דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אלישא מנותק
    אלישא מנותק
    אליש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
    #2586

    ארץ חרבה
    שפוכת דם
    ארץ עצבה
    כמעט ואין בה אדם

    יצאנו ממנה
    למשך שנים
    לא ידענו אנה
    אנחנו באים

    ואז הגענו לשם
    לארץ נכריה
    ופתאום כבר אין אשם
    שכחנו מקריה

    התרגלנו לריחוק
    אל המובן מאליו
    אבדנו את הזכות
    להתנהג כמו בניו

    ומה הפלא שכעת
    כשאנחנו לא רוצים
    פספסנו את העת
    גבולותינו לא חוצים

    ואז הכל שמם
    שמם כי אין אדם
    כי מצבנו עוד מדמם
    רצוננו כבר נדם

    וגם אם נמצאים
    הלב עוד בנכר
    בכלל לא שואלים
    והוא זכר

    כי אנחנו כמו אסיר
    שנולד בתוך הכלא
    וכשאת מגבלותינו נסיר
    יבואו הימים האלה

    שלא תהיה עוד מלחמה
    וגם לא מחלוקת
    ושום חוטא לא ישמע
    דבר לא יפר את השקט

    ואז נהיה קרובים
    צמודים אל כל הזוהר
    וכולנו נהיה טובים
    כעצם השמים לטוהר.

    אני פשוט בחו"ל עכשיו, וקיבלתי כמה תובנות בעניין ;)

    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נהוראי כהן 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
      #2587

      שיר האהבה לבורא עולם

      אלוקים הגדול תבין אותי

      כי העוונות שלי הם לא אני

      הם רק יצר שמקשה עלי

      את תורתך לאהוב עד בלי

      ואם אהייתי משווה את אהבתי אליך למים

      הם היו מציפים את כל העולם עד השמים

      מקווה שתאהבו 👍אשמח לביקורת בנושא המתאים❤

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מלך הכתיבה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2588

        שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
        מקווה שתאהבו

        סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

        בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

        כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

        רק מחפש מקום לנשמה שלי

        כמו הקצף של הגלים שיכו בי

        המשך יבוא...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א מנותק
          א מנותק
          אליה ב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
          #2589

          שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

          [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

          כיסופים
          גם כי אלך בגיא חושך,
          ולא אראה דבר
          גם אם תלאה נפשי מדרך
          ארוכה במדבר,
          וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
          אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

          פזמון:
          נפשי כארץ עייפה
          מדבר שמם, עולם שלם,
          נכסוף אליך נכספה
          למצוא מקום להשתלם,
          והיא תקוותי האחרונה
          כיסופיי, געגועיי,
          כי אם לא נכסוף נכספתי
          למה לי חיי

          כשאתעייף ממלחמות
          ולא אמצא מנוח,
          ואחר דרכי חיפשתי
          עד שלא נותר בי כח,
          ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
          אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

          (פזמון)
          (הזכויות שמורות ליוצר)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2590

            הלב שלי שחור
            פעם הוא לבן
            פעם צבעוני
            ופעם הצבע נעלם

            הרגש שלי דופק
            הקצב מנגן לי
            לפעמים הוא צוחק
            וזה מוזר לי

            הצבעים והמנגינות
            ביחד להם משתלבים
            השקרים והדמעות
            ביחד מתערבבים

            ובזכות הכאב גדלתי
            הבנתי לא מזמן
            שאני מוכשרת ושיש לי-
            נפש של אמן

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2591

              קרה דבר נורא
              אין לי השראה
              רוצה מחמאה
              על מילה וחצי של שירה

              נגמרו השירים
              אין לי חרוזים
              וגם לא תפוזים
              למרות שהחיים תותים

              המשקלים לא מסתדרים
              החרוזים בנאלים
              תמיד אותם שירים
              אנשים תהיו מקוריים!

              "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
              ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהa
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2592

                גשר

                גשר
                בין שני צוקים
                מקשר

                גשר
                בין רכסי הרים
                מחבר

                גשר
                בין טיפוס
                לבין חיבור

                גשר
                בין דרך קלה
                לקשה

                גשר
                בין דרך נכונה
                קלה ואמיצה
                לזו העקלקלה
                והלא קלה

                השם
                נתן לנו לבחור
                בין רע לבין טוב
                בין גשר לחיים הטובים
                עם הוראות מפורטות
                איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

                או חלילה לבחור בדרך קשה
                של ירידות
                ותהומות
                בורות
                וסכנת נפילות
                ואח"כ לעלות
                בדרכים מפותלות...

                התורה היא סם
                התורה היא גשר
                לחיים!

                מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
                אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                  #2593

                  טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
                  אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
                  מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
                  אבל למה?!
                  אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
                  רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
                  זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
                  אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
                  אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
                  שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
                  אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
                  אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
                  רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
                  לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
                  לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
                  למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
                  כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
                  ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
                  צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
                  שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
                  אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
                  ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

                  זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

                  שלכם
                  ישי משה

                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2594

                    עדיין
                    ואיך קרח נשבר
                    על כל המילים
                    שעדיין לא נכתבו
                    וטיפות של מים
                    נשרו מהעין
                    שעדיין לא דמעה
                    ורסיסים קרים
                    נספגו באדמה
                    שעדיין לא הושקתה
                    ופרח מת שם
                    בין הקוצים
                    שעדיין לא נוכשו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • A מנותק
                      A מנותק
                      Anne
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2595

                      הלב שלי
                      שביר
                      ולא חסרים לו
                      סיבות

                      להתנפץ אלי
                      קרקע
                      למליון
                      חתיכות

                      פעם זה
                      לאחר
                      פטפוט עם
                      שכנה

                      פעם בדרך
                      חזור
                      מחתונה

                      עד לא מזמן
                      בכיתי
                      בכל
                      התרסקות

                      הרגשתי
                      מרוקנת
                      חסרת
                      אישיות

                      אבל עכשיו
                      התחלתי
                      לאסוף את
                      עצמי

                      ולא מתכופפת
                      בכלל
                      אל עבר
                      שברי ליבי

                      שוקעת בתוך
                      ידיו
                      של אבא
                      גדול

                      מחכה שילקט
                      את שבריי
                      מתוך
                      החול

                      וכשאני מקבלת
                      את ליבי
                      הבנוי
                      מחדש

                      מיד אני
                      חשה
                      בברק
                      מקודש

                      כי אין דבר
                      שלם
                      יותר
                      מלב שבור

                      ואין דבר
                      זוהר יותר
                      מלב
                      שנבנה
                      שוב ושוב

                      מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                        #2596

                        ים גלותם
                        וישקט כל גלגל ואופן
                        ואור חמה יחויר אל מולו
                        ינוסו צללי בין ערביים
                        יפנו מקומם לאורו
                        ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                        ולא יהא מרחוק מבטו
                        לא ישבו בדד עם של אחים
                        ולא תהא נסתרת מלכותו

                        ממקומך מלכנו תופיע
                        כי מחכים אנחנו לך
                        מר לבונה וקטרת סמים
                        יתנו עוז והדר למלכותך
                        כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                        ויעלה אבק מרכבותיך
                        נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                        רחם על עמך תרצה תפילתם
                        קול קדיש דופק בדלתיך
                        והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                        חוזרות עולות עד כסא כבודך
                        מבעוד יום הדלת נפתח
                        בני מלכים אל בני אצולה
                        שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                        ממקומך וכ"ו
                        כשיבוא היום שתגיע גאולה
                        כשיבוא היום שתגיע גאולה

                        לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                        למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                        https://miktzav.com/post/269192

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                          #2597

                          עוד גל שיבוא
                          והחול המסרב
                          עוד חיוך של הון
                          ששובר את הלב

                          תשובה לשאלה
                          קושי ועזרה
                          בכי של עצבות
                          שמחה, התרגשות

                          עול של צביעות
                          רחוק מין המציאות
                          שונה ופשוט
                          הרי זה ברור.

                          המבין יבין...

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אליה ב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                            #2598

                            שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                            [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                            רגע של שקט
                            מצאתי רגע של שקט
                            לקחתי קצת מנוחה
                            לפתוח ללב את הדלת
                            לנסות להכניס קצת שמחה

                            לחשוב על מה שעבר היום
                            לעצור את השגרה
                            לנסות למצוא בחיים מקום
                            להכניס את הנשמה

                            [פזמון]
                            לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                            בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                            לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                            רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                            בית:
                            חיים שלמים עוברים ברגע
                            מה עשית כל הזמן
                            אנשים רצים, עובדים ביגע
                            להשקיע בעצמם

                            אז יצאתי לעצמי
                            לחשוב מעט יותר פנימי
                            לחפש קצת משמעות
                            להבין את המהות
                            [פיזמון]
                            (הזכויות שמורות)
                            (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                            זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                            תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יאיא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2599

                              תפסתי מרחק

                              A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                              ממך ממני ומכל מה שנשכח
                              חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                              שיבוא ילטף רק עוד פעם

                              מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                              הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                              B אבל חולם לרוץ
                              להגיע הביתה
                              גם בעיניים עצומות
                              לראות אותך איתי
                              ורק רוצה לשוט
                              בראש נקי מרעש
                              על מי מנוחות
                              למצוא את עצמי

                              A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                              על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                              קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                              והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                              את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                              הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                              B אבל חולם לרוץ
                              להגיע הביתה
                              גם בעיניים עצומות
                              לראות אותך איתי
                              ורק רוצה לשוט
                              בראש נקי מרעש
                              על מי מנוחות
                              למצוא את עצמי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                              • עופר האייליםע מנותק
                                עופר האייליםע מנותק
                                עופר האיילים
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2600
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2601

                                  בס"ד
                                  אבא, אדון הסליחות 
                                  קם לפניך כל יום בחצות
                                  לשיר ולהללך 
                                  לבקש סליחתך
                                  תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
                                  והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
                                  מתוודה על חטאים
                                  על מעשים לא ראויים 
                                  של שנה שעברה במהרה
                                  ועל רצון להתקרב מהתחלה
                                  כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
                                  רציתי להרגיש, להיות פתוח
                                  אבל זה לא נתן בי שום כוח
                                  הלב שלי התחיל לצרוח
                                  הנשמה שבי רצתה לברוח
                                  אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
                                  לשוב בחזרה, כבתחילה.
                                  עזור לי לא לפזול, ליפול, 
                                  תן לי רק לגדול
                                  להבקיע לך עוד גול
                                  של עליה, 
                                  של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                  • אלישא מנותק
                                    אלישא מנותק
                                    אליש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2602

                                    אדון הסליחות
                                    שומע התפילות
                                    שולח לי אותות
                                    שם מתוך הערפל

                                    גם כשלא ברור
                                    והלב שלי שבור
                                    שירתי שירת ברבור
                                    אין עיקר הכל תפל

                                    הוא יודע מה קורה
                                    את דרכי שלי מורה
                                    והקול שלי קורא
                                    עכשיו אליו

                                    שיקבל אותי היום
                                    גם כשאין פה הגיון
                                    כי הילד שנמצא בי
                                    הביתה שב

                                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    17
                                    • בינינו לא משנהב מנותק
                                      בינינו לא משנהב מנותק
                                      בינינו לא משנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2603

                                      ||ספויילר||
                                      היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

                                      אולי עדיף אחרת
                                      היא חיה באשליה,
                                      שאוהבים אותה כולם,
                                      שהיא מועדפת ראשונה,
                                      מוערצת של העולם,

                                      וכולם מדברים,
                                      על ההיא המוזרה,
                                      ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
                                      כשרואה בתוכה,
                                      כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

                                      והיא חושבת,
                                      אם טוב לי עם עצמי,
                                      בעייני אני מושלמת,
                                      ואז לא אכפת לי
                                      מ...

                                      מי שישתוק ולא ידבר,
                                      מי שילחם ולא יוותר,
                                      מי שילחש ולא יספר,
                                      מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

                                      אז שילכו כל האנשים,
                                      עם הסיפורים,
                                      על האגו שמתגבר,
                                      על הגאווה שלא מפסיקה לספר

                                      כי לא עדיף שאשב,
                                      ואמצא את חסרונותיי,
                                      אז לא יהיה לי אפילו לב,
                                      ויהיה אכפת לי,

                                      מכל מי ומי,
                                      מה יחשבו,
                                      מה יגידו,
                                      מה יספרו,
                                      ומה יבליגו,
                                      בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

                                      אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                      • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
                                      • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                                        קרה דבר נורא
                                        אין לי השראה
                                        רוצה מחמאה
                                        על מילה וחצי של שירה

                                        נגמרו השירים
                                        אין לי חרוזים
                                        וגם לא תפוזים
                                        למרות שהחיים תותים

                                        המשקלים לא מסתדרים
                                        החרוזים בנאלים
                                        תמיד אותם שירים
                                        אנשים תהיו מקוריים!

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2604

                                        ישש גיל כזה
                                        שאתה מרגיש בוגר כזה
                                        מסתכל על כולם בגרתי
                                        מה אני כבר גדלתי
                                        כבר לא קטן
                                        בגיל הגן.

                                        הגיל הזה שאתה מרגיש
                                        שנימאס לך ליהות רגיש
                                        לאנשים שלא יעזרו לך
                                        אלה רק יזיקו לך.

                                        ישש גיל כזה שהחברים
                                        זה לא ה א,ב בחיים
                                        יש דברים קודמים.

                                        יש גיל כזה
                                        ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
                                        שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

                                        הגיל הזה שאתה בטוח
                                        שכל החברים שלך
                                        מתנהגים כמו בגן איטה
                                        ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

                                        הגיל הזה מגיע
                                        אחרי שאתה כבר יגע
                                        אחרי שחשבת שעברת את גיל
                                        הטיפש עשרה
                                        אז רק לומר לך
                                        שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

                                        סתם זה לא תסמין של הגיל
                                        זה רק מראה שגדלת באמת!

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • חינדיקיקיח מנותק
                                          חינדיקיקיח מנותק
                                          חינדיקיקי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2605

                                          קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

                                          שוב מתעורר מתןך אותו חלום
                                          אני עומד צופה מהחלון
                                          זולגות להן הדמעות לאט
                                          על חיים של בערך
                                          על עוד יום שאבד
                                          לאן הולכים כשהלב נסגר
                                          הרחק באופק לא רואים דבר
                                          בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
                                          אספר תאמת שהסתרתי תמיד
                                          איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
                                          כבר שנים שאני מייחל
                                          ובלילות בוכה ומתפלל
                                          תן לי את הכוח
                                          מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                                          רוצה להתנתק לנוח
                                          נכון עכשיו הלב קצת מאחר
                                          אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
                                          כי אתה נותן לנו תקווה
                                          תקווה ועוד תקווה הלאה
                                          כשכלום לא נראה
                                          וגבר הכאב
                                          לא נותרה לי ברירה
                                          רק לגדול מהלב
                                          כנגד כל סיכוי שוב נעמד
                                          בקול גדול קורא ה' אחד!

                                          זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול