דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 803.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 11221 מנותק
    11221 מנותק
    1122
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
    #2483

    [שיר לשלושת השבועות]

    חיים של גאולה
    זאת אגדה מעולה
    אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
    עליה גדלתי ותמיד חלמתי

    ממתקים על העצים
    ילדים ברחובות ירושלים משחקים
    אומות העולם שפחות ועבדים
    וכולם רק תורה לומדים

    אין מלחמות בכלל בעולם
    אין יותר פילוג בעם
    ימי האבל יהפכו לשמחה
    ולרגל נעלה כל המשפחה

    כל החולים יתרפאו
    עשרת השבטים יקובצו
    על העולם תתפשט ישראל
    וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

    וישובו כהנים לעבודתם
    ולווים לשירם ולזמרם
    כל כך מיוחד בבית המקדש
    כל היקום יהיה כחדש

    אז חברים,
    זאת לא אגדה
    חשוב שכולנו נזכור ונדע
    הגאולה קרובה מתמיד
    לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • שבור אורש מנותק
      שבור אורש מנותק
      שבור אור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2484

      על תורה שאסורה בתקשורת

      ציבור חוטא
      ומוסכמות מתעוותות
      יחידים מתבלבלים
      ואמונות קורסות

      אין מנהיג כי נסוג הצבא
      נסוג הצבא כי אין מנהיג
      יחידים מקימים פלוגות
      כדי להתחבא ולהפסיד

      אל תצטרף לשקר
      ואל תסכים בשתיקה
      ואל תניח בהפקר
      את עיקרי תורתך

      אני צועק
      אין איש עונה
      אין איש איתי
      נשארתי לבדי

      אך אולי בעוד יום או יומיים
      יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
      ומי יודע דרך האור
      אולי עוד נקום ונצא מהבור

      הן כתוב בתורה
      שנוי בנביאים
      ומשולש בכתובים
      נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #2485

        בס"ד
        לבד מול גלים- T.t

        בלילה לבד,
        יושב וכותב לך מכתב.
        אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
        כשנשבר לי וממש כאב.

        רק אני ואתה יודעים,
        כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
        איך אני נשרף כל יום בפנים
        ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

        כי כבר ניפצתי הכל,
        החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
        אבל כבר לא יכול!
        מה אני מבקש ממך?
        תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
        • NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2486

          יש לי פחד במה
          מיתרי קולי רועדים
          אני לא יודעת למה
          בכל האימונים יש זיופים

          אבל פעם ביאוש
          כשנשכבתי על המיטה
          חברה אמרה לי לחוש
          את הצלילים את השירה

          עצמתי את העיניים
          ודמיינתי עולם צלילים
          לפתע ורדו המשקפיים
          עולם עשוי מתוים

          שרתי ללא זיופים
          לשירה נשאבתי
          דילגתי בין הצלילים
          אך כשאת עיני פקחתי

          השקט שרר
          מחיאות כפים לא שמעתי
          רציתי לומר השיר נגמר
          ובמקום זה מהבמה ברחתי

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • NAAMA 0N NAAMA 0

            יש לי פחד במה
            מיתרי קולי רועדים
            אני לא יודעת למה
            בכל האימונים יש זיופים

            אבל פעם ביאוש
            כשנשכבתי על המיטה
            חברה אמרה לי לחוש
            את הצלילים את השירה

            עצמתי את העיניים
            ודמיינתי עולם צלילים
            לפתע ורדו המשקפיים
            עולם עשוי מתוים

            שרתי ללא זיופים
            לשירה נשאבתי
            דילגתי בין הצלילים
            אך כשאת עיני פקחתי

            השקט שרר
            מחיאות כפים לא שמעתי
            רציתי לומר השיר נגמר
            ובמקום זה מהבמה ברחתי

            A מנותק
            A מנותק
            Anne
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
            #2487

            שמחה
            ודמעות
            של שיר
            ודאגה

            וילדה
            בגוף בוגר
            שעל הכל
            מביטה

            והלב שלה
            קרוע
            קורא
            לעזרה

            אבל אפילו
            היא
            בעצמה
            את עצמה
            לא מבינה

            אז
            עיניים לחות
            היא שולחת
            אל שמיים
            שחורים

            ודבר אחד
            מבקשת
            תבין אותי
            גם אם בשיריי
            חורים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • אלישא מנותק
              אלישא מנותק
              אליש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
              #2488

              החייל נסוג אחור
              ואין איש בעורף
              מנסה רק לעבור
              לשרוד את החורף

              אולי זו בגידה
              אולי זה חיים
              ומעבר לגדה
              הנה הם באים

              ימיו שחלפו
              ללא שום תכלית
              פניו חפו
              שנותיו השחית

              לא נאבק
              לעצמו נכנע
              התכסה באבק
              לנשמתו לא ענה

              רק נסוג כל חייו
              אל האוהל, בפנים
              רק השחית את שנותיו
              עתה אין לו פנים.

              השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • אלישא אליש

                החייל נסוג אחור
                ואין איש בעורף
                מנסה רק לעבור
                לשרוד את החורף

                אולי זו בגידה
                אולי זה חיים
                ומעבר לגדה
                הנה הם באים

                ימיו שחלפו
                ללא שום תכלית
                פניו חפו
                שנותיו השחית

                לא נאבק
                לעצמו נכנע
                התכסה באבק
                לנשמתו לא ענה

                רק נסוג כל חייו
                אל האוהל, בפנים
                רק השחית את שנותיו
                עתה אין לו פנים.

                השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                A מנותק
                A מנותק
                Anne
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2489

                כשהשקר מתעבה
                החומה מתגבהת
                כשהעולם מנסה
                לאבד אותי לדעת

                כשגם דמעותיי אזלו
                ואין עוד נשק בכליי
                והאויב עומד מולי
                וכה רועדות ידיי

                לא נשאר מנוס
                מלשמוע את הקול
                שקורא לי לחפש
                ואף פעם לא לחדול

                לא להניח אף אבן
                לא לעזוב את התמיהות
                להתקדם איתן ביחד
                בדרך לתשובות

                יודעת גם אם
                אפילו שמי איני זוכרת
                אני אנצח לבסוף
                כי האש בי עוד בוערת

                ובקו הסיום
                שום דבר לא משנה
                רק שהתאמצתי
                והצלחתי
                עשיתי את זה!

                ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  נעמי ה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2490

                  אין בי כוחות
                  להתמודד מול רוחות
                  לרדוף אחר הלא נודע
                  בלי לדעת האם את הטוב עושה
                  הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
                  באוזן לוחשת כי הנכון עושה
                  מעודדת בזמנים קשים
                  מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
                  מעריכה, מעריצה, מוקירה
                  לא שופטת, טוענת, מצליפה
                  רק רע את מוציאה
                  אולי באיזה יום היא תבוא
                  הלוואי
                  ובנתיים,
                  המשיך את הרוח לרדוף
                  בלי סוף
                  בתקווה שעושה את הנכון.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2491

                    ילד
                    ילד שחור עיניים
                    ילד רך
                    מדבר שנים מולך
                    ואם תקשיב
                    עד שאזרח
                    תחצה הלילה
                    בבטחה

                    ילד שחור עיניים
                    כמו הלילה
                    אשר לפניי
                    מחר תרים
                    ראשך למעלה
                    אולי תביט קצת
                    בעיניי

                    ילד שחור עיניים
                    ילד תם
                    כדמות סהר
                    שמור נא עצמך
                    ולא סתם
                    שמור עוד עצמך
                    כנער

                    ילד שחור עיניים
                    כמו התהום
                    אשר לפניך
                    שן עכשיו
                    חכה ליום
                    ואז אוכל, אשקיף
                    עליך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                      #2492

                      עבר עליי יום איום
                      מרגיש רסק של עגבניה...
                      ורגע לפני סוף היום
                      מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

                      ההורים שוב כועסים
                      והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
                      החברים כבר אפילו לא מנסים
                      זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

                      זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
                      אוהבים אותי?
                      מה בכלל עשיתי?
                      האם זו אשמתי?
                      רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

                      חשבתי ונזכרתי
                      "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
                      ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
                      אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

                      ציטוט-ספר היום יום חב״ד

                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2493

                        צעד איתך
                        ללא גישה
                        סוד מפיך
                        שלבסוף יפיל

                        כמו גל רועש
                        תתבער האש
                        הרימו כבר עוגן
                        בעוד הדימעה זולגת

                        ואת שותקת
                        הכל אבוד
                        כאילו כלום

                        שברים שנופצו
                        שלמים אז היו
                        אנשים שניסו
                        להם - שילם המצפון

                        מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
                        השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
                        "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • ויוושו מנותק
                          ויוושו מנותק
                          ויווש
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2494

                          תשעת הימים אלינו נכנסו
                          מזכירים לנו ימים קשים שעברו
                          הדם היה שפוך ברחובות
                          שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

                          הקב"ה ישב וחיכה
                          אולי עוד עמו יחזור בתשובה
                          הנביא הוכיח והיתרה
                          אך העם כלל לא שמע

                          בתקופת הבית הראשון
                          ההרס הגיע עד נחל הקישון
                          הגולים הלכו ובכו
                          ואת ההגודל לעצמם כרתו

                          בפעם הראשונה
                          כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
                          עשה מצור סביב החומה
                          הרעב הגיע לכל פינה
                          ואמא בשלה את בנה

                          וביום תשעה באב
                          כבר הובטח מימי המדבר
                          שיהיה זה בכיה לדורות
                          ובית המקדש חרב
                          בגלל שלושת עבירות חמורות

                          לאחר כמה שנים
                          חזרו המקרים
                          באותם תאריכים
                          חזרו על אותם המעשים??!!
                          לא הם היו מפולגים!!!
                          מלחמת אזרחים פרצה
                          שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
                          הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
                          לראות יהודים הורגים יהודים
                          עד שהחליטו לנקוט במעשים
                          היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
                          ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
                          אך הגזירה נגזרה
                          ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

                          הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
                          הוא לא רוצה אותנו מפולגים
                          מספיק לנו צרות וקשיים
                          שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
                          א-ח-ים🤝

                          "ללב שלנו אין הנחות😞
                          אין מבצעים❌
                          ואם שברת💔שילמת!"💰

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2495

                            בוכה כמקובל
                            פשוט השתגעתי
                            מרגישה בקרנבל
                            מצטערת שנגעתי

                            יודעת שבחרתי
                            הכי נכון בעולם
                            עם האמת הלכתי
                            מתעלמת מכולם

                            אני צוחקת
                            כי נמאס לי לחשוב
                            יד ביד עם האמת
                            חיה ובועטת

                            מאכזבת את כולם
                            והכי את עצמי
                            יודעת שזה בשבילם
                            אבל בעצם בשבילי

                            נגמרו לי המילים
                            אז אני כותבת
                            מסתכלת אל בני אדם רגילים
                            וקצת הרבה נבהלת

                            כבר התבלבלתי לגמרי
                            תעזרו לי למצוא ת'צמי?
                            כי שכחתי איך קוראים לי...............
                            יום אחד אשוב...........

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2496

                              מילים בכל מיני צבעים
                              מילים שיכולות להיכנס
                              לתוך הלב בפנים

                              אהבה שתלויה בדבר
                              אהבה שיכולה להיות כואבת
                              ולשרוף הרבה זמן

                              חברים שאולי לא באמת טובים
                              חברים שיכולים להיות רעים
                              ויש חברים שיהיו בשבילי תמיד

                              זמן שלפעמים יכול לדחוק
                              זמן שיכול לפעמים לצחוק
                              וזמן שיכול לעשות הכל

                              וחלומות חייבים להתגשם
                              וחלומות שתלויים רק בהשם
                              וחלומות שהלב לעולם לא ירגיש אשם

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • ז מנותק
                                ז מנותק
                                זלדה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2497

                                תאיר את דרכי
                                כי היא הדרך אל האור השלם
                                אני מאמין באופן זך ונקי
                                שניצוץ יהודי לא יכול להיעלם

                                אז עזור לי להציל נשמות בנס
                                כי עוד לא מאוחר עבורן
                                שיר פשוט יכול לפרנס
                                אך יכול גם להחזיר נשמות למקורן

                                ולכן אני פה בסמטאות ירושליים
                                בכל ערב שבת כל שבוע
                                גיטרה בידי ולמרגלותיי נעליים
                                שם מכניסים לי אגורות באופן די קבוע

                                ויושב אני ומתחנן ואין איש מבין על מה
                                ושכניי הצדיקים נדים בראשם
                                ואין הם מבינים ששמחתם לא תוכל להיות שלימה
                                כי תורת חיים כה חסרה לאחינו שם

                                אך לפעמים, אחת לכמה שבועות זה קורה
                                עוצר אדם שאינו שומר לעת עתה
                                ויושב אני עימו בתוך ביתי המקורה
                                ואז יודע ששליחותי השיגה מטרתה

                                ובשביל זה אני חי
                                בשביל נשמות אבודות
                                מתחנן וזועק אל אחיי
                                יודע אני זו הברוכה בעבודות
                                ועליה לא מפסיק להודות לאלוקיי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מיני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2498

                                  הולך לתומי ברחובותיך

                                  מביט אל מרגלות חומותיך

                                  מחכה כבר שיבוא וישקיך

                                  בתורת משה וישראל עמך

                                  הוי בית מקדשינו חרב

                                  בעוון שנאת חינם הוא נשרף

                                  צום תשעה באב נקבע אז

                                  ונקווה שאת המוסר

                                  נלמד עד אז.....

                                  רק אהבת חינם תבנה את בית מקדשינו חזרה עם ישראל חי👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • שבור אורש מנותק
                                    שבור אורש מנותק
                                    שבור אור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2499

                                    דרכו של שקר

                                    לשקר אין רגלים
                                    אך יש אלף פיות
                                    לשקר אין כנפיים
                                    אך הוא מגיע לכל הארצות

                                    השקר לא מחזיק מעמד
                                    אך יש לו אלפי תומכים
                                    לשקר אין אוהב אחד
                                    אך יש לו הרבה משתמשים

                                    השקר לא צריך כוח
                                    רק אנשים חסרי מוח
                                    כמה הולכי תאוות שפלים
                                    ואנשים מכובדים שלא מוחים

                                    לשקר ממלכה
                                    ואלפי משרתים
                                    אין חובה
                                    ואין בחילה באמצעים

                                    חומתו היחידה המציאות
                                    ירוץ עד יפגוש סלע
                                    ייפול ארצה במהירות
                                    ועל פניו פצע

                                    ואז יקום ויבכה
                                    יכנס לדיכאון עמוק
                                    אחר יאמר מקרה
                                    וילך להמשיך לצחוק

                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                                    • שבור אורש שבור אור

                                      דרכו של שקר

                                      לשקר אין רגלים
                                      אך יש אלף פיות
                                      לשקר אין כנפיים
                                      אך הוא מגיע לכל הארצות

                                      השקר לא מחזיק מעמד
                                      אך יש לו אלפי תומכים
                                      לשקר אין אוהב אחד
                                      אך יש לו הרבה משתמשים

                                      השקר לא צריך כוח
                                      רק אנשים חסרי מוח
                                      כמה הולכי תאוות שפלים
                                      ואנשים מכובדים שלא מוחים

                                      לשקר ממלכה
                                      ואלפי משרתים
                                      אין חובה
                                      ואין בחילה באמצעים

                                      חומתו היחידה המציאות
                                      ירוץ עד יפגוש סלע
                                      ייפול ארצה במהירות
                                      ועל פניו פצע

                                      ואז יקום ויבכה
                                      יכנס לדיכאון עמוק
                                      אחר יאמר מקרה
                                      וילך להמשיך לצחוק

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                      #2500

                                      המלחמה ארוכה
                                      ההתגברות קשה
                                      אני כל כך רוצה
                                      וכמעט מצליחה.

                                      נלחמת המון
                                      כדי להגיע למליון
                                      וברוך השם
                                      הגעתי בשלום.

                                      לא האמנתי
                                      שאני יגיע לפיסגה
                                      שאראה את הגאולה
                                      ואחווה את התחושה.

                                      וכן אני פה
                                      חווה, מרגישה, מאמינה
                                      וממליצה לכולם
                                      תלחמו גם
                                      כי הנצחון שווה הכול.!!

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מא1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2501

                                        בס"ד

                                        חינם?!

                                        בית ראשון חרב
                                        לאחר 70 נשלם,
                                        בית שני- זר קרב
                                        ושועלים מהלכים, עדיין.

                                        דור שלא נבנה בימיו
                                        הרי ידוע לא נעלם-
                                        כאילו נחרב לנגד עיניו
                                        ושנאת חינם, היש אם אין?..

                                        זה קשה. לאהוב בכל מצב
                                        ומה עם הלב שכה נכלם,
                                        זה לא בחינם, עדיין כאן נכאב
                                        אז איך לאהוב, לסלוח- מניין?!

                                        אך אם יופנם בעומק הלבב
                                        כולם רק שליחים כאן בעולם,
                                        הכל מגיע רק ממנו המלך- האב
                                        אזי,

                                        מיום ליום, אהבת חינם תשתבח כיין!..

                                        משפט לחיים-💕
                                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • NAAMA 0N מנותק
                                          NAAMA 0N מנותק
                                          NAAMA 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2502

                                          כתבתי שיר על מקצב

                                          ילדה קטנה
                                          עיניים פעורות
                                          על המסך בוהה
                                          קוראת בעניין שורות

                                          להשתתף החלתי
                                          וכתבתי פוסטים
                                          ברגעים פנויים נכנסתי
                                          עזרתי למשתמשים

                                          במוזיקה מבינה
                                          מהפורום לומדת
                                          למרות שקטנה
                                          ומלייקים עדין מתלהבת

                                          אבל תמיד חושבת
                                          את בכלל לא גדולה
                                          האם הדעה שלך בוגרת
                                          ומעניינת את הסביבה

                                          אבל מיד מנערת את המחשבה
                                          הגיל לא חשוב
                                          העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                                          מזכירה לעצמי שוב ושוב

                                          ואולי ביום מן הימים
                                          כשאהיה גדולה
                                          מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                                          ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                                          ויזכרו בילדה הקטנה
                                          שמהפורום ללמוד נסתה
                                          וכעת היא כבר בחורה
                                          שבמוזיקה מבינה

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול