דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א ארי גולד

    כולם אותי שואלים
    תמיד אותי מבלבלים
    איך כותבים שירים
    איך אתם מצליחים,

    אז פעם אחת ולתמיד
    את הדברים אני אעמיד
    למען תפסיקו להטריד
    ואת זה תשנן ותתמיד,

    תכתוב עם השראה
    תכתוב עם מטרה,
    שיר זה לא הקראה
    זו עמדה סדורה,

    שהכול יצא ברור
    מי ברוך מי ארור,
    שיבינו את הסיפור
    שיבינו את השיעור,

    שהכתיבה תהיה זורמת
    את העין מושכת,
    כדי שלא תהיה מגושמת
    צריך שתהיה חותכת,

    תקפיד על משקלים
    ת'רמה הם מעלים,
    תשחק עם המילים
    ככדור ביד עוללים,
    תן קצת משלים
    ואת המסר תשלים,

    תכתוב מהלב
    נוגה, כואב,
    שמח או אוהב
    העיקר מהלב,

    אני באמת ניסיתי
    מקווה שעזרתי,
    ואם הצלחתי
    את היעד הגשמתי...

    arigold©

    עדי 3ע מנותק
    עדי 3ע מנותק
    עדי 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2224

    @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

    כולם אותי שואלים
    תמיד אותי מבלבלים
    איך כותבים שירים
    איך אתם מצליחים,

    אז פעם אחת ולתמיד
    את הדברים אני אעמיד
    למען תפסיקו להטריד
    ואת זה תשנן ותתמיד,

    תכתוב עם השראה
    תכתוב עם מטרה,
    שיר זה לא הקראה
    זו עמדה סדורה,

    שהכול יצא ברור
    מי ברוך מי ארור,
    שיבינו את הסיפור
    שיבינו את השיעור,

    שהכתיבה תהיה זורמת
    את העין מושכת,
    כדי שלא תהיה מגושמת
    צריך שתהיה חותכת,

    תקפיד על משקלים
    ת'רמה הם מעלים,
    תשחק עם המילים
    ככדור ביד עוללים,
    תן קצת משלים
    ואת המסר תשלים,

    תכתוב מהלב
    נוגה, כואב,
    שמח או אוהב
    העיקר מהלב,

    אני באמת ניסיתי
    מקווה שעזרתי,
    ואם הצלחתי
    את היעד הגשמתי...

    arigold©

    וכמובן מעל הכל
    עזרה משמיים
    בילעדיה,
    אין קמח- אין מים!
    ואם לא בורא עולם-
    אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

    מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

    שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
    • עדי 3ע עדי 3

      @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

      כולם אותי שואלים
      תמיד אותי מבלבלים
      איך כותבים שירים
      איך אתם מצליחים,

      אז פעם אחת ולתמיד
      את הדברים אני אעמיד
      למען תפסיקו להטריד
      ואת זה תשנן ותתמיד,

      תכתוב עם השראה
      תכתוב עם מטרה,
      שיר זה לא הקראה
      זו עמדה סדורה,

      שהכול יצא ברור
      מי ברוך מי ארור,
      שיבינו את הסיפור
      שיבינו את השיעור,

      שהכתיבה תהיה זורמת
      את העין מושכת,
      כדי שלא תהיה מגושמת
      צריך שתהיה חותכת,

      תקפיד על משקלים
      ת'רמה הם מעלים,
      תשחק עם המילים
      ככדור ביד עוללים,
      תן קצת משלים
      ואת המסר תשלים,

      תכתוב מהלב
      נוגה, כואב,
      שמח או אוהב
      העיקר מהלב,

      אני באמת ניסיתי
      מקווה שעזרתי,
      ואם הצלחתי
      את היעד הגשמתי...

      arigold©

      וכמובן מעל הכל
      עזרה משמיים
      בילעדיה,
      אין קמח- אין מים!
      ואם לא בורא עולם-
      אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

      שרה 99ש מנותק
      שרה 99ש מנותק
      שרה 99
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2225

      כעסת על עצמך
      על שדרשת רעתך
      למה פגמת ביחסך
      אל האנשים שאת אוהבת

      השריטות שלך ניתבו
      את דרכך בלבלו
      לתקן לא נתנו
      רק הרסו וקלקלו

      נתת לעצמך דרור
      קיטרת בכל משעול
      התנהלת ב"הילחם או ברח"
      ללא אפשרות טווח

      חיית במצב הלא בריא
      ללא שינוי מזהיר
      הקשה עלייך את המציאות
      רצית להימלט בסיבוב

      הגיע רגע והתחיל תהליך
      התעשתת מהסיוט המחליא
      טווית דרך פעולה
      להימנע מחזרה על הבעיה

      מתפללת לאחד שבידו לעזור
      להוציא מהשאול השחור
      להבין גם כשאין א"א בנמצא
      שמבחין בשקט שלפני הסערה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • א מנותק
        א מנותק
        איללוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2226

        ספרי לי אחות
        כיצד לרוץ, לשחות
        ספרי לי אחותי
        ואת זה אקח איתי
        אדע לעוף רחוק,
        לצלול עמוק עמוק

        לא אל תלכי רחוק
        זכרי לרוץ לקפוץ,
        לא אל תלכי מהר
        גם כך לא נאחר
        לא אל תשחי עמוק
        כאב בך זה יחרוץ
        לא אל תלכי מהר
        ואז אורך ינצוץ!

        אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
        זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

        "אין בן אדם רע-
        יש בן אדם שרע לו!!!"

        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • א איללוש

          ספרי לי אחות
          כיצד לרוץ, לשחות
          ספרי לי אחותי
          ואת זה אקח איתי
          אדע לעוף רחוק,
          לצלול עמוק עמוק

          לא אל תלכי רחוק
          זכרי לרוץ לקפוץ,
          לא אל תלכי מהר
          גם כך לא נאחר
          לא אל תשחי עמוק
          כאב בך זה יחרוץ
          לא אל תלכי מהר
          ואז אורך ינצוץ!

          אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
          זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2227

          יום יפה היום השמש זורחת
          ואני מרגישה כאורחת
          העננים בשמים כבר כמעט לבנים
          ולהם יש מעט גוונים
          אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
          ופתאום רואה לצידי חילזון
          מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
          אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
          אולי זה יעזור לי לחשוב
          כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
          בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
          ולי ולעם ישראל הוא מורה
          ללכת בדרכי האבות והאמהות
          ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

          רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • רות רפפורטר רות רפפורט

            יום יפה היום השמש זורחת
            ואני מרגישה כאורחת
            העננים בשמים כבר כמעט לבנים
            ולהם יש מעט גוונים
            אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
            ופתאום רואה לצידי חילזון
            מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
            אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
            אולי זה יעזור לי לחשוב
            כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
            בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
            ולי ולעם ישראל הוא מורה
            ללכת בדרכי האבות והאמהות
            ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2228
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2229

              חודלת מברירות---

              נמאס לי כבר לנסות-.
              לשוב, בסוף לטעות.
              "תראי את העתיד."
              הוא מחכה לך בפינה.
              אלוקים עוד יעיד.
              עד מתי אני מחזיקה..

              ושוב נופלת,
              את הכאב אני מתחזקת.
              שיהיה לו איפה להופיע.
              כשהוא יגיע.אני יגיד לו:
              שלחרטות שלו אין בי געגוע.

              ואם ללבד שלי,
              הוא יהיה האופציה,
              אגיד שעשיתי כבר סלקציה.
              ואם הוא לא מביא תועלת.
              אז, על מי אני מבזבזת,
              עמוד במחברת.

              זה הוא-
              שממלא אותי בריקנות.
              עובד עלי במיומנות.
              ואחרי זה קורא-
              לרגשות שלי התמכרות.

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • כ מנותק
                כ מנותק
                כמה קל להיכנע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2230

                יותר מידיי היינו עסוקים
                בלהסתכל על האחרים
                ולכן לא ראינו את עצמנו

                וזאת אותה הגאווה
                שגרמה לנו לדרוש מעצמנו
                קצת יותר מידיי
                אותה הגאווה
                שתלינו את עצמנו בעצמנו
                במקום לתלות הכל בקב''ה
                ולהאמין בפשטות שהוא כל יכול

                והגיע הזמן
                שנבקש מהשם
                שיוציא אותנו
                מכל אותם שקרים
                שבנינו לעצמנו
                מכל אותן תקוות
                שתלינו בעצמנו
                הגיע הזמן שנבין
                שהשם אוהב אותנו אמיתי
                והוא לא בוחן אותנו
                בהשוואה לאחרים
                ואם באמת היינו מאמינים
                שהכל אפשרי
                היינו מקבלים הכל
                כי נעלמה ממנו הידיעה
                שבסך הכל מגיע לנו טוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                • כמעט מפורסמתכ מנותק
                  כמעט מפורסמתכ מנותק
                  כמעט מפורסמת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2231

                  לחכות.

                  חיכיתי שתסתיים המשמרת
                  שהחבילה מחול כבר תגיע
                  שאמא תצייר לי שער במחברת
                  חיכיתי שיתחלף הצבע ברקיע

                  חיכיתי שאבא יחזור בלילה
                  שלא אשאר לבד.
                  חיכיתי שתיגמר השנה כבר אינשאללה,
                  חיכיתי לעבור לחדר ממד.

                  אני עדיין מחכה לטוב שיבוא
                  שתיגמר כבר התקופה הזאת לעד
                  שאכנס כבר ללובי, עד מתי במבוא
                  אשאר מחכה לי בדד.

                  אני עדיין מחכה לאהוב את עצמי
                  ולהגשים חלום ישן.
                  אני עדיין מחכה לומר את שמי
                  בחיוך אמיתי של נאמבר וואן.

                  אני תמיד אחכה לסליחה אמיתית
                  על צלקות, על דמעות, על שנאה.
                  לעולם אחכה מהדמות הראשית
                  להתנצלות על שנים בלי שינה.

                  לחכות זה קשה, זה כואב ומתיש
                  במיוחד כשלא רואים תאופק
                  אך לחכות זה לחיות, להיות, להרגיש
                  זו תקווה שבזכותה יש לי דופק.

                  "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                  https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • זאת אני 0ז מנותק
                    זאת אני 0ז מנותק
                    זאת אני 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2232

                    מנסה להתחבר לנשמה שלי
                    ולא, לא מתוך רגש שלילי
                    בא לי להיות קצת נורמאלית
                    נמאס לי תמיד להיות מקורית
                    שונה מכולם, אחרת מידי
                    עמוקה אולי טיפשה ודאי
                    די נמאס לי שאני כאילו קלילה
                    ת'כלס לוקחת ת'חיים קשה
                    מנסה להתחבר לדקה לנשמה
                    אבל היצר שלי לא מרשה
                    ולמה אני צריכה לשמוע לו?
                    בא לי כבר להגיד לו לא
                    כל החיים ניסיתי מספיק
                    בא לי כבר אותו להדחיק
                    אולי אפילו להצליח להרחיק
                    ואז להתחבר לכאב עם ממתיק
                    להגיד שניצחתי אותו
                    החיים שלי זה לא בשבילו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • התאומהה מנותק
                      התאומהה מנותק
                      התאומה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2233

                      זה מלחמת אחים
                      מה שיש בלב שלו
                      מלחמת הפכים
                      משהו לא ברור בו

                      היצר האדיש הזה
                      שחונק אותו, כובל
                      והוא שנדחף לקצה
                      שוב נופל ומתבלבל

                      ולעומת זאת יש בו גם טוב
                      קול שקורא לו לא לעזוב
                      בוטח בו צועק שיש בו כוחות
                      ושלא ישמע לאלף הפרכות

                      והוא שם לבד
                      עם מלחמה סוערת
                      בנאדם מיוחד
                      בנפש נפתלת

                      והוא שם לבד
                      נקרע בין יצרים
                      מחפש האחד
                      שיתקן הקרעים

                      אולי ימצא היום...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אריה 93
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה 93
                        #2234

                        הַנַּחַל שֶׁלִּי
                        אַכְזָב,
                        בָּאתִי לְהַבִּיט בּוֹ
                        אֲבָל הוּא
                        יָבֵשׁ עַכְשָׁו,
                        לוּ הָיָה נוֹבֵעַ
                        הָיִיתִי זוֹרֵם אִתּוֹ
                        וְשׁוֹטֵף מִמֶּנִּי
                        הַכֹּל,
                        אַךְ הוּא אֵינֶנּוּ
                        וְרַק אֲבָנִים כְּבֵדוֹת
                        הִשְׁאִיר
                        וּבַת קוֹל,
                        וְהִיא
                        מְהַדְהֶדֶת אֶת
                        זַעֲקָתִי,
                        וְהָרוּחַ
                        לוֹחֶשֶׁת
                        אֶת תְּפִלָּתִי,
                        שֶׁיִּשְׁטֹף שׁוּב
                        פָּנִים יְגֵעוֹת
                        מַעְיַן פְּלָאִים
                        מְקוֹר הַדְּמָעוֹת

                        יש לי איזה מחסום כתיבה בימים האחרונים, השיר הזה שכתבתי בעבר מבטא את ההרגשה הזאת. מעניין אם תזדהו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        12
                        • איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                          #2235

                          הי חברתי האהובה
                          סורי על הבוטות
                          את חיה בבועה
                          זאת המציאות

                          אין לי בעיה שתעופי
                          אם זה טוב לך אז שתיהני
                          אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                          את חיה בסרט אחותי

                          בנית לך עתיד לוהט
                          הדמיון עלייך מזמן שולט
                          את בטוחה שאת סופר נחשקת
                          רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                          אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                          את מותק, אבל זה לא קשור
                          את חיה את חייך רק בדמיון
                          אל חייך יש לך בקושי קישור

                          תצאי מהסרט נשמה
                          את נתקעת בגללו במקום
                          אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                          תצבעי לך עתיד וחלום?

                          זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                          יש שני סוגי מוזיקה-
                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                          Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • צ'רלס פייפרצ מנותק
                            צ'רלס פייפרצ מנותק
                            צ'רלס פייפר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2236

                            נפש של אמן
                            מבולבלת
                            חי עם שטן
                            מכורבלת
                            משורבטת
                            על לב חצוי
                            רגשות מעיקים
                            חלומות שהתגשמו
                            מול זכרונות ביעותים
                            נפש אמן
                            נפש מיוחדת
                            חיה כאן
                            במציאות אחרת
                            רגישה
                            מרגישה
                            בקיצוניות
                            את האיזון
                            בין הנורמלי
                            לשפיות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • איזה קטעא איזה קטע

                              הי חברתי האהובה
                              סורי על הבוטות
                              את חיה בבועה
                              זאת המציאות

                              אין לי בעיה שתעופי
                              אם זה טוב לך אז שתיהני
                              אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                              את חיה בסרט אחותי

                              בנית לך עתיד לוהט
                              הדמיון עלייך מזמן שולט
                              את בטוחה שאת סופר נחשקת
                              רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                              אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                              את מותק, אבל זה לא קשור
                              את חיה את חייך רק בדמיון
                              אל חייך יש לך בקושי קישור

                              תצאי מהסרט נשמה
                              את נתקעת בגללו במקום
                              אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                              תצבעי לך עתיד וחלום?

                              זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                              Avital 2A מנותק
                              Avital 2A מנותק
                              Avital 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2237
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2238

                                מחר יש חג
                                וכולם מכינים
                                מאכלי חלב
                                כל כך טעימים

                                ואני שואלת
                                למה משקיעים
                                כל כך הרבה בהלת
                                ומאכלים מורכבים

                                איזה מוזרים כולם
                                סך הכל, אפשר לחשוב
                                החג כולה יום אחד
                                מתכונננים כאילו הוא-"שבועות"

                                בדיחה,
                                למי שלא הבין...
                                😉

                                בואו נגיד ביחד:
                                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • שיר 5ש מנותק
                                  שיר 5ש מנותק
                                  שיר 5
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2239

                                  שמעתי הרצאות הקשבתי לשיעורים
                                  כאלו שמדברים על קדושת החיים
                                  שאבין, שאדע, והעיקר שאפנים
                                  שחיי כאן לא סתם שווים
                                  הלב לא מרגיש את מה ששומעים
                                  השכל לא מבין את מה שמרגישים
                                  ואני בתווך כמו בת תשעים
                                  לא מצליחה שום דבר להגשים
                                  מכינה תוכנית כותבת לי תרשים
                                  כזה שיגרום לי מחר להשכים
                                  לנסות לקום עם כוחות מחודשים
                                  להצליח לנסוק, להגיע למרומים
                                  אבל החיים מורכבים כפליים
                                  מוצאת את עצמי מתנהלת בעצלתיים
                                  אח"כ יורדת שלב או שניים
                                  מנסה להחזיק, נאחזת בשיניים
                                  מבינה שאין סיכוי, מקפלת ברכיים
                                  אבל הלב צועק, שורט בציפורניים
                                  רוצה לעלות, לא מצליח בינתיים
                                  וה' שולח לי אז מלאכים
                                  שאותי מחזקים, מרימים ואוהבים
                                  את דימויי העצמי מחזקים
                                  נותנים לי יד ולוחשים
                                  את נמצאת בצבא מילואים
                                  ממש בקרב על החיים
                                  יש לך כוחות לנצח אויבים
                                  כי המפקד לא בחר בסתם חיילים
                                  רק בכאלה שבסוף חוזרים
                                  וכתפיהם במדליות של זהב מעוטרים.

                                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מא1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2240

                                    בס"ד

                                    אִמָּהּ שֶׁל מַלְכוּת-👑

                                    את-
                                    אִמָּהּ של מלכות,
                                    הנחלת לכולם שייכות
                                    בחובה שהיא זכות,
                                    לנישא גם לפָּחוּת.

                                    היטבת-
                                    מראשון ועד אחרון- חסדך
                                    נתת את נפשך וכל מאודך,
                                    "אל אשר תלכי אלך"
                                    לא חשבת כלל על עצמך.

                                    וזכית-
                                    בשרשרת של דורות מלוכה
                                    ולצדו של מלך בימי המנוחה,
                                    כן, על פני המים- שלח לחמך
                                    הכל חוזר, תיווכח בעצמך!!!

                                    "יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית"🙃
                                    שנזכה לעשות רק טוב!❤

                                    משפט לחיים-💕
                                    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • שבור אורש מנותק
                                      שבור אורש מנותק
                                      שבור אור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2241

                                      שיר שנאה לעולם

                                      עולם דפוק עולם מקולל
                                      היש בך אדם שנגאל
                                      עולם עכור עולם מקולקל
                                      אם היה בטח לא שרד

                                      ראיתי פעם אדם שמח
                                      הוא נראה כשיכור מוכה סנוורים
                                      עף עם בלון שהלך והתנפח
                                      עד שהתפוצץ והתנפץ לרסיסים

                                      ראיתי גם אדם שלו
                                      לא בורח לא רודף
                                      חשב לבלות כך את ימיו
                                      אך גם הוא במערבולת נשטף

                                      עולם דפוק עולם מקולל
                                      אי אפשר לחיות איתך בכלל
                                      עולם עכור עולם מקולקל
                                      אני עוזב אותך וטס לחלל

                                      אולי ראיתי פעם שמחה אמיתית
                                      במצהלות השמחה של ילדים
                                      ושבתי והבנתי הסיבה היחידית
                                      הם איתך עולם רק קצת שנים

                                      אין קיום לתום אצלך
                                      אין קיום לאמת
                                      רק שהאדם חייב לו חברה
                                      לכן נפש כל נהרסת

                                      עולם דפוק עולם מקולל
                                      מתי תשתנה אם בכלל תוכל
                                      עולם עכור עולם מקולקל
                                      תפסיק להוליך עצמך שולל

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • הראל 1ה מנותק
                                        הראל 1ה מנותק
                                        הראל 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2242

                                        הסתכלתי סביבי
                                        ראיתי עולם
                                        עולם יפה
                                        עולם שיש בו בני אדם
                                        בני אדם שרוצים
                                        נופלים
                                        קמים
                                        לא הבנתי שהם רק מנסים
                                        להיות אותו דבר
                                        להיות חלק מכולם
                                        רציתי להיות כמוהם
                                        כמו כולם
                                        חשבתי כך
                                        אני אשאר
                                        לא אשתנה
                                        חשבתי למה לי
                                        לנסות להתחדש
                                        להיות אחר
                                        שונה
                                        אבל כשחשבתי
                                        הבנתי
                                        ראיתי עולם של פחדנים
                                        של חקיניים
                                        עולם שבו האנשים
                                        לא מתאמצים
                                        לא מנסים
                                        להיות עצמם
                                        מי שהם באמת
                                        הולכים עיוורים
                                        החלטתי אני לא יהיה כמוהם
                                        כמו כולם
                                        אני אשתנה
                                        אני אתאמץ
                                        להיות עצמי
                                        להיות אמיתי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אריה 93
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2243
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול