דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 807.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אדמיליםא מנותק
    אדמיליםא מנותק
    אדמילים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2440

    הנני
    חשבתי שנגמרה לי
    הנשמה
    ולא תהיה לי עוד
    בכלל
    אבל פתאום היא
    צעקה בקול
    שרק אני שמעתי
    ואמרה רק:
    'אני כאן'
    ופחדתי
    שזה דיבור אחרון

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • ב מנותק
      ב מנותק
      בלאכטפוס123
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2441
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שלום לכםש מנותק
        שלום לכםש מנותק
        שלום לכם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2442

        אלוקי,
        אתה לידי כאן,
        לא משנה באיזה רגע,
        כעס, כאב וגם ברוגע,

        גם כשנהיה חשוך,
        וגם כשלי קר,
        אף פעם לא תזיז פרצוף,
        רק נותן לי את היד,

        גם כשלי שמח וטוב,
        אתה תמיד לידי קרוב,

        אפילו אם נדמה לי,
        שאתה נעלמת וזהו,
        יודעת שזה רק נדמה,
        כי אתה ה', אבא אוהב!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • כוכב לכתכ מנותק
          כוכב לכתכ מנותק
          כוכב לכת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2443

          איך היא מרגישה אני תוהה
          אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
          עולות לה זכרונות מהעבר
          עוד מהתחלת הסמינר
          הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
          היא כואבת את הבת הקטנה שבה
          שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
          שמנסה להראות את עצמה גיבורה
          ששותקת ולא אומרת כלום
          רק העינים מביעות את הכל
          עינים חלולות והפה קפוץ
          רק הלב בוכה כואב שותת דם
          אף אחד לא מבין את הבדידות
          אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
          ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
          להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
          חושבת שזה יבוא לה לעזרה
          אך כשהקושי מכביד עוד יותר
          היא כמעט מחליטה לוותר
          אלא שאז מתוך המערבולת
          והחוסר אונים
          היא מבינה שהכל בא מבפנים
          היא מחליטה לחזק את עצמה
          בלי לחכות לעידוד מאחרים
          וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
          ומצאה את אלוקים

          כי השם עוזר תמיד
          והשם אף פעם לא מוותר
          בכל נשמה הוא בוטח
          שתעשה את תפקידה באופן בטוח
          הוא מבין שלפעמים נכשלים
          שהכל פה מלא מכשולים
          הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
          שבין שתינו מחברת
          יש לו סבלנות וסובלנות
          לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

          וכך היא עלתה וגבהה
          מתוך הנסיון היא צמחה
          לא נתנה לעצמה לוותר
          דרשה מעצמה יותר
          אתם חושבים שהיא לא נפלה???
          היא נפלה!!
          אך מכל נפילה היא לא התרגשה
          נערה את האבק מהברכים
          והמשיכה לעלות כפלים

          כי צדיק זה ההוא שקם
          אחרי נפילה הוא לא נרדם
          מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
          מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

          יום טוב לכולם!!!

          אין דבר שלם מלב שבור,
          קרוב ד' לנשברי לב
          קרוב ד' לנשברי לב!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2444

            ב"ה

            ניואנסים
            מילה אחת
            הבדל גדול
            מכאיב,
            מפלה,
            מיותר.

            למה?
            למה אי אפשר
            להתחבר לנשמה
            לעזוב החיצוניות
            להתמקד במהות
            באישיות

            יהיו שיטענו כנגד
            בחברה הכל חשוב
            אפילו צבע הבגד
            אך אני אחזור ואומר
            לא זה העיקר!

            יש מקום
            אולי מזערי
            לקודים חברתיים
            אך נפש האדם
            היא הדבר העיקרי
            והחשוב ביותר בחיים

            ובל לא נשכח
            זכות השפיטה
            ביד בורא עולם
            ועלינו הוא ציווה
            לאהוב את כולם.

            זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שמעק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2445

              ימים עוברים שנים חולפות,
              ילדים גדלים אמהות בוכות,
              מה עם הילדות שמתבגרות,
              האם לא נאמר, די לדרישות,

              תגידו מה פה חשוב באמת,
              כמה נתעסק עוד במה יגידו,
              עד מתי הם בשבילך יחליטו,
              בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

              במה תחליף את בחירת ליבך,
              האם כסף או כבוד יקנו אותך,
              תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
              רק אשה טובה תסייע בעדך,

              תסתכל על המציאות בעיניים,
              יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
              אולי הם גם לא גרים בירושלים,
              אך האיכות שלהם שווה כפליים,

              אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
              וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
              לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
              כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

              ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
              והזמן לא יעצור לך מלכת,
              כי הבת קול בשבילך מכרזת,
              לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

              אל תדפוק חשבון לאף אחד,
              שלא תישאר בסוף אתה לבד,
              כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
              מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

              כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
              אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
              תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
              שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
              .

              את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

              במקום שבו
              מסתיימות המילים
              מדבר הלב !

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • 11221 מנותק
                11221 מנותק
                1122
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2446

                אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
                שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
                שיר שאותו בגנים ילמדו
                שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

                שיר חדש

                לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
                להתחיל במשימה אני מוכן
                מחפש להתחלה חרוזים קליטים
                שלכל הגילאים יצליחו להתאים

                הלב געש

                אז בשיר המיוחד שלי
                אני חייב להיות מקורי
                נושא שאותו כבר לא חרשו
                כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

                כולי נרגש

                בשיר שלי יכול להיות
                לכל כובע אפילו 5 פינות
                וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
                הכל הכל כיד הדימיון

                זה מתחיל ממש

                ירח, שמש, שמיים
                בורח, אמש, טיפות מים
                החרוזים זורמים כמו נהרות
                אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

                אכזבה חש

                מקפל את הדף, גונז החלום
                ואז מבליח רעיון פתאום
                פותח הדף ולמעלה כותב:
                ה', אני אותך אוהב!!

                החלום ימומש

                אני אותך אוהב
                באמת מכל הלב
                אבל יש לי חלום
                גאולה רוצה היום!

                נפגש בבית המקדש!!!

                המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • עופר האייליםע מנותק
                  עופר האייליםע מנותק
                  עופר האיילים
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2447

                  מנסה לשמוח
                  באמת רוצה
                  כבר אין לי כח
                  להיות חמוצה

                  להתנער מהסרקסטיות
                  לחייך בלי סיבה
                  להנהן בטקסיות
                  לקבל הכל באהבה.

                  וכשמנסה
                  שוב נופלת
                  מכה שמביסה
                  עלי לא חומלת

                  מחייכת בכח
                  זה ימשיך מאליו
                  וזה כבר לא בכורח
                  האושר אלי שב : )

                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2448

                    כחוללים
                    ומה ידמה
                    לשירה
                    של בין ערביים
                    מול הר ובית
                    שחרב
                    וכאב נושב
                    עם הרוח
                    מבדר את השיער
                    יונים חגות
                    ממעל
                    סיבוב אחרון ליום
                    ואנשים
                    כסאות ואנשים
                    ילדים שלך
                    ולכל אחד
                    ולכל אחת מילים
                    על שפה
                    דמעה על ריס
                    או חיוך
                    ויונים, חגות
                    אוספות אותיות שפרחו
                    יוצרות מהן שירה
                    למעל
                    וגם אני
                    שרה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2449

                      לא שלי

                      לעיתים
                      קשה ללכוד
                      מילה
                      לפני שחמקה
                      מקצה הלשון

                      או מנגד, לעמוד
                      ולאמץ
                      שתיקה
                      ולא להיות
                      נחשון
                      ראשון

                      לעיתים
                      קשה לבלוע
                      רעיון
                      ולא לרוץ
                      לפעול

                      לשמוע
                      לתמוה
                      כשיש הגיון
                      ואפילו לא
                      לשאול

                      אבל קשה יותר
                      לקחת מילה
                      שנאמרה
                      בלי
                      מחשבה וחזון

                      מאוחר
                      פי כמה
                      להסיג לאחור
                      תולדות
                      של מעשי חפזון

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • שבור אורש מנותק
                        שבור אורש מנותק
                        שבור אור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2450

                        זה עלול להביא תגובה
                        אתה לא מפחד מהסלמה?
                        למה בכלל לתקוף חזרה
                        אם האויב לא ישר ייכנע?

                        אני דואג לכל המגזרים
                        שווים אצלי גם חרדי וערבי
                        ואם יקומו עלינו אויבים
                        נצא למלחמה במחבל ישראלי

                        פעם הייתה גאוות לאום
                        פעם עוד הייתה רוח
                        היום אנשים כוספים לשלום
                        ואז פונים לברוח

                        היום לאנשים לא אכפת
                        מאין באו ולאן הולכים
                        היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
                        שאנחנו הובדלנו משאר העמים

                        אני אענה על שאלתך
                        הי, הנה ציפור
                        תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
                        בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

                        צה"ל יפעל בזמן המתאים
                        אני אעשה מה שטוב לישראל
                        אל תיכנס ההמון לפרטים
                        רק סמוך עלי והכול יסתדר

                        "עמי נגשיו מהולל
                        ונשים משלו בו"
                        התעורר כבר עם ישראל
                        או לפחות אשר רוח בקרבו

                        היה זה כבר לפנים
                        והשם שלח למען ידעו
                        "עמי מאשריך מתעים
                        ודרך ארחתיך בלעו"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2451

                          דמדומי שקיעה
                          ניראו מחלוני
                          מבשרים
                          על עוד יום
                          שלסיומו מתקרב
                          עת ערב
                          מביטה
                          אל השמיים
                          פורשת ידיים
                          ומחכה
                          לשפע שירד
                          שאשמע קול
                          הד
                          יעביר המסר
                          יראה
                          שהוא ער
                          ועדיין איתי
                          בכל התלאות
                          עומד לצידי
                          משקיף מלמעלה
                          עד עכשיו
                          והלאה....
                          התבוננתי בהן
                          שקעתי
                          לתוך הסיפור
                          שלהן
                          נשאבתי
                          לעוצמה שבהן
                          נשרטתי
                          מהעצבות שבתוך
                          אישוניהן
                          ראיתי
                          את דמותי
                          נשקפת
                          בדמעותיהן
                          הבטתי
                          לתוך עינייך
                          היפות
                          הזדהיתי
                          ונתמלאתי כוחות

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2452

                            הלב שלי לא מבין מה קורה
                            למה הוא מרגיש קור שכזה
                            למה העולם הזה כלכך מעצבן
                            למה היצר שבי כל היום מתלונן

                            האנשים שאני רוצה נעלמים
                            לפעמים מרגישה בין הנאשמים
                            ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
                            ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

                            ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
                            אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
                            יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
                            ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                              #2453

                              חפץ חיים

                              מביט בי
                              מתמונה שעל הקיר
                              כל ילד בשכונה
                              אותה מכיר
                              מבט עמוק
                              שנוגע בשמיים
                              ואת דרכנו הוא מאיר

                              הזכורונות מילדותי
                              לא נותנים
                              ללב מנוח
                              לכל מקום
                              הולכים איתי
                              ונותנים לי את הכח
                              לסגור חלון
                              לפני הסערה
                              שלא תחדור הרוח הקרה
                              כי קר פה
                              והגשם מתחיל
                              ולעוף עם הרוח
                              זה לא עניין של גיל

                              מי האיש החפץ חיים
                              אוהב ימים לראות טוב
                              רודף שלום
                              ושוקל את המילים
                              ואת כל האדם לאהוב

                              נצור לשונך מרע
                              ושפתיך מדבר מרמה
                              סור מרע ועשה טוב
                              בקש שלום ורדפהו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2454

                                פסיעות
                                מסע וחיים
                                עוד רגע
                                שתיקה
                                יד בכיס
                                ראש מושפל
                                רגשות
                                בשחור

                                פסיעות לב
                                ואני מול
                                סדוקה
                                לא תדעי
                                כמה לבד
                                נשאר
                                מאחור

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                  #2455
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2456

                                    אם נטרקה עליך דלת,
                                    אם סגרו עליך שער,
                                    אם לקחו לך בית,
                                    וגם הקרקע נעלמה,

                                    דעי,
                                    שיש ארמון,
                                    שלך מצפה מחכה וקורא,
                                    אל תתייאשי,

                                    נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
                                    בסוף תגיעי לשביל,
                                    המצופה זרעים ושושנים,
                                    שאליך קוראים ושרים,
                                    הידד הצלחת,
                                    את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                      #2457

                                      אחח.. איזה ריח
                                      חופש גדול בפתח

                                      אין לימודים, תלמידים חופשיים
                                      ילדים חוזרים, מאושרים
                                      תעודות וציונים טובים

                                      קייטנות מחנאות
                                      קעמפים וטיולים
                                      העיקר שנהנים
                                      הילדים עייפים אך מרוצים

                                      איך אומרים?
                                      הזמן טס כשנהנים
                                      ילקוטים חדשים קונים
                                      מוכנים לתחילת הלימודים

                                      מחר חושבים הילדים
                                      מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

                                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • 11221 מנותק
                                        11221 מנותק
                                        1122
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2458

                                        אני כותב
                                        זה עוזר לי לפרוק

                                        ומוחק
                                        אולי זה יעבור על החוק

                                        אני כותב
                                        שהיום יום כל כך מתוק

                                        ומוחק
                                        כי מעדיף ריגושים לדחוק

                                        אני כותב
                                        כי יש על מה לצחוק

                                        ומוחק
                                        הכל בדיחה, אין במה לדבוק

                                        אני כותב
                                        ונהנה מנוף ירוק

                                        ומוחק
                                        כי הנוף יותר מידי רחוק

                                        אני עוצר
                                        ומסתכל על כל מה שכתבתי

                                        ואוהב
                                        כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • שריושש מנותק
                                          שריושש מנותק
                                          שריוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2459

                                          חופשייה

                                          כבר לא ילדה
                                          שפחדים גידלה,
                                          מודה בחולשה
                                          זו לא בושה,

                                          שורפת ת'פחדים,
                                          בונה ת'דרכים,
                                          מגשימה חלומות,
                                          לא רוצה רק להיות,

                                          כמו ציפור חופשייה
                                          נוסקת אל השמיים
                                          לא עוצרת לשנייה
                                          מסיתה אל קו המים

                                          מכוונת לירח,
                                          מנימום על כוכבים,
                                          קוטפת עוד פרח,
                                          צומחת מכאבים.

                                          הופכת מתוק למר,
                                          נשארת גם כשנגמר,
                                          אוספת תשברים,
                                          מנציחה רגעים.

                                          כמו ציפור חופשייה
                                          נוסקת אל השמיים
                                          לא עוצרת לשנייה
                                          מסיתה אל קו המים

                                          כבר לא מפחדת,
                                          בזריחה רוקדת,
                                          נושמת אוויר,
                                          מביטה אל העיר.

                                          אפילו הכוכבים
                                          צריכים חשכה,
                                          כדי לזרוח.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול