דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 803.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2480

    למה הלב שלי כלכך כואב
    לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
    איזה מפחיד זה להתחבר
    לאדם שעליך יכול לוותר

    למה כשקשה לי לשמוח
    הלב שלי נהיה עצוב
    למה שרוצה רק לברוח
    פתאום העולם לא חשוב

    למה הכוכבים נעלמים
    שאני חייבת אותם בתוך החושך
    למה אנשים יכולים להיות רעים
    וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

    למה אני שואלת הרבה שאלות
    וזה מרגיש שאני רק חופרת
    למה אם אני אשתוק פתאום
    יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2481

      ממציא תווים,
      מתאמן ומנגן
      הם לא מספיק משתלבים
      הכל מתבלגן!

      משחק עם הסולמות
      אך לא עובד והתיאום חשוב
      המנגינה יורדת רמות
      מנסה לכתוב שוב

      מתחילים ומנגנים
      אך הזיופים הקטנים מפריעים
      את המיתרים שוב מכוונים
      לבסוף מצליחים וכולם מריעים

      מנגינה נוצרה!
      מצאה חן בעיני המלחין
      מקפיצה תאווירה
      בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
        #2482

        חבר

        היית לי חבר
        יותר קרוב מאח
        אותה ישיבה
        ודומים כל כך
        מדברים אל תוך הלילה
        שיחות פתוחות
        על הניסיונות ......
        מלב אל לב
        היה עם מי לדבר
        לספר מה שכואב

        ובסוף ההמתנה
        הגיעה המתנה
        ופתאום ....
        הפתעת ....!
        מזל טוב !!
        התראסת
        שמחתי
        צחקתי
        בליבי בכיתי
        לא ברור בדיוק ממה
        אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

        אחי -- נשארנו חברים
        ניסית לשדר
        אבל ברור לי
        שזה כבר סיפור אחר
        שאתה אי שם במקום אחר
        מה שהיה כבר לא יחזור
        הזמן לא חוזר לאחור
        ומבין
        צריך התגברות
        וזה חלק מהבגרות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • 11221 מנותק
          11221 מנותק
          1122
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
          #2483

          [שיר לשלושת השבועות]

          חיים של גאולה
          זאת אגדה מעולה
          אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
          עליה גדלתי ותמיד חלמתי

          ממתקים על העצים
          ילדים ברחובות ירושלים משחקים
          אומות העולם שפחות ועבדים
          וכולם רק תורה לומדים

          אין מלחמות בכלל בעולם
          אין יותר פילוג בעם
          ימי האבל יהפכו לשמחה
          ולרגל נעלה כל המשפחה

          כל החולים יתרפאו
          עשרת השבטים יקובצו
          על העולם תתפשט ישראל
          וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

          וישובו כהנים לעבודתם
          ולווים לשירם ולזמרם
          כל כך מיוחד בבית המקדש
          כל היקום יהיה כחדש

          אז חברים,
          זאת לא אגדה
          חשוב שכולנו נזכור ונדע
          הגאולה קרובה מתמיד
          לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • שבור אורש מנותק
            שבור אורש מנותק
            שבור אור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2484

            על תורה שאסורה בתקשורת

            ציבור חוטא
            ומוסכמות מתעוותות
            יחידים מתבלבלים
            ואמונות קורסות

            אין מנהיג כי נסוג הצבא
            נסוג הצבא כי אין מנהיג
            יחידים מקימים פלוגות
            כדי להתחבא ולהפסיד

            אל תצטרף לשקר
            ואל תסכים בשתיקה
            ואל תניח בהפקר
            את עיקרי תורתך

            אני צועק
            אין איש עונה
            אין איש איתי
            נשארתי לבדי

            אך אולי בעוד יום או יומיים
            יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
            ומי יודע דרך האור
            אולי עוד נקום ונצא מהבור

            הן כתוב בתורה
            שנוי בנביאים
            ומשולש בכתובים
            נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #2485

              בס"ד
              לבד מול גלים- T.t

              בלילה לבד,
              יושב וכותב לך מכתב.
              אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
              כשנשבר לי וממש כאב.

              רק אני ואתה יודעים,
              כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
              איך אני נשרף כל יום בפנים
              ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

              כי כבר ניפצתי הכל,
              החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
              אבל כבר לא יכול!
              מה אני מבקש ממך?
              תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
              • NAAMA 0N מנותק
                NAAMA 0N מנותק
                NAAMA 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2486

                יש לי פחד במה
                מיתרי קולי רועדים
                אני לא יודעת למה
                בכל האימונים יש זיופים

                אבל פעם ביאוש
                כשנשכבתי על המיטה
                חברה אמרה לי לחוש
                את הצלילים את השירה

                עצמתי את העיניים
                ודמיינתי עולם צלילים
                לפתע ורדו המשקפיים
                עולם עשוי מתוים

                שרתי ללא זיופים
                לשירה נשאבתי
                דילגתי בין הצלילים
                אך כשאת עיני פקחתי

                השקט שרר
                מחיאות כפים לא שמעתי
                רציתי לומר השיר נגמר
                ובמקום זה מהבמה ברחתי

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • NAAMA 0N NAAMA 0

                  יש לי פחד במה
                  מיתרי קולי רועדים
                  אני לא יודעת למה
                  בכל האימונים יש זיופים

                  אבל פעם ביאוש
                  כשנשכבתי על המיטה
                  חברה אמרה לי לחוש
                  את הצלילים את השירה

                  עצמתי את העיניים
                  ודמיינתי עולם צלילים
                  לפתע ורדו המשקפיים
                  עולם עשוי מתוים

                  שרתי ללא זיופים
                  לשירה נשאבתי
                  דילגתי בין הצלילים
                  אך כשאת עיני פקחתי

                  השקט שרר
                  מחיאות כפים לא שמעתי
                  רציתי לומר השיר נגמר
                  ובמקום זה מהבמה ברחתי

                  A מנותק
                  A מנותק
                  Anne
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                  #2487

                  שמחה
                  ודמעות
                  של שיר
                  ודאגה

                  וילדה
                  בגוף בוגר
                  שעל הכל
                  מביטה

                  והלב שלה
                  קרוע
                  קורא
                  לעזרה

                  אבל אפילו
                  היא
                  בעצמה
                  את עצמה
                  לא מבינה

                  אז
                  עיניים לחות
                  היא שולחת
                  אל שמיים
                  שחורים

                  ודבר אחד
                  מבקשת
                  תבין אותי
                  גם אם בשיריי
                  חורים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • אלישא מנותק
                    אלישא מנותק
                    אליש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                    #2488

                    החייל נסוג אחור
                    ואין איש בעורף
                    מנסה רק לעבור
                    לשרוד את החורף

                    אולי זו בגידה
                    אולי זה חיים
                    ומעבר לגדה
                    הנה הם באים

                    ימיו שחלפו
                    ללא שום תכלית
                    פניו חפו
                    שנותיו השחית

                    לא נאבק
                    לעצמו נכנע
                    התכסה באבק
                    לנשמתו לא ענה

                    רק נסוג כל חייו
                    אל האוהל, בפנים
                    רק השחית את שנותיו
                    עתה אין לו פנים.

                    השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • אלישא אליש

                      החייל נסוג אחור
                      ואין איש בעורף
                      מנסה רק לעבור
                      לשרוד את החורף

                      אולי זו בגידה
                      אולי זה חיים
                      ומעבר לגדה
                      הנה הם באים

                      ימיו שחלפו
                      ללא שום תכלית
                      פניו חפו
                      שנותיו השחית

                      לא נאבק
                      לעצמו נכנע
                      התכסה באבק
                      לנשמתו לא ענה

                      רק נסוג כל חייו
                      אל האוהל, בפנים
                      רק השחית את שנותיו
                      עתה אין לו פנים.

                      השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                      A מנותק
                      A מנותק
                      Anne
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2489

                      כשהשקר מתעבה
                      החומה מתגבהת
                      כשהעולם מנסה
                      לאבד אותי לדעת

                      כשגם דמעותיי אזלו
                      ואין עוד נשק בכליי
                      והאויב עומד מולי
                      וכה רועדות ידיי

                      לא נשאר מנוס
                      מלשמוע את הקול
                      שקורא לי לחפש
                      ואף פעם לא לחדול

                      לא להניח אף אבן
                      לא לעזוב את התמיהות
                      להתקדם איתן ביחד
                      בדרך לתשובות

                      יודעת גם אם
                      אפילו שמי איני זוכרת
                      אני אנצח לבסוף
                      כי האש בי עוד בוערת

                      ובקו הסיום
                      שום דבר לא משנה
                      רק שהתאמצתי
                      והצלחתי
                      עשיתי את זה!

                      ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • נ מנותק
                        נ מנותק
                        נעמי ה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2490

                        אין בי כוחות
                        להתמודד מול רוחות
                        לרדוף אחר הלא נודע
                        בלי לדעת האם את הטוב עושה
                        הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
                        באוזן לוחשת כי הנכון עושה
                        מעודדת בזמנים קשים
                        מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
                        מעריכה, מעריצה, מוקירה
                        לא שופטת, טוענת, מצליפה
                        רק רע את מוציאה
                        אולי באיזה יום היא תבוא
                        הלוואי
                        ובנתיים,
                        המשיך את הרוח לרדוף
                        בלי סוף
                        בתקווה שעושה את הנכון.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2491

                          ילד
                          ילד שחור עיניים
                          ילד רך
                          מדבר שנים מולך
                          ואם תקשיב
                          עד שאזרח
                          תחצה הלילה
                          בבטחה

                          ילד שחור עיניים
                          כמו הלילה
                          אשר לפניי
                          מחר תרים
                          ראשך למעלה
                          אולי תביט קצת
                          בעיניי

                          ילד שחור עיניים
                          ילד תם
                          כדמות סהר
                          שמור נא עצמך
                          ולא סתם
                          שמור עוד עצמך
                          כנער

                          ילד שחור עיניים
                          כמו התהום
                          אשר לפניך
                          שן עכשיו
                          חכה ליום
                          ואז אוכל, אשקיף
                          עליך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                            #2492

                            עבר עליי יום איום
                            מרגיש רסק של עגבניה...
                            ורגע לפני סוף היום
                            מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

                            ההורים שוב כועסים
                            והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
                            החברים כבר אפילו לא מנסים
                            זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

                            זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
                            אוהבים אותי?
                            מה בכלל עשיתי?
                            האם זו אשמתי?
                            רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

                            חשבתי ונזכרתי
                            "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
                            ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
                            אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

                            ציטוט-ספר היום יום חב״ד

                            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2493

                              צעד איתך
                              ללא גישה
                              סוד מפיך
                              שלבסוף יפיל

                              כמו גל רועש
                              תתבער האש
                              הרימו כבר עוגן
                              בעוד הדימעה זולגת

                              ואת שותקת
                              הכל אבוד
                              כאילו כלום

                              שברים שנופצו
                              שלמים אז היו
                              אנשים שניסו
                              להם - שילם המצפון

                              מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
                              השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
                              "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • ויוושו מנותק
                                ויוושו מנותק
                                ויווש
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2494

                                תשעת הימים אלינו נכנסו
                                מזכירים לנו ימים קשים שעברו
                                הדם היה שפוך ברחובות
                                שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

                                הקב"ה ישב וחיכה
                                אולי עוד עמו יחזור בתשובה
                                הנביא הוכיח והיתרה
                                אך העם כלל לא שמע

                                בתקופת הבית הראשון
                                ההרס הגיע עד נחל הקישון
                                הגולים הלכו ובכו
                                ואת ההגודל לעצמם כרתו

                                בפעם הראשונה
                                כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
                                עשה מצור סביב החומה
                                הרעב הגיע לכל פינה
                                ואמא בשלה את בנה

                                וביום תשעה באב
                                כבר הובטח מימי המדבר
                                שיהיה זה בכיה לדורות
                                ובית המקדש חרב
                                בגלל שלושת עבירות חמורות

                                לאחר כמה שנים
                                חזרו המקרים
                                באותם תאריכים
                                חזרו על אותם המעשים??!!
                                לא הם היו מפולגים!!!
                                מלחמת אזרחים פרצה
                                שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
                                הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
                                לראות יהודים הורגים יהודים
                                עד שהחליטו לנקוט במעשים
                                היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
                                ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
                                אך הגזירה נגזרה
                                ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

                                הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
                                הוא לא רוצה אותנו מפולגים
                                מספיק לנו צרות וקשיים
                                שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
                                א-ח-ים🤝

                                "ללב שלנו אין הנחות😞
                                אין מבצעים❌
                                ואם שברת💔שילמת!"💰

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2495

                                  בוכה כמקובל
                                  פשוט השתגעתי
                                  מרגישה בקרנבל
                                  מצטערת שנגעתי

                                  יודעת שבחרתי
                                  הכי נכון בעולם
                                  עם האמת הלכתי
                                  מתעלמת מכולם

                                  אני צוחקת
                                  כי נמאס לי לחשוב
                                  יד ביד עם האמת
                                  חיה ובועטת

                                  מאכזבת את כולם
                                  והכי את עצמי
                                  יודעת שזה בשבילם
                                  אבל בעצם בשבילי

                                  נגמרו לי המילים
                                  אז אני כותבת
                                  מסתכלת אל בני אדם רגילים
                                  וקצת הרבה נבהלת

                                  כבר התבלבלתי לגמרי
                                  תעזרו לי למצוא ת'צמי?
                                  כי שכחתי איך קוראים לי...............
                                  יום אחד אשוב...........

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2496

                                    מילים בכל מיני צבעים
                                    מילים שיכולות להיכנס
                                    לתוך הלב בפנים

                                    אהבה שתלויה בדבר
                                    אהבה שיכולה להיות כואבת
                                    ולשרוף הרבה זמן

                                    חברים שאולי לא באמת טובים
                                    חברים שיכולים להיות רעים
                                    ויש חברים שיהיו בשבילי תמיד

                                    זמן שלפעמים יכול לדחוק
                                    זמן שיכול לפעמים לצחוק
                                    וזמן שיכול לעשות הכל

                                    וחלומות חייבים להתגשם
                                    וחלומות שתלויים רק בהשם
                                    וחלומות שהלב לעולם לא ירגיש אשם

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • ז מנותק
                                      ז מנותק
                                      זלדה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2497

                                      תאיר את דרכי
                                      כי היא הדרך אל האור השלם
                                      אני מאמין באופן זך ונקי
                                      שניצוץ יהודי לא יכול להיעלם

                                      אז עזור לי להציל נשמות בנס
                                      כי עוד לא מאוחר עבורן
                                      שיר פשוט יכול לפרנס
                                      אך יכול גם להחזיר נשמות למקורן

                                      ולכן אני פה בסמטאות ירושליים
                                      בכל ערב שבת כל שבוע
                                      גיטרה בידי ולמרגלותיי נעליים
                                      שם מכניסים לי אגורות באופן די קבוע

                                      ויושב אני ומתחנן ואין איש מבין על מה
                                      ושכניי הצדיקים נדים בראשם
                                      ואין הם מבינים ששמחתם לא תוכל להיות שלימה
                                      כי תורת חיים כה חסרה לאחינו שם

                                      אך לפעמים, אחת לכמה שבועות זה קורה
                                      עוצר אדם שאינו שומר לעת עתה
                                      ויושב אני עימו בתוך ביתי המקורה
                                      ואז יודע ששליחותי השיגה מטרתה

                                      ובשביל זה אני חי
                                      בשביל נשמות אבודות
                                      מתחנן וזועק אל אחיי
                                      יודע אני זו הברוכה בעבודות
                                      ועליה לא מפסיק להודות לאלוקיי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מיני
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2498

                                        הולך לתומי ברחובותיך

                                        מביט אל מרגלות חומותיך

                                        מחכה כבר שיבוא וישקיך

                                        בתורת משה וישראל עמך

                                        הוי בית מקדשינו חרב

                                        בעוון שנאת חינם הוא נשרף

                                        צום תשעה באב נקבע אז

                                        ונקווה שאת המוסר

                                        נלמד עד אז.....

                                        רק אהבת חינם תבנה את בית מקדשינו חזרה עם ישראל חי👍

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • שבור אורש מנותק
                                          שבור אורש מנותק
                                          שבור אור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2499

                                          דרכו של שקר

                                          לשקר אין רגלים
                                          אך יש אלף פיות
                                          לשקר אין כנפיים
                                          אך הוא מגיע לכל הארצות

                                          השקר לא מחזיק מעמד
                                          אך יש לו אלפי תומכים
                                          לשקר אין אוהב אחד
                                          אך יש לו הרבה משתמשים

                                          השקר לא צריך כוח
                                          רק אנשים חסרי מוח
                                          כמה הולכי תאוות שפלים
                                          ואנשים מכובדים שלא מוחים

                                          לשקר ממלכה
                                          ואלפי משרתים
                                          אין חובה
                                          ואין בחילה באמצעים

                                          חומתו היחידה המציאות
                                          ירוץ עד יפגוש סלע
                                          ייפול ארצה במהירות
                                          ועל פניו פצע

                                          ואז יקום ויבכה
                                          יכנס לדיכאון עמוק
                                          אחר יאמר מקרה
                                          וילך להמשיך לצחוק

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8
                                          • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול