
                    כמה צריך לסבול
                    כדי לקלוט
                    שצריך כבר לעלות???

                    אבאלה אני שונאת את זה
                    אני מרחפת מעל המציאות
                    הלב שלי כבר איבד את זה
                    נעלמה לי כל החיות

                    אני חיה אבל בדיכאון
                    חיה במצב של שיגעון
                    אדישות שוברת שוויון
                    ואין לי בזה ניסיון

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • ע מנותק
                      ע מנותק
                      עדיין לבד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1829
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        #1830

                        הגוף שלי התכווץ ,
                        אבל אומרים שהוא גדל.
                        הלב צריך שיפוץ,
                        חושבים שאני מודל,
                        הכאב שלי זמני,
                        הבטיחו לי שהוא יגמר,
                        אני רק קצת יתבגר.

                        אני גדלה גם בלי ניצחון.
                        יש לי כישרון,
                        להיות בלי ביטחון.
                        אבל זה רק בגלל,
                        שאני צריכה לגדול.

                        כי אני קטנה,
                        למרות שעברתי הרבה.
                        אני עדיין ילדה,
                        למרות ששורף לי בחזה.

                        זה כאב של גדילה,
                        אבל אני איטית,
                        הילדות שלי בשמירה,
                        היא סתם מביאה,
                        לחלוחית של תקווה.

                        .
                        #גדלה אבל נשארת ילדה#

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1831

                          אני לא מבינה
                          מה מעצמי אני רוצה
                          ואני חפצה
                          לברוח בסערה

                          הכל חשוך מסביבי
                          אין אף אחד שאיתי
                          ואני עומדת לבדי
                          מרגישה רחוקה מעצמי

                          ולמה את עצמי אני מכבה
                          בכל פעם שיש בערה
                          ואני בתוך תוכי כלואה
                          חזק חזק את עצמי מכניסה

                          ולמה בחטא יש הרבה זוהר
                          למה אני לא מתקרבת לטוהר
                          ואיפה הסביבה שהיה בה צוהר
                          ולמה אני מרגישה בבית סוהר....

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #1832

                            שיר ש @טותיייי ואני בס"ד כתבנו-

                            בלילה שאתה לבד
                            שהכל חשוך ואין אף אחד
                            מחפש עידוד בין כל הפחד
                            בתוך השקט ששורט

                            ונכון שזה קשה
                            להחזיק חזק בכיסא
                            להתחיל כל פעם מהתחלה
                            ולא להיכנע לעבר הרע

                            כי באמת עשיתי מה שאני יכול
                            החזקתי כל יום שלא ליפול
                            מה אני מבקש ממך, תן לי לגדול
                            תן בי הכוח רק בטוב לפעול

                            ולפעמים הלב שלי בי בוגד
                            ואני מרגיש פתאום בודד
                            מרים עיניים לעבר הכוכבים
                            מרגיש פתאום אותך, אלוקים

                            ואחרי שאת הצד הרע הכרתי
                            ומכל החטאים נסתי
                            ומהי הדרך שלך הבנתי
                            פשוט ידעתי שזכיתי

                            בוא נראה אם מישהו יצליח לגלות איזה חלק אני כתבתי ואיזה חלק היא 😂 ..

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1833

                              בחיים לכל אחד
                              יש משברים
                              הגדלות זה ביחד
                              את עצמנו להרים

                              לא הכל זה שחור ולבן
                              ונכון שלפעמים הלב הוא סרבן
                              לכולם יש עליות וירידות
                              הכוח זה רק לעלות

                              לא כל מה שאומרים
                              חייב לבפנים להכניס
                              כי לא כולם חברים
                              ולפעמים זה במטרה להכעיס

                              צריך לדעת איפה להתחבר
                              כדי לא לעבור כל הזמן משבר
                              ולדעת מי יכול להרים
                              כמו המנגינה שבשירים

                              והמילים שנכנסות הישאר לתוך הלב
                              כמו תרופה טובה לכאב
                              והמנגינה שפורטת על המיתרים
                              ומאחה ביחד את השברים

                              ואני אל תוך העולם הזה נשאבת
                              ולפעמים מרגישה בתוך תפזורת
                              וחשבתי שאני ילדה לתפארת
                              עד שהבנתי שזאת אני ולא אחרת...

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ר מנותק
                                ר מנותק
                                רחל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחל
                                #1834

                                אחרי פגיעה בעין אחת זה מה שיצא לי לכתוב

                                מה שלומך אישון יקר
                                מסכן! הכל קרה לך בסמינר
                                וכאתה לא רואה זה כ"כ מר
                                והקושי שלך זה כמו לטפס הר
                                הנך חושב שהכל כ"כ חשוך וקר

                                אישון יקר דע שאתה תחזור לעצמך
                                הזהר אל תהפוך את הטשטוש להרגלך
                                לא צריך לחשוב על העתיד מה יהיה לך
                                אויה מה יהיה גורלך

                                צריכים אנו לבקש מאבא בשמיים
                                לא להתייאש ולהרים את היידים
                                אלא להתפלל על העיינים

                                כולנו יודעים שה עשה זאת לטובה
                                אנו מקבלים זאת באהבה
                                ועין יקרה שלי תדעי שאת תמיד שווה
                                ולה' לומר תמיד תודה רבה

                                המחר לעולם לא יהיה נפלא
                                אם אתה עדיין שקוע באתמול

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1835

                                  ליפול לקום
                                  ואז לפסוע
                                  לאסוף ת'שברים
                                  לבדוק ת'אברים
                                  להמשיך לטפס
                                  לא להתייאש
                                  לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
                                  תרימו את העיניים
                                  אל השמיים
                                  תהיו בטוחים
                                  שהוא שם והוא רואה
                                  כל נפילה
                                  הוא מכוון
                                  דווקא לכל אחד
                                  כי רק הוא יודע
                                  מי מסוגל להתגבר ולקום

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הודיה 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1836

                                    שלח לי כח/הודיה
                                    אני שלמה
                                    ומרגישה
                                    שבורה
                                    אני שמורה
                                    ומרגישה
                                    פתוחה
                                    אני איתך
                                    ומרגישה
                                    בלעדיך
                                    מה קורה?
                                    איפה אתה?
                                    למה אתה נעלם
                                    אני פה
                                    כל כך קטנה
                                    אבל עם רצון
                                    ענק
                                    להיות איתך
                                    ולהרגיש
                                    בקרבתך
                                    שלח לי כח
                                    כי זה כל מה
                                    שנשאר
                                    רגע לפני
                                    הקריסה
                                    צריכה אותך
                                    איתי
                                    יד ביד
                                    בכל צעד
                                    מלווה אותי
                                    בדרכי
                                    עם כוחך
                                    ביחד עם כוחי
                                    שאצליח
                                    להתגבר
                                    על הכל!

                                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1837

                                      #החיים שלי בחלום#
                                      .

                                      יום אחד,
                                      שעצמתי את העיניים,
                                      גילתי שכיף לחיות בחלום.

                                      הלב התחיל לפחד,
                                      שכחתי שיש שמיים לכאב,
                                      החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

                                      למדתי ללכת,
                                      למרות שכן רציתי לרוץ.
                                      חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

                                      נכנסתי למערכת,
                                      של משחק בשביל בחוץ,
                                      שרפתי את השיבר של הדמעות.

                                      אז--
                                      חשבו שאני מדומיינת,
                                      טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

                                      טוב,
                                      הם לא משקרים
                                      כי אני כן--

                                      דמיינתי,
                                      את החיבוק שלו משתיק ,
                                      את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

                                      דמיינתי,
                                      את הלב שלו מזריק,
                                      חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

                                      אבל --
                                      הכאב הזה,-
                                      לקח לי את השלווה.
                                      וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

                                      לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                        #1838

                                        שיעורים,מבחנים.
                                        לימודים.
                                        אך הידיעה איננה נפלה לנו,
                                        שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
                                        זוהי רק חתיכת בריסטול.
                                        צבועה,כחולה.
                                        עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
                                        מגרים.
                                        נכון זה טוב.
                                        אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
                                        המבחן האמיתי,הקיים.
                                        חבל.
                                        שזהו המצב.

                                        כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
                                        אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
                                        ותזכרו את זה תמיד !!!
                                        מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
                                        (מבחן החיים )
                                        בהצלחה

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1839

                                          אבא מה שאני מבקשת
                                          אבא מה שאני חפצה
                                          אבא אני מתחננת
                                          אבא אני כלכך רוצה

                                          כל מה שהחיים האלה צריכים
                                          מה שכולם כדי לחיות חייבים
                                          כשאת ניצבת בצומת דרכים
                                          מה שהלב שלך צורח בפנים

                                          לפעמים שרוצים לברוח
                                          ומכל הרע לשכוח
                                          ושהלב מתחיל לצנוח
                                          כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול