דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
    #2235

    הי חברתי האהובה
    סורי על הבוטות
    את חיה בבועה
    זאת המציאות

    אין לי בעיה שתעופי
    אם זה טוב לך אז שתיהני
    אבל בא לי להגיד לך דוגרי
    את חיה בסרט אחותי

    בנית לך עתיד לוהט
    הדמיון עלייך מזמן שולט
    את בטוחה שאת סופר נחשקת
    רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

    אוי נו באמת, תגבירי הגיון
    את מותק, אבל זה לא קשור
    את חיה את חייך רק בדמיון
    אל חייך יש לך בקושי קישור

    תצאי מהסרט נשמה
    את נתקעת בגללו במקום
    אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
    תצבעי לך עתיד וחלום?

    זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

    יש שני סוגי מוזיקה-
    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

    Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • צ'רלס פייפרצ מנותק
      צ'רלס פייפרצ מנותק
      צ'רלס פייפר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2236

      נפש של אמן
      מבולבלת
      חי עם שטן
      מכורבלת
      משורבטת
      על לב חצוי
      רגשות מעיקים
      חלומות שהתגשמו
      מול זכרונות ביעותים
      נפש אמן
      נפש מיוחדת
      חיה כאן
      במציאות אחרת
      רגישה
      מרגישה
      בקיצוניות
      את האיזון
      בין הנורמלי
      לשפיות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • איזה קטעא איזה קטע

        הי חברתי האהובה
        סורי על הבוטות
        את חיה בבועה
        זאת המציאות

        אין לי בעיה שתעופי
        אם זה טוב לך אז שתיהני
        אבל בא לי להגיד לך דוגרי
        את חיה בסרט אחותי

        בנית לך עתיד לוהט
        הדמיון עלייך מזמן שולט
        את בטוחה שאת סופר נחשקת
        רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

        אוי נו באמת, תגבירי הגיון
        את מותק, אבל זה לא קשור
        את חיה את חייך רק בדמיון
        אל חייך יש לך בקושי קישור

        תצאי מהסרט נשמה
        את נתקעת בגללו במקום
        אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
        תצבעי לך עתיד וחלום?

        זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

        Avital 2A מנותק
        Avital 2A מנותק
        Avital 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2237
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2238

          מחר יש חג
          וכולם מכינים
          מאכלי חלב
          כל כך טעימים

          ואני שואלת
          למה משקיעים
          כל כך הרבה בהלת
          ומאכלים מורכבים

          איזה מוזרים כולם
          סך הכל, אפשר לחשוב
          החג כולה יום אחד
          מתכונננים כאילו הוא-"שבועות"

          בדיחה,
          למי שלא הבין...
          😉

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • שיר 5ש מנותק
            שיר 5ש מנותק
            שיר 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2239

            שמעתי הרצאות הקשבתי לשיעורים
            כאלו שמדברים על קדושת החיים
            שאבין, שאדע, והעיקר שאפנים
            שחיי כאן לא סתם שווים
            הלב לא מרגיש את מה ששומעים
            השכל לא מבין את מה שמרגישים
            ואני בתווך כמו בת תשעים
            לא מצליחה שום דבר להגשים
            מכינה תוכנית כותבת לי תרשים
            כזה שיגרום לי מחר להשכים
            לנסות לקום עם כוחות מחודשים
            להצליח לנסוק, להגיע למרומים
            אבל החיים מורכבים כפליים
            מוצאת את עצמי מתנהלת בעצלתיים
            אח"כ יורדת שלב או שניים
            מנסה להחזיק, נאחזת בשיניים
            מבינה שאין סיכוי, מקפלת ברכיים
            אבל הלב צועק, שורט בציפורניים
            רוצה לעלות, לא מצליח בינתיים
            וה' שולח לי אז מלאכים
            שאותי מחזקים, מרימים ואוהבים
            את דימויי העצמי מחזקים
            נותנים לי יד ולוחשים
            את נמצאת בצבא מילואים
            ממש בקרב על החיים
            יש לך כוחות לנצח אויבים
            כי המפקד לא בחר בסתם חיילים
            רק בכאלה שבסוף חוזרים
            וכתפיהם במדליות של זהב מעוטרים.

            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
            ופתאום אתה שוכח מי אתה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מא1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2240

              בס"ד

              אִמָּהּ שֶׁל מַלְכוּת-👑

              את-
              אִמָּהּ של מלכות,
              הנחלת לכולם שייכות
              בחובה שהיא זכות,
              לנישא גם לפָּחוּת.

              היטבת-
              מראשון ועד אחרון- חסדך
              נתת את נפשך וכל מאודך,
              "אל אשר תלכי אלך"
              לא חשבת כלל על עצמך.

              וזכית-
              בשרשרת של דורות מלוכה
              ולצדו של מלך בימי המנוחה,
              כן, על פני המים- שלח לחמך
              הכל חוזר, תיווכח בעצמך!!!

              "יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית"🙃
              שנזכה לעשות רק טוב!❤

              משפט לחיים-💕
              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • שבור אורש מנותק
                שבור אורש מנותק
                שבור אור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2241

                שיר שנאה לעולם

                עולם דפוק עולם מקולל
                היש בך אדם שנגאל
                עולם עכור עולם מקולקל
                אם היה בטח לא שרד

                ראיתי פעם אדם שמח
                הוא נראה כשיכור מוכה סנוורים
                עף עם בלון שהלך והתנפח
                עד שהתפוצץ והתנפץ לרסיסים

                ראיתי גם אדם שלו
                לא בורח לא רודף
                חשב לבלות כך את ימיו
                אך גם הוא במערבולת נשטף

                עולם דפוק עולם מקולל
                אי אפשר לחיות איתך בכלל
                עולם עכור עולם מקולקל
                אני עוזב אותך וטס לחלל

                אולי ראיתי פעם שמחה אמיתית
                במצהלות השמחה של ילדים
                ושבתי והבנתי הסיבה היחידית
                הם איתך עולם רק קצת שנים

                אין קיום לתום אצלך
                אין קיום לאמת
                רק שהאדם חייב לו חברה
                לכן נפש כל נהרסת

                עולם דפוק עולם מקולל
                מתי תשתנה אם בכלל תוכל
                עולם עכור עולם מקולקל
                תפסיק להוליך עצמך שולל

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • הראל 1ה מנותק
                  הראל 1ה מנותק
                  הראל 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2242

                  הסתכלתי סביבי
                  ראיתי עולם
                  עולם יפה
                  עולם שיש בו בני אדם
                  בני אדם שרוצים
                  נופלים
                  קמים
                  לא הבנתי שהם רק מנסים
                  להיות אותו דבר
                  להיות חלק מכולם
                  רציתי להיות כמוהם
                  כמו כולם
                  חשבתי כך
                  אני אשאר
                  לא אשתנה
                  חשבתי למה לי
                  לנסות להתחדש
                  להיות אחר
                  שונה
                  אבל כשחשבתי
                  הבנתי
                  ראיתי עולם של פחדנים
                  של חקיניים
                  עולם שבו האנשים
                  לא מתאמצים
                  לא מנסים
                  להיות עצמם
                  מי שהם באמת
                  הולכים עיוורים
                  החלטתי אני לא יהיה כמוהם
                  כמו כולם
                  אני אשתנה
                  אני אתאמץ
                  להיות עצמי
                  להיות אמיתי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אריה 93
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2243
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2244
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                        #2245

                        עקרת הבית
                        מלהטטת כעט
                        בין הבשרי לחלבי
                        בין הגבינות ולבשרים
                        לדאוג לבנות לבנים
                        לכל האורחים
                        לתלמידי החכמים
                        שהולכים ללמוד בלילה
                        לא לישון חלילה
                        חג לבן ומלבלב
                        שיהיה רק שמח בלב
                        תמיד!

                        הייתי חייבת לקחת פסק זמן ולשחרר משהו לחג

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • יואלי דיקמןי מנותק
                          יואלי דיקמןי מנותק
                          יואלי דיקמן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2246
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2247

                            לחשתי לעצמי זה עוד יעבור
                            מחדירה ללב שלי אתה גיבור
                            עוד רגע קטן והכל ייגמר
                            תחזיק חזק אל תישבר

                            את עצמי ניסיתי לנחם
                            עם הייצר הפסקתי להילחם
                            ידעתי שהכל לזיכרון יישאר
                            בטוחה שעוד אגיד שזה עבר מהר

                            שומעת מוזיקה כדי לגבור על הפעימות
                            מנחמת את הלב עם עוד כמה מנגינות
                            יודעת שרק דבר אחד יעזור- התפילות
                            ומה שישטוף את הכאב מהלב- הדמעות

                            ומביטה לעצמי לעבר הכוכבים
                            יודעת ששום דבר לא יעזור אולי המילים
                            מחזיקה חזק בפנים כדי לא ליפול
                            מאמינה שעוד יהיה טוב כי הלב שלי גדול!

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            11
                            • התאומהה מנותק
                              התאומהה מנותק
                              התאומה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי התאומה
                              #2248

                              נפש מדממת
                              מחשבת את קיצה
                              חושבת מה כעת
                              מתי תמצא היציאה

                              נפש מצולקת
                              פצועה מרוב קרבות
                              חושבת אולי לסגת
                              לא רוצה עוד מלחמות

                              שלוםם
                              שלוםם
                              שלוםםםםםםםםםםםםםם
                              הוא מופיע בחלום
                              שורף אותו כל יום
                              הוא מייחל כבר לשלום
                              אולי יבוא היום?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • יואלי דיקמןי מנותק
                                יואלי דיקמןי מנותק
                                יואלי דיקמן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
                                #2249

                                השיר הזה יעיף תרחבה

                                מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                                תרימו לחתן ידים גבוה

                                ולכלה תרימו קולהלה

                                זה עכשיו עלה לי בראש

                                יצא יפה?

                                שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                                • נוודנ מנותק
                                  נוודנ מנותק
                                  נווד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                  #2250
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                                    השיר הזה יעיף תרחבה

                                    מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                                    תרימו לחתן ידים גבוה

                                    ולכלה תרימו קולהלה

                                    זה עכשיו עלה לי בראש

                                    יצא יפה?

                                    שרה 99ש מנותק
                                    שרה 99ש מנותק
                                    שרה 99
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2251

                                    לחץ חזק משדר למח
                                    חרוט כל מה שצורח
                                    אל תדחה את הכתיבה
                                    פן תברח ההשראה

                                    מנסה לכתוב ערטילאי
                                    אך הלב רוצה רק ישיר
                                    לא מוכן להצטחצח במילים
                                    אלא להעביר מסרים מציאותיים

                                    כופה עליו מטאפורות
                                    לא עובד באלגוריות
                                    חייב רק רגשות צולפים
                                    כותבים את האמת בפנים

                                    בשעות לא שעות
                                    כשהמוד מסרב לפרוש
                                    רק לרשום חיים שלמים
                                    מקופלים בתוך שירים

                                    חפצה להנציח עוד מתנות
                                    שאלוקים שולח בדמות נסיונות
                                    זוכרת שהנשמה התחננה למירוק
                                    שהפגמים ימחקו בלי להותיר סימון

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי גולד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2252

                                      תפארת המליצה

                                      אכתוב זאת המליצה,
                                      כדי לתת נעיצה,
                                      ברגשי גיל ודיצה,
                                      אשר מתוך ליבי פצעה,

                                      בלשון פיוטית ונרגשת,
                                      בשפה מלוטשת,
                                      אשר בי מרחשת,
                                      אתאר כל צבעי הקשת,

                                      אשר יחדיו מרכיבים,
                                      בצישטול מהווים,
                                      חיים מלבבים,
                                      של אחד היצורים השווים,

                                      בשעות הקטנות, רוחש-
                                      פעילויות, מקושש-
                                      חוויות, מתרגש-
                                      משטויות, עליו מילחש-
                                      ילד מסתורי אש,

                                      רעיונותיו מוזרים,
                                      משובותיו נעורים,
                                      מדבר לשיעורים,
                                      מאכילנו מרורים,

                                      אתן לך דוגמא,
                                      של מעשה גוזמא,
                                      שתיתן לך טעימה,
                                      למציאות העגומה,

                                      באיזה יום בהיר,
                                      נכנסתי לחדרי הזעיר,
                                      ואני קולט במבט מהיר,
                                      דבר מה שאינו נהיר,

                                      בלגן אדיר, סיגרייתי-
                                      מפורקת, לעומתי-
                                      מחייכת, נשמתי-
                                      מתעופפת, והוא תכליתי-
                                      זוז יש כאן משהו בעייתי,

                                      ברגים ברינה יגילו,
                                      חוטים לשיר יחלו,
                                      וכמובן אלו ואלו,
                                      מעגלים על הריצפה ינהלו,

                                      אללי לי, יאוש מוחלט,
                                      ליבי באחת,
                                      לרצפה נחת,
                                      קריסה רבתי לזמן מועט,

                                      arigold©

                                      זה שיר שכתבתי פעם לחבר שמתאר את אישיותו, אבל גם מי שלא מכיר אותו יהנה לקרוא את זה, לא?

                                      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • כ מנותק
                                        כ מנותק
                                        כמה קל להיכנע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2253

                                        והילד ההוא
                                        שאהב
                                        אקשן מלחמה
                                        טילים ועשן
                                        וכל מיני משחקים
                                        בחרבות

                                        פתאום הוא גדל
                                        ומתפקח,

                                        ואז בעצם יש סדקים
                                        בכל הסיפור הזה
                                        שהוא מתחיל
                                        לשאול את עצמו
                                        מי הוא

                                        והוא יודע
                                        שזה משהו גדול
                                        אבל לא מעבר
                                        למציאות שלו

                                        והבמה היא
                                        כולה שלו
                                        והוא מפה יתחיל
                                        לאט לאט לבנות
                                        אמת אמיתית

                                        ולהודות
                                        באותה המילה
                                        שקוראים לה
                                        -טעיתי-

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • הללויהה מנותק
                                          הללויהה מנותק
                                          הללויה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2254

                                          אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

                                          שוק העבדים

                                          הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
                                          בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
                                          אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
                                          איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
                                          ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
                                          לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
                                          אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
                                          מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
                                          ואתה - (פזמון)
                                          לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                                          לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                                          מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                                          כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                                          בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
                                          [בית שני]
                                          יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
                                          אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
                                          וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
                                          אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
                                          חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
                                          תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
                                          מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
                                          סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
                                          אתה - (פזמון:)
                                          לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                                          לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                                          מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                                          כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                                          בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

                                          ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
                                          על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
                                          ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
                                          בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
                                          אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
                                          אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
                                          והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
                                          כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
                                          ואתה - (פזמון)
                                          או נמוך או גבוה או לא בגיל.
                                          גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
                                          אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
                                          למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
                                          וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

                                          [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
                                          אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🤞
                                          23

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול