דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר 5ש מנותק
    שיר 5ש מנותק
    שיר 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1904

    איך אני אוהבת את פריחת האביב
    כשהכל כל כך פורח מסביב
    נשימות עמוקות ממלאות את כולי
    לא רוצה לפספס אפילו משהו שולי
    אוהבת להתהלך ברחוב העמוס
    לתזז בין מיליון אנשים שמנסים לטוס
    להרגיע את עצמי מהלחץ המעיק
    זה שרודף אחרי באופן דביק
    מחליפה אותו בניקיונות וסידורים
    מבריקה את הבית מתקתקת עניינים
    מתמכרת לריחות, לצבעים, למראות
    אלו שחולפים בדרך כלל בפראות
    לא נכנסים ללב הרחב
    שמרוב סחרור מעלה כבר טחב
    רוצה להישאר כאן לתמיד
    להרגיש בעצמי את החיות, העתיד
    הכול פתאום נראה שמח
    הרי ברור, יש כאן ריח של פסח!

    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
    ופתאום אתה שוכח מי אתה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • ע עדי- 2

      שוב,
      ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
      ההרגשה שאם רק היה אחרת
      זה לא היה קורה.
      ההתאפקות, הכיבוש
      מכניס בי קצת ייאוש.
      ומה יגידו?
      זה נעלם?
      אז לא, זה לא.
      זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
      מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
      כי אני- כבר ניסיתי.
      ולי- זה לא עזר.
      הפצע נשאר ואיתו האירוע.
      מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
      קדושי עליון שעלו לבקש.
      לאדיר במרום שיציל אותי,
      אותנו.
      כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

      ואין לו עוד אחד.

      ליאל 0ל מנותק
      ליאל 0ל מנותק
      ליאל 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ליאל 0
      #1905
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1906

        אבן על אוון
        וכל החולות של היקום
        הנפילות מהן לא הצלחת לקום
        התפילות
        תפילות שבערו
        בשתיקותייך

        ואינסוף קולות שלא שמעת
        הגבולות שהוצבו ולא מנעת
        בלילות
        לילות שנצצו
        בדמעותייך

        והאדמה שכחה מהפרחים
        בשביל מה ניסית עשרות דרכים
        בדממה
        דממה שפעמה
        במילותייך

        ונקמה במי שלא היית
        הנשמה בפנים יודעת שטעית
        השממה
        שממה שהתיישבה
        בחורבותייך
        .
        וחומה
        חומה חוצה בינך
        לתקוותייך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1907

          כתב אישום נגדך----

          את אלופה,
          בלברוח מהאשמה,
          נלחמת כמו לביאה ,
          אבל בצד ההכחשה.

          את מתחרטת,
          אוכלת ת'לב.
          נשברת אבל לומדת.
          לשכוח מהכאב.

          מתנצלת--
          על כשאת חלשה,
          ואני מכריחה אותך לקום,
          ולשחק אותה גיבורה.

          כי אין לי ברירה,
          אני לא מוכנה לצאת קטנה.

          #לחיי המפחדים מהחולשות#

          בהמלצת @shoval הערכתי אתזה קצת מקווה שיצא טוב

          כתב אישום נגדך----

          את אלופה,
          בלברוח מהאשמה,
          נלחמת כמו לביאה ,
          אבל בצד ההכחשה.

          את מתחרטת,
          אוכלת ת'לב
          נשברת אבל לומדת.
          לשכוח מהכאב.

          את חותמת,
          על כתב האישום.
          אבל מוחקת איתו,-
          את האהבה שלך ליקום.

          את נושמת,
          על חשבון אחרים.
          מפחדת מהאמת.
          שונאת אנשים.

          מתאמצת לחשוב,
          שכולם צבועים.
          העיקר לא לקבל -
          את הבום לפנים.

          מתנצלת--
          על כשאת חלשה,
          ואני מכריחה אותך לקום,
          ולשחק אותה גיבורה.

          כי אין לי ברירה,
          אני לא מוכנה לצאת קטנה.

          #לחיי המפחדים מהחולשות#

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          18
          • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
          • אנהא מנותק
            אנהא מנותק
            אנה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
            #1908

            מוקדש לכל הרווקים שביננו 🙂
            שיר חמוד שנכתב ממש בכמה דקות בהשראה הזו..

            התלבטתי האמת אם לעלות את זה לפה.. מקווה שלא טעיתי בבחירה😉

            החופש, והחירות בחיי הרווקות ,
            זוהי הזדמנות מלאת מהות

            כל אדם צריך חופש-
            רוח בין המילים והשורות
            סוגרים לפחות חשוב
            והכנה לחיי הזוגיות
            זוהי תקופת זמן בחיים
            שמחשלת אותך לאתגרים הבאים

            השקט, והרוגע בחיי הרווקות
            עוזרות לך להגיע למוכנות ועמקות

            כל אדם זקוק למעט שקט
            זמן להקשיב לדעתו
            להסתכל לעצמו בעיניים
            לחבק את אישיותו
            זמן לבניה עצמית
            יצירת תדמית

            אז נצל זאת-------
            כי לא תחזור שוב ההזדמנות
            חשוב, האם אתה מוכן להיפרד מהרווקות??

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • א מנותק
              א מנותק
              אריה 93
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1909

              שיר קצר
              שכתבתי בעבר
              על כתיבה

              תיהנו

              לִפְעָמִים זֶה זוֹרֵם סְתָם
              כְּמוֹ מַיִם שֶׁמָּצְאוּ אֲפִיק
              אֵין מַטָּרָה אוֹ יַעַד
              רַק לְהַמְשִׁיךְ לֹא לְהַפְסִיק
              לְהִשְׁתַּדֵּל לֶאֱסֹף בַּדֶּרֶךְ
              מִלִּים, מַשְׁמָעוּיוֹת
              אִם נוֹצַר מִכָּל זֶה יֹפִי
              הָיָה שָׁוֶה לִחְיוֹת

              אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
              אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
              כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
              אֲנִי נִשְׁבַּר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • אנונימיתא מנותק
                אנונימיתא מנותק
                אנונימית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1910

                לכל ההולכים בדרכם
                ומחזיקים באומנות נגינתם
                קרובים הם להיכל התשובה
                יש אומרים שהם בתוכה

                לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                לכל מי שמקשיב לצלילים
                עוצם עיניים ונהנה
                עוד לפני שמגיעות המילים

                לכל מי שמאזין ומקשיב
                לצלילים הרבים מסביב
                מתרגש מכל תו וצליל
                הרבה מעבר לרגיל

                לכל המפנים מקום בחייהם
                לאהבה ושמה "מוזיקה"
                גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                עד לאקורד הסיום..

                זכרו,
                כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                מנגינת חייו...
                ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                מוקדש לכל חברי הפורום

                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • אנונימיתא אנונימית

                  לכל ההולכים בדרכם
                  ומחזיקים באומנות נגינתם
                  קרובים הם להיכל התשובה
                  יש אומרים שהם בתוכה

                  לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                  ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                  לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                  לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                  למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                  לכל מי שמקשיב לצלילים
                  עוצם עיניים ונהנה
                  עוד לפני שמגיעות המילים

                  לכל מי שמאזין ומקשיב
                  לצלילים הרבים מסביב
                  מתרגש מכל תו וצליל
                  הרבה מעבר לרגיל

                  לכל המפנים מקום בחייהם
                  לאהבה ושמה "מוזיקה"
                  גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                  תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                  לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                  בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                  עד לאקורד הסיום..

                  זכרו,
                  כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                  מנגינת חייו...
                  ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                  מוקדש לכל חברי הפורום

                  נוודנ מנותק
                  נוודנ מנותק
                  נווד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1911
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיכל fמ מנותק
                    מיכל fמ מנותק
                    מיכל f
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1912
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מיתרמ מיתר התייחס לנושא זה ב
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1913

                      לא שלי

                      קשה.
                      קשה להסיר חַיִץ.
                      לבער
                      חמץ מבית
                      אבל פי כמה
                      לא קל
                      להפוך
                      לשפוך
                      להוציא תכולת לב
                      החוצה וחדרים
                      לצנתר מערכות
                      ואוטם שרירים
                      לנקז מורסות
                      למרכז תפיסות
                      נימים דקים
                      ועורקים.
                      לנער, לברר,
                      להודות, להתודות,
                      ממעמקים

                      אחר כך
                      קל יותר
                      רק לא לותר:
                      להכנס
                      עם קיסם חד
                      לעלבון מפוחד
                      לשטוף
                      פירורי אשמה
                      לשאוב
                      אבק מסמא
                      ושקר מדומה
                      נתיב אוויר
                      לנשמה.

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1914

                        בס"ד
                        ראיתי אותך-

                        ניסת הכל,
                        אני יודע בן.
                        מי כמוני מבין,
                        מזה ליפול..

                        ראיתי אותך בלילות,
                        וגם את כל הדמעות,
                        הן היו של תפילות-
                        לא נשברת, ביקשת רק לעלות.

                        תדע, אלוקים לא משיב ריקם.
                        משתדל לתת לך אותם בזמן,
                        רק תחכה ותאמין.
                        יבוא לו יום, ותבוא השעה לכאן...

                        ©

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1915
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד מנותק
                            ד מנותק
                            דוד ירושלמי בנשמה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1916
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1917

                              אני רציתי לעלות כבר
                              החשתי את הקץ
                              המקום הזה עבר
                              למקום טיפה עוקץ

                              ואיך אני חישבתי
                              את כל הצעדים
                              אבל כדרכי פיספסתי
                              בדרך כמה פרטים

                              אני הלכתי רחוק
                              ולא שמעתי ללב
                              אני חיפשתי מתוק
                              רק רציתי להתקרב

                              בסוף הכל התהפך
                              איך הכל הסתבך
                              התבלבלתי בשבילים
                              כבו לי הרמזורים
                              איבדתי את המעצורים

                              הלכתי לי לבד
                              לא היה לי פתאום אף אחד
                              שיתמרר לי את הדרך
                              שיגיד לי שאני טועה בערך
                              שמשהו פה לא טוב
                              וזה יגרום לי רק לכאוב

                              זו הייתה העלייה
                              שלפני הנפילה
                              זו הייתה האשלייה
                              שהביאה הרעלה
                              זו הייתה הטעות
                              שהפכה לי את המציאות
                              והכריחה אותי להיכנע

                              זה היה הדיכאון
                              שחיכה לי בפינה
                              זה היה הכישלון
                              אני בכלל לא מבינה
                              זה היה החידלון
                              ביזבזתי סתם שנה
                              זה היה הקיפאון
                              אני מידי קטנה

                              השקט שבא אחר כך
                              לא כיבה את הרעשים
                              נוצחתי במשחק השח
                              נפלתי לקרשים
                              והאמת שגם ניסיתי
                              אבל כמה שמשם עליתי
                              זה לא היה אמיתי
                              ולא הרים אותי

                              הלופ הזה עוטף אותי
                              לא עוזב אותי
                              ובכלל כבר לא אכפת לי
                              מה יהיה איתי
                              הטוב לא רק הוא נמצא אצלי
                              הרע החבר הכי טוב שלי
                              מתכסה בו בלילות
                              מתמכרת לדמעות

                              אני משתכתבת ת'היסטוריה
                              ובראש שלי יש היסטריה
                              האם אני נתקעתי בו לעד?
                              איך אני ניסיתי
                              לעזאזל למה לא הבנתי
                              שהיצר רק אורב לי בצד

                              הפך לי את הכל
                              סיבך אותי בגדול
                              העלים לי את האתמול
                              ושיגע לי ת'מח
                              הוא הכריח אותי ליפול
                              מכריח אותי לסבול
                              לא נותן לי כלל לגדול
                              והכל נהיה פתוח

                              אבא----אני לא יכולה עם זה
                              לקחת את הכל קשהה
                              כל נהיה כל כך לאט...

                              ואני טיפוס מהיר
                              מחפשת את הכל בהיר
                              אבל הלב כבר נהיה שביר
                              לא מעזה לנסות להמר עליו

                              וחוצמזה
                              שכבר לא אכפת לי
                              אני התייאשתי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1918

                                צועד אליך
                                מחפש תשובות
                                נופל עליך
                                ידייך מושטות

                                מחפש עקבות
                                שאוכל לצעוד
                                מנגב ת'דמעות
                                ומפסיק לרעוד

                                הקול שלך אומר
                                שלא אשבר
                                כי אתה שומר
                                ושלא אדבר

                                ואני כמו ילד קטן
                                שמחפש את אביו
                                מפחד מהשטן
                                ועדיין לא מבין

                                שלכל דבר
                                יש סיבה
                                ואזרוק את הרע
                                ואומר כבר תודה!

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1919

                                  גם כי אלך
                                  בגיא צלמוות
                                  אל תסתר
                                  את פניך ממני
                                  כי דומי נפשי
                                  ואתה עמדי
                                  ובחושך
                                  אשא עיני
                                  לראות בטוב
                                  כי אבי ואימי
                                  תמיד איתי
                                  מאין יבוא
                                  הישועה שלי
                                  כמו
                                  שמיים וארץ
                                  לולא האמנתי
                                  באלוקי
                                  כי אך טוב וחסד
                                  הם חיי
                                  טוהר
                                  ||ככה זה שמאוהבים בסידרת ספרים
                                  שמות הספרים של ליבי קליין||

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1920
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1921

                                      בוהה באוויר
                                      מנסה לגשש
                                      רואה אותו מאיר
                                      קורא להתרגש

                                      צועקת אלייך!!
                                      אבא תחזור!!
                                      קשה לי בלעדייך
                                      כבה בי האור

                                      נמאס לי
                                      לשתף רק ת'כרית
                                      ולהעיף אותה רטובה
                                      תחזור כבר אליי!!!

                                      תתן לי
                                      רק עוד
                                      חיוך קטן
                                      אוהב
                                      של אבא!!!

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • אנהא מנותק
                                        אנהא מנותק
                                        אנה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                        #1922

                                        כל הכבוד על הפורום האלוף הזה !!
                                        משתפת שיר - בזמן של בלבול קודר.. ---
                                        || אני בעצמי, לא סגורה- מה הרגשתי😊 ||

                                        שתיקה,
                                        בלבול,
                                        חוסר תאום,
                                        ממטר של מבול

                                        גדלה,
                                        מתבגרת,
                                        תועה בתוכי
                                        מתי חיי יראו אחרת

                                        הולכת,
                                        עצובה,
                                        משועבדת לעצמי,
                                        אין תגובה

                                        רוקדת,
                                        בוכה,
                                        בדרכי מועדת
                                        איפה דרכך?

                                        מסתגרת,
                                        חרטה,
                                        כתוב לי אגרת!
                                        איפה אתה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • שריושש מנותק
                                          שריושש מנותק
                                          שריוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1923

                                          אהבה של נצח
                                          שנים של מכאובים
                                          של כאב ויסורים
                                          אגרוף לפנים
                                          מותיר בה סימנים
                                          לילות טרופי שֵׁינָה
                                          ואינך מבינה
                                          הידית כבר חמה
                                          אולי מכעס או אשמה
                                          אהבה של נצח
                                          גם בעזות מצח
                                          געגוע צורב
                                          והפחד אורב
                                          מחכה שם עדין
                                          היש מהאין??
                                          מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                                          יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                                          אפילו הכוכבים
                                          צריכים חשכה,
                                          כדי לזרוח.

                                          שימי המוזיקליש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול