דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 810.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אלישא מנותק
    אלישא מנותק
    אליש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2602

    אדון הסליחות
    שומע התפילות
    שולח לי אותות
    שם מתוך הערפל

    גם כשלא ברור
    והלב שלי שבור
    שירתי שירת ברבור
    אין עיקר הכל תפל

    הוא יודע מה קורה
    את דרכי שלי מורה
    והקול שלי קורא
    עכשיו אליו

    שיקבל אותי היום
    גם כשאין פה הגיון
    כי הילד שנמצא בי
    הביתה שב

    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    17
    • בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2603

      ||ספויילר||
      היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

      אולי עדיף אחרת
      היא חיה באשליה,
      שאוהבים אותה כולם,
      שהיא מועדפת ראשונה,
      מוערצת של העולם,

      וכולם מדברים,
      על ההיא המוזרה,
      ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
      כשרואה בתוכה,
      כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

      והיא חושבת,
      אם טוב לי עם עצמי,
      בעייני אני מושלמת,
      ואז לא אכפת לי
      מ...

      מי שישתוק ולא ידבר,
      מי שילחם ולא יוותר,
      מי שילחש ולא יספר,
      מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

      אז שילכו כל האנשים,
      עם הסיפורים,
      על האגו שמתגבר,
      על הגאווה שלא מפסיקה לספר

      כי לא עדיף שאשב,
      ואמצא את חסרונותיי,
      אז לא יהיה לי אפילו לב,
      ויהיה אכפת לי,

      מכל מי ומי,
      מה יחשבו,
      מה יגידו,
      מה יספרו,
      ומה יבליגו,
      בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
      • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
      • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

        קרה דבר נורא
        אין לי השראה
        רוצה מחמאה
        על מילה וחצי של שירה

        נגמרו השירים
        אין לי חרוזים
        וגם לא תפוזים
        למרות שהחיים תותים

        המשקלים לא מסתדרים
        החרוזים בנאלים
        תמיד אותם שירים
        אנשים תהיו מקוריים!

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2604

        ישש גיל כזה
        שאתה מרגיש בוגר כזה
        מסתכל על כולם בגרתי
        מה אני כבר גדלתי
        כבר לא קטן
        בגיל הגן.

        הגיל הזה שאתה מרגיש
        שנימאס לך ליהות רגיש
        לאנשים שלא יעזרו לך
        אלה רק יזיקו לך.

        ישש גיל כזה שהחברים
        זה לא ה א,ב בחיים
        יש דברים קודמים.

        יש גיל כזה
        ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
        שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

        הגיל הזה שאתה בטוח
        שכל החברים שלך
        מתנהגים כמו בגן איטה
        ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

        הגיל הזה מגיע
        אחרי שאתה כבר יגע
        אחרי שחשבת שעברת את גיל
        הטיפש עשרה
        אז רק לומר לך
        שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

        סתם זה לא תסמין של הגיל
        זה רק מראה שגדלת באמת!

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • חינדיקיקיח מנותק
          חינדיקיקיח מנותק
          חינדיקיקי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2605

          קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

          שוב מתעורר מתןך אותו חלום
          אני עומד צופה מהחלון
          זולגות להן הדמעות לאט
          על חיים של בערך
          על עוד יום שאבד
          לאן הולכים כשהלב נסגר
          הרחק באופק לא רואים דבר
          בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
          אספר תאמת שהסתרתי תמיד
          איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
          כבר שנים שאני מייחל
          ובלילות בוכה ומתפלל
          תן לי את הכוח
          מכל האכזבות עכשיו לשכוח
          רוצה להתנתק לנוח
          נכון עכשיו הלב קצת מאחר
          אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
          כי אתה נותן לנו תקווה
          תקווה ועוד תקווה הלאה
          כשכלום לא נראה
          וגבר הכאב
          לא נותרה לי ברירה
          רק לגדול מהלב
          כנגד כל סיכוי שוב נעמד
          בקול גדול קורא ה' אחד!

          זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2606

            מקווים מחכים
            לימים יפים ומאושרים
            שנראה לווים מנגנים
            ממתקים על עצים כמו בסיפורים

            נהפוך העולם
            נגשים החלום
            לא ניתן שיעבור עוד יום
            רוצים שזה יקרה עוד היום

            הגאולה עוד מחכה
            עוד פעולה
            אחת קטנה
            והנה הוא כבר בא

            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
              #2607
              פוסט זה נמחק!
              רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                פוסט זה נמחק!

                רות רפפורטר מנותק
                רות רפפורטר מנותק
                רות רפפורט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                #2608

                מילים של כאב
                זה שיר שכתבתי ב3:30 בלילה אז אני מקווה שהוא יצה יפה(זה שיר עם מנגינה והכול)

                הי אני כאן רוצה לומר לכם כמה מילים קטנות
                שיספרו לכם עלי כי לי הם קצת קשות

                פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                אני כבר לא רוצה לקבל מחמאה
                כי אני יודעת שהכול זה המצאה
                אולי אם אקבל מאדם שלא אכיר
                אז אולי אקבל והעריך

                פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                לפעמים עובר לי מחשבה בראש
                שאולי עדיף כבר לא לחיות(ח"ס)
                אין לי מה לעשות פה בעולם כשכולם מתייחסים אלי כלא בן אדם

                פזמון: אני יודעת שיש לב שלא רגיש
                אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                אולי אם אהיה שונה או אדמה אל האחר
                אז יקבלו אותי כמו את האחר
                דייייייי נמאס לי להיות שונה
                רוצה שיקבלו אותי כמתנה

                פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                נכון אולי אני כזאת לפעמים
                אבל יש גם פעמים שמשתנים

                פזמון סופי:(להאט קצב)
                עכשיו יש לב רגיש
                ואולי תקבלו אותי כבן אדם רגיל
                את הכאב יותר לא האכיל
                כי בדברים שמחים את הלב נאכיל

                "יהודי אף פעם לא מתייאש
                תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                (אני)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יאיא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                  #2609

                  אחר השיטפון

                  A כמו ארמון בחול שהתפורר ונסוג אל המים
                  אחר השיטפון נשאר רק זיכרון בידיים
                  לבנות את הכל לצאת במחול ולשכוח
                  לא להביט לאחור לשחות אל החום יש לך כח

                  B כי הנשמה מחכה
                  תבקש ותמצא היא שלך
                  כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                  אל תדאג

                  A שוב החיפזון אל השיגעון בעיניים
                  ניסית כבר הכל אולי אין פיתרון אולי בינתיים
                  תופס רגעים קטנים ושמחים, משתנה
                  עבודת החיים פטנט של שנים, מתמלא

                  B כי הנשמה מחכה
                  תבקש ותמצא היא שלך
                  כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                  אל תדאג

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2610

                    השיר הזה נכתב בהשראת ילד מטרייה

                    רציתי חברה ביסודי
                    רק שלא תהיה כמו כולם
                    לא תהיה יפה
                    אבל שהלב שלה יהיה חכם

                    שלא תצחק עלי עם חברות
                    שלא תשקר לי
                    שלא יהיה צלקות
                    שתשאל-
                    מה ישלך?
                    מה קורה לך?
                    אני כאן איתך

                    שתשב לידי סתם כך רק לפטפט
                    שלא תרכל עלי בהפסקה
                    שתכתוב איתי על דף ועט
                    שתהיה לידי שאני זקוקה

                    שתצחק איתי ביחד על העולם
                    שלא תהיה צבועה כמו כולם
                    שתשב לידי לא רק שהמורה אומרת
                    שתרצה אותי שתגיד שאותי אוהבת

                    שתכעס המורה
                    כי אין ברירה
                    עד שסוף סוף אנלא מוזרה

                    שגם אם בשיעור אדבר
                    סוף סוף לחברה אחת אתחבר
                    שלא בגלל זה עליה אוותר

                    וככה נשב לנו ביחד בסוף של הכיתה
                    ילדה עם מחברת ילדה עם שכמייה
                    לאט לאט נהיה חברות
                    חברות יפה בלי שום צלקות

                    בחוץ כולם משחקים
                    מדברים אחד עם השנ
                    ישרים שירים
                    בפנים זאת אני עם עצמי

                    וחשבתי שיהיה מוזר
                    לדבר לעצמי
                    למה העולם הזה אכזר
                    כל אחד כזר

                    ואני רק בוכה
                    מחבקת את עצמי
                    וחשבתי שכולם
                    יהיו לצידי
                    שקרתי שאמרתי
                    שאוהבת אותי
                    אבל אם אף אחדלא לידי
                    אז מתחילה לאט לאט
                    לשנוא את עצמי

                    למה כשאף אחד לא אוהב
                    מרגישה כאב
                    חושבת שזה קל
                    לזה להתרגל

                    העולם הזה לימד אותי
                    לא לסמוך על אף אחד
                    נשארת לבדי
                    עם היומן שלי
                    כותבת לעצמי
                    כי זה מה שנשאר לי

                    היומן והלב
                    לא רוצה להתאכזב
                    להאמין ושוב ליפול
                    מנסה מהכאב לגדול
                    אבל יודעת
                    שזה לא הכל...

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    14
                    • בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2611

                      || שיר על חברה, ולמה אין סוף טוב תשאלו, כי אצלה הוא עוד לא קיים😥 ||
                      היא בוכה בלילה
                      ככה רק לכרית
                      צעקה שלא נשמעת
                      גם אם תנסה להביט

                      כי מבחוץ הכל בסדר
                      ילדה טובה שטוב- לה
                      מבפנים משועבדת לשקר
                      ורק מרגישה שרע לה

                      כי היא מפחדת לספר
                      מה יקרה אם יגלו
                      לא רוצה להשבר
                      ולא רוצה שישמעו

                      מרגישה עם עצמה רע
                      כי יודעת שזה לא טוב
                      עובדת על העולם ועל עצמה
                      שהאושר יבוא בקרוב

                      כי מבפנים היא במלכודת
                      הפחד
                      שאותה הוא לופת
                      ממה שיקרה
                      ההרגל
                      שאותה הוא שופט מה יבוא אם תשנה
                      השקר
                      שורף אותה באש תופת
                      וכל זה לא אני
                      אז מה יהיה?!
                      אם כל זה חלק ממני

                      אחרי השיר: אני יודעת החרוזים לא משהו אבל בכל זאת אי חושבת שזה שיש סיפור מאחורי השיר מאוד משפיע עליו...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • אדמיליםא מנותק
                        אדמיליםא מנותק
                        אדמילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2612

                        ולא
                        ולו היה
                        ניתן לשמוע
                        את השתיקות
                        ולו היו
                        הדמעות
                        הוגות מילים
                        ולו היינו
                        יודעים מה
                        צופנים הקירות
                        ולו היה
                        הלילה מתחלף
                        עם היום

                        ולו הייתי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2613

                          ||השיר הזה קצת לא ברור אבל אם תכנסו למילים אולי תבינו מאחלת לכולם התחלות טובות👍 ||
                          לקוות
                          שנה חדשה
                          ואני מרשה
                          לעצמי להיות רגישה
                          ואוהבת מן הצד

                          להסתכל
                          על עם ישראל
                          איך הוא מייחל
                          לטוב שכבר אבד

                          רוצה
                          כל אחד להיות המוצא
                          וזה שעד תום ממצה
                          את קרבת ה' כדי שלא ימעד

                          ומתרגשת
                          ולעצמי מאחלת
                          שבשנה הדופקת
                          לא אהיה מפוחדת
                          ולא ארגיש לבד

                          שלשנה הנכנסת
                          יכנס גם המשיח
                          שאותנו ימציח
                          כהעם שהצליח
                          בדורו להגאל
                          ולבסוף גם הרוויח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • MUSIC 2M מנותק
                            MUSIC 2M מנותק
                            MUSIC 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2614

                            החלום שלי
                            בחוץ חורף,
                            רטוב.
                            בליבי קיץ,
                            יבש.
                            ושם גדל לו עץ.
                            עץ בלי עלים,
                            בלי פרחים.
                            יש לו כמה ענפים,
                            חסרי מטרה,
                            יבשים,
                            ריקים.

                            על כל ענף- חלום,
                            על כל חלום- פיסה מליבי.
                            אין בו הרבה פיסות,
                            אין בו הרבה חלומות,
                            ואלו שקימים,
                            חסרי לחלוחית מציאות,
                            חסרי מקום של קביעות.

                            יום אחד העף ינבול,
                            ענף שעליו יפול.
                            אבל החלומות, הפיסות,
                            לא יכולים לנבול.
                            הם יכולים רק לגדול.

                            והם יגדלו,
                            הם יפרחו.
                            חייב להיות,
                            לא בחלום, במציאות.

                            ויום אחד,
                            כשבחוץ יהיה חורף,
                            גשום.
                            בליבי יהיה קיץ,
                            קסום.
                            והם, החורף והקיץ,
                            יתאחדו, ויבוא לי אביב.
                            אביב מלא חלומות,
                            על חלום שמתגשם,
                            על עתיד מלהיב.

                            אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                            תשב.
                            אתה מסתיר לעצמך.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהa
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2615

                              אלול

                              השדה שלי
                              גדול וסביך
                              גדרות סביב
                              צבעוני
                              ססגוני
                              איתני
                              כולו שלי
                              ימים שבועות,
                              שנים
                              שרוף
                              חרוך
                              חתוך
                              תלוש
                              שבור
                              לא שמור
                              פריצות סביב
                              ללא שמירה
                              חסר הרתעה
                              איה ההגנה????

                              ואז ראיתי
                              הנה הוא בא
                              שוב.
                              "איך לא התייאשת"?
                              שאלתי
                              "איך בי רצית"?
                              תהיתי
                              ואז בעייניו הבטתי
                              כה טובות
                              כה אוהבות
                              אומרות לי בשקט
                              מצביעות לי בשֶׁלֶט
                              אלול
                              אני כאן, בשדה
                              שלך
                              וכל ששלך שלי
                              וכל ששלי,
                              שלך

                              מכירים את המושג " המלך בשדה"
                              נו בטח שכן, מכיתה א' זה מלווה אותנו
                              אז תמיד שאלתי את עצמי באיזה שדה הוא?
                              איך אמצא את מלכי אהובי?
                              היום, בעת שאני יושבת לכתוב ולשוח עם מלכי,
                              עלתה לי התשובה
                              אבא נמצא בשדה שלי!! כן, זה החרוך והשרוף עם עשן מלחמות, ועייף מניסיונות
                              הוא בא עד אלינו ומחכה לנו שרק נביט ובלי מילים,כך פשוטים, נתיני המלך שעליו כל-כך אהובים
                              אלול פורה לכולנו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אליה ב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                                #2616

                                שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לראות את ההקדמה.
                                (לפעמים זה נראה שאנחנו מתאמצים הרבה בעבודת ד׳, ולא קורה כלום. מתפללים, מתחננים, מבקשים, מחפשים - וכלום. וכן גם במצבים מסויימים בחיים. עד שנדמה כאילו השער האחרון שהיה אמור להיות פתוח תמיד - נסגר. אבל לפעמים, אם רק נחכה בסבלנות נראה שהוא תמיד היה פתוח לרווחה…)

                                שער הדמעות

                                כבר יבשה נפשנו
                                מלכת בחולות
                                עוד מחפשות עינינו
                                את אורך במצולות
                                עוד ארוכה הדרך
                                לבקר בהיכלו
                                על חבל דק רועדת
                                אמונתנו בלילות

                                (פיזמון א)
                                מי סגר לנו את שער הדמעות
                                כבר אי אפשר יותר זה לא יכול להיות
                                כי עוד יומם וליל עינינו בוכיות
                                אז מי סגר לנו את שער הדמעות

                                כמעט נדם ליבנו
                                האם קיווינו שווא
                                אומרים ישנו עוד שער
                                מי יורינו דרך אליו
                                נחמו בניי
                                קולכם אינו נדחה
                                תראו אם רק תביטו
                                שער פתוח לרווחה

                                (פיזמון ב)
                                עוד ייפתח לכם שער הרחמים
                                אשוב לשכון בכם לא אלך לעולמים
                                לא יישן יומם וליל שומר האמונים
                                עוד ייפתח לכם שער הרחמים
                                (עוד ייפתח לנו שער הרחמים)

                                (הזכויות שמורות)
                                מי ששאל, אכן יש לשיר הזה לחן, כמו לרוב השירים שלי, ואני בעז"ה רוצה לבצע אותו בעצמי ולפרסם...
                                (תודה לכל המפרגנים! בקשר לקטע של הפזמון המשתנה אתם צודקים, ובדרך כלל הפיזמון בשירים שלי נשאר קבוע, אבל פה הרגשתי שזה עצוב מדי לסיים ככה, הייתי חייב לסיים בנחמה. אגב גם בלחן יש התפתחות, יש עלייה חדה בטונים בחלק מסויים. כשבעז״ה נזכה לפרסם את השיר אשתדל לשלוח תזכורת כאן)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • A מנותק
                                  A מנותק
                                  Anne
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2617

                                  אלול
                                  תמיד אמר
                                  דין ומשפט
                                  וקור שבי פשט

                                  אלול
                                  תמיד אמר
                                  לחמוק מראדר
                                  ושער שנסגר
                                  וצמח עקר
                                  וזמן יקר

                                  אבל

                                  זה לא אלול

                                  אלול זה אבא
                                  שאוהב למרות הכל
                                  אלול זה חיבוק
                                  וצעקה חסרת קול
                                  כי אין לי כל
                                  ולך זה לא משנה
                                  אתה מחכה לי תמיד
                                  שאחזור ואשנה
                                  אלול זה לגבור
                                  על קולות מכשילים
                                  כי גם אם קמו בי
                                  עדי שקר מחרישים
                                  אתה
                                  אבא
                                  שלי


                                  וכמה טוב
                                  לבוא בראש השנה
                                  ויום כיפור
                                  להראות כמה חטאתי ועוויתי
                                  ופשעתי
                                  ואבא מחבק
                                  ובוכה איתי
                                  ומנקה
                                  " אם יהיו חטיאכם כשנים, כשלג ילבינו"

                                  תמיד אלול היה בשבילי (ומאמינה שאני לא היחידה) לחמוק מהרדאר כדי לחיות שנה הבאה. אבל השנה הבנתי שזה לא ככה. השם הוא אוהב הרבה הרבה יותר מהורים בני אדם ואם שמענו על הרבה הורים שהבן שלהם מחריב את העולם בערך והם אומרים " אבל בפנים הוא טוב" אז הקב"ה יהיה פחות אוהב ומבין ורחמן מהם??
                                  וזה עשה לי אור בעיניים ובלב!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  16
                                  • 0 מנותק
                                    0 מנותק
                                    053
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2618

                                    המלך, בשדה
                                    לנתינו מצפה
                                    בני בני להם קורא

                                    חודש אלול.
                                    בואי, התעוררי,
                                    מחייך לך,
                                    וצוחק אנוכי
                                    כן. ה' מחכה לבואי

                                    .אני לדודי, מבקשת ממלכי,
                                    תן לי הכוחות,לעבור הנסיונות
                                    ,והוא, נותן האורות
                                    .איתם, אפשר רק לעלות

                                    .החזיקי אותם ביתי,
                                    זכרי, את עמוק בליבי.

                                    ובר"ה ובי"כ לאחר העבודה
                                    תבואי להיכלי,
                                    תכנסי ותקבלי,
                                    ודודי לי.

                                    עבדי קשה,גם אם זה מתיש וארוך
                                    זכרי, בשדה, נתנו לך האורות,הכוחות.

                                    אז בואי ביתי
                                    ,יורד אנוכי לשדות
                                    לפשוטי העם,
                                    לא רק בארמון, בהיכלות

                                    ומחכה אני להראות לך
                                    את פני השוחקות

                                    נכתב על פי שיחה של הרבי מחבד, שמדברת על זה שבחודש אלול יורד המלך לשדה-לפשוטי העם.
                                    בחודש זה לא צריך לחכות שעות ולעשות מאמצים רבים כדי להיכנס להיכל מלכותו
                                    אלא המלך יורד לשדה ולכלשון הרבי-"מקבל את כולם בסבר פנים יפות ומראה פנים שוחקות לכולם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • בינינו לא משנהב מנותק
                                      בינינו לא משנהב מנותק
                                      בינינו לא משנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2619
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2620

                                        מזכירה שוב -
                                        מותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים. חבל שנאלץ למחוק שירים......
                                        אפשר לקרוא כאן את חוקי הקטגוריה.
                                        בהצלחה!

                                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מתנדנדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2621

                                          לא רצית להגיד לי את האמת בפנים
                                          חיכת לשעת כושר
                                          נצרת הכל בפנים
                                          והגל בסוף התפרץ
                                          שטפת את הכל
                                          בקול גדול ניפצת
                                          ריסקת את מה שהייתי בגדול
                                          לא ידעת
                                          אבל גם אני הייתי שם
                                          שומעת כל צעקה
                                          מתכנסת בתוך עצמי בדומיה
                                          לא רוצה לבייש אותך
                                          לא רוצה להתבייש בעצמי
                                          סוגרת תחושות
                                          נאבדת בתוכי.

                                          יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                                          תפילה היא כן.
                                          (יובל סטופל)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          16

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול