דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    ארי גולד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2223

    כולם אותי שואלים
    תמיד אותי מבלבלים
    איך כותבים שירים
    איך אתם מצליחים,

    אז פעם אחת ולתמיד
    את הדברים אני אעמיד
    למען תפסיקו להטריד
    ואת זה תשנן ותתמיד,

    תכתוב עם השראה
    תכתוב עם מטרה,
    שיר זה לא הקראה
    זו עמדה סדורה,

    שהכול יצא ברור
    מי ברוך מי ארור,
    שיבינו את הסיפור
    שיבינו את השיעור,

    שהכתיבה תהיה זורמת
    את העין מושכת,
    כדי שלא תהיה מגושמת
    צריך שתהיה חותכת,

    תקפיד על משקלים
    ת'רמה הם מעלים,
    תשחק עם המילים
    ככדור ביד עוללים,
    תן קצת משלים
    ואת המסר תשלים,

    תכתוב מהלב
    נוגה, כואב,
    שמח או אוהב
    העיקר מהלב,

    אני באמת ניסיתי
    מקווה שעזרתי,
    ואם הצלחתי
    את היעד הגשמתי...

    arigold©

    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

    עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • א ארי גולד

      כולם אותי שואלים
      תמיד אותי מבלבלים
      איך כותבים שירים
      איך אתם מצליחים,

      אז פעם אחת ולתמיד
      את הדברים אני אעמיד
      למען תפסיקו להטריד
      ואת זה תשנן ותתמיד,

      תכתוב עם השראה
      תכתוב עם מטרה,
      שיר זה לא הקראה
      זו עמדה סדורה,

      שהכול יצא ברור
      מי ברוך מי ארור,
      שיבינו את הסיפור
      שיבינו את השיעור,

      שהכתיבה תהיה זורמת
      את העין מושכת,
      כדי שלא תהיה מגושמת
      צריך שתהיה חותכת,

      תקפיד על משקלים
      ת'רמה הם מעלים,
      תשחק עם המילים
      ככדור ביד עוללים,
      תן קצת משלים
      ואת המסר תשלים,

      תכתוב מהלב
      נוגה, כואב,
      שמח או אוהב
      העיקר מהלב,

      אני באמת ניסיתי
      מקווה שעזרתי,
      ואם הצלחתי
      את היעד הגשמתי...

      arigold©

      עדי 3ע מנותק
      עדי 3ע מנותק
      עדי 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2224

      @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

      כולם אותי שואלים
      תמיד אותי מבלבלים
      איך כותבים שירים
      איך אתם מצליחים,

      אז פעם אחת ולתמיד
      את הדברים אני אעמיד
      למען תפסיקו להטריד
      ואת זה תשנן ותתמיד,

      תכתוב עם השראה
      תכתוב עם מטרה,
      שיר זה לא הקראה
      זו עמדה סדורה,

      שהכול יצא ברור
      מי ברוך מי ארור,
      שיבינו את הסיפור
      שיבינו את השיעור,

      שהכתיבה תהיה זורמת
      את העין מושכת,
      כדי שלא תהיה מגושמת
      צריך שתהיה חותכת,

      תקפיד על משקלים
      ת'רמה הם מעלים,
      תשחק עם המילים
      ככדור ביד עוללים,
      תן קצת משלים
      ואת המסר תשלים,

      תכתוב מהלב
      נוגה, כואב,
      שמח או אוהב
      העיקר מהלב,

      אני באמת ניסיתי
      מקווה שעזרתי,
      ואם הצלחתי
      את היעד הגשמתי...

      arigold©

      וכמובן מעל הכל
      עזרה משמיים
      בילעדיה,
      אין קמח- אין מים!
      ואם לא בורא עולם-
      אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

      מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
      • עדי 3ע עדי 3

        @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

        כולם אותי שואלים
        תמיד אותי מבלבלים
        איך כותבים שירים
        איך אתם מצליחים,

        אז פעם אחת ולתמיד
        את הדברים אני אעמיד
        למען תפסיקו להטריד
        ואת זה תשנן ותתמיד,

        תכתוב עם השראה
        תכתוב עם מטרה,
        שיר זה לא הקראה
        זו עמדה סדורה,

        שהכול יצא ברור
        מי ברוך מי ארור,
        שיבינו את הסיפור
        שיבינו את השיעור,

        שהכתיבה תהיה זורמת
        את העין מושכת,
        כדי שלא תהיה מגושמת
        צריך שתהיה חותכת,

        תקפיד על משקלים
        ת'רמה הם מעלים,
        תשחק עם המילים
        ככדור ביד עוללים,
        תן קצת משלים
        ואת המסר תשלים,

        תכתוב מהלב
        נוגה, כואב,
        שמח או אוהב
        העיקר מהלב,

        אני באמת ניסיתי
        מקווה שעזרתי,
        ואם הצלחתי
        את היעד הגשמתי...

        arigold©

        וכמובן מעל הכל
        עזרה משמיים
        בילעדיה,
        אין קמח- אין מים!
        ואם לא בורא עולם-
        אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

        שרה 99ש מנותק
        שרה 99ש מנותק
        שרה 99
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2225

        כעסת על עצמך
        על שדרשת רעתך
        למה פגמת ביחסך
        אל האנשים שאת אוהבת

        השריטות שלך ניתבו
        את דרכך בלבלו
        לתקן לא נתנו
        רק הרסו וקלקלו

        נתת לעצמך דרור
        קיטרת בכל משעול
        התנהלת ב"הילחם או ברח"
        ללא אפשרות טווח

        חיית במצב הלא בריא
        ללא שינוי מזהיר
        הקשה עלייך את המציאות
        רצית להימלט בסיבוב

        הגיע רגע והתחיל תהליך
        התעשתת מהסיוט המחליא
        טווית דרך פעולה
        להימנע מחזרה על הבעיה

        מתפללת לאחד שבידו לעזור
        להוציא מהשאול השחור
        להבין גם כשאין א"א בנמצא
        שמבחין בשקט שלפני הסערה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • א מנותק
          א מנותק
          איללוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2226

          ספרי לי אחות
          כיצד לרוץ, לשחות
          ספרי לי אחותי
          ואת זה אקח איתי
          אדע לעוף רחוק,
          לצלול עמוק עמוק

          לא אל תלכי רחוק
          זכרי לרוץ לקפוץ,
          לא אל תלכי מהר
          גם כך לא נאחר
          לא אל תשחי עמוק
          כאב בך זה יחרוץ
          לא אל תלכי מהר
          ואז אורך ינצוץ!

          אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
          זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

          "אין בן אדם רע-
          יש בן אדם שרע לו!!!"

          רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • א איללוש

            ספרי לי אחות
            כיצד לרוץ, לשחות
            ספרי לי אחותי
            ואת זה אקח איתי
            אדע לעוף רחוק,
            לצלול עמוק עמוק

            לא אל תלכי רחוק
            זכרי לרוץ לקפוץ,
            לא אל תלכי מהר
            גם כך לא נאחר
            לא אל תשחי עמוק
            כאב בך זה יחרוץ
            לא אל תלכי מהר
            ואז אורך ינצוץ!

            אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
            זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2227

            יום יפה היום השמש זורחת
            ואני מרגישה כאורחת
            העננים בשמים כבר כמעט לבנים
            ולהם יש מעט גוונים
            אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
            ופתאום רואה לצידי חילזון
            מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
            אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
            אולי זה יעזור לי לחשוב
            כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
            בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
            ולי ולעם ישראל הוא מורה
            ללכת בדרכי האבות והאמהות
            ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

            רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • רות רפפורטר רות רפפורט

              יום יפה היום השמש זורחת
              ואני מרגישה כאורחת
              העננים בשמים כבר כמעט לבנים
              ולהם יש מעט גוונים
              אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
              ופתאום רואה לצידי חילזון
              מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
              אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
              אולי זה יעזור לי לחשוב
              כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
              בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
              ולי ולעם ישראל הוא מורה
              ללכת בדרכי האבות והאמהות
              ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

              רות רפפורטר מנותק
              רות רפפורטר מנותק
              רות רפפורט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2228
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2229

                חודלת מברירות---

                נמאס לי כבר לנסות-.
                לשוב, בסוף לטעות.
                "תראי את העתיד."
                הוא מחכה לך בפינה.
                אלוקים עוד יעיד.
                עד מתי אני מחזיקה..

                ושוב נופלת,
                את הכאב אני מתחזקת.
                שיהיה לו איפה להופיע.
                כשהוא יגיע.אני יגיד לו:
                שלחרטות שלו אין בי געגוע.

                ואם ללבד שלי,
                הוא יהיה האופציה,
                אגיד שעשיתי כבר סלקציה.
                ואם הוא לא מביא תועלת.
                אז, על מי אני מבזבזת,
                עמוד במחברת.

                זה הוא-
                שממלא אותי בריקנות.
                עובד עלי במיומנות.
                ואחרי זה קורא-
                לרגשות שלי התמכרות.

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • כ מנותק
                  כ מנותק
                  כמה קל להיכנע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2230

                  יותר מידיי היינו עסוקים
                  בלהסתכל על האחרים
                  ולכן לא ראינו את עצמנו

                  וזאת אותה הגאווה
                  שגרמה לנו לדרוש מעצמנו
                  קצת יותר מידיי
                  אותה הגאווה
                  שתלינו את עצמנו בעצמנו
                  במקום לתלות הכל בקב''ה
                  ולהאמין בפשטות שהוא כל יכול

                  והגיע הזמן
                  שנבקש מהשם
                  שיוציא אותנו
                  מכל אותם שקרים
                  שבנינו לעצמנו
                  מכל אותן תקוות
                  שתלינו בעצמנו
                  הגיע הזמן שנבין
                  שהשם אוהב אותנו אמיתי
                  והוא לא בוחן אותנו
                  בהשוואה לאחרים
                  ואם באמת היינו מאמינים
                  שהכל אפשרי
                  היינו מקבלים הכל
                  כי נעלמה ממנו הידיעה
                  שבסך הכל מגיע לנו טוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                  • כמעט מפורסמתכ מנותק
                    כמעט מפורסמתכ מנותק
                    כמעט מפורסמת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2231

                    לחכות.

                    חיכיתי שתסתיים המשמרת
                    שהחבילה מחול כבר תגיע
                    שאמא תצייר לי שער במחברת
                    חיכיתי שיתחלף הצבע ברקיע

                    חיכיתי שאבא יחזור בלילה
                    שלא אשאר לבד.
                    חיכיתי שתיגמר השנה כבר אינשאללה,
                    חיכיתי לעבור לחדר ממד.

                    אני עדיין מחכה לטוב שיבוא
                    שתיגמר כבר התקופה הזאת לעד
                    שאכנס כבר ללובי, עד מתי במבוא
                    אשאר מחכה לי בדד.

                    אני עדיין מחכה לאהוב את עצמי
                    ולהגשים חלום ישן.
                    אני עדיין מחכה לומר את שמי
                    בחיוך אמיתי של נאמבר וואן.

                    אני תמיד אחכה לסליחה אמיתית
                    על צלקות, על דמעות, על שנאה.
                    לעולם אחכה מהדמות הראשית
                    להתנצלות על שנים בלי שינה.

                    לחכות זה קשה, זה כואב ומתיש
                    במיוחד כשלא רואים תאופק
                    אך לחכות זה לחיות, להיות, להרגיש
                    זו תקווה שבזכותה יש לי דופק.

                    "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                    https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • זאת אני 0ז מנותק
                      זאת אני 0ז מנותק
                      זאת אני 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2232

                      מנסה להתחבר לנשמה שלי
                      ולא, לא מתוך רגש שלילי
                      בא לי להיות קצת נורמאלית
                      נמאס לי תמיד להיות מקורית
                      שונה מכולם, אחרת מידי
                      עמוקה אולי טיפשה ודאי
                      די נמאס לי שאני כאילו קלילה
                      ת'כלס לוקחת ת'חיים קשה
                      מנסה להתחבר לדקה לנשמה
                      אבל היצר שלי לא מרשה
                      ולמה אני צריכה לשמוע לו?
                      בא לי כבר להגיד לו לא
                      כל החיים ניסיתי מספיק
                      בא לי כבר אותו להדחיק
                      אולי אפילו להצליח להרחיק
                      ואז להתחבר לכאב עם ממתיק
                      להגיד שניצחתי אותו
                      החיים שלי זה לא בשבילו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • התאומהה מנותק
                        התאומהה מנותק
                        התאומה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2233

                        זה מלחמת אחים
                        מה שיש בלב שלו
                        מלחמת הפכים
                        משהו לא ברור בו

                        היצר האדיש הזה
                        שחונק אותו, כובל
                        והוא שנדחף לקצה
                        שוב נופל ומתבלבל

                        ולעומת זאת יש בו גם טוב
                        קול שקורא לו לא לעזוב
                        בוטח בו צועק שיש בו כוחות
                        ושלא ישמע לאלף הפרכות

                        והוא שם לבד
                        עם מלחמה סוערת
                        בנאדם מיוחד
                        בנפש נפתלת

                        והוא שם לבד
                        נקרע בין יצרים
                        מחפש האחד
                        שיתקן הקרעים

                        אולי ימצא היום...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אריה 93
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה 93
                          #2234

                          הַנַּחַל שֶׁלִּי
                          אַכְזָב,
                          בָּאתִי לְהַבִּיט בּוֹ
                          אֲבָל הוּא
                          יָבֵשׁ עַכְשָׁו,
                          לוּ הָיָה נוֹבֵעַ
                          הָיִיתִי זוֹרֵם אִתּוֹ
                          וְשׁוֹטֵף מִמֶּנִּי
                          הַכֹּל,
                          אַךְ הוּא אֵינֶנּוּ
                          וְרַק אֲבָנִים כְּבֵדוֹת
                          הִשְׁאִיר
                          וּבַת קוֹל,
                          וְהִיא
                          מְהַדְהֶדֶת אֶת
                          זַעֲקָתִי,
                          וְהָרוּחַ
                          לוֹחֶשֶׁת
                          אֶת תְּפִלָּתִי,
                          שֶׁיִּשְׁטֹף שׁוּב
                          פָּנִים יְגֵעוֹת
                          מַעְיַן פְּלָאִים
                          מְקוֹר הַדְּמָעוֹת

                          יש לי איזה מחסום כתיבה בימים האחרונים, השיר הזה שכתבתי בעבר מבטא את ההרגשה הזאת. מעניין אם תזדהו

                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          12
                          • איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                            #2235

                            הי חברתי האהובה
                            סורי על הבוטות
                            את חיה בבועה
                            זאת המציאות

                            אין לי בעיה שתעופי
                            אם זה טוב לך אז שתיהני
                            אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                            את חיה בסרט אחותי

                            בנית לך עתיד לוהט
                            הדמיון עלייך מזמן שולט
                            את בטוחה שאת סופר נחשקת
                            רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                            אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                            את מותק, אבל זה לא קשור
                            את חיה את חייך רק בדמיון
                            אל חייך יש לך בקושי קישור

                            תצאי מהסרט נשמה
                            את נתקעת בגללו במקום
                            אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                            תצבעי לך עתיד וחלום?

                            זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                            יש שני סוגי מוזיקה-
                            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                            Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • צ'רלס פייפרצ מנותק
                              צ'רלס פייפרצ מנותק
                              צ'רלס פייפר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2236

                              נפש של אמן
                              מבולבלת
                              חי עם שטן
                              מכורבלת
                              משורבטת
                              על לב חצוי
                              רגשות מעיקים
                              חלומות שהתגשמו
                              מול זכרונות ביעותים
                              נפש אמן
                              נפש מיוחדת
                              חיה כאן
                              במציאות אחרת
                              רגישה
                              מרגישה
                              בקיצוניות
                              את האיזון
                              בין הנורמלי
                              לשפיות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • איזה קטעא איזה קטע

                                הי חברתי האהובה
                                סורי על הבוטות
                                את חיה בבועה
                                זאת המציאות

                                אין לי בעיה שתעופי
                                אם זה טוב לך אז שתיהני
                                אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                                את חיה בסרט אחותי

                                בנית לך עתיד לוהט
                                הדמיון עלייך מזמן שולט
                                את בטוחה שאת סופר נחשקת
                                רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                                אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                                את מותק, אבל זה לא קשור
                                את חיה את חייך רק בדמיון
                                אל חייך יש לך בקושי קישור

                                תצאי מהסרט נשמה
                                את נתקעת בגללו במקום
                                אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                                תצבעי לך עתיד וחלום?

                                זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                                Avital 2A מנותק
                                Avital 2A מנותק
                                Avital 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2237
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2238

                                  מחר יש חג
                                  וכולם מכינים
                                  מאכלי חלב
                                  כל כך טעימים

                                  ואני שואלת
                                  למה משקיעים
                                  כל כך הרבה בהלת
                                  ומאכלים מורכבים

                                  איזה מוזרים כולם
                                  סך הכל, אפשר לחשוב
                                  החג כולה יום אחד
                                  מתכונננים כאילו הוא-"שבועות"

                                  בדיחה,
                                  למי שלא הבין...
                                  😉

                                  בואו נגיד ביחד:
                                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2239

                                    שמעתי הרצאות הקשבתי לשיעורים
                                    כאלו שמדברים על קדושת החיים
                                    שאבין, שאדע, והעיקר שאפנים
                                    שחיי כאן לא סתם שווים
                                    הלב לא מרגיש את מה ששומעים
                                    השכל לא מבין את מה שמרגישים
                                    ואני בתווך כמו בת תשעים
                                    לא מצליחה שום דבר להגשים
                                    מכינה תוכנית כותבת לי תרשים
                                    כזה שיגרום לי מחר להשכים
                                    לנסות לקום עם כוחות מחודשים
                                    להצליח לנסוק, להגיע למרומים
                                    אבל החיים מורכבים כפליים
                                    מוצאת את עצמי מתנהלת בעצלתיים
                                    אח"כ יורדת שלב או שניים
                                    מנסה להחזיק, נאחזת בשיניים
                                    מבינה שאין סיכוי, מקפלת ברכיים
                                    אבל הלב צועק, שורט בציפורניים
                                    רוצה לעלות, לא מצליח בינתיים
                                    וה' שולח לי אז מלאכים
                                    שאותי מחזקים, מרימים ואוהבים
                                    את דימויי העצמי מחזקים
                                    נותנים לי יד ולוחשים
                                    את נמצאת בצבא מילואים
                                    ממש בקרב על החיים
                                    יש לך כוחות לנצח אויבים
                                    כי המפקד לא בחר בסתם חיילים
                                    רק בכאלה שבסוף חוזרים
                                    וכתפיהם במדליות של זהב מעוטרים.

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מא1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2240

                                      בס"ד

                                      אִמָּהּ שֶׁל מַלְכוּת-👑

                                      את-
                                      אִמָּהּ של מלכות,
                                      הנחלת לכולם שייכות
                                      בחובה שהיא זכות,
                                      לנישא גם לפָּחוּת.

                                      היטבת-
                                      מראשון ועד אחרון- חסדך
                                      נתת את נפשך וכל מאודך,
                                      "אל אשר תלכי אלך"
                                      לא חשבת כלל על עצמך.

                                      וזכית-
                                      בשרשרת של דורות מלוכה
                                      ולצדו של מלך בימי המנוחה,
                                      כן, על פני המים- שלח לחמך
                                      הכל חוזר, תיווכח בעצמך!!!

                                      "יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית"🙃
                                      שנזכה לעשות רק טוב!❤

                                      משפט לחיים-💕
                                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • שבור אורש מנותק
                                        שבור אורש מנותק
                                        שבור אור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2241

                                        שיר שנאה לעולם

                                        עולם דפוק עולם מקולל
                                        היש בך אדם שנגאל
                                        עולם עכור עולם מקולקל
                                        אם היה בטח לא שרד

                                        ראיתי פעם אדם שמח
                                        הוא נראה כשיכור מוכה סנוורים
                                        עף עם בלון שהלך והתנפח
                                        עד שהתפוצץ והתנפץ לרסיסים

                                        ראיתי גם אדם שלו
                                        לא בורח לא רודף
                                        חשב לבלות כך את ימיו
                                        אך גם הוא במערבולת נשטף

                                        עולם דפוק עולם מקולל
                                        אי אפשר לחיות איתך בכלל
                                        עולם עכור עולם מקולקל
                                        אני עוזב אותך וטס לחלל

                                        אולי ראיתי פעם שמחה אמיתית
                                        במצהלות השמחה של ילדים
                                        ושבתי והבנתי הסיבה היחידית
                                        הם איתך עולם רק קצת שנים

                                        אין קיום לתום אצלך
                                        אין קיום לאמת
                                        רק שהאדם חייב לו חברה
                                        לכן נפש כל נהרסת

                                        עולם דפוק עולם מקולל
                                        מתי תשתנה אם בכלל תוכל
                                        עולם עכור עולם מקולקל
                                        תפסיק להוליך עצמך שולל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2242

                                          הסתכלתי סביבי
                                          ראיתי עולם
                                          עולם יפה
                                          עולם שיש בו בני אדם
                                          בני אדם שרוצים
                                          נופלים
                                          קמים
                                          לא הבנתי שהם רק מנסים
                                          להיות אותו דבר
                                          להיות חלק מכולם
                                          רציתי להיות כמוהם
                                          כמו כולם
                                          חשבתי כך
                                          אני אשאר
                                          לא אשתנה
                                          חשבתי למה לי
                                          לנסות להתחדש
                                          להיות אחר
                                          שונה
                                          אבל כשחשבתי
                                          הבנתי
                                          ראיתי עולם של פחדנים
                                          של חקיניים
                                          עולם שבו האנשים
                                          לא מתאמצים
                                          לא מנסים
                                          להיות עצמם
                                          מי שהם באמת
                                          הולכים עיוורים
                                          החלטתי אני לא יהיה כמוהם
                                          כמו כולם
                                          אני אשתנה
                                          אני אתאמץ
                                          להיות עצמי
                                          להיות אמיתי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול