דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלום לכםש מנותק
    שלום לכםש מנותק
    שלום לכם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
    #2583

    אני מתקדמת- בפיגור,
    אני טובה יותר- בבלבול,
    אני חוזרת לשיגעון,
    רצה בלי לראות,

    לא מפסיקה לעשות שטויות,
    לא שואלים אותי מה לעשות,
    שואלים בצביעות,
    ומאחורי הגב עושים הפוך, (ממה שאמרתי)

    חושבים שאני מטומטמת,
    לא יודעים שזו האמת,

    לא יכולה להסכים לשום דבר,
    כדי שלאחרים יהיה טוב,
    מסתכלת על העבר,
    מייחלת לשם לחזור,

    מתכחשת להכל,
    גם לעצמי,
    הכל טוב,
    אני אומרת,
    כדי שלא יכירו אותי,

    אולי הם צודקים,
    במה שהם אומרים,
    אני סתם חושבת,
    ואפילו לא בודקת,

    מיד מחליטה,
    שזה מפחיד נורא,
    לא מביאה לזה הזדמנות,
    אבל, אולי זה שווה בדיקה??

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • MUSIC 2M מנותק
      MUSIC 2M מנותק
      MUSIC 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי MUSIC 2
      #2584

      אלוווווווול
      ושוב,
      כמו תמיד.
      ישוב,
      גם בעתיד.
      כן,
      עכשיו אלול.

      לתקן,
      קול צלול.
      לרגע,
      קורא לי.
      מגיע,
      אוחז בי.

      מפשט,
      עקמומית שבלב.
      מרטט,
      עוצמה משלב.

      אבל,
      עוד פעם.
      טבל,
      במי הים.
      ושם,
      עם הדגים.
      אשם,
      רק בחגים.

      שנה,
      ועוד אחת,
      חמה,
      יובל כמעט.
      הפעם,
      אני אצליח.
      נפעם,
      הלב מבטיח.

      אולי,
      בשנה הבאה.
      הלוואי,
      בירושלים הבנויה.
      אראה,
      שהפעם זכיתי.
      ואהיה,
      כמו שרציתי.
      אמן.

      אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
      תשב.
      אתה מסתיר לעצמך.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • ויוושו מנותק
        ויוושו מנותק
        ויווש
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2585

        שיר שכתבתי שנה שעברה שבתוכו שזורים משפטים משירים שונים שיצאו בשנה זו מקווה שתשימו לב

        מהי סליחה?
        סליחה זהו רגע יפה
        סליחה זהו רגע לפעמים קשה
        פשוט לפתוח את הפה
        ולראות כמה זה שווה

        סליחה זוהי מילה שמחברת בין אנשים
        סליחה זוהי מילה שעוברת יבשות וימים
        סליחה זוהי מילה שבונה סולמות וחוצה גשרים
        סליחה זוהי מילה שעושה לנו הרגשה טובה מבפנים

        אפילו שפגענו,אמרנו,לעגנו וצחקנו
        הסליחה-
        הפיתרון המושלם בשבלינו!

        סליחה זוהי מילה שעושה טוב על הלב
        אפילו שלסלוח זה קצת כואב
        אבל יש לי אבא בשמיים שאוהב
        ואת הסליחה שלי ככ מחבב

        בחודש אלול
        שהכל לא בהיר לי ולא ברור
        באמת רוצה להתקרב
        להרגיש את אבא שאוהב
        לסלוח למי שפגע
        לבקש סליחה ממי שנפגע
        לנקות מתוכי את כל הרע
        ולחזור בתשובה שלימה🙏

        אלול-
        שואג בי
        צועד בי
        הולך איתי לכל מקום
        ועוזר לי להגיע עד הלום

        בעז"ה שנכתב לשנה טובה
        שירושלים תחזור להיות עיר מלוכה
        שתצא מתוך ההפיכה
        ותלבש את בגדי תפארתה

        שנראה רק את הטוב
        את כל הטוב שקורן מהאור
        שנלמד להתחזק ולאהוב
        ותמיד נזכור
        שיש למעלה מי שיעזור
        כי אותנו אף אחד לא יכול לעצור

        ותזכורת קטנה:
        גם אם אתה נופל וקם
        תדע שזהו דרכו של העולם
        ויום אחד תקום ולא תיפול
        מתי?
        שתיהיה חזק ותרגיש גדול

        "ללב שלנו אין הנחות😞
        אין מבצעים❌
        ואם שברת💔שילמת!"💰

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • אלישא מנותק
          אלישא מנותק
          אליש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
          #2586

          ארץ חרבה
          שפוכת דם
          ארץ עצבה
          כמעט ואין בה אדם

          יצאנו ממנה
          למשך שנים
          לא ידענו אנה
          אנחנו באים

          ואז הגענו לשם
          לארץ נכריה
          ופתאום כבר אין אשם
          שכחנו מקריה

          התרגלנו לריחוק
          אל המובן מאליו
          אבדנו את הזכות
          להתנהג כמו בניו

          ומה הפלא שכעת
          כשאנחנו לא רוצים
          פספסנו את העת
          גבולותינו לא חוצים

          ואז הכל שמם
          שמם כי אין אדם
          כי מצבנו עוד מדמם
          רצוננו כבר נדם

          וגם אם נמצאים
          הלב עוד בנכר
          בכלל לא שואלים
          והוא זכר

          כי אנחנו כמו אסיר
          שנולד בתוך הכלא
          וכשאת מגבלותינו נסיר
          יבואו הימים האלה

          שלא תהיה עוד מלחמה
          וגם לא מחלוקת
          ושום חוטא לא ישמע
          דבר לא יפר את השקט

          ואז נהיה קרובים
          צמודים אל כל הזוהר
          וכולנו נהיה טובים
          כעצם השמים לטוהר.

          אני פשוט בחו"ל עכשיו, וקיבלתי כמה תובנות בעניין ;)

          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נהוראי כהן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
            #2587

            שיר האהבה לבורא עולם

            אלוקים הגדול תבין אותי

            כי העוונות שלי הם לא אני

            הם רק יצר שמקשה עלי

            את תורתך לאהוב עד בלי

            ואם אהייתי משווה את אהבתי אליך למים

            הם היו מציפים את כל העולם עד השמים

            מקווה שתאהבו 👍אשמח לביקורת בנושא המתאים❤

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מלך הכתיבה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2588

              שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
              מקווה שתאהבו

              סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

              בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

              כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

              רק מחפש מקום לנשמה שלי

              כמו הקצף של הגלים שיכו בי

              המשך יבוא...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • א מנותק
                א מנותק
                אליה ב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                #2589

                שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

                [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

                כיסופים
                גם כי אלך בגיא חושך,
                ולא אראה דבר
                גם אם תלאה נפשי מדרך
                ארוכה במדבר,
                וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
                אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

                פזמון:
                נפשי כארץ עייפה
                מדבר שמם, עולם שלם,
                נכסוף אליך נכספה
                למצוא מקום להשתלם,
                והיא תקוותי האחרונה
                כיסופיי, געגועיי,
                כי אם לא נכסוף נכספתי
                למה לי חיי

                כשאתעייף ממלחמות
                ולא אמצא מנוח,
                ואחר דרכי חיפשתי
                עד שלא נותר בי כח,
                ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
                אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

                (פזמון)
                (הזכויות שמורות ליוצר)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2590

                  הלב שלי שחור
                  פעם הוא לבן
                  פעם צבעוני
                  ופעם הצבע נעלם

                  הרגש שלי דופק
                  הקצב מנגן לי
                  לפעמים הוא צוחק
                  וזה מוזר לי

                  הצבעים והמנגינות
                  ביחד להם משתלבים
                  השקרים והדמעות
                  ביחד מתערבבים

                  ובזכות הכאב גדלתי
                  הבנתי לא מזמן
                  שאני מוכשרת ושיש לי-
                  נפש של אמן

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2591

                    קרה דבר נורא
                    אין לי השראה
                    רוצה מחמאה
                    על מילה וחצי של שירה

                    נגמרו השירים
                    אין לי חרוזים
                    וגם לא תפוזים
                    למרות שהחיים תותים

                    המשקלים לא מסתדרים
                    החרוזים בנאלים
                    תמיד אותם שירים
                    אנשים תהיו מקוריים!

                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהa
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2592

                      גשר

                      גשר
                      בין שני צוקים
                      מקשר

                      גשר
                      בין רכסי הרים
                      מחבר

                      גשר
                      בין טיפוס
                      לבין חיבור

                      גשר
                      בין דרך קלה
                      לקשה

                      גשר
                      בין דרך נכונה
                      קלה ואמיצה
                      לזו העקלקלה
                      והלא קלה

                      השם
                      נתן לנו לבחור
                      בין רע לבין טוב
                      בין גשר לחיים הטובים
                      עם הוראות מפורטות
                      איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

                      או חלילה לבחור בדרך קשה
                      של ירידות
                      ותהומות
                      בורות
                      וסכנת נפילות
                      ואח"כ לעלות
                      בדרכים מפותלות...

                      התורה היא סם
                      התורה היא גשר
                      לחיים!

                      מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
                      אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • חכם_בלילהח מנותק
                        חכם_בלילהח מנותק
                        חכם_בלילה
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                        #2593

                        טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
                        אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
                        מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
                        אבל למה?!
                        אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
                        רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
                        זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
                        אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
                        אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
                        שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
                        אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
                        אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
                        רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
                        לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
                        לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
                        למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
                        כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
                        ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
                        צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
                        שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
                        אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
                        ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

                        זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

                        שלכם
                        ישי משה

                        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2594

                          עדיין
                          ואיך קרח נשבר
                          על כל המילים
                          שעדיין לא נכתבו
                          וטיפות של מים
                          נשרו מהעין
                          שעדיין לא דמעה
                          ורסיסים קרים
                          נספגו באדמה
                          שעדיין לא הושקתה
                          ופרח מת שם
                          בין הקוצים
                          שעדיין לא נוכשו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • A מנותק
                            A מנותק
                            Anne
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2595

                            הלב שלי
                            שביר
                            ולא חסרים לו
                            סיבות

                            להתנפץ אלי
                            קרקע
                            למליון
                            חתיכות

                            פעם זה
                            לאחר
                            פטפוט עם
                            שכנה

                            פעם בדרך
                            חזור
                            מחתונה

                            עד לא מזמן
                            בכיתי
                            בכל
                            התרסקות

                            הרגשתי
                            מרוקנת
                            חסרת
                            אישיות

                            אבל עכשיו
                            התחלתי
                            לאסוף את
                            עצמי

                            ולא מתכופפת
                            בכלל
                            אל עבר
                            שברי ליבי

                            שוקעת בתוך
                            ידיו
                            של אבא
                            גדול

                            מחכה שילקט
                            את שבריי
                            מתוך
                            החול

                            וכשאני מקבלת
                            את ליבי
                            הבנוי
                            מחדש

                            מיד אני
                            חשה
                            בברק
                            מקודש

                            כי אין דבר
                            שלם
                            יותר
                            מלב שבור

                            ואין דבר
                            זוהר יותר
                            מלב
                            שנבנה
                            שוב ושוב

                            מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                              #2596

                              ים גלותם
                              וישקט כל גלגל ואופן
                              ואור חמה יחויר אל מולו
                              ינוסו צללי בין ערביים
                              יפנו מקומם לאורו
                              ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                              ולא יהא מרחוק מבטו
                              לא ישבו בדד עם של אחים
                              ולא תהא נסתרת מלכותו

                              ממקומך מלכנו תופיע
                              כי מחכים אנחנו לך
                              מר לבונה וקטרת סמים
                              יתנו עוז והדר למלכותך
                              כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                              ויעלה אבק מרכבותיך
                              נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                              רחם על עמך תרצה תפילתם
                              קול קדיש דופק בדלתיך
                              והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                              חוזרות עולות עד כסא כבודך
                              מבעוד יום הדלת נפתח
                              בני מלכים אל בני אצולה
                              שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                              ממקומך וכ"ו
                              כשיבוא היום שתגיע גאולה
                              כשיבוא היום שתגיע גאולה

                              לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                              למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                              https://miktzav.com/post/269192

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                #2597

                                עוד גל שיבוא
                                והחול המסרב
                                עוד חיוך של הון
                                ששובר את הלב

                                תשובה לשאלה
                                קושי ועזרה
                                בכי של עצבות
                                שמחה, התרגשות

                                עול של צביעות
                                רחוק מין המציאות
                                שונה ופשוט
                                הרי זה ברור.

                                המבין יבין...

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אליה ב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                                  #2598

                                  שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                                  [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                                  רגע של שקט
                                  מצאתי רגע של שקט
                                  לקחתי קצת מנוחה
                                  לפתוח ללב את הדלת
                                  לנסות להכניס קצת שמחה

                                  לחשוב על מה שעבר היום
                                  לעצור את השגרה
                                  לנסות למצוא בחיים מקום
                                  להכניס את הנשמה

                                  [פזמון]
                                  לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                                  בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                                  לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                                  רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                                  בית:
                                  חיים שלמים עוברים ברגע
                                  מה עשית כל הזמן
                                  אנשים רצים, עובדים ביגע
                                  להשקיע בעצמם

                                  אז יצאתי לעצמי
                                  לחשוב מעט יותר פנימי
                                  לחפש קצת משמעות
                                  להבין את המהות
                                  [פיזמון]
                                  (הזכויות שמורות)
                                  (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                                  זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                                  תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יאיא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2599

                                    תפסתי מרחק

                                    A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                                    ממך ממני ומכל מה שנשכח
                                    חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                                    שיבוא ילטף רק עוד פעם

                                    מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                                    הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                                    B אבל חולם לרוץ
                                    להגיע הביתה
                                    גם בעיניים עצומות
                                    לראות אותך איתי
                                    ורק רוצה לשוט
                                    בראש נקי מרעש
                                    על מי מנוחות
                                    למצוא את עצמי

                                    A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                                    על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                                    קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                                    והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                                    את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                                    הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                                    B אבל חולם לרוץ
                                    להגיע הביתה
                                    גם בעיניים עצומות
                                    לראות אותך איתי
                                    ורק רוצה לשוט
                                    בראש נקי מרעש
                                    על מי מנוחות
                                    למצוא את עצמי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • עופר האייליםע מנותק
                                      עופר האייליםע מנותק
                                      עופר האיילים
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2600
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2601

                                        בס"ד
                                        אבא, אדון הסליחות 
                                        קם לפניך כל יום בחצות
                                        לשיר ולהללך 
                                        לבקש סליחתך
                                        תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
                                        והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
                                        מתוודה על חטאים
                                        על מעשים לא ראויים 
                                        של שנה שעברה במהרה
                                        ועל רצון להתקרב מהתחלה
                                        כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
                                        רציתי להרגיש, להיות פתוח
                                        אבל זה לא נתן בי שום כוח
                                        הלב שלי התחיל לצרוח
                                        הנשמה שבי רצתה לברוח
                                        אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
                                        לשוב בחזרה, כבתחילה.
                                        עזור לי לא לפזול, ליפול, 
                                        תן לי רק לגדול
                                        להבקיע לך עוד גול
                                        של עליה, 
                                        של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                        • אלישא מנותק
                                          אלישא מנותק
                                          אליש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2602

                                          אדון הסליחות
                                          שומע התפילות
                                          שולח לי אותות
                                          שם מתוך הערפל

                                          גם כשלא ברור
                                          והלב שלי שבור
                                          שירתי שירת ברבור
                                          אין עיקר הכל תפל

                                          הוא יודע מה קורה
                                          את דרכי שלי מורה
                                          והקול שלי קורא
                                          עכשיו אליו

                                          שיקבל אותי היום
                                          גם כשאין פה הגיון
                                          כי הילד שנמצא בי
                                          הביתה שב

                                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          17

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול