דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2590

    הלב שלי שחור
    פעם הוא לבן
    פעם צבעוני
    ופעם הצבע נעלם

    הרגש שלי דופק
    הקצב מנגן לי
    לפעמים הוא צוחק
    וזה מוזר לי

    הצבעים והמנגינות
    ביחד להם משתלבים
    השקרים והדמעות
    ביחד מתערבבים

    ובזכות הכאב גדלתי
    הבנתי לא מזמן
    שאני מוכשרת ושיש לי-
    נפש של אמן

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2591

      קרה דבר נורא
      אין לי השראה
      רוצה מחמאה
      על מילה וחצי של שירה

      נגמרו השירים
      אין לי חרוזים
      וגם לא תפוזים
      למרות שהחיים תותים

      המשקלים לא מסתדרים
      החרוזים בנאלים
      תמיד אותם שירים
      אנשים תהיו מקוריים!

      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • אבא תודהaא מנותק
        אבא תודהaא מנותק
        אבא תודהa
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2592

        גשר

        גשר
        בין שני צוקים
        מקשר

        גשר
        בין רכסי הרים
        מחבר

        גשר
        בין טיפוס
        לבין חיבור

        גשר
        בין דרך קלה
        לקשה

        גשר
        בין דרך נכונה
        קלה ואמיצה
        לזו העקלקלה
        והלא קלה

        השם
        נתן לנו לבחור
        בין רע לבין טוב
        בין גשר לחיים הטובים
        עם הוראות מפורטות
        איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

        או חלילה לבחור בדרך קשה
        של ירידות
        ותהומות
        בורות
        וסכנת נפילות
        ואח"כ לעלות
        בדרכים מפותלות...

        התורה היא סם
        התורה היא גשר
        לחיים!

        מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
        אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילה
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
          #2593

          טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
          אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
          מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
          אבל למה?!
          אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
          רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
          זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
          אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
          אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
          שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
          אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
          אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
          רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
          לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
          לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
          למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
          כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
          ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
          צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
          שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
          אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
          ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

          זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

          שלכם
          ישי משה

          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2594

            עדיין
            ואיך קרח נשבר
            על כל המילים
            שעדיין לא נכתבו
            וטיפות של מים
            נשרו מהעין
            שעדיין לא דמעה
            ורסיסים קרים
            נספגו באדמה
            שעדיין לא הושקתה
            ופרח מת שם
            בין הקוצים
            שעדיין לא נוכשו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • A מנותק
              A מנותק
              Anne
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2595

              הלב שלי
              שביר
              ולא חסרים לו
              סיבות

              להתנפץ אלי
              קרקע
              למליון
              חתיכות

              פעם זה
              לאחר
              פטפוט עם
              שכנה

              פעם בדרך
              חזור
              מחתונה

              עד לא מזמן
              בכיתי
              בכל
              התרסקות

              הרגשתי
              מרוקנת
              חסרת
              אישיות

              אבל עכשיו
              התחלתי
              לאסוף את
              עצמי

              ולא מתכופפת
              בכלל
              אל עבר
              שברי ליבי

              שוקעת בתוך
              ידיו
              של אבא
              גדול

              מחכה שילקט
              את שבריי
              מתוך
              החול

              וכשאני מקבלת
              את ליבי
              הבנוי
              מחדש

              מיד אני
              חשה
              בברק
              מקודש

              כי אין דבר
              שלם
              יותר
              מלב שבור

              ואין דבר
              זוהר יותר
              מלב
              שנבנה
              שוב ושוב

              מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                #2596

                ים גלותם
                וישקט כל גלגל ואופן
                ואור חמה יחויר אל מולו
                ינוסו צללי בין ערביים
                יפנו מקומם לאורו
                ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                ולא יהא מרחוק מבטו
                לא ישבו בדד עם של אחים
                ולא תהא נסתרת מלכותו

                ממקומך מלכנו תופיע
                כי מחכים אנחנו לך
                מר לבונה וקטרת סמים
                יתנו עוז והדר למלכותך
                כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                ויעלה אבק מרכבותיך
                נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                רחם על עמך תרצה תפילתם
                קול קדיש דופק בדלתיך
                והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                חוזרות עולות עד כסא כבודך
                מבעוד יום הדלת נפתח
                בני מלכים אל בני אצולה
                שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                ממקומך וכ"ו
                כשיבוא היום שתגיע גאולה
                כשיבוא היום שתגיע גאולה

                לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                https://miktzav.com/post/269192

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                  #2597

                  עוד גל שיבוא
                  והחול המסרב
                  עוד חיוך של הון
                  ששובר את הלב

                  תשובה לשאלה
                  קושי ועזרה
                  בכי של עצבות
                  שמחה, התרגשות

                  עול של צביעות
                  רחוק מין המציאות
                  שונה ופשוט
                  הרי זה ברור.

                  המבין יבין...

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אליה ב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                    #2598

                    שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                    [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                    רגע של שקט
                    מצאתי רגע של שקט
                    לקחתי קצת מנוחה
                    לפתוח ללב את הדלת
                    לנסות להכניס קצת שמחה

                    לחשוב על מה שעבר היום
                    לעצור את השגרה
                    לנסות למצוא בחיים מקום
                    להכניס את הנשמה

                    [פזמון]
                    לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                    בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                    לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                    רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                    בית:
                    חיים שלמים עוברים ברגע
                    מה עשית כל הזמן
                    אנשים רצים, עובדים ביגע
                    להשקיע בעצמם

                    אז יצאתי לעצמי
                    לחשוב מעט יותר פנימי
                    לחפש קצת משמעות
                    להבין את המהות
                    [פיזמון]
                    (הזכויות שמורות)
                    (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                    זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                    תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יאיא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2599

                      תפסתי מרחק

                      A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                      ממך ממני ומכל מה שנשכח
                      חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                      שיבוא ילטף רק עוד פעם

                      מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                      הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                      B אבל חולם לרוץ
                      להגיע הביתה
                      גם בעיניים עצומות
                      לראות אותך איתי
                      ורק רוצה לשוט
                      בראש נקי מרעש
                      על מי מנוחות
                      למצוא את עצמי

                      A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                      על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                      קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                      והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                      את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                      הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                      B אבל חולם לרוץ
                      להגיע הביתה
                      גם בעיניים עצומות
                      לראות אותך איתי
                      ורק רוצה לשוט
                      בראש נקי מרעש
                      על מי מנוחות
                      למצוא את עצמי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • עופר האייליםע מנותק
                        עופר האייליםע מנותק
                        עופר האיילים
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2600
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2601

                          בס"ד
                          אבא, אדון הסליחות 
                          קם לפניך כל יום בחצות
                          לשיר ולהללך 
                          לבקש סליחתך
                          תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
                          והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
                          מתוודה על חטאים
                          על מעשים לא ראויים 
                          של שנה שעברה במהרה
                          ועל רצון להתקרב מהתחלה
                          כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
                          רציתי להרגיש, להיות פתוח
                          אבל זה לא נתן בי שום כוח
                          הלב שלי התחיל לצרוח
                          הנשמה שבי רצתה לברוח
                          אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
                          לשוב בחזרה, כבתחילה.
                          עזור לי לא לפזול, ליפול, 
                          תן לי רק לגדול
                          להבקיע לך עוד גול
                          של עליה, 
                          של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                          • אלישא מנותק
                            אלישא מנותק
                            אליש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2602

                            אדון הסליחות
                            שומע התפילות
                            שולח לי אותות
                            שם מתוך הערפל

                            גם כשלא ברור
                            והלב שלי שבור
                            שירתי שירת ברבור
                            אין עיקר הכל תפל

                            הוא יודע מה קורה
                            את דרכי שלי מורה
                            והקול שלי קורא
                            עכשיו אליו

                            שיקבל אותי היום
                            גם כשאין פה הגיון
                            כי הילד שנמצא בי
                            הביתה שב

                            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            17
                            • בינינו לא משנהב מנותק
                              בינינו לא משנהב מנותק
                              בינינו לא משנה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2603

                              ||ספויילר||
                              היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

                              אולי עדיף אחרת
                              היא חיה באשליה,
                              שאוהבים אותה כולם,
                              שהיא מועדפת ראשונה,
                              מוערצת של העולם,

                              וכולם מדברים,
                              על ההיא המוזרה,
                              ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
                              כשרואה בתוכה,
                              כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

                              והיא חושבת,
                              אם טוב לי עם עצמי,
                              בעייני אני מושלמת,
                              ואז לא אכפת לי
                              מ...

                              מי שישתוק ולא ידבר,
                              מי שילחם ולא יוותר,
                              מי שילחש ולא יספר,
                              מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

                              אז שילכו כל האנשים,
                              עם הסיפורים,
                              על האגו שמתגבר,
                              על הגאווה שלא מפסיקה לספר

                              כי לא עדיף שאשב,
                              ואמצא את חסרונותיי,
                              אז לא יהיה לי אפילו לב,
                              ויהיה אכפת לי,

                              מכל מי ומי,
                              מה יחשבו,
                              מה יגידו,
                              מה יספרו,
                              ומה יבליגו,
                              בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                              • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
                              • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                                קרה דבר נורא
                                אין לי השראה
                                רוצה מחמאה
                                על מילה וחצי של שירה

                                נגמרו השירים
                                אין לי חרוזים
                                וגם לא תפוזים
                                למרות שהחיים תותים

                                המשקלים לא מסתדרים
                                החרוזים בנאלים
                                תמיד אותם שירים
                                אנשים תהיו מקוריים!

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2604

                                ישש גיל כזה
                                שאתה מרגיש בוגר כזה
                                מסתכל על כולם בגרתי
                                מה אני כבר גדלתי
                                כבר לא קטן
                                בגיל הגן.

                                הגיל הזה שאתה מרגיש
                                שנימאס לך ליהות רגיש
                                לאנשים שלא יעזרו לך
                                אלה רק יזיקו לך.

                                ישש גיל כזה שהחברים
                                זה לא ה א,ב בחיים
                                יש דברים קודמים.

                                יש גיל כזה
                                ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
                                שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

                                הגיל הזה שאתה בטוח
                                שכל החברים שלך
                                מתנהגים כמו בגן איטה
                                ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

                                הגיל הזה מגיע
                                אחרי שאתה כבר יגע
                                אחרי שחשבת שעברת את גיל
                                הטיפש עשרה
                                אז רק לומר לך
                                שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

                                סתם זה לא תסמין של הגיל
                                זה רק מראה שגדלת באמת!

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • חינדיקיקיח מנותק
                                  חינדיקיקיח מנותק
                                  חינדיקיקי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2605

                                  קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

                                  שוב מתעורר מתןך אותו חלום
                                  אני עומד צופה מהחלון
                                  זולגות להן הדמעות לאט
                                  על חיים של בערך
                                  על עוד יום שאבד
                                  לאן הולכים כשהלב נסגר
                                  הרחק באופק לא רואים דבר
                                  בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
                                  אספר תאמת שהסתרתי תמיד
                                  איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
                                  כבר שנים שאני מייחל
                                  ובלילות בוכה ומתפלל
                                  תן לי את הכוח
                                  מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                                  רוצה להתנתק לנוח
                                  נכון עכשיו הלב קצת מאחר
                                  אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
                                  כי אתה נותן לנו תקווה
                                  תקווה ועוד תקווה הלאה
                                  כשכלום לא נראה
                                  וגבר הכאב
                                  לא נותרה לי ברירה
                                  רק לגדול מהלב
                                  כנגד כל סיכוי שוב נעמד
                                  בקול גדול קורא ה' אחד!

                                  זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2606

                                    מקווים מחכים
                                    לימים יפים ומאושרים
                                    שנראה לווים מנגנים
                                    ממתקים על עצים כמו בסיפורים

                                    נהפוך העולם
                                    נגשים החלום
                                    לא ניתן שיעבור עוד יום
                                    רוצים שזה יקרה עוד היום

                                    הגאולה עוד מחכה
                                    עוד פעולה
                                    אחת קטנה
                                    והנה הוא כבר בא

                                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • בינינו לא משנהב מנותק
                                      בינינו לא משנהב מנותק
                                      בינינו לא משנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                                      #2607
                                      פוסט זה נמחק!
                                      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                        פוסט זה נמחק!

                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                        #2608

                                        מילים של כאב
                                        זה שיר שכתבתי ב3:30 בלילה אז אני מקווה שהוא יצה יפה(זה שיר עם מנגינה והכול)

                                        הי אני כאן רוצה לומר לכם כמה מילים קטנות
                                        שיספרו לכם עלי כי לי הם קצת קשות

                                        פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                        אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                        אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                        זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                        אני כבר לא רוצה לקבל מחמאה
                                        כי אני יודעת שהכול זה המצאה
                                        אולי אם אקבל מאדם שלא אכיר
                                        אז אולי אקבל והעריך

                                        פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                        אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                        אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                        זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                        לפעמים עובר לי מחשבה בראש
                                        שאולי עדיף כבר לא לחיות(ח"ס)
                                        אין לי מה לעשות פה בעולם כשכולם מתייחסים אלי כלא בן אדם

                                        פזמון: אני יודעת שיש לב שלא רגיש
                                        אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                        אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                        זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                        אולי אם אהיה שונה או אדמה אל האחר
                                        אז יקבלו אותי כמו את האחר
                                        דייייייי נמאס לי להיות שונה
                                        רוצה שיקבלו אותי כמתנה

                                        פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                        אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                        אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                        זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                        נכון אולי אני כזאת לפעמים
                                        אבל יש גם פעמים שמשתנים

                                        פזמון סופי:(להאט קצב)
                                        עכשיו יש לב רגיש
                                        ואולי תקבלו אותי כבן אדם רגיל
                                        את הכאב יותר לא האכיל
                                        כי בדברים שמחים את הלב נאכיל

                                        "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                        (אני)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יאיא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                          #2609

                                          אחר השיטפון

                                          A כמו ארמון בחול שהתפורר ונסוג אל המים
                                          אחר השיטפון נשאר רק זיכרון בידיים
                                          לבנות את הכל לצאת במחול ולשכוח
                                          לא להביט לאחור לשחות אל החום יש לך כח

                                          B כי הנשמה מחכה
                                          תבקש ותמצא היא שלך
                                          כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                                          אל תדאג

                                          A שוב החיפזון אל השיגעון בעיניים
                                          ניסית כבר הכל אולי אין פיתרון אולי בינתיים
                                          תופס רגעים קטנים ושמחים, משתנה
                                          עבודת החיים פטנט של שנים, מתמלא

                                          B כי הנשמה מחכה
                                          תבקש ותמצא היא שלך
                                          כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                                          אל תדאג

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול