דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
    #2215

    היא עומדת שם, מחכה.
    היכן הוא 'בעלה'? סופרת כמה שניות והיא כבר לא שם.
    היא עכשיו איתו לכודה,
    לאן לוקח אותה חשבה היא בליבה
    הם הגיעו,
    איפה אני היא שואלת, הוא אמר לה שהיא גם לא חוזרת.
    עטופה היא ברעלה שחורה שמכסה את פרצופה,
    היהודי היפה,
    היכן היא נמצאת?
    הוא בעמדתו והיא בביתה נעולה במנעול ובריח,
    זה בסדר, טוב לה כאן אין לה למה לחפש לברוח
    היכן הנשמה הטהורה ששקועה איי שם בשועפט,
    רחוקה בודדה מכל קרוב שלה...
    היכן היא?
    זהו,
    הכל כבר מובן, משהו השתנה בה.
    מתארגנת היא בחיפזון ובורחת יש לה רק כמה דקות.
    והיא מצליחה.
    היא כבר לא שם,
    היא עם איתו יתברך,הכי הכי קרובה!

    לחובבי הספרים של ליבי קליין זכור לי ש @טותיייי אחת מהן...זה מתוך הספר 'לראות בטוב' על רחלי חברה של גיטי.
    סיפור כל כך מרגש ויפה...
    ממליצה לכולם...!
    זה רק קצת מהקצת של הסיפור.
    בהנאה.

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מא1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2216

      בס"ד

      ניסיתי לכתוב שיר במנגינה של "כה אמר"- מוטי שטיינמץ
      (לכתך, לכתך
      אחרי במדבר
      בארץ, בארץ
      לא זרועה..."
      מכירים, נכון?😉 😜 )
      אומנם זה שיר ישןן... ואולי זה נראה לכם קצת לא קשור...
      אבל,
      דבר ראשון השבת פרשת "במדבר" (אז זה כן קשור קצת..)
      ודבר שני אני מאוד אוהבת את השיר הזה...
      אז,
      זהו...
      בינתיים.😊

      הִנֵּה יָמִים בָּאִים-
      מְצַפִּים מְיַיחֲלִים,
      כָּל יוֹם שֶׁעוֹבֵר-
      הַחֹשֶׁךְ מִתְגַּבֵּר,
      גָּלוּת כָּה אֲרוּכָה
      וְאִמָּא מְבַכָּה,
      דִּמְעָה וְעוֹד דִּמְעָה
      לְמִי יֶשַׁע צְמֵאִים.

      נָקוּם נִקְמַת עִמָּךְ
      רְאֵה נָא אֶת צֹאנְךָ,
      כְּכִבְשָׂה בֵּין זְאֵבִים
      אוֹתְךָ, אַךְ לֹא עוֹזְבִים,
      שְׁבוּרִים וּרְצוּצִים-
      רְדוּפִים וּלְחוּצִים
      כַּמָּה עוֹד אֶפְשָׁר?
      קָרֵב קֵץ הַיָּמִים.

      אַבָּא, אַבָּא-
      חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
      עַד מָתַי??,
      אֱמֹר כְּבָר דַּי,
      בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

      אַבָּא, אַ-בָּא
      רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
      כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
      וְהִתְגַּלֶּה,
      עֲשֵׂה, לְמַעַן שְׁמֶךָ

      X2

      הִבְטַחְתָּ אֶת עַמְּךָ-
      עָוֹד יַגִּיעַ יוֹם,
      מְחַכִּים רַק לְאֹרְךָ-
      ק-ל נִשְׂגָּב וְאָיוֹם
      וּבְאַחֲרִית שָׁנִים-
      כְּמוֹ שַׁחַר שֶׁעוֹלֶה,
      מַאֲמִינִים בְּנֵי מַאֲמִינִים-
      הָאוֹר, עוֹד יִתְגַּלֶּה!!!

      אַבָּא, אַבָּא-
      חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
      עַד מָתַי??,
      אֱמֹר כְּבָר דַּי,
      בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

      אַבָּא, אַ-בָּא
      רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
      כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
      וְהִתְגַּלֶּה,

      עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶך

      עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶךָ...

      אני יודעת שיש מתנגדים לספוילר...😜
      אבל, רק רציתי לומר שהתלבטתי הרבה על מה לכתוב, כי העם שלנו עובר כל כך הרבה... ובסוף יצא לי השיר הזה, כי אני בטוחה שכל הצרות, הקשיים וההתמודדויות שכל אחד עובר... כולם ביחד וכל אחד לחוד- מוביל לזה שעדיין ביהמ"ק לא נבנה ואנחנו בגלות. ויותר מזה- הקב"ה מצטער עוד יותר כי הוא נמצא עם כל אחד ואחד בצער שלו ("בכל צרתם לו צר"...)
      יה"ר שנזכה!

      משפט לחיים-💕
      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2217

        יב שנים בלימודים ביעף להם חלפו
        את הכל בלב סוגרת לזיכרון יישארו
        הפחד שתוקף שיהיה קשה הגעגוע
        כי כשהלב רגיש הוא מהר נהיה פגיע

        הרצון על הכל לגבור ואת היצר לנצח
        אל הטוב להסתכל ואת הרע לקפח
        כתמונת מסגרת להשים את העבר
        להכניס לעצמי ולזכור שזה סוף סוף נגמר

        כשהקרובים נהפכים לרחוקים זה הכי כואב
        זה דבר שקשה לכל אדם להכיל בתוך הלב
        הפרידה זה הקושי האמיתי בחיים
        כמו סם שנגמר לאנשים שמתים חיים

        הלבד זה הכאב לכל אדם בעולם
        כל מי שאתה אוהב בשנייה נעלם
        השהייה עם אנשים שאותך לא אוהבים
        זה ממש כמו בדידות שזה מוות בחיים!

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • נוודנ מנותק
          נוודנ מנותק
          נווד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
          #2218

          בס''ד

          ואיפה היגיון
          כשאני בסך הכל יושב
          לי מתחת החלון
          אין פה היגיון
          כשהוא רואה בי את מי
          שבא לקחת את יומו האחרון

          ואין בי תרצון
          להנהן כמו מסומם
          ולנופף לו לשלום
          וכן יש בי רצון
          שילמדו רק קצת ממני
          לחיות עם רוע בשלום

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
            #2219
                                    לבד בעולם
            

            ילדה אחת בעולם לבדה
            מסתובבת כאן,כאילו אבדה
            היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
            ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

            עפה מרחפת בין כולם
            מרגישה שהכול לא מושלם
            היא רוצה לשנות את העולם
            לעלות שלב שלב כמו בסולם

            יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
            למה לא מוצאת דרך לחייה
            מבולבלת ומסוחררת היא
            מרגישה לבדה באי

            עפה מרחפת בין כולם
            מרגישה שהכול לא מושלם
            היא רוצה לשנות את העולם
            לעלות שלב שלב כמו בסולם

            לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
            ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
            מגישה לה תיק ציוד ומפה
            שידריך אותה לאן להגיע
            ואופנעים שאותה יסיע

            עפה מרחפת בין כולם מרגישה
            שהכול לא מושלם
            היא רוצה לשנות את העולם
            לעלות שלב שלב כמו בסולם

            פתאום רואה היא את האור
            היא חשה את הקוררר
            אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

            רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • רות רפפורטר רות רפפורט
                                      לבד בעולם
              

              ילדה אחת בעולם לבדה
              מסתובבת כאן,כאילו אבדה
              היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
              ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

              עפה מרחפת בין כולם
              מרגישה שהכול לא מושלם
              היא רוצה לשנות את העולם
              לעלות שלב שלב כמו בסולם

              יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
              למה לא מוצאת דרך לחייה
              מבולבלת ומסוחררת היא
              מרגישה לבדה באי

              עפה מרחפת בין כולם
              מרגישה שהכול לא מושלם
              היא רוצה לשנות את העולם
              לעלות שלב שלב כמו בסולם

              לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
              ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
              מגישה לה תיק ציוד ומפה
              שידריך אותה לאן להגיע
              ואופנעים שאותה יסיע

              עפה מרחפת בין כולם מרגישה
              שהכול לא מושלם
              היא רוצה לשנות את העולם
              לעלות שלב שלב כמו בסולם

              פתאום רואה היא את האור
              היא חשה את הקוררר
              אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

              רות רפפורטר מנותק
              רות רפפורטר מנותק
              רות רפפורט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2220
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שבור אורש מנותק
                שבור אורש מנותק
                שבור אור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שבור אור
                #2221

                שאלה למשוררים

                אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                אם בידכם תשובה טובה
                תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                וניקח בלית ברירה
                מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                אומר לכם אשריכם
                יהי חלקי עמכם
                אמת ונכון הדבר
                שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                אך אם תשובה אין עמכם
                ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                אומר לכם רדו להמון
                שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                אם את עצמכם אינכם מבינים
                כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                על כן רעי המשוררים
                אל נא תפליגו בדברים
                אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                17
                • שבור אורש שבור אור

                  שאלה למשוררים

                  אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                  למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                  ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                  ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                  אם בידכם תשובה טובה
                  תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                  וניקח בלית ברירה
                  מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                  אומר לכם אשריכם
                  יהי חלקי עמכם
                  אמת ונכון הדבר
                  שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                  אך אם תשובה אין עמכם
                  ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                  ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                  כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                  אומר לכם רדו להמון
                  שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                  אם את עצמכם אינכם מבינים
                  כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                  על כן רעי המשוררים
                  אל נא תפליגו בדברים
                  אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                  ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                  את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                  עדי 3ע מנותק
                  עדי 3ע מנותק
                  עדי 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                  #2222

                  @שבור-אור
                  תשובה לשואלים😉

                  אענה לך משורר מדופלם
                  הכתיבה לא נועדה
                  להרשים את כולם

                  פורקת מטענים,
                  נוצרת היא מתוך הלב
                  מפגינה שמחה ולעיתים כאב

                  לשוני מסתבך
                  סביב אותן הרגשות
                  ולאוויר מילים מתעופפות

                  קורה בוודאי
                  שמילותיי הן גבוהות
                  "בעולמות רוחניים" מרחפות

                  אך ישנן פעמים
                  שהן דלות ופשוטות
                  בלי קישוטים ותחפושות

                  וזוהי שפת הלב
                  מי יבין מי ידע?

                  כן, שפת הלב
                  הרי היא חידה!

                  לפעמים קישוטים
                  לפעמים בלי מסיכות
                  לך תבין סודן של רגשות....

                  מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  14
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    ארי גולד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2223

                    כולם אותי שואלים
                    תמיד אותי מבלבלים
                    איך כותבים שירים
                    איך אתם מצליחים,

                    אז פעם אחת ולתמיד
                    את הדברים אני אעמיד
                    למען תפסיקו להטריד
                    ואת זה תשנן ותתמיד,

                    תכתוב עם השראה
                    תכתוב עם מטרה,
                    שיר זה לא הקראה
                    זו עמדה סדורה,

                    שהכול יצא ברור
                    מי ברוך מי ארור,
                    שיבינו את הסיפור
                    שיבינו את השיעור,

                    שהכתיבה תהיה זורמת
                    את העין מושכת,
                    כדי שלא תהיה מגושמת
                    צריך שתהיה חותכת,

                    תקפיד על משקלים
                    ת'רמה הם מעלים,
                    תשחק עם המילים
                    ככדור ביד עוללים,
                    תן קצת משלים
                    ואת המסר תשלים,

                    תכתוב מהלב
                    נוגה, כואב,
                    שמח או אוהב
                    העיקר מהלב,

                    אני באמת ניסיתי
                    מקווה שעזרתי,
                    ואם הצלחתי
                    את היעד הגשמתי...

                    arigold©

                    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                    עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • א ארי גולד

                      כולם אותי שואלים
                      תמיד אותי מבלבלים
                      איך כותבים שירים
                      איך אתם מצליחים,

                      אז פעם אחת ולתמיד
                      את הדברים אני אעמיד
                      למען תפסיקו להטריד
                      ואת זה תשנן ותתמיד,

                      תכתוב עם השראה
                      תכתוב עם מטרה,
                      שיר זה לא הקראה
                      זו עמדה סדורה,

                      שהכול יצא ברור
                      מי ברוך מי ארור,
                      שיבינו את הסיפור
                      שיבינו את השיעור,

                      שהכתיבה תהיה זורמת
                      את העין מושכת,
                      כדי שלא תהיה מגושמת
                      צריך שתהיה חותכת,

                      תקפיד על משקלים
                      ת'רמה הם מעלים,
                      תשחק עם המילים
                      ככדור ביד עוללים,
                      תן קצת משלים
                      ואת המסר תשלים,

                      תכתוב מהלב
                      נוגה, כואב,
                      שמח או אוהב
                      העיקר מהלב,

                      אני באמת ניסיתי
                      מקווה שעזרתי,
                      ואם הצלחתי
                      את היעד הגשמתי...

                      arigold©

                      עדי 3ע מנותק
                      עדי 3ע מנותק
                      עדי 3
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2224

                      @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                      כולם אותי שואלים
                      תמיד אותי מבלבלים
                      איך כותבים שירים
                      איך אתם מצליחים,

                      אז פעם אחת ולתמיד
                      את הדברים אני אעמיד
                      למען תפסיקו להטריד
                      ואת זה תשנן ותתמיד,

                      תכתוב עם השראה
                      תכתוב עם מטרה,
                      שיר זה לא הקראה
                      זו עמדה סדורה,

                      שהכול יצא ברור
                      מי ברוך מי ארור,
                      שיבינו את הסיפור
                      שיבינו את השיעור,

                      שהכתיבה תהיה זורמת
                      את העין מושכת,
                      כדי שלא תהיה מגושמת
                      צריך שתהיה חותכת,

                      תקפיד על משקלים
                      ת'רמה הם מעלים,
                      תשחק עם המילים
                      ככדור ביד עוללים,
                      תן קצת משלים
                      ואת המסר תשלים,

                      תכתוב מהלב
                      נוגה, כואב,
                      שמח או אוהב
                      העיקר מהלב,

                      אני באמת ניסיתי
                      מקווה שעזרתי,
                      ואם הצלחתי
                      את היעד הגשמתי...

                      arigold©

                      וכמובן מעל הכל
                      עזרה משמיים
                      בילעדיה,
                      אין קמח- אין מים!
                      ואם לא בורא עולם-
                      אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                      מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
                      • עדי 3ע עדי 3

                        @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                        כולם אותי שואלים
                        תמיד אותי מבלבלים
                        איך כותבים שירים
                        איך אתם מצליחים,

                        אז פעם אחת ולתמיד
                        את הדברים אני אעמיד
                        למען תפסיקו להטריד
                        ואת זה תשנן ותתמיד,

                        תכתוב עם השראה
                        תכתוב עם מטרה,
                        שיר זה לא הקראה
                        זו עמדה סדורה,

                        שהכול יצא ברור
                        מי ברוך מי ארור,
                        שיבינו את הסיפור
                        שיבינו את השיעור,

                        שהכתיבה תהיה זורמת
                        את העין מושכת,
                        כדי שלא תהיה מגושמת
                        צריך שתהיה חותכת,

                        תקפיד על משקלים
                        ת'רמה הם מעלים,
                        תשחק עם המילים
                        ככדור ביד עוללים,
                        תן קצת משלים
                        ואת המסר תשלים,

                        תכתוב מהלב
                        נוגה, כואב,
                        שמח או אוהב
                        העיקר מהלב,

                        אני באמת ניסיתי
                        מקווה שעזרתי,
                        ואם הצלחתי
                        את היעד הגשמתי...

                        arigold©

                        וכמובן מעל הכל
                        עזרה משמיים
                        בילעדיה,
                        אין קמח- אין מים!
                        ואם לא בורא עולם-
                        אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                        שרה 99ש מנותק
                        שרה 99ש מנותק
                        שרה 99
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2225

                        כעסת על עצמך
                        על שדרשת רעתך
                        למה פגמת ביחסך
                        אל האנשים שאת אוהבת

                        השריטות שלך ניתבו
                        את דרכך בלבלו
                        לתקן לא נתנו
                        רק הרסו וקלקלו

                        נתת לעצמך דרור
                        קיטרת בכל משעול
                        התנהלת ב"הילחם או ברח"
                        ללא אפשרות טווח

                        חיית במצב הלא בריא
                        ללא שינוי מזהיר
                        הקשה עלייך את המציאות
                        רצית להימלט בסיבוב

                        הגיע רגע והתחיל תהליך
                        התעשתת מהסיוט המחליא
                        טווית דרך פעולה
                        להימנע מחזרה על הבעיה

                        מתפללת לאחד שבידו לעזור
                        להוציא מהשאול השחור
                        להבין גם כשאין א"א בנמצא
                        שמבחין בשקט שלפני הסערה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          איללוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2226

                          ספרי לי אחות
                          כיצד לרוץ, לשחות
                          ספרי לי אחותי
                          ואת זה אקח איתי
                          אדע לעוף רחוק,
                          לצלול עמוק עמוק

                          לא אל תלכי רחוק
                          זכרי לרוץ לקפוץ,
                          לא אל תלכי מהר
                          גם כך לא נאחר
                          לא אל תשחי עמוק
                          כאב בך זה יחרוץ
                          לא אל תלכי מהר
                          ואז אורך ינצוץ!

                          אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
                          זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

                          "אין בן אדם רע-
                          יש בן אדם שרע לו!!!"

                          רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • א איללוש

                            ספרי לי אחות
                            כיצד לרוץ, לשחות
                            ספרי לי אחותי
                            ואת זה אקח איתי
                            אדע לעוף רחוק,
                            לצלול עמוק עמוק

                            לא אל תלכי רחוק
                            זכרי לרוץ לקפוץ,
                            לא אל תלכי מהר
                            גם כך לא נאחר
                            לא אל תשחי עמוק
                            כאב בך זה יחרוץ
                            לא אל תלכי מהר
                            ואז אורך ינצוץ!

                            אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
                            זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2227

                            יום יפה היום השמש זורחת
                            ואני מרגישה כאורחת
                            העננים בשמים כבר כמעט לבנים
                            ולהם יש מעט גוונים
                            אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
                            ופתאום רואה לצידי חילזון
                            מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
                            אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
                            אולי זה יעזור לי לחשוב
                            כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
                            בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
                            ולי ולעם ישראל הוא מורה
                            ללכת בדרכי האבות והאמהות
                            ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

                            רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • רות רפפורטר רות רפפורט

                              יום יפה היום השמש זורחת
                              ואני מרגישה כאורחת
                              העננים בשמים כבר כמעט לבנים
                              ולהם יש מעט גוונים
                              אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
                              ופתאום רואה לצידי חילזון
                              מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
                              אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
                              אולי זה יעזור לי לחשוב
                              כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
                              בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
                              ולי ולעם ישראל הוא מורה
                              ללכת בדרכי האבות והאמהות
                              ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

                              רות רפפורטר מנותק
                              רות רפפורטר מנותק
                              רות רפפורט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2228
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2229

                                חודלת מברירות---

                                נמאס לי כבר לנסות-.
                                לשוב, בסוף לטעות.
                                "תראי את העתיד."
                                הוא מחכה לך בפינה.
                                אלוקים עוד יעיד.
                                עד מתי אני מחזיקה..

                                ושוב נופלת,
                                את הכאב אני מתחזקת.
                                שיהיה לו איפה להופיע.
                                כשהוא יגיע.אני יגיד לו:
                                שלחרטות שלו אין בי געגוע.

                                ואם ללבד שלי,
                                הוא יהיה האופציה,
                                אגיד שעשיתי כבר סלקציה.
                                ואם הוא לא מביא תועלת.
                                אז, על מי אני מבזבזת,
                                עמוד במחברת.

                                זה הוא-
                                שממלא אותי בריקנות.
                                עובד עלי במיומנות.
                                ואחרי זה קורא-
                                לרגשות שלי התמכרות.

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • כ מנותק
                                  כ מנותק
                                  כמה קל להיכנע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2230

                                  יותר מידיי היינו עסוקים
                                  בלהסתכל על האחרים
                                  ולכן לא ראינו את עצמנו

                                  וזאת אותה הגאווה
                                  שגרמה לנו לדרוש מעצמנו
                                  קצת יותר מידיי
                                  אותה הגאווה
                                  שתלינו את עצמנו בעצמנו
                                  במקום לתלות הכל בקב''ה
                                  ולהאמין בפשטות שהוא כל יכול

                                  והגיע הזמן
                                  שנבקש מהשם
                                  שיוציא אותנו
                                  מכל אותם שקרים
                                  שבנינו לעצמנו
                                  מכל אותן תקוות
                                  שתלינו בעצמנו
                                  הגיע הזמן שנבין
                                  שהשם אוהב אותנו אמיתי
                                  והוא לא בוחן אותנו
                                  בהשוואה לאחרים
                                  ואם באמת היינו מאמינים
                                  שהכל אפשרי
                                  היינו מקבלים הכל
                                  כי נעלמה ממנו הידיעה
                                  שבסך הכל מגיע לנו טוב...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                                  • כמעט מפורסמתכ מנותק
                                    כמעט מפורסמתכ מנותק
                                    כמעט מפורסמת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2231

                                    לחכות.

                                    חיכיתי שתסתיים המשמרת
                                    שהחבילה מחול כבר תגיע
                                    שאמא תצייר לי שער במחברת
                                    חיכיתי שיתחלף הצבע ברקיע

                                    חיכיתי שאבא יחזור בלילה
                                    שלא אשאר לבד.
                                    חיכיתי שתיגמר השנה כבר אינשאללה,
                                    חיכיתי לעבור לחדר ממד.

                                    אני עדיין מחכה לטוב שיבוא
                                    שתיגמר כבר התקופה הזאת לעד
                                    שאכנס כבר ללובי, עד מתי במבוא
                                    אשאר מחכה לי בדד.

                                    אני עדיין מחכה לאהוב את עצמי
                                    ולהגשים חלום ישן.
                                    אני עדיין מחכה לומר את שמי
                                    בחיוך אמיתי של נאמבר וואן.

                                    אני תמיד אחכה לסליחה אמיתית
                                    על צלקות, על דמעות, על שנאה.
                                    לעולם אחכה מהדמות הראשית
                                    להתנצלות על שנים בלי שינה.

                                    לחכות זה קשה, זה כואב ומתיש
                                    במיוחד כשלא רואים תאופק
                                    אך לחכות זה לחיות, להיות, להרגיש
                                    זו תקווה שבזכותה יש לי דופק.

                                    "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                                    https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • זאת אני 0ז מנותק
                                      זאת אני 0ז מנותק
                                      זאת אני 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2232

                                      מנסה להתחבר לנשמה שלי
                                      ולא, לא מתוך רגש שלילי
                                      בא לי להיות קצת נורמאלית
                                      נמאס לי תמיד להיות מקורית
                                      שונה מכולם, אחרת מידי
                                      עמוקה אולי טיפשה ודאי
                                      די נמאס לי שאני כאילו קלילה
                                      ת'כלס לוקחת ת'חיים קשה
                                      מנסה להתחבר לדקה לנשמה
                                      אבל היצר שלי לא מרשה
                                      ולמה אני צריכה לשמוע לו?
                                      בא לי כבר להגיד לו לא
                                      כל החיים ניסיתי מספיק
                                      בא לי כבר אותו להדחיק
                                      אולי אפילו להצליח להרחיק
                                      ואז להתחבר לכאב עם ממתיק
                                      להגיד שניצחתי אותו
                                      החיים שלי זה לא בשבילו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • התאומהה מנותק
                                        התאומהה מנותק
                                        התאומה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2233

                                        זה מלחמת אחים
                                        מה שיש בלב שלו
                                        מלחמת הפכים
                                        משהו לא ברור בו

                                        היצר האדיש הזה
                                        שחונק אותו, כובל
                                        והוא שנדחף לקצה
                                        שוב נופל ומתבלבל

                                        ולעומת זאת יש בו גם טוב
                                        קול שקורא לו לא לעזוב
                                        בוטח בו צועק שיש בו כוחות
                                        ושלא ישמע לאלף הפרכות

                                        והוא שם לבד
                                        עם מלחמה סוערת
                                        בנאדם מיוחד
                                        בנפש נפתלת

                                        והוא שם לבד
                                        נקרע בין יצרים
                                        מחפש האחד
                                        שיתקן הקרעים

                                        אולי ימצא היום...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אריה 93
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה 93
                                          #2234

                                          הַנַּחַל שֶׁלִּי
                                          אַכְזָב,
                                          בָּאתִי לְהַבִּיט בּוֹ
                                          אֲבָל הוּא
                                          יָבֵשׁ עַכְשָׁו,
                                          לוּ הָיָה נוֹבֵעַ
                                          הָיִיתִי זוֹרֵם אִתּוֹ
                                          וְשׁוֹטֵף מִמֶּנִּי
                                          הַכֹּל,
                                          אַךְ הוּא אֵינֶנּוּ
                                          וְרַק אֲבָנִים כְּבֵדוֹת
                                          הִשְׁאִיר
                                          וּבַת קוֹל,
                                          וְהִיא
                                          מְהַדְהֶדֶת אֶת
                                          זַעֲקָתִי,
                                          וְהָרוּחַ
                                          לוֹחֶשֶׁת
                                          אֶת תְּפִלָּתִי,
                                          שֶׁיִּשְׁטֹף שׁוּב
                                          פָּנִים יְגֵעוֹת
                                          מַעְיַן פְּלָאִים
                                          מְקוֹר הַדְּמָעוֹת

                                          יש לי איזה מחסום כתיבה בימים האחרונים, השיר הזה שכתבתי בעבר מבטא את ההרגשה הזאת. מעניין אם תזדהו

                                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול