דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מא1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1827

    -לב נשבר-

    הלב גדוש, כואב
    כל פיסת כוח שואב
    העיניים מתמלאות
    דמעות ושוב דמעות

    איך אפשר לצוות על הלב
    לשמוח עם האחר וחיוך לשלב?
    "וראך ושמח בליבו" ככהן הגדול
    זהו דבר המסור ללב. קשה כשאול.

    לב נשבר ועצבות אינו עניין אחד
    לב נשבר יקר בעיניך במיוחד,
    ושערי דמעות כי לא נשלבות
    אתה שומע תפילות, בוחן לבבות.

    כן. אבא שלי, אבא אוהב
    אני יודעת. גם כשבפנים כ"כ צורב,
    ממך- הכל טוב, מדויק וכל כך מושלם
    אני בת יחידה שלך. אדון העולם.

    אנא שמע תחינתי בעת הזאת
    את שאלותיי ובקשותיי למלאות,
    הרי לנו ידוע, מסור וברור
    שאין דבר שלם מלב שבור.

    וגם אם אתאמץ בעצות ותחבולות
    הכל רק ברצונך נורא תהילות,
    ותמיד אתה שומע, מאזין ומקשיב
    מודה לך על כל הטוב שלי עוד תיטיב.

    משפט לחיים-💕
    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1828

      אוף אני שונאת את הלילות
      אני שונאת את המחשבות
      אחרי ימים שאני מרחפת על עצמי

      אני שונאת את השטויות
      שונאת את הדיכאונות
      את ההרגשה שאני משחקת על עצמי

      אני רוצה להתחבר
      אבל משהו מפריע
      וזה כבר קצת חופר
      וגם הרבה מתריע

      משהו בי ירד
      מאז שהתחזקתי
      הלב שלי לא שרד
      את ההימורים שעליו הימרתי
      כמה פעמים עוד אצטרך
      לחשוב שאני בעליה
      וכמה פעמים אני אסתבך
      כי אקלוט שזה סתם אשליה?

      כמה צריך ליפול
      כמה צריך לסבול
      כדי לקלוט
      שצריך כבר לעלות???

      אבאלה אני שונאת את זה
      אני מרחפת מעל המציאות
      הלב שלי כבר איבד את זה
      נעלמה לי כל החיות

      אני חיה אבל בדיכאון
      חיה במצב של שיגעון
      אדישות שוברת שוויון
      ואין לי בזה ניסיון

      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • ע מנותק
        ע מנותק
        עדיין לבד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1829
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1830

          הגוף שלי התכווץ ,
          אבל אומרים שהוא גדל.
          הלב צריך שיפוץ,
          חושבים שאני מודל,
          הכאב שלי זמני,
          הבטיחו לי שהוא יגמר,
          אני רק קצת יתבגר.

          אני גדלה גם בלי ניצחון.
          יש לי כישרון,
          להיות בלי ביטחון.
          אבל זה רק בגלל,
          שאני צריכה לגדול.

          כי אני קטנה,
          למרות שעברתי הרבה.
          אני עדיין ילדה,
          למרות ששורף לי בחזה.

          זה כאב של גדילה,
          אבל אני איטית,
          הילדות שלי בשמירה,
          היא סתם מביאה,
          לחלוחית של תקווה.

          .
          #גדלה אבל נשארת ילדה#

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1831

            אני לא מבינה
            מה מעצמי אני רוצה
            ואני חפצה
            לברוח בסערה

            הכל חשוך מסביבי
            אין אף אחד שאיתי
            ואני עומדת לבדי
            מרגישה רחוקה מעצמי

            ולמה את עצמי אני מכבה
            בכל פעם שיש בערה
            ואני בתוך תוכי כלואה
            חזק חזק את עצמי מכניסה

            ולמה בחטא יש הרבה זוהר
            למה אני לא מתקרבת לטוהר
            ואיפה הסביבה שהיה בה צוהר
            ולמה אני מרגישה בבית סוהר....

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #1832

              שיר ש @טותיייי ואני בס"ד כתבנו-

              בלילה שאתה לבד
              שהכל חשוך ואין אף אחד
              מחפש עידוד בין כל הפחד
              בתוך השקט ששורט

              ונכון שזה קשה
              להחזיק חזק בכיסא
              להתחיל כל פעם מהתחלה
              ולא להיכנע לעבר הרע

              כי באמת עשיתי מה שאני יכול
              החזקתי כל יום שלא ליפול
              מה אני מבקש ממך, תן לי לגדול
              תן בי הכוח רק בטוב לפעול

              ולפעמים הלב שלי בי בוגד
              ואני מרגיש פתאום בודד
              מרים עיניים לעבר הכוכבים
              מרגיש פתאום אותך, אלוקים

              ואחרי שאת הצד הרע הכרתי
              ומכל החטאים נסתי
              ומהי הדרך שלך הבנתי
              פשוט ידעתי שזכיתי

              בוא נראה אם מישהו יצליח לגלות איזה חלק אני כתבתי ואיזה חלק היא 😂 ..

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1833

                בחיים לכל אחד
                יש משברים
                הגדלות זה ביחד
                את עצמנו להרים

                לא הכל זה שחור ולבן
                ונכון שלפעמים הלב הוא סרבן
                לכולם יש עליות וירידות
                הכוח זה רק לעלות

                לא כל מה שאומרים
                חייב לבפנים להכניס
                כי לא כולם חברים
                ולפעמים זה במטרה להכעיס

                צריך לדעת איפה להתחבר
                כדי לא לעבור כל הזמן משבר
                ולדעת מי יכול להרים
                כמו המנגינה שבשירים

                והמילים שנכנסות הישאר לתוך הלב
                כמו תרופה טובה לכאב
                והמנגינה שפורטת על המיתרים
                ומאחה ביחד את השברים

                ואני אל תוך העולם הזה נשאבת
                ולפעמים מרגישה בתוך תפזורת
                וחשבתי שאני ילדה לתפארת
                עד שהבנתי שזאת אני ולא אחרת...

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • ר מנותק
                  ר מנותק
                  רחל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחל
                  #1834

                  אחרי פגיעה בעין אחת זה מה שיצא לי לכתוב

                  מה שלומך אישון יקר
                  מסכן! הכל קרה לך בסמינר
                  וכאתה לא רואה זה כ"כ מר
                  והקושי שלך זה כמו לטפס הר
                  הנך חושב שהכל כ"כ חשוך וקר

                  אישון יקר דע שאתה תחזור לעצמך
                  הזהר אל תהפוך את הטשטוש להרגלך
                  לא צריך לחשוב על העתיד מה יהיה לך
                  אויה מה יהיה גורלך

                  צריכים אנו לבקש מאבא בשמיים
                  לא להתייאש ולהרים את היידים
                  אלא להתפלל על העיינים

                  כולנו יודעים שה עשה זאת לטובה
                  אנו מקבלים זאת באהבה
                  ועין יקרה שלי תדעי שאת תמיד שווה
                  ולה' לומר תמיד תודה רבה

                  המחר לעולם לא יהיה נפלא
                  אם אתה עדיין שקוע באתמול

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1835

                    ליפול לקום
                    ואז לפסוע
                    לאסוף ת'שברים
                    לבדוק ת'אברים
                    להמשיך לטפס
                    לא להתייאש
                    לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
                    תרימו את העיניים
                    אל השמיים
                    תהיו בטוחים
                    שהוא שם והוא רואה
                    כל נפילה
                    הוא מכוון
                    דווקא לכל אחד
                    כי רק הוא יודע
                    מי מסוגל להתגבר ולקום

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1836

                      שלח לי כח/הודיה
                      אני שלמה
                      ומרגישה
                      שבורה
                      אני שמורה
                      ומרגישה
                      פתוחה
                      אני איתך
                      ומרגישה
                      בלעדיך
                      מה קורה?
                      איפה אתה?
                      למה אתה נעלם
                      אני פה
                      כל כך קטנה
                      אבל עם רצון
                      ענק
                      להיות איתך
                      ולהרגיש
                      בקרבתך
                      שלח לי כח
                      כי זה כל מה
                      שנשאר
                      רגע לפני
                      הקריסה
                      צריכה אותך
                      איתי
                      יד ביד
                      בכל צעד
                      מלווה אותי
                      בדרכי
                      עם כוחך
                      ביחד עם כוחי
                      שאצליח
                      להתגבר
                      על הכל!

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        #1837

                        #החיים שלי בחלום#
                        .

                        יום אחד,
                        שעצמתי את העיניים,
                        גילתי שכיף לחיות בחלום.

                        הלב התחיל לפחד,
                        שכחתי שיש שמיים לכאב,
                        החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

                        למדתי ללכת,
                        למרות שכן רציתי לרוץ.
                        חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

                        נכנסתי למערכת,
                        של משחק בשביל בחוץ,
                        שרפתי את השיבר של הדמעות.

                        אז--
                        חשבו שאני מדומיינת,
                        טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

                        טוב,
                        הם לא משקרים
                        כי אני כן--

                        דמיינתי,
                        את החיבוק שלו משתיק ,
                        את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

                        דמיינתי,
                        את הלב שלו מזריק,
                        חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

                        אבל --
                        הכאב הזה,-
                        לקח לי את השלווה.
                        וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

                        לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                          #1838

                          שיעורים,מבחנים.
                          לימודים.
                          אך הידיעה איננה נפלה לנו,
                          שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
                          זוהי רק חתיכת בריסטול.
                          צבועה,כחולה.
                          עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
                          מגרים.
                          נכון זה טוב.
                          אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
                          המבחן האמיתי,הקיים.
                          חבל.
                          שזהו המצב.

                          כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
                          אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
                          ותזכרו את זה תמיד !!!
                          מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
                          (מבחן החיים )
                          בהצלחה

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1839

                            אבא מה שאני מבקשת
                            אבא מה שאני חפצה
                            אבא אני מתחננת
                            אבא אני כלכך רוצה

                            כל מה שהחיים האלה צריכים
                            מה שכולם כדי לחיות חייבים
                            כשאת ניצבת בצומת דרכים
                            מה שהלב שלך צורח בפנים

                            לפעמים שרוצים לברוח
                            ומכל הרע לשכוח
                            ושהלב מתחיל לצנוח
                            כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1840

                              איזה כיף לי
                              איזה נעים לי
                              הכל מותר לי
                              הכל אפשרי לי
                              העולם נברא בשבילי
                              מותר לי הכל, כי זה שלי...

                              איזה כיף לקום בבוקר
                              עם תחושה קלה של אושר
                              העצב והקושי עולה לי ביוקר
                              אבל מסוכן יותר הג'וקר
                              אני מול עצמי-בלי יושר
                              חיה ת'חיים שלי באובר

                              והאמת, אני סתם מקשקשת
                              את השטויות שלי אני מטשטשת
                              ילדה באריזה חדשה מרשרשת
                              חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

                              אין לי כח לכללים
                              אני חותכת תמיד את הכבלים
                              שוחה במים מסוכנים
                              קונה הכל בלי מסננים
                              רוצה ליפול לפעמים
                              וגם מתאדשת בפנים
                              והכל מסוכן ומיותר
                              אבל מה זה משנה? הכל מותר...

                              זה שיר בלי משקל וקצב
                              אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
                              הוא לא נברא אצלי מהעצב
                              אבל הוא לא פחות בגלל זה

                              זה שיר שנברא בספונטניות
                              מכל מה שבא אלי בניטרליות
                              בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
                              וכבר חפר לי הלופ הזה

                              איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
                              זה לא שהיה לי טוב פעם
                              זה כן שרע לי עכשיו
                              הלב שלי מלא בזעם
                              כי אני עדיין באותו המצב

                              לקרוא שירים ישנים
                              להיזכר בימים שחלפו
                              להיזכר בכל הפעמים
                              שרציתי טוב והם הסתבכו
                              לחלום בלי עתיד ובלי עבר
                              ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1841

                                בס"ד
                                הכל בסוף עובר
                                רק תלמד להתגבר
                                החיים הם מסלול לא קל
                                עם הזמן אתה תהיה מורגל

                                גלים שעולים עליך
                                ואתה נאבק
                                גשמים שיורדים עליך
                                ואתה נחנק

                                תדע שאם לא עכשיו אין מתי
                                קום ותתחיל לכבוש תיעד
                                לך בדרך שתחזיק אותך לעד
                                אל תתנגד תחזיק מעמד

                                וגם אם הדרך מפותלת
                                תזכור, אתה הגיבור בסרט
                                תרים עניים לאבא
                                הוא יעזור לך הלאה..
                                ©

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עדיין לבד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1842

                                  אם לך קשה פתאום
                                  לקום מהמיטה
                                  תזכור שאתה כמו יהלום
                                  אתה נדיר אתה

                                  ואם קורה לך אסון
                                  ואין לך שליטה
                                  תזכור שאתה שייך לארמון
                                  ואתה יכול אתה

                                  אז תן חיוך ותשמח
                                  היום יפה כל כך
                                  וגם אם קצת קשה לך
                                  תזכור תמיד להיות בשמחה
                                  כי---

                                  מצווה גדולה להיות בשמחה
                                  וזה גם יעיל אני מבטיחה
                                  וזה עמוק יותר וגם מחבר
                                  והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

                                  אז תן חיוך ותשמח
                                  היום יפה כל כך
                                  וגם אם קצת קשה לך
                                  לא תזיק טיפה שמחה

                                  אז תן חיבוק גדול
                                  ותשיר איתי בקול
                                  שהכל טוב הכל מחושב
                                  ואתה סופר כוכב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הודיה 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1843

                                    מישהו יכול לעזור לי?
                                    בבחירות שלי.
                                    בצעדים שלי.
                                    בקשיים שלי.
                                    במחשבות שלי.
                                    טוב אבל
                                    איבדתי כבר את
                                    האמון שלי
                                    באנשים
                                    ונשאר לי רק
                                    בה'
                                    אז אבא
                                    תן לי כוחות
                                    ועצות
                                    לבנות את השביל
                                    שמיועד רק לי
                                    שביל שאשמח בו
                                    שאצליח לעבור
                                    בו בגדול
                                    בלי ליפול בדרך
                                    שביל מיוחד
                                    אחד כזה רק בשבילי
                                    בלי מתחרים
                                    אני רוצה כבר
                                    את השביל שלי
                                    את השביל
                                    שאני חיה
                                    בדרכו
                                    ויחייה
                                    שביל השבילים
                                    שביל החיים.

                                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • לומדת ללכתל מנותק
                                      לומדת ללכתל מנותק
                                      לומדת ללכת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1844

                                      ציפור
                                      חדשה
                                      ירדה לעולם

                                      ציוץ
                                      קטן
                                      נכנס לי ללב

                                      ילדה טהורה
                                      עיניים גדולות
                                      חצתה היום אוקיינוס

                                      ככה מתחילים חיים.
                                      ||אחיינית ראשונה😆 ||

                                      .Confuse them with your silence"
                                      ".Shock them with your actions

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1845

                                        זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                                        רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                                        מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                                        למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                                        ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                                        היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                                        הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                                        את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                                        רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                                        שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                                        צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                                        אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                                        לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                                        וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                                        אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                                        אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                                        מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                                        תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                                        תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                                        כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                                        אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                                        תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                                        סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                                        אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                                        ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                                        לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                                        תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                                        שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                                        טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                                        שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                                        אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                                        אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1846

                                          הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                                          שום דבר אותי לא מרגיע
                                          כל דבר בלב שלי נוגע
                                          מי יכול אותי להרגיע

                                          אבא אני לבד
                                          תכלס אין לי אף אחד
                                          מי יכול לשמוע
                                          מי יכול איתי לדמוע

                                          אבא לא כל דבר
                                          קל להגיד
                                          אבא לא כל מה שקל
                                          יכול להציל

                                          אבא מי יחבק אותי
                                          מי ישמע אותי
                                          מי יגן עלי
                                          מי אוהב אותי

                                          אבא הלב שלי כבר מרוסק
                                          כל דבר פה נהיה כמו שק
                                          שק של הדמעות שלי
                                          שק של הכאב שבי

                                          אבא מתי זה יגמר
                                          אבא מתי תגיע
                                          אבא מתי תוכל כבר
                                          אותי להשיע

                                          אבא אני נגמרת
                                          אבא אני נשברת
                                          אבא פעם הייתי חזקה
                                          היום אני עם לב
                                          ששורט לי את הנשמה....

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול