דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מא1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2216

    בס"ד

    ניסיתי לכתוב שיר במנגינה של "כה אמר"- מוטי שטיינמץ
    (לכתך, לכתך
    אחרי במדבר
    בארץ, בארץ
    לא זרועה..."
    מכירים, נכון?😉 😜 )
    אומנם זה שיר ישןן... ואולי זה נראה לכם קצת לא קשור...
    אבל,
    דבר ראשון השבת פרשת "במדבר" (אז זה כן קשור קצת..)
    ודבר שני אני מאוד אוהבת את השיר הזה...
    אז,
    זהו...
    בינתיים.😊

    הִנֵּה יָמִים בָּאִים-
    מְצַפִּים מְיַיחֲלִים,
    כָּל יוֹם שֶׁעוֹבֵר-
    הַחֹשֶׁךְ מִתְגַּבֵּר,
    גָּלוּת כָּה אֲרוּכָה
    וְאִמָּא מְבַכָּה,
    דִּמְעָה וְעוֹד דִּמְעָה
    לְמִי יֶשַׁע צְמֵאִים.

    נָקוּם נִקְמַת עִמָּךְ
    רְאֵה נָא אֶת צֹאנְךָ,
    כְּכִבְשָׂה בֵּין זְאֵבִים
    אוֹתְךָ, אַךְ לֹא עוֹזְבִים,
    שְׁבוּרִים וּרְצוּצִים-
    רְדוּפִים וּלְחוּצִים
    כַּמָּה עוֹד אֶפְשָׁר?
    קָרֵב קֵץ הַיָּמִים.

    אַבָּא, אַבָּא-
    חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
    עַד מָתַי??,
    אֱמֹר כְּבָר דַּי,
    בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

    אַבָּא, אַ-בָּא
    רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
    כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
    וְהִתְגַּלֶּה,
    עֲשֵׂה, לְמַעַן שְׁמֶךָ

    X2

    הִבְטַחְתָּ אֶת עַמְּךָ-
    עָוֹד יַגִּיעַ יוֹם,
    מְחַכִּים רַק לְאֹרְךָ-
    ק-ל נִשְׂגָּב וְאָיוֹם
    וּבְאַחֲרִית שָׁנִים-
    כְּמוֹ שַׁחַר שֶׁעוֹלֶה,
    מַאֲמִינִים בְּנֵי מַאֲמִינִים-
    הָאוֹר, עוֹד יִתְגַּלֶּה!!!

    אַבָּא, אַבָּא-
    חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
    עַד מָתַי??,
    אֱמֹר כְּבָר דַּי,
    בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

    אַבָּא, אַ-בָּא
    רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
    כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
    וְהִתְגַּלֶּה,

    עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶך

    עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶךָ...

    אני יודעת שיש מתנגדים לספוילר...😜
    אבל, רק רציתי לומר שהתלבטתי הרבה על מה לכתוב, כי העם שלנו עובר כל כך הרבה... ובסוף יצא לי השיר הזה, כי אני בטוחה שכל הצרות, הקשיים וההתמודדויות שכל אחד עובר... כולם ביחד וכל אחד לחוד- מוביל לזה שעדיין ביהמ"ק לא נבנה ואנחנו בגלות. ויותר מזה- הקב"ה מצטער עוד יותר כי הוא נמצא עם כל אחד ואחד בצער שלו ("בכל צרתם לו צר"...)
    יה"ר שנזכה!

    משפט לחיים-💕
    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2217

      יב שנים בלימודים ביעף להם חלפו
      את הכל בלב סוגרת לזיכרון יישארו
      הפחד שתוקף שיהיה קשה הגעגוע
      כי כשהלב רגיש הוא מהר נהיה פגיע

      הרצון על הכל לגבור ואת היצר לנצח
      אל הטוב להסתכל ואת הרע לקפח
      כתמונת מסגרת להשים את העבר
      להכניס לעצמי ולזכור שזה סוף סוף נגמר

      כשהקרובים נהפכים לרחוקים זה הכי כואב
      זה דבר שקשה לכל אדם להכיל בתוך הלב
      הפרידה זה הקושי האמיתי בחיים
      כמו סם שנגמר לאנשים שמתים חיים

      הלבד זה הכאב לכל אדם בעולם
      כל מי שאתה אוהב בשנייה נעלם
      השהייה עם אנשים שאותך לא אוהבים
      זה ממש כמו בדידות שזה מוות בחיים!

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • נוודנ מנותק
        נוודנ מנותק
        נווד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
        #2218

        בס''ד

        ואיפה היגיון
        כשאני בסך הכל יושב
        לי מתחת החלון
        אין פה היגיון
        כשהוא רואה בי את מי
        שבא לקחת את יומו האחרון

        ואין בי תרצון
        להנהן כמו מסומם
        ולנופף לו לשלום
        וכן יש בי רצון
        שילמדו רק קצת ממני
        לחיות עם רוע בשלום

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
          #2219
                                  לבד בעולם
          

          ילדה אחת בעולם לבדה
          מסתובבת כאן,כאילו אבדה
          היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
          ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

          עפה מרחפת בין כולם
          מרגישה שהכול לא מושלם
          היא רוצה לשנות את העולם
          לעלות שלב שלב כמו בסולם

          יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
          למה לא מוצאת דרך לחייה
          מבולבלת ומסוחררת היא
          מרגישה לבדה באי

          עפה מרחפת בין כולם
          מרגישה שהכול לא מושלם
          היא רוצה לשנות את העולם
          לעלות שלב שלב כמו בסולם

          לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
          ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
          מגישה לה תיק ציוד ומפה
          שידריך אותה לאן להגיע
          ואופנעים שאותה יסיע

          עפה מרחפת בין כולם מרגישה
          שהכול לא מושלם
          היא רוצה לשנות את העולם
          לעלות שלב שלב כמו בסולם

          פתאום רואה היא את האור
          היא חשה את הקוררר
          אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

          רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • רות רפפורטר רות רפפורט
                                    לבד בעולם
            

            ילדה אחת בעולם לבדה
            מסתובבת כאן,כאילו אבדה
            היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
            ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

            עפה מרחפת בין כולם
            מרגישה שהכול לא מושלם
            היא רוצה לשנות את העולם
            לעלות שלב שלב כמו בסולם

            יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
            למה לא מוצאת דרך לחייה
            מבולבלת ומסוחררת היא
            מרגישה לבדה באי

            עפה מרחפת בין כולם
            מרגישה שהכול לא מושלם
            היא רוצה לשנות את העולם
            לעלות שלב שלב כמו בסולם

            לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
            ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
            מגישה לה תיק ציוד ומפה
            שידריך אותה לאן להגיע
            ואופנעים שאותה יסיע

            עפה מרחפת בין כולם מרגישה
            שהכול לא מושלם
            היא רוצה לשנות את העולם
            לעלות שלב שלב כמו בסולם

            פתאום רואה היא את האור
            היא חשה את הקוררר
            אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2220
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שבור אורש מנותק
              שבור אורש מנותק
              שבור אור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שבור אור
              #2221

              שאלה למשוררים

              אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
              למה תכתבו דבריכם כמו חידה
              ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
              ימצא רק מילים חסרי כל פשר

              אם בידכם תשובה טובה
              תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
              וניקח בלית ברירה
              מילים מיוחדות ושפה מרוממה

              אומר לכם אשריכם
              יהי חלקי עמכם
              אמת ונכון הדבר
              שלא תמיד ירד הדַּבָּר

              אך אם תשובה אין עמכם
              ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
              ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
              כי אמרתם דברינו ודאי רמים

              אומר לכם רדו להמון
              שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
              אם את עצמכם אינכם מבינים
              כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

              על כן רעי המשוררים
              אל נא תפליגו בדברים
              אמרו בפשטות אשר על לבבכם
              ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

              את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

              עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              17
              • שבור אורש שבור אור

                שאלה למשוררים

                אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                אם בידכם תשובה טובה
                תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                וניקח בלית ברירה
                מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                אומר לכם אשריכם
                יהי חלקי עמכם
                אמת ונכון הדבר
                שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                אך אם תשובה אין עמכם
                ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                אומר לכם רדו להמון
                שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                אם את עצמכם אינכם מבינים
                כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                על כן רעי המשוררים
                אל נא תפליגו בדברים
                אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                עדי 3ע מנותק
                עדי 3ע מנותק
                עדי 3
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                #2222

                @שבור-אור
                תשובה לשואלים😉

                אענה לך משורר מדופלם
                הכתיבה לא נועדה
                להרשים את כולם

                פורקת מטענים,
                נוצרת היא מתוך הלב
                מפגינה שמחה ולעיתים כאב

                לשוני מסתבך
                סביב אותן הרגשות
                ולאוויר מילים מתעופפות

                קורה בוודאי
                שמילותיי הן גבוהות
                "בעולמות רוחניים" מרחפות

                אך ישנן פעמים
                שהן דלות ופשוטות
                בלי קישוטים ותחפושות

                וזוהי שפת הלב
                מי יבין מי ידע?

                כן, שפת הלב
                הרי היא חידה!

                לפעמים קישוטים
                לפעמים בלי מסיכות
                לך תבין סודן של רגשות....

                מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • א מנותק
                  א מנותק
                  ארי גולד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2223

                  כולם אותי שואלים
                  תמיד אותי מבלבלים
                  איך כותבים שירים
                  איך אתם מצליחים,

                  אז פעם אחת ולתמיד
                  את הדברים אני אעמיד
                  למען תפסיקו להטריד
                  ואת זה תשנן ותתמיד,

                  תכתוב עם השראה
                  תכתוב עם מטרה,
                  שיר זה לא הקראה
                  זו עמדה סדורה,

                  שהכול יצא ברור
                  מי ברוך מי ארור,
                  שיבינו את הסיפור
                  שיבינו את השיעור,

                  שהכתיבה תהיה זורמת
                  את העין מושכת,
                  כדי שלא תהיה מגושמת
                  צריך שתהיה חותכת,

                  תקפיד על משקלים
                  ת'רמה הם מעלים,
                  תשחק עם המילים
                  ככדור ביד עוללים,
                  תן קצת משלים
                  ואת המסר תשלים,

                  תכתוב מהלב
                  נוגה, כואב,
                  שמח או אוהב
                  העיקר מהלב,

                  אני באמת ניסיתי
                  מקווה שעזרתי,
                  ואם הצלחתי
                  את היעד הגשמתי...

                  arigold©

                  הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                  עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • א ארי גולד

                    כולם אותי שואלים
                    תמיד אותי מבלבלים
                    איך כותבים שירים
                    איך אתם מצליחים,

                    אז פעם אחת ולתמיד
                    את הדברים אני אעמיד
                    למען תפסיקו להטריד
                    ואת זה תשנן ותתמיד,

                    תכתוב עם השראה
                    תכתוב עם מטרה,
                    שיר זה לא הקראה
                    זו עמדה סדורה,

                    שהכול יצא ברור
                    מי ברוך מי ארור,
                    שיבינו את הסיפור
                    שיבינו את השיעור,

                    שהכתיבה תהיה זורמת
                    את העין מושכת,
                    כדי שלא תהיה מגושמת
                    צריך שתהיה חותכת,

                    תקפיד על משקלים
                    ת'רמה הם מעלים,
                    תשחק עם המילים
                    ככדור ביד עוללים,
                    תן קצת משלים
                    ואת המסר תשלים,

                    תכתוב מהלב
                    נוגה, כואב,
                    שמח או אוהב
                    העיקר מהלב,

                    אני באמת ניסיתי
                    מקווה שעזרתי,
                    ואם הצלחתי
                    את היעד הגשמתי...

                    arigold©

                    עדי 3ע מנותק
                    עדי 3ע מנותק
                    עדי 3
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2224

                    @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                    כולם אותי שואלים
                    תמיד אותי מבלבלים
                    איך כותבים שירים
                    איך אתם מצליחים,

                    אז פעם אחת ולתמיד
                    את הדברים אני אעמיד
                    למען תפסיקו להטריד
                    ואת זה תשנן ותתמיד,

                    תכתוב עם השראה
                    תכתוב עם מטרה,
                    שיר זה לא הקראה
                    זו עמדה סדורה,

                    שהכול יצא ברור
                    מי ברוך מי ארור,
                    שיבינו את הסיפור
                    שיבינו את השיעור,

                    שהכתיבה תהיה זורמת
                    את העין מושכת,
                    כדי שלא תהיה מגושמת
                    צריך שתהיה חותכת,

                    תקפיד על משקלים
                    ת'רמה הם מעלים,
                    תשחק עם המילים
                    ככדור ביד עוללים,
                    תן קצת משלים
                    ואת המסר תשלים,

                    תכתוב מהלב
                    נוגה, כואב,
                    שמח או אוהב
                    העיקר מהלב,

                    אני באמת ניסיתי
                    מקווה שעזרתי,
                    ואם הצלחתי
                    את היעד הגשמתי...

                    arigold©

                    וכמובן מעל הכל
                    עזרה משמיים
                    בילעדיה,
                    אין קמח- אין מים!
                    ואם לא בורא עולם-
                    אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                    מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                    שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
                    • עדי 3ע עדי 3

                      @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                      כולם אותי שואלים
                      תמיד אותי מבלבלים
                      איך כותבים שירים
                      איך אתם מצליחים,

                      אז פעם אחת ולתמיד
                      את הדברים אני אעמיד
                      למען תפסיקו להטריד
                      ואת זה תשנן ותתמיד,

                      תכתוב עם השראה
                      תכתוב עם מטרה,
                      שיר זה לא הקראה
                      זו עמדה סדורה,

                      שהכול יצא ברור
                      מי ברוך מי ארור,
                      שיבינו את הסיפור
                      שיבינו את השיעור,

                      שהכתיבה תהיה זורמת
                      את העין מושכת,
                      כדי שלא תהיה מגושמת
                      צריך שתהיה חותכת,

                      תקפיד על משקלים
                      ת'רמה הם מעלים,
                      תשחק עם המילים
                      ככדור ביד עוללים,
                      תן קצת משלים
                      ואת המסר תשלים,

                      תכתוב מהלב
                      נוגה, כואב,
                      שמח או אוהב
                      העיקר מהלב,

                      אני באמת ניסיתי
                      מקווה שעזרתי,
                      ואם הצלחתי
                      את היעד הגשמתי...

                      arigold©

                      וכמובן מעל הכל
                      עזרה משמיים
                      בילעדיה,
                      אין קמח- אין מים!
                      ואם לא בורא עולם-
                      אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                      שרה 99ש מנותק
                      שרה 99ש מנותק
                      שרה 99
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2225

                      כעסת על עצמך
                      על שדרשת רעתך
                      למה פגמת ביחסך
                      אל האנשים שאת אוהבת

                      השריטות שלך ניתבו
                      את דרכך בלבלו
                      לתקן לא נתנו
                      רק הרסו וקלקלו

                      נתת לעצמך דרור
                      קיטרת בכל משעול
                      התנהלת ב"הילחם או ברח"
                      ללא אפשרות טווח

                      חיית במצב הלא בריא
                      ללא שינוי מזהיר
                      הקשה עלייך את המציאות
                      רצית להימלט בסיבוב

                      הגיע רגע והתחיל תהליך
                      התעשתת מהסיוט המחליא
                      טווית דרך פעולה
                      להימנע מחזרה על הבעיה

                      מתפללת לאחד שבידו לעזור
                      להוציא מהשאול השחור
                      להבין גם כשאין א"א בנמצא
                      שמבחין בשקט שלפני הסערה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        איללוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2226

                        ספרי לי אחות
                        כיצד לרוץ, לשחות
                        ספרי לי אחותי
                        ואת זה אקח איתי
                        אדע לעוף רחוק,
                        לצלול עמוק עמוק

                        לא אל תלכי רחוק
                        זכרי לרוץ לקפוץ,
                        לא אל תלכי מהר
                        גם כך לא נאחר
                        לא אל תשחי עמוק
                        כאב בך זה יחרוץ
                        לא אל תלכי מהר
                        ואז אורך ינצוץ!

                        אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
                        זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

                        "אין בן אדם רע-
                        יש בן אדם שרע לו!!!"

                        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • א איללוש

                          ספרי לי אחות
                          כיצד לרוץ, לשחות
                          ספרי לי אחותי
                          ואת זה אקח איתי
                          אדע לעוף רחוק,
                          לצלול עמוק עמוק

                          לא אל תלכי רחוק
                          זכרי לרוץ לקפוץ,
                          לא אל תלכי מהר
                          גם כך לא נאחר
                          לא אל תשחי עמוק
                          כאב בך זה יחרוץ
                          לא אל תלכי מהר
                          ואז אורך ינצוץ!

                          אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
                          זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2227

                          יום יפה היום השמש זורחת
                          ואני מרגישה כאורחת
                          העננים בשמים כבר כמעט לבנים
                          ולהם יש מעט גוונים
                          אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
                          ופתאום רואה לצידי חילזון
                          מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
                          אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
                          אולי זה יעזור לי לחשוב
                          כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
                          בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
                          ולי ולעם ישראל הוא מורה
                          ללכת בדרכי האבות והאמהות
                          ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

                          רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • רות רפפורטר רות רפפורט

                            יום יפה היום השמש זורחת
                            ואני מרגישה כאורחת
                            העננים בשמים כבר כמעט לבנים
                            ולהם יש מעט גוונים
                            אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
                            ופתאום רואה לצידי חילזון
                            מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
                            אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
                            אולי זה יעזור לי לחשוב
                            כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
                            בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
                            ולי ולעם ישראל הוא מורה
                            ללכת בדרכי האבות והאמהות
                            ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2228
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2229

                              חודלת מברירות---

                              נמאס לי כבר לנסות-.
                              לשוב, בסוף לטעות.
                              "תראי את העתיד."
                              הוא מחכה לך בפינה.
                              אלוקים עוד יעיד.
                              עד מתי אני מחזיקה..

                              ושוב נופלת,
                              את הכאב אני מתחזקת.
                              שיהיה לו איפה להופיע.
                              כשהוא יגיע.אני יגיד לו:
                              שלחרטות שלו אין בי געגוע.

                              ואם ללבד שלי,
                              הוא יהיה האופציה,
                              אגיד שעשיתי כבר סלקציה.
                              ואם הוא לא מביא תועלת.
                              אז, על מי אני מבזבזת,
                              עמוד במחברת.

                              זה הוא-
                              שממלא אותי בריקנות.
                              עובד עלי במיומנות.
                              ואחרי זה קורא-
                              לרגשות שלי התמכרות.

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • כ מנותק
                                כ מנותק
                                כמה קל להיכנע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2230

                                יותר מידיי היינו עסוקים
                                בלהסתכל על האחרים
                                ולכן לא ראינו את עצמנו

                                וזאת אותה הגאווה
                                שגרמה לנו לדרוש מעצמנו
                                קצת יותר מידיי
                                אותה הגאווה
                                שתלינו את עצמנו בעצמנו
                                במקום לתלות הכל בקב''ה
                                ולהאמין בפשטות שהוא כל יכול

                                והגיע הזמן
                                שנבקש מהשם
                                שיוציא אותנו
                                מכל אותם שקרים
                                שבנינו לעצמנו
                                מכל אותן תקוות
                                שתלינו בעצמנו
                                הגיע הזמן שנבין
                                שהשם אוהב אותנו אמיתי
                                והוא לא בוחן אותנו
                                בהשוואה לאחרים
                                ואם באמת היינו מאמינים
                                שהכל אפשרי
                                היינו מקבלים הכל
                                כי נעלמה ממנו הידיעה
                                שבסך הכל מגיע לנו טוב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                                • כמעט מפורסמתכ מנותק
                                  כמעט מפורסמתכ מנותק
                                  כמעט מפורסמת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2231

                                  לחכות.

                                  חיכיתי שתסתיים המשמרת
                                  שהחבילה מחול כבר תגיע
                                  שאמא תצייר לי שער במחברת
                                  חיכיתי שיתחלף הצבע ברקיע

                                  חיכיתי שאבא יחזור בלילה
                                  שלא אשאר לבד.
                                  חיכיתי שתיגמר השנה כבר אינשאללה,
                                  חיכיתי לעבור לחדר ממד.

                                  אני עדיין מחכה לטוב שיבוא
                                  שתיגמר כבר התקופה הזאת לעד
                                  שאכנס כבר ללובי, עד מתי במבוא
                                  אשאר מחכה לי בדד.

                                  אני עדיין מחכה לאהוב את עצמי
                                  ולהגשים חלום ישן.
                                  אני עדיין מחכה לומר את שמי
                                  בחיוך אמיתי של נאמבר וואן.

                                  אני תמיד אחכה לסליחה אמיתית
                                  על צלקות, על דמעות, על שנאה.
                                  לעולם אחכה מהדמות הראשית
                                  להתנצלות על שנים בלי שינה.

                                  לחכות זה קשה, זה כואב ומתיש
                                  במיוחד כשלא רואים תאופק
                                  אך לחכות זה לחיות, להיות, להרגיש
                                  זו תקווה שבזכותה יש לי דופק.

                                  "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                                  https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2232

                                    מנסה להתחבר לנשמה שלי
                                    ולא, לא מתוך רגש שלילי
                                    בא לי להיות קצת נורמאלית
                                    נמאס לי תמיד להיות מקורית
                                    שונה מכולם, אחרת מידי
                                    עמוקה אולי טיפשה ודאי
                                    די נמאס לי שאני כאילו קלילה
                                    ת'כלס לוקחת ת'חיים קשה
                                    מנסה להתחבר לדקה לנשמה
                                    אבל היצר שלי לא מרשה
                                    ולמה אני צריכה לשמוע לו?
                                    בא לי כבר להגיד לו לא
                                    כל החיים ניסיתי מספיק
                                    בא לי כבר אותו להדחיק
                                    אולי אפילו להצליח להרחיק
                                    ואז להתחבר לכאב עם ממתיק
                                    להגיד שניצחתי אותו
                                    החיים שלי זה לא בשבילו

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • התאומהה מנותק
                                      התאומהה מנותק
                                      התאומה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2233

                                      זה מלחמת אחים
                                      מה שיש בלב שלו
                                      מלחמת הפכים
                                      משהו לא ברור בו

                                      היצר האדיש הזה
                                      שחונק אותו, כובל
                                      והוא שנדחף לקצה
                                      שוב נופל ומתבלבל

                                      ולעומת זאת יש בו גם טוב
                                      קול שקורא לו לא לעזוב
                                      בוטח בו צועק שיש בו כוחות
                                      ושלא ישמע לאלף הפרכות

                                      והוא שם לבד
                                      עם מלחמה סוערת
                                      בנאדם מיוחד
                                      בנפש נפתלת

                                      והוא שם לבד
                                      נקרע בין יצרים
                                      מחפש האחד
                                      שיתקן הקרעים

                                      אולי ימצא היום...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אריה 93
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה 93
                                        #2234

                                        הַנַּחַל שֶׁלִּי
                                        אַכְזָב,
                                        בָּאתִי לְהַבִּיט בּוֹ
                                        אֲבָל הוּא
                                        יָבֵשׁ עַכְשָׁו,
                                        לוּ הָיָה נוֹבֵעַ
                                        הָיִיתִי זוֹרֵם אִתּוֹ
                                        וְשׁוֹטֵף מִמֶּנִּי
                                        הַכֹּל,
                                        אַךְ הוּא אֵינֶנּוּ
                                        וְרַק אֲבָנִים כְּבֵדוֹת
                                        הִשְׁאִיר
                                        וּבַת קוֹל,
                                        וְהִיא
                                        מְהַדְהֶדֶת אֶת
                                        זַעֲקָתִי,
                                        וְהָרוּחַ
                                        לוֹחֶשֶׁת
                                        אֶת תְּפִלָּתִי,
                                        שֶׁיִּשְׁטֹף שׁוּב
                                        פָּנִים יְגֵעוֹת
                                        מַעְיַן פְּלָאִים
                                        מְקוֹר הַדְּמָעוֹת

                                        יש לי איזה מחסום כתיבה בימים האחרונים, השיר הזה שכתבתי בעבר מבטא את ההרגשה הזאת. מעניין אם תזדהו

                                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        12
                                        • איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                          #2235

                                          הי חברתי האהובה
                                          סורי על הבוטות
                                          את חיה בבועה
                                          זאת המציאות

                                          אין לי בעיה שתעופי
                                          אם זה טוב לך אז שתיהני
                                          אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                                          את חיה בסרט אחותי

                                          בנית לך עתיד לוהט
                                          הדמיון עלייך מזמן שולט
                                          את בטוחה שאת סופר נחשקת
                                          רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                                          אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                                          את מותק, אבל זה לא קשור
                                          את חיה את חייך רק בדמיון
                                          אל חייך יש לך בקושי קישור

                                          תצאי מהסרט נשמה
                                          את נתקעת בגללו במקום
                                          אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                                          תצבעי לך עתיד וחלום?

                                          זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                                          יש שני סוגי מוזיקה-
                                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                          Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול