דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 802.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
    #2492

    עבר עליי יום איום
    מרגיש רסק של עגבניה...
    ורגע לפני סוף היום
    מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

    ההורים שוב כועסים
    והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
    החברים כבר אפילו לא מנסים
    זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

    זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
    אוהבים אותי?
    מה בכלל עשיתי?
    האם זו אשמתי?
    רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

    חשבתי ונזכרתי
    "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
    ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
    אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

    ציטוט-ספר היום יום חב״ד

    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2493

      צעד איתך
      ללא גישה
      סוד מפיך
      שלבסוף יפיל

      כמו גל רועש
      תתבער האש
      הרימו כבר עוגן
      בעוד הדימעה זולגת

      ואת שותקת
      הכל אבוד
      כאילו כלום

      שברים שנופצו
      שלמים אז היו
      אנשים שניסו
      להם - שילם המצפון

      מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
      השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
      "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • ויוושו מנותק
        ויוושו מנותק
        ויווש
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2494

        תשעת הימים אלינו נכנסו
        מזכירים לנו ימים קשים שעברו
        הדם היה שפוך ברחובות
        שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

        הקב"ה ישב וחיכה
        אולי עוד עמו יחזור בתשובה
        הנביא הוכיח והיתרה
        אך העם כלל לא שמע

        בתקופת הבית הראשון
        ההרס הגיע עד נחל הקישון
        הגולים הלכו ובכו
        ואת ההגודל לעצמם כרתו

        בפעם הראשונה
        כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
        עשה מצור סביב החומה
        הרעב הגיע לכל פינה
        ואמא בשלה את בנה

        וביום תשעה באב
        כבר הובטח מימי המדבר
        שיהיה זה בכיה לדורות
        ובית המקדש חרב
        בגלל שלושת עבירות חמורות

        לאחר כמה שנים
        חזרו המקרים
        באותם תאריכים
        חזרו על אותם המעשים??!!
        לא הם היו מפולגים!!!
        מלחמת אזרחים פרצה
        שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
        הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
        לראות יהודים הורגים יהודים
        עד שהחליטו לנקוט במעשים
        היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
        ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
        אך הגזירה נגזרה
        ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

        הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
        הוא לא רוצה אותנו מפולגים
        מספיק לנו צרות וקשיים
        שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
        א-ח-ים🤝

        "ללב שלנו אין הנחות😞
        אין מבצעים❌
        ואם שברת💔שילמת!"💰

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2495

          בוכה כמקובל
          פשוט השתגעתי
          מרגישה בקרנבל
          מצטערת שנגעתי

          יודעת שבחרתי
          הכי נכון בעולם
          עם האמת הלכתי
          מתעלמת מכולם

          אני צוחקת
          כי נמאס לי לחשוב
          יד ביד עם האמת
          חיה ובועטת

          מאכזבת את כולם
          והכי את עצמי
          יודעת שזה בשבילם
          אבל בעצם בשבילי

          נגמרו לי המילים
          אז אני כותבת
          מסתכלת אל בני אדם רגילים
          וקצת הרבה נבהלת

          כבר התבלבלתי לגמרי
          תעזרו לי למצוא ת'צמי?
          כי שכחתי איך קוראים לי...............
          יום אחד אשוב...........

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2496

            מילים בכל מיני צבעים
            מילים שיכולות להיכנס
            לתוך הלב בפנים

            אהבה שתלויה בדבר
            אהבה שיכולה להיות כואבת
            ולשרוף הרבה זמן

            חברים שאולי לא באמת טובים
            חברים שיכולים להיות רעים
            ויש חברים שיהיו בשבילי תמיד

            זמן שלפעמים יכול לדחוק
            זמן שיכול לפעמים לצחוק
            וזמן שיכול לעשות הכל

            וחלומות חייבים להתגשם
            וחלומות שתלויים רק בהשם
            וחלומות שהלב לעולם לא ירגיש אשם

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • ז מנותק
              ז מנותק
              זלדה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2497

              תאיר את דרכי
              כי היא הדרך אל האור השלם
              אני מאמין באופן זך ונקי
              שניצוץ יהודי לא יכול להיעלם

              אז עזור לי להציל נשמות בנס
              כי עוד לא מאוחר עבורן
              שיר פשוט יכול לפרנס
              אך יכול גם להחזיר נשמות למקורן

              ולכן אני פה בסמטאות ירושליים
              בכל ערב שבת כל שבוע
              גיטרה בידי ולמרגלותיי נעליים
              שם מכניסים לי אגורות באופן די קבוע

              ויושב אני ומתחנן ואין איש מבין על מה
              ושכניי הצדיקים נדים בראשם
              ואין הם מבינים ששמחתם לא תוכל להיות שלימה
              כי תורת חיים כה חסרה לאחינו שם

              אך לפעמים, אחת לכמה שבועות זה קורה
              עוצר אדם שאינו שומר לעת עתה
              ויושב אני עימו בתוך ביתי המקורה
              ואז יודע ששליחותי השיגה מטרתה

              ובשביל זה אני חי
              בשביל נשמות אבודות
              מתחנן וזועק אל אחיי
              יודע אני זו הברוכה בעבודות
              ועליה לא מפסיק להודות לאלוקיי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מיני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2498

                הולך לתומי ברחובותיך

                מביט אל מרגלות חומותיך

                מחכה כבר שיבוא וישקיך

                בתורת משה וישראל עמך

                הוי בית מקדשינו חרב

                בעוון שנאת חינם הוא נשרף

                צום תשעה באב נקבע אז

                ונקווה שאת המוסר

                נלמד עד אז.....

                רק אהבת חינם תבנה את בית מקדשינו חזרה עם ישראל חי👍

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • שבור אורש מנותק
                  שבור אורש מנותק
                  שבור אור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2499

                  דרכו של שקר

                  לשקר אין רגלים
                  אך יש אלף פיות
                  לשקר אין כנפיים
                  אך הוא מגיע לכל הארצות

                  השקר לא מחזיק מעמד
                  אך יש לו אלפי תומכים
                  לשקר אין אוהב אחד
                  אך יש לו הרבה משתמשים

                  השקר לא צריך כוח
                  רק אנשים חסרי מוח
                  כמה הולכי תאוות שפלים
                  ואנשים מכובדים שלא מוחים

                  לשקר ממלכה
                  ואלפי משרתים
                  אין חובה
                  ואין בחילה באמצעים

                  חומתו היחידה המציאות
                  ירוץ עד יפגוש סלע
                  ייפול ארצה במהירות
                  ועל פניו פצע

                  ואז יקום ויבכה
                  יכנס לדיכאון עמוק
                  אחר יאמר מקרה
                  וילך להמשיך לצחוק

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                  • שבור אורש שבור אור

                    דרכו של שקר

                    לשקר אין רגלים
                    אך יש אלף פיות
                    לשקר אין כנפיים
                    אך הוא מגיע לכל הארצות

                    השקר לא מחזיק מעמד
                    אך יש לו אלפי תומכים
                    לשקר אין אוהב אחד
                    אך יש לו הרבה משתמשים

                    השקר לא צריך כוח
                    רק אנשים חסרי מוח
                    כמה הולכי תאוות שפלים
                    ואנשים מכובדים שלא מוחים

                    לשקר ממלכה
                    ואלפי משרתים
                    אין חובה
                    ואין בחילה באמצעים

                    חומתו היחידה המציאות
                    ירוץ עד יפגוש סלע
                    ייפול ארצה במהירות
                    ועל פניו פצע

                    ואז יקום ויבכה
                    יכנס לדיכאון עמוק
                    אחר יאמר מקרה
                    וילך להמשיך לצחוק

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                    #2500

                    המלחמה ארוכה
                    ההתגברות קשה
                    אני כל כך רוצה
                    וכמעט מצליחה.

                    נלחמת המון
                    כדי להגיע למליון
                    וברוך השם
                    הגעתי בשלום.

                    לא האמנתי
                    שאני יגיע לפיסגה
                    שאראה את הגאולה
                    ואחווה את התחושה.

                    וכן אני פה
                    חווה, מרגישה, מאמינה
                    וממליצה לכולם
                    תלחמו גם
                    כי הנצחון שווה הכול.!!

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מא1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2501

                      בס"ד

                      חינם?!

                      בית ראשון חרב
                      לאחר 70 נשלם,
                      בית שני- זר קרב
                      ושועלים מהלכים, עדיין.

                      דור שלא נבנה בימיו
                      הרי ידוע לא נעלם-
                      כאילו נחרב לנגד עיניו
                      ושנאת חינם, היש אם אין?..

                      זה קשה. לאהוב בכל מצב
                      ומה עם הלב שכה נכלם,
                      זה לא בחינם, עדיין כאן נכאב
                      אז איך לאהוב, לסלוח- מניין?!

                      אך אם יופנם בעומק הלבב
                      כולם רק שליחים כאן בעולם,
                      הכל מגיע רק ממנו המלך- האב
                      אזי,

                      מיום ליום, אהבת חינם תשתבח כיין!..

                      משפט לחיים-💕
                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • NAAMA 0N מנותק
                        NAAMA 0N מנותק
                        NAAMA 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2502

                        כתבתי שיר על מקצב

                        ילדה קטנה
                        עיניים פעורות
                        על המסך בוהה
                        קוראת בעניין שורות

                        להשתתף החלתי
                        וכתבתי פוסטים
                        ברגעים פנויים נכנסתי
                        עזרתי למשתמשים

                        במוזיקה מבינה
                        מהפורום לומדת
                        למרות שקטנה
                        ומלייקים עדין מתלהבת

                        אבל תמיד חושבת
                        את בכלל לא גדולה
                        האם הדעה שלך בוגרת
                        ומעניינת את הסביבה

                        אבל מיד מנערת את המחשבה
                        הגיל לא חשוב
                        העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                        מזכירה לעצמי שוב ושוב

                        ואולי ביום מן הימים
                        כשאהיה גדולה
                        מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                        ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                        ויזכרו בילדה הקטנה
                        שמהפורום ללמוד נסתה
                        וכעת היא כבר בחורה
                        שבמוזיקה מבינה

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • NAAMA 0N NAAMA 0

                          כתבתי שיר על מקצב

                          ילדה קטנה
                          עיניים פעורות
                          על המסך בוהה
                          קוראת בעניין שורות

                          להשתתף החלתי
                          וכתבתי פוסטים
                          ברגעים פנויים נכנסתי
                          עזרתי למשתמשים

                          במוזיקה מבינה
                          מהפורום לומדת
                          למרות שקטנה
                          ומלייקים עדין מתלהבת

                          אבל תמיד חושבת
                          את בכלל לא גדולה
                          האם הדעה שלך בוגרת
                          ומעניינת את הסביבה

                          אבל מיד מנערת את המחשבה
                          הגיל לא חשוב
                          העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                          מזכירה לעצמי שוב ושוב

                          ואולי ביום מן הימים
                          כשאהיה גדולה
                          מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                          ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                          ויזכרו בילדה הקטנה
                          שמהפורום ללמוד נסתה
                          וכעת היא כבר בחורה
                          שבמוזיקה מבינה

                          A מנותק
                          A מנותק
                          Anne
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                          #2503

                          שיר על תשעת הימים...

                          מפזמת לעצמי
                          בשקט
                          מנגינה

                          והלב מתעורר
                          מצטרף
                          ברינה

                          ההרמוניה מתגברת
                          עוד קולות
                          מצטרפים

                          מקהלה מתחברת
                          סולמות
                          וסולנים

                          ופתאום
                          אני נזכרת
                          אסור לנו לשמוח!

                          הן תשעת הימים
                          איך הצלחתי
                          לשכוח

                          זה הזמן
                          להיזכר
                          בכל היופי
                          והחן

                          שהיו מנת חלקנו
                          עד חורבנו
                          של
                          בית הקל

                          ובעוד הזכרונות
                          מהבהבים
                          בראשנו

                          נשא תפילה
                          שיבנה
                          בקרוב
                          בית תפארתנו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2504

                            ואת
                            בת ציון
                            קלים היו רודפייך
                            ספקו לך כפיים
                            -הזאת העיר-
                            ואת
                            ערום ועריה

                            בת ציון
                            כאילים היו שריך
                            לא מצאו מרעה
                            -הזאת העיר-
                            ואת
                            אין דורש לך

                            בת ציון
                            טבעו בארץ שערייך
                            ובא אויב וצר
                            -הזאת העיר-
                            ואת
                            מגואלת בדם

                            בת ציון
                            ואיך פרשת כפייך
                            אוי נא כי עייפת
                            -הזאת העיר-
                            ואת
                            על אלה בוכיה
                            .
                            בת ציון
                            עוד תיבנינה חורבותיך
                            והיכל יווסד
                            -הזאת העיר-
                            ובך
                            ישבו ינון ואליה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נעמי ה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                              #2505

                              בליבי רגש עז
                              לא ניתן לתיאור
                              היום השתנו חיי
                              לבילתי היכר וזיהוי

                              איך יכולתי עד כה-
                              בלא יצר הכתיבה?
                              מה עשיתי ביום של חול-
                              ללא יכולת הביטוי הבהירה?!

                              לדברים טובים מתרגלים מהר
                              כך גורס המשפט
                              וכבר מבין שתי שפתיי
                              מתגלגל לו שיר נוסף---

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • חינדיקיקיח מנותק
                                חינדיקיקיח מנותק
                                חינדיקיקי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2506

                                רבותי, התראה
                                סוללה חלשה
                                אני על מצב השתקה
                                אף אחד לא שומע

                                אנא, חברו אותי למטען
                                הגוף מתלונן
                                הלב מתחנן
                                מהעולם הזה יגע

                                המסך מהבהב
                                הכאב מהדהד
                                החיוך המלגלג
                                בתוך תוכי קורע

                                האנרגיה אוזלת
                                את הנשמה גוזלת
                                שוב ליפול היא שוקלת
                                משהו בעין דומע

                                מתבצע כיבוי
                                אין כבר כח לשינוי
                                בכל מקרה אין סיכוי
                                תנו לי מטען---

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דניאל מיוזיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2507

                                  נשארו בי רק שאריות
                                  פיסות פיסות
                                  חתיכות יבשות
                                  של מעט כוחות מהקרבות

                                  נשארו בי אך דמויות
                                  כמה צללים ודמיונות
                                  אוחז בשיירי תקוות
                                  חולם לפגוש באורות

                                  נשארו בי רק כמה צרורות
                                  שקים מלאים דמעות
                                  מעט עשן חוצות
                                  והרבה רוחות מכזבות

                                  נשאר בי ולא נותר בי כלום
                                  נשמר לי ולא נגמר בי הייקום
                                  נשבר לי ולא נקצר ממני הטוב הגלום
                                  ננצר בי ולא אתן לאף אחד לעצור אותי מלקום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2508

                                    תשעת הימים
                                    כולנו בוכים
                                    לא נשכחך ירושלים
                                    עד מתי בחושך אימים

                                    אסונות וצרות
                                    כמה כבר אפשר
                                    רוצים משיח כבר לראות
                                    העם רוצה להיות מאושר

                                    אבינו, מלכינו
                                    רחם נא עלינו
                                    כמהים אנו
                                    לראות בגאולתינו

                                    מבקשים ומתחננים
                                    אנו לא מתייאשים
                                    עם של עקשנים
                                    לגאולה מוכנים!

                                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2509

                                      לא מאמינה שעשיתי את זה
                                      איך כלכך השתנתי
                                      איזה ניסיון שכזה
                                      אולי בגלל החברה שהייתי
                                      אף אחד לעולם לא ידע
                                      מה אני באמת עוברת
                                      אני אשמור הכל בליבי
                                      לאף אחד לא מספרת
                                      מתחילה חיים חדשים
                                      כמו כל תקופה אחרת
                                      מנסה לגבור על הקשיים
                                      אבל יש פעמים שנופלת
                                      לא יודעת איך לשמור על זה
                                      לא יודעת איך לשמור על עצמי
                                      כל היום במחשבות
                                      מה באמת יהיה איתי
                                      אף אחד באמת
                                      לא מבין אותי
                                      לא יודע עלי
                                      לא מכיר אותי
                                      וכנראה שכן יכול בלעדי
                                      חושבים שקל לי בחיים
                                      כי לא את הכל אומרת
                                      חושבים שאני תמיד צוחקת
                                      כי לא יודעים שאני גם בוכה
                                      אף אחד לא מכיר אותי באמת
                                      עד שבאמת יחיה איתי
                                      אף אחד באמת לא ירצה אותי
                                      שיגלה מי שאני באמת
                                      כי הכל אפשר להסתיר במסיכה
                                      ועם חיוך
                                      ושהכל יורד
                                      זה יהיה רק אני והלב שלי
                                      שוב...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                      • ח חיה גאולה התייחס לנושא זה ב
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                        #2510

                                        שיר שכתבתי על המסר של מאורעות הזמן
                                        ועל השסע בעם - שבעצם כולנו באותה ספינה
                                        ועל סילוקן של צדיקי הדור

                                        שלום לרחוק ולקרוב

                                        בדור שהצרות שוטפות כנהר
                                        תחכה לו היום
                                        אולי מחר
                                        יבוא האדון להיכלו פתאום ביום בהיר
                                        אל עתיד חתום ונעלם
                                        צריך לגדול
                                        ליקוי מאורות
                                        ואין את מי לשאול
                                        רק הלב שנפתח מרגיש
                                        את הרוח שעובר
                                        ושומע קול שאומר
                                        שלום .. שלום
                                        אמר ה לרחוק
                                        ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                                        באמצע היום
                                        שעון החול נעצר
                                        והעם שעוד עומד למרגלות ההר
                                        מוצא תשובה לשאלות שמרחפות באויר
                                        דור יתום סוער נסחף אל ים
                                        בין גליו מכיר
                                        את מי שאמר והיה עולם
                                        כנשר יעיר קינו את גוזליו מעורר
                                        ומשמיע קול שאומר
                                        שלום .. שלום
                                        אמר ה לרחוק
                                        ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                                        מעבר לזמן לדמיון ולהגיון
                                        מלך יושב על כסא רחמים
                                        מחכה בארמון
                                        השולחן ערוך פתוח לכל עובר ושב
                                        הקרוב וגם הרחוק הם בניו
                                        שלום .. שלום
                                        אמר ה לרחוק
                                        ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                                        יש לשיר הזה גם לחן - בנתיים סקיצה
                                        אולי אשתף מתי הוא

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • M מנותק
                                          M מנותק
                                          mykly64
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2511

                                          ואולי אלך מכאן אל מקום רחוק ולא מוכר ואותם הקולות ההמומים ילחשו בליבי שוב
                                          ואולי אתן לאותם ההפסדים הישנים לסלול לי דרכים חדשות אל אותם הניצחונות הנכספים
                                          ואולי ואותה תחושה אותה ההרגשה ואותה הדרך הסלולה כבר הפכה היא שביל ללא מוצא
                                          ואיך היקום וגלובוס שלם עולם כזה מושחת ואיך הכל איבד צורה והדרכים הפכו את התמונה
                                          כי מה נשאר לנו כבר עוד לטעום
                                          הרי בסוף הכל יחלוף ונישאר חסרי כל
                                          ואחרי כבר מה יש לרדוף הרי האושר נמצא פה קרוב
                                          אין עניין לצאת ולחפש אותו במקום כמו הרחוב
                                          ויש עניין להשתנות להיבנות להתעלות מעל כל אותם הרגעים שאת ליבנו לפעמים שוברים
                                          ולכולנו יש כנפים אבל לא כולם למדו לעוף ויש ונשברו כבר הכנפיים ואדם זורק את תקוותיו לתוך המים
                                          וחלילה מתייאש ואל לו לפחד מאותם הרגעים שאת ליבו שובר
                                          צריך הוא להרים עיניו אל השמים צריך הוא להשאיר בליבו תקווה ניצחית ואמונה שתחזיק אותו לעד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול