דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 803.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
    #2510

    שיר שכתבתי על המסר של מאורעות הזמן
    ועל השסע בעם - שבעצם כולנו באותה ספינה
    ועל סילוקן של צדיקי הדור

    שלום לרחוק ולקרוב

    בדור שהצרות שוטפות כנהר
    תחכה לו היום
    אולי מחר
    יבוא האדון להיכלו פתאום ביום בהיר
    אל עתיד חתום ונעלם
    צריך לגדול
    ליקוי מאורות
    ואין את מי לשאול
    רק הלב שנפתח מרגיש
    את הרוח שעובר
    ושומע קול שאומר
    שלום .. שלום
    אמר ה לרחוק
    ולקרוב אמר ה ורפאתיו

    באמצע היום
    שעון החול נעצר
    והעם שעוד עומד למרגלות ההר
    מוצא תשובה לשאלות שמרחפות באויר
    דור יתום סוער נסחף אל ים
    בין גליו מכיר
    את מי שאמר והיה עולם
    כנשר יעיר קינו את גוזליו מעורר
    ומשמיע קול שאומר
    שלום .. שלום
    אמר ה לרחוק
    ולקרוב אמר ה ורפאתיו

    מעבר לזמן לדמיון ולהגיון
    מלך יושב על כסא רחמים
    מחכה בארמון
    השולחן ערוך פתוח לכל עובר ושב
    הקרוב וגם הרחוק הם בניו
    שלום .. שלום
    אמר ה לרחוק
    ולקרוב אמר ה ורפאתיו

    יש לשיר הזה גם לחן - בנתיים סקיצה
    אולי אשתף מתי הוא

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • M מנותק
      M מנותק
      mykly64
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2511

      ואולי אלך מכאן אל מקום רחוק ולא מוכר ואותם הקולות ההמומים ילחשו בליבי שוב
      ואולי אתן לאותם ההפסדים הישנים לסלול לי דרכים חדשות אל אותם הניצחונות הנכספים
      ואולי ואותה תחושה אותה ההרגשה ואותה הדרך הסלולה כבר הפכה היא שביל ללא מוצא
      ואיך היקום וגלובוס שלם עולם כזה מושחת ואיך הכל איבד צורה והדרכים הפכו את התמונה
      כי מה נשאר לנו כבר עוד לטעום
      הרי בסוף הכל יחלוף ונישאר חסרי כל
      ואחרי כבר מה יש לרדוף הרי האושר נמצא פה קרוב
      אין עניין לצאת ולחפש אותו במקום כמו הרחוב
      ויש עניין להשתנות להיבנות להתעלות מעל כל אותם הרגעים שאת ליבנו לפעמים שוברים
      ולכולנו יש כנפים אבל לא כולם למדו לעוף ויש ונשברו כבר הכנפיים ואדם זורק את תקוותיו לתוך המים
      וחלילה מתייאש ואל לו לפחד מאותם הרגעים שאת ליבו שובר
      צריך הוא להרים עיניו אל השמים צריך הוא להשאיר בליבו תקווה ניצחית ואמונה שתחזיק אותו לעד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • א מנותק
        א מנותק
        איציק דדיה 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2512

        זה לא עוד שיר השירים

        זה לא שיר בלי חרוזים

        זה שיר שמתוך הלב הקטן

        שלפי כולם הוא לא מחסן

        שאוגר בתוכו את כל הצרות

        צריך למחוק אותו ואת כל הבעיות

        ורק אז את תורתך ללמוד

        בלי צרות ורדיפות ובלי מפחוד

        *זה שיר שנכתב לכל אלה שחושבים שהלב הוא מחסן אז תדעו בשביל להצליח למלות מחסן ביהלומים צריך לרוקן את האשפה קודם כל זאת אומרת בשביל ללמוד תורה ולזכור אותה צריך את כל הדברים הרעים לזר
        וק

        יהיה רצון שיבנה בית המקדש במהרה בימינו אמן ורק אהבת חינם*

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
        • בינינו לא משנהב מנותק
          בינינו לא משנהב מנותק
          בינינו לא משנה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2513

          מה שבינהם:

          חברות זה דבר שלא מוצאים כל יום,
          אבל בסוף כולם מוצאים,
          אז למה אצלי זה רק חלום,
          למצוא במקום את עצמי,

          רבינו אמר לא להתיאש,
          אז אני מחזקת את האני שלי,
          ומנסה לשמוח במה שיש,
          אבל,
          תעזור גם לי,
          בסוף למצוא ולהתרגש,

          אומרים ששורש אהבה נתינה,
          ואני כל הזמן רק נותנת,
          אז תחדד בתוכי את ההבנה,
          ועזור לי למצוא,

          כי אני צריכה,
          אהבה,
          נתינה,
          חברות,
          וכל מה שבינהם.

          אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • שריושש מנותק
            שריושש מנותק
            שריוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2514

            היא יושבת בדד,
            איך כל פעם היא לבד,
            סיוטים על מלחמות,
            חלומות על נחמות ,

            שועלים  סובבים ,
            צרחות וכאבים ,
            ואין יד ולב
            להרגיע את הכאב ,

            עד מתי תצרחי בדממה,
            תמיד את פה לעצה,
            מתבוססת לך בשממה ,
            מול כל עם ועדה,

            כי שנים שהיא דומעת,
            מחכה לישועה ,
            לבניה מתגעגעת ,
            עוד תקיים את השבועה.

            אפילו הכוכבים
            צריכים חשכה,
            כדי לזרוח.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • אלישא מנותק
              אלישא מנותק
              אליש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
              #2515

              ימים עייפים
              והשמש קופחת
              גיצים עפים
              דוקרים כמחט

              יש קרע בעם
              ואין תופר
              ואם יישפך דם
              מי עוד סופר

              הבית נחרב פעמיים
              בגלל שנאת חינם
              ואיבה? יש פה כמים
              כל יום חורצים להם דינם

              כל דור שלא נבנה
              כאילו נחרב
              ואם עוד לא תקנה
              עוונו נצרב

              כי נחרב בגלל שנאה
              ואיך ייבנה?
              אם לא על ידי אהבה
              בזכותה המצב ישתנה.

              נכתב בעקבות המצב הנורא הזה, שבו כל אחד בטוח שהצד השני רק מושחת.

              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • ויוושו מנותק
                ויוושו מנותק
                ויווש
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2516

                השמש בחוץ לא מרחמת
                עליי כל היום כאם מסוככת
                ביום בלילה בכל שעות היום
                השמש מחממת אותי בחום

                לפעמים אני טוענת
                למה לי לסבול?
                לפעמים אני רוטנת
                למה זו המצווה החשובה מכל?

                אבל בסוף אני יודעת
                שאני לא סתם איזה הלך
                ולחישה באוזןן שומעת
                'היי,את בת של מלך'

                בזכות אותם אגלים
                בזכות אותם התגברויות על הקשיים
                תזכי להעמיד דור ישרים
                שבדרך התורה הולכים

                כל מצווה הכי קטנה
                כל קושי או ניסיון בגולה
                כמו שהגננת אמרה
                עוד לבנה לבית המקדש מוסיפה

                שיר שאחותי הקטנה כתבה אשמח שתגיבו לה

                "ללב שלנו אין הנחות😞
                אין מבצעים❌
                ואם שברת💔שילמת!"💰

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2517

                  בוכה בחולשה
                  מצפה שתביני
                  ואת- רק בורחת מהבושה
                  -חשבתי שתכילי

                  החטפת לי ת'כאפה
                  הכי כואבת בעולם
                  כל החיים רק הגנתי עליך
                  וככה הכל נעלם?

                  נקמתי בעצמי
                  בל להרגיש
                  חשבתי שתחבקי
                  גיליתי שהלב שלך כבר לא כל כך רגיש

                  כעסת עליי
                  למה אני עושה שטויות
                  התרסתי לך
                  הלוואי ולא היו לי בעיות

                  בכיתי ת'נשמה
                  ולא היית מסוגלת לנחם
                  עם אצבע מאשימה
                  התאכזבת בלי יכולת לרחם

                  רבתי איתך הבוקר
                  כמו כל הבקרים האחרונים
                  אמרת שיעלה לי ביוקר
                  ואני- צחקתי לך בפנים

                  חשבת שזה צחוק
                  לא ראית את הבכי
                  פגועה עזבתי
                  כאילו סטרת לי בלחי

                  למה את מתעלמת?
                  כל החיים דאגתי לך!
                  למה את לא שואלת?
                  אדישה מול הדמעות שלי!

                  אני מתגעגעת אלייך
                  את לא?????

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2518

                    עורר את
                    הלב,
                    להתאבל
                    ולבכות
                    על בנין
                    שחרב
                    בגלל חטא אבות,
                    עורר את
                    הלב,
                    לחכות, לקוות,
                    שמזער מהטוב
                    לא יפגע
                    בצפיות,
                    עורר את
                    הלב,
                    להבין,
                    לאהוב,
                    לעשות,
                    להפוך את האבל,
                    ליום של שמחות.

                    אין דבר שלם מלב שבור,
                    קרוב ד' לנשברי לב
                    קרוב ד' לנשברי לב!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2519

                      בס"ד
                      גם אם כלום לא מצליח-
                      קום להמשיך, אל תנסה לברוח.
                      תתפלל לאלוקים שיתן לך כוח..

                      תיזכר באנשים גדולים.
                      שבעבר עברו קשיים,
                      שנתקעו במיליון ואחת צמתים..

                      משם צומחים לגבהים.
                      אם מהנפילה יודעים להרים,
                      עם הזמן עושים דברים גדולים...

                      המשבר, האכזבה, משפיעה-
                      ואם תלמד להתבגר, תראה תתוצאה.
                      תרגיש בתוך תוכך את ההצלחה..

                      אתה תצליח.
                      תשאר בעולם ותוכיח!
                      כי לא סתם נבחרת -
                      יבוא יום שתודה על זה שנלחמת...

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                        #2520

                        להתחיל מחדש
                        נפרטים המיתרים🎸
                        מתמזגים הקולות
                        מתנגנים השירים
                        באלפי מנגינות,🎼

                        צליל עונג נשמע🎹
                        מתוך הכינורות🎻
                        צליל של עבר שכולו נגמר
                        צליל של תקופה יפה שעכשיו נגמרה

                        וכי דומה הדבר למנגינת חליל
                        רצונך להפיק ממנו צליל
                        מי שתעמוד תבחין בדף תמים-
                        פה לא תימצא דבר מלבד צורות ושירטוטים...
                        סולם התוים ניראה לך ארוך ומרתיע
                        לרגע לא תצליח, לשווא היא תתיגע

                        כי אם לא תחברי תו אל תו🎼
                        מנגינה של צלילים לאוזנך לעולם לא תישמע...

                        כך עלינו לרקום יחדיו את העבר והעתיד
                        כי "אדם שאין לו עבר אין לא עתיד"
                        כך משפט זה מעיד...
                        עליך לזכור את עבר השנים
                        ותהא דרכך סוגה בשושנים!🌸 🌺
                        @הדרי✍

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבוע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2521

                          שיר שאחותי כתבה על תשעה באב.... אמנם תשעה באב כבר עבר- אבל אצלי הוא תמיד נשאר בלב...

                          דמעות חסרות
                          חסר לב
                          חסרה נשמה
                          מה שווה גוף כזה?
                          בלי רגש ואהבה.

                          שנכסף לרע
                          מתרחק מהטוב
                          עושה מעשים בלי לחשוב

                          איך יוכל להינצל
                          איך יוכל לחוש את השכינה
                          איכה ישבה בדד העיר רבתי
                          בלי מקור אור ובלי תקווה...

                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2522

                            יזכור
                            אם אשכחך ירושלים
                            ואיך אפשר שלא לזכור
                            כשדם נשפך ברחובותייך
                            כשאש פגעה בנו קור

                            אם לא אעלה את ירושלים
                            היא תעלה את עצמה
                            לכותרת ראשית בעיתון
                            אותיות מוצפות באימה

                            אם לא אזכרך ירושלים
                            תעזרי לנו שלא נשכח
                            אבל בלי כאב, ריח מוות
                            תזכירי לנו רק... אותך

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • אדמיליםא אדמילים

                              יזכור
                              אם אשכחך ירושלים
                              ואיך אפשר שלא לזכור
                              כשדם נשפך ברחובותייך
                              כשאש פגעה בנו קור

                              אם לא אעלה את ירושלים
                              היא תעלה את עצמה
                              לכותרת ראשית בעיתון
                              אותיות מוצפות באימה

                              אם לא אזכרך ירושלים
                              תעזרי לנו שלא נשכח
                              אבל בלי כאב, ריח מוות
                              תזכירי לנו רק... אותך

                              A מנותק
                              A מנותק
                              Anne
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2523

                              ירושלים

                              אף פעם לא העמקתי
                              חקור אודותייך
                              אף פעם לא התרגשתי
                              מצעידה ברחובותייך
                              אף פעם לא התעניינתי
                              בעברך הרחוק
                              וכלפייך, אף פעם לא חשתי
                              צער עמוק

                              אבל פתאום
                              ליבי נעור
                              מתאוריים היפים

                              ואליך
                              בת ציון
                              מלאתי כיסופים

                              ואיני יודעת שקט
                              על עולם שהיה
                              ואין לי פיסת רוגע
                              על עולמך שנגדע

                              מחכה אני לרגע
                              בו
                              יבקע כשחר אורך

                              ומשמיים תרדי אלינו
                              תתגלי
                              במלא הדרך

                              נעמוד אז כולנו
                              נהיה כחולמים
                              ואת
                              ירושלים
                              תנוחי מנוחת עולמים

                              הלוואי ונזכה בקרוב!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                              • A Anne התייחס לנושא זה ב
                              • דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                #2524
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מא1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2525

                                  בס"ד
                                  זה שיר שכתבתי, על רקע שיר שכתבתי בגיל 12- שהוא מצורף בספוילר.

                                  התעוררי,
                                  כי בא אורך
                                  התנערי,
                                  כי שלמו ימי אבלך.

                                  וזה תמוה-
                                  דורות ראשונים לא זכו לה,
                                  אז מדוע-
                                  דווקא אנו נזכה לקבלה?!

                                  ענק וננס-
                                  רצו לראות את המלך
                                  אבל אין נכנס-
                                  כי חומה ניצבת בדרך...

                                  מה לעשות???
                                  הבזיק רעיון במוחם,
                                  אפשר לנסות-
                                  יעלה הננס על הענק הרם!!

                                  דורות קודמים-
                                  ענקים בתורה בחוכמה ולא רק,
                                  אנו כננסים-
                                  בדור כה נחות, מבולבל ומפורק.

                                  ודווקא ועל אף-
                                  כל מעשה קטן מצטרף אל דור דעה,
                                  והוא יכריע הכף-
                                  כי המלאכה, נקראת על שם גומרה.

                                  נחמו עמי-
                                  אחרון, אחרון צולח
                                  מעפר קומי-
                                  ינון ואליה אני שולח!!

                                  דורנו הוא דור אחרון לגולה
                                  אך מדוע דווקא בו תבוא הגאולה?

                                  שאלה זו נשאלת בפי רבים
                                  וגדולים משל עליה נותנים:

                                  משל לננס וענק שרצו לראות את פני המלך
                                  אבל באמצע ראו חומה שחוסמת את הדרך

                                  אבל רק אחד מהם יכל לראותו
                                  וזהו הענק כמובן בזכות גובהו

                                  אך פתאום רעיון הבזיק במוחו
                                  לעזור לננס לעלות על כתפו

                                  ןהנה הננס הורם
                                  על כתפיו של הענק הרם

                                  וכך יכל לראותו
                                  יותר טוב מהענק חברו

                                  ולכן אנחנו עם הזכויות של האבות
                                  ועם זכויותינו המועטות

                                  נזכה לקבל את הגאולה
                                  כי
                                  "אין המלאכה נקראת אלא על שם גומרה!!"

                                  משפט לחיים-💕
                                  "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                  ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                    #2526

                                    שוני כואב
                                    סוג של הרגל
                                    הפרדה כמחיצה
                                    עד לכאן, איש
                                    זה גבולך!

                                    אבא?!
                                    מתי זה יעצור
                                    מתי סוף למצור
                                    שחורק על הלב
                                    שמדמם ללא כאב
                                    על דם שנשפך
                                    ועל לב שנשבר

                                    אבא?!
                                    מתי תרד אותה לבנה
                                    שתשלים את החור
                                    שתשבור כאב על
                                    אם ובנה.

                                    מתי?...

                                    אני אבא הנחתי
                                    את האבן, ולשני
                                    הייתי לו לעזר
                                    שגם הוא יזכה
                                    וכך הכל יראה אחרת....

                                    לאהוב באמת,
                                    זה לאהוב מהלב!

                                    אני לא יודעת מה אתכם אבל אני עדיין בתוך עמוק כואבת את כאב החורבן והאבל.
                                    לא זכינו השנה לראות את הגאולה,
                                    אך מקווים ומאמינים כל יום שהוא יבוא!
                                    ושנזכה לאהוב באמת! כל אחד ולקבל את השוני של כול אחד.
                                    אשכנזים, ספרדים, חילוניים, שמאלנים...
                                    כולם כאחד!!!!
                                    אמן!!!!!!

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי גולד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2527

                                      קינה על חורבן הבית

                                      איכה בדד גוועתי,
                                      דרשתי המיתי ואין זוכר חסדי,
                                      טרפוני ידידי כשונאים,
                                      לעוסה מעונה נהייתי,
                                      סבלי עוד פושט צועקת,
                                      קוני רחם שוועתי תשמע.

                                      קינה שכתבתי על החורבן בהשראת הקינות שאמרנו אתמול... ע"פ סדר האב'

                                      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2528

                                        אתם חושבים שאני חזקה
                                        כי לידכם לא נשברת
                                        אתם חושבים שאני צדיקה
                                        כי את הקשיים לא מספרת
                                        אתם חושבים שאני מצחיקה
                                        כי לידכם לא בוכה
                                        אתם חושבים שאני מלאכית
                                        כי לא ראיתם אותי במציאות
                                        אתם חושבים שאני מלכה
                                        כי לא ראיתם אותי עובדת
                                        אתם חושבים שאני בעלייה
                                        כי אתם לא יודעים שאני נופלת
                                        אתם חושבים שאני חזקה
                                        אבל בכל לילה נשברת...
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • טותייייט טותיייי

                                          אתם חושבים שאני חזקה
                                          כי לידכם לא נשברת
                                          אתם חושבים שאני צדיקה
                                          כי את הקשיים לא מספרת
                                          אתם חושבים שאני מצחיקה
                                          כי לידכם לא בוכה
                                          אתם חושבים שאני מלאכית
                                          כי לא ראיתם אותי במציאות
                                          אתם חושבים שאני מלכה
                                          כי לא ראיתם אותי עובדת
                                          אתם חושבים שאני בעלייה
                                          כי אתם לא יודעים שאני נופלת
                                          אתם חושבים שאני חזקה
                                          אבל בכל לילה נשברת...
                                          טוהר

                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2529

                                          תקראו את הספויילר זה חשוב

                                          בתשעה באב אנו מתאבלים
                                          על בית המקדש בוכים
                                          על שחרב לנו פעמיים
                                          מרגישים שטבענו במים
                                          זה קשה ועצוב
                                          הזמן של הגלות ממש קצוב
                                          אנו בדרך אל האור
                                          את הימים כבר לא נספור
                                          הנה בנינו לבנה ועוד לבנה
                                          כבר מרגישים את השכינה
                                          בית המקדש לתפארה בנינו
                                          ועכשיו נגור בבית מקדשנו
                                          גם אם קשה זה לא נורא
                                          כי אנו בדרך אל הגאולה

                                          ירושלים את זהב
                                          נשאר איתך לעד
                                          לעולם לא נעזוב
                                          נשאר תמיד קרוב

                                          מרגישים שטבענו במים-הכוונה היא שאין לנו כבר אוויר לנשום=כמו במים

                                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                          (אני)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול