דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 802.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NAAMA 0N מנותק
    NAAMA 0N מנותק
    NAAMA 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2502

    כתבתי שיר על מקצב

    ילדה קטנה
    עיניים פעורות
    על המסך בוהה
    קוראת בעניין שורות

    להשתתף החלתי
    וכתבתי פוסטים
    ברגעים פנויים נכנסתי
    עזרתי למשתמשים

    במוזיקה מבינה
    מהפורום לומדת
    למרות שקטנה
    ומלייקים עדין מתלהבת

    אבל תמיד חושבת
    את בכלל לא גדולה
    האם הדעה שלך בוגרת
    ומעניינת את הסביבה

    אבל מיד מנערת את המחשבה
    הגיל לא חשוב
    העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
    מזכירה לעצמי שוב ושוב

    ואולי ביום מן הימים
    כשאהיה גדולה
    מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
    ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

    ויזכרו בילדה הקטנה
    שמהפורום ללמוד נסתה
    וכעת היא כבר בחורה
    שבמוזיקה מבינה

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • NAAMA 0N NAAMA 0

      כתבתי שיר על מקצב

      ילדה קטנה
      עיניים פעורות
      על המסך בוהה
      קוראת בעניין שורות

      להשתתף החלתי
      וכתבתי פוסטים
      ברגעים פנויים נכנסתי
      עזרתי למשתמשים

      במוזיקה מבינה
      מהפורום לומדת
      למרות שקטנה
      ומלייקים עדין מתלהבת

      אבל תמיד חושבת
      את בכלל לא גדולה
      האם הדעה שלך בוגרת
      ומעניינת את הסביבה

      אבל מיד מנערת את המחשבה
      הגיל לא חשוב
      העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
      מזכירה לעצמי שוב ושוב

      ואולי ביום מן הימים
      כשאהיה גדולה
      מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
      ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

      ויזכרו בילדה הקטנה
      שמהפורום ללמוד נסתה
      וכעת היא כבר בחורה
      שבמוזיקה מבינה

      A מנותק
      A מנותק
      Anne
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
      #2503

      שיר על תשעת הימים...

      מפזמת לעצמי
      בשקט
      מנגינה

      והלב מתעורר
      מצטרף
      ברינה

      ההרמוניה מתגברת
      עוד קולות
      מצטרפים

      מקהלה מתחברת
      סולמות
      וסולנים

      ופתאום
      אני נזכרת
      אסור לנו לשמוח!

      הן תשעת הימים
      איך הצלחתי
      לשכוח

      זה הזמן
      להיזכר
      בכל היופי
      והחן

      שהיו מנת חלקנו
      עד חורבנו
      של
      בית הקל

      ובעוד הזכרונות
      מהבהבים
      בראשנו

      נשא תפילה
      שיבנה
      בקרוב
      בית תפארתנו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2504

        ואת
        בת ציון
        קלים היו רודפייך
        ספקו לך כפיים
        -הזאת העיר-
        ואת
        ערום ועריה

        בת ציון
        כאילים היו שריך
        לא מצאו מרעה
        -הזאת העיר-
        ואת
        אין דורש לך

        בת ציון
        טבעו בארץ שערייך
        ובא אויב וצר
        -הזאת העיר-
        ואת
        מגואלת בדם

        בת ציון
        ואיך פרשת כפייך
        אוי נא כי עייפת
        -הזאת העיר-
        ואת
        על אלה בוכיה
        .
        בת ציון
        עוד תיבנינה חורבותיך
        והיכל יווסד
        -הזאת העיר-
        ובך
        ישבו ינון ואליה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נעמי ה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
          #2505

          בליבי רגש עז
          לא ניתן לתיאור
          היום השתנו חיי
          לבילתי היכר וזיהוי

          איך יכולתי עד כה-
          בלא יצר הכתיבה?
          מה עשיתי ביום של חול-
          ללא יכולת הביטוי הבהירה?!

          לדברים טובים מתרגלים מהר
          כך גורס המשפט
          וכבר מבין שתי שפתיי
          מתגלגל לו שיר נוסף---

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • חינדיקיקיח מנותק
            חינדיקיקיח מנותק
            חינדיקיקי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2506

            רבותי, התראה
            סוללה חלשה
            אני על מצב השתקה
            אף אחד לא שומע

            אנא, חברו אותי למטען
            הגוף מתלונן
            הלב מתחנן
            מהעולם הזה יגע

            המסך מהבהב
            הכאב מהדהד
            החיוך המלגלג
            בתוך תוכי קורע

            האנרגיה אוזלת
            את הנשמה גוזלת
            שוב ליפול היא שוקלת
            משהו בעין דומע

            מתבצע כיבוי
            אין כבר כח לשינוי
            בכל מקרה אין סיכוי
            תנו לי מטען---

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • ד מנותק
              ד מנותק
              דניאל מיוזיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2507

              נשארו בי רק שאריות
              פיסות פיסות
              חתיכות יבשות
              של מעט כוחות מהקרבות

              נשארו בי אך דמויות
              כמה צללים ודמיונות
              אוחז בשיירי תקוות
              חולם לפגוש באורות

              נשארו בי רק כמה צרורות
              שקים מלאים דמעות
              מעט עשן חוצות
              והרבה רוחות מכזבות

              נשאר בי ולא נותר בי כלום
              נשמר לי ולא נגמר בי הייקום
              נשבר לי ולא נקצר ממני הטוב הגלום
              ננצר בי ולא אתן לאף אחד לעצור אותי מלקום

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2508

                תשעת הימים
                כולנו בוכים
                לא נשכחך ירושלים
                עד מתי בחושך אימים

                אסונות וצרות
                כמה כבר אפשר
                רוצים משיח כבר לראות
                העם רוצה להיות מאושר

                אבינו, מלכינו
                רחם נא עלינו
                כמהים אנו
                לראות בגאולתינו

                מבקשים ומתחננים
                אנו לא מתייאשים
                עם של עקשנים
                לגאולה מוכנים!

                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2509

                  לא מאמינה שעשיתי את זה
                  איך כלכך השתנתי
                  איזה ניסיון שכזה
                  אולי בגלל החברה שהייתי
                  אף אחד לעולם לא ידע
                  מה אני באמת עוברת
                  אני אשמור הכל בליבי
                  לאף אחד לא מספרת
                  מתחילה חיים חדשים
                  כמו כל תקופה אחרת
                  מנסה לגבור על הקשיים
                  אבל יש פעמים שנופלת
                  לא יודעת איך לשמור על זה
                  לא יודעת איך לשמור על עצמי
                  כל היום במחשבות
                  מה באמת יהיה איתי
                  אף אחד באמת
                  לא מבין אותי
                  לא יודע עלי
                  לא מכיר אותי
                  וכנראה שכן יכול בלעדי
                  חושבים שקל לי בחיים
                  כי לא את הכל אומרת
                  חושבים שאני תמיד צוחקת
                  כי לא יודעים שאני גם בוכה
                  אף אחד לא מכיר אותי באמת
                  עד שבאמת יחיה איתי
                  אף אחד באמת לא ירצה אותי
                  שיגלה מי שאני באמת
                  כי הכל אפשר להסתיר במסיכה
                  ועם חיוך
                  ושהכל יורד
                  זה יהיה רק אני והלב שלי
                  שוב...
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                  • ח חיה גאולה התייחס לנושא זה ב
                  • אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                    #2510

                    שיר שכתבתי על המסר של מאורעות הזמן
                    ועל השסע בעם - שבעצם כולנו באותה ספינה
                    ועל סילוקן של צדיקי הדור

                    שלום לרחוק ולקרוב

                    בדור שהצרות שוטפות כנהר
                    תחכה לו היום
                    אולי מחר
                    יבוא האדון להיכלו פתאום ביום בהיר
                    אל עתיד חתום ונעלם
                    צריך לגדול
                    ליקוי מאורות
                    ואין את מי לשאול
                    רק הלב שנפתח מרגיש
                    את הרוח שעובר
                    ושומע קול שאומר
                    שלום .. שלום
                    אמר ה לרחוק
                    ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                    באמצע היום
                    שעון החול נעצר
                    והעם שעוד עומד למרגלות ההר
                    מוצא תשובה לשאלות שמרחפות באויר
                    דור יתום סוער נסחף אל ים
                    בין גליו מכיר
                    את מי שאמר והיה עולם
                    כנשר יעיר קינו את גוזליו מעורר
                    ומשמיע קול שאומר
                    שלום .. שלום
                    אמר ה לרחוק
                    ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                    מעבר לזמן לדמיון ולהגיון
                    מלך יושב על כסא רחמים
                    מחכה בארמון
                    השולחן ערוך פתוח לכל עובר ושב
                    הקרוב וגם הרחוק הם בניו
                    שלום .. שלום
                    אמר ה לרחוק
                    ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                    יש לשיר הזה גם לחן - בנתיים סקיצה
                    אולי אשתף מתי הוא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • M מנותק
                      M מנותק
                      mykly64
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2511

                      ואולי אלך מכאן אל מקום רחוק ולא מוכר ואותם הקולות ההמומים ילחשו בליבי שוב
                      ואולי אתן לאותם ההפסדים הישנים לסלול לי דרכים חדשות אל אותם הניצחונות הנכספים
                      ואולי ואותה תחושה אותה ההרגשה ואותה הדרך הסלולה כבר הפכה היא שביל ללא מוצא
                      ואיך היקום וגלובוס שלם עולם כזה מושחת ואיך הכל איבד צורה והדרכים הפכו את התמונה
                      כי מה נשאר לנו כבר עוד לטעום
                      הרי בסוף הכל יחלוף ונישאר חסרי כל
                      ואחרי כבר מה יש לרדוף הרי האושר נמצא פה קרוב
                      אין עניין לצאת ולחפש אותו במקום כמו הרחוב
                      ויש עניין להשתנות להיבנות להתעלות מעל כל אותם הרגעים שאת ליבנו לפעמים שוברים
                      ולכולנו יש כנפים אבל לא כולם למדו לעוף ויש ונשברו כבר הכנפיים ואדם זורק את תקוותיו לתוך המים
                      וחלילה מתייאש ואל לו לפחד מאותם הרגעים שאת ליבו שובר
                      צריך הוא להרים עיניו אל השמים צריך הוא להשאיר בליבו תקווה ניצחית ואמונה שתחזיק אותו לעד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        איציק דדיה 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2512

                        זה לא עוד שיר השירים

                        זה לא שיר בלי חרוזים

                        זה שיר שמתוך הלב הקטן

                        שלפי כולם הוא לא מחסן

                        שאוגר בתוכו את כל הצרות

                        צריך למחוק אותו ואת כל הבעיות

                        ורק אז את תורתך ללמוד

                        בלי צרות ורדיפות ובלי מפחוד

                        *זה שיר שנכתב לכל אלה שחושבים שהלב הוא מחסן אז תדעו בשביל להצליח למלות מחסן ביהלומים צריך לרוקן את האשפה קודם כל זאת אומרת בשביל ללמוד תורה ולזכור אותה צריך את כל הדברים הרעים לזר
                        וק

                        יהיה רצון שיבנה בית המקדש במהרה בימינו אמן ורק אהבת חינם*

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2513

                          מה שבינהם:

                          חברות זה דבר שלא מוצאים כל יום,
                          אבל בסוף כולם מוצאים,
                          אז למה אצלי זה רק חלום,
                          למצוא במקום את עצמי,

                          רבינו אמר לא להתיאש,
                          אז אני מחזקת את האני שלי,
                          ומנסה לשמוח במה שיש,
                          אבל,
                          תעזור גם לי,
                          בסוף למצוא ולהתרגש,

                          אומרים ששורש אהבה נתינה,
                          ואני כל הזמן רק נותנת,
                          אז תחדד בתוכי את ההבנה,
                          ועזור לי למצוא,

                          כי אני צריכה,
                          אהבה,
                          נתינה,
                          חברות,
                          וכל מה שבינהם.

                          אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • שריושש מנותק
                            שריושש מנותק
                            שריוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2514

                            היא יושבת בדד,
                            איך כל פעם היא לבד,
                            סיוטים על מלחמות,
                            חלומות על נחמות ,

                            שועלים  סובבים ,
                            צרחות וכאבים ,
                            ואין יד ולב
                            להרגיע את הכאב ,

                            עד מתי תצרחי בדממה,
                            תמיד את פה לעצה,
                            מתבוססת לך בשממה ,
                            מול כל עם ועדה,

                            כי שנים שהיא דומעת,
                            מחכה לישועה ,
                            לבניה מתגעגעת ,
                            עוד תקיים את השבועה.

                            אפילו הכוכבים
                            צריכים חשכה,
                            כדי לזרוח.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • אלישא מנותק
                              אלישא מנותק
                              אליש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                              #2515

                              ימים עייפים
                              והשמש קופחת
                              גיצים עפים
                              דוקרים כמחט

                              יש קרע בעם
                              ואין תופר
                              ואם יישפך דם
                              מי עוד סופר

                              הבית נחרב פעמיים
                              בגלל שנאת חינם
                              ואיבה? יש פה כמים
                              כל יום חורצים להם דינם

                              כל דור שלא נבנה
                              כאילו נחרב
                              ואם עוד לא תקנה
                              עוונו נצרב

                              כי נחרב בגלל שנאה
                              ואיך ייבנה?
                              אם לא על ידי אהבה
                              בזכותה המצב ישתנה.

                              נכתב בעקבות המצב הנורא הזה, שבו כל אחד בטוח שהצד השני רק מושחת.

                              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • ויוושו מנותק
                                ויוושו מנותק
                                ויווש
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2516

                                השמש בחוץ לא מרחמת
                                עליי כל היום כאם מסוככת
                                ביום בלילה בכל שעות היום
                                השמש מחממת אותי בחום

                                לפעמים אני טוענת
                                למה לי לסבול?
                                לפעמים אני רוטנת
                                למה זו המצווה החשובה מכל?

                                אבל בסוף אני יודעת
                                שאני לא סתם איזה הלך
                                ולחישה באוזןן שומעת
                                'היי,את בת של מלך'

                                בזכות אותם אגלים
                                בזכות אותם התגברויות על הקשיים
                                תזכי להעמיד דור ישרים
                                שבדרך התורה הולכים

                                כל מצווה הכי קטנה
                                כל קושי או ניסיון בגולה
                                כמו שהגננת אמרה
                                עוד לבנה לבית המקדש מוסיפה

                                שיר שאחותי הקטנה כתבה אשמח שתגיבו לה

                                "ללב שלנו אין הנחות😞
                                אין מבצעים❌
                                ואם שברת💔שילמת!"💰

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2517

                                  בוכה בחולשה
                                  מצפה שתביני
                                  ואת- רק בורחת מהבושה
                                  -חשבתי שתכילי

                                  החטפת לי ת'כאפה
                                  הכי כואבת בעולם
                                  כל החיים רק הגנתי עליך
                                  וככה הכל נעלם?

                                  נקמתי בעצמי
                                  בל להרגיש
                                  חשבתי שתחבקי
                                  גיליתי שהלב שלך כבר לא כל כך רגיש

                                  כעסת עליי
                                  למה אני עושה שטויות
                                  התרסתי לך
                                  הלוואי ולא היו לי בעיות

                                  בכיתי ת'נשמה
                                  ולא היית מסוגלת לנחם
                                  עם אצבע מאשימה
                                  התאכזבת בלי יכולת לרחם

                                  רבתי איתך הבוקר
                                  כמו כל הבקרים האחרונים
                                  אמרת שיעלה לי ביוקר
                                  ואני- צחקתי לך בפנים

                                  חשבת שזה צחוק
                                  לא ראית את הבכי
                                  פגועה עזבתי
                                  כאילו סטרת לי בלחי

                                  למה את מתעלמת?
                                  כל החיים דאגתי לך!
                                  למה את לא שואלת?
                                  אדישה מול הדמעות שלי!

                                  אני מתגעגעת אלייך
                                  את לא?????

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • כוכב לכתכ מנותק
                                    כוכב לכתכ מנותק
                                    כוכב לכת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2518

                                    עורר את
                                    הלב,
                                    להתאבל
                                    ולבכות
                                    על בנין
                                    שחרב
                                    בגלל חטא אבות,
                                    עורר את
                                    הלב,
                                    לחכות, לקוות,
                                    שמזער מהטוב
                                    לא יפגע
                                    בצפיות,
                                    עורר את
                                    הלב,
                                    להבין,
                                    לאהוב,
                                    לעשות,
                                    להפוך את האבל,
                                    ליום של שמחות.

                                    אין דבר שלם מלב שבור,
                                    קרוב ד' לנשברי לב
                                    קרוב ד' לנשברי לב!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2519

                                      בס"ד
                                      גם אם כלום לא מצליח-
                                      קום להמשיך, אל תנסה לברוח.
                                      תתפלל לאלוקים שיתן לך כוח..

                                      תיזכר באנשים גדולים.
                                      שבעבר עברו קשיים,
                                      שנתקעו במיליון ואחת צמתים..

                                      משם צומחים לגבהים.
                                      אם מהנפילה יודעים להרים,
                                      עם הזמן עושים דברים גדולים...

                                      המשבר, האכזבה, משפיעה-
                                      ואם תלמד להתבגר, תראה תתוצאה.
                                      תרגיש בתוך תוכך את ההצלחה..

                                      אתה תצליח.
                                      תשאר בעולם ותוכיח!
                                      כי לא סתם נבחרת -
                                      יבוא יום שתודה על זה שנלחמת...

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                        #2520

                                        להתחיל מחדש
                                        נפרטים המיתרים🎸
                                        מתמזגים הקולות
                                        מתנגנים השירים
                                        באלפי מנגינות,🎼

                                        צליל עונג נשמע🎹
                                        מתוך הכינורות🎻
                                        צליל של עבר שכולו נגמר
                                        צליל של תקופה יפה שעכשיו נגמרה

                                        וכי דומה הדבר למנגינת חליל
                                        רצונך להפיק ממנו צליל
                                        מי שתעמוד תבחין בדף תמים-
                                        פה לא תימצא דבר מלבד צורות ושירטוטים...
                                        סולם התוים ניראה לך ארוך ומרתיע
                                        לרגע לא תצליח, לשווא היא תתיגע

                                        כי אם לא תחברי תו אל תו🎼
                                        מנגינה של צלילים לאוזנך לעולם לא תישמע...

                                        כך עלינו לרקום יחדיו את העבר והעתיד
                                        כי "אדם שאין לו עבר אין לא עתיד"
                                        כך משפט זה מעיד...
                                        עליך לזכור את עבר השנים
                                        ותהא דרכך סוגה בשושנים!🌸 🌺
                                        @הדרי✍

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                        • אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבוע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2521

                                          שיר שאחותי כתבה על תשעה באב.... אמנם תשעה באב כבר עבר- אבל אצלי הוא תמיד נשאר בלב...

                                          דמעות חסרות
                                          חסר לב
                                          חסרה נשמה
                                          מה שווה גוף כזה?
                                          בלי רגש ואהבה.

                                          שנכסף לרע
                                          מתרחק מהטוב
                                          עושה מעשים בלי לחשוב

                                          איך יוכל להינצל
                                          איך יוכל לחוש את השכינה
                                          איכה ישבה בדד העיר רבתי
                                          בלי מקור אור ובלי תקווה...

                                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול