דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כמעט מפורסמתכ מנותק
    כמעט מפורסמתכ מנותק
    כמעט מפורסמת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2231

    לחכות.

    חיכיתי שתסתיים המשמרת
    שהחבילה מחול כבר תגיע
    שאמא תצייר לי שער במחברת
    חיכיתי שיתחלף הצבע ברקיע

    חיכיתי שאבא יחזור בלילה
    שלא אשאר לבד.
    חיכיתי שתיגמר השנה כבר אינשאללה,
    חיכיתי לעבור לחדר ממד.

    אני עדיין מחכה לטוב שיבוא
    שתיגמר כבר התקופה הזאת לעד
    שאכנס כבר ללובי, עד מתי במבוא
    אשאר מחכה לי בדד.

    אני עדיין מחכה לאהוב את עצמי
    ולהגשים חלום ישן.
    אני עדיין מחכה לומר את שמי
    בחיוך אמיתי של נאמבר וואן.

    אני תמיד אחכה לסליחה אמיתית
    על צלקות, על דמעות, על שנאה.
    לעולם אחכה מהדמות הראשית
    להתנצלות על שנים בלי שינה.

    לחכות זה קשה, זה כואב ומתיש
    במיוחד כשלא רואים תאופק
    אך לחכות זה לחיות, להיות, להרגיש
    זו תקווה שבזכותה יש לי דופק.

    "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
    https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • זאת אני 0ז מנותק
      זאת אני 0ז מנותק
      זאת אני 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2232

      מנסה להתחבר לנשמה שלי
      ולא, לא מתוך רגש שלילי
      בא לי להיות קצת נורמאלית
      נמאס לי תמיד להיות מקורית
      שונה מכולם, אחרת מידי
      עמוקה אולי טיפשה ודאי
      די נמאס לי שאני כאילו קלילה
      ת'כלס לוקחת ת'חיים קשה
      מנסה להתחבר לדקה לנשמה
      אבל היצר שלי לא מרשה
      ולמה אני צריכה לשמוע לו?
      בא לי כבר להגיד לו לא
      כל החיים ניסיתי מספיק
      בא לי כבר אותו להדחיק
      אולי אפילו להצליח להרחיק
      ואז להתחבר לכאב עם ממתיק
      להגיד שניצחתי אותו
      החיים שלי זה לא בשבילו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • התאומהה מנותק
        התאומהה מנותק
        התאומה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2233

        זה מלחמת אחים
        מה שיש בלב שלו
        מלחמת הפכים
        משהו לא ברור בו

        היצר האדיש הזה
        שחונק אותו, כובל
        והוא שנדחף לקצה
        שוב נופל ומתבלבל

        ולעומת זאת יש בו גם טוב
        קול שקורא לו לא לעזוב
        בוטח בו צועק שיש בו כוחות
        ושלא ישמע לאלף הפרכות

        והוא שם לבד
        עם מלחמה סוערת
        בנאדם מיוחד
        בנפש נפתלת

        והוא שם לבד
        נקרע בין יצרים
        מחפש האחד
        שיתקן הקרעים

        אולי ימצא היום...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • א מנותק
          א מנותק
          אריה 93
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה 93
          #2234

          הַנַּחַל שֶׁלִּי
          אַכְזָב,
          בָּאתִי לְהַבִּיט בּוֹ
          אֲבָל הוּא
          יָבֵשׁ עַכְשָׁו,
          לוּ הָיָה נוֹבֵעַ
          הָיִיתִי זוֹרֵם אִתּוֹ
          וְשׁוֹטֵף מִמֶּנִּי
          הַכֹּל,
          אַךְ הוּא אֵינֶנּוּ
          וְרַק אֲבָנִים כְּבֵדוֹת
          הִשְׁאִיר
          וּבַת קוֹל,
          וְהִיא
          מְהַדְהֶדֶת אֶת
          זַעֲקָתִי,
          וְהָרוּחַ
          לוֹחֶשֶׁת
          אֶת תְּפִלָּתִי,
          שֶׁיִּשְׁטֹף שׁוּב
          פָּנִים יְגֵעוֹת
          מַעְיַן פְּלָאִים
          מְקוֹר הַדְּמָעוֹת

          יש לי איזה מחסום כתיבה בימים האחרונים, השיר הזה שכתבתי בעבר מבטא את ההרגשה הזאת. מעניין אם תזדהו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          12
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
            #2235

            הי חברתי האהובה
            סורי על הבוטות
            את חיה בבועה
            זאת המציאות

            אין לי בעיה שתעופי
            אם זה טוב לך אז שתיהני
            אבל בא לי להגיד לך דוגרי
            את חיה בסרט אחותי

            בנית לך עתיד לוהט
            הדמיון עלייך מזמן שולט
            את בטוחה שאת סופר נחשקת
            רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

            אוי נו באמת, תגבירי הגיון
            את מותק, אבל זה לא קשור
            את חיה את חייך רק בדמיון
            אל חייך יש לך בקושי קישור

            תצאי מהסרט נשמה
            את נתקעת בגללו במקום
            אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
            תצבעי לך עתיד וחלום?

            זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

            יש שני סוגי מוזיקה-
            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

            Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • צ'רלס פייפרצ מנותק
              צ'רלס פייפרצ מנותק
              צ'רלס פייפר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2236

              נפש של אמן
              מבולבלת
              חי עם שטן
              מכורבלת
              משורבטת
              על לב חצוי
              רגשות מעיקים
              חלומות שהתגשמו
              מול זכרונות ביעותים
              נפש אמן
              נפש מיוחדת
              חיה כאן
              במציאות אחרת
              רגישה
              מרגישה
              בקיצוניות
              את האיזון
              בין הנורמלי
              לשפיות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • איזה קטעא איזה קטע

                הי חברתי האהובה
                סורי על הבוטות
                את חיה בבועה
                זאת המציאות

                אין לי בעיה שתעופי
                אם זה טוב לך אז שתיהני
                אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                את חיה בסרט אחותי

                בנית לך עתיד לוהט
                הדמיון עלייך מזמן שולט
                את בטוחה שאת סופר נחשקת
                רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                את מותק, אבל זה לא קשור
                את חיה את חייך רק בדמיון
                אל חייך יש לך בקושי קישור

                תצאי מהסרט נשמה
                את נתקעת בגללו במקום
                אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                תצבעי לך עתיד וחלום?

                זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                Avital 2A מנותק
                Avital 2A מנותק
                Avital 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2237
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2238

                  מחר יש חג
                  וכולם מכינים
                  מאכלי חלב
                  כל כך טעימים

                  ואני שואלת
                  למה משקיעים
                  כל כך הרבה בהלת
                  ומאכלים מורכבים

                  איזה מוזרים כולם
                  סך הכל, אפשר לחשוב
                  החג כולה יום אחד
                  מתכונננים כאילו הוא-"שבועות"

                  בדיחה,
                  למי שלא הבין...
                  😉

                  בואו נגיד ביחד:
                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • שיר 5ש מנותק
                    שיר 5ש מנותק
                    שיר 5
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2239

                    שמעתי הרצאות הקשבתי לשיעורים
                    כאלו שמדברים על קדושת החיים
                    שאבין, שאדע, והעיקר שאפנים
                    שחיי כאן לא סתם שווים
                    הלב לא מרגיש את מה ששומעים
                    השכל לא מבין את מה שמרגישים
                    ואני בתווך כמו בת תשעים
                    לא מצליחה שום דבר להגשים
                    מכינה תוכנית כותבת לי תרשים
                    כזה שיגרום לי מחר להשכים
                    לנסות לקום עם כוחות מחודשים
                    להצליח לנסוק, להגיע למרומים
                    אבל החיים מורכבים כפליים
                    מוצאת את עצמי מתנהלת בעצלתיים
                    אח"כ יורדת שלב או שניים
                    מנסה להחזיק, נאחזת בשיניים
                    מבינה שאין סיכוי, מקפלת ברכיים
                    אבל הלב צועק, שורט בציפורניים
                    רוצה לעלות, לא מצליח בינתיים
                    וה' שולח לי אז מלאכים
                    שאותי מחזקים, מרימים ואוהבים
                    את דימויי העצמי מחזקים
                    נותנים לי יד ולוחשים
                    את נמצאת בצבא מילואים
                    ממש בקרב על החיים
                    יש לך כוחות לנצח אויבים
                    כי המפקד לא בחר בסתם חיילים
                    רק בכאלה שבסוף חוזרים
                    וכתפיהם במדליות של זהב מעוטרים.

                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מא1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2240

                      בס"ד

                      אִמָּהּ שֶׁל מַלְכוּת-👑

                      את-
                      אִמָּהּ של מלכות,
                      הנחלת לכולם שייכות
                      בחובה שהיא זכות,
                      לנישא גם לפָּחוּת.

                      היטבת-
                      מראשון ועד אחרון- חסדך
                      נתת את נפשך וכל מאודך,
                      "אל אשר תלכי אלך"
                      לא חשבת כלל על עצמך.

                      וזכית-
                      בשרשרת של דורות מלוכה
                      ולצדו של מלך בימי המנוחה,
                      כן, על פני המים- שלח לחמך
                      הכל חוזר, תיווכח בעצמך!!!

                      "יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית"🙃
                      שנזכה לעשות רק טוב!❤

                      משפט לחיים-💕
                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • שבור אורש מנותק
                        שבור אורש מנותק
                        שבור אור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2241

                        שיר שנאה לעולם

                        עולם דפוק עולם מקולל
                        היש בך אדם שנגאל
                        עולם עכור עולם מקולקל
                        אם היה בטח לא שרד

                        ראיתי פעם אדם שמח
                        הוא נראה כשיכור מוכה סנוורים
                        עף עם בלון שהלך והתנפח
                        עד שהתפוצץ והתנפץ לרסיסים

                        ראיתי גם אדם שלו
                        לא בורח לא רודף
                        חשב לבלות כך את ימיו
                        אך גם הוא במערבולת נשטף

                        עולם דפוק עולם מקולל
                        אי אפשר לחיות איתך בכלל
                        עולם עכור עולם מקולקל
                        אני עוזב אותך וטס לחלל

                        אולי ראיתי פעם שמחה אמיתית
                        במצהלות השמחה של ילדים
                        ושבתי והבנתי הסיבה היחידית
                        הם איתך עולם רק קצת שנים

                        אין קיום לתום אצלך
                        אין קיום לאמת
                        רק שהאדם חייב לו חברה
                        לכן נפש כל נהרסת

                        עולם דפוק עולם מקולל
                        מתי תשתנה אם בכלל תוכל
                        עולם עכור עולם מקולקל
                        תפסיק להוליך עצמך שולל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • הראל 1ה מנותק
                          הראל 1ה מנותק
                          הראל 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2242

                          הסתכלתי סביבי
                          ראיתי עולם
                          עולם יפה
                          עולם שיש בו בני אדם
                          בני אדם שרוצים
                          נופלים
                          קמים
                          לא הבנתי שהם רק מנסים
                          להיות אותו דבר
                          להיות חלק מכולם
                          רציתי להיות כמוהם
                          כמו כולם
                          חשבתי כך
                          אני אשאר
                          לא אשתנה
                          חשבתי למה לי
                          לנסות להתחדש
                          להיות אחר
                          שונה
                          אבל כשחשבתי
                          הבנתי
                          ראיתי עולם של פחדנים
                          של חקיניים
                          עולם שבו האנשים
                          לא מתאמצים
                          לא מנסים
                          להיות עצמם
                          מי שהם באמת
                          הולכים עיוורים
                          החלטתי אני לא יהיה כמוהם
                          כמו כולם
                          אני אשתנה
                          אני אתאמץ
                          להיות עצמי
                          להיות אמיתי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אריה 93
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2243
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2244
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                #2245

                                עקרת הבית
                                מלהטטת כעט
                                בין הבשרי לחלבי
                                בין הגבינות ולבשרים
                                לדאוג לבנות לבנים
                                לכל האורחים
                                לתלמידי החכמים
                                שהולכים ללמוד בלילה
                                לא לישון חלילה
                                חג לבן ומלבלב
                                שיהיה רק שמח בלב
                                תמיד!

                                הייתי חייבת לקחת פסק זמן ולשחרר משהו לחג

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • יואלי דיקמןי מנותק
                                  יואלי דיקמןי מנותק
                                  יואלי דיקמן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2246
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2247

                                    לחשתי לעצמי זה עוד יעבור
                                    מחדירה ללב שלי אתה גיבור
                                    עוד רגע קטן והכל ייגמר
                                    תחזיק חזק אל תישבר

                                    את עצמי ניסיתי לנחם
                                    עם הייצר הפסקתי להילחם
                                    ידעתי שהכל לזיכרון יישאר
                                    בטוחה שעוד אגיד שזה עבר מהר

                                    שומעת מוזיקה כדי לגבור על הפעימות
                                    מנחמת את הלב עם עוד כמה מנגינות
                                    יודעת שרק דבר אחד יעזור- התפילות
                                    ומה שישטוף את הכאב מהלב- הדמעות

                                    ומביטה לעצמי לעבר הכוכבים
                                    יודעת ששום דבר לא יעזור אולי המילים
                                    מחזיקה חזק בפנים כדי לא ליפול
                                    מאמינה שעוד יהיה טוב כי הלב שלי גדול!

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    11
                                    • התאומהה מנותק
                                      התאומהה מנותק
                                      התאומה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי התאומה
                                      #2248

                                      נפש מדממת
                                      מחשבת את קיצה
                                      חושבת מה כעת
                                      מתי תמצא היציאה

                                      נפש מצולקת
                                      פצועה מרוב קרבות
                                      חושבת אולי לסגת
                                      לא רוצה עוד מלחמות

                                      שלוםם
                                      שלוםם
                                      שלוםםםםםםםםםםםםםם
                                      הוא מופיע בחלום
                                      שורף אותו כל יום
                                      הוא מייחל כבר לשלום
                                      אולי יבוא היום?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • יואלי דיקמןי מנותק
                                        יואלי דיקמןי מנותק
                                        יואלי דיקמן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
                                        #2249

                                        השיר הזה יעיף תרחבה

                                        מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                                        תרימו לחתן ידים גבוה

                                        ולכלה תרימו קולהלה

                                        זה עכשיו עלה לי בראש

                                        יצא יפה?

                                        שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                                        • נוודנ מנותק
                                          נוודנ מנותק
                                          נווד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                          #2250
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול