דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

    פוסט זה נמחק!

    רות רפפורטר מנותק
    רות רפפורטר מנותק
    רות רפפורט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
    #2608

    מילים של כאב
    זה שיר שכתבתי ב3:30 בלילה אז אני מקווה שהוא יצה יפה(זה שיר עם מנגינה והכול)

    הי אני כאן רוצה לומר לכם כמה מילים קטנות
    שיספרו לכם עלי כי לי הם קצת קשות

    פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
    אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
    אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
    זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

    אני כבר לא רוצה לקבל מחמאה
    כי אני יודעת שהכול זה המצאה
    אולי אם אקבל מאדם שלא אכיר
    אז אולי אקבל והעריך

    פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
    אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
    אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
    זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

    לפעמים עובר לי מחשבה בראש
    שאולי עדיף כבר לא לחיות(ח"ס)
    אין לי מה לעשות פה בעולם כשכולם מתייחסים אלי כלא בן אדם

    פזמון: אני יודעת שיש לב שלא רגיש
    אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
    אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
    זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

    אולי אם אהיה שונה או אדמה אל האחר
    אז יקבלו אותי כמו את האחר
    דייייייי נמאס לי להיות שונה
    רוצה שיקבלו אותי כמתנה

    פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
    אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
    אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
    זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

    נכון אולי אני כזאת לפעמים
    אבל יש גם פעמים שמשתנים

    פזמון סופי:(להאט קצב)
    עכשיו יש לב רגיש
    ואולי תקבלו אותי כבן אדם רגיל
    את הכאב יותר לא האכיל
    כי בדברים שמחים את הלב נאכיל

    "יהודי אף פעם לא מתייאש
    תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
    (אני)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
    • י מנותק
      י מנותק
      יאיא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
      #2609

      אחר השיטפון

      A כמו ארמון בחול שהתפורר ונסוג אל המים
      אחר השיטפון נשאר רק זיכרון בידיים
      לבנות את הכל לצאת במחול ולשכוח
      לא להביט לאחור לשחות אל החום יש לך כח

      B כי הנשמה מחכה
      תבקש ותמצא היא שלך
      כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
      אל תדאג

      A שוב החיפזון אל השיגעון בעיניים
      ניסית כבר הכל אולי אין פיתרון אולי בינתיים
      תופס רגעים קטנים ושמחים, משתנה
      עבודת החיים פטנט של שנים, מתמלא

      B כי הנשמה מחכה
      תבקש ותמצא היא שלך
      כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
      אל תדאג

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2610

        השיר הזה נכתב בהשראת ילד מטרייה

        רציתי חברה ביסודי
        רק שלא תהיה כמו כולם
        לא תהיה יפה
        אבל שהלב שלה יהיה חכם

        שלא תצחק עלי עם חברות
        שלא תשקר לי
        שלא יהיה צלקות
        שתשאל-
        מה ישלך?
        מה קורה לך?
        אני כאן איתך

        שתשב לידי סתם כך רק לפטפט
        שלא תרכל עלי בהפסקה
        שתכתוב איתי על דף ועט
        שתהיה לידי שאני זקוקה

        שתצחק איתי ביחד על העולם
        שלא תהיה צבועה כמו כולם
        שתשב לידי לא רק שהמורה אומרת
        שתרצה אותי שתגיד שאותי אוהבת

        שתכעס המורה
        כי אין ברירה
        עד שסוף סוף אנלא מוזרה

        שגם אם בשיעור אדבר
        סוף סוף לחברה אחת אתחבר
        שלא בגלל זה עליה אוותר

        וככה נשב לנו ביחד בסוף של הכיתה
        ילדה עם מחברת ילדה עם שכמייה
        לאט לאט נהיה חברות
        חברות יפה בלי שום צלקות

        בחוץ כולם משחקים
        מדברים אחד עם השנ
        ישרים שירים
        בפנים זאת אני עם עצמי

        וחשבתי שיהיה מוזר
        לדבר לעצמי
        למה העולם הזה אכזר
        כל אחד כזר

        ואני רק בוכה
        מחבקת את עצמי
        וחשבתי שכולם
        יהיו לצידי
        שקרתי שאמרתי
        שאוהבת אותי
        אבל אם אף אחדלא לידי
        אז מתחילה לאט לאט
        לשנוא את עצמי

        למה כשאף אחד לא אוהב
        מרגישה כאב
        חושבת שזה קל
        לזה להתרגל

        העולם הזה לימד אותי
        לא לסמוך על אף אחד
        נשארת לבדי
        עם היומן שלי
        כותבת לעצמי
        כי זה מה שנשאר לי

        היומן והלב
        לא רוצה להתאכזב
        להאמין ושוב ליפול
        מנסה מהכאב לגדול
        אבל יודעת
        שזה לא הכל...

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • בינינו לא משנהב מנותק
          בינינו לא משנהב מנותק
          בינינו לא משנה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2611

          || שיר על חברה, ולמה אין סוף טוב תשאלו, כי אצלה הוא עוד לא קיים😥 ||
          היא בוכה בלילה
          ככה רק לכרית
          צעקה שלא נשמעת
          גם אם תנסה להביט

          כי מבחוץ הכל בסדר
          ילדה טובה שטוב- לה
          מבפנים משועבדת לשקר
          ורק מרגישה שרע לה

          כי היא מפחדת לספר
          מה יקרה אם יגלו
          לא רוצה להשבר
          ולא רוצה שישמעו

          מרגישה עם עצמה רע
          כי יודעת שזה לא טוב
          עובדת על העולם ועל עצמה
          שהאושר יבוא בקרוב

          כי מבפנים היא במלכודת
          הפחד
          שאותה הוא לופת
          ממה שיקרה
          ההרגל
          שאותה הוא שופט מה יבוא אם תשנה
          השקר
          שורף אותה באש תופת
          וכל זה לא אני
          אז מה יהיה?!
          אם כל זה חלק ממני

          אחרי השיר: אני יודעת החרוזים לא משהו אבל בכל זאת אי חושבת שזה שיש סיפור מאחורי השיר מאוד משפיע עליו...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2612

            ולא
            ולו היה
            ניתן לשמוע
            את השתיקות
            ולו היו
            הדמעות
            הוגות מילים
            ולו היינו
            יודעים מה
            צופנים הקירות
            ולו היה
            הלילה מתחלף
            עם היום

            ולו הייתי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2613

              ||השיר הזה קצת לא ברור אבל אם תכנסו למילים אולי תבינו מאחלת לכולם התחלות טובות👍 ||
              לקוות
              שנה חדשה
              ואני מרשה
              לעצמי להיות רגישה
              ואוהבת מן הצד

              להסתכל
              על עם ישראל
              איך הוא מייחל
              לטוב שכבר אבד

              רוצה
              כל אחד להיות המוצא
              וזה שעד תום ממצה
              את קרבת ה' כדי שלא ימעד

              ומתרגשת
              ולעצמי מאחלת
              שבשנה הדופקת
              לא אהיה מפוחדת
              ולא ארגיש לבד

              שלשנה הנכנסת
              יכנס גם המשיח
              שאותנו ימציח
              כהעם שהצליח
              בדורו להגאל
              ולבסוף גם הרוויח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • MUSIC 2M מנותק
                MUSIC 2M מנותק
                MUSIC 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2614

                החלום שלי
                בחוץ חורף,
                רטוב.
                בליבי קיץ,
                יבש.
                ושם גדל לו עץ.
                עץ בלי עלים,
                בלי פרחים.
                יש לו כמה ענפים,
                חסרי מטרה,
                יבשים,
                ריקים.

                על כל ענף- חלום,
                על כל חלום- פיסה מליבי.
                אין בו הרבה פיסות,
                אין בו הרבה חלומות,
                ואלו שקימים,
                חסרי לחלוחית מציאות,
                חסרי מקום של קביעות.

                יום אחד העף ינבול,
                ענף שעליו יפול.
                אבל החלומות, הפיסות,
                לא יכולים לנבול.
                הם יכולים רק לגדול.

                והם יגדלו,
                הם יפרחו.
                חייב להיות,
                לא בחלום, במציאות.

                ויום אחד,
                כשבחוץ יהיה חורף,
                גשום.
                בליבי יהיה קיץ,
                קסום.
                והם, החורף והקיץ,
                יתאחדו, ויבוא לי אביב.
                אביב מלא חלומות,
                על חלום שמתגשם,
                על עתיד מלהיב.

                אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                תשב.
                אתה מסתיר לעצמך.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • אבא תודהaא מנותק
                  אבא תודהaא מנותק
                  אבא תודהa
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2615

                  אלול

                  השדה שלי
                  גדול וסביך
                  גדרות סביב
                  צבעוני
                  ססגוני
                  איתני
                  כולו שלי
                  ימים שבועות,
                  שנים
                  שרוף
                  חרוך
                  חתוך
                  תלוש
                  שבור
                  לא שמור
                  פריצות סביב
                  ללא שמירה
                  חסר הרתעה
                  איה ההגנה????

                  ואז ראיתי
                  הנה הוא בא
                  שוב.
                  "איך לא התייאשת"?
                  שאלתי
                  "איך בי רצית"?
                  תהיתי
                  ואז בעייניו הבטתי
                  כה טובות
                  כה אוהבות
                  אומרות לי בשקט
                  מצביעות לי בשֶׁלֶט
                  אלול
                  אני כאן, בשדה
                  שלך
                  וכל ששלך שלי
                  וכל ששלי,
                  שלך

                  מכירים את המושג " המלך בשדה"
                  נו בטח שכן, מכיתה א' זה מלווה אותנו
                  אז תמיד שאלתי את עצמי באיזה שדה הוא?
                  איך אמצא את מלכי אהובי?
                  היום, בעת שאני יושבת לכתוב ולשוח עם מלכי,
                  עלתה לי התשובה
                  אבא נמצא בשדה שלי!! כן, זה החרוך והשרוף עם עשן מלחמות, ועייף מניסיונות
                  הוא בא עד אלינו ומחכה לנו שרק נביט ובלי מילים,כך פשוטים, נתיני המלך שעליו כל-כך אהובים
                  אלול פורה לכולנו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אליה ב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                    #2616

                    שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לראות את ההקדמה.
                    (לפעמים זה נראה שאנחנו מתאמצים הרבה בעבודת ד׳, ולא קורה כלום. מתפללים, מתחננים, מבקשים, מחפשים - וכלום. וכן גם במצבים מסויימים בחיים. עד שנדמה כאילו השער האחרון שהיה אמור להיות פתוח תמיד - נסגר. אבל לפעמים, אם רק נחכה בסבלנות נראה שהוא תמיד היה פתוח לרווחה…)

                    שער הדמעות

                    כבר יבשה נפשנו
                    מלכת בחולות
                    עוד מחפשות עינינו
                    את אורך במצולות
                    עוד ארוכה הדרך
                    לבקר בהיכלו
                    על חבל דק רועדת
                    אמונתנו בלילות

                    (פיזמון א)
                    מי סגר לנו את שער הדמעות
                    כבר אי אפשר יותר זה לא יכול להיות
                    כי עוד יומם וליל עינינו בוכיות
                    אז מי סגר לנו את שער הדמעות

                    כמעט נדם ליבנו
                    האם קיווינו שווא
                    אומרים ישנו עוד שער
                    מי יורינו דרך אליו
                    נחמו בניי
                    קולכם אינו נדחה
                    תראו אם רק תביטו
                    שער פתוח לרווחה

                    (פיזמון ב)
                    עוד ייפתח לכם שער הרחמים
                    אשוב לשכון בכם לא אלך לעולמים
                    לא יישן יומם וליל שומר האמונים
                    עוד ייפתח לכם שער הרחמים
                    (עוד ייפתח לנו שער הרחמים)

                    (הזכויות שמורות)
                    מי ששאל, אכן יש לשיר הזה לחן, כמו לרוב השירים שלי, ואני בעז"ה רוצה לבצע אותו בעצמי ולפרסם...
                    (תודה לכל המפרגנים! בקשר לקטע של הפזמון המשתנה אתם צודקים, ובדרך כלל הפיזמון בשירים שלי נשאר קבוע, אבל פה הרגשתי שזה עצוב מדי לסיים ככה, הייתי חייב לסיים בנחמה. אגב גם בלחן יש התפתחות, יש עלייה חדה בטונים בחלק מסויים. כשבעז״ה נזכה לפרסם את השיר אשתדל לשלוח תזכורת כאן)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • A מנותק
                      A מנותק
                      Anne
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2617

                      אלול
                      תמיד אמר
                      דין ומשפט
                      וקור שבי פשט

                      אלול
                      תמיד אמר
                      לחמוק מראדר
                      ושער שנסגר
                      וצמח עקר
                      וזמן יקר

                      אבל

                      זה לא אלול

                      אלול זה אבא
                      שאוהב למרות הכל
                      אלול זה חיבוק
                      וצעקה חסרת קול
                      כי אין לי כל
                      ולך זה לא משנה
                      אתה מחכה לי תמיד
                      שאחזור ואשנה
                      אלול זה לגבור
                      על קולות מכשילים
                      כי גם אם קמו בי
                      עדי שקר מחרישים
                      אתה
                      אבא
                      שלי


                      וכמה טוב
                      לבוא בראש השנה
                      ויום כיפור
                      להראות כמה חטאתי ועוויתי
                      ופשעתי
                      ואבא מחבק
                      ובוכה איתי
                      ומנקה
                      " אם יהיו חטיאכם כשנים, כשלג ילבינו"

                      תמיד אלול היה בשבילי (ומאמינה שאני לא היחידה) לחמוק מהרדאר כדי לחיות שנה הבאה. אבל השנה הבנתי שזה לא ככה. השם הוא אוהב הרבה הרבה יותר מהורים בני אדם ואם שמענו על הרבה הורים שהבן שלהם מחריב את העולם בערך והם אומרים " אבל בפנים הוא טוב" אז הקב"ה יהיה פחות אוהב ומבין ורחמן מהם??
                      וזה עשה לי אור בעיניים ובלב!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      16
                      • 0 מנותק
                        0 מנותק
                        053
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2618

                        המלך, בשדה
                        לנתינו מצפה
                        בני בני להם קורא

                        חודש אלול.
                        בואי, התעוררי,
                        מחייך לך,
                        וצוחק אנוכי
                        כן. ה' מחכה לבואי

                        .אני לדודי, מבקשת ממלכי,
                        תן לי הכוחות,לעבור הנסיונות
                        ,והוא, נותן האורות
                        .איתם, אפשר רק לעלות

                        .החזיקי אותם ביתי,
                        זכרי, את עמוק בליבי.

                        ובר"ה ובי"כ לאחר העבודה
                        תבואי להיכלי,
                        תכנסי ותקבלי,
                        ודודי לי.

                        עבדי קשה,גם אם זה מתיש וארוך
                        זכרי, בשדה, נתנו לך האורות,הכוחות.

                        אז בואי ביתי
                        ,יורד אנוכי לשדות
                        לפשוטי העם,
                        לא רק בארמון, בהיכלות

                        ומחכה אני להראות לך
                        את פני השוחקות

                        נכתב על פי שיחה של הרבי מחבד, שמדברת על זה שבחודש אלול יורד המלך לשדה-לפשוטי העם.
                        בחודש זה לא צריך לחכות שעות ולעשות מאמצים רבים כדי להיכנס להיכל מלכותו
                        אלא המלך יורד לשדה ולכלשון הרבי-"מקבל את כולם בסבר פנים יפות ומראה פנים שוחקות לכולם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2619
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2620

                            מזכירה שוב -
                            מותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים. חבל שנאלץ למחוק שירים......
                            אפשר לקרוא כאן את חוקי הקטגוריה.
                            בהצלחה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מתנדנדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2621

                              לא רצית להגיד לי את האמת בפנים
                              חיכת לשעת כושר
                              נצרת הכל בפנים
                              והגל בסוף התפרץ
                              שטפת את הכל
                              בקול גדול ניפצת
                              ריסקת את מה שהייתי בגדול
                              לא ידעת
                              אבל גם אני הייתי שם
                              שומעת כל צעקה
                              מתכנסת בתוך עצמי בדומיה
                              לא רוצה לבייש אותך
                              לא רוצה להתבייש בעצמי
                              סוגרת תחושות
                              נאבדת בתוכי.

                              יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                              תפילה היא כן.
                              (יובל סטופל)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              16
                              • ESTER 0E מנותק
                                ESTER 0E מנותק
                                ESTER 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2622

                                קטע קצר מתוך שיר שכתבתי ומאוד מתאים לחודש אלול

                                כמו שאת

                                בואי,
                                כמו שאת
                                בואי,
                                איך שאת
                                שלמה
                                עם רסיסים
                                חצויה
                                עם כיסופים
                                אליו-
                                לאלוקים.

                                הקב"ה לא מבקש מאיתנו דבר מלבד שנבוא אליו,
                                כמו שאנחנו. פשוט כך, בלי הסברים
                                בהצלחה ואלול פורה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2623
                                  פוסט זה נמחק!
                                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                    #2624
                                    פוסט זה נמחק!
                                    בינינו לא משנהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יאיא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                      #2625

                                      שבילים של מחשבות

                                      A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                                      ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                                      יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                                      ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                                      עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                                      עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                                      אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                                      תמיד בדרך להיות בדרך

                                      B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                                      רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                                      ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                                      תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                                      A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                                      כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                                      מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                                      ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                                      B והקדוש...

                                      י המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      6
                                      • י יאיא

                                        שבילים של מחשבות

                                        A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                                        ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                                        יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                                        ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                                        עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                                        עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                                        אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                                        תמיד בדרך להיות בדרך

                                        B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                                        רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                                        ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                                        תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                                        A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                                        כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                                        מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                                        ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                                        B והקדוש...

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יואלי ד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2626
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כ.פ.כ כ.פ.

                                          פוסט זה נמחק!

                                          בינינו לא משנהב מנותק
                                          בינינו לא משנהב מנותק
                                          בינינו לא משנה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2627
                                          פוסט זה נמחק!
                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול