דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ESTER 0E מנותק
    ESTER 0E מנותק
    ESTER 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2622

    קטע קצר מתוך שיר שכתבתי ומאוד מתאים לחודש אלול

    כמו שאת

    בואי,
    כמו שאת
    בואי,
    איך שאת
    שלמה
    עם רסיסים
    חצויה
    עם כיסופים
    אליו-
    לאלוקים.

    הקב"ה לא מבקש מאיתנו דבר מלבד שנבוא אליו,
    כמו שאנחנו. פשוט כך, בלי הסברים
    בהצלחה ואלול פורה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2623
      פוסט זה נמחק!
      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

        פוסט זה נמחק!

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
        #2624
        פוסט זה נמחק!
        בינינו לא משנהב תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • י מנותק
          י מנותק
          יאיא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
          #2625

          שבילים של מחשבות

          A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
          ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
          יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
          ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

          עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
          עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
          אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
          תמיד בדרך להיות בדרך

          B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
          רק תנסה רק תבקש רק תזוז
          ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
          תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

          A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
          כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
          מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
          ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

          B והקדוש...

          י המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
          6
          • י יאיא

            שבילים של מחשבות

            A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
            ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
            יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
            ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

            עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
            עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
            אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
            תמיד בדרך להיות בדרך

            B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
            רק תנסה רק תבקש רק תזוז
            ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
            תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

            A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
            כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
            מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
            ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

            B והקדוש...

            י מנותק
            י מנותק
            יואלי ד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2626
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • כ.פ.כ כ.פ.

              פוסט זה נמחק!

              בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2627
              פוסט זה נמחק!
              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                פוסט זה נמחק!

                י מנותק
                י מנותק
                יואלי ד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2628
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יאיא

                  שבילים של מחשבות

                  A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                  ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                  יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                  ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                  עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                  עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                  אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                  תמיד בדרך להיות בדרך

                  B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                  רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                  ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                  תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                  A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                  כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                  מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                  ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                  B והקדוש...

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                  #2629

                  עשיתי את מלאכתי נאמנה
                  הרגשתי שהיא מרוצה
                  היא הייתה ניראת לי רגוע
                  שאף אחד לא דוחה אותה
                  שכולם רוצים להתקרב עליה
                  הייתה בסביבה שמתנהגים כמוה
                  לא שהיא מתקרבת
                  נשארת רק היא והמתנדבת.

                  היא הייתה גדולה
                  ומאוד קשה
                  אבל זה היה שווה
                  לראות אותה שמחה
                  זה כמו "מים קרים לנפש עייפה"
                  משמונה עד חמש
                  לראות רק אותה
                  ולא לזוז ממנה.

                  וזהו זה ניגמר
                  אחרי שבוע
                  שהייתי מותשת
                  חזרתי מסופקת.

                  פתאום מתקשרים
                  שבי על הכיסא מצווים
                  מה קרה?
                  נשאלת השאלה
                  הילדה שלך לצערינו נפטרה.

                  הלכתי לנחם
                  עם המשפחה להתאבל
                  לא חשבתי
                  שאני הקטנה
                  יהיה עם נשמה
                  כזאת גבוהה
                  שבוע לפני שהיא מחזירה
                  את נשמתה לבורא.

                  ישר שנודעתי
                  בדקתי מה אמרתי לה
                  מה דיברתי עליה
                  ואיך איתה התנהגתי
                  ואז חשבתי לעצמי
                  אנחנו לא יודעים
                  מה יקרא בעוד כמה ימים
                  עם פגענו בחבר
                  או לא החזרנו את החובות
                  אין דרך לתקן.

                  הם עולים לעולם האמת
                  ואנחנו נשארים פה
                  לאכול את הכאב
                  ולחפש איך לתקן
                  אז שימו לב מה יוצא
                  מהפה שלכם
                  כי כל מילה או חוב
                  בסוף צריך לשלם.

                  סיפור קשה
                  האמת לא יודעת עם זה שיר או משהו כזה
                  פשוט סיפור אמיתי
                  חשבתי על זה שאין לנו באמת איך לתקן
                  ןעם הייתי פוגעת בה
                  מה היה קורה
                  שבעזרת השם לא תצרכו לדעת מה זה לאבד מישהו קרוב
                  ומכווה שזה בסדר צוות פיקוח

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • א ארי גולד

                    חברה השיר הזה מוקדש לכם!!!! תקראו אותו

                    לשתות פונץ בננה
                    להתפנן על החוף
                    בלי לשאול מה ולמה
                    סתם להתגשמעק בנוף
                    סתם כך בצל האילן
                    בלי להרגיש פילוסוף,

                    ופתאום חוטף בוםםם
                    שובל מחשבותיי מסתבך
                    מה אני עושה ביקום
                    חושב ולעיתי מתדכדך,

                    סתם משורר מבולבל
                    מחבל מחופש

                    סתם עוד יצור מזולזל
                    קצת לא מאופס,

                    ופתאום אני מוצא אותה
                    את המרגלית שמסתתרת
                    וכן אני כבר שומע אותה
                    את נגינתי שמתגלגלת,

                    גיבור כארי
                    חזן כרוזנבלט
                    רץ כצבי
                    או לפחות מנסה

                    אני ארי גולד
                    לא סתם אחד
                    אני בן של מלך
                    אני המיוחד

                    נשמתי מתנדנדת
                    בניסיון להוציא את המירב
                    כאיילה מזמרת
                    ככוכבים הנופלים בקרב,

                    זה אולי קצת שטותי
                    ההרגשה שאופפת אותי
                    אני מרגיש מעל כולם
                    כרבקה כלתו של אברהם
                    אני חש כקיסר מזהיר
                    כטיטוס המצביא האדיר,

                    ובעוד ריחות ההדרים
                    סביבי נשזרים
                    אני חושב שזה כדאי
                    להרגיש יותר מידי
                    כי זה מחייב אותך
                    להתנהג למעלה ממך...

                    arigold©
                    מוקדש לכל הכותבים והכותבות כאן במקצב שלמדתי מהם כ"כ המון, @פונץ-בננה @שמעק @אילן-פ @בוםםם @shoval @משורר-מבולבל @המחבל-המחופש @margalit @נגינתי @ארי-רוזנבלט @מתנדנדת @מרב @אילה-הזמרת @כוכבים-נופלים @טותיייי @רבקה @טיטו @הדרי ויש גם כאלה שלמדתי מהם המון אבל לא הצלחתי להכניס את שמם לשיר @אריה-93 @אייצ-ית @מא1 @הללויה @מנאששש @מוכשרת-על תודה לכם חברי מקצב על השיפור הזה שגרמתם לי!!!

                    כן כל המודגשים אם לא שמתם לב זה שמות של כותבים מהפורום המטורף הזה.... סורי על התיוג אבל הקדשתי שיר בשבילכם אני חייב שתראו אותו לא סתם עבדתי...

                    אביגיל אליאסובא מנותק
                    אביגיל אליאסובא מנותק
                    אביגיל אליאסוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2630
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אביגיל אליאסובא מנותק
                      אביגיל אליאסובא מנותק
                      אביגיל אליאסוב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2631
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הראל 1ה מנותק
                        הראל 1ה מנותק
                        הראל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2632

                        הי
                        מה קורה
                        אני מרגיש
                        פחד
                        לחץ
                        חסר אונים
                        מה יהיה
                        מה יקרה
                        האם אנצל
                        לבי הומה
                        מחכה רק שיעבור
                        אבל אני יודע
                        זה מתנה
                        הזמן של התשובה
                        של סליחה כפרה
                        ניתן מאהבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2633

                          הרגש מבלבל
                          הפחד מופיע
                          העולם מתסכל
                          הגעגוע מגיע

                          הלחץ גובר
                          הלב פועם
                          המוח דוהר
                          הבכי חוסם

                          האנשים נעלמים
                          כשצריכים לדבר
                          החברים בורחים
                          כשרוצים לספר

                          המשפחה מתפרקת
                          הסביבה לא תומכת
                          הכתיבה מנחמת
                          והמנגינה כואבת...

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😯
                          13
                          • ויוושו מנותק
                            ויוושו מנותק
                            ויווש
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2634

                            חשבתי שזה נגמר
                            חשבתי שזה עבר
                            אבל זה שוב חזר
                            רודף כמו חתול אחרי עכבר

                            חשבתי שהטיפולים הסתיימו
                            חשבתי שבהם לא אזכר שוב
                            אך אלוקים מתכנן התוכניות
                            הכין לי את הבאות

                            השנה
                            בראש השנה
                            כשהגיע לתפילות
                            בשעות הגורליות
                            אכוון יותר
                            שזה ייגמר
                            אצעק מקירות ליבי
                            'אבאאאא שמע את קולי'

                            'מי יחיה ומי ימות'
                            קיבל אצלי הרבה יותר משמעות
                            לא סתם אמרה
                            לא סתם אגדה ישנה
                            אלא שביום זה (באמת!) נגזר מה יהיה השנה

                            תתפללו על הקרובים שלכם ועל עצמיכם שתמיד תיהיו בריאים ומאושרים ולעולם לא תלמדו מושגי רפואה חדשים

                            "ללב שלנו אין הנחות😞
                            אין מבצעים❌
                            ואם שברת💔שילמת!"💰

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            15
                            • אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהa
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2635

                              הכתיבה

                              הרגע הזה שכואב לי
                              הזמן הזה שצף בי
                              כאב
                              געגעוע
                              אי הבנה
                              אי הגשמה
                              היא באה ומרפאה בי
                              היא נותנת לי מקום
                              במה
                              לתחושות
                              לרגשות
                              לאהבות

                              מזל שיש לי אותך
                              כמה שיש לי אותך
                              בכל זמן
                              בכל עט

                              רציתי לומר לך תודה.
                              תודה שאת נותנת לי מקום
                              בעולמך הגדול עם מלא תום
                              רגש, שמחה, אהבה וחום.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אליה ב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2636

                                לפעמים בתוך שגרה,
                                קצת שוכח להביט,
                                להציב מולי מראה,
                                להסתכל על התכלית,
                                ואם בסוף שנה קצת מאבד את המסלול,
                                יש חודש בו אוכל לשוב,
                                אלול.

                                וגם כשזה נדמה,
                                שכמעט הכל אבוד,
                                והטהור והטמא,
                                מסתחררים פה בריקוד,
                                והטובות והרעות במעשים הכל בלול,
                                יש חודש בו נוכל לשוב,
                                אלול.

                                ולאט לאט אני,
                                קרב אל המשפט,
                                ולאט משפיל פנים,
                                ומרים את המבט,
                                ועל כס הדיינות יושב אבי, הכל מחול,
                                בזה החודש הוא יוצא אלי,
                                אלול.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2637

                                  אחרית
                                  כמה משמח הוא
                                  הסוף
                                  בקיומו
                                  מוחה את הספק
                                  משיל אי וודאות
                                  מעליו
                                  לפחד
                                  יש עכשיו גבולות
                                  . . . . . . . . . . . . .
                                  כמה משמח הוא
                                  הסוף?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2638

                                    2 עולמות
                                    לא יודעת מה יקרה
                                    מקווה שיהיה טוב
                                    רק רע הקשר הזה בונה
                                    אבל לא רוצה לחשוב לעזוב

                                    נסחפת אחרי זה בלי מרגוע
                                    נדבקת לזה לא ברור למה
                                    רק לא לחשוב לאן מוביל האופנוע
                                    ורק לא להכנס לתוככי הנשמה

                                    כי אם אכנס היצר יזכיר
                                    שהקשר הוא רק פוגע
                                    ובעזרת דוגמאות הוא גם יבהיר
                                    שלא למקום טוב הוא נוסע

                                    אז רק מתפללת
                                    ה' הטוב רק אתה יודע
                                    מה אני עוברת
                                    ואת צעקותי רק אתה שומע
                                    כשבין 2 עולמות אני דוהרת

                                    אז ה' תן לי עצה מלפניך
                                    כי עוד מעט ימים נוראים
                                    וכבר לא יכולה בלעדיך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • שלום לכםש מנותק
                                      שלום לכםש מנותק
                                      שלום לכם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2639

                                      הבטחת,
                                      וזה לא התקיים,
                                      אמרת שזה יגמר,
                                      וזה רק יתגבר,

                                      אמרת שאבריא,
                                      ונעשתי חולה,
                                      אמרת שאתחזק
                                      ואני יותר חלשה,

                                      קיוויתי שזה יעבור,
                                      וחטפתי בפרצוף,

                                      ועכשיו?
                                      עזבת אותי,
                                      בלי שום עדכון,
                                      שיקרת והתחמקת,
                                      וזהו נעלמת,

                                      שברת לי את הלב,
                                      כמו שאף אחד לא הצליח,
                                      בזמן רגיש,
                                      השארת אותי לבד ברוח,

                                      אז עכשיו אני כבר יודעת,
                                      שאין כבר תקווה,
                                      והנר שהיה דלוק- כבה,

                                      שום דבר כבר לא השתנה
                                      רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                                      תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                                      ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                                      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • נוודנ מנותק
                                        נוודנ מנותק
                                        נווד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2640
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלום לכםש שלום לכם

                                          הבטחת,
                                          וזה לא התקיים,
                                          אמרת שזה יגמר,
                                          וזה רק יתגבר,

                                          אמרת שאבריא,
                                          ונעשתי חולה,
                                          אמרת שאתחזק
                                          ואני יותר חלשה,

                                          קיוויתי שזה יעבור,
                                          וחטפתי בפרצוף,

                                          ועכשיו?
                                          עזבת אותי,
                                          בלי שום עדכון,
                                          שיקרת והתחמקת,
                                          וזהו נעלמת,

                                          שברת לי את הלב,
                                          כמו שאף אחד לא הצליח,
                                          בזמן רגיש,
                                          השארת אותי לבד ברוח,

                                          אז עכשיו אני כבר יודעת,
                                          שאין כבר תקווה,
                                          והנר שהיה דלוק- כבה,

                                          שום דבר כבר לא השתנה
                                          רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                                          תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                                          ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2641

                                          מנפילה לעליה

                                          יש בחור בישיבה
                                          שמרגיש בנפילה
                                          זה פוגע לו ברוחניות
                                          הוא נבלע לעולם של גשמיות

                                          כול החיים ראה תורה
                                          ולהשם תמיד אמר תודה
                                          אך פתאום מתוך חולשה
                                          נפל לתהום שבלי קדושה

                                          הוא רצה תורה זוהרת
                                          אך העניים ראו אחרת
                                          את הלימוד ראו שחור
                                          ואת החיים שבחוץ ראו כאור

                                          אחרי המון ביטול תורה ודברים בטלים
                                          היתה הנפש צמאה לדברים הרגילים
                                          פתאום ראה דברי קדושה
                                          ואותם כול כך רצה

                                          לתורה וללימוד התגעגעה נורא
                                          ולישיבה חזר ביגיעה ולא במורא

                                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                          (אני)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול