דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ מנותק
    כ מנותק
    כמה קל להיכנע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2230

    יותר מידיי היינו עסוקים
    בלהסתכל על האחרים
    ולכן לא ראינו את עצמנו

    וזאת אותה הגאווה
    שגרמה לנו לדרוש מעצמנו
    קצת יותר מידיי
    אותה הגאווה
    שתלינו את עצמנו בעצמנו
    במקום לתלות הכל בקב''ה
    ולהאמין בפשטות שהוא כל יכול

    והגיע הזמן
    שנבקש מהשם
    שיוציא אותנו
    מכל אותם שקרים
    שבנינו לעצמנו
    מכל אותן תקוות
    שתלינו בעצמנו
    הגיע הזמן שנבין
    שהשם אוהב אותנו אמיתי
    והוא לא בוחן אותנו
    בהשוואה לאחרים
    ואם באמת היינו מאמינים
    שהכל אפשרי
    היינו מקבלים הכל
    כי נעלמה ממנו הידיעה
    שבסך הכל מגיע לנו טוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
    • כמעט מפורסמתכ מנותק
      כמעט מפורסמתכ מנותק
      כמעט מפורסמת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2231

      לחכות.

      חיכיתי שתסתיים המשמרת
      שהחבילה מחול כבר תגיע
      שאמא תצייר לי שער במחברת
      חיכיתי שיתחלף הצבע ברקיע

      חיכיתי שאבא יחזור בלילה
      שלא אשאר לבד.
      חיכיתי שתיגמר השנה כבר אינשאללה,
      חיכיתי לעבור לחדר ממד.

      אני עדיין מחכה לטוב שיבוא
      שתיגמר כבר התקופה הזאת לעד
      שאכנס כבר ללובי, עד מתי במבוא
      אשאר מחכה לי בדד.

      אני עדיין מחכה לאהוב את עצמי
      ולהגשים חלום ישן.
      אני עדיין מחכה לומר את שמי
      בחיוך אמיתי של נאמבר וואן.

      אני תמיד אחכה לסליחה אמיתית
      על צלקות, על דמעות, על שנאה.
      לעולם אחכה מהדמות הראשית
      להתנצלות על שנים בלי שינה.

      לחכות זה קשה, זה כואב ומתיש
      במיוחד כשלא רואים תאופק
      אך לחכות זה לחיות, להיות, להרגיש
      זו תקווה שבזכותה יש לי דופק.

      "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
      https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • זאת אני 0ז מנותק
        זאת אני 0ז מנותק
        זאת אני 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2232

        מנסה להתחבר לנשמה שלי
        ולא, לא מתוך רגש שלילי
        בא לי להיות קצת נורמאלית
        נמאס לי תמיד להיות מקורית
        שונה מכולם, אחרת מידי
        עמוקה אולי טיפשה ודאי
        די נמאס לי שאני כאילו קלילה
        ת'כלס לוקחת ת'חיים קשה
        מנסה להתחבר לדקה לנשמה
        אבל היצר שלי לא מרשה
        ולמה אני צריכה לשמוע לו?
        בא לי כבר להגיד לו לא
        כל החיים ניסיתי מספיק
        בא לי כבר אותו להדחיק
        אולי אפילו להצליח להרחיק
        ואז להתחבר לכאב עם ממתיק
        להגיד שניצחתי אותו
        החיים שלי זה לא בשבילו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • התאומהה מנותק
          התאומהה מנותק
          התאומה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2233

          זה מלחמת אחים
          מה שיש בלב שלו
          מלחמת הפכים
          משהו לא ברור בו

          היצר האדיש הזה
          שחונק אותו, כובל
          והוא שנדחף לקצה
          שוב נופל ומתבלבל

          ולעומת זאת יש בו גם טוב
          קול שקורא לו לא לעזוב
          בוטח בו צועק שיש בו כוחות
          ושלא ישמע לאלף הפרכות

          והוא שם לבד
          עם מלחמה סוערת
          בנאדם מיוחד
          בנפש נפתלת

          והוא שם לבד
          נקרע בין יצרים
          מחפש האחד
          שיתקן הקרעים

          אולי ימצא היום...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • א מנותק
            א מנותק
            אריה 93
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה 93
            #2234

            הַנַּחַל שֶׁלִּי
            אַכְזָב,
            בָּאתִי לְהַבִּיט בּוֹ
            אֲבָל הוּא
            יָבֵשׁ עַכְשָׁו,
            לוּ הָיָה נוֹבֵעַ
            הָיִיתִי זוֹרֵם אִתּוֹ
            וְשׁוֹטֵף מִמֶּנִּי
            הַכֹּל,
            אַךְ הוּא אֵינֶנּוּ
            וְרַק אֲבָנִים כְּבֵדוֹת
            הִשְׁאִיר
            וּבַת קוֹל,
            וְהִיא
            מְהַדְהֶדֶת אֶת
            זַעֲקָתִי,
            וְהָרוּחַ
            לוֹחֶשֶׁת
            אֶת תְּפִלָּתִי,
            שֶׁיִּשְׁטֹף שׁוּב
            פָּנִים יְגֵעוֹת
            מַעְיַן פְּלָאִים
            מְקוֹר הַדְּמָעוֹת

            יש לי איזה מחסום כתיבה בימים האחרונים, השיר הזה שכתבתי בעבר מבטא את ההרגשה הזאת. מעניין אם תזדהו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            12
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
              #2235

              הי חברתי האהובה
              סורי על הבוטות
              את חיה בבועה
              זאת המציאות

              אין לי בעיה שתעופי
              אם זה טוב לך אז שתיהני
              אבל בא לי להגיד לך דוגרי
              את חיה בסרט אחותי

              בנית לך עתיד לוהט
              הדמיון עלייך מזמן שולט
              את בטוחה שאת סופר נחשקת
              רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

              אוי נו באמת, תגבירי הגיון
              את מותק, אבל זה לא קשור
              את חיה את חייך רק בדמיון
              אל חייך יש לך בקושי קישור

              תצאי מהסרט נשמה
              את נתקעת בגללו במקום
              אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
              תצבעי לך עתיד וחלום?

              זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • צ'רלס פייפרצ מנותק
                צ'רלס פייפרצ מנותק
                צ'רלס פייפר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2236

                נפש של אמן
                מבולבלת
                חי עם שטן
                מכורבלת
                משורבטת
                על לב חצוי
                רגשות מעיקים
                חלומות שהתגשמו
                מול זכרונות ביעותים
                נפש אמן
                נפש מיוחדת
                חיה כאן
                במציאות אחרת
                רגישה
                מרגישה
                בקיצוניות
                את האיזון
                בין הנורמלי
                לשפיות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • איזה קטעא איזה קטע

                  הי חברתי האהובה
                  סורי על הבוטות
                  את חיה בבועה
                  זאת המציאות

                  אין לי בעיה שתעופי
                  אם זה טוב לך אז שתיהני
                  אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                  את חיה בסרט אחותי

                  בנית לך עתיד לוהט
                  הדמיון עלייך מזמן שולט
                  את בטוחה שאת סופר נחשקת
                  רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                  אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                  את מותק, אבל זה לא קשור
                  את חיה את חייך רק בדמיון
                  אל חייך יש לך בקושי קישור

                  תצאי מהסרט נשמה
                  את נתקעת בגללו במקום
                  אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                  תצבעי לך עתיד וחלום?

                  זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                  Avital 2A מנותק
                  Avital 2A מנותק
                  Avital 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2237
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2238

                    מחר יש חג
                    וכולם מכינים
                    מאכלי חלב
                    כל כך טעימים

                    ואני שואלת
                    למה משקיעים
                    כל כך הרבה בהלת
                    ומאכלים מורכבים

                    איזה מוזרים כולם
                    סך הכל, אפשר לחשוב
                    החג כולה יום אחד
                    מתכונננים כאילו הוא-"שבועות"

                    בדיחה,
                    למי שלא הבין...
                    😉

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • שיר 5ש מנותק
                      שיר 5ש מנותק
                      שיר 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2239

                      שמעתי הרצאות הקשבתי לשיעורים
                      כאלו שמדברים על קדושת החיים
                      שאבין, שאדע, והעיקר שאפנים
                      שחיי כאן לא סתם שווים
                      הלב לא מרגיש את מה ששומעים
                      השכל לא מבין את מה שמרגישים
                      ואני בתווך כמו בת תשעים
                      לא מצליחה שום דבר להגשים
                      מכינה תוכנית כותבת לי תרשים
                      כזה שיגרום לי מחר להשכים
                      לנסות לקום עם כוחות מחודשים
                      להצליח לנסוק, להגיע למרומים
                      אבל החיים מורכבים כפליים
                      מוצאת את עצמי מתנהלת בעצלתיים
                      אח"כ יורדת שלב או שניים
                      מנסה להחזיק, נאחזת בשיניים
                      מבינה שאין סיכוי, מקפלת ברכיים
                      אבל הלב צועק, שורט בציפורניים
                      רוצה לעלות, לא מצליח בינתיים
                      וה' שולח לי אז מלאכים
                      שאותי מחזקים, מרימים ואוהבים
                      את דימויי העצמי מחזקים
                      נותנים לי יד ולוחשים
                      את נמצאת בצבא מילואים
                      ממש בקרב על החיים
                      יש לך כוחות לנצח אויבים
                      כי המפקד לא בחר בסתם חיילים
                      רק בכאלה שבסוף חוזרים
                      וכתפיהם במדליות של זהב מעוטרים.

                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מא1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2240

                        בס"ד

                        אִמָּהּ שֶׁל מַלְכוּת-👑

                        את-
                        אִמָּהּ של מלכות,
                        הנחלת לכולם שייכות
                        בחובה שהיא זכות,
                        לנישא גם לפָּחוּת.

                        היטבת-
                        מראשון ועד אחרון- חסדך
                        נתת את נפשך וכל מאודך,
                        "אל אשר תלכי אלך"
                        לא חשבת כלל על עצמך.

                        וזכית-
                        בשרשרת של דורות מלוכה
                        ולצדו של מלך בימי המנוחה,
                        כן, על פני המים- שלח לחמך
                        הכל חוזר, תיווכח בעצמך!!!

                        "יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית"🙃
                        שנזכה לעשות רק טוב!❤

                        משפט לחיים-💕
                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • שבור אורש מנותק
                          שבור אורש מנותק
                          שבור אור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2241

                          שיר שנאה לעולם

                          עולם דפוק עולם מקולל
                          היש בך אדם שנגאל
                          עולם עכור עולם מקולקל
                          אם היה בטח לא שרד

                          ראיתי פעם אדם שמח
                          הוא נראה כשיכור מוכה סנוורים
                          עף עם בלון שהלך והתנפח
                          עד שהתפוצץ והתנפץ לרסיסים

                          ראיתי גם אדם שלו
                          לא בורח לא רודף
                          חשב לבלות כך את ימיו
                          אך גם הוא במערבולת נשטף

                          עולם דפוק עולם מקולל
                          אי אפשר לחיות איתך בכלל
                          עולם עכור עולם מקולקל
                          אני עוזב אותך וטס לחלל

                          אולי ראיתי פעם שמחה אמיתית
                          במצהלות השמחה של ילדים
                          ושבתי והבנתי הסיבה היחידית
                          הם איתך עולם רק קצת שנים

                          אין קיום לתום אצלך
                          אין קיום לאמת
                          רק שהאדם חייב לו חברה
                          לכן נפש כל נהרסת

                          עולם דפוק עולם מקולל
                          מתי תשתנה אם בכלל תוכל
                          עולם עכור עולם מקולקל
                          תפסיק להוליך עצמך שולל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • הראל 1ה מנותק
                            הראל 1ה מנותק
                            הראל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2242

                            הסתכלתי סביבי
                            ראיתי עולם
                            עולם יפה
                            עולם שיש בו בני אדם
                            בני אדם שרוצים
                            נופלים
                            קמים
                            לא הבנתי שהם רק מנסים
                            להיות אותו דבר
                            להיות חלק מכולם
                            רציתי להיות כמוהם
                            כמו כולם
                            חשבתי כך
                            אני אשאר
                            לא אשתנה
                            חשבתי למה לי
                            לנסות להתחדש
                            להיות אחר
                            שונה
                            אבל כשחשבתי
                            הבנתי
                            ראיתי עולם של פחדנים
                            של חקיניים
                            עולם שבו האנשים
                            לא מתאמצים
                            לא מנסים
                            להיות עצמם
                            מי שהם באמת
                            הולכים עיוורים
                            החלטתי אני לא יהיה כמוהם
                            כמו כולם
                            אני אשתנה
                            אני אתאמץ
                            להיות עצמי
                            להיות אמיתי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אריה 93
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2243
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2244
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                  #2245

                                  עקרת הבית
                                  מלהטטת כעט
                                  בין הבשרי לחלבי
                                  בין הגבינות ולבשרים
                                  לדאוג לבנות לבנים
                                  לכל האורחים
                                  לתלמידי החכמים
                                  שהולכים ללמוד בלילה
                                  לא לישון חלילה
                                  חג לבן ומלבלב
                                  שיהיה רק שמח בלב
                                  תמיד!

                                  הייתי חייבת לקחת פסק זמן ולשחרר משהו לחג

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • יואלי דיקמןי מנותק
                                    יואלי דיקמןי מנותק
                                    יואלי דיקמן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2246
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2247

                                      לחשתי לעצמי זה עוד יעבור
                                      מחדירה ללב שלי אתה גיבור
                                      עוד רגע קטן והכל ייגמר
                                      תחזיק חזק אל תישבר

                                      את עצמי ניסיתי לנחם
                                      עם הייצר הפסקתי להילחם
                                      ידעתי שהכל לזיכרון יישאר
                                      בטוחה שעוד אגיד שזה עבר מהר

                                      שומעת מוזיקה כדי לגבור על הפעימות
                                      מנחמת את הלב עם עוד כמה מנגינות
                                      יודעת שרק דבר אחד יעזור- התפילות
                                      ומה שישטוף את הכאב מהלב- הדמעות

                                      ומביטה לעצמי לעבר הכוכבים
                                      יודעת ששום דבר לא יעזור אולי המילים
                                      מחזיקה חזק בפנים כדי לא ליפול
                                      מאמינה שעוד יהיה טוב כי הלב שלי גדול!

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      11
                                      • התאומהה מנותק
                                        התאומהה מנותק
                                        התאומה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי התאומה
                                        #2248

                                        נפש מדממת
                                        מחשבת את קיצה
                                        חושבת מה כעת
                                        מתי תמצא היציאה

                                        נפש מצולקת
                                        פצועה מרוב קרבות
                                        חושבת אולי לסגת
                                        לא רוצה עוד מלחמות

                                        שלוםם
                                        שלוםם
                                        שלוםםםםםםםםםםםםםם
                                        הוא מופיע בחלום
                                        שורף אותו כל יום
                                        הוא מייחל כבר לשלום
                                        אולי יבוא היום?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • יואלי דיקמןי מנותק
                                          יואלי דיקמןי מנותק
                                          יואלי דיקמן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
                                          #2249

                                          השיר הזה יעיף תרחבה

                                          מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                                          תרימו לחתן ידים גבוה

                                          ולכלה תרימו קולהלה

                                          זה עכשיו עלה לי בראש

                                          יצא יפה?

                                          שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול