דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 806.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2544

    @אבי65 שים לב שמותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים.
    מומלץ לקרוא את חוקי הקטגוריה:
    https://miktzav.com/topic/8842/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90/1

    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @אבי65 שים לב שמותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים.
      מומלץ לקרוא את חוקי הקטגוריה:
      https://miktzav.com/topic/8842/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90/1

      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
      #2545
                              פצצת שיתוק
      

      בבקשה תקראו את הספויילר

      בבקשה תקראו את כול השיר
      השיר הזה מדבר על ילד שנולד נכה ואז עם כול האמונה והבטחון הוא גדל והפך לילד כמעט רגיל כמובן עם כסא גלגלים
      רציתי לכתוב שיר על הנושא הזה כי זה נושא שמאד נגע לי והחלטתי שאני נכנסת לדמות וכותבת שיר
      אשמח לדעת אם יצא טוב

      ביום אחד בהיר
      נולד לאמא תינוק זעיר
      כולם שמחו וצהלו
      אך פתאום כולם מסביבו יתקהלו

      משהו מוזר קורה לו ברגליים
      אותם הוא לא מזיז כבר יומיים
      אמא לחוצה ובהיסטריה
      וכבר לוקחת אותו למחלקת אורטופדיה

      את הרופאים היא שואלת
      מה קורה לו? היא כול כך דואגת
      לפתע יוצא הרופא
      אך על פניו החיוך קופא

      ניגש אליה הרופא
      ובחיוך עצוב אומר
      הילד יותר לא ילך
      אפילו לא בגילך

      כול החיים יהיה הוא משותק
      מהבטן עד הרגליים ינותק
      המון בכיות המון דמעות
      היא כול כך מצפה לישועות

      רגש עצב מתערבבים יחד
      יש בה המון פחד
      אך בה' היא מאמינה
      ומאמינה שהכול לטובה

      אחרי שנים הילד גדל
      והאמונה הפכה למגדל
      הילד מתפקד כמעט כמו ילדים רגילים
      אולי יש מעט דברים שאותו מבדילים

      עם בטחון ואמונה
      תבוא הישועה והגאולה

      "יהודי אף פעם לא מתייאש
      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
      (אני)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • MUSIC 2M מנותק
        MUSIC 2M מנותק
        MUSIC 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2546

        אמונת הלב.

        קול דממה דקה,
        יושבת בודדה, מחכה,
        לוחשת לי בצעקה,
        שאיש לא ישמע אדוותה,
        את אמונת הלב.

        את קול סוער ושליו,
        שכבה ומתעורר,
        ואין איש משער,
        מהי אמונת הלב.

        והיא לוחשת לי|
        קומי צאי,
        התנערי מעפר,
        היום ולא מחר,
        פן יהיה מאוחר.
        והיא דואגת לי|
        שנרי לא יכבה,
        שאורי רק יתרבה.

        אבל היום לא שמעתיה,
        ודממת אותי מתמיה,
        וכי לא הייתי טובה?
        וכי איני כבר ראויה?
        אויה, אמונת הלב,
        אני רוצה להתקרב!

        אני קוראת לה,
        אמרת לי צאי,
        לחשת לי התעוררי,
        ואת איכן הלכת?
        ומי יהיה לי לשמש,
        שיזכיר לי שכבר ממש,
        עוד תגיע גאולה.?

        וכשהבוקר כבר מגיע,
        להתחמם לי הוא מציע,
        את חוזרת,
        ואומרת,
        ומנחמת,
        שרק הלכת,
        להביא את הגאולה.

        אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
        תשב.
        אתה מסתיר לעצמך.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נהוראי כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2547

          אני חי בעולם של שקרים

          הכל רק בילבולים

          בעיות עם ההורים

          לאן מכאן ממשיכים

          איך אני ידבר עם אלוקים

          סך הכל אני אפס אפסים

          אבל אולי אני בישבילו יחיד

          כי כמוני יש רק בדיד

          מקווה שתאהבו👍

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נהוראי כהן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2548
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נהוראי כהן 0

              אני חי בעולם של שקרים

              הכל רק בילבולים

              בעיות עם ההורים

              לאן מכאן ממשיכים

              איך אני ידבר עם אלוקים

              סך הכל אני אפס אפסים

              אבל אולי אני בישבילו יחיד

              כי כמוני יש רק בדיד

              מקווה שתאהבו👍

              A מנותק
              A מנותק
              Anne
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
              #2549

              יש לי חור בלב
              ששום דבר לא מרפא
              יש לי חור עמוק בלב
              ולדעתי
              הוא כה יפה

              הוא מדמם את ירושלים
              שהיתה ואינה עוד
              הוא פצוע משכחת ליבנו
              ממשוש שאבד ונמוג

              הוא מבולבל ממסרים סותרים
              על עצב וצפיה תמידית
              ודופק בקצב מואץ
              כשטוב לו מהנאה שטחית

              וכל היום פעור החור
              ומפעמת הבטחה
              ולכן לדעתי הוא כה יפה
              הוא ירושלים שלי
              הבנויה

              סורי שאני עדיין אוחזת בירושלים...
              השיר הבא בעזרת השם יהיה על הירוק של בין הזמנים אבל אני סוג של תקועה באבל הדיכאוני של "איזה עולם חרב ורע " והכל, מתשעה באב ואני יודעת שזה לא נכון אפילו בעין יהודית... צריך לקוות ובא זמנית להמשיך הלאה.. אאזז כתבתי לעצמי על האבל שלי ומקווה שכתמיד הכתיבה תשחרר בי משהו...מרגישה שכבר טיפה...שבוע טובב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • ה מנותק
                ה מנותק
                הכל לטובה 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2550

                שוב זה קרה
                אחרי שהבטחתי שזה לא יחזור
                לא שאל אם אני רוצה
                רק דחף ונדחף אל הטוב

                הייתי עיוור
                נאבדו לי קצת חושים
                שכחתי את האמת
                רצתי אחרי ריגושים

                עברו מספר שעות
                שבהן, לכאורה נהנתי עד הגג
                אך לאחר כל ההנאה
                היא הופיעה כולה ובגדול
                חסמה אותי מלגדול
                אמרה לי אין לי סיכוי ושאתייאש
                ולמה אני כזה מתרגש
                היום כולם עושים את זה בטוח
                אבל למה אני עדיין לא שמח

                החלומות שלי שונים
                הרצונות שלי גבוהים
                השאיפות שלי אמיתיות
                הכוונות שלי טהורות
                אך הוא רואה את זה ונשרף
                הוא יגדל ואני אדעך?!
                הוא מוריד אותי כדי שאפול
                אך צריך לא להתיחס ולצעוק בקול
                אם יש לי כחות לחלום
                יש לי את את הכוחות לעשות
                אתקדם בזהירות אל החלום
                מהחיים האלה אני לא רוצה לצאת זול

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • ESTER 0E מנותק
                  ESTER 0E מנותק
                  ESTER 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2551

                  כל הטובות שבעולם

                  שיר עם לחן מיוחד ועמוק
                  מוקדש לכל מי שמרגישה לעיתים קצת ריקה,
                  עזובה
                  ורק רוצה להיות כבר אסופה

                  דעי,
                  כי אלוקים שומע אותך
                  הוא רואה לרחשי הלב ומאמין.
                  דעי'
                  כי הוא ושב שם ממעל ומשקיף
                  את רצונך הוא רואה ומבין

                  פזמון:
                  וכל הטובות שבעולם
                  הכל מכוון אלייך
                  וכל האהבות שבעולם
                  הכל מגיע אליך
                  כי את ביתו,
                  ומאמין בך, אהובתו!

                  ביתי,
                  אני כאן נמצא איתך
                  לכל הדרך צועד יד ביד, כך.
                  ביתי,
                  ראי עבר-הגשימי הווה
                  ושימי ליבך לדור שאחרך
                  כי הכל יחלוף-והזכות תשאר!

                  #מאחורי קליעת החרוזים:
                  בזמן ניסיון, קשה לנו ומורכב, מרגיש לנו שאנו בדד
                  אך אנו צריכים לזכור שכל מה שקורה לנו זה לטובה ומאהבת השם אלינו
                  וברגעים אלו ממש הוא מחבקנו ןצועד איתנו ובידנו הבחירה וההשפעה
                  מהיום- לדורי דורות...!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                    #2552

                    מעלה לכם שיר שנכתב ע"י שת"פ של כמה "חברי מקצב "
                    לפני החסימה של נטפרי - שהתחיל ברעיון של @shoval
                    שהתפתח ----וכל אחד תרם חלקו במילים ובלחן
                    @עדי-3 @BINYAMIN-OFFICIAL אילן פ --עריכה

                    תשתפך נפשי אל ה
                    לשום חלקי עימו
                    לחוש בליבי שלם
                    להסתופף בצילו
                    שאזכה להבחין
                    שאזכה לראות
                    בכל אותם מידות טובות

                    קלי קלי למה עזבתני
                    בחשכת הלילה הושבתני
                    בעוזך וגדלך נשבעתי
                    כי תבואני באש לא אוסיף כי אם ..
                    לאהבה אותך ולשמוח בך

                    במה לך אשלם
                    במה אותך אקדם
                    מים רבים לא יוכלו לכבות
                    שאזכה להבין
                    שאזכה להיבנות
                    בכל אותן מידות טובות

                    קלי קלי למה עזבתני
                    בחשכת הלילה הושבתני
                    בעוזך וגדלך נשבעתי
                    כי תבואני באש לא אוסיף כי אם ..
                    לאהבה אותך ולשמוח בך

                    אפשר לשמוע את הלחן היפה
                    https://miktzav.com/post/271858

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • יוס yosי מנותק
                      יוס yosי מנותק
                      יוס yos
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
                      #2553

                      נשמה

                      שלום ומה נשמע, בוקר טוב לך נשמה;
                      הרבה זמן לא דיברנו, קחי דרישת שלום חמה.
                      רציתי לספר לך כמה דברים קטנים,
                      רציתי גם לשאול ליצוק תוכן בחיים.
                      כי חיים בלי נשמה-
                      כמכונית בלי התנעה,
                      ועכשיו הגיע זמן להתחיל מההתחלה.

                      נשמתי היקרה חלק אלוק ממעל,
                      מרגיש אותך איתי על כל צעד על כל שעל,
                      נשמה את כאשה הלוואי הייתי בעל,
                      תדעי תיכף אתגבר אתרחק מכל הרעל.
                      לפעמים אני שוכח כמעט כמו חולה אלצהיימר,
                      אני סופר את הזמן בשעון חול סטופר או טיימר.
                      סופר זמן עד שאבין את הכל ואתקדם,
                      סופר זמן עד שאחלים יום אחד אהיה שלם.

                      אם יש מישהו שמקשיב-
                      לשיחותי עם נשמתי,
                      שידע זה לא אדיב;
                      קצת תתרחק קצת זה אישי.
                      אני והנשמה לא שוחחנו כמה זמן,
                      מודה זאת אשמתי נשמתי היא הקרבן.

                      אין סבלנות לדבר עם עצמי עם אחר,
                      הנשמה קצת נחנקת היא רוצה לה חבר.
                      עדיף חבר עוצמתי,
                      שלא לומר יומרני,
                      לא מחוק מבפנים,
                      לא רדוף הפסדים.
                      אבל אין לה ברירה היא תקועה כאן איתי,
                      אני מרגיש את הצרה אני אדם קצת איטי.

                      משכוכית בראש העדר,
                      נעולה בתוך החדר,
                      רוצה לשלוט להשליט סדר,
                      מי משדר בזה התדר.
                      אם תמצא את התדר תעדכן במכון,
                      הם מחפשים את השדר את המסלול הנכון,
                      אני מבטיח בלי נדר עוד אמצא פתרון,
                      אל תיפול לשבר אל תזחל על גחון.

                      נשמתי חייגה למשרד הרווחה,
                      היא רוצה לעבור למשפחת אומנה,
                      סיפרה למוקדן שהתעלמות היא חווה,
                      בכיתי ריחמה, הזדמנות אחרונה.

                      למדתי לקח-
                      אני לא מתווכח,
                      היה קצת קשה-
                      תדע זה שווה.
                      כי תוכן פנימי,
                      זה דבר אמיתי,
                      ממלא בכוחות-
                      מייבש הדמעות,
                      נותן לך כח בימי הלילות.

                      מדבר עם הנשמה כל בוקר וכל ערב,
                      מספר לה מה עובר לא נועץ בינינו חרב.
                      היא מבינה, מעריכה,נותנת לי בחזרה,
                      היום אני כבר לא מבין איך יכולתי לנטשה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מא1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2554

                        בס"ד

                        השיר הזה מורכב מהחתימות שלכם!
                        אומנם שיניתי קצת לצורך העניין-
                        בתקוה להבנה..❤

                        @רות-רפפורט @מתנדנדת @עדי-3 @שריוש @כ-פ @אליש
                        @פונץ-בננה ו @הדרי לשעבר.. (ראיתי שהחלפתן...😢 😢)
                        ויש עוד מלא חתימות יפות שראיתי אצלכם... ורציתי להכניס, אבל זה לא ככ הסתדר 🤔
                        אולי בשיר הבא...😉

                        לפעמים מרגישה בתוך ים סוער
                        מחשבותיי מתערבלות וליבי בוער,
                        דגל שחור. איך ממשיכים, ועם מי??
                        רוצה להיות חזקה לא לשכוח מי אני

                        אנא, הראה לי את הדרך הסלולה
                        שלח לי ממרומיך קרש הצלה,
                        אסור ליהודי אף פעם להתייאש
                        בליבו התקווה רק תתרבה כאש

                        בטוחה שאתה צופה ומציל בכל עת
                        אז נאחזת ולא מרפה, עיניי אליך נושאת,
                        ייאוש אינו תוכנית עבודה, תפילה כן
                        היא עבודה שבלב, בכוחה לקרוע גם לתקן

                        וחשוב שאזכור זאת בכל רגע
                        גם כשקשה, גם כשחלק ורוגֱעֵ,
                        כי בלעדיך אי אפשר לעבור את הסף
                        ואתך- גם ים סוער יקרע בחטף.

                        רק צריך קצת סבלנות, לפעמים
                        אתה לא שוכח אותנו- אב הרחמים,
                        כל גל בסוף חולף, עניין של זמן
                        הרי הכל בשבילי- מוכן ומזומן.

                        זמנים קשים לא מחזיקים מעמד
                        אנשים חזקים כן- והרושם נשאר לעד,

                        על כל גל וגל שמגיע נענעי בראשך
                        זה מה שיבנה, יועיל גם להמשך

                        ומאחורי כל אחת חזקה, גיבורה
                        יש סיפור שלא השאיר לה ברירה,

                        בזמן של חולשה- ואת כמעט טובעת
                        תמשיכי להאמין בעצמך כי את הקובעת

                        ומידי פעם צריך לזכור לשכוח-
                        מה שלא צריך לזכור ומחליש הכוח,

                        ואם עדיין קשה אל תשברי
                        התמידי להילחם ותמיד תזכרי-

                        האדם שמזיז הרים התחיל וסחב אבנים קטנות
                        תמשיכי- לחתור לתכלית, לרצות לשנות,
                        תכלית החיים- חיים עם תכלית
                        ואת תגיעי, כי את על כולן עלית!!

                        משפט לחיים-💕
                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                          אייל גלבוע 4א מנותק
                          אייל גלבוע 4
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                          #2555

                          השנה מתחילה עוד שנייה
                          ושוב פעם אותה הנחיה
                          המורה התקשרה
                          אמא כעסה
                          ילד מופרע!
                          ילד רע
                          אין יכולת
                          ל-ה-ר-גע?
                          ואני חוזר
                          עם שק תירוצים
                          השעון מעורר
                          ונפל המסמר
                          והייתי כבר ער
                          על אחותי אני שומר
                          שום דבר נורא
                          קצת הפרעתי למורה!
                          הייתי קצת מופרע
                          לא ילד רע
                          וניסיתי להרגע
                          אז מה קרה?!
                          והריכוז?
                          שילך לחפש ת'חברים
                          נכנסתי לכיתה עם מכנסיים קרועים
                          שברתי בטעות משקפיים
                          התקנתי בכיתה מלכודת מים
                          ולחבר ירד דם בשתי הברכיים
                          ואפילו הברחתי מקקים
                          והקולות
                          מתערבלים
                          מבלבלים
                          שואלים
                          צורחים
                          בוכים
                          אני מסכים!
                          והצרחות מטפסות לשחקים
                          מה אתם ממני רוצים?!
                          תודה רבה למ.ר על העזרה 👌
                          ||תקראו כראפ||

                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אבי65
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי65
                            #2556
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • הדס.טה הדס.ט התייחס לנושא זה ב
                            • עופר האייליםע מנותק
                              עופר האייליםע מנותק
                              עופר האיילים
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2557

                              כל החיצים
                              אליו נשלחים
                              את ליבו שורפים
                              כי למה נשאר הוא
                              בודד בצריח
                              כששאול עצמו
                              למשימה
                              אותו שולח?
                              והבדידות מרה
                              מאי פעם מורגשת
                              לפעמים היא ידידה
                              אבל עכשיו אויבת.
                              בגדו בו כולם
                              בעת צרה
                              הפנו עורף.
                              ואז הוא מופיע
                              ללא שהייה
                              את נפשו מחרף
                              ולמרות הסכנה
                              את חייו
                              מנגד משליך.

                              אלי, כמו תמיד.
                              מוציא מהתסביך.

                              "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • עופר האייליםע עופר האיילים

                                כל החיצים
                                אליו נשלחים
                                את ליבו שורפים
                                כי למה נשאר הוא
                                בודד בצריח
                                כששאול עצמו
                                למשימה
                                אותו שולח?
                                והבדידות מרה
                                מאי פעם מורגשת
                                לפעמים היא ידידה
                                אבל עכשיו אויבת.
                                בגדו בו כולם
                                בעת צרה
                                הפנו עורף.
                                ואז הוא מופיע
                                ללא שהייה
                                את נפשו מחרף
                                ולמרות הסכנה
                                את חייו
                                מנגד משליך.

                                אלי, כמו תמיד.
                                מוציא מהתסביך.

                                A מנותק
                                A מנותק
                                Anne
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                                #2558

                                ימים של ירוק
                                חולפים ביעף
                                דוהרים
                                ואני בתוכם

                                מאיפה הגעתי
                                ולמה יצאתי
                                בכלום כבר לא
                                בטוחה

                                כי הכל מעורפל
                                חסר הסברים
                                רק 'חופש'
                                עומד ככותרת

                                ואני, בחזית
                                את עצמי מכירה
                                כשאין לי מסגרת
                                נופלת

                                איך אחזיק את הראש
                                גבוה מעל
                                לנשום לי
                                אוויר לנשימה

                                איך אדאג לרוחי
                                אבודה מבולבלת
                                איך אזרים לי חמצן
                                לנשמה

                                האמת
                                אין לי תשובה
                                רק מפלט
                                אחרון

                                נושאת תפילה
                                אל על
                                אל אבא
                                ברון

                                מבקשת
                                בלי מילים
                                ואולי
                                גם בלי זכויות

                                אבא
                                אין לי אויר
                                תרים אותי
                                מעל החולות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נהוראי כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
                                  #2559

                                  זה טירוף כל יום

                                  לצאת לבלות בחום

                                  בין הרים וגבעות

                                  זה לוקח שעות

                                  אבל מה לעשות

                                  שבן תורה צריך להינות

                                  אחרי עמל ויגיעה

                                  של שנה של תורה

                                  בין הזמנים שמח לכולם וקווי השם יחיליפו כח שיר זה נכתב על בין הזמנים מקווה שתאהבו👍

                                  תודה

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • נ נהוראי כהן 0

                                    זה טירוף כל יום

                                    לצאת לבלות בחום

                                    בין הרים וגבעות

                                    זה לוקח שעות

                                    אבל מה לעשות

                                    שבן תורה צריך להינות

                                    אחרי עמל ויגיעה

                                    של שנה של תורה

                                    בין הזמנים שמח לכולם וקווי השם יחיליפו כח שיר זה נכתב על בין הזמנים מקווה שתאהבו👍

                                    תודה

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אילה1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2560
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ויוושו מנותק
                                      ויוושו מנותק
                                      ויווש
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2561

                                      'בין הזמנים' כמעט נגמר
                                      ואיתו מלווה תחושת מעבר
                                      בין ימים של בילויים והנאות
                                      לימים של קדושה והתעלויות

                                      ימים שבו כולנו עוצרים את המירוצים
                                      מתחילים לפשפש במעשים
                                      אחד לשני סולחים
                                      לאלוקינו יותר מתקרבים
                                      ומתחילים לעורר את הלבבות הישנים

                                      בחצות לסליחות הולכים
                                      בוכים וזועקים
                                      שאלוקים יסלח על אלו החטאים
                                      שיגזור עלינו עוד שנים
                                      מלאות בבריאות ואושר אינסופיים

                                      שבכל בית השמחה תשרה
                                      והאושר רק ילך ויתרבה
                                      ששום חולה בעולם לא יהיה
                                      ורק בריאות לעולם תיהיה

                                      שהרווקים יזכו למצוא זיווגם
                                      שכל עקרה תזכה לחבוק בן גם
                                      שהרחובות יהיו מלאים בבחורים ששוקדים על לימודם
                                      ואף ספסל לא יהיה לנער או נערה כביתם
                                      בקיצור-
                                      שתיהיה שנה טובה ומתוקה
                                      וגמר חתימה טובה
                                      ועוד נזכה כבר השנה
                                      לשמוע את קול השופר
                                      נשמע בהרי יהודה

                                      "ללב שלנו אין הנחות😞
                                      אין מבצעים❌
                                      ואם שברת💔שילמת!"💰

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • יוס yosי יוס yos התייחס לנושא זה ב
                                      • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אליה ב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                                        #2562

                                        👟שובי
                                        בתוך השיחים יושבת בת מלך
                                        אבודה בדרכים עטופה סכנות
                                        מייחלת לשוב אך איבדה את הדרך
                                        שכחה את אביה רופא נשמות

                                        פיזמון:
                                        שובי אלי ילדתי ואשובה
                                        שובו אלי בנים שובבים
                                        השיבנו אבינו אליך נשובה
                                        מי כמוך ה' מחכה לשבים

                                        זכרון בית אביה בקושי זוכרת
                                        זכרון הילדות מטושטש בשנים
                                        הגעגוע גדול היא בבכי ממררת
                                        לא יודעת עדיין לאיפה פונים

                                        (פיזמון)

                                        מתוך עול גלות את בתי משתחררת
                                        קומי לבשי בגדי נסיכות
                                        מחושך גדול את יוצאת אל תוך בית המלך
                                        מחכה לך אביך מחיה נשמות

                                        (פיזמון)
                                        (הזכויות שמורות ליוצר)
                                        (מי שרוצה השיר מולחן ומבוצע על ידי, לחפש ביוטיוב "אליה בן דוד שובי")

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2563

                                          לא יכולה להסביר
                                          איך הלב שלי מרגיש
                                          לא יכולה להסביר
                                          למה הוא רגיש

                                          אף אחד באמת
                                          לא יבין אותי
                                          אף אחד לא יגיד תאמת
                                          כדי לא לפגוע בי

                                          מעניין אותי
                                          מי באמת אוהב אותי
                                          מעניין אותי
                                          למי באמת אכפת ממני

                                          אני רוצה לדעת
                                          מי זה באמת בן אדם
                                          כי בנתיים לא פגשתי
                                          אף אחד כזה בעולם

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול