דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איציק דדיהא איציק דדיה

    פוסט זה נמחק!

    שרה 99ש מנותק
    שרה 99ש מנותק
    שרה 99
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2314

    הולכת נגד המסיתים
    לא מקשיבה לשכנועים
    מסרבת לשמוע את הדברים
    יודעת שהם הורסים
    שכבת טומאה מוסיפים
    את הנשמה שמתחננת
    לקדושה שתשאר תמיד
    שלא יכתימו אותה בכתמים
    עם כל הקשיים שבחיים
    ממשיכה מול כל האנשים
    מנסים לפתות במעשים
    נכנעת להם לפרקים
    אך האמת צורחת מבפנים
    הניצוצות בה פועמים
    הם נשברים לרסיסים
    רוצים רק את אלוקים
    לא מוכנים לשמוע לשטן
    שמתעתע בכל עת וזמן
    לא מוותר לאף אחד
    חפץ להכשיל כל אדם
    והיא נלחמת בו חזיתית
    כל יום מחדש מחליטה להחזיק
    לשמור על עצמה לבטח מהמזיקים
    מוחקת תכנים לא טובים
    עם כל כאבי הלב המייסרים
    יודעת שעושה מעשים גדולים
    למען הגשמת שאיפותיה
    שתתחבר ותאהב את אלוקיה
    לא תעזוב אותו אף פעם
    תדבק רק בבורא העולם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק דדיה
      #2315
      פוסט זה נמחק!
      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • מוכשרת עלמ מוכשרת על התייחס לנושא זה ב
      • S shoval התייחס לנושא זה ב
      • איציק דדיהא איציק דדיה

        פוסט זה נמחק!

        רות רפפורטר מנותק
        רות רפפורטר מנותק
        רות רפפורט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2316

        מההתחלה להתחלה או דרך ההתחלה לסוף
        אני הולכת
        מרגישה את עלי השלכת
        רשרושם נשמע באזני
        לפתע רואה בנאי
        בונה ומוסיף עוד ועוד לבנה
        עוד מעט יגיע ללבנה
        פתאום רואה ערפל
        מרגישה כמו בכרמל
        רוצה לחזור להתחלה
        להתחיל הכול מהתחלה
        הולכת צעד אחורה
        מרגישה כול כך מרוצה
        עשיתי צעד נכון
        נראה לי שזה ממש נבון
        רואה את הסוף(שזה היה ההתחלה[זה לא מהשיר])
        ושמחה סוף סוף

        שמעתי שאסור לכתוב שירים ברצף ,זה נכוןןן???

        "יהודי אף פעם לא מתייאש
        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
        (אני)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • התאומהה מנותק
          התאומהה מנותק
          התאומה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי התאומה
          #2317

          כבר ניסיתי
          כבר הייתי
          וכבר מיציתי פה

          המקום מוכר לי
          ממש עולה לי
          התחושה, של דז'ה וו

          ועוד פעם, הולך
          בשבילים ישנים
          שוב פעם דורך
          על מרצפות, ושברים

          ומחשבות מערפלות
          שוב ממלאות כל ישותי
          איך אפשר להתכסות
          בדם שיצא מדמעתי

          לא רוצה להיות כאן
          שוב נזכר בתהיות
          ימים רעים, זיכרון ישן
          חיים מלאים בטעויות

          לא רוצה ככה לחיות
          רוצה לפתוח דף חדש
          חף מכל הבעיות
          דף נקי ממש

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שמעק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2318

            תקראו את הספולייר:

            מתבסס על המשפט המפורסם
            MONEY TIME - זמן זה כסף. אנחנו תמיד במרדף אחרי הזמן, כי זמן הוא דבר יקר.
            בין זמן של העולם הזה ובין של העולם הבא...

            נופל רודף אחרי העושר
            בדרך מאבד את היושר,
            מה נשאר לי? הכל בוסר
            כל מה שהשגתי רק חוסר,

            רוקם דמיונות חולם בלילות
            שוכח מעצמי מריץ תוכניות,
            בונה בליבי מגדלים בחולות
            אדריכל של כל הגבעות,

            ים של תפילה בשתי עיניי
            קורא לו לזמן שובה אליי,
            פתאום הכל עומד ליפול,
            איך אחזיק, אנ'לא יכול,

            פזמון:
            הנני איש העולם הגדול
            רץ מכאן לאן כנווד בחול,
            תוסס כמו איזה לימון ליים,
            כי העולם הוא מאני טיים---

            מאני טיים

            במרדף אחרי הדים של כבוד,
            איבדתי ידידים קרובים מאוד,
            במרוץ המטורף, של רצון לעוד
            עזבו אותי דמויות של הוד,

            אולי אני, התנהגתי לא בסדר
            נכון אולי גם, הפרתי את הסדר,
            ומאז, המון דברים קרו בסתר,
            אבל הבנתי, הפנמתי את המסר,

            תבין תדע, בסוף הכל נשבר
            העולם יקר ולא שווה דבר,
            כל מה שהשקעת, נמוג נגמר
            תלך רק על מה שתמיד נשאר,

            פזמון:
            הנני איש העולם הגדול
            רץ מכאן לאן כנווד בחול,
            תוסס כמו איזה לימון ליים,
            כי העולם הוא מאני טיים---

            מאני טיים

            קח עצה, יש דרך אחרת,
            אף אם מוזרה, לא מוסברת
            תלך בה, גם בבוא השלכת,
            עד שאבא יבוא באשמורת,

            תשמור קצת על עצמך,
            מהילד הקטן שבך,
            תחשוב רק קדימה
            תהיה מלאך של אמא,

            עוד מכשול, האם אפול?
            בוכה חזק, אל כל יכול,
            שלא אתפרק כארמון בחול,
            תחזיק אותי, תעזור לגדול,

            פזמון:
            הנני כאן איש העולם הבא,
            רץ מכאן לשם, לעוד מצווה,
            חטוף ואכול אחת ושתיים,
            כי העולם הוא מאני טיים---

            מאני טיים

            במקום שבו
            מסתיימות המילים
            מדבר הלב !

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              #2319

              חתמתי חוזה עם הרע,
              הוא אמר שיבוא בהפתעה.
              רציתי רק להיות בטוחה.
              אז הדחקתי כאב לפינה.

              נלחמתי באותיות
              שיצאו לי רדודות.
              התכחשתי לשתיקות
              שהחליטו איך לחיות.

              חילקתי עותקים לרגשות,
              פיברקתי לעצמי מלחמות.
              זה חוזק להודות בחולשות.
              זה גבורה ללמוד מטעויות.

              ואין בי אמון. בלי סביבה.
              כבר רגילה להיות שקופה.
              נגמלת, מהדחף לדממה,
              מהרצון לשוב חזרה.

              מסורבלת בלי כישרון.
              בורחת עם ביטחון.
              לוחמת עוקפת תיכון.
              מבולבלת יודעת מה נכון

              אז אני כבר לא עמוקה .
              אבל שווה גם בתור רדודה.
              וכן אני קמה ומודה,
              לא, לא הכל רע.

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • כ מנותק
                כ מנותק
                כולם אוהבים אותי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2320
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מ קוק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מ קוק
                  #2321

                  השיר עלה לי עוד לפני שראיתי את הרעיון על שיר שקשור לפרשה

                  יהושוע וכלב
                  שכנעו מכל הלב
                  אל דברו עליה עוד
                  כי טובה היא עד מאוד
                  ניתנה ראש ונשובה
                  לא ניכנס אל אהובה
                  ויאמר ה' למשה
                  אותך לגוי אעשה
                  אותם אני אשמיד
                  לא רואה מהם עתיד
                  משה מגיב במבוכה
                  אותם העלית בכוחך
                  יהיה חילול השם
                  נשבע להם, וישחטם?
                  סלח לעוון העם
                  שהרי ערב רב איתם
                  ואולם חי אני
                  עשר פעמים ניסוני
                  לא איחרה המגפה
                  והשאר נספו בהקפה
                  ואותם עם רוח אחרת
                  שלא דיברו על נהדרת
                  הם יקבלו
                  כי בקולי שמעו

                  קורה שאתה מדבר
                  בפרשה זו תיזכר
                  ולא ידידי, אל תיתמם
                  אל תשיח גם על דומם

                  והוא אשר דיברתי
                  אף שאמר 'סלחתי'
                  לא הבליג על המילה
                  ואת כל הדור כילה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                    #2322

                    היי אני אשמח אם תוכלו להעיר או להאיר, וכן אם יש למישהו רעיון להתחלה או לסיום השיר
                    תודה רבה!!!

                    והשקט הזה שורט
                    ההתעלמות הזאת שורפת
                    הבדידות הזאת שוברת
                    לא נותנת להמשיך
                    מסתכלת ללמעלה לשמים
                    השמש מחיכת לה מבין העננים
                    מעודדת אותה שעוד יסתדרו הענינים
                    בינתים נשאר חברים
                    היא מסתכלת אל השמש שזוהרת
                    ואומרת
                    העולם הזה מושלם
                    הוא טוב, כולו זהב אבל איפה כולם עכשיו????

                    אין דבר שלם מלב שבור,
                    קרוב ד' לנשברי לב
                    קרוב ד' לנשברי לב!

                    מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • כוכב לכתכ כוכב לכת

                      היי אני אשמח אם תוכלו להעיר או להאיר, וכן אם יש למישהו רעיון להתחלה או לסיום השיר
                      תודה רבה!!!

                      והשקט הזה שורט
                      ההתעלמות הזאת שורפת
                      הבדידות הזאת שוברת
                      לא נותנת להמשיך
                      מסתכלת ללמעלה לשמים
                      השמש מחיכת לה מבין העננים
                      מעודדת אותה שעוד יסתדרו הענינים
                      בינתים נשאר חברים
                      היא מסתכלת אל השמש שזוהרת
                      ואומרת
                      העולם הזה מושלם
                      הוא טוב, כולו זהב אבל איפה כולם עכשיו????

                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                      #2323

                      @כוכב-לכת אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                      היי אני אשמח אם תוכלו להעיר או להאיר, וכן אם יש למישהו רעיון להתחלה או לסיום השיר
                      תודה רבה!!!

                      והשקט הזה שורט
                      ההתעלמות הזאת שורפת
                      הבדידות הזאת שוברת
                      לא נותנת להמשיך
                      מסתכלת ללמעלה לשמים
                      השמש מחיכת לה מבין העננים
                      מעודדת אותה שעוד יסתדרו הענינים
                      בינתים נשאר חברים
                      היא מסתכלת אל השמש שזוהרת
                      ואומרת
                      העולם הזה מושלם
                      הוא טוב, כולו זהב אבל איפה כולם עכשיו????

                      איפה הם כשאני צריכה אותם-
                      כשקשה לי וכואבבבב?
                      אני צריכה אותם מזמן,
                      שיחממו לי כבר ת'לב!

                      כי הוא ריק וקצת מסכן,
                      כי עכשיו מרגיש בודד.
                      ולא טוב לו המצב,
                      והעסק שוב אובד...

                      והאנשים - הם נעלמים!
                      איש איש לביתו...
                      ואני כאן לבד אבל---
                      ד' איתי ואני איתו!

                      @כוכב-לכת כבקשתך עשיתי לך המשך, השיר נגע בי! אז מיד רשמתי את זה (מקווה שדיבר אלייך ולא יצא מהקשרו)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2324
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • S shoval התייחס לנושא זה ב
                        • טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2325

                          וואי תקשיבו, הדבר הכי שנוי עליי זה למחוק למישהו שיר, שירים זה דבר שנקשרים אליהם ומחוברים אליהם וכשמישהו בא ומוחק לך את זה זה גם יכול לפגוע לפעמים.
                          אז אני מבקש ממש ממש, אל תעלו יותר משיר אחד בחמישה ימים, רוב המשתמשים מקפידים על זה אבל העו פה כמה שהעלו כל יום וגם שירים דווקא מאד טובים שבצער הייתי צריך למחוק וחבל.
                          תקפידו על הכללים ותראו שגם יותר יקראו את השירים שלכם כי מחכים להם במקום להעביר קדימה כל פעם שרואים שיר שלכם.... סתם נקודה למחשבה.

                          אני ממש אשמח לשיתוף פעולה בזה כי זה לקח לנו הרבה זמן לסדר לכם את הקטגוריה וגם עכשיו כל פעם מחדש.

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2326

                            ראיתי אנשים חזקים
                            שלא מעיזים ליפול
                            ראיתי אנשים נמחקים
                            כי לא למדו לגדול
                            ראיתי אנשים שהשתנו
                            והם בכלל לא רוצים
                            וראיתי אנשים שנבנו
                            מכל אותם הלבנים

                            כי על כולנו עוברים
                            קשיים שונים
                            בכולם יש שברים
                            הריסות ושדים
                            כולנו מנסים
                            ולפעמים טועים
                            כולנו מתנסים
                            ולפעמים חוטאים

                            החכמה הכי גדולה
                            היא לקום כל פעם
                            להתחיל מהתחלה
                            גם כשנגמר הטעם
                            כי לפני כל אור
                            יש המון חושך
                            אבל רק הוא יעזור
                            להאיר את הדרך

                            יש שני סוגי מוזיקה-
                            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            16
                            • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                            • שריושש מנותק
                              שריושש מנותק
                              שריוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2327

                              השיר של @אייצ-ית מאוד נגע לי וכאב לי מאוד ... שמיד כתבתי שיר על זה שיר שמביע רצון לתקווה שכמה כמה עוד אפשר להחזיק ???

                              כמה??
                              כמה קורבנות נקריב
                              עד שהרע תחריב,
                              כמה דפים נשרוף
                              אין כבר פרחים לקטוף,

                              הלב מחורר מחצים,
                              נושבת רוח פרצים
                              מעיפה את התקווה ,
                              אנו רוצים רק שלווה,

                              מרוב דמעות שחקו אבנים,
                              אבא אנו בפרשת דרכים,
                              גרוננו ניחר מצעקות,
                              תשמע אותנו נשמות,

                              נושאים עניים לשמיים
                              מחכים שתזרח השמש,
                              מחבקים חזק תידיים,
                              רוצים מנוחה לנפש.

                              אפילו הכוכבים
                              צריכים חשכה,
                              כדי לזרוח.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • איציק דדיהא מנותק
                                איציק דדיהא מנותק
                                איציק דדיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק דדיה
                                #2328

                                מה רבו מעשיך

                                את כולם בחוכמה עשית

                                אני רק ילד קטן פה בעולם

                                ואתה שם למעלה שומר כל הזמן

                                משגיח שאני לא אפול ולא אמעד

                                ושרק בדרכך אני אצעד

                                את תורתך אני אלמד

                                ומיצוותך אשמור לעד

                                אותך אני הכי אוהב

                                כי אין אחר מלבדך

                                אתה האבא של כולם

                                ואיתך תמיד אשאר!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2329

                                  למה הלב שלי שוב נופל לשיגעונות?
                                  למה בכל פעם כשקשה מגיעות הדמעות?
                                  למה כשבאלי לפרוק לא יודעת על מי?
                                  למה מפחדת לספר ואז לחנוק את עצמי?

                                  למה כבר לא סומכת על אף אחד בעולם?
                                  למה כשקשה לי מרגישה לבד מול כולם?
                                  למה מאמינה לך ושוב אני נופלת?
                                  למה כשהקשבתי לך אני שוב מתחרטת?

                                  למה בתוך סרט מרגישה בחיים?
                                  למה מרגישה את הלב בתוך שק מלא אבנים?
                                  למה כששומעת לבדי שירים אני בוכה?
                                  למה בחיים האלה אני לא זאת שיוצרת את המנגינה?

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2330

                                    הלכנו מספר חברות
                                    את גלי הים לראות
                                    איזה כיף קיץ עכשיו
                                    אנחנו אוהבות מים

                                    זה היה אחרי החוץ
                                    היום היה כל כך לחוץ
                                    ועכשיו סוף סוף בחוץ
                                    חושבות על המים

                                    באוטובוס יושבותבאחרון
                                    צוחקות כל הדרך ברון
                                    מגיעות כבר לאשקלון
                                    נכנסות כי כיף במים

                                    ככה בים 4 שעות
                                    על כלום לא חושבות
                                    בגלי הים משתכשכות
                                    משפריצות קצת מים

                                    ומגיעה לה השקיעה
                                    התפרקנו אחרי ההשקעה
                                    ועכשיו אין שירותי הצלה
                                    אז יוצאות מהמים

                                    המלתחות כמובן סגורות
                                    איכשהו אנחנו מתייבשות
                                    על האוטובוס חזור עולות
                                    סחוטות עד הסוף מהמים

                                    ודיי כבר
                                    נראה לי חפרתי עם המים...
                                    😉

                                    סורי, השיר קצת תינוקי, פשוט מלאאאאאאאאאאאאא זמן לא כתבתי, וזה מה שיצא😉

                                    טוב להציץ
                                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • כ מנותק
                                      כ מנותק
                                      כוכבים נופלים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2331

                                      **יש לי יעד
                                      אם הגעתי כל הדרך עד לכאן
                                      אני לא יעצור
                                      זרעים ששתלתי אצלי בגן
                                      יש לי חלום עוד לקצור
                                      ונעליים שמלוכלכות בבוץ
                                      משכנעות שכדאי לי לחזור
                                      משמיט הצידה שייח עם קוץ
                                      ואומר שכדאי להם לזכור
                                      פיזמון
                                      שיש לי יעד
                                      בסוף אני יגיע
                                      כל פסיעה כל צעד
                                      מראה שאני משקיע
                                      יש לי יעד
                                      ואפח''ד לא יפריע
                                      נפילה או מעד
                                      אני אף פעם לא ירגיע

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2332

                                        הנה זה עומד אחר כתלינו
                                        מילים ולחן - אילן פ

                                        הנה זה עומד אחר כתלינו
                                        להעלות מכאן את תפילתינו
                                        בעבור אבותינו שבטחו בך
                                        הכל עבר הכל נסלח
                                        בורא חושך יוצר אור
                                        אחות קטנה היום תזכור

                                        ולא קרב זה אל זה כל הלילה
                                        עמוד האש עוד עובר לפני המחנה
                                        ענן כבוד קשור מלמעלה
                                        "וטרם יקראו ואני אענה "

                                        הנה זה עומד אחר כתלינו
                                        ואמונה כל זאת וקיים עלינו
                                        חושבי שמך לא תשיב ריקם
                                        לעם נופל נופל וקם
                                        אחות קטנה היום תשמר

                                        ולא קרב זה אל זה ......

                                        מביט לשמים אולי
                                        יעבור הענן על פני ואקרא
                                        רחום וחנון -ארך אפים ורב חסד ואמת
                                        הושיענו
                                        הושיענו

                                        ולא קרב זה אל זה ....

                                        אפשר לשמוע את הלחן
                                        https://miktzav.com/assets/uploads/files/1686256342177-%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%93-%D7%90%D7%97%D7%A8-%D7%9B%D7%AA%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%95.mp3

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • עדי 3ע מנותק
                                          עדי 3ע מנותק
                                          עדי 3
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2333

                                          @ארי-גולד אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:

                                          ואגב סתם בשביל הפאנץ' האתגר שלי היה להכניס רק שמות של כותבים, אבל תאמת שגם לאחרים מגיע פידבק

                                          אז בשביל האתגר שלך:

                                          בצילו של @אילן-פ
                                          ישבנו כולם
                                          כמה אריות
                                          ו @משורר-מבולבל

                                          @פונץ-בננה מפנק
                                          בשילוב @הדרי ם
                                          מצאתי את עצמי
                                          מוקף מוכשרים

                                          הגיטרה ביד
                                          ו @אילה-הזמרת
                                          עם אחותה @התאומה
                                          ש @כמעט-מפורסמת

                                          בין @shoval של מילים
                                          לאלפי מנגינות
                                          כוכבים שנופלים
                                          ואין ספור רגשות

                                          חיברנו יחד
                                          @הלל והודיה
                                          כך @שיר נולד
                                          בסימן @הללויה

                                          צליל ו @מיתר
                                          חובר לו לתו
                                          @איזה-קטע
                                          שכולם במקצב!

                                          חברים יקרים-
                                          לא את כולם הצלחתי להכניס, אבל כולכם מוכשרים ברמות המעוררות השראה!!!

                                          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          19

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול