דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 800.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ז מנותק
    ז מנותק
    זלדה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2497

    תאיר את דרכי
    כי היא הדרך אל האור השלם
    אני מאמין באופן זך ונקי
    שניצוץ יהודי לא יכול להיעלם

    אז עזור לי להציל נשמות בנס
    כי עוד לא מאוחר עבורן
    שיר פשוט יכול לפרנס
    אך יכול גם להחזיר נשמות למקורן

    ולכן אני פה בסמטאות ירושליים
    בכל ערב שבת כל שבוע
    גיטרה בידי ולמרגלותיי נעליים
    שם מכניסים לי אגורות באופן די קבוע

    ויושב אני ומתחנן ואין איש מבין על מה
    ושכניי הצדיקים נדים בראשם
    ואין הם מבינים ששמחתם לא תוכל להיות שלימה
    כי תורת חיים כה חסרה לאחינו שם

    אך לפעמים, אחת לכמה שבועות זה קורה
    עוצר אדם שאינו שומר לעת עתה
    ויושב אני עימו בתוך ביתי המקורה
    ואז יודע ששליחותי השיגה מטרתה

    ובשביל זה אני חי
    בשביל נשמות אבודות
    מתחנן וזועק אל אחיי
    יודע אני זו הברוכה בעבודות
    ועליה לא מפסיק להודות לאלוקיי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מיני
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2498

      הולך לתומי ברחובותיך

      מביט אל מרגלות חומותיך

      מחכה כבר שיבוא וישקיך

      בתורת משה וישראל עמך

      הוי בית מקדשינו חרב

      בעוון שנאת חינם הוא נשרף

      צום תשעה באב נקבע אז

      ונקווה שאת המוסר

      נלמד עד אז.....

      רק אהבת חינם תבנה את בית מקדשינו חזרה עם ישראל חי👍

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • שבור אורש מנותק
        שבור אורש מנותק
        שבור אור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2499

        דרכו של שקר

        לשקר אין רגלים
        אך יש אלף פיות
        לשקר אין כנפיים
        אך הוא מגיע לכל הארצות

        השקר לא מחזיק מעמד
        אך יש לו אלפי תומכים
        לשקר אין אוהב אחד
        אך יש לו הרבה משתמשים

        השקר לא צריך כוח
        רק אנשים חסרי מוח
        כמה הולכי תאוות שפלים
        ואנשים מכובדים שלא מוחים

        לשקר ממלכה
        ואלפי משרתים
        אין חובה
        ואין בחילה באמצעים

        חומתו היחידה המציאות
        ירוץ עד יפגוש סלע
        ייפול ארצה במהירות
        ועל פניו פצע

        ואז יקום ויבכה
        יכנס לדיכאון עמוק
        אחר יאמר מקרה
        וילך להמשיך לצחוק

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
        • שבור אורש שבור אור

          דרכו של שקר

          לשקר אין רגלים
          אך יש אלף פיות
          לשקר אין כנפיים
          אך הוא מגיע לכל הארצות

          השקר לא מחזיק מעמד
          אך יש לו אלפי תומכים
          לשקר אין אוהב אחד
          אך יש לו הרבה משתמשים

          השקר לא צריך כוח
          רק אנשים חסרי מוח
          כמה הולכי תאוות שפלים
          ואנשים מכובדים שלא מוחים

          לשקר ממלכה
          ואלפי משרתים
          אין חובה
          ואין בחילה באמצעים

          חומתו היחידה המציאות
          ירוץ עד יפגוש סלע
          ייפול ארצה במהירות
          ועל פניו פצע

          ואז יקום ויבכה
          יכנס לדיכאון עמוק
          אחר יאמר מקרה
          וילך להמשיך לצחוק

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
          #2500

          המלחמה ארוכה
          ההתגברות קשה
          אני כל כך רוצה
          וכמעט מצליחה.

          נלחמת המון
          כדי להגיע למליון
          וברוך השם
          הגעתי בשלום.

          לא האמנתי
          שאני יגיע לפיסגה
          שאראה את הגאולה
          ואחווה את התחושה.

          וכן אני פה
          חווה, מרגישה, מאמינה
          וממליצה לכולם
          תלחמו גם
          כי הנצחון שווה הכול.!!

          "קשה לשכוח אנשים
          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מא1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2501

            בס"ד

            חינם?!

            בית ראשון חרב
            לאחר 70 נשלם,
            בית שני- זר קרב
            ושועלים מהלכים, עדיין.

            דור שלא נבנה בימיו
            הרי ידוע לא נעלם-
            כאילו נחרב לנגד עיניו
            ושנאת חינם, היש אם אין?..

            זה קשה. לאהוב בכל מצב
            ומה עם הלב שכה נכלם,
            זה לא בחינם, עדיין כאן נכאב
            אז איך לאהוב, לסלוח- מניין?!

            אך אם יופנם בעומק הלבב
            כולם רק שליחים כאן בעולם,
            הכל מגיע רק ממנו המלך- האב
            אזי,

            מיום ליום, אהבת חינם תשתבח כיין!..

            משפט לחיים-💕
            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • NAAMA 0N מנותק
              NAAMA 0N מנותק
              NAAMA 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2502

              כתבתי שיר על מקצב

              ילדה קטנה
              עיניים פעורות
              על המסך בוהה
              קוראת בעניין שורות

              להשתתף החלתי
              וכתבתי פוסטים
              ברגעים פנויים נכנסתי
              עזרתי למשתמשים

              במוזיקה מבינה
              מהפורום לומדת
              למרות שקטנה
              ומלייקים עדין מתלהבת

              אבל תמיד חושבת
              את בכלל לא גדולה
              האם הדעה שלך בוגרת
              ומעניינת את הסביבה

              אבל מיד מנערת את המחשבה
              הגיל לא חשוב
              העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
              מזכירה לעצמי שוב ושוב

              ואולי ביום מן הימים
              כשאהיה גדולה
              מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
              ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

              ויזכרו בילדה הקטנה
              שמהפורום ללמוד נסתה
              וכעת היא כבר בחורה
              שבמוזיקה מבינה

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • NAAMA 0N NAAMA 0

                כתבתי שיר על מקצב

                ילדה קטנה
                עיניים פעורות
                על המסך בוהה
                קוראת בעניין שורות

                להשתתף החלתי
                וכתבתי פוסטים
                ברגעים פנויים נכנסתי
                עזרתי למשתמשים

                במוזיקה מבינה
                מהפורום לומדת
                למרות שקטנה
                ומלייקים עדין מתלהבת

                אבל תמיד חושבת
                את בכלל לא גדולה
                האם הדעה שלך בוגרת
                ומעניינת את הסביבה

                אבל מיד מנערת את המחשבה
                הגיל לא חשוב
                העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                מזכירה לעצמי שוב ושוב

                ואולי ביום מן הימים
                כשאהיה גדולה
                מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                ויזכרו בילדה הקטנה
                שמהפורום ללמוד נסתה
                וכעת היא כבר בחורה
                שבמוזיקה מבינה

                A מנותק
                A מנותק
                Anne
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                #2503

                שיר על תשעת הימים...

                מפזמת לעצמי
                בשקט
                מנגינה

                והלב מתעורר
                מצטרף
                ברינה

                ההרמוניה מתגברת
                עוד קולות
                מצטרפים

                מקהלה מתחברת
                סולמות
                וסולנים

                ופתאום
                אני נזכרת
                אסור לנו לשמוח!

                הן תשעת הימים
                איך הצלחתי
                לשכוח

                זה הזמן
                להיזכר
                בכל היופי
                והחן

                שהיו מנת חלקנו
                עד חורבנו
                של
                בית הקל

                ובעוד הזכרונות
                מהבהבים
                בראשנו

                נשא תפילה
                שיבנה
                בקרוב
                בית תפארתנו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2504

                  ואת
                  בת ציון
                  קלים היו רודפייך
                  ספקו לך כפיים
                  -הזאת העיר-
                  ואת
                  ערום ועריה

                  בת ציון
                  כאילים היו שריך
                  לא מצאו מרעה
                  -הזאת העיר-
                  ואת
                  אין דורש לך

                  בת ציון
                  טבעו בארץ שערייך
                  ובא אויב וצר
                  -הזאת העיר-
                  ואת
                  מגואלת בדם

                  בת ציון
                  ואיך פרשת כפייך
                  אוי נא כי עייפת
                  -הזאת העיר-
                  ואת
                  על אלה בוכיה
                  .
                  בת ציון
                  עוד תיבנינה חורבותיך
                  והיכל יווסד
                  -הזאת העיר-
                  ובך
                  ישבו ינון ואליה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נעמי ה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                    #2505

                    בליבי רגש עז
                    לא ניתן לתיאור
                    היום השתנו חיי
                    לבילתי היכר וזיהוי

                    איך יכולתי עד כה-
                    בלא יצר הכתיבה?
                    מה עשיתי ביום של חול-
                    ללא יכולת הביטוי הבהירה?!

                    לדברים טובים מתרגלים מהר
                    כך גורס המשפט
                    וכבר מבין שתי שפתיי
                    מתגלגל לו שיר נוסף---

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • חינדיקיקיח מנותק
                      חינדיקיקיח מנותק
                      חינדיקיקי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2506

                      רבותי, התראה
                      סוללה חלשה
                      אני על מצב השתקה
                      אף אחד לא שומע

                      אנא, חברו אותי למטען
                      הגוף מתלונן
                      הלב מתחנן
                      מהעולם הזה יגע

                      המסך מהבהב
                      הכאב מהדהד
                      החיוך המלגלג
                      בתוך תוכי קורע

                      האנרגיה אוזלת
                      את הנשמה גוזלת
                      שוב ליפול היא שוקלת
                      משהו בעין דומע

                      מתבצע כיבוי
                      אין כבר כח לשינוי
                      בכל מקרה אין סיכוי
                      תנו לי מטען---

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • ד מנותק
                        ד מנותק
                        דניאל מיוזיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2507

                        נשארו בי רק שאריות
                        פיסות פיסות
                        חתיכות יבשות
                        של מעט כוחות מהקרבות

                        נשארו בי אך דמויות
                        כמה צללים ודמיונות
                        אוחז בשיירי תקוות
                        חולם לפגוש באורות

                        נשארו בי רק כמה צרורות
                        שקים מלאים דמעות
                        מעט עשן חוצות
                        והרבה רוחות מכזבות

                        נשאר בי ולא נותר בי כלום
                        נשמר לי ולא נגמר בי הייקום
                        נשבר לי ולא נקצר ממני הטוב הגלום
                        ננצר בי ולא אתן לאף אחד לעצור אותי מלקום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                          אייל גלבוע 4א מנותק
                          אייל גלבוע 4
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2508

                          תשעת הימים
                          כולנו בוכים
                          לא נשכחך ירושלים
                          עד מתי בחושך אימים

                          אסונות וצרות
                          כמה כבר אפשר
                          רוצים משיח כבר לראות
                          העם רוצה להיות מאושר

                          אבינו, מלכינו
                          רחם נא עלינו
                          כמהים אנו
                          לראות בגאולתינו

                          מבקשים ומתחננים
                          אנו לא מתייאשים
                          עם של עקשנים
                          לגאולה מוכנים!

                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2509

                            לא מאמינה שעשיתי את זה
                            איך כלכך השתנתי
                            איזה ניסיון שכזה
                            אולי בגלל החברה שהייתי
                            אף אחד לעולם לא ידע
                            מה אני באמת עוברת
                            אני אשמור הכל בליבי
                            לאף אחד לא מספרת
                            מתחילה חיים חדשים
                            כמו כל תקופה אחרת
                            מנסה לגבור על הקשיים
                            אבל יש פעמים שנופלת
                            לא יודעת איך לשמור על זה
                            לא יודעת איך לשמור על עצמי
                            כל היום במחשבות
                            מה באמת יהיה איתי
                            אף אחד באמת
                            לא מבין אותי
                            לא יודע עלי
                            לא מכיר אותי
                            וכנראה שכן יכול בלעדי
                            חושבים שקל לי בחיים
                            כי לא את הכל אומרת
                            חושבים שאני תמיד צוחקת
                            כי לא יודעים שאני גם בוכה
                            אף אחד לא מכיר אותי באמת
                            עד שבאמת יחיה איתי
                            אף אחד באמת לא ירצה אותי
                            שיגלה מי שאני באמת
                            כי הכל אפשר להסתיר במסיכה
                            ועם חיוך
                            ושהכל יורד
                            זה יהיה רק אני והלב שלי
                            שוב...
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • ח חיה גאולה התייחס לנושא זה ב
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                              #2510

                              שיר שכתבתי על המסר של מאורעות הזמן
                              ועל השסע בעם - שבעצם כולנו באותה ספינה
                              ועל סילוקן של צדיקי הדור

                              שלום לרחוק ולקרוב

                              בדור שהצרות שוטפות כנהר
                              תחכה לו היום
                              אולי מחר
                              יבוא האדון להיכלו פתאום ביום בהיר
                              אל עתיד חתום ונעלם
                              צריך לגדול
                              ליקוי מאורות
                              ואין את מי לשאול
                              רק הלב שנפתח מרגיש
                              את הרוח שעובר
                              ושומע קול שאומר
                              שלום .. שלום
                              אמר ה לרחוק
                              ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                              באמצע היום
                              שעון החול נעצר
                              והעם שעוד עומד למרגלות ההר
                              מוצא תשובה לשאלות שמרחפות באויר
                              דור יתום סוער נסחף אל ים
                              בין גליו מכיר
                              את מי שאמר והיה עולם
                              כנשר יעיר קינו את גוזליו מעורר
                              ומשמיע קול שאומר
                              שלום .. שלום
                              אמר ה לרחוק
                              ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                              מעבר לזמן לדמיון ולהגיון
                              מלך יושב על כסא רחמים
                              מחכה בארמון
                              השולחן ערוך פתוח לכל עובר ושב
                              הקרוב וגם הרחוק הם בניו
                              שלום .. שלום
                              אמר ה לרחוק
                              ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                              יש לשיר הזה גם לחן - בנתיים סקיצה
                              אולי אשתף מתי הוא

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • M מנותק
                                M מנותק
                                mykly64
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2511

                                ואולי אלך מכאן אל מקום רחוק ולא מוכר ואותם הקולות ההמומים ילחשו בליבי שוב
                                ואולי אתן לאותם ההפסדים הישנים לסלול לי דרכים חדשות אל אותם הניצחונות הנכספים
                                ואולי ואותה תחושה אותה ההרגשה ואותה הדרך הסלולה כבר הפכה היא שביל ללא מוצא
                                ואיך היקום וגלובוס שלם עולם כזה מושחת ואיך הכל איבד צורה והדרכים הפכו את התמונה
                                כי מה נשאר לנו כבר עוד לטעום
                                הרי בסוף הכל יחלוף ונישאר חסרי כל
                                ואחרי כבר מה יש לרדוף הרי האושר נמצא פה קרוב
                                אין עניין לצאת ולחפש אותו במקום כמו הרחוב
                                ויש עניין להשתנות להיבנות להתעלות מעל כל אותם הרגעים שאת ליבנו לפעמים שוברים
                                ולכולנו יש כנפים אבל לא כולם למדו לעוף ויש ונשברו כבר הכנפיים ואדם זורק את תקוותיו לתוך המים
                                וחלילה מתייאש ואל לו לפחד מאותם הרגעים שאת ליבו שובר
                                צריך הוא להרים עיניו אל השמים צריך הוא להשאיר בליבו תקווה ניצחית ואמונה שתחזיק אותו לעד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  איציק דדיה 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2512

                                  זה לא עוד שיר השירים

                                  זה לא שיר בלי חרוזים

                                  זה שיר שמתוך הלב הקטן

                                  שלפי כולם הוא לא מחסן

                                  שאוגר בתוכו את כל הצרות

                                  צריך למחוק אותו ואת כל הבעיות

                                  ורק אז את תורתך ללמוד

                                  בלי צרות ורדיפות ובלי מפחוד

                                  *זה שיר שנכתב לכל אלה שחושבים שהלב הוא מחסן אז תדעו בשביל להצליח למלות מחסן ביהלומים צריך לרוקן את האשפה קודם כל זאת אומרת בשביל ללמוד תורה ולזכור אותה צריך את כל הדברים הרעים לזר
                                  וק

                                  יהיה רצון שיבנה בית המקדש במהרה בימינו אמן ורק אהבת חינם*

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                  • בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2513

                                    מה שבינהם:

                                    חברות זה דבר שלא מוצאים כל יום,
                                    אבל בסוף כולם מוצאים,
                                    אז למה אצלי זה רק חלום,
                                    למצוא במקום את עצמי,

                                    רבינו אמר לא להתיאש,
                                    אז אני מחזקת את האני שלי,
                                    ומנסה לשמוח במה שיש,
                                    אבל,
                                    תעזור גם לי,
                                    בסוף למצוא ולהתרגש,

                                    אומרים ששורש אהבה נתינה,
                                    ואני כל הזמן רק נותנת,
                                    אז תחדד בתוכי את ההבנה,
                                    ועזור לי למצוא,

                                    כי אני צריכה,
                                    אהבה,
                                    נתינה,
                                    חברות,
                                    וכל מה שבינהם.

                                    אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • שריושש מנותק
                                      שריושש מנותק
                                      שריוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2514

                                      היא יושבת בדד,
                                      איך כל פעם היא לבד,
                                      סיוטים על מלחמות,
                                      חלומות על נחמות ,

                                      שועלים  סובבים ,
                                      צרחות וכאבים ,
                                      ואין יד ולב
                                      להרגיע את הכאב ,

                                      עד מתי תצרחי בדממה,
                                      תמיד את פה לעצה,
                                      מתבוססת לך בשממה ,
                                      מול כל עם ועדה,

                                      כי שנים שהיא דומעת,
                                      מחכה לישועה ,
                                      לבניה מתגעגעת ,
                                      עוד תקיים את השבועה.

                                      אפילו הכוכבים
                                      צריכים חשכה,
                                      כדי לזרוח.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • אלישא מנותק
                                        אלישא מנותק
                                        אליש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                        #2515

                                        ימים עייפים
                                        והשמש קופחת
                                        גיצים עפים
                                        דוקרים כמחט

                                        יש קרע בעם
                                        ואין תופר
                                        ואם יישפך דם
                                        מי עוד סופר

                                        הבית נחרב פעמיים
                                        בגלל שנאת חינם
                                        ואיבה? יש פה כמים
                                        כל יום חורצים להם דינם

                                        כל דור שלא נבנה
                                        כאילו נחרב
                                        ואם עוד לא תקנה
                                        עוונו נצרב

                                        כי נחרב בגלל שנאה
                                        ואיך ייבנה?
                                        אם לא על ידי אהבה
                                        בזכותה המצב ישתנה.

                                        נכתב בעקבות המצב הנורא הזה, שבו כל אחד בטוח שהצד השני רק מושחת.

                                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • ויוושו מנותק
                                          ויוושו מנותק
                                          ויווש
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2516

                                          השמש בחוץ לא מרחמת
                                          עליי כל היום כאם מסוככת
                                          ביום בלילה בכל שעות היום
                                          השמש מחממת אותי בחום

                                          לפעמים אני טוענת
                                          למה לי לסבול?
                                          לפעמים אני רוטנת
                                          למה זו המצווה החשובה מכל?

                                          אבל בסוף אני יודעת
                                          שאני לא סתם איזה הלך
                                          ולחישה באוזןן שומעת
                                          'היי,את בת של מלך'

                                          בזכות אותם אגלים
                                          בזכות אותם התגברויות על הקשיים
                                          תזכי להעמיד דור ישרים
                                          שבדרך התורה הולכים

                                          כל מצווה הכי קטנה
                                          כל קושי או ניסיון בגולה
                                          כמו שהגננת אמרה
                                          עוד לבנה לבית המקדש מוסיפה

                                          שיר שאחותי הקטנה כתבה אשמח שתגיבו לה

                                          "ללב שלנו אין הנחות😞
                                          אין מבצעים❌
                                          ואם שברת💔שילמת!"💰

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                          • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול