דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A מנותק
    A מנותק
    Anne
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2617

    אלול
    תמיד אמר
    דין ומשפט
    וקור שבי פשט

    אלול
    תמיד אמר
    לחמוק מראדר
    ושער שנסגר
    וצמח עקר
    וזמן יקר

    אבל

    זה לא אלול

    אלול זה אבא
    שאוהב למרות הכל
    אלול זה חיבוק
    וצעקה חסרת קול
    כי אין לי כל
    ולך זה לא משנה
    אתה מחכה לי תמיד
    שאחזור ואשנה
    אלול זה לגבור
    על קולות מכשילים
    כי גם אם קמו בי
    עדי שקר מחרישים
    אתה
    אבא
    שלי


    וכמה טוב
    לבוא בראש השנה
    ויום כיפור
    להראות כמה חטאתי ועוויתי
    ופשעתי
    ואבא מחבק
    ובוכה איתי
    ומנקה
    " אם יהיו חטיאכם כשנים, כשלג ילבינו"

    תמיד אלול היה בשבילי (ומאמינה שאני לא היחידה) לחמוק מהרדאר כדי לחיות שנה הבאה. אבל השנה הבנתי שזה לא ככה. השם הוא אוהב הרבה הרבה יותר מהורים בני אדם ואם שמענו על הרבה הורים שהבן שלהם מחריב את העולם בערך והם אומרים " אבל בפנים הוא טוב" אז הקב"ה יהיה פחות אוהב ומבין ורחמן מהם??
    וזה עשה לי אור בעיניים ובלב!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    16
    • 0 מנותק
      0 מנותק
      053
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2618

      המלך, בשדה
      לנתינו מצפה
      בני בני להם קורא

      חודש אלול.
      בואי, התעוררי,
      מחייך לך,
      וצוחק אנוכי
      כן. ה' מחכה לבואי

      .אני לדודי, מבקשת ממלכי,
      תן לי הכוחות,לעבור הנסיונות
      ,והוא, נותן האורות
      .איתם, אפשר רק לעלות

      .החזיקי אותם ביתי,
      זכרי, את עמוק בליבי.

      ובר"ה ובי"כ לאחר העבודה
      תבואי להיכלי,
      תכנסי ותקבלי,
      ודודי לי.

      עבדי קשה,גם אם זה מתיש וארוך
      זכרי, בשדה, נתנו לך האורות,הכוחות.

      אז בואי ביתי
      ,יורד אנוכי לשדות
      לפשוטי העם,
      לא רק בארמון, בהיכלות

      ומחכה אני להראות לך
      את פני השוחקות

      נכתב על פי שיחה של הרבי מחבד, שמדברת על זה שבחודש אלול יורד המלך לשדה-לפשוטי העם.
      בחודש זה לא צריך לחכות שעות ולעשות מאמצים רבים כדי להיכנס להיכל מלכותו
      אלא המלך יורד לשדה ולכלשון הרבי-"מקבל את כולם בסבר פנים יפות ומראה פנים שוחקות לכולם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • בינינו לא משנהב מנותק
        בינינו לא משנהב מנותק
        בינינו לא משנה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2619
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2620

          מזכירה שוב -
          מותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים. חבל שנאלץ למחוק שירים......
          אפשר לקרוא כאן את חוקי הקטגוריה.
          בהצלחה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מתנדנדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2621

            לא רצית להגיד לי את האמת בפנים
            חיכת לשעת כושר
            נצרת הכל בפנים
            והגל בסוף התפרץ
            שטפת את הכל
            בקול גדול ניפצת
            ריסקת את מה שהייתי בגדול
            לא ידעת
            אבל גם אני הייתי שם
            שומעת כל צעקה
            מתכנסת בתוך עצמי בדומיה
            לא רוצה לבייש אותך
            לא רוצה להתבייש בעצמי
            סוגרת תחושות
            נאבדת בתוכי.

            יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
            תפילה היא כן.
            (יובל סטופל)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            16
            • ESTER 0E מנותק
              ESTER 0E מנותק
              ESTER 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2622

              קטע קצר מתוך שיר שכתבתי ומאוד מתאים לחודש אלול

              כמו שאת

              בואי,
              כמו שאת
              בואי,
              איך שאת
              שלמה
              עם רסיסים
              חצויה
              עם כיסופים
              אליו-
              לאלוקים.

              הקב"ה לא מבקש מאיתנו דבר מלבד שנבוא אליו,
              כמו שאנחנו. פשוט כך, בלי הסברים
              בהצלחה ואלול פורה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • בינינו לא משנהב מנותק
                בינינו לא משנהב מנותק
                בינינו לא משנה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2623
                פוסט זה נמחק!
                כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                  פוסט זה נמחק!

                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                  #2624
                  פוסט זה נמחק!
                  בינינו לא משנהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יאיא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                    #2625

                    שבילים של מחשבות

                    A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                    ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                    יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                    ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                    עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                    עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                    אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                    תמיד בדרך להיות בדרך

                    B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                    רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                    ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                    תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                    A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                    כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                    מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                    ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                    B והקדוש...

                    י המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    6
                    • י יאיא

                      שבילים של מחשבות

                      A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                      ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                      יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                      ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                      עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                      עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                      אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                      תמיד בדרך להיות בדרך

                      B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                      רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                      ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                      תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                      A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                      כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                      מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                      ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                      B והקדוש...

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יואלי ד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2626
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • כ.פ.כ כ.פ.

                        פוסט זה נמחק!

                        בינינו לא משנהב מנותק
                        בינינו לא משנהב מנותק
                        בינינו לא משנה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2627
                        פוסט זה נמחק!
                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                          פוסט זה נמחק!

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יואלי ד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2628
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יאיא

                            שבילים של מחשבות

                            A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                            ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                            יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                            ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                            עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                            עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                            אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                            תמיד בדרך להיות בדרך

                            B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                            רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                            ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                            תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                            A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                            כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                            מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                            ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                            B והקדוש...

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                            #2629

                            עשיתי את מלאכתי נאמנה
                            הרגשתי שהיא מרוצה
                            היא הייתה ניראת לי רגוע
                            שאף אחד לא דוחה אותה
                            שכולם רוצים להתקרב עליה
                            הייתה בסביבה שמתנהגים כמוה
                            לא שהיא מתקרבת
                            נשארת רק היא והמתנדבת.

                            היא הייתה גדולה
                            ומאוד קשה
                            אבל זה היה שווה
                            לראות אותה שמחה
                            זה כמו "מים קרים לנפש עייפה"
                            משמונה עד חמש
                            לראות רק אותה
                            ולא לזוז ממנה.

                            וזהו זה ניגמר
                            אחרי שבוע
                            שהייתי מותשת
                            חזרתי מסופקת.

                            פתאום מתקשרים
                            שבי על הכיסא מצווים
                            מה קרה?
                            נשאלת השאלה
                            הילדה שלך לצערינו נפטרה.

                            הלכתי לנחם
                            עם המשפחה להתאבל
                            לא חשבתי
                            שאני הקטנה
                            יהיה עם נשמה
                            כזאת גבוהה
                            שבוע לפני שהיא מחזירה
                            את נשמתה לבורא.

                            ישר שנודעתי
                            בדקתי מה אמרתי לה
                            מה דיברתי עליה
                            ואיך איתה התנהגתי
                            ואז חשבתי לעצמי
                            אנחנו לא יודעים
                            מה יקרא בעוד כמה ימים
                            עם פגענו בחבר
                            או לא החזרנו את החובות
                            אין דרך לתקן.

                            הם עולים לעולם האמת
                            ואנחנו נשארים פה
                            לאכול את הכאב
                            ולחפש איך לתקן
                            אז שימו לב מה יוצא
                            מהפה שלכם
                            כי כל מילה או חוב
                            בסוף צריך לשלם.

                            סיפור קשה
                            האמת לא יודעת עם זה שיר או משהו כזה
                            פשוט סיפור אמיתי
                            חשבתי על זה שאין לנו באמת איך לתקן
                            ןעם הייתי פוגעת בה
                            מה היה קורה
                            שבעזרת השם לא תצרכו לדעת מה זה לאבד מישהו קרוב
                            ומכווה שזה בסדר צוות פיקוח

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • א ארי גולד

                              חברה השיר הזה מוקדש לכם!!!! תקראו אותו

                              לשתות פונץ בננה
                              להתפנן על החוף
                              בלי לשאול מה ולמה
                              סתם להתגשמעק בנוף
                              סתם כך בצל האילן
                              בלי להרגיש פילוסוף,

                              ופתאום חוטף בוםםם
                              שובל מחשבותיי מסתבך
                              מה אני עושה ביקום
                              חושב ולעיתי מתדכדך,

                              סתם משורר מבולבל
                              מחבל מחופש

                              סתם עוד יצור מזולזל
                              קצת לא מאופס,

                              ופתאום אני מוצא אותה
                              את המרגלית שמסתתרת
                              וכן אני כבר שומע אותה
                              את נגינתי שמתגלגלת,

                              גיבור כארי
                              חזן כרוזנבלט
                              רץ כצבי
                              או לפחות מנסה

                              אני ארי גולד
                              לא סתם אחד
                              אני בן של מלך
                              אני המיוחד

                              נשמתי מתנדנדת
                              בניסיון להוציא את המירב
                              כאיילה מזמרת
                              ככוכבים הנופלים בקרב,

                              זה אולי קצת שטותי
                              ההרגשה שאופפת אותי
                              אני מרגיש מעל כולם
                              כרבקה כלתו של אברהם
                              אני חש כקיסר מזהיר
                              כטיטוס המצביא האדיר,

                              ובעוד ריחות ההדרים
                              סביבי נשזרים
                              אני חושב שזה כדאי
                              להרגיש יותר מידי
                              כי זה מחייב אותך
                              להתנהג למעלה ממך...

                              arigold©
                              מוקדש לכל הכותבים והכותבות כאן במקצב שלמדתי מהם כ"כ המון, @פונץ-בננה @שמעק @אילן-פ @בוםםם @shoval @משורר-מבולבל @המחבל-המחופש @margalit @נגינתי @ארי-רוזנבלט @מתנדנדת @מרב @אילה-הזמרת @כוכבים-נופלים @טותיייי @רבקה @טיטו @הדרי ויש גם כאלה שלמדתי מהם המון אבל לא הצלחתי להכניס את שמם לשיר @אריה-93 @אייצ-ית @מא1 @הללויה @מנאששש @מוכשרת-על תודה לכם חברי מקצב על השיפור הזה שגרמתם לי!!!

                              כן כל המודגשים אם לא שמתם לב זה שמות של כותבים מהפורום המטורף הזה.... סורי על התיוג אבל הקדשתי שיר בשבילכם אני חייב שתראו אותו לא סתם עבדתי...

                              אביגיל אליאסובא מנותק
                              אביגיל אליאסובא מנותק
                              אביגיל אליאסוב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2630
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אביגיל אליאסובא מנותק
                                אביגיל אליאסובא מנותק
                                אביגיל אליאסוב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2631
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הראל 1ה מנותק
                                  הראל 1ה מנותק
                                  הראל 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2632

                                  הי
                                  מה קורה
                                  אני מרגיש
                                  פחד
                                  לחץ
                                  חסר אונים
                                  מה יהיה
                                  מה יקרה
                                  האם אנצל
                                  לבי הומה
                                  מחכה רק שיעבור
                                  אבל אני יודע
                                  זה מתנה
                                  הזמן של התשובה
                                  של סליחה כפרה
                                  ניתן מאהבה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2633

                                    הרגש מבלבל
                                    הפחד מופיע
                                    העולם מתסכל
                                    הגעגוע מגיע

                                    הלחץ גובר
                                    הלב פועם
                                    המוח דוהר
                                    הבכי חוסם

                                    האנשים נעלמים
                                    כשצריכים לדבר
                                    החברים בורחים
                                    כשרוצים לספר

                                    המשפחה מתפרקת
                                    הסביבה לא תומכת
                                    הכתיבה מנחמת
                                    והמנגינה כואבת...

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😯
                                    13
                                    • ויוושו מנותק
                                      ויוושו מנותק
                                      ויווש
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2634

                                      חשבתי שזה נגמר
                                      חשבתי שזה עבר
                                      אבל זה שוב חזר
                                      רודף כמו חתול אחרי עכבר

                                      חשבתי שהטיפולים הסתיימו
                                      חשבתי שבהם לא אזכר שוב
                                      אך אלוקים מתכנן התוכניות
                                      הכין לי את הבאות

                                      השנה
                                      בראש השנה
                                      כשהגיע לתפילות
                                      בשעות הגורליות
                                      אכוון יותר
                                      שזה ייגמר
                                      אצעק מקירות ליבי
                                      'אבאאאא שמע את קולי'

                                      'מי יחיה ומי ימות'
                                      קיבל אצלי הרבה יותר משמעות
                                      לא סתם אמרה
                                      לא סתם אגדה ישנה
                                      אלא שביום זה (באמת!) נגזר מה יהיה השנה

                                      תתפללו על הקרובים שלכם ועל עצמיכם שתמיד תיהיו בריאים ומאושרים ולעולם לא תלמדו מושגי רפואה חדשים

                                      "ללב שלנו אין הנחות😞
                                      אין מבצעים❌
                                      ואם שברת💔שילמת!"💰

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      15
                                      • אבא תודהaא מנותק
                                        אבא תודהaא מנותק
                                        אבא תודהa
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2635

                                        הכתיבה

                                        הרגע הזה שכואב לי
                                        הזמן הזה שצף בי
                                        כאב
                                        געגעוע
                                        אי הבנה
                                        אי הגשמה
                                        היא באה ומרפאה בי
                                        היא נותנת לי מקום
                                        במה
                                        לתחושות
                                        לרגשות
                                        לאהבות

                                        מזל שיש לי אותך
                                        כמה שיש לי אותך
                                        בכל זמן
                                        בכל עט

                                        רציתי לומר לך תודה.
                                        תודה שאת נותנת לי מקום
                                        בעולמך הגדול עם מלא תום
                                        רגש, שמחה, אהבה וחום.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אליה ב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2636

                                          לפעמים בתוך שגרה,
                                          קצת שוכח להביט,
                                          להציב מולי מראה,
                                          להסתכל על התכלית,
                                          ואם בסוף שנה קצת מאבד את המסלול,
                                          יש חודש בו אוכל לשוב,
                                          אלול.

                                          וגם כשזה נדמה,
                                          שכמעט הכל אבוד,
                                          והטהור והטמא,
                                          מסתחררים פה בריקוד,
                                          והטובות והרעות במעשים הכל בלול,
                                          יש חודש בו נוכל לשוב,
                                          אלול.

                                          ולאט לאט אני,
                                          קרב אל המשפט,
                                          ולאט משפיל פנים,
                                          ומרים את המבט,
                                          ועל כס הדיינות יושב אבי, הכל מחול,
                                          בזה החודש הוא יוצא אלי,
                                          אלול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול