דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B מנותק
    B מנותק
    BINYAMIN OFFICIAL
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2301

    לפעמים אני שוכח איך זה לוותר
    איך להתגבר
    על כל מה שעובר
    ואיך תמיד אני זה שרוצה לחזור מהר
    הולך ולא עוצר
    רוצה רק לדבר
    לדבר על מה אני בכלל כאן בעולם
    בסך הכל בשר ודם
    עוד אחד ולא מושלם

    ואז אני נופל ושוקע
    הלב שלי עוצר ויודע
    שאתה זה שעוזר
    שאתה זה ששומר
    ואז אני עולה ושומע
    מתהלך בחשיכה ודומע
    מי מבין מה אני עובר
    איך שאני חוזר מהר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2302
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
        #2303

        הנשמה.

        נשמתי מבכה, מרגישה היא בפנים
        בודדה היא מאין.
        שבורה מעצמה, מסרבת לקום
        בשלה היא בנתיים.
        אני חיכיתי שנים כמו מדבר לגשמים
        נשמה מסתובבת,
        וכל זה היה לי חסר, אין לי כלום בחיי.

        מכל התפילו שעלו לשמיים,
        את שלי הוא קיבל
        שמע את קולי בליבי
        אשא עניים, אליך תמיד אבקש, אתקרב
        מכל התפילות שעלו לשמיים
        היא חזרה לליבי
        כשלי היא עדיין כמהה
        את התשובה להכל בחיים.

        אם היו אומרים לי מזמן להיכן נעלמת
        הייתי באה עד אליך
        אבל אליי את קשורה,
        כבר נכתבנו מזמן בספריי השמיים
        אני סחבתי שנים כל דבר שמכביד
        ואת מסתובבת
        וכל זה היה לי חסר, אין לי כלום בחיי.

        אנסה בשבילך מכל רע ומכשול
        עד נשמתי אותם יעצור
        אני אשמור על ערכך
        עד שהגוף כבר יכאב.

        טוב זה פעם ראשונה שאני כותבת שיר עם מנגינה.....😅
        הוא שיר כל כך נוגע, בי בכל אופן...
        לפעמים יש מין הרגשה כזו שהנשמה לא קרובה ללב היא מטיילת מחפשת את עצמה, קשה לה והיא לבד.
        וגם לך קשה הכל נופל עלייך...כשהנשמה איתך היא מקבלת את כל הקושי והיא גם שמסייעת לך איתו.
        ואז כשהיא חוזרת אחרי תחנונים...את מבטיחה לה, שתשמרי עליה ולא תתני לכל המיכשולים להפיל אותך כי מי שבסוף מטפל במיכשולים האלו זה רק הנשמה.
        אני מקווה שהבנתם את הקטע.😑

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #2304

          בס"ד
          מסע פזיז:

          הכל היה נראה כ"כ קרוב,
          אבל את רוצה פתאום ת'כל לעזוב.
          לנסוע הכי רחוק, שנות אור.
          ולמצוא כבר אושר..

          והראש בתוך הבלבול,
          ואת עם התחושה של לפני שנה בול.
          שאפחד שוב לא מבין,
          ונמאס לך בכל אחד מחדש להאמין..

          בין עולם התמימות-
          לאנשים עם ערמומיות,
          הולכת ונקטפת,
          בורחת רחוק מדי עם הרכבת.

          תעצרי שניה, אחותי,
          כי את עדיין נמצאת עמוק בתוכי.
          אל תהיי פזיזה, נעבור את זה יד ביד,
          ונצחק על זה בסוף ביחד, מהצד.

          את עוד תראי את הטוב,
          את תרגישי באמת מזה לאהוב.
          אחרי מסע ארוך שיגמר,
          נראה קרן אור שלנצח ישאר.

          כי ככה זה בחיים, דברים טובים
          באים אחרי מניעות וקשיים.
          לא סתם בחר בך האלוקים,
          הוא רצה להאיר לך תפנים.

          אז עכשיו,
          תעופי הכי רחוק שאת יכולה.
          ותודי לו כל שניה ושניה,
          כי רק בזכותו את עדיין חזקה.

          ~אבא'לה שלי, תודה רבה~

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          21
          • כ מנותק
            כ מנותק
            כולם אוהבים אותי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כולם אוהבים אותי
            #2305
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2306

              לא שלי

              אדם,

              רגע כאן
              וכבר שם

              כאבק
              וכצל
              כחלום
              הבטל

              רק היה
              ופרח
              כמו פגע
              וברח

              ואתה
              בן אדם
              מה לך
              עוד נרדם

              שעותיך
              ספורות
              אף אם
              בגבורות

              אוטוטו
              ואינך
              התעיף
              עינך

              ואולי
              נועדים
              רגעים
              בודדים

              תחנת
              מעבר
              בין עתיד
              לעבר

              לזכור
              אין באת
              ואן
              דרכך

              ומה
              מעשיך
              על פני
              היקום

              אם
              תיטיב שאת
              יהא זה
              שללך

              קנויה
              לעולמי
              עולמים
              זכות קיום

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • ע מנותק
                ע מנותק
                עדיין לבד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2307

                בין האמת למציאות
                אל תפחדי לגלות את עצמך
                את לא חיה כאן בטעות
                אל תנסי להעלים את עצמך

                כל החיים שלך הם מרתון
                אני לא מבינה למה
                מה את משיגה משיגעון
                למה את חיה בתוך הדרמה?

                תשתיקי רק לכמה דקות
                את כל המחשבות שלך
                תני לעצמך להרפות
                להסתגר עם האמת שלך

                כל סערה סופה לחלוף
                אל תתני לגלים אותך לשטוף
                יש לך רק מקום אחד לכסוף
                ואת תגיעי אליו בסוף

                כי את מיוחדת
                תרשי לעצמך ליפול
                זה לא יוריד ממך
                רק יתן לך לגדול

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • א מנותק
                  א מנותק
                  ארי גולד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי גולד
                  #2308

                  חברה השיר הזה מוקדש לכם!!!! תקראו אותו

                  לשתות פונץ בננה
                  להתפנן על החוף
                  בלי לשאול מה ולמה
                  סתם להתגשמעק בנוף
                  סתם כך בצל האילן
                  בלי להרגיש פילוסוף,

                  ופתאום חוטף בוםםם
                  שובל מחשבותיי מסתבך
                  מה אני עושה ביקום
                  חושב ולעיתי מתדכדך,

                  סתם משורר מבולבל
                  מחבל מחופש

                  סתם עוד יצור מזולזל
                  קצת לא מאופס,

                  ופתאום אני מוצא אותה
                  את המרגלית שמסתתרת
                  וכן אני כבר שומע אותה
                  את נגינתי שמתגלגלת,

                  גיבור כארי
                  חזן כרוזנבלט
                  רץ כצבי
                  או לפחות מנסה

                  אני ארי גולד
                  לא סתם אחד
                  אני בן של מלך
                  אני המיוחד

                  נשמתי מתנדנדת
                  בניסיון להוציא את המירב
                  כאיילה מזמרת
                  ככוכבים הנופלים בקרב,

                  זה אולי קצת שטותי
                  ההרגשה שאופפת אותי
                  אני מרגיש מעל כולם
                  כרבקה כלתו של אברהם
                  אני חש כקיסר מזהיר
                  כטיטוס המצביא האדיר,

                  ובעוד ריחות ההדרים
                  סביבי נשזרים
                  אני חושב שזה כדאי
                  להרגיש יותר מידי
                  כי זה מחייב אותך
                  להתנהג למעלה ממך...

                  arigold©
                  מוקדש לכל הכותבים והכותבות כאן במקצב שלמדתי מהם כ"כ המון, @פונץ-בננה @שמעק @אילן-פ @בוםםם @shoval @משורר-מבולבל @המחבל-המחופש @margalit @נגינתי @ארי-רוזנבלט @מתנדנדת @מרב @אילה-הזמרת @כוכבים-נופלים @טותיייי @רבקה @טיטו @הדרי ויש גם כאלה שלמדתי מהם המון אבל לא הצלחתי להכניס את שמם לשיר @אריה-93 @אייצ-ית @מא1 @הללויה @מנאששש @מוכשרת-על תודה לכם חברי מקצב על השיפור הזה שגרמתם לי!!!

                  כן כל המודגשים אם לא שמתם לב זה שמות של כותבים מהפורום המטורף הזה.... סורי על התיוג אבל הקדשתי שיר בשבילכם אני חייב שתראו אותו לא סתם עבדתי...

                  הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                  אביגיל אליאסובא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  39
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2309

                    נשארתי עם חור
                    עמוק ואפל
                    עם כלא שחור
                    מבלבל מערפל

                    נותרתי עם לחץ
                    פועם לי בלב
                    נאבדתי ביח"ץ
                    של כישרון תאב

                    מאיצה בעצמי
                    להתקדם עוד ועוד
                    לא אוחזת מי אני
                    שקצת קשה לי לעמוד

                    ועכשיו---

                    עכשיו מול מבחן טורף
                    ויאוש הודף
                    מנסה להשתנות

                    כי התוצאות שלי
                    כלל לא בידי
                    אז כדאי קצת להרפות

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • פינחס דולינסקיפ מנותק
                      פינחס דולינסקיפ מנותק
                      פינחס דולינסקי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2310

                      חדש כאן. ברוכים הנמצאים!
                      לשיר הבא יש גם לחן, חבל שאני לא יכול להעלות לכאן.
                      אני מתמודד בתחרות "המאסטרו" של טוקר בקול חי, ושם בשלב האודישנים קרתה פדיחה והוא הושמע רק עד הפזמון (שהוא כל הפואנטה).
                      אבל לא נורא ב"ה העלו אותי שלב גם ככה.
                      מקווה שתאהבו-

                      אתה גולם הם אמרו לי, לא יודע לעמוד,
                      לא יודע שום דבר, פספסת את העיקר.
                      רעש באוזניים, רוחות של סערה,
                      לאן אפנה עכשיו, אין לי שום ברירה.
                      עם הגב אל הקיר אני עוצם את העיניים,
                      משהו בי נשבר, הולך ונסגר.
                      עם הגב אל הקיר, שוכח מי אני,
                      סתם גולם מטופש, אין בי, אין בי.
                      אלא גולם, גולם, גולם.

                      פזמון-
                      משהו זז בפנים אני פוקח את העיניים.
                      מותח את השרירים פתאום צומחות לי כנפיים.
                      עולה לאוויר חותך את השמיים.
                      מגולם נולד פרפר, פרפר יפה עיניים.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • שריושש מנותק
                        שריושש מנותק
                        שריוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                        #2311
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2312

                          מאגרפת בדמעות
                          רסיסים שנשרו
                          בעיניים פגועות
                          מתקוות שנופצו

                          בוכה ת'שלימות
                          שנראית מרחוק
                          יודעת שצביעות
                          נחבאת שם עמוק

                          נמצאת לבד
                          בעולם משלי
                          כשור מועד
                          מתייחדת עם קוני

                          לבד נמצאת
                          תחת ההמון
                          לבד עם האמת
                          ששווה מיליון

                          אוכלת ת'נשמה
                          עם כל יום של בדידות
                          מקיימת ת'לשמה'
                          עם בוראי כורתת ידידות---

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • איציק דדיהא מנותק
                            איציק דדיהא מנותק
                            איציק דדיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2313
                            פוסט זה נמחק!
                            שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • איציק דדיהא איציק דדיה

                              פוסט זה נמחק!

                              שרה 99ש מנותק
                              שרה 99ש מנותק
                              שרה 99
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2314

                              הולכת נגד המסיתים
                              לא מקשיבה לשכנועים
                              מסרבת לשמוע את הדברים
                              יודעת שהם הורסים
                              שכבת טומאה מוסיפים
                              את הנשמה שמתחננת
                              לקדושה שתשאר תמיד
                              שלא יכתימו אותה בכתמים
                              עם כל הקשיים שבחיים
                              ממשיכה מול כל האנשים
                              מנסים לפתות במעשים
                              נכנעת להם לפרקים
                              אך האמת צורחת מבפנים
                              הניצוצות בה פועמים
                              הם נשברים לרסיסים
                              רוצים רק את אלוקים
                              לא מוכנים לשמוע לשטן
                              שמתעתע בכל עת וזמן
                              לא מוותר לאף אחד
                              חפץ להכשיל כל אדם
                              והיא נלחמת בו חזיתית
                              כל יום מחדש מחליטה להחזיק
                              לשמור על עצמה לבטח מהמזיקים
                              מוחקת תכנים לא טובים
                              עם כל כאבי הלב המייסרים
                              יודעת שעושה מעשים גדולים
                              למען הגשמת שאיפותיה
                              שתתחבר ותאהב את אלוקיה
                              לא תעזוב אותו אף פעם
                              תדבק רק בבורא העולם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • איציק דדיהא מנותק
                                איציק דדיהא מנותק
                                איציק דדיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק דדיה
                                #2315
                                פוסט זה נמחק!
                                רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • מוכשרת עלמ מוכשרת על התייחס לנושא זה ב
                                • S shoval התייחס לנושא זה ב
                                • איציק דדיהא איציק דדיה

                                  פוסט זה נמחק!

                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2316

                                  מההתחלה להתחלה או דרך ההתחלה לסוף
                                  אני הולכת
                                  מרגישה את עלי השלכת
                                  רשרושם נשמע באזני
                                  לפתע רואה בנאי
                                  בונה ומוסיף עוד ועוד לבנה
                                  עוד מעט יגיע ללבנה
                                  פתאום רואה ערפל
                                  מרגישה כמו בכרמל
                                  רוצה לחזור להתחלה
                                  להתחיל הכול מהתחלה
                                  הולכת צעד אחורה
                                  מרגישה כול כך מרוצה
                                  עשיתי צעד נכון
                                  נראה לי שזה ממש נבון
                                  רואה את הסוף(שזה היה ההתחלה[זה לא מהשיר])
                                  ושמחה סוף סוף

                                  שמעתי שאסור לכתוב שירים ברצף ,זה נכוןןן???

                                  "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                  תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                  (אני)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • התאומהה מנותק
                                    התאומהה מנותק
                                    התאומה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי התאומה
                                    #2317

                                    כבר ניסיתי
                                    כבר הייתי
                                    וכבר מיציתי פה

                                    המקום מוכר לי
                                    ממש עולה לי
                                    התחושה, של דז'ה וו

                                    ועוד פעם, הולך
                                    בשבילים ישנים
                                    שוב פעם דורך
                                    על מרצפות, ושברים

                                    ומחשבות מערפלות
                                    שוב ממלאות כל ישותי
                                    איך אפשר להתכסות
                                    בדם שיצא מדמעתי

                                    לא רוצה להיות כאן
                                    שוב נזכר בתהיות
                                    ימים רעים, זיכרון ישן
                                    חיים מלאים בטעויות

                                    לא רוצה ככה לחיות
                                    רוצה לפתוח דף חדש
                                    חף מכל הבעיות
                                    דף נקי ממש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמעק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2318

                                      תקראו את הספולייר:

                                      מתבסס על המשפט המפורסם
                                      MONEY TIME - זמן זה כסף. אנחנו תמיד במרדף אחרי הזמן, כי זמן הוא דבר יקר.
                                      בין זמן של העולם הזה ובין של העולם הבא...

                                      נופל רודף אחרי העושר
                                      בדרך מאבד את היושר,
                                      מה נשאר לי? הכל בוסר
                                      כל מה שהשגתי רק חוסר,

                                      רוקם דמיונות חולם בלילות
                                      שוכח מעצמי מריץ תוכניות,
                                      בונה בליבי מגדלים בחולות
                                      אדריכל של כל הגבעות,

                                      ים של תפילה בשתי עיניי
                                      קורא לו לזמן שובה אליי,
                                      פתאום הכל עומד ליפול,
                                      איך אחזיק, אנ'לא יכול,

                                      פזמון:
                                      הנני איש העולם הגדול
                                      רץ מכאן לאן כנווד בחול,
                                      תוסס כמו איזה לימון ליים,
                                      כי העולם הוא מאני טיים---

                                      מאני טיים

                                      במרדף אחרי הדים של כבוד,
                                      איבדתי ידידים קרובים מאוד,
                                      במרוץ המטורף, של רצון לעוד
                                      עזבו אותי דמויות של הוד,

                                      אולי אני, התנהגתי לא בסדר
                                      נכון אולי גם, הפרתי את הסדר,
                                      ומאז, המון דברים קרו בסתר,
                                      אבל הבנתי, הפנמתי את המסר,

                                      תבין תדע, בסוף הכל נשבר
                                      העולם יקר ולא שווה דבר,
                                      כל מה שהשקעת, נמוג נגמר
                                      תלך רק על מה שתמיד נשאר,

                                      פזמון:
                                      הנני איש העולם הגדול
                                      רץ מכאן לאן כנווד בחול,
                                      תוסס כמו איזה לימון ליים,
                                      כי העולם הוא מאני טיים---

                                      מאני טיים

                                      קח עצה, יש דרך אחרת,
                                      אף אם מוזרה, לא מוסברת
                                      תלך בה, גם בבוא השלכת,
                                      עד שאבא יבוא באשמורת,

                                      תשמור קצת על עצמך,
                                      מהילד הקטן שבך,
                                      תחשוב רק קדימה
                                      תהיה מלאך של אמא,

                                      עוד מכשול, האם אפול?
                                      בוכה חזק, אל כל יכול,
                                      שלא אתפרק כארמון בחול,
                                      תחזיק אותי, תעזור לגדול,

                                      פזמון:
                                      הנני כאן איש העולם הבא,
                                      רץ מכאן לשם, לעוד מצווה,
                                      חטוף ואכול אחת ושתיים,
                                      כי העולם הוא מאני טיים---

                                      מאני טיים

                                      במקום שבו
                                      מסתיימות המילים
                                      מדבר הלב !

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #2319

                                        חתמתי חוזה עם הרע,
                                        הוא אמר שיבוא בהפתעה.
                                        רציתי רק להיות בטוחה.
                                        אז הדחקתי כאב לפינה.

                                        נלחמתי באותיות
                                        שיצאו לי רדודות.
                                        התכחשתי לשתיקות
                                        שהחליטו איך לחיות.

                                        חילקתי עותקים לרגשות,
                                        פיברקתי לעצמי מלחמות.
                                        זה חוזק להודות בחולשות.
                                        זה גבורה ללמוד מטעויות.

                                        ואין בי אמון. בלי סביבה.
                                        כבר רגילה להיות שקופה.
                                        נגמלת, מהדחף לדממה,
                                        מהרצון לשוב חזרה.

                                        מסורבלת בלי כישרון.
                                        בורחת עם ביטחון.
                                        לוחמת עוקפת תיכון.
                                        מבולבלת יודעת מה נכון

                                        אז אני כבר לא עמוקה .
                                        אבל שווה גם בתור רדודה.
                                        וכן אני קמה ומודה,
                                        לא, לא הכל רע.

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • כ מנותק
                                          כ מנותק
                                          כולם אוהבים אותי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2320
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול