דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2518

    עורר את
    הלב,
    להתאבל
    ולבכות
    על בנין
    שחרב
    בגלל חטא אבות,
    עורר את
    הלב,
    לחכות, לקוות,
    שמזער מהטוב
    לא יפגע
    בצפיות,
    עורר את
    הלב,
    להבין,
    לאהוב,
    לעשות,
    להפוך את האבל,
    ליום של שמחות.

    אין דבר שלם מלב שבור,
    קרוב ד' לנשברי לב
    קרוב ד' לנשברי לב!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2519

      בס"ד
      גם אם כלום לא מצליח-
      קום להמשיך, אל תנסה לברוח.
      תתפלל לאלוקים שיתן לך כוח..

      תיזכר באנשים גדולים.
      שבעבר עברו קשיים,
      שנתקעו במיליון ואחת צמתים..

      משם צומחים לגבהים.
      אם מהנפילה יודעים להרים,
      עם הזמן עושים דברים גדולים...

      המשבר, האכזבה, משפיעה-
      ואם תלמד להתבגר, תראה תתוצאה.
      תרגיש בתוך תוכך את ההצלחה..

      אתה תצליח.
      תשאר בעולם ותוכיח!
      כי לא סתם נבחרת -
      יבוא יום שתודה על זה שנלחמת...

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • הדריה מנותק
        הדריה מנותק
        הדרי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
        #2520

        להתחיל מחדש
        נפרטים המיתרים🎸
        מתמזגים הקולות
        מתנגנים השירים
        באלפי מנגינות,🎼

        צליל עונג נשמע🎹
        מתוך הכינורות🎻
        צליל של עבר שכולו נגמר
        צליל של תקופה יפה שעכשיו נגמרה

        וכי דומה הדבר למנגינת חליל
        רצונך להפיק ממנו צליל
        מי שתעמוד תבחין בדף תמים-
        פה לא תימצא דבר מלבד צורות ושירטוטים...
        סולם התוים ניראה לך ארוך ומרתיע
        לרגע לא תצליח, לשווא היא תתיגע

        כי אם לא תחברי תו אל תו🎼
        מנגינה של צלילים לאוזנך לעולם לא תישמע...

        כך עלינו לרקום יחדיו את העבר והעתיד
        כי "אדם שאין לו עבר אין לא עתיד"
        כך משפט זה מעיד...
        עליך לזכור את עבר השנים
        ותהא דרכך סוגה בשושנים!🌸 🌺
        @הדרי✍

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
        • אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2521

          שיר שאחותי כתבה על תשעה באב.... אמנם תשעה באב כבר עבר- אבל אצלי הוא תמיד נשאר בלב...

          דמעות חסרות
          חסר לב
          חסרה נשמה
          מה שווה גוף כזה?
          בלי רגש ואהבה.

          שנכסף לרע
          מתרחק מהטוב
          עושה מעשים בלי לחשוב

          איך יוכל להינצל
          איך יוכל לחוש את השכינה
          איכה ישבה בדד העיר רבתי
          בלי מקור אור ובלי תקווה...

          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2522

            יזכור
            אם אשכחך ירושלים
            ואיך אפשר שלא לזכור
            כשדם נשפך ברחובותייך
            כשאש פגעה בנו קור

            אם לא אעלה את ירושלים
            היא תעלה את עצמה
            לכותרת ראשית בעיתון
            אותיות מוצפות באימה

            אם לא אזכרך ירושלים
            תעזרי לנו שלא נשכח
            אבל בלי כאב, ריח מוות
            תזכירי לנו רק... אותך

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
            • אדמיליםא אדמילים

              יזכור
              אם אשכחך ירושלים
              ואיך אפשר שלא לזכור
              כשדם נשפך ברחובותייך
              כשאש פגעה בנו קור

              אם לא אעלה את ירושלים
              היא תעלה את עצמה
              לכותרת ראשית בעיתון
              אותיות מוצפות באימה

              אם לא אזכרך ירושלים
              תעזרי לנו שלא נשכח
              אבל בלי כאב, ריח מוות
              תזכירי לנו רק... אותך

              A מנותק
              A מנותק
              Anne
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2523

              ירושלים

              אף פעם לא העמקתי
              חקור אודותייך
              אף פעם לא התרגשתי
              מצעידה ברחובותייך
              אף פעם לא התעניינתי
              בעברך הרחוק
              וכלפייך, אף פעם לא חשתי
              צער עמוק

              אבל פתאום
              ליבי נעור
              מתאוריים היפים

              ואליך
              בת ציון
              מלאתי כיסופים

              ואיני יודעת שקט
              על עולם שהיה
              ואין לי פיסת רוגע
              על עולמך שנגדע

              מחכה אני לרגע
              בו
              יבקע כשחר אורך

              ומשמיים תרדי אלינו
              תתגלי
              במלא הדרך

              נעמוד אז כולנו
              נהיה כחולמים
              ואת
              ירושלים
              תנוחי מנוחת עולמים

              הלוואי ונזכה בקרוב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
              • A Anne התייחס לנושא זה ב
              • דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                #2524
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מא1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2525

                  בס"ד
                  זה שיר שכתבתי, על רקע שיר שכתבתי בגיל 12- שהוא מצורף בספוילר.

                  התעוררי,
                  כי בא אורך
                  התנערי,
                  כי שלמו ימי אבלך.

                  וזה תמוה-
                  דורות ראשונים לא זכו לה,
                  אז מדוע-
                  דווקא אנו נזכה לקבלה?!

                  ענק וננס-
                  רצו לראות את המלך
                  אבל אין נכנס-
                  כי חומה ניצבת בדרך...

                  מה לעשות???
                  הבזיק רעיון במוחם,
                  אפשר לנסות-
                  יעלה הננס על הענק הרם!!

                  דורות קודמים-
                  ענקים בתורה בחוכמה ולא רק,
                  אנו כננסים-
                  בדור כה נחות, מבולבל ומפורק.

                  ודווקא ועל אף-
                  כל מעשה קטן מצטרף אל דור דעה,
                  והוא יכריע הכף-
                  כי המלאכה, נקראת על שם גומרה.

                  נחמו עמי-
                  אחרון, אחרון צולח
                  מעפר קומי-
                  ינון ואליה אני שולח!!

                  דורנו הוא דור אחרון לגולה
                  אך מדוע דווקא בו תבוא הגאולה?

                  שאלה זו נשאלת בפי רבים
                  וגדולים משל עליה נותנים:

                  משל לננס וענק שרצו לראות את פני המלך
                  אבל באמצע ראו חומה שחוסמת את הדרך

                  אבל רק אחד מהם יכל לראותו
                  וזהו הענק כמובן בזכות גובהו

                  אך פתאום רעיון הבזיק במוחו
                  לעזור לננס לעלות על כתפו

                  ןהנה הננס הורם
                  על כתפיו של הענק הרם

                  וכך יכל לראותו
                  יותר טוב מהענק חברו

                  ולכן אנחנו עם הזכויות של האבות
                  ועם זכויותינו המועטות

                  נזכה לקבל את הגאולה
                  כי
                  "אין המלאכה נקראת אלא על שם גומרה!!"

                  משפט לחיים-💕
                  "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                  ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • מרבמ מנותק
                    מרבמ מנותק
                    מרב
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                    #2526

                    שוני כואב
                    סוג של הרגל
                    הפרדה כמחיצה
                    עד לכאן, איש
                    זה גבולך!

                    אבא?!
                    מתי זה יעצור
                    מתי סוף למצור
                    שחורק על הלב
                    שמדמם ללא כאב
                    על דם שנשפך
                    ועל לב שנשבר

                    אבא?!
                    מתי תרד אותה לבנה
                    שתשלים את החור
                    שתשבור כאב על
                    אם ובנה.

                    מתי?...

                    אני אבא הנחתי
                    את האבן, ולשני
                    הייתי לו לעזר
                    שגם הוא יזכה
                    וכך הכל יראה אחרת....

                    לאהוב באמת,
                    זה לאהוב מהלב!

                    אני לא יודעת מה אתכם אבל אני עדיין בתוך עמוק כואבת את כאב החורבן והאבל.
                    לא זכינו השנה לראות את הגאולה,
                    אך מקווים ומאמינים כל יום שהוא יבוא!
                    ושנזכה לאהוב באמת! כל אחד ולקבל את השוני של כול אחד.
                    אשכנזים, ספרדים, חילוניים, שמאלנים...
                    כולם כאחד!!!!
                    אמן!!!!!!

                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      ארי גולד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2527

                      קינה על חורבן הבית

                      איכה בדד גוועתי,
                      דרשתי המיתי ואין זוכר חסדי,
                      טרפוני ידידי כשונאים,
                      לעוסה מעונה נהייתי,
                      סבלי עוד פושט צועקת,
                      קוני רחם שוועתי תשמע.

                      קינה שכתבתי על החורבן בהשראת הקינות שאמרנו אתמול... ע"פ סדר האב'

                      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2528

                        אתם חושבים שאני חזקה
                        כי לידכם לא נשברת
                        אתם חושבים שאני צדיקה
                        כי את הקשיים לא מספרת
                        אתם חושבים שאני מצחיקה
                        כי לידכם לא בוכה
                        אתם חושבים שאני מלאכית
                        כי לא ראיתם אותי במציאות
                        אתם חושבים שאני מלכה
                        כי לא ראיתם אותי עובדת
                        אתם חושבים שאני בעלייה
                        כי אתם לא יודעים שאני נופלת
                        אתם חושבים שאני חזקה
                        אבל בכל לילה נשברת...
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • טותייייט טותיייי

                          אתם חושבים שאני חזקה
                          כי לידכם לא נשברת
                          אתם חושבים שאני צדיקה
                          כי את הקשיים לא מספרת
                          אתם חושבים שאני מצחיקה
                          כי לידכם לא בוכה
                          אתם חושבים שאני מלאכית
                          כי לא ראיתם אותי במציאות
                          אתם חושבים שאני מלכה
                          כי לא ראיתם אותי עובדת
                          אתם חושבים שאני בעלייה
                          כי אתם לא יודעים שאני נופלת
                          אתם חושבים שאני חזקה
                          אבל בכל לילה נשברת...
                          טוהר

                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2529

                          תקראו את הספויילר זה חשוב

                          בתשעה באב אנו מתאבלים
                          על בית המקדש בוכים
                          על שחרב לנו פעמיים
                          מרגישים שטבענו במים
                          זה קשה ועצוב
                          הזמן של הגלות ממש קצוב
                          אנו בדרך אל האור
                          את הימים כבר לא נספור
                          הנה בנינו לבנה ועוד לבנה
                          כבר מרגישים את השכינה
                          בית המקדש לתפארה בנינו
                          ועכשיו נגור בבית מקדשנו
                          גם אם קשה זה לא נורא
                          כי אנו בדרך אל הגאולה

                          ירושלים את זהב
                          נשאר איתך לעד
                          לעולם לא נעזוב
                          נשאר תמיד קרוב

                          מרגישים שטבענו במים-הכוונה היא שאין לנו כבר אוויר לנשום=כמו במים

                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                          (אני)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2530

                            נערה אחת כמעט ילדה
                            עברה תקופה לא פשוטה
                            ללא הורים לצדה
                            ללא חמלה,ללא פרוטה

                            לרבי כתבה בדמעות
                            וקיבלה תשובה כנה
                            ואז כל כמה שבועות
                            התייעצה ועידכנה

                            באחת הפעמים תמהה במכתבה
                            דרש בני ישראל,מנהיג רומה באהבה
                            איך מוצא זמן לנערה לא חשובה?!

                            עונה הרבי בנוסחה מרטיטה
                            אם מרגישה כאב ילדה
                            גם אבינו רוענו עלי מביט
                            כל צרה שלה בלבו נראתה

                            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • יוס yosי מנותק
                              יוס yosי מנותק
                              יוס yos
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
                              #2531

                              בית עתיק
                              c028fb1d-6ab5-4506-8b4c-7c55f22fa1de-image.png
                              צועד לאיטי מהורהר,
                              עיני צדה שלט מוזר,
                              אל תוך עצמך כתוב שם; מצחיק,
                              פונה אחריו יש שם בית עתיק.
                              דפקתי בדלת,
                              תגובה מהמהמת,
                              דורך על יבלת,
                              בא פעם אחרת.

                              כי בעל הבית לא נמצא זה כמה חודשים,
                              יצא לטיול מחפש ריגושים,
                              עומד שם המום אבדו המילים,
                              אתם לא מבינים שאני בעלים??
                              עשיתי סיבוב לכניסת הסתרים,
                              היא נועדה למילוט ברגעים אבודים,
                              רוח פרצים וצירים חלודים,
                              חבר'ה, ניצחתי! אני כאן בפנים!
                              הגיע זמן לסיור בביתי החמים,
                              נתחיל במטבח פה כותבים מתכונים,
                              רגשות מתבשלים זה מקור הפחדים,
                              אני ממליץ לך לפרוש זה נעשה לא נעים...

                              נכנס לסלון,
                              בוהה בשאון,
                              עוטה השריון,
                              הצילו! דמון!
                              (אה, זה כולה הפחדים שלי...)
                              תופס את הרגליים בורח,
                              המראה הוא עגום, והריח...
                              ברקע יש מישהו צורח,
                              מה זה?! לא הזמנתי אורח?!

                              פיו, זה אתה,
                              ידידי חרדה,
                              לא תצא לשעה,
                              לקפה בספה?
                              הוא פוחד לענות,
                              פן אחשוב הוא צרות,
                              הוא רדוף מחשבות,
                              של הפסד מלחמות.

                              חרדה דפקה בדלת די מזמן ביקשה לישון,
                              סידרתי לה חדר מיטה יפה וגם עיתון,
                              זה נראה שנחמד וכיף לה שם, היא לא יצאה,
                              אני מפחד להידבק מהפחד שלה, מה זה אם לא חרדה?
                              הגעתי למצב שזה או אני או היא,
                              לא הסכימה לצאת ובחרתי לצאת לדרכי,
                              הייתי צריך לבקש עזרה לנקות את ביתי,
                              הבעיה שפחדתי לתקשר, מי זה? אני או היא?!

                              עכשיו חזרתי במרץ לזירת הקרבות,
                              לא מטהר שוב השרץ בא נשחיז חרבות,
                              היא ברחה לה לחדר הגיפה תריסים,
                              אין אומץ לתקוף, היא עדיין בפנים...
                              ביקשתי עזרה מהחדר ליד,
                              שם נמצאת השנאה היא חיה לבד,
                              שונאת הסביבה ולפעמים גם אותי,
                              מקיפה את עצמה במעטה דוקרני.
                              אני שונא את התגובה זה מכעיס שם בפנים,
                              סוף סוף זה אני אלו היצורים,
                              אלו ועוד שעכשיו רגועים,
                              אני לא מעיר דובים ישנים.

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • 11221 מנותק
                                11221 מנותק
                                1122
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                #2532

                                יורדת לעולם
                                נשמה חדשה
                                שום פרט לא נעלם
                                נשמה קדושה

                                יודעים כולם
                                לה יש תפקיד
                                היא לא מגיעה סתם
                                כל אחד יעיד

                                וכדי למלא את שליחותה
                                החליטו בשמיים
                                לברוא רק אותה
                                עם צבע מסוים בעיניים

                                וצבע העור
                                וגיל וגובה
                                במיוחד בשבילה לבחור
                                בשבילה הכל הוחלט מגבוה

                                וכל התמודדות ובעיה
                                שהנשמה תעבור בחיים
                                רק היא תדע
                                איך לא ליפול ואם צריך- להרים

                                כי זה תפקידה
                                זה שליחותה
                                זה יעודה
                                ואין עוד אחת כמותה

                                @הדס-ט נכתב על הופסט שכתבת...
                                אם יהיה לך מה לעשות אם השיר הזה
                                אם את גם צריכה לשנות משהו בהתאם לאותה אחת ספציפית- חופשי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נעמי ה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2533

                                  שהיופי והטוהר נעלמים מחייך
                                  כשלאט לאט שוקעות לחייך
                                  שאת מרגישה מפלצת בתוכך
                                  שאת לא מסוגלת להכיל את עצמך

                                  שהפחד והכאב אבדו כול פרופורציה
                                  שהאמת והשקר משתוללים בערבוביה

                                  תראי את עצמך מול מראה
                                  תאהבי כל מה שאת רואה
                                  כי את שמש, את מושלמת
                                  אז אל תנסי להשתנות

                                  גם שאת במצב רע
                                  ולא רואה תישועה
                                  גם שהכול נראה לך שחור
                                  ובלב יש רק חור

                                  תשנני זאת לעצמך
                                  איך שאת זה הכי טוב בשבילך
                                  שאת בת לאבא שאותך אוהב
                                  והוא אינו רוצה שיהיה לך כואב

                                  זכרי
                                  את חזקה, את יכולה
                                  את טובה וגם גדולה
                                  אל תתני לשום דבר לשבור אותך
                                  תחרטי זאת על הלב שלך

                                  בכול מלחמה יש מנצח אחד
                                  והפעם זאת תהיי את!
                                  (@הדס-ט נכתב על הפוסט שכתבת...
                                  יותר על ההתמודדות שלה..)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אדמיליםא מנותק
                                    אדמיליםא מנותק
                                    אדמילים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2534

                                    (יצירה מסוג מעט שונה;))

                                    תו'דבר
                                    אמן.
                                    גם אם ירגיש
                                    הפוך.
                                    גם אם יראה
                                    אחרת.
                                    גם אם מציאותו
                                    אבסטרקטית.
                                    הדם שלו
                                    כמו הדם של
                                    כולם.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2535
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                        #2536

                                        מזכירה לכולם:
                                        אין להעלות שיר יותר מפעם בחמש ימים.

                                        חבל שנאלץ למחוק שירים....

                                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                          #2537

                                          ילדים מנותקים
                                          כל היום על מסכים
                                          האם זה העולם בו אנו חיים?

                                          צ׳אטים טלפונים
                                          כולנו מכורים
                                          אין מילים,רק מקלידים
                                          ובשיעורים?! הילדים לא מרוכזים!

                                          מנסים להתפטר
                                          מהמכשיר הממכר
                                          אך עוברים למכשיר אחר
                                          האם זה עובר?
                                          או שנעבור לדבר אחר?

                                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול