דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר מנותק
    ר מנותק
    רק נשמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2212

    זה קשוח
    מה שעשית לי
    כבר לא בטוח
    כלום בחיים שלי

    איך את עזבת
    ככה בשקט
    אמרת שכשלת
    ובחרת לסגת

    את יודעת,
    תמיד יש שלב שמפסיקים לחלום
    אבל לא כדאי לך
    אל תעשי זאת היום

    הדמעות שלי יורדות
    מכסות את הכרית
    איך לא הבחנת בהן פורצות
    מקרן זווית

    היית נחושה
    אמרת ש'אנצח'
    עכשיו את נמושה
    והלב שלי צורח

    למה דווקא את
    אף פעם לא ידעתי
    איך היית קרובה כמעט
    למה שהייתי

    ואם הייתי יודעת
    הייתי משתפת
    אולי לא היית טובעת
    בתוך המערבולת

    זה שורף לי ת'לב
    אני עוצרת את הבכי
    איך מכל הכאב
    את פגעת בי הכי?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • התאומהה מנותק
      התאומהה מנותק
      התאומה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2213

      מביט במציאות במבט עז
      כמו החוף שרד המון גלים וקצף
      את הרובה טומן בארגז
      מייחל לשכוח מה זה עצב

      הוא אלוף
      לוחם בדם, גיבור
      החיים שלו טירוף
      סוחב כמו חמור

      בקושי...

      עוד יום עובר
      הייתה הפסקת אש
      בנפש עייפות החומר
      פיו ריק, יבש כקרש

      הוא מושא
      לא כמו כולם
      שרד והתכסה
      במה שמחק העולם

      בקושי...

      זקן שבע קרבות
      גנרל של מלחמות
      צמא כבר לשלום
      אולי יבוא היום?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • הראל 1ה מנותק
        הראל 1ה מנותק
        הראל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
        #2214

        דקה של אור
        בהתחלה הצלחתי
        אהבתי התרגשתי
        הכל נגע בי
        הכל פגע בי
        רציתי
        חלמתי
        הוארתי
        חשבתי שלא ישתנה
        האור ישאר
        אבל
        בבוקר קמתי
        והאור עומעם
        הרצון נעלם
        החלום נדם
        חשבתי על איך להחזיר
        חלום שאיפה
        מבקש ממך
        תן לי עוד דקה אחת
        של אור
        של רצון
        של תקווה
        מקווה אחריה הוא יחזור
        האור

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
        • מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
          #2215

          היא עומדת שם, מחכה.
          היכן הוא 'בעלה'? סופרת כמה שניות והיא כבר לא שם.
          היא עכשיו איתו לכודה,
          לאן לוקח אותה חשבה היא בליבה
          הם הגיעו,
          איפה אני היא שואלת, הוא אמר לה שהיא גם לא חוזרת.
          עטופה היא ברעלה שחורה שמכסה את פרצופה,
          היהודי היפה,
          היכן היא נמצאת?
          הוא בעמדתו והיא בביתה נעולה במנעול ובריח,
          זה בסדר, טוב לה כאן אין לה למה לחפש לברוח
          היכן הנשמה הטהורה ששקועה איי שם בשועפט,
          רחוקה בודדה מכל קרוב שלה...
          היכן היא?
          זהו,
          הכל כבר מובן, משהו השתנה בה.
          מתארגנת היא בחיפזון ובורחת יש לה רק כמה דקות.
          והיא מצליחה.
          היא כבר לא שם,
          היא עם איתו יתברך,הכי הכי קרובה!

          לחובבי הספרים של ליבי קליין זכור לי ש @טותיייי אחת מהן...זה מתוך הספר 'לראות בטוב' על רחלי חברה של גיטי.
          סיפור כל כך מרגש ויפה...
          ממליצה לכולם...!
          זה רק קצת מהקצת של הסיפור.
          בהנאה.

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מא1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2216

            בס"ד

            ניסיתי לכתוב שיר במנגינה של "כה אמר"- מוטי שטיינמץ
            (לכתך, לכתך
            אחרי במדבר
            בארץ, בארץ
            לא זרועה..."
            מכירים, נכון?😉 😜 )
            אומנם זה שיר ישןן... ואולי זה נראה לכם קצת לא קשור...
            אבל,
            דבר ראשון השבת פרשת "במדבר" (אז זה כן קשור קצת..)
            ודבר שני אני מאוד אוהבת את השיר הזה...
            אז,
            זהו...
            בינתיים.😊

            הִנֵּה יָמִים בָּאִים-
            מְצַפִּים מְיַיחֲלִים,
            כָּל יוֹם שֶׁעוֹבֵר-
            הַחֹשֶׁךְ מִתְגַּבֵּר,
            גָּלוּת כָּה אֲרוּכָה
            וְאִמָּא מְבַכָּה,
            דִּמְעָה וְעוֹד דִּמְעָה
            לְמִי יֶשַׁע צְמֵאִים.

            נָקוּם נִקְמַת עִמָּךְ
            רְאֵה נָא אֶת צֹאנְךָ,
            כְּכִבְשָׂה בֵּין זְאֵבִים
            אוֹתְךָ, אַךְ לֹא עוֹזְבִים,
            שְׁבוּרִים וּרְצוּצִים-
            רְדוּפִים וּלְחוּצִים
            כַּמָּה עוֹד אֶפְשָׁר?
            קָרֵב קֵץ הַיָּמִים.

            אַבָּא, אַבָּא-
            חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
            עַד מָתַי??,
            אֱמֹר כְּבָר דַּי,
            בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

            אַבָּא, אַ-בָּא
            רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
            כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
            וְהִתְגַּלֶּה,
            עֲשֵׂה, לְמַעַן שְׁמֶךָ

            X2

            הִבְטַחְתָּ אֶת עַמְּךָ-
            עָוֹד יַגִּיעַ יוֹם,
            מְחַכִּים רַק לְאֹרְךָ-
            ק-ל נִשְׂגָּב וְאָיוֹם
            וּבְאַחֲרִית שָׁנִים-
            כְּמוֹ שַׁחַר שֶׁעוֹלֶה,
            מַאֲמִינִים בְּנֵי מַאֲמִינִים-
            הָאוֹר, עוֹד יִתְגַּלֶּה!!!

            אַבָּא, אַבָּא-
            חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
            עַד מָתַי??,
            אֱמֹר כְּבָר דַּי,
            בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

            אַבָּא, אַ-בָּא
            רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
            כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
            וְהִתְגַּלֶּה,

            עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶך

            עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶךָ...

            אני יודעת שיש מתנגדים לספוילר...😜
            אבל, רק רציתי לומר שהתלבטתי הרבה על מה לכתוב, כי העם שלנו עובר כל כך הרבה... ובסוף יצא לי השיר הזה, כי אני בטוחה שכל הצרות, הקשיים וההתמודדויות שכל אחד עובר... כולם ביחד וכל אחד לחוד- מוביל לזה שעדיין ביהמ"ק לא נבנה ואנחנו בגלות. ויותר מזה- הקב"ה מצטער עוד יותר כי הוא נמצא עם כל אחד ואחד בצער שלו ("בכל צרתם לו צר"...)
            יה"ר שנזכה!

            משפט לחיים-💕
            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2217

              יב שנים בלימודים ביעף להם חלפו
              את הכל בלב סוגרת לזיכרון יישארו
              הפחד שתוקף שיהיה קשה הגעגוע
              כי כשהלב רגיש הוא מהר נהיה פגיע

              הרצון על הכל לגבור ואת היצר לנצח
              אל הטוב להסתכל ואת הרע לקפח
              כתמונת מסגרת להשים את העבר
              להכניס לעצמי ולזכור שזה סוף סוף נגמר

              כשהקרובים נהפכים לרחוקים זה הכי כואב
              זה דבר שקשה לכל אדם להכיל בתוך הלב
              הפרידה זה הקושי האמיתי בחיים
              כמו סם שנגמר לאנשים שמתים חיים

              הלבד זה הכאב לכל אדם בעולם
              כל מי שאתה אוהב בשנייה נעלם
              השהייה עם אנשים שאותך לא אוהבים
              זה ממש כמו בדידות שזה מוות בחיים!

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • נוודנ מנותק
                נוודנ מנותק
                נווד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                #2218

                בס''ד

                ואיפה היגיון
                כשאני בסך הכל יושב
                לי מתחת החלון
                אין פה היגיון
                כשהוא רואה בי את מי
                שבא לקחת את יומו האחרון

                ואין בי תרצון
                להנהן כמו מסומם
                ולנופף לו לשלום
                וכן יש בי רצון
                שילמדו רק קצת ממני
                לחיות עם רוע בשלום

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                  #2219
                                          לבד בעולם
                  

                  ילדה אחת בעולם לבדה
                  מסתובבת כאן,כאילו אבדה
                  היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
                  ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

                  עפה מרחפת בין כולם
                  מרגישה שהכול לא מושלם
                  היא רוצה לשנות את העולם
                  לעלות שלב שלב כמו בסולם

                  יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
                  למה לא מוצאת דרך לחייה
                  מבולבלת ומסוחררת היא
                  מרגישה לבדה באי

                  עפה מרחפת בין כולם
                  מרגישה שהכול לא מושלם
                  היא רוצה לשנות את העולם
                  לעלות שלב שלב כמו בסולם

                  לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
                  ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
                  מגישה לה תיק ציוד ומפה
                  שידריך אותה לאן להגיע
                  ואופנעים שאותה יסיע

                  עפה מרחפת בין כולם מרגישה
                  שהכול לא מושלם
                  היא רוצה לשנות את העולם
                  לעלות שלב שלב כמו בסולם

                  פתאום רואה היא את האור
                  היא חשה את הקוררר
                  אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

                  רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • רות רפפורטר רות רפפורט
                                            לבד בעולם
                    

                    ילדה אחת בעולם לבדה
                    מסתובבת כאן,כאילו אבדה
                    היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
                    ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

                    עפה מרחפת בין כולם
                    מרגישה שהכול לא מושלם
                    היא רוצה לשנות את העולם
                    לעלות שלב שלב כמו בסולם

                    יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
                    למה לא מוצאת דרך לחייה
                    מבולבלת ומסוחררת היא
                    מרגישה לבדה באי

                    עפה מרחפת בין כולם
                    מרגישה שהכול לא מושלם
                    היא רוצה לשנות את העולם
                    לעלות שלב שלב כמו בסולם

                    לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
                    ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
                    מגישה לה תיק ציוד ומפה
                    שידריך אותה לאן להגיע
                    ואופנעים שאותה יסיע

                    עפה מרחפת בין כולם מרגישה
                    שהכול לא מושלם
                    היא רוצה לשנות את העולם
                    לעלות שלב שלב כמו בסולם

                    פתאום רואה היא את האור
                    היא חשה את הקוררר
                    אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

                    רות רפפורטר מנותק
                    רות רפפורטר מנותק
                    רות רפפורט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2220
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שבור אורש מנותק
                      שבור אורש מנותק
                      שבור אור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שבור אור
                      #2221

                      שאלה למשוררים

                      אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                      למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                      ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                      ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                      אם בידכם תשובה טובה
                      תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                      וניקח בלית ברירה
                      מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                      אומר לכם אשריכם
                      יהי חלקי עמכם
                      אמת ונכון הדבר
                      שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                      אך אם תשובה אין עמכם
                      ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                      ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                      כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                      אומר לכם רדו להמון
                      שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                      אם את עצמכם אינכם מבינים
                      כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                      על כן רעי המשוררים
                      אל נא תפליגו בדברים
                      אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                      ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                      את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                      עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      17
                      • שבור אורש שבור אור

                        שאלה למשוררים

                        אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                        למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                        ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                        ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                        אם בידכם תשובה טובה
                        תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                        וניקח בלית ברירה
                        מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                        אומר לכם אשריכם
                        יהי חלקי עמכם
                        אמת ונכון הדבר
                        שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                        אך אם תשובה אין עמכם
                        ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                        ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                        כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                        אומר לכם רדו להמון
                        שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                        אם את עצמכם אינכם מבינים
                        כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                        על כן רעי המשוררים
                        אל נא תפליגו בדברים
                        אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                        ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                        את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                        עדי 3ע מנותק
                        עדי 3ע מנותק
                        עדי 3
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                        #2222

                        @שבור-אור
                        תשובה לשואלים😉

                        אענה לך משורר מדופלם
                        הכתיבה לא נועדה
                        להרשים את כולם

                        פורקת מטענים,
                        נוצרת היא מתוך הלב
                        מפגינה שמחה ולעיתים כאב

                        לשוני מסתבך
                        סביב אותן הרגשות
                        ולאוויר מילים מתעופפות

                        קורה בוודאי
                        שמילותיי הן גבוהות
                        "בעולמות רוחניים" מרחפות

                        אך ישנן פעמים
                        שהן דלות ופשוטות
                        בלי קישוטים ותחפושות

                        וזוהי שפת הלב
                        מי יבין מי ידע?

                        כן, שפת הלב
                        הרי היא חידה!

                        לפעמים קישוטים
                        לפעמים בלי מסיכות
                        לך תבין סודן של רגשות....

                        מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          ארי גולד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2223

                          כולם אותי שואלים
                          תמיד אותי מבלבלים
                          איך כותבים שירים
                          איך אתם מצליחים,

                          אז פעם אחת ולתמיד
                          את הדברים אני אעמיד
                          למען תפסיקו להטריד
                          ואת זה תשנן ותתמיד,

                          תכתוב עם השראה
                          תכתוב עם מטרה,
                          שיר זה לא הקראה
                          זו עמדה סדורה,

                          שהכול יצא ברור
                          מי ברוך מי ארור,
                          שיבינו את הסיפור
                          שיבינו את השיעור,

                          שהכתיבה תהיה זורמת
                          את העין מושכת,
                          כדי שלא תהיה מגושמת
                          צריך שתהיה חותכת,

                          תקפיד על משקלים
                          ת'רמה הם מעלים,
                          תשחק עם המילים
                          ככדור ביד עוללים,
                          תן קצת משלים
                          ואת המסר תשלים,

                          תכתוב מהלב
                          נוגה, כואב,
                          שמח או אוהב
                          העיקר מהלב,

                          אני באמת ניסיתי
                          מקווה שעזרתי,
                          ואם הצלחתי
                          את היעד הגשמתי...

                          arigold©

                          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                          עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • א ארי גולד

                            כולם אותי שואלים
                            תמיד אותי מבלבלים
                            איך כותבים שירים
                            איך אתם מצליחים,

                            אז פעם אחת ולתמיד
                            את הדברים אני אעמיד
                            למען תפסיקו להטריד
                            ואת זה תשנן ותתמיד,

                            תכתוב עם השראה
                            תכתוב עם מטרה,
                            שיר זה לא הקראה
                            זו עמדה סדורה,

                            שהכול יצא ברור
                            מי ברוך מי ארור,
                            שיבינו את הסיפור
                            שיבינו את השיעור,

                            שהכתיבה תהיה זורמת
                            את העין מושכת,
                            כדי שלא תהיה מגושמת
                            צריך שתהיה חותכת,

                            תקפיד על משקלים
                            ת'רמה הם מעלים,
                            תשחק עם המילים
                            ככדור ביד עוללים,
                            תן קצת משלים
                            ואת המסר תשלים,

                            תכתוב מהלב
                            נוגה, כואב,
                            שמח או אוהב
                            העיקר מהלב,

                            אני באמת ניסיתי
                            מקווה שעזרתי,
                            ואם הצלחתי
                            את היעד הגשמתי...

                            arigold©

                            עדי 3ע מנותק
                            עדי 3ע מנותק
                            עדי 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2224

                            @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                            כולם אותי שואלים
                            תמיד אותי מבלבלים
                            איך כותבים שירים
                            איך אתם מצליחים,

                            אז פעם אחת ולתמיד
                            את הדברים אני אעמיד
                            למען תפסיקו להטריד
                            ואת זה תשנן ותתמיד,

                            תכתוב עם השראה
                            תכתוב עם מטרה,
                            שיר זה לא הקראה
                            זו עמדה סדורה,

                            שהכול יצא ברור
                            מי ברוך מי ארור,
                            שיבינו את הסיפור
                            שיבינו את השיעור,

                            שהכתיבה תהיה זורמת
                            את העין מושכת,
                            כדי שלא תהיה מגושמת
                            צריך שתהיה חותכת,

                            תקפיד על משקלים
                            ת'רמה הם מעלים,
                            תשחק עם המילים
                            ככדור ביד עוללים,
                            תן קצת משלים
                            ואת המסר תשלים,

                            תכתוב מהלב
                            נוגה, כואב,
                            שמח או אוהב
                            העיקר מהלב,

                            אני באמת ניסיתי
                            מקווה שעזרתי,
                            ואם הצלחתי
                            את היעד הגשמתי...

                            arigold©

                            וכמובן מעל הכל
                            עזרה משמיים
                            בילעדיה,
                            אין קמח- אין מים!
                            ואם לא בורא עולם-
                            אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                            מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                            שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
                            • עדי 3ע עדי 3

                              @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                              כולם אותי שואלים
                              תמיד אותי מבלבלים
                              איך כותבים שירים
                              איך אתם מצליחים,

                              אז פעם אחת ולתמיד
                              את הדברים אני אעמיד
                              למען תפסיקו להטריד
                              ואת זה תשנן ותתמיד,

                              תכתוב עם השראה
                              תכתוב עם מטרה,
                              שיר זה לא הקראה
                              זו עמדה סדורה,

                              שהכול יצא ברור
                              מי ברוך מי ארור,
                              שיבינו את הסיפור
                              שיבינו את השיעור,

                              שהכתיבה תהיה זורמת
                              את העין מושכת,
                              כדי שלא תהיה מגושמת
                              צריך שתהיה חותכת,

                              תקפיד על משקלים
                              ת'רמה הם מעלים,
                              תשחק עם המילים
                              ככדור ביד עוללים,
                              תן קצת משלים
                              ואת המסר תשלים,

                              תכתוב מהלב
                              נוגה, כואב,
                              שמח או אוהב
                              העיקר מהלב,

                              אני באמת ניסיתי
                              מקווה שעזרתי,
                              ואם הצלחתי
                              את היעד הגשמתי...

                              arigold©

                              וכמובן מעל הכל
                              עזרה משמיים
                              בילעדיה,
                              אין קמח- אין מים!
                              ואם לא בורא עולם-
                              אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                              שרה 99ש מנותק
                              שרה 99ש מנותק
                              שרה 99
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2225

                              כעסת על עצמך
                              על שדרשת רעתך
                              למה פגמת ביחסך
                              אל האנשים שאת אוהבת

                              השריטות שלך ניתבו
                              את דרכך בלבלו
                              לתקן לא נתנו
                              רק הרסו וקלקלו

                              נתת לעצמך דרור
                              קיטרת בכל משעול
                              התנהלת ב"הילחם או ברח"
                              ללא אפשרות טווח

                              חיית במצב הלא בריא
                              ללא שינוי מזהיר
                              הקשה עלייך את המציאות
                              רצית להימלט בסיבוב

                              הגיע רגע והתחיל תהליך
                              התעשתת מהסיוט המחליא
                              טווית דרך פעולה
                              להימנע מחזרה על הבעיה

                              מתפללת לאחד שבידו לעזור
                              להוציא מהשאול השחור
                              להבין גם כשאין א"א בנמצא
                              שמבחין בשקט שלפני הסערה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                איללוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2226

                                ספרי לי אחות
                                כיצד לרוץ, לשחות
                                ספרי לי אחותי
                                ואת זה אקח איתי
                                אדע לעוף רחוק,
                                לצלול עמוק עמוק

                                לא אל תלכי רחוק
                                זכרי לרוץ לקפוץ,
                                לא אל תלכי מהר
                                גם כך לא נאחר
                                לא אל תשחי עמוק
                                כאב בך זה יחרוץ
                                לא אל תלכי מהר
                                ואז אורך ינצוץ!

                                אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
                                זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

                                "אין בן אדם רע-
                                יש בן אדם שרע לו!!!"

                                רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • א איללוש

                                  ספרי לי אחות
                                  כיצד לרוץ, לשחות
                                  ספרי לי אחותי
                                  ואת זה אקח איתי
                                  אדע לעוף רחוק,
                                  לצלול עמוק עמוק

                                  לא אל תלכי רחוק
                                  זכרי לרוץ לקפוץ,
                                  לא אל תלכי מהר
                                  גם כך לא נאחר
                                  לא אל תשחי עמוק
                                  כאב בך זה יחרוץ
                                  לא אל תלכי מהר
                                  ואז אורך ינצוץ!

                                  אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
                                  זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2227

                                  יום יפה היום השמש זורחת
                                  ואני מרגישה כאורחת
                                  העננים בשמים כבר כמעט לבנים
                                  ולהם יש מעט גוונים
                                  אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
                                  ופתאום רואה לצידי חילזון
                                  מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
                                  אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
                                  אולי זה יעזור לי לחשוב
                                  כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
                                  בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
                                  ולי ולעם ישראל הוא מורה
                                  ללכת בדרכי האבות והאמהות
                                  ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

                                  רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • רות רפפורטר רות רפפורט

                                    יום יפה היום השמש זורחת
                                    ואני מרגישה כאורחת
                                    העננים בשמים כבר כמעט לבנים
                                    ולהם יש מעט גוונים
                                    אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
                                    ופתאום רואה לצידי חילזון
                                    מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
                                    אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
                                    אולי זה יעזור לי לחשוב
                                    כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
                                    בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
                                    ולי ולעם ישראל הוא מורה
                                    ללכת בדרכי האבות והאמהות
                                    ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2228
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2229

                                      חודלת מברירות---

                                      נמאס לי כבר לנסות-.
                                      לשוב, בסוף לטעות.
                                      "תראי את העתיד."
                                      הוא מחכה לך בפינה.
                                      אלוקים עוד יעיד.
                                      עד מתי אני מחזיקה..

                                      ושוב נופלת,
                                      את הכאב אני מתחזקת.
                                      שיהיה לו איפה להופיע.
                                      כשהוא יגיע.אני יגיד לו:
                                      שלחרטות שלו אין בי געגוע.

                                      ואם ללבד שלי,
                                      הוא יהיה האופציה,
                                      אגיד שעשיתי כבר סלקציה.
                                      ואם הוא לא מביא תועלת.
                                      אז, על מי אני מבזבזת,
                                      עמוד במחברת.

                                      זה הוא-
                                      שממלא אותי בריקנות.
                                      עובד עלי במיומנות.
                                      ואחרי זה קורא-
                                      לרגשות שלי התמכרות.

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • כ מנותק
                                        כ מנותק
                                        כמה קל להיכנע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2230

                                        יותר מידיי היינו עסוקים
                                        בלהסתכל על האחרים
                                        ולכן לא ראינו את עצמנו

                                        וזאת אותה הגאווה
                                        שגרמה לנו לדרוש מעצמנו
                                        קצת יותר מידיי
                                        אותה הגאווה
                                        שתלינו את עצמנו בעצמנו
                                        במקום לתלות הכל בקב''ה
                                        ולהאמין בפשטות שהוא כל יכול

                                        והגיע הזמן
                                        שנבקש מהשם
                                        שיוציא אותנו
                                        מכל אותם שקרים
                                        שבנינו לעצמנו
                                        מכל אותן תקוות
                                        שתלינו בעצמנו
                                        הגיע הזמן שנבין
                                        שהשם אוהב אותנו אמיתי
                                        והוא לא בוחן אותנו
                                        בהשוואה לאחרים
                                        ואם באמת היינו מאמינים
                                        שהכל אפשרי
                                        היינו מקבלים הכל
                                        כי נעלמה ממנו הידיעה
                                        שבסך הכל מגיע לנו טוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                                        • כמעט מפורסמתכ מנותק
                                          כמעט מפורסמתכ מנותק
                                          כמעט מפורסמת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2231

                                          לחכות.

                                          חיכיתי שתסתיים המשמרת
                                          שהחבילה מחול כבר תגיע
                                          שאמא תצייר לי שער במחברת
                                          חיכיתי שיתחלף הצבע ברקיע

                                          חיכיתי שאבא יחזור בלילה
                                          שלא אשאר לבד.
                                          חיכיתי שתיגמר השנה כבר אינשאללה,
                                          חיכיתי לעבור לחדר ממד.

                                          אני עדיין מחכה לטוב שיבוא
                                          שתיגמר כבר התקופה הזאת לעד
                                          שאכנס כבר ללובי, עד מתי במבוא
                                          אשאר מחכה לי בדד.

                                          אני עדיין מחכה לאהוב את עצמי
                                          ולהגשים חלום ישן.
                                          אני עדיין מחכה לומר את שמי
                                          בחיוך אמיתי של נאמבר וואן.

                                          אני תמיד אחכה לסליחה אמיתית
                                          על צלקות, על דמעות, על שנאה.
                                          לעולם אחכה מהדמות הראשית
                                          להתנצלות על שנים בלי שינה.

                                          לחכות זה קשה, זה כואב ומתיש
                                          במיוחד כשלא רואים תאופק
                                          אך לחכות זה לחיות, להיות, להרגיש
                                          זו תקווה שבזכותה יש לי דופק.

                                          "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                                          https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול