דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 802.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אלישא אליש

    החייל נסוג אחור
    ואין איש בעורף
    מנסה רק לעבור
    לשרוד את החורף

    אולי זו בגידה
    אולי זה חיים
    ומעבר לגדה
    הנה הם באים

    ימיו שחלפו
    ללא שום תכלית
    פניו חפו
    שנותיו השחית

    לא נאבק
    לעצמו נכנע
    התכסה באבק
    לנשמתו לא ענה

    רק נסוג כל חייו
    אל האוהל, בפנים
    רק השחית את שנותיו
    עתה אין לו פנים.

    השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

    A מנותק
    A מנותק
    Anne
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2489

    כשהשקר מתעבה
    החומה מתגבהת
    כשהעולם מנסה
    לאבד אותי לדעת

    כשגם דמעותיי אזלו
    ואין עוד נשק בכליי
    והאויב עומד מולי
    וכה רועדות ידיי

    לא נשאר מנוס
    מלשמוע את הקול
    שקורא לי לחפש
    ואף פעם לא לחדול

    לא להניח אף אבן
    לא לעזוב את התמיהות
    להתקדם איתן ביחד
    בדרך לתשובות

    יודעת גם אם
    אפילו שמי איני זוכרת
    אני אנצח לבסוף
    כי האש בי עוד בוערת

    ובקו הסיום
    שום דבר לא משנה
    רק שהתאמצתי
    והצלחתי
    עשיתי את זה!

    ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נעמי ה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2490

      אין בי כוחות
      להתמודד מול רוחות
      לרדוף אחר הלא נודע
      בלי לדעת האם את הטוב עושה
      הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
      באוזן לוחשת כי הנכון עושה
      מעודדת בזמנים קשים
      מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
      מעריכה, מעריצה, מוקירה
      לא שופטת, טוענת, מצליפה
      רק רע את מוציאה
      אולי באיזה יום היא תבוא
      הלוואי
      ובנתיים,
      המשיך את הרוח לרדוף
      בלי סוף
      בתקווה שעושה את הנכון.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2491

        ילד
        ילד שחור עיניים
        ילד רך
        מדבר שנים מולך
        ואם תקשיב
        עד שאזרח
        תחצה הלילה
        בבטחה

        ילד שחור עיניים
        כמו הלילה
        אשר לפניי
        מחר תרים
        ראשך למעלה
        אולי תביט קצת
        בעיניי

        ילד שחור עיניים
        ילד תם
        כדמות סהר
        שמור נא עצמך
        ולא סתם
        שמור עוד עצמך
        כנער

        ילד שחור עיניים
        כמו התהום
        אשר לפניך
        שן עכשיו
        חכה ליום
        ואז אוכל, אשקיף
        עליך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
          #2492

          עבר עליי יום איום
          מרגיש רסק של עגבניה...
          ורגע לפני סוף היום
          מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

          ההורים שוב כועסים
          והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
          החברים כבר אפילו לא מנסים
          זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

          זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
          אוהבים אותי?
          מה בכלל עשיתי?
          האם זו אשמתי?
          רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

          חשבתי ונזכרתי
          "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
          ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
          אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

          ציטוט-ספר היום יום חב״ד

          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • מרבמ מנותק
            מרבמ מנותק
            מרב
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2493

            צעד איתך
            ללא גישה
            סוד מפיך
            שלבסוף יפיל

            כמו גל רועש
            תתבער האש
            הרימו כבר עוגן
            בעוד הדימעה זולגת

            ואת שותקת
            הכל אבוד
            כאילו כלום

            שברים שנופצו
            שלמים אז היו
            אנשים שניסו
            להם - שילם המצפון

            מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
            השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
            "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • ויוושו מנותק
              ויוושו מנותק
              ויווש
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2494

              תשעת הימים אלינו נכנסו
              מזכירים לנו ימים קשים שעברו
              הדם היה שפוך ברחובות
              שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

              הקב"ה ישב וחיכה
              אולי עוד עמו יחזור בתשובה
              הנביא הוכיח והיתרה
              אך העם כלל לא שמע

              בתקופת הבית הראשון
              ההרס הגיע עד נחל הקישון
              הגולים הלכו ובכו
              ואת ההגודל לעצמם כרתו

              בפעם הראשונה
              כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
              עשה מצור סביב החומה
              הרעב הגיע לכל פינה
              ואמא בשלה את בנה

              וביום תשעה באב
              כבר הובטח מימי המדבר
              שיהיה זה בכיה לדורות
              ובית המקדש חרב
              בגלל שלושת עבירות חמורות

              לאחר כמה שנים
              חזרו המקרים
              באותם תאריכים
              חזרו על אותם המעשים??!!
              לא הם היו מפולגים!!!
              מלחמת אזרחים פרצה
              שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
              הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
              לראות יהודים הורגים יהודים
              עד שהחליטו לנקוט במעשים
              היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
              ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
              אך הגזירה נגזרה
              ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

              הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
              הוא לא רוצה אותנו מפולגים
              מספיק לנו צרות וקשיים
              שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
              א-ח-ים🤝

              "ללב שלנו אין הנחות😞
              אין מבצעים❌
              ואם שברת💔שילמת!"💰

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2495

                בוכה כמקובל
                פשוט השתגעתי
                מרגישה בקרנבל
                מצטערת שנגעתי

                יודעת שבחרתי
                הכי נכון בעולם
                עם האמת הלכתי
                מתעלמת מכולם

                אני צוחקת
                כי נמאס לי לחשוב
                יד ביד עם האמת
                חיה ובועטת

                מאכזבת את כולם
                והכי את עצמי
                יודעת שזה בשבילם
                אבל בעצם בשבילי

                נגמרו לי המילים
                אז אני כותבת
                מסתכלת אל בני אדם רגילים
                וקצת הרבה נבהלת

                כבר התבלבלתי לגמרי
                תעזרו לי למצוא ת'צמי?
                כי שכחתי איך קוראים לי...............
                יום אחד אשוב...........

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2496

                  מילים בכל מיני צבעים
                  מילים שיכולות להיכנס
                  לתוך הלב בפנים

                  אהבה שתלויה בדבר
                  אהבה שיכולה להיות כואבת
                  ולשרוף הרבה זמן

                  חברים שאולי לא באמת טובים
                  חברים שיכולים להיות רעים
                  ויש חברים שיהיו בשבילי תמיד

                  זמן שלפעמים יכול לדחוק
                  זמן שיכול לפעמים לצחוק
                  וזמן שיכול לעשות הכל

                  וחלומות חייבים להתגשם
                  וחלומות שתלויים רק בהשם
                  וחלומות שהלב לעולם לא ירגיש אשם

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • ז מנותק
                    ז מנותק
                    זלדה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2497

                    תאיר את דרכי
                    כי היא הדרך אל האור השלם
                    אני מאמין באופן זך ונקי
                    שניצוץ יהודי לא יכול להיעלם

                    אז עזור לי להציל נשמות בנס
                    כי עוד לא מאוחר עבורן
                    שיר פשוט יכול לפרנס
                    אך יכול גם להחזיר נשמות למקורן

                    ולכן אני פה בסמטאות ירושליים
                    בכל ערב שבת כל שבוע
                    גיטרה בידי ולמרגלותיי נעליים
                    שם מכניסים לי אגורות באופן די קבוע

                    ויושב אני ומתחנן ואין איש מבין על מה
                    ושכניי הצדיקים נדים בראשם
                    ואין הם מבינים ששמחתם לא תוכל להיות שלימה
                    כי תורת חיים כה חסרה לאחינו שם

                    אך לפעמים, אחת לכמה שבועות זה קורה
                    עוצר אדם שאינו שומר לעת עתה
                    ויושב אני עימו בתוך ביתי המקורה
                    ואז יודע ששליחותי השיגה מטרתה

                    ובשביל זה אני חי
                    בשביל נשמות אבודות
                    מתחנן וזועק אל אחיי
                    יודע אני זו הברוכה בעבודות
                    ועליה לא מפסיק להודות לאלוקיי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מיני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2498

                      הולך לתומי ברחובותיך

                      מביט אל מרגלות חומותיך

                      מחכה כבר שיבוא וישקיך

                      בתורת משה וישראל עמך

                      הוי בית מקדשינו חרב

                      בעוון שנאת חינם הוא נשרף

                      צום תשעה באב נקבע אז

                      ונקווה שאת המוסר

                      נלמד עד אז.....

                      רק אהבת חינם תבנה את בית מקדשינו חזרה עם ישראל חי👍

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • שבור אורש מנותק
                        שבור אורש מנותק
                        שבור אור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2499

                        דרכו של שקר

                        לשקר אין רגלים
                        אך יש אלף פיות
                        לשקר אין כנפיים
                        אך הוא מגיע לכל הארצות

                        השקר לא מחזיק מעמד
                        אך יש לו אלפי תומכים
                        לשקר אין אוהב אחד
                        אך יש לו הרבה משתמשים

                        השקר לא צריך כוח
                        רק אנשים חסרי מוח
                        כמה הולכי תאוות שפלים
                        ואנשים מכובדים שלא מוחים

                        לשקר ממלכה
                        ואלפי משרתים
                        אין חובה
                        ואין בחילה באמצעים

                        חומתו היחידה המציאות
                        ירוץ עד יפגוש סלע
                        ייפול ארצה במהירות
                        ועל פניו פצע

                        ואז יקום ויבכה
                        יכנס לדיכאון עמוק
                        אחר יאמר מקרה
                        וילך להמשיך לצחוק

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                        • שבור אורש שבור אור

                          דרכו של שקר

                          לשקר אין רגלים
                          אך יש אלף פיות
                          לשקר אין כנפיים
                          אך הוא מגיע לכל הארצות

                          השקר לא מחזיק מעמד
                          אך יש לו אלפי תומכים
                          לשקר אין אוהב אחד
                          אך יש לו הרבה משתמשים

                          השקר לא צריך כוח
                          רק אנשים חסרי מוח
                          כמה הולכי תאוות שפלים
                          ואנשים מכובדים שלא מוחים

                          לשקר ממלכה
                          ואלפי משרתים
                          אין חובה
                          ואין בחילה באמצעים

                          חומתו היחידה המציאות
                          ירוץ עד יפגוש סלע
                          ייפול ארצה במהירות
                          ועל פניו פצע

                          ואז יקום ויבכה
                          יכנס לדיכאון עמוק
                          אחר יאמר מקרה
                          וילך להמשיך לצחוק

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                          #2500

                          המלחמה ארוכה
                          ההתגברות קשה
                          אני כל כך רוצה
                          וכמעט מצליחה.

                          נלחמת המון
                          כדי להגיע למליון
                          וברוך השם
                          הגעתי בשלום.

                          לא האמנתי
                          שאני יגיע לפיסגה
                          שאראה את הגאולה
                          ואחווה את התחושה.

                          וכן אני פה
                          חווה, מרגישה, מאמינה
                          וממליצה לכולם
                          תלחמו גם
                          כי הנצחון שווה הכול.!!

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מא1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2501

                            בס"ד

                            חינם?!

                            בית ראשון חרב
                            לאחר 70 נשלם,
                            בית שני- זר קרב
                            ושועלים מהלכים, עדיין.

                            דור שלא נבנה בימיו
                            הרי ידוע לא נעלם-
                            כאילו נחרב לנגד עיניו
                            ושנאת חינם, היש אם אין?..

                            זה קשה. לאהוב בכל מצב
                            ומה עם הלב שכה נכלם,
                            זה לא בחינם, עדיין כאן נכאב
                            אז איך לאהוב, לסלוח- מניין?!

                            אך אם יופנם בעומק הלבב
                            כולם רק שליחים כאן בעולם,
                            הכל מגיע רק ממנו המלך- האב
                            אזי,

                            מיום ליום, אהבת חינם תשתבח כיין!..

                            משפט לחיים-💕
                            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • NAAMA 0N מנותק
                              NAAMA 0N מנותק
                              NAAMA 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2502

                              כתבתי שיר על מקצב

                              ילדה קטנה
                              עיניים פעורות
                              על המסך בוהה
                              קוראת בעניין שורות

                              להשתתף החלתי
                              וכתבתי פוסטים
                              ברגעים פנויים נכנסתי
                              עזרתי למשתמשים

                              במוזיקה מבינה
                              מהפורום לומדת
                              למרות שקטנה
                              ומלייקים עדין מתלהבת

                              אבל תמיד חושבת
                              את בכלל לא גדולה
                              האם הדעה שלך בוגרת
                              ומעניינת את הסביבה

                              אבל מיד מנערת את המחשבה
                              הגיל לא חשוב
                              העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                              מזכירה לעצמי שוב ושוב

                              ואולי ביום מן הימים
                              כשאהיה גדולה
                              מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                              ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                              ויזכרו בילדה הקטנה
                              שמהפורום ללמוד נסתה
                              וכעת היא כבר בחורה
                              שבמוזיקה מבינה

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • NAAMA 0N NAAMA 0

                                כתבתי שיר על מקצב

                                ילדה קטנה
                                עיניים פעורות
                                על המסך בוהה
                                קוראת בעניין שורות

                                להשתתף החלתי
                                וכתבתי פוסטים
                                ברגעים פנויים נכנסתי
                                עזרתי למשתמשים

                                במוזיקה מבינה
                                מהפורום לומדת
                                למרות שקטנה
                                ומלייקים עדין מתלהבת

                                אבל תמיד חושבת
                                את בכלל לא גדולה
                                האם הדעה שלך בוגרת
                                ומעניינת את הסביבה

                                אבל מיד מנערת את המחשבה
                                הגיל לא חשוב
                                העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                                מזכירה לעצמי שוב ושוב

                                ואולי ביום מן הימים
                                כשאהיה גדולה
                                מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                                ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                                ויזכרו בילדה הקטנה
                                שמהפורום ללמוד נסתה
                                וכעת היא כבר בחורה
                                שבמוזיקה מבינה

                                A מנותק
                                A מנותק
                                Anne
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                                #2503

                                שיר על תשעת הימים...

                                מפזמת לעצמי
                                בשקט
                                מנגינה

                                והלב מתעורר
                                מצטרף
                                ברינה

                                ההרמוניה מתגברת
                                עוד קולות
                                מצטרפים

                                מקהלה מתחברת
                                סולמות
                                וסולנים

                                ופתאום
                                אני נזכרת
                                אסור לנו לשמוח!

                                הן תשעת הימים
                                איך הצלחתי
                                לשכוח

                                זה הזמן
                                להיזכר
                                בכל היופי
                                והחן

                                שהיו מנת חלקנו
                                עד חורבנו
                                של
                                בית הקל

                                ובעוד הזכרונות
                                מהבהבים
                                בראשנו

                                נשא תפילה
                                שיבנה
                                בקרוב
                                בית תפארתנו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2504

                                  ואת
                                  בת ציון
                                  קלים היו רודפייך
                                  ספקו לך כפיים
                                  -הזאת העיר-
                                  ואת
                                  ערום ועריה

                                  בת ציון
                                  כאילים היו שריך
                                  לא מצאו מרעה
                                  -הזאת העיר-
                                  ואת
                                  אין דורש לך

                                  בת ציון
                                  טבעו בארץ שערייך
                                  ובא אויב וצר
                                  -הזאת העיר-
                                  ואת
                                  מגואלת בדם

                                  בת ציון
                                  ואיך פרשת כפייך
                                  אוי נא כי עייפת
                                  -הזאת העיר-
                                  ואת
                                  על אלה בוכיה
                                  .
                                  בת ציון
                                  עוד תיבנינה חורבותיך
                                  והיכל יווסד
                                  -הזאת העיר-
                                  ובך
                                  ישבו ינון ואליה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נעמי ה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                    #2505

                                    בליבי רגש עז
                                    לא ניתן לתיאור
                                    היום השתנו חיי
                                    לבילתי היכר וזיהוי

                                    איך יכולתי עד כה-
                                    בלא יצר הכתיבה?
                                    מה עשיתי ביום של חול-
                                    ללא יכולת הביטוי הבהירה?!

                                    לדברים טובים מתרגלים מהר
                                    כך גורס המשפט
                                    וכבר מבין שתי שפתיי
                                    מתגלגל לו שיר נוסף---

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • חינדיקיקיח מנותק
                                      חינדיקיקיח מנותק
                                      חינדיקיקי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2506

                                      רבותי, התראה
                                      סוללה חלשה
                                      אני על מצב השתקה
                                      אף אחד לא שומע

                                      אנא, חברו אותי למטען
                                      הגוף מתלונן
                                      הלב מתחנן
                                      מהעולם הזה יגע

                                      המסך מהבהב
                                      הכאב מהדהד
                                      החיוך המלגלג
                                      בתוך תוכי קורע

                                      האנרגיה אוזלת
                                      את הנשמה גוזלת
                                      שוב ליפול היא שוקלת
                                      משהו בעין דומע

                                      מתבצע כיבוי
                                      אין כבר כח לשינוי
                                      בכל מקרה אין סיכוי
                                      תנו לי מטען---

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דניאל מיוזיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2507

                                        נשארו בי רק שאריות
                                        פיסות פיסות
                                        חתיכות יבשות
                                        של מעט כוחות מהקרבות

                                        נשארו בי אך דמויות
                                        כמה צללים ודמיונות
                                        אוחז בשיירי תקוות
                                        חולם לפגוש באורות

                                        נשארו בי רק כמה צרורות
                                        שקים מלאים דמעות
                                        מעט עשן חוצות
                                        והרבה רוחות מכזבות

                                        נשאר בי ולא נותר בי כלום
                                        נשמר לי ולא נגמר בי הייקום
                                        נשבר לי ולא נקצר ממני הטוב הגלום
                                        ננצר בי ולא אתן לאף אחד לעצור אותי מלקום

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2508

                                          תשעת הימים
                                          כולנו בוכים
                                          לא נשכחך ירושלים
                                          עד מתי בחושך אימים

                                          אסונות וצרות
                                          כמה כבר אפשר
                                          רוצים משיח כבר לראות
                                          העם רוצה להיות מאושר

                                          אבינו, מלכינו
                                          רחם נא עלינו
                                          כמהים אנו
                                          לראות בגאולתינו

                                          מבקשים ומתחננים
                                          אנו לא מתייאשים
                                          עם של עקשנים
                                          לגאולה מוכנים!

                                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול