דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2232

    מנסה להתחבר לנשמה שלי
    ולא, לא מתוך רגש שלילי
    בא לי להיות קצת נורמאלית
    נמאס לי תמיד להיות מקורית
    שונה מכולם, אחרת מידי
    עמוקה אולי טיפשה ודאי
    די נמאס לי שאני כאילו קלילה
    ת'כלס לוקחת ת'חיים קשה
    מנסה להתחבר לדקה לנשמה
    אבל היצר שלי לא מרשה
    ולמה אני צריכה לשמוע לו?
    בא לי כבר להגיד לו לא
    כל החיים ניסיתי מספיק
    בא לי כבר אותו להדחיק
    אולי אפילו להצליח להרחיק
    ואז להתחבר לכאב עם ממתיק
    להגיד שניצחתי אותו
    החיים שלי זה לא בשבילו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • התאומהה מנותק
      התאומהה מנותק
      התאומה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2233

      זה מלחמת אחים
      מה שיש בלב שלו
      מלחמת הפכים
      משהו לא ברור בו

      היצר האדיש הזה
      שחונק אותו, כובל
      והוא שנדחף לקצה
      שוב נופל ומתבלבל

      ולעומת זאת יש בו גם טוב
      קול שקורא לו לא לעזוב
      בוטח בו צועק שיש בו כוחות
      ושלא ישמע לאלף הפרכות

      והוא שם לבד
      עם מלחמה סוערת
      בנאדם מיוחד
      בנפש נפתלת

      והוא שם לבד
      נקרע בין יצרים
      מחפש האחד
      שיתקן הקרעים

      אולי ימצא היום...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • א מנותק
        א מנותק
        אריה 93
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה 93
        #2234

        הַנַּחַל שֶׁלִּי
        אַכְזָב,
        בָּאתִי לְהַבִּיט בּוֹ
        אֲבָל הוּא
        יָבֵשׁ עַכְשָׁו,
        לוּ הָיָה נוֹבֵעַ
        הָיִיתִי זוֹרֵם אִתּוֹ
        וְשׁוֹטֵף מִמֶּנִּי
        הַכֹּל,
        אַךְ הוּא אֵינֶנּוּ
        וְרַק אֲבָנִים כְּבֵדוֹת
        הִשְׁאִיר
        וּבַת קוֹל,
        וְהִיא
        מְהַדְהֶדֶת אֶת
        זַעֲקָתִי,
        וְהָרוּחַ
        לוֹחֶשֶׁת
        אֶת תְּפִלָּתִי,
        שֶׁיִּשְׁטֹף שׁוּב
        פָּנִים יְגֵעוֹת
        מַעְיַן פְּלָאִים
        מְקוֹר הַדְּמָעוֹת

        יש לי איזה מחסום כתיבה בימים האחרונים, השיר הזה שכתבתי בעבר מבטא את ההרגשה הזאת. מעניין אם תזדהו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        12
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #2235

          הי חברתי האהובה
          סורי על הבוטות
          את חיה בבועה
          זאת המציאות

          אין לי בעיה שתעופי
          אם זה טוב לך אז שתיהני
          אבל בא לי להגיד לך דוגרי
          את חיה בסרט אחותי

          בנית לך עתיד לוהט
          הדמיון עלייך מזמן שולט
          את בטוחה שאת סופר נחשקת
          רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

          אוי נו באמת, תגבירי הגיון
          את מותק, אבל זה לא קשור
          את חיה את חייך רק בדמיון
          אל חייך יש לך בקושי קישור

          תצאי מהסרט נשמה
          את נתקעת בגללו במקום
          אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
          תצבעי לך עתיד וחלום?

          זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

          יש שני סוגי מוזיקה-
          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

          Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • צ'רלס פייפרצ מנותק
            צ'רלס פייפרצ מנותק
            צ'רלס פייפר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2236

            נפש של אמן
            מבולבלת
            חי עם שטן
            מכורבלת
            משורבטת
            על לב חצוי
            רגשות מעיקים
            חלומות שהתגשמו
            מול זכרונות ביעותים
            נפש אמן
            נפש מיוחדת
            חיה כאן
            במציאות אחרת
            רגישה
            מרגישה
            בקיצוניות
            את האיזון
            בין הנורמלי
            לשפיות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • איזה קטעא איזה קטע

              הי חברתי האהובה
              סורי על הבוטות
              את חיה בבועה
              זאת המציאות

              אין לי בעיה שתעופי
              אם זה טוב לך אז שתיהני
              אבל בא לי להגיד לך דוגרי
              את חיה בסרט אחותי

              בנית לך עתיד לוהט
              הדמיון עלייך מזמן שולט
              את בטוחה שאת סופר נחשקת
              רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

              אוי נו באמת, תגבירי הגיון
              את מותק, אבל זה לא קשור
              את חיה את חייך רק בדמיון
              אל חייך יש לך בקושי קישור

              תצאי מהסרט נשמה
              את נתקעת בגללו במקום
              אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
              תצבעי לך עתיד וחלום?

              זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

              Avital 2A מנותק
              Avital 2A מנותק
              Avital 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2237
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2238

                מחר יש חג
                וכולם מכינים
                מאכלי חלב
                כל כך טעימים

                ואני שואלת
                למה משקיעים
                כל כך הרבה בהלת
                ומאכלים מורכבים

                איזה מוזרים כולם
                סך הכל, אפשר לחשוב
                החג כולה יום אחד
                מתכונננים כאילו הוא-"שבועות"

                בדיחה,
                למי שלא הבין...
                😉

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • שיר 5ש מנותק
                  שיר 5ש מנותק
                  שיר 5
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2239

                  שמעתי הרצאות הקשבתי לשיעורים
                  כאלו שמדברים על קדושת החיים
                  שאבין, שאדע, והעיקר שאפנים
                  שחיי כאן לא סתם שווים
                  הלב לא מרגיש את מה ששומעים
                  השכל לא מבין את מה שמרגישים
                  ואני בתווך כמו בת תשעים
                  לא מצליחה שום דבר להגשים
                  מכינה תוכנית כותבת לי תרשים
                  כזה שיגרום לי מחר להשכים
                  לנסות לקום עם כוחות מחודשים
                  להצליח לנסוק, להגיע למרומים
                  אבל החיים מורכבים כפליים
                  מוצאת את עצמי מתנהלת בעצלתיים
                  אח"כ יורדת שלב או שניים
                  מנסה להחזיק, נאחזת בשיניים
                  מבינה שאין סיכוי, מקפלת ברכיים
                  אבל הלב צועק, שורט בציפורניים
                  רוצה לעלות, לא מצליח בינתיים
                  וה' שולח לי אז מלאכים
                  שאותי מחזקים, מרימים ואוהבים
                  את דימויי העצמי מחזקים
                  נותנים לי יד ולוחשים
                  את נמצאת בצבא מילואים
                  ממש בקרב על החיים
                  יש לך כוחות לנצח אויבים
                  כי המפקד לא בחר בסתם חיילים
                  רק בכאלה שבסוף חוזרים
                  וכתפיהם במדליות של זהב מעוטרים.

                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מא1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2240

                    בס"ד

                    אִמָּהּ שֶׁל מַלְכוּת-👑

                    את-
                    אִמָּהּ של מלכות,
                    הנחלת לכולם שייכות
                    בחובה שהיא זכות,
                    לנישא גם לפָּחוּת.

                    היטבת-
                    מראשון ועד אחרון- חסדך
                    נתת את נפשך וכל מאודך,
                    "אל אשר תלכי אלך"
                    לא חשבת כלל על עצמך.

                    וזכית-
                    בשרשרת של דורות מלוכה
                    ולצדו של מלך בימי המנוחה,
                    כן, על פני המים- שלח לחמך
                    הכל חוזר, תיווכח בעצמך!!!

                    "יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית"🙃
                    שנזכה לעשות רק טוב!❤

                    משפט לחיים-💕
                    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • שבור אורש מנותק
                      שבור אורש מנותק
                      שבור אור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2241

                      שיר שנאה לעולם

                      עולם דפוק עולם מקולל
                      היש בך אדם שנגאל
                      עולם עכור עולם מקולקל
                      אם היה בטח לא שרד

                      ראיתי פעם אדם שמח
                      הוא נראה כשיכור מוכה סנוורים
                      עף עם בלון שהלך והתנפח
                      עד שהתפוצץ והתנפץ לרסיסים

                      ראיתי גם אדם שלו
                      לא בורח לא רודף
                      חשב לבלות כך את ימיו
                      אך גם הוא במערבולת נשטף

                      עולם דפוק עולם מקולל
                      אי אפשר לחיות איתך בכלל
                      עולם עכור עולם מקולקל
                      אני עוזב אותך וטס לחלל

                      אולי ראיתי פעם שמחה אמיתית
                      במצהלות השמחה של ילדים
                      ושבתי והבנתי הסיבה היחידית
                      הם איתך עולם רק קצת שנים

                      אין קיום לתום אצלך
                      אין קיום לאמת
                      רק שהאדם חייב לו חברה
                      לכן נפש כל נהרסת

                      עולם דפוק עולם מקולל
                      מתי תשתנה אם בכלל תוכל
                      עולם עכור עולם מקולקל
                      תפסיק להוליך עצמך שולל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • הראל 1ה מנותק
                        הראל 1ה מנותק
                        הראל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2242

                        הסתכלתי סביבי
                        ראיתי עולם
                        עולם יפה
                        עולם שיש בו בני אדם
                        בני אדם שרוצים
                        נופלים
                        קמים
                        לא הבנתי שהם רק מנסים
                        להיות אותו דבר
                        להיות חלק מכולם
                        רציתי להיות כמוהם
                        כמו כולם
                        חשבתי כך
                        אני אשאר
                        לא אשתנה
                        חשבתי למה לי
                        לנסות להתחדש
                        להיות אחר
                        שונה
                        אבל כשחשבתי
                        הבנתי
                        ראיתי עולם של פחדנים
                        של חקיניים
                        עולם שבו האנשים
                        לא מתאמצים
                        לא מנסים
                        להיות עצמם
                        מי שהם באמת
                        הולכים עיוורים
                        החלטתי אני לא יהיה כמוהם
                        כמו כולם
                        אני אשתנה
                        אני אתאמץ
                        להיות עצמי
                        להיות אמיתי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אריה 93
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2243
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2244
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                              #2245

                              עקרת הבית
                              מלהטטת כעט
                              בין הבשרי לחלבי
                              בין הגבינות ולבשרים
                              לדאוג לבנות לבנים
                              לכל האורחים
                              לתלמידי החכמים
                              שהולכים ללמוד בלילה
                              לא לישון חלילה
                              חג לבן ומלבלב
                              שיהיה רק שמח בלב
                              תמיד!

                              הייתי חייבת לקחת פסק זמן ולשחרר משהו לחג

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • יואלי דיקמןי מנותק
                                יואלי דיקמןי מנותק
                                יואלי דיקמן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2246
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2247

                                  לחשתי לעצמי זה עוד יעבור
                                  מחדירה ללב שלי אתה גיבור
                                  עוד רגע קטן והכל ייגמר
                                  תחזיק חזק אל תישבר

                                  את עצמי ניסיתי לנחם
                                  עם הייצר הפסקתי להילחם
                                  ידעתי שהכל לזיכרון יישאר
                                  בטוחה שעוד אגיד שזה עבר מהר

                                  שומעת מוזיקה כדי לגבור על הפעימות
                                  מנחמת את הלב עם עוד כמה מנגינות
                                  יודעת שרק דבר אחד יעזור- התפילות
                                  ומה שישטוף את הכאב מהלב- הדמעות

                                  ומביטה לעצמי לעבר הכוכבים
                                  יודעת ששום דבר לא יעזור אולי המילים
                                  מחזיקה חזק בפנים כדי לא ליפול
                                  מאמינה שעוד יהיה טוב כי הלב שלי גדול!

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  11
                                  • התאומהה מנותק
                                    התאומהה מנותק
                                    התאומה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי התאומה
                                    #2248

                                    נפש מדממת
                                    מחשבת את קיצה
                                    חושבת מה כעת
                                    מתי תמצא היציאה

                                    נפש מצולקת
                                    פצועה מרוב קרבות
                                    חושבת אולי לסגת
                                    לא רוצה עוד מלחמות

                                    שלוםם
                                    שלוםם
                                    שלוםםםםםםםםםםםםםם
                                    הוא מופיע בחלום
                                    שורף אותו כל יום
                                    הוא מייחל כבר לשלום
                                    אולי יבוא היום?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • יואלי דיקמןי מנותק
                                      יואלי דיקמןי מנותק
                                      יואלי דיקמן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
                                      #2249

                                      השיר הזה יעיף תרחבה

                                      מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                                      תרימו לחתן ידים גבוה

                                      ולכלה תרימו קולהלה

                                      זה עכשיו עלה לי בראש

                                      יצא יפה?

                                      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                                      • נוודנ מנותק
                                        נוודנ מנותק
                                        נווד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                        #2250
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                                          השיר הזה יעיף תרחבה

                                          מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                                          תרימו לחתן ידים גבוה

                                          ולכלה תרימו קולהלה

                                          זה עכשיו עלה לי בראש

                                          יצא יפה?

                                          שרה 99ש מנותק
                                          שרה 99ש מנותק
                                          שרה 99
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2251

                                          לחץ חזק משדר למח
                                          חרוט כל מה שצורח
                                          אל תדחה את הכתיבה
                                          פן תברח ההשראה

                                          מנסה לכתוב ערטילאי
                                          אך הלב רוצה רק ישיר
                                          לא מוכן להצטחצח במילים
                                          אלא להעביר מסרים מציאותיים

                                          כופה עליו מטאפורות
                                          לא עובד באלגוריות
                                          חייב רק רגשות צולפים
                                          כותבים את האמת בפנים

                                          בשעות לא שעות
                                          כשהמוד מסרב לפרוש
                                          רק לרשום חיים שלמים
                                          מקופלים בתוך שירים

                                          חפצה להנציח עוד מתנות
                                          שאלוקים שולח בדמות נסיונות
                                          זוכרת שהנשמה התחננה למירוק
                                          שהפגמים ימחקו בלי להותיר סימון

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול