דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 803.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
    #2482

    חבר

    היית לי חבר
    יותר קרוב מאח
    אותה ישיבה
    ודומים כל כך
    מדברים אל תוך הלילה
    שיחות פתוחות
    על הניסיונות ......
    מלב אל לב
    היה עם מי לדבר
    לספר מה שכואב

    ובסוף ההמתנה
    הגיעה המתנה
    ופתאום ....
    הפתעת ....!
    מזל טוב !!
    התראסת
    שמחתי
    צחקתי
    בליבי בכיתי
    לא ברור בדיוק ממה
    אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

    אחי -- נשארנו חברים
    ניסית לשדר
    אבל ברור לי
    שזה כבר סיפור אחר
    שאתה אי שם במקום אחר
    מה שהיה כבר לא יחזור
    הזמן לא חוזר לאחור
    ומבין
    צריך התגברות
    וזה חלק מהבגרות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • 11221 מנותק
      11221 מנותק
      1122
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
      #2483

      [שיר לשלושת השבועות]

      חיים של גאולה
      זאת אגדה מעולה
      אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
      עליה גדלתי ותמיד חלמתי

      ממתקים על העצים
      ילדים ברחובות ירושלים משחקים
      אומות העולם שפחות ועבדים
      וכולם רק תורה לומדים

      אין מלחמות בכלל בעולם
      אין יותר פילוג בעם
      ימי האבל יהפכו לשמחה
      ולרגל נעלה כל המשפחה

      כל החולים יתרפאו
      עשרת השבטים יקובצו
      על העולם תתפשט ישראל
      וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

      וישובו כהנים לעבודתם
      ולווים לשירם ולזמרם
      כל כך מיוחד בבית המקדש
      כל היקום יהיה כחדש

      אז חברים,
      זאת לא אגדה
      חשוב שכולנו נזכור ונדע
      הגאולה קרובה מתמיד
      לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • שבור אורש מנותק
        שבור אורש מנותק
        שבור אור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2484

        על תורה שאסורה בתקשורת

        ציבור חוטא
        ומוסכמות מתעוותות
        יחידים מתבלבלים
        ואמונות קורסות

        אין מנהיג כי נסוג הצבא
        נסוג הצבא כי אין מנהיג
        יחידים מקימים פלוגות
        כדי להתחבא ולהפסיד

        אל תצטרף לשקר
        ואל תסכים בשתיקה
        ואל תניח בהפקר
        את עיקרי תורתך

        אני צועק
        אין איש עונה
        אין איש איתי
        נשארתי לבדי

        אך אולי בעוד יום או יומיים
        יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
        ומי יודע דרך האור
        אולי עוד נקום ונצא מהבור

        הן כתוב בתורה
        שנוי בנביאים
        ומשולש בכתובים
        נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #2485

          בס"ד
          לבד מול גלים- T.t

          בלילה לבד,
          יושב וכותב לך מכתב.
          אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
          כשנשבר לי וממש כאב.

          רק אני ואתה יודעים,
          כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
          איך אני נשרף כל יום בפנים
          ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

          כי כבר ניפצתי הכל,
          החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
          אבל כבר לא יכול!
          מה אני מבקש ממך?
          תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
          • NAAMA 0N מנותק
            NAAMA 0N מנותק
            NAAMA 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2486

            יש לי פחד במה
            מיתרי קולי רועדים
            אני לא יודעת למה
            בכל האימונים יש זיופים

            אבל פעם ביאוש
            כשנשכבתי על המיטה
            חברה אמרה לי לחוש
            את הצלילים את השירה

            עצמתי את העיניים
            ודמיינתי עולם צלילים
            לפתע ורדו המשקפיים
            עולם עשוי מתוים

            שרתי ללא זיופים
            לשירה נשאבתי
            דילגתי בין הצלילים
            אך כשאת עיני פקחתי

            השקט שרר
            מחיאות כפים לא שמעתי
            רציתי לומר השיר נגמר
            ובמקום זה מהבמה ברחתי

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • NAAMA 0N NAAMA 0

              יש לי פחד במה
              מיתרי קולי רועדים
              אני לא יודעת למה
              בכל האימונים יש זיופים

              אבל פעם ביאוש
              כשנשכבתי על המיטה
              חברה אמרה לי לחוש
              את הצלילים את השירה

              עצמתי את העיניים
              ודמיינתי עולם צלילים
              לפתע ורדו המשקפיים
              עולם עשוי מתוים

              שרתי ללא זיופים
              לשירה נשאבתי
              דילגתי בין הצלילים
              אך כשאת עיני פקחתי

              השקט שרר
              מחיאות כפים לא שמעתי
              רציתי לומר השיר נגמר
              ובמקום זה מהבמה ברחתי

              A מנותק
              A מנותק
              Anne
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
              #2487

              שמחה
              ודמעות
              של שיר
              ודאגה

              וילדה
              בגוף בוגר
              שעל הכל
              מביטה

              והלב שלה
              קרוע
              קורא
              לעזרה

              אבל אפילו
              היא
              בעצמה
              את עצמה
              לא מבינה

              אז
              עיניים לחות
              היא שולחת
              אל שמיים
              שחורים

              ודבר אחד
              מבקשת
              תבין אותי
              גם אם בשיריי
              חורים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • אלישא מנותק
                אלישא מנותק
                אליש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                #2488

                החייל נסוג אחור
                ואין איש בעורף
                מנסה רק לעבור
                לשרוד את החורף

                אולי זו בגידה
                אולי זה חיים
                ומעבר לגדה
                הנה הם באים

                ימיו שחלפו
                ללא שום תכלית
                פניו חפו
                שנותיו השחית

                לא נאבק
                לעצמו נכנע
                התכסה באבק
                לנשמתו לא ענה

                רק נסוג כל חייו
                אל האוהל, בפנים
                רק השחית את שנותיו
                עתה אין לו פנים.

                השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • אלישא אליש

                  החייל נסוג אחור
                  ואין איש בעורף
                  מנסה רק לעבור
                  לשרוד את החורף

                  אולי זו בגידה
                  אולי זה חיים
                  ומעבר לגדה
                  הנה הם באים

                  ימיו שחלפו
                  ללא שום תכלית
                  פניו חפו
                  שנותיו השחית

                  לא נאבק
                  לעצמו נכנע
                  התכסה באבק
                  לנשמתו לא ענה

                  רק נסוג כל חייו
                  אל האוהל, בפנים
                  רק השחית את שנותיו
                  עתה אין לו פנים.

                  השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                  A מנותק
                  A מנותק
                  Anne
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2489

                  כשהשקר מתעבה
                  החומה מתגבהת
                  כשהעולם מנסה
                  לאבד אותי לדעת

                  כשגם דמעותיי אזלו
                  ואין עוד נשק בכליי
                  והאויב עומד מולי
                  וכה רועדות ידיי

                  לא נשאר מנוס
                  מלשמוע את הקול
                  שקורא לי לחפש
                  ואף פעם לא לחדול

                  לא להניח אף אבן
                  לא לעזוב את התמיהות
                  להתקדם איתן ביחד
                  בדרך לתשובות

                  יודעת גם אם
                  אפילו שמי איני זוכרת
                  אני אנצח לבסוף
                  כי האש בי עוד בוערת

                  ובקו הסיום
                  שום דבר לא משנה
                  רק שהתאמצתי
                  והצלחתי
                  עשיתי את זה!

                  ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נעמי ה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2490

                    אין בי כוחות
                    להתמודד מול רוחות
                    לרדוף אחר הלא נודע
                    בלי לדעת האם את הטוב עושה
                    הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
                    באוזן לוחשת כי הנכון עושה
                    מעודדת בזמנים קשים
                    מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
                    מעריכה, מעריצה, מוקירה
                    לא שופטת, טוענת, מצליפה
                    רק רע את מוציאה
                    אולי באיזה יום היא תבוא
                    הלוואי
                    ובנתיים,
                    המשיך את הרוח לרדוף
                    בלי סוף
                    בתקווה שעושה את הנכון.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2491

                      ילד
                      ילד שחור עיניים
                      ילד רך
                      מדבר שנים מולך
                      ואם תקשיב
                      עד שאזרח
                      תחצה הלילה
                      בבטחה

                      ילד שחור עיניים
                      כמו הלילה
                      אשר לפניי
                      מחר תרים
                      ראשך למעלה
                      אולי תביט קצת
                      בעיניי

                      ילד שחור עיניים
                      ילד תם
                      כדמות סהר
                      שמור נא עצמך
                      ולא סתם
                      שמור עוד עצמך
                      כנער

                      ילד שחור עיניים
                      כמו התהום
                      אשר לפניך
                      שן עכשיו
                      חכה ליום
                      ואז אוכל, אשקיף
                      עליך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • אייל גלבוע 4א מנותק
                        אייל גלבוע 4א מנותק
                        אייל גלבוע 4
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                        #2492

                        עבר עליי יום איום
                        מרגיש רסק של עגבניה...
                        ורגע לפני סוף היום
                        מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

                        ההורים שוב כועסים
                        והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
                        החברים כבר אפילו לא מנסים
                        זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

                        זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
                        אוהבים אותי?
                        מה בכלל עשיתי?
                        האם זו אשמתי?
                        רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

                        חשבתי ונזכרתי
                        "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
                        ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
                        אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

                        ציטוט-ספר היום יום חב״ד

                        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2493

                          צעד איתך
                          ללא גישה
                          סוד מפיך
                          שלבסוף יפיל

                          כמו גל רועש
                          תתבער האש
                          הרימו כבר עוגן
                          בעוד הדימעה זולגת

                          ואת שותקת
                          הכל אבוד
                          כאילו כלום

                          שברים שנופצו
                          שלמים אז היו
                          אנשים שניסו
                          להם - שילם המצפון

                          מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
                          השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
                          "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • ויוושו מנותק
                            ויוושו מנותק
                            ויווש
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2494

                            תשעת הימים אלינו נכנסו
                            מזכירים לנו ימים קשים שעברו
                            הדם היה שפוך ברחובות
                            שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

                            הקב"ה ישב וחיכה
                            אולי עוד עמו יחזור בתשובה
                            הנביא הוכיח והיתרה
                            אך העם כלל לא שמע

                            בתקופת הבית הראשון
                            ההרס הגיע עד נחל הקישון
                            הגולים הלכו ובכו
                            ואת ההגודל לעצמם כרתו

                            בפעם הראשונה
                            כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
                            עשה מצור סביב החומה
                            הרעב הגיע לכל פינה
                            ואמא בשלה את בנה

                            וביום תשעה באב
                            כבר הובטח מימי המדבר
                            שיהיה זה בכיה לדורות
                            ובית המקדש חרב
                            בגלל שלושת עבירות חמורות

                            לאחר כמה שנים
                            חזרו המקרים
                            באותם תאריכים
                            חזרו על אותם המעשים??!!
                            לא הם היו מפולגים!!!
                            מלחמת אזרחים פרצה
                            שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
                            הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
                            לראות יהודים הורגים יהודים
                            עד שהחליטו לנקוט במעשים
                            היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
                            ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
                            אך הגזירה נגזרה
                            ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

                            הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
                            הוא לא רוצה אותנו מפולגים
                            מספיק לנו צרות וקשיים
                            שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
                            א-ח-ים🤝

                            "ללב שלנו אין הנחות😞
                            אין מבצעים❌
                            ואם שברת💔שילמת!"💰

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2495

                              בוכה כמקובל
                              פשוט השתגעתי
                              מרגישה בקרנבל
                              מצטערת שנגעתי

                              יודעת שבחרתי
                              הכי נכון בעולם
                              עם האמת הלכתי
                              מתעלמת מכולם

                              אני צוחקת
                              כי נמאס לי לחשוב
                              יד ביד עם האמת
                              חיה ובועטת

                              מאכזבת את כולם
                              והכי את עצמי
                              יודעת שזה בשבילם
                              אבל בעצם בשבילי

                              נגמרו לי המילים
                              אז אני כותבת
                              מסתכלת אל בני אדם רגילים
                              וקצת הרבה נבהלת

                              כבר התבלבלתי לגמרי
                              תעזרו לי למצוא ת'צמי?
                              כי שכחתי איך קוראים לי...............
                              יום אחד אשוב...........

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2496

                                מילים בכל מיני צבעים
                                מילים שיכולות להיכנס
                                לתוך הלב בפנים

                                אהבה שתלויה בדבר
                                אהבה שיכולה להיות כואבת
                                ולשרוף הרבה זמן

                                חברים שאולי לא באמת טובים
                                חברים שיכולים להיות רעים
                                ויש חברים שיהיו בשבילי תמיד

                                זמן שלפעמים יכול לדחוק
                                זמן שיכול לפעמים לצחוק
                                וזמן שיכול לעשות הכל

                                וחלומות חייבים להתגשם
                                וחלומות שתלויים רק בהשם
                                וחלומות שהלב לעולם לא ירגיש אשם

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • ז מנותק
                                  ז מנותק
                                  זלדה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2497

                                  תאיר את דרכי
                                  כי היא הדרך אל האור השלם
                                  אני מאמין באופן זך ונקי
                                  שניצוץ יהודי לא יכול להיעלם

                                  אז עזור לי להציל נשמות בנס
                                  כי עוד לא מאוחר עבורן
                                  שיר פשוט יכול לפרנס
                                  אך יכול גם להחזיר נשמות למקורן

                                  ולכן אני פה בסמטאות ירושליים
                                  בכל ערב שבת כל שבוע
                                  גיטרה בידי ולמרגלותיי נעליים
                                  שם מכניסים לי אגורות באופן די קבוע

                                  ויושב אני ומתחנן ואין איש מבין על מה
                                  ושכניי הצדיקים נדים בראשם
                                  ואין הם מבינים ששמחתם לא תוכל להיות שלימה
                                  כי תורת חיים כה חסרה לאחינו שם

                                  אך לפעמים, אחת לכמה שבועות זה קורה
                                  עוצר אדם שאינו שומר לעת עתה
                                  ויושב אני עימו בתוך ביתי המקורה
                                  ואז יודע ששליחותי השיגה מטרתה

                                  ובשביל זה אני חי
                                  בשביל נשמות אבודות
                                  מתחנן וזועק אל אחיי
                                  יודע אני זו הברוכה בעבודות
                                  ועליה לא מפסיק להודות לאלוקיי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מיני
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2498

                                    הולך לתומי ברחובותיך

                                    מביט אל מרגלות חומותיך

                                    מחכה כבר שיבוא וישקיך

                                    בתורת משה וישראל עמך

                                    הוי בית מקדשינו חרב

                                    בעוון שנאת חינם הוא נשרף

                                    צום תשעה באב נקבע אז

                                    ונקווה שאת המוסר

                                    נלמד עד אז.....

                                    רק אהבת חינם תבנה את בית מקדשינו חזרה עם ישראל חי👍

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • שבור אורש מנותק
                                      שבור אורש מנותק
                                      שבור אור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2499

                                      דרכו של שקר

                                      לשקר אין רגלים
                                      אך יש אלף פיות
                                      לשקר אין כנפיים
                                      אך הוא מגיע לכל הארצות

                                      השקר לא מחזיק מעמד
                                      אך יש לו אלפי תומכים
                                      לשקר אין אוהב אחד
                                      אך יש לו הרבה משתמשים

                                      השקר לא צריך כוח
                                      רק אנשים חסרי מוח
                                      כמה הולכי תאוות שפלים
                                      ואנשים מכובדים שלא מוחים

                                      לשקר ממלכה
                                      ואלפי משרתים
                                      אין חובה
                                      ואין בחילה באמצעים

                                      חומתו היחידה המציאות
                                      ירוץ עד יפגוש סלע
                                      ייפול ארצה במהירות
                                      ועל פניו פצע

                                      ואז יקום ויבכה
                                      יכנס לדיכאון עמוק
                                      אחר יאמר מקרה
                                      וילך להמשיך לצחוק

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                                      • שבור אורש שבור אור

                                        דרכו של שקר

                                        לשקר אין רגלים
                                        אך יש אלף פיות
                                        לשקר אין כנפיים
                                        אך הוא מגיע לכל הארצות

                                        השקר לא מחזיק מעמד
                                        אך יש לו אלפי תומכים
                                        לשקר אין אוהב אחד
                                        אך יש לו הרבה משתמשים

                                        השקר לא צריך כוח
                                        רק אנשים חסרי מוח
                                        כמה הולכי תאוות שפלים
                                        ואנשים מכובדים שלא מוחים

                                        לשקר ממלכה
                                        ואלפי משרתים
                                        אין חובה
                                        ואין בחילה באמצעים

                                        חומתו היחידה המציאות
                                        ירוץ עד יפגוש סלע
                                        ייפול ארצה במהירות
                                        ועל פניו פצע

                                        ואז יקום ויבכה
                                        יכנס לדיכאון עמוק
                                        אחר יאמר מקרה
                                        וילך להמשיך לצחוק

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                        #2500

                                        המלחמה ארוכה
                                        ההתגברות קשה
                                        אני כל כך רוצה
                                        וכמעט מצליחה.

                                        נלחמת המון
                                        כדי להגיע למליון
                                        וברוך השם
                                        הגעתי בשלום.

                                        לא האמנתי
                                        שאני יגיע לפיסגה
                                        שאראה את הגאולה
                                        ואחווה את התחושה.

                                        וכן אני פה
                                        חווה, מרגישה, מאמינה
                                        וממליצה לכולם
                                        תלחמו גם
                                        כי הנצחון שווה הכול.!!

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מא1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2501

                                          בס"ד

                                          חינם?!

                                          בית ראשון חרב
                                          לאחר 70 נשלם,
                                          בית שני- זר קרב
                                          ושועלים מהלכים, עדיין.

                                          דור שלא נבנה בימיו
                                          הרי ידוע לא נעלם-
                                          כאילו נחרב לנגד עיניו
                                          ושנאת חינם, היש אם אין?..

                                          זה קשה. לאהוב בכל מצב
                                          ומה עם הלב שכה נכלם,
                                          זה לא בחינם, עדיין כאן נכאב
                                          אז איך לאהוב, לסלוח- מניין?!

                                          אך אם יופנם בעומק הלבב
                                          כולם רק שליחים כאן בעולם,
                                          הכל מגיע רק ממנו המלך- האב
                                          אזי,

                                          מיום ליום, אהבת חינם תשתבח כיין!..

                                          משפט לחיים-💕
                                          "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                          ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול