דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 802.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NAAMA 0N NAAMA 0

    כתבתי שיר על מקצב

    ילדה קטנה
    עיניים פעורות
    על המסך בוהה
    קוראת בעניין שורות

    להשתתף החלתי
    וכתבתי פוסטים
    ברגעים פנויים נכנסתי
    עזרתי למשתמשים

    במוזיקה מבינה
    מהפורום לומדת
    למרות שקטנה
    ומלייקים עדין מתלהבת

    אבל תמיד חושבת
    את בכלל לא גדולה
    האם הדעה שלך בוגרת
    ומעניינת את הסביבה

    אבל מיד מנערת את המחשבה
    הגיל לא חשוב
    העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
    מזכירה לעצמי שוב ושוב

    ואולי ביום מן הימים
    כשאהיה גדולה
    מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
    ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

    ויזכרו בילדה הקטנה
    שמהפורום ללמוד נסתה
    וכעת היא כבר בחורה
    שבמוזיקה מבינה

    A מנותק
    A מנותק
    Anne
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
    #2503

    שיר על תשעת הימים...

    מפזמת לעצמי
    בשקט
    מנגינה

    והלב מתעורר
    מצטרף
    ברינה

    ההרמוניה מתגברת
    עוד קולות
    מצטרפים

    מקהלה מתחברת
    סולמות
    וסולנים

    ופתאום
    אני נזכרת
    אסור לנו לשמוח!

    הן תשעת הימים
    איך הצלחתי
    לשכוח

    זה הזמן
    להיזכר
    בכל היופי
    והחן

    שהיו מנת חלקנו
    עד חורבנו
    של
    בית הקל

    ובעוד הזכרונות
    מהבהבים
    בראשנו

    נשא תפילה
    שיבנה
    בקרוב
    בית תפארתנו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • אדמיליםא מנותק
      אדמיליםא מנותק
      אדמילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2504

      ואת
      בת ציון
      קלים היו רודפייך
      ספקו לך כפיים
      -הזאת העיר-
      ואת
      ערום ועריה

      בת ציון
      כאילים היו שריך
      לא מצאו מרעה
      -הזאת העיר-
      ואת
      אין דורש לך

      בת ציון
      טבעו בארץ שערייך
      ובא אויב וצר
      -הזאת העיר-
      ואת
      מגואלת בדם

      בת ציון
      ואיך פרשת כפייך
      אוי נא כי עייפת
      -הזאת העיר-
      ואת
      על אלה בוכיה
      .
      בת ציון
      עוד תיבנינה חורבותיך
      והיכל יווסד
      -הזאת העיר-
      ובך
      ישבו ינון ואליה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • נ מנותק
        נ מנותק
        נעמי ה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
        #2505

        בליבי רגש עז
        לא ניתן לתיאור
        היום השתנו חיי
        לבילתי היכר וזיהוי

        איך יכולתי עד כה-
        בלא יצר הכתיבה?
        מה עשיתי ביום של חול-
        ללא יכולת הביטוי הבהירה?!

        לדברים טובים מתרגלים מהר
        כך גורס המשפט
        וכבר מבין שתי שפתיי
        מתגלגל לו שיר נוסף---

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • חינדיקיקיח מנותק
          חינדיקיקיח מנותק
          חינדיקיקי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2506

          רבותי, התראה
          סוללה חלשה
          אני על מצב השתקה
          אף אחד לא שומע

          אנא, חברו אותי למטען
          הגוף מתלונן
          הלב מתחנן
          מהעולם הזה יגע

          המסך מהבהב
          הכאב מהדהד
          החיוך המלגלג
          בתוך תוכי קורע

          האנרגיה אוזלת
          את הנשמה גוזלת
          שוב ליפול היא שוקלת
          משהו בעין דומע

          מתבצע כיבוי
          אין כבר כח לשינוי
          בכל מקרה אין סיכוי
          תנו לי מטען---

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ד מנותק
            ד מנותק
            דניאל מיוזיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2507

            נשארו בי רק שאריות
            פיסות פיסות
            חתיכות יבשות
            של מעט כוחות מהקרבות

            נשארו בי אך דמויות
            כמה צללים ודמיונות
            אוחז בשיירי תקוות
            חולם לפגוש באורות

            נשארו בי רק כמה צרורות
            שקים מלאים דמעות
            מעט עשן חוצות
            והרבה רוחות מכזבות

            נשאר בי ולא נותר בי כלום
            נשמר לי ולא נגמר בי הייקום
            נשבר לי ולא נקצר ממני הטוב הגלום
            ננצר בי ולא אתן לאף אחד לעצור אותי מלקום

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2508

              תשעת הימים
              כולנו בוכים
              לא נשכחך ירושלים
              עד מתי בחושך אימים

              אסונות וצרות
              כמה כבר אפשר
              רוצים משיח כבר לראות
              העם רוצה להיות מאושר

              אבינו, מלכינו
              רחם נא עלינו
              כמהים אנו
              לראות בגאולתינו

              מבקשים ומתחננים
              אנו לא מתייאשים
              עם של עקשנים
              לגאולה מוכנים!

              "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
              ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2509

                לא מאמינה שעשיתי את זה
                איך כלכך השתנתי
                איזה ניסיון שכזה
                אולי בגלל החברה שהייתי
                אף אחד לעולם לא ידע
                מה אני באמת עוברת
                אני אשמור הכל בליבי
                לאף אחד לא מספרת
                מתחילה חיים חדשים
                כמו כל תקופה אחרת
                מנסה לגבור על הקשיים
                אבל יש פעמים שנופלת
                לא יודעת איך לשמור על זה
                לא יודעת איך לשמור על עצמי
                כל היום במחשבות
                מה באמת יהיה איתי
                אף אחד באמת
                לא מבין אותי
                לא יודע עלי
                לא מכיר אותי
                וכנראה שכן יכול בלעדי
                חושבים שקל לי בחיים
                כי לא את הכל אומרת
                חושבים שאני תמיד צוחקת
                כי לא יודעים שאני גם בוכה
                אף אחד לא מכיר אותי באמת
                עד שבאמת יחיה איתי
                אף אחד באמת לא ירצה אותי
                שיגלה מי שאני באמת
                כי הכל אפשר להסתיר במסיכה
                ועם חיוך
                ושהכל יורד
                זה יהיה רק אני והלב שלי
                שוב...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • ח חיה גאולה התייחס לנושא זה ב
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #2510

                  שיר שכתבתי על המסר של מאורעות הזמן
                  ועל השסע בעם - שבעצם כולנו באותה ספינה
                  ועל סילוקן של צדיקי הדור

                  שלום לרחוק ולקרוב

                  בדור שהצרות שוטפות כנהר
                  תחכה לו היום
                  אולי מחר
                  יבוא האדון להיכלו פתאום ביום בהיר
                  אל עתיד חתום ונעלם
                  צריך לגדול
                  ליקוי מאורות
                  ואין את מי לשאול
                  רק הלב שנפתח מרגיש
                  את הרוח שעובר
                  ושומע קול שאומר
                  שלום .. שלום
                  אמר ה לרחוק
                  ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                  באמצע היום
                  שעון החול נעצר
                  והעם שעוד עומד למרגלות ההר
                  מוצא תשובה לשאלות שמרחפות באויר
                  דור יתום סוער נסחף אל ים
                  בין גליו מכיר
                  את מי שאמר והיה עולם
                  כנשר יעיר קינו את גוזליו מעורר
                  ומשמיע קול שאומר
                  שלום .. שלום
                  אמר ה לרחוק
                  ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                  מעבר לזמן לדמיון ולהגיון
                  מלך יושב על כסא רחמים
                  מחכה בארמון
                  השולחן ערוך פתוח לכל עובר ושב
                  הקרוב וגם הרחוק הם בניו
                  שלום .. שלום
                  אמר ה לרחוק
                  ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                  יש לשיר הזה גם לחן - בנתיים סקיצה
                  אולי אשתף מתי הוא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • M מנותק
                    M מנותק
                    mykly64
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2511

                    ואולי אלך מכאן אל מקום רחוק ולא מוכר ואותם הקולות ההמומים ילחשו בליבי שוב
                    ואולי אתן לאותם ההפסדים הישנים לסלול לי דרכים חדשות אל אותם הניצחונות הנכספים
                    ואולי ואותה תחושה אותה ההרגשה ואותה הדרך הסלולה כבר הפכה היא שביל ללא מוצא
                    ואיך היקום וגלובוס שלם עולם כזה מושחת ואיך הכל איבד צורה והדרכים הפכו את התמונה
                    כי מה נשאר לנו כבר עוד לטעום
                    הרי בסוף הכל יחלוף ונישאר חסרי כל
                    ואחרי כבר מה יש לרדוף הרי האושר נמצא פה קרוב
                    אין עניין לצאת ולחפש אותו במקום כמו הרחוב
                    ויש עניין להשתנות להיבנות להתעלות מעל כל אותם הרגעים שאת ליבנו לפעמים שוברים
                    ולכולנו יש כנפים אבל לא כולם למדו לעוף ויש ונשברו כבר הכנפיים ואדם זורק את תקוותיו לתוך המים
                    וחלילה מתייאש ואל לו לפחד מאותם הרגעים שאת ליבו שובר
                    צריך הוא להרים עיניו אל השמים צריך הוא להשאיר בליבו תקווה ניצחית ואמונה שתחזיק אותו לעד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      איציק דדיה 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2512

                      זה לא עוד שיר השירים

                      זה לא שיר בלי חרוזים

                      זה שיר שמתוך הלב הקטן

                      שלפי כולם הוא לא מחסן

                      שאוגר בתוכו את כל הצרות

                      צריך למחוק אותו ואת כל הבעיות

                      ורק אז את תורתך ללמוד

                      בלי צרות ורדיפות ובלי מפחוד

                      *זה שיר שנכתב לכל אלה שחושבים שהלב הוא מחסן אז תדעו בשביל להצליח למלות מחסן ביהלומים צריך לרוקן את האשפה קודם כל זאת אומרת בשביל ללמוד תורה ולזכור אותה צריך את כל הדברים הרעים לזר
                      וק

                      יהיה רצון שיבנה בית המקדש במהרה בימינו אמן ורק אהבת חינם*

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • בינינו לא משנהב מנותק
                        בינינו לא משנהב מנותק
                        בינינו לא משנה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2513

                        מה שבינהם:

                        חברות זה דבר שלא מוצאים כל יום,
                        אבל בסוף כולם מוצאים,
                        אז למה אצלי זה רק חלום,
                        למצוא במקום את עצמי,

                        רבינו אמר לא להתיאש,
                        אז אני מחזקת את האני שלי,
                        ומנסה לשמוח במה שיש,
                        אבל,
                        תעזור גם לי,
                        בסוף למצוא ולהתרגש,

                        אומרים ששורש אהבה נתינה,
                        ואני כל הזמן רק נותנת,
                        אז תחדד בתוכי את ההבנה,
                        ועזור לי למצוא,

                        כי אני צריכה,
                        אהבה,
                        נתינה,
                        חברות,
                        וכל מה שבינהם.

                        אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • שריושש מנותק
                          שריושש מנותק
                          שריוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2514

                          היא יושבת בדד,
                          איך כל פעם היא לבד,
                          סיוטים על מלחמות,
                          חלומות על נחמות ,

                          שועלים  סובבים ,
                          צרחות וכאבים ,
                          ואין יד ולב
                          להרגיע את הכאב ,

                          עד מתי תצרחי בדממה,
                          תמיד את פה לעצה,
                          מתבוססת לך בשממה ,
                          מול כל עם ועדה,

                          כי שנים שהיא דומעת,
                          מחכה לישועה ,
                          לבניה מתגעגעת ,
                          עוד תקיים את השבועה.

                          אפילו הכוכבים
                          צריכים חשכה,
                          כדי לזרוח.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • אלישא מנותק
                            אלישא מנותק
                            אליש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                            #2515

                            ימים עייפים
                            והשמש קופחת
                            גיצים עפים
                            דוקרים כמחט

                            יש קרע בעם
                            ואין תופר
                            ואם יישפך דם
                            מי עוד סופר

                            הבית נחרב פעמיים
                            בגלל שנאת חינם
                            ואיבה? יש פה כמים
                            כל יום חורצים להם דינם

                            כל דור שלא נבנה
                            כאילו נחרב
                            ואם עוד לא תקנה
                            עוונו נצרב

                            כי נחרב בגלל שנאה
                            ואיך ייבנה?
                            אם לא על ידי אהבה
                            בזכותה המצב ישתנה.

                            נכתב בעקבות המצב הנורא הזה, שבו כל אחד בטוח שהצד השני רק מושחת.

                            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • ויוושו מנותק
                              ויוושו מנותק
                              ויווש
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2516

                              השמש בחוץ לא מרחמת
                              עליי כל היום כאם מסוככת
                              ביום בלילה בכל שעות היום
                              השמש מחממת אותי בחום

                              לפעמים אני טוענת
                              למה לי לסבול?
                              לפעמים אני רוטנת
                              למה זו המצווה החשובה מכל?

                              אבל בסוף אני יודעת
                              שאני לא סתם איזה הלך
                              ולחישה באוזןן שומעת
                              'היי,את בת של מלך'

                              בזכות אותם אגלים
                              בזכות אותם התגברויות על הקשיים
                              תזכי להעמיד דור ישרים
                              שבדרך התורה הולכים

                              כל מצווה הכי קטנה
                              כל קושי או ניסיון בגולה
                              כמו שהגננת אמרה
                              עוד לבנה לבית המקדש מוסיפה

                              שיר שאחותי הקטנה כתבה אשמח שתגיבו לה

                              "ללב שלנו אין הנחות😞
                              אין מבצעים❌
                              ואם שברת💔שילמת!"💰

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                              • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2517

                                בוכה בחולשה
                                מצפה שתביני
                                ואת- רק בורחת מהבושה
                                -חשבתי שתכילי

                                החטפת לי ת'כאפה
                                הכי כואבת בעולם
                                כל החיים רק הגנתי עליך
                                וככה הכל נעלם?

                                נקמתי בעצמי
                                בל להרגיש
                                חשבתי שתחבקי
                                גיליתי שהלב שלך כבר לא כל כך רגיש

                                כעסת עליי
                                למה אני עושה שטויות
                                התרסתי לך
                                הלוואי ולא היו לי בעיות

                                בכיתי ת'נשמה
                                ולא היית מסוגלת לנחם
                                עם אצבע מאשימה
                                התאכזבת בלי יכולת לרחם

                                רבתי איתך הבוקר
                                כמו כל הבקרים האחרונים
                                אמרת שיעלה לי ביוקר
                                ואני- צחקתי לך בפנים

                                חשבת שזה צחוק
                                לא ראית את הבכי
                                פגועה עזבתי
                                כאילו סטרת לי בלחי

                                למה את מתעלמת?
                                כל החיים דאגתי לך!
                                למה את לא שואלת?
                                אדישה מול הדמעות שלי!

                                אני מתגעגעת אלייך
                                את לא?????

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • כוכב לכתכ מנותק
                                  כוכב לכתכ מנותק
                                  כוכב לכת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2518

                                  עורר את
                                  הלב,
                                  להתאבל
                                  ולבכות
                                  על בנין
                                  שחרב
                                  בגלל חטא אבות,
                                  עורר את
                                  הלב,
                                  לחכות, לקוות,
                                  שמזער מהטוב
                                  לא יפגע
                                  בצפיות,
                                  עורר את
                                  הלב,
                                  להבין,
                                  לאהוב,
                                  לעשות,
                                  להפוך את האבל,
                                  ליום של שמחות.

                                  אין דבר שלם מלב שבור,
                                  קרוב ד' לנשברי לב
                                  קרוב ד' לנשברי לב!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2519

                                    בס"ד
                                    גם אם כלום לא מצליח-
                                    קום להמשיך, אל תנסה לברוח.
                                    תתפלל לאלוקים שיתן לך כוח..

                                    תיזכר באנשים גדולים.
                                    שבעבר עברו קשיים,
                                    שנתקעו במיליון ואחת צמתים..

                                    משם צומחים לגבהים.
                                    אם מהנפילה יודעים להרים,
                                    עם הזמן עושים דברים גדולים...

                                    המשבר, האכזבה, משפיעה-
                                    ואם תלמד להתבגר, תראה תתוצאה.
                                    תרגיש בתוך תוכך את ההצלחה..

                                    אתה תצליח.
                                    תשאר בעולם ותוכיח!
                                    כי לא סתם נבחרת -
                                    יבוא יום שתודה על זה שנלחמת...

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                      #2520

                                      להתחיל מחדש
                                      נפרטים המיתרים🎸
                                      מתמזגים הקולות
                                      מתנגנים השירים
                                      באלפי מנגינות,🎼

                                      צליל עונג נשמע🎹
                                      מתוך הכינורות🎻
                                      צליל של עבר שכולו נגמר
                                      צליל של תקופה יפה שעכשיו נגמרה

                                      וכי דומה הדבר למנגינת חליל
                                      רצונך להפיק ממנו צליל
                                      מי שתעמוד תבחין בדף תמים-
                                      פה לא תימצא דבר מלבד צורות ושירטוטים...
                                      סולם התוים ניראה לך ארוך ומרתיע
                                      לרגע לא תצליח, לשווא היא תתיגע

                                      כי אם לא תחברי תו אל תו🎼
                                      מנגינה של צלילים לאוזנך לעולם לא תישמע...

                                      כך עלינו לרקום יחדיו את העבר והעתיד
                                      כי "אדם שאין לו עבר אין לא עתיד"
                                      כך משפט זה מעיד...
                                      עליך לזכור את עבר השנים
                                      ותהא דרכך סוגה בשושנים!🌸 🌺
                                      @הדרי✍

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      15
                                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                      • אפרת גלבועא מנותק
                                        אפרת גלבועא מנותק
                                        אפרת גלבוע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2521

                                        שיר שאחותי כתבה על תשעה באב.... אמנם תשעה באב כבר עבר- אבל אצלי הוא תמיד נשאר בלב...

                                        דמעות חסרות
                                        חסר לב
                                        חסרה נשמה
                                        מה שווה גוף כזה?
                                        בלי רגש ואהבה.

                                        שנכסף לרע
                                        מתרחק מהטוב
                                        עושה מעשים בלי לחשוב

                                        איך יוכל להינצל
                                        איך יוכל לחוש את השכינה
                                        איכה ישבה בדד העיר רבתי
                                        בלי מקור אור ובלי תקווה...

                                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2522

                                          יזכור
                                          אם אשכחך ירושלים
                                          ואיך אפשר שלא לזכור
                                          כשדם נשפך ברחובותייך
                                          כשאש פגעה בנו קור

                                          אם לא אעלה את ירושלים
                                          היא תעלה את עצמה
                                          לכותרת ראשית בעיתון
                                          אותיות מוצפות באימה

                                          אם לא אזכרך ירושלים
                                          תעזרי לנו שלא נשכח
                                          אבל בלי כאב, ריח מוות
                                          תזכירי לנו רק... אותך

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול