דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אנהא מנותק
    אנהא מנותק
    אנה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
    #1899

    ואוו פרום בהחלט מוצלח,
    נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
    משתפת בשיר נוסף:)

    ולמה שמנסה להתקרב,
    הלב שלי קופא מסרב-
    להתחבר אליך ,לאהוב
    להבין שאתה אבא טוב
    לחזור בתשובה מאהבה
    ולא ממקום של כפיה,

    ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
    אין לי קליטה,
    מרגישה שאני סתם ממעיטה
    מהקשר שלנו מהיכולת של
    החיבור ביננו, תפילה –
    הוא הצינור שדרכו אתה מביא
    שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
    אז למה מתפללת בשביל לסמן V

    מחפשת אותך ורוצה בקרבה
    במקור שלי אני בת טובה
    אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
    טהר אותי וברא לי לב חדש
    ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

    "ורוח נכון חדש בקרבי"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1900

      ואני חשבתי
      שתהיו איתי
      עד סוף העולם
      כי הרי אתם
      מכירים אותי
      יותר מכולם
      ומי שחשבתי
      שיאהב אותי
      צעק עלי בפנים
      ומי חשבתי
      שיעזור לי
      ברח לתמיד
      הרי אתם
      חשובים לי
      מכל אדם אחר
      בלעדיכם
      לא הייתי כאן
      הייתי בעולם אחר
      ואתם צריכים
      להבין אותי
      ואתם צריכים
      להכיל אותי
      ואני לאט לאט
      נסגרת
      את האמון בכם
      נועלת
      ואת האהבה
      שנעלמת
      מפחדת
      אותה עדיין מחזיקה
      עד שיבוא יום
      והיא תיכנס ללב שלי
      בחזרה...
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דוד ירושלמי בנשמה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
        #1901

        [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
        אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
        אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
        ולשמוח בכול
        אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
        כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
        וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
        אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
        ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
        תודה אבא!!
        ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

        M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • ע מנותק
          ע מנותק
          עדי- 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1902

          שוב,
          ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
          ההרגשה שאם רק היה אחרת
          זה לא היה קורה.
          ההתאפקות, הכיבוש
          מכניס בי קצת ייאוש.
          ומה יגידו?
          זה נעלם?
          אז לא, זה לא.
          זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
          מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
          כי אני- כבר ניסיתי.
          ולי- זה לא עזר.
          הפצע נשאר ואיתו האירוע.
          מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
          קדושי עליון שעלו לבקש.
          לאדיר במרום שיציל אותי,
          אותנו.
          כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

          ואין לו עוד אחד.

          ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • א מנותק
            א מנותק
            אריה 93
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1903

            מוקדש לבחורי הישיבות // בין הזמנים ניסן תשפג

            הֵם חָזְרוּ, אָמְרָה
            וּבָרָק בְּעֵינֶיהָ
            הֵם חָזְרוּ, זִמְּרָהּ
            הַשִּׂמְחָה כְּמוֹ פָּרְצָה מִפָּנֶיהָ
            חֲצִי שָׁנָה שֶׁהָיוּ שָׁם
            עָמְלוּ וְהִזְדַּכְּכוּ
            חָזְרוּ רַק מִדֵּי פַּעַם
            וּמִיָּד מִקִּינָה פָּרְחוּ
            וְעַכְשָׁו עִם בּוֹא הָאָבִיב
            חָזְרוּ גַּם מֻפְלָאֶיהָ
            הִיא מַבִּיטָה סָבִיב
            עַל כָּל צֶאֱצָאֶיהָ
            כַּמָּה גְּדַלְתֶּם
            לְחִישָׁתָהּ סְעָרָה
            אַשְׁרֵיכֶם שֶׁלְּמַדְתֶּם
            אַשְׁרֵיכֶם שֶׁגְּדַלְתֶּם בַּתּוֹרָה

            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
            אֲנִי נִשְׁבַּר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            19
            • שיר 5ש מנותק
              שיר 5ש מנותק
              שיר 5
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1904

              איך אני אוהבת את פריחת האביב
              כשהכל כל כך פורח מסביב
              נשימות עמוקות ממלאות את כולי
              לא רוצה לפספס אפילו משהו שולי
              אוהבת להתהלך ברחוב העמוס
              לתזז בין מיליון אנשים שמנסים לטוס
              להרגיע את עצמי מהלחץ המעיק
              זה שרודף אחרי באופן דביק
              מחליפה אותו בניקיונות וסידורים
              מבריקה את הבית מתקתקת עניינים
              מתמכרת לריחות, לצבעים, למראות
              אלו שחולפים בדרך כלל בפראות
              לא נכנסים ללב הרחב
              שמרוב סחרור מעלה כבר טחב
              רוצה להישאר כאן לתמיד
              להרגיש בעצמי את החיות, העתיד
              הכול פתאום נראה שמח
              הרי ברור, יש כאן ריח של פסח!

              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
              ופתאום אתה שוכח מי אתה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • ע עדי- 2

                שוב,
                ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                ההרגשה שאם רק היה אחרת
                זה לא היה קורה.
                ההתאפקות, הכיבוש
                מכניס בי קצת ייאוש.
                ומה יגידו?
                זה נעלם?
                אז לא, זה לא.
                זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                כי אני- כבר ניסיתי.
                ולי- זה לא עזר.
                הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                קדושי עליון שעלו לבקש.
                לאדיר במרום שיציל אותי,
                אותנו.
                כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                ואין לו עוד אחד.

                ליאל 0ל מנותק
                ליאל 0ל מנותק
                ליאל 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ליאל 0
                #1905
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1906

                  אבן על אוון
                  וכל החולות של היקום
                  הנפילות מהן לא הצלחת לקום
                  התפילות
                  תפילות שבערו
                  בשתיקותייך

                  ואינסוף קולות שלא שמעת
                  הגבולות שהוצבו ולא מנעת
                  בלילות
                  לילות שנצצו
                  בדמעותייך

                  והאדמה שכחה מהפרחים
                  בשביל מה ניסית עשרות דרכים
                  בדממה
                  דממה שפעמה
                  במילותייך

                  ונקמה במי שלא היית
                  הנשמה בפנים יודעת שטעית
                  השממה
                  שממה שהתיישבה
                  בחורבותייך
                  .
                  וחומה
                  חומה חוצה בינך
                  לתקוותייך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1907

                    כתב אישום נגדך----

                    את אלופה,
                    בלברוח מהאשמה,
                    נלחמת כמו לביאה ,
                    אבל בצד ההכחשה.

                    את מתחרטת,
                    אוכלת ת'לב.
                    נשברת אבל לומדת.
                    לשכוח מהכאב.

                    מתנצלת--
                    על כשאת חלשה,
                    ואני מכריחה אותך לקום,
                    ולשחק אותה גיבורה.

                    כי אין לי ברירה,
                    אני לא מוכנה לצאת קטנה.

                    #לחיי המפחדים מהחולשות#

                    בהמלצת @shoval הערכתי אתזה קצת מקווה שיצא טוב

                    כתב אישום נגדך----

                    את אלופה,
                    בלברוח מהאשמה,
                    נלחמת כמו לביאה ,
                    אבל בצד ההכחשה.

                    את מתחרטת,
                    אוכלת ת'לב
                    נשברת אבל לומדת.
                    לשכוח מהכאב.

                    את חותמת,
                    על כתב האישום.
                    אבל מוחקת איתו,-
                    את האהבה שלך ליקום.

                    את נושמת,
                    על חשבון אחרים.
                    מפחדת מהאמת.
                    שונאת אנשים.

                    מתאמצת לחשוב,
                    שכולם צבועים.
                    העיקר לא לקבל -
                    את הבום לפנים.

                    מתנצלת--
                    על כשאת חלשה,
                    ואני מכריחה אותך לקום,
                    ולשחק אותה גיבורה.

                    כי אין לי ברירה,
                    אני לא מוכנה לצאת קטנה.

                    #לחיי המפחדים מהחולשות#

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    18
                    • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                    • אנהא מנותק
                      אנהא מנותק
                      אנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                      #1908

                      מוקדש לכל הרווקים שביננו 🙂
                      שיר חמוד שנכתב ממש בכמה דקות בהשראה הזו..

                      התלבטתי האמת אם לעלות את זה לפה.. מקווה שלא טעיתי בבחירה😉

                      החופש, והחירות בחיי הרווקות ,
                      זוהי הזדמנות מלאת מהות

                      כל אדם צריך חופש-
                      רוח בין המילים והשורות
                      סוגרים לפחות חשוב
                      והכנה לחיי הזוגיות
                      זוהי תקופת זמן בחיים
                      שמחשלת אותך לאתגרים הבאים

                      השקט, והרוגע בחיי הרווקות
                      עוזרות לך להגיע למוכנות ועמקות

                      כל אדם זקוק למעט שקט
                      זמן להקשיב לדעתו
                      להסתכל לעצמו בעיניים
                      לחבק את אישיותו
                      זמן לבניה עצמית
                      יצירת תדמית

                      אז נצל זאת-------
                      כי לא תחזור שוב ההזדמנות
                      חשוב, האם אתה מוכן להיפרד מהרווקות??

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אריה 93
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1909

                        שיר קצר
                        שכתבתי בעבר
                        על כתיבה

                        תיהנו

                        לִפְעָמִים זֶה זוֹרֵם סְתָם
                        כְּמוֹ מַיִם שֶׁמָּצְאוּ אֲפִיק
                        אֵין מַטָּרָה אוֹ יַעַד
                        רַק לְהַמְשִׁיךְ לֹא לְהַפְסִיק
                        לְהִשְׁתַּדֵּל לֶאֱסֹף בַּדֶּרֶךְ
                        מִלִּים, מַשְׁמָעוּיוֹת
                        אִם נוֹצַר מִכָּל זֶה יֹפִי
                        הָיָה שָׁוֶה לִחְיוֹת

                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אנונימיתא מנותק
                          אנונימיתא מנותק
                          אנונימית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1910

                          לכל ההולכים בדרכם
                          ומחזיקים באומנות נגינתם
                          קרובים הם להיכל התשובה
                          יש אומרים שהם בתוכה

                          לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                          ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                          לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                          לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                          למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                          לכל מי שמקשיב לצלילים
                          עוצם עיניים ונהנה
                          עוד לפני שמגיעות המילים

                          לכל מי שמאזין ומקשיב
                          לצלילים הרבים מסביב
                          מתרגש מכל תו וצליל
                          הרבה מעבר לרגיל

                          לכל המפנים מקום בחייהם
                          לאהבה ושמה "מוזיקה"
                          גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                          תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                          לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                          בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                          עד לאקורד הסיום..

                          זכרו,
                          כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                          מנגינת חייו...
                          ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                          מוקדש לכל חברי הפורום

                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                          נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • אנונימיתא אנונימית

                            לכל ההולכים בדרכם
                            ומחזיקים באומנות נגינתם
                            קרובים הם להיכל התשובה
                            יש אומרים שהם בתוכה

                            לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                            ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                            לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                            לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                            למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                            לכל מי שמקשיב לצלילים
                            עוצם עיניים ונהנה
                            עוד לפני שמגיעות המילים

                            לכל מי שמאזין ומקשיב
                            לצלילים הרבים מסביב
                            מתרגש מכל תו וצליל
                            הרבה מעבר לרגיל

                            לכל המפנים מקום בחייהם
                            לאהבה ושמה "מוזיקה"
                            גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                            תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                            לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                            בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                            עד לאקורד הסיום..

                            זכרו,
                            כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                            מנגינת חייו...
                            ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                            מוקדש לכל חברי הפורום

                            נוודנ מנותק
                            נוודנ מנותק
                            נווד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1911
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיכל fמ מנותק
                              מיכל fמ מנותק
                              מיכל f
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1912
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • מיתרמ מיתר התייחס לנושא זה ב
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1913

                                לא שלי

                                קשה.
                                קשה להסיר חַיִץ.
                                לבער
                                חמץ מבית
                                אבל פי כמה
                                לא קל
                                להפוך
                                לשפוך
                                להוציא תכולת לב
                                החוצה וחדרים
                                לצנתר מערכות
                                ואוטם שרירים
                                לנקז מורסות
                                למרכז תפיסות
                                נימים דקים
                                ועורקים.
                                לנער, לברר,
                                להודות, להתודות,
                                ממעמקים

                                אחר כך
                                קל יותר
                                רק לא לותר:
                                להכנס
                                עם קיסם חד
                                לעלבון מפוחד
                                לשטוף
                                פירורי אשמה
                                לשאוב
                                אבק מסמא
                                ושקר מדומה
                                נתיב אוויר
                                לנשמה.

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1914

                                  בס"ד
                                  ראיתי אותך-

                                  ניסת הכל,
                                  אני יודע בן.
                                  מי כמוני מבין,
                                  מזה ליפול..

                                  ראיתי אותך בלילות,
                                  וגם את כל הדמעות,
                                  הן היו של תפילות-
                                  לא נשברת, ביקשת רק לעלות.

                                  תדע, אלוקים לא משיב ריקם.
                                  משתדל לתת לך אותם בזמן,
                                  רק תחכה ותאמין.
                                  יבוא לו יום, ותבוא השעה לכאן...

                                  ©

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1915
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוד ירושלמי בנשמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1916
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1917

                                        אני רציתי לעלות כבר
                                        החשתי את הקץ
                                        המקום הזה עבר
                                        למקום טיפה עוקץ

                                        ואיך אני חישבתי
                                        את כל הצעדים
                                        אבל כדרכי פיספסתי
                                        בדרך כמה פרטים

                                        אני הלכתי רחוק
                                        ולא שמעתי ללב
                                        אני חיפשתי מתוק
                                        רק רציתי להתקרב

                                        בסוף הכל התהפך
                                        איך הכל הסתבך
                                        התבלבלתי בשבילים
                                        כבו לי הרמזורים
                                        איבדתי את המעצורים

                                        הלכתי לי לבד
                                        לא היה לי פתאום אף אחד
                                        שיתמרר לי את הדרך
                                        שיגיד לי שאני טועה בערך
                                        שמשהו פה לא טוב
                                        וזה יגרום לי רק לכאוב

                                        זו הייתה העלייה
                                        שלפני הנפילה
                                        זו הייתה האשלייה
                                        שהביאה הרעלה
                                        זו הייתה הטעות
                                        שהפכה לי את המציאות
                                        והכריחה אותי להיכנע

                                        זה היה הדיכאון
                                        שחיכה לי בפינה
                                        זה היה הכישלון
                                        אני בכלל לא מבינה
                                        זה היה החידלון
                                        ביזבזתי סתם שנה
                                        זה היה הקיפאון
                                        אני מידי קטנה

                                        השקט שבא אחר כך
                                        לא כיבה את הרעשים
                                        נוצחתי במשחק השח
                                        נפלתי לקרשים
                                        והאמת שגם ניסיתי
                                        אבל כמה שמשם עליתי
                                        זה לא היה אמיתי
                                        ולא הרים אותי

                                        הלופ הזה עוטף אותי
                                        לא עוזב אותי
                                        ובכלל כבר לא אכפת לי
                                        מה יהיה איתי
                                        הטוב לא רק הוא נמצא אצלי
                                        הרע החבר הכי טוב שלי
                                        מתכסה בו בלילות
                                        מתמכרת לדמעות

                                        אני משתכתבת ת'היסטוריה
                                        ובראש שלי יש היסטריה
                                        האם אני נתקעתי בו לעד?
                                        איך אני ניסיתי
                                        לעזאזל למה לא הבנתי
                                        שהיצר רק אורב לי בצד

                                        הפך לי את הכל
                                        סיבך אותי בגדול
                                        העלים לי את האתמול
                                        ושיגע לי ת'מח
                                        הוא הכריח אותי ליפול
                                        מכריח אותי לסבול
                                        לא נותן לי כלל לגדול
                                        והכל נהיה פתוח

                                        אבא----אני לא יכולה עם זה
                                        לקחת את הכל קשהה
                                        כל נהיה כל כך לאט...

                                        ואני טיפוס מהיר
                                        מחפשת את הכל בהיר
                                        אבל הלב כבר נהיה שביר
                                        לא מעזה לנסות להמר עליו

                                        וחוצמזה
                                        שכבר לא אכפת לי
                                        אני התייאשתי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1918

                                          צועד אליך
                                          מחפש תשובות
                                          נופל עליך
                                          ידייך מושטות

                                          מחפש עקבות
                                          שאוכל לצעוד
                                          מנגב ת'דמעות
                                          ומפסיק לרעוד

                                          הקול שלך אומר
                                          שלא אשבר
                                          כי אתה שומר
                                          ושלא אדבר

                                          ואני כמו ילד קטן
                                          שמחפש את אביו
                                          מפחד מהשטן
                                          ועדיין לא מבין

                                          שלכל דבר
                                          יש סיבה
                                          ואזרוק את הרע
                                          ואומר כבר תודה!

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול