דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 803.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שבור אורש מנותק
    שבור אורש מנותק
    שבור אור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2484

    על תורה שאסורה בתקשורת

    ציבור חוטא
    ומוסכמות מתעוותות
    יחידים מתבלבלים
    ואמונות קורסות

    אין מנהיג כי נסוג הצבא
    נסוג הצבא כי אין מנהיג
    יחידים מקימים פלוגות
    כדי להתחבא ולהפסיד

    אל תצטרף לשקר
    ואל תסכים בשתיקה
    ואל תניח בהפקר
    את עיקרי תורתך

    אני צועק
    אין איש עונה
    אין איש איתי
    נשארתי לבדי

    אך אולי בעוד יום או יומיים
    יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
    ומי יודע דרך האור
    אולי עוד נקום ונצא מהבור

    הן כתוב בתורה
    שנוי בנביאים
    ומשולש בכתובים
    נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #2485

      בס"ד
      לבד מול גלים- T.t

      בלילה לבד,
      יושב וכותב לך מכתב.
      אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
      כשנשבר לי וממש כאב.

      רק אני ואתה יודעים,
      כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
      איך אני נשרף כל יום בפנים
      ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

      כי כבר ניפצתי הכל,
      החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
      אבל כבר לא יכול!
      מה אני מבקש ממך?
      תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
      • NAAMA 0N מנותק
        NAAMA 0N מנותק
        NAAMA 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2486

        יש לי פחד במה
        מיתרי קולי רועדים
        אני לא יודעת למה
        בכל האימונים יש זיופים

        אבל פעם ביאוש
        כשנשכבתי על המיטה
        חברה אמרה לי לחוש
        את הצלילים את השירה

        עצמתי את העיניים
        ודמיינתי עולם צלילים
        לפתע ורדו המשקפיים
        עולם עשוי מתוים

        שרתי ללא זיופים
        לשירה נשאבתי
        דילגתי בין הצלילים
        אך כשאת עיני פקחתי

        השקט שרר
        מחיאות כפים לא שמעתי
        רציתי לומר השיר נגמר
        ובמקום זה מהבמה ברחתי

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • NAAMA 0N NAAMA 0

          יש לי פחד במה
          מיתרי קולי רועדים
          אני לא יודעת למה
          בכל האימונים יש זיופים

          אבל פעם ביאוש
          כשנשכבתי על המיטה
          חברה אמרה לי לחוש
          את הצלילים את השירה

          עצמתי את העיניים
          ודמיינתי עולם צלילים
          לפתע ורדו המשקפיים
          עולם עשוי מתוים

          שרתי ללא זיופים
          לשירה נשאבתי
          דילגתי בין הצלילים
          אך כשאת עיני פקחתי

          השקט שרר
          מחיאות כפים לא שמעתי
          רציתי לומר השיר נגמר
          ובמקום זה מהבמה ברחתי

          A מנותק
          A מנותק
          Anne
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
          #2487

          שמחה
          ודמעות
          של שיר
          ודאגה

          וילדה
          בגוף בוגר
          שעל הכל
          מביטה

          והלב שלה
          קרוע
          קורא
          לעזרה

          אבל אפילו
          היא
          בעצמה
          את עצמה
          לא מבינה

          אז
          עיניים לחות
          היא שולחת
          אל שמיים
          שחורים

          ודבר אחד
          מבקשת
          תבין אותי
          גם אם בשיריי
          חורים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • אלישא מנותק
            אלישא מנותק
            אליש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
            #2488

            החייל נסוג אחור
            ואין איש בעורף
            מנסה רק לעבור
            לשרוד את החורף

            אולי זו בגידה
            אולי זה חיים
            ומעבר לגדה
            הנה הם באים

            ימיו שחלפו
            ללא שום תכלית
            פניו חפו
            שנותיו השחית

            לא נאבק
            לעצמו נכנע
            התכסה באבק
            לנשמתו לא ענה

            רק נסוג כל חייו
            אל האוהל, בפנים
            רק השחית את שנותיו
            עתה אין לו פנים.

            השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • אלישא אליש

              החייל נסוג אחור
              ואין איש בעורף
              מנסה רק לעבור
              לשרוד את החורף

              אולי זו בגידה
              אולי זה חיים
              ומעבר לגדה
              הנה הם באים

              ימיו שחלפו
              ללא שום תכלית
              פניו חפו
              שנותיו השחית

              לא נאבק
              לעצמו נכנע
              התכסה באבק
              לנשמתו לא ענה

              רק נסוג כל חייו
              אל האוהל, בפנים
              רק השחית את שנותיו
              עתה אין לו פנים.

              השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

              A מנותק
              A מנותק
              Anne
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2489

              כשהשקר מתעבה
              החומה מתגבהת
              כשהעולם מנסה
              לאבד אותי לדעת

              כשגם דמעותיי אזלו
              ואין עוד נשק בכליי
              והאויב עומד מולי
              וכה רועדות ידיי

              לא נשאר מנוס
              מלשמוע את הקול
              שקורא לי לחפש
              ואף פעם לא לחדול

              לא להניח אף אבן
              לא לעזוב את התמיהות
              להתקדם איתן ביחד
              בדרך לתשובות

              יודעת גם אם
              אפילו שמי איני זוכרת
              אני אנצח לבסוף
              כי האש בי עוד בוערת

              ובקו הסיום
              שום דבר לא משנה
              רק שהתאמצתי
              והצלחתי
              עשיתי את זה!

              ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נעמי ה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2490

                אין בי כוחות
                להתמודד מול רוחות
                לרדוף אחר הלא נודע
                בלי לדעת האם את הטוב עושה
                הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
                באוזן לוחשת כי הנכון עושה
                מעודדת בזמנים קשים
                מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
                מעריכה, מעריצה, מוקירה
                לא שופטת, טוענת, מצליפה
                רק רע את מוציאה
                אולי באיזה יום היא תבוא
                הלוואי
                ובנתיים,
                המשיך את הרוח לרדוף
                בלי סוף
                בתקווה שעושה את הנכון.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2491

                  ילד
                  ילד שחור עיניים
                  ילד רך
                  מדבר שנים מולך
                  ואם תקשיב
                  עד שאזרח
                  תחצה הלילה
                  בבטחה

                  ילד שחור עיניים
                  כמו הלילה
                  אשר לפניי
                  מחר תרים
                  ראשך למעלה
                  אולי תביט קצת
                  בעיניי

                  ילד שחור עיניים
                  ילד תם
                  כדמות סהר
                  שמור נא עצמך
                  ולא סתם
                  שמור עוד עצמך
                  כנער

                  ילד שחור עיניים
                  כמו התהום
                  אשר לפניך
                  שן עכשיו
                  חכה ליום
                  ואז אוכל, אשקיף
                  עליך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                    #2492

                    עבר עליי יום איום
                    מרגיש רסק של עגבניה...
                    ורגע לפני סוף היום
                    מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

                    ההורים שוב כועסים
                    והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
                    החברים כבר אפילו לא מנסים
                    זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

                    זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
                    אוהבים אותי?
                    מה בכלל עשיתי?
                    האם זו אשמתי?
                    רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

                    חשבתי ונזכרתי
                    "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
                    ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
                    אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

                    ציטוט-ספר היום יום חב״ד

                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2493

                      צעד איתך
                      ללא גישה
                      סוד מפיך
                      שלבסוף יפיל

                      כמו גל רועש
                      תתבער האש
                      הרימו כבר עוגן
                      בעוד הדימעה זולגת

                      ואת שותקת
                      הכל אבוד
                      כאילו כלום

                      שברים שנופצו
                      שלמים אז היו
                      אנשים שניסו
                      להם - שילם המצפון

                      מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
                      השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
                      "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • ויוושו מנותק
                        ויוושו מנותק
                        ויווש
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2494

                        תשעת הימים אלינו נכנסו
                        מזכירים לנו ימים קשים שעברו
                        הדם היה שפוך ברחובות
                        שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

                        הקב"ה ישב וחיכה
                        אולי עוד עמו יחזור בתשובה
                        הנביא הוכיח והיתרה
                        אך העם כלל לא שמע

                        בתקופת הבית הראשון
                        ההרס הגיע עד נחל הקישון
                        הגולים הלכו ובכו
                        ואת ההגודל לעצמם כרתו

                        בפעם הראשונה
                        כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
                        עשה מצור סביב החומה
                        הרעב הגיע לכל פינה
                        ואמא בשלה את בנה

                        וביום תשעה באב
                        כבר הובטח מימי המדבר
                        שיהיה זה בכיה לדורות
                        ובית המקדש חרב
                        בגלל שלושת עבירות חמורות

                        לאחר כמה שנים
                        חזרו המקרים
                        באותם תאריכים
                        חזרו על אותם המעשים??!!
                        לא הם היו מפולגים!!!
                        מלחמת אזרחים פרצה
                        שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
                        הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
                        לראות יהודים הורגים יהודים
                        עד שהחליטו לנקוט במעשים
                        היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
                        ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
                        אך הגזירה נגזרה
                        ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

                        הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
                        הוא לא רוצה אותנו מפולגים
                        מספיק לנו צרות וקשיים
                        שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
                        א-ח-ים🤝

                        "ללב שלנו אין הנחות😞
                        אין מבצעים❌
                        ואם שברת💔שילמת!"💰

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2495

                          בוכה כמקובל
                          פשוט השתגעתי
                          מרגישה בקרנבל
                          מצטערת שנגעתי

                          יודעת שבחרתי
                          הכי נכון בעולם
                          עם האמת הלכתי
                          מתעלמת מכולם

                          אני צוחקת
                          כי נמאס לי לחשוב
                          יד ביד עם האמת
                          חיה ובועטת

                          מאכזבת את כולם
                          והכי את עצמי
                          יודעת שזה בשבילם
                          אבל בעצם בשבילי

                          נגמרו לי המילים
                          אז אני כותבת
                          מסתכלת אל בני אדם רגילים
                          וקצת הרבה נבהלת

                          כבר התבלבלתי לגמרי
                          תעזרו לי למצוא ת'צמי?
                          כי שכחתי איך קוראים לי...............
                          יום אחד אשוב...........

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2496

                            מילים בכל מיני צבעים
                            מילים שיכולות להיכנס
                            לתוך הלב בפנים

                            אהבה שתלויה בדבר
                            אהבה שיכולה להיות כואבת
                            ולשרוף הרבה זמן

                            חברים שאולי לא באמת טובים
                            חברים שיכולים להיות רעים
                            ויש חברים שיהיו בשבילי תמיד

                            זמן שלפעמים יכול לדחוק
                            זמן שיכול לפעמים לצחוק
                            וזמן שיכול לעשות הכל

                            וחלומות חייבים להתגשם
                            וחלומות שתלויים רק בהשם
                            וחלומות שהלב לעולם לא ירגיש אשם

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • ז מנותק
                              ז מנותק
                              זלדה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2497

                              תאיר את דרכי
                              כי היא הדרך אל האור השלם
                              אני מאמין באופן זך ונקי
                              שניצוץ יהודי לא יכול להיעלם

                              אז עזור לי להציל נשמות בנס
                              כי עוד לא מאוחר עבורן
                              שיר פשוט יכול לפרנס
                              אך יכול גם להחזיר נשמות למקורן

                              ולכן אני פה בסמטאות ירושליים
                              בכל ערב שבת כל שבוע
                              גיטרה בידי ולמרגלותיי נעליים
                              שם מכניסים לי אגורות באופן די קבוע

                              ויושב אני ומתחנן ואין איש מבין על מה
                              ושכניי הצדיקים נדים בראשם
                              ואין הם מבינים ששמחתם לא תוכל להיות שלימה
                              כי תורת חיים כה חסרה לאחינו שם

                              אך לפעמים, אחת לכמה שבועות זה קורה
                              עוצר אדם שאינו שומר לעת עתה
                              ויושב אני עימו בתוך ביתי המקורה
                              ואז יודע ששליחותי השיגה מטרתה

                              ובשביל זה אני חי
                              בשביל נשמות אבודות
                              מתחנן וזועק אל אחיי
                              יודע אני זו הברוכה בעבודות
                              ועליה לא מפסיק להודות לאלוקיי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מיני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2498

                                הולך לתומי ברחובותיך

                                מביט אל מרגלות חומותיך

                                מחכה כבר שיבוא וישקיך

                                בתורת משה וישראל עמך

                                הוי בית מקדשינו חרב

                                בעוון שנאת חינם הוא נשרף

                                צום תשעה באב נקבע אז

                                ונקווה שאת המוסר

                                נלמד עד אז.....

                                רק אהבת חינם תבנה את בית מקדשינו חזרה עם ישראל חי👍

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • שבור אורש מנותק
                                  שבור אורש מנותק
                                  שבור אור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2499

                                  דרכו של שקר

                                  לשקר אין רגלים
                                  אך יש אלף פיות
                                  לשקר אין כנפיים
                                  אך הוא מגיע לכל הארצות

                                  השקר לא מחזיק מעמד
                                  אך יש לו אלפי תומכים
                                  לשקר אין אוהב אחד
                                  אך יש לו הרבה משתמשים

                                  השקר לא צריך כוח
                                  רק אנשים חסרי מוח
                                  כמה הולכי תאוות שפלים
                                  ואנשים מכובדים שלא מוחים

                                  לשקר ממלכה
                                  ואלפי משרתים
                                  אין חובה
                                  ואין בחילה באמצעים

                                  חומתו היחידה המציאות
                                  ירוץ עד יפגוש סלע
                                  ייפול ארצה במהירות
                                  ועל פניו פצע

                                  ואז יקום ויבכה
                                  יכנס לדיכאון עמוק
                                  אחר יאמר מקרה
                                  וילך להמשיך לצחוק

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                                  • שבור אורש שבור אור

                                    דרכו של שקר

                                    לשקר אין רגלים
                                    אך יש אלף פיות
                                    לשקר אין כנפיים
                                    אך הוא מגיע לכל הארצות

                                    השקר לא מחזיק מעמד
                                    אך יש לו אלפי תומכים
                                    לשקר אין אוהב אחד
                                    אך יש לו הרבה משתמשים

                                    השקר לא צריך כוח
                                    רק אנשים חסרי מוח
                                    כמה הולכי תאוות שפלים
                                    ואנשים מכובדים שלא מוחים

                                    לשקר ממלכה
                                    ואלפי משרתים
                                    אין חובה
                                    ואין בחילה באמצעים

                                    חומתו היחידה המציאות
                                    ירוץ עד יפגוש סלע
                                    ייפול ארצה במהירות
                                    ועל פניו פצע

                                    ואז יקום ויבכה
                                    יכנס לדיכאון עמוק
                                    אחר יאמר מקרה
                                    וילך להמשיך לצחוק

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #2500

                                    המלחמה ארוכה
                                    ההתגברות קשה
                                    אני כל כך רוצה
                                    וכמעט מצליחה.

                                    נלחמת המון
                                    כדי להגיע למליון
                                    וברוך השם
                                    הגעתי בשלום.

                                    לא האמנתי
                                    שאני יגיע לפיסגה
                                    שאראה את הגאולה
                                    ואחווה את התחושה.

                                    וכן אני פה
                                    חווה, מרגישה, מאמינה
                                    וממליצה לכולם
                                    תלחמו גם
                                    כי הנצחון שווה הכול.!!

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מא1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2501

                                      בס"ד

                                      חינם?!

                                      בית ראשון חרב
                                      לאחר 70 נשלם,
                                      בית שני- זר קרב
                                      ושועלים מהלכים, עדיין.

                                      דור שלא נבנה בימיו
                                      הרי ידוע לא נעלם-
                                      כאילו נחרב לנגד עיניו
                                      ושנאת חינם, היש אם אין?..

                                      זה קשה. לאהוב בכל מצב
                                      ומה עם הלב שכה נכלם,
                                      זה לא בחינם, עדיין כאן נכאב
                                      אז איך לאהוב, לסלוח- מניין?!

                                      אך אם יופנם בעומק הלבב
                                      כולם רק שליחים כאן בעולם,
                                      הכל מגיע רק ממנו המלך- האב
                                      אזי,

                                      מיום ליום, אהבת חינם תשתבח כיין!..

                                      משפט לחיים-💕
                                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • NAAMA 0N מנותק
                                        NAAMA 0N מנותק
                                        NAAMA 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2502

                                        כתבתי שיר על מקצב

                                        ילדה קטנה
                                        עיניים פעורות
                                        על המסך בוהה
                                        קוראת בעניין שורות

                                        להשתתף החלתי
                                        וכתבתי פוסטים
                                        ברגעים פנויים נכנסתי
                                        עזרתי למשתמשים

                                        במוזיקה מבינה
                                        מהפורום לומדת
                                        למרות שקטנה
                                        ומלייקים עדין מתלהבת

                                        אבל תמיד חושבת
                                        את בכלל לא גדולה
                                        האם הדעה שלך בוגרת
                                        ומעניינת את הסביבה

                                        אבל מיד מנערת את המחשבה
                                        הגיל לא חשוב
                                        העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                                        מזכירה לעצמי שוב ושוב

                                        ואולי ביום מן הימים
                                        כשאהיה גדולה
                                        מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                                        ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                                        ויזכרו בילדה הקטנה
                                        שמהפורום ללמוד נסתה
                                        וכעת היא כבר בחורה
                                        שבמוזיקה מבינה

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • NAAMA 0N NAAMA 0

                                          כתבתי שיר על מקצב

                                          ילדה קטנה
                                          עיניים פעורות
                                          על המסך בוהה
                                          קוראת בעניין שורות

                                          להשתתף החלתי
                                          וכתבתי פוסטים
                                          ברגעים פנויים נכנסתי
                                          עזרתי למשתמשים

                                          במוזיקה מבינה
                                          מהפורום לומדת
                                          למרות שקטנה
                                          ומלייקים עדין מתלהבת

                                          אבל תמיד חושבת
                                          את בכלל לא גדולה
                                          האם הדעה שלך בוגרת
                                          ומעניינת את הסביבה

                                          אבל מיד מנערת את המחשבה
                                          הגיל לא חשוב
                                          העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                                          מזכירה לעצמי שוב ושוב

                                          ואולי ביום מן הימים
                                          כשאהיה גדולה
                                          מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                                          ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                                          ויזכרו בילדה הקטנה
                                          שמהפורום ללמוד נסתה
                                          וכעת היא כבר בחורה
                                          שבמוזיקה מבינה

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          Anne
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                                          #2503

                                          שיר על תשעת הימים...

                                          מפזמת לעצמי
                                          בשקט
                                          מנגינה

                                          והלב מתעורר
                                          מצטרף
                                          ברינה

                                          ההרמוניה מתגברת
                                          עוד קולות
                                          מצטרפים

                                          מקהלה מתחברת
                                          סולמות
                                          וסולנים

                                          ופתאום
                                          אני נזכרת
                                          אסור לנו לשמוח!

                                          הן תשעת הימים
                                          איך הצלחתי
                                          לשכוח

                                          זה הזמן
                                          להיזכר
                                          בכל היופי
                                          והחן

                                          שהיו מנת חלקנו
                                          עד חורבנו
                                          של
                                          בית הקל

                                          ובעוד הזכרונות
                                          מהבהבים
                                          בראשנו

                                          נשא תפילה
                                          שיבנה
                                          בקרוב
                                          בית תפארתנו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול