דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אביגיל אליאסובא מנותק
    אביגיל אליאסובא מנותק
    אביגיל אליאסוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2631
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הראל 1ה מנותק
      הראל 1ה מנותק
      הראל 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2632

      הי
      מה קורה
      אני מרגיש
      פחד
      לחץ
      חסר אונים
      מה יהיה
      מה יקרה
      האם אנצל
      לבי הומה
      מחכה רק שיעבור
      אבל אני יודע
      זה מתנה
      הזמן של התשובה
      של סליחה כפרה
      ניתן מאהבה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2633

        הרגש מבלבל
        הפחד מופיע
        העולם מתסכל
        הגעגוע מגיע

        הלחץ גובר
        הלב פועם
        המוח דוהר
        הבכי חוסם

        האנשים נעלמים
        כשצריכים לדבר
        החברים בורחים
        כשרוצים לספר

        המשפחה מתפרקת
        הסביבה לא תומכת
        הכתיבה מנחמת
        והמנגינה כואבת...

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😯
        13
        • ויוושו מנותק
          ויוושו מנותק
          ויווש
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2634

          חשבתי שזה נגמר
          חשבתי שזה עבר
          אבל זה שוב חזר
          רודף כמו חתול אחרי עכבר

          חשבתי שהטיפולים הסתיימו
          חשבתי שבהם לא אזכר שוב
          אך אלוקים מתכנן התוכניות
          הכין לי את הבאות

          השנה
          בראש השנה
          כשהגיע לתפילות
          בשעות הגורליות
          אכוון יותר
          שזה ייגמר
          אצעק מקירות ליבי
          'אבאאאא שמע את קולי'

          'מי יחיה ומי ימות'
          קיבל אצלי הרבה יותר משמעות
          לא סתם אמרה
          לא סתם אגדה ישנה
          אלא שביום זה (באמת!) נגזר מה יהיה השנה

          תתפללו על הקרובים שלכם ועל עצמיכם שתמיד תיהיו בריאים ומאושרים ולעולם לא תלמדו מושגי רפואה חדשים

          "ללב שלנו אין הנחות😞
          אין מבצעים❌
          ואם שברת💔שילמת!"💰

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהa
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2635

            הכתיבה

            הרגע הזה שכואב לי
            הזמן הזה שצף בי
            כאב
            געגעוע
            אי הבנה
            אי הגשמה
            היא באה ומרפאה בי
            היא נותנת לי מקום
            במה
            לתחושות
            לרגשות
            לאהבות

            מזל שיש לי אותך
            כמה שיש לי אותך
            בכל זמן
            בכל עט

            רציתי לומר לך תודה.
            תודה שאת נותנת לי מקום
            בעולמך הגדול עם מלא תום
            רגש, שמחה, אהבה וחום.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • א מנותק
              א מנותק
              אליה ב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2636

              לפעמים בתוך שגרה,
              קצת שוכח להביט,
              להציב מולי מראה,
              להסתכל על התכלית,
              ואם בסוף שנה קצת מאבד את המסלול,
              יש חודש בו אוכל לשוב,
              אלול.

              וגם כשזה נדמה,
              שכמעט הכל אבוד,
              והטהור והטמא,
              מסתחררים פה בריקוד,
              והטובות והרעות במעשים הכל בלול,
              יש חודש בו נוכל לשוב,
              אלול.

              ולאט לאט אני,
              קרב אל המשפט,
              ולאט משפיל פנים,
              ומרים את המבט,
              ועל כס הדיינות יושב אבי, הכל מחול,
              בזה החודש הוא יוצא אלי,
              אלול.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • אדמיליםא מנותק
                אדמיליםא מנותק
                אדמילים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2637

                אחרית
                כמה משמח הוא
                הסוף
                בקיומו
                מוחה את הספק
                משיל אי וודאות
                מעליו
                לפחד
                יש עכשיו גבולות
                . . . . . . . . . . . . .
                כמה משמח הוא
                הסוף?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • בינינו לא משנהב מנותק
                  בינינו לא משנהב מנותק
                  בינינו לא משנה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2638

                  2 עולמות
                  לא יודעת מה יקרה
                  מקווה שיהיה טוב
                  רק רע הקשר הזה בונה
                  אבל לא רוצה לחשוב לעזוב

                  נסחפת אחרי זה בלי מרגוע
                  נדבקת לזה לא ברור למה
                  רק לא לחשוב לאן מוביל האופנוע
                  ורק לא להכנס לתוככי הנשמה

                  כי אם אכנס היצר יזכיר
                  שהקשר הוא רק פוגע
                  ובעזרת דוגמאות הוא גם יבהיר
                  שלא למקום טוב הוא נוסע

                  אז רק מתפללת
                  ה' הטוב רק אתה יודע
                  מה אני עוברת
                  ואת צעקותי רק אתה שומע
                  כשבין 2 עולמות אני דוהרת

                  אז ה' תן לי עצה מלפניך
                  כי עוד מעט ימים נוראים
                  וכבר לא יכולה בלעדיך

                  אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • שלום לכםש מנותק
                    שלום לכםש מנותק
                    שלום לכם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2639

                    הבטחת,
                    וזה לא התקיים,
                    אמרת שזה יגמר,
                    וזה רק יתגבר,

                    אמרת שאבריא,
                    ונעשתי חולה,
                    אמרת שאתחזק
                    ואני יותר חלשה,

                    קיוויתי שזה יעבור,
                    וחטפתי בפרצוף,

                    ועכשיו?
                    עזבת אותי,
                    בלי שום עדכון,
                    שיקרת והתחמקת,
                    וזהו נעלמת,

                    שברת לי את הלב,
                    כמו שאף אחד לא הצליח,
                    בזמן רגיש,
                    השארת אותי לבד ברוח,

                    אז עכשיו אני כבר יודעת,
                    שאין כבר תקווה,
                    והנר שהיה דלוק- כבה,

                    שום דבר כבר לא השתנה
                    רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                    תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                    ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • נוודנ מנותק
                      נוודנ מנותק
                      נווד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2640
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלום לכםש שלום לכם

                        הבטחת,
                        וזה לא התקיים,
                        אמרת שזה יגמר,
                        וזה רק יתגבר,

                        אמרת שאבריא,
                        ונעשתי חולה,
                        אמרת שאתחזק
                        ואני יותר חלשה,

                        קיוויתי שזה יעבור,
                        וחטפתי בפרצוף,

                        ועכשיו?
                        עזבת אותי,
                        בלי שום עדכון,
                        שיקרת והתחמקת,
                        וזהו נעלמת,

                        שברת לי את הלב,
                        כמו שאף אחד לא הצליח,
                        בזמן רגיש,
                        השארת אותי לבד ברוח,

                        אז עכשיו אני כבר יודעת,
                        שאין כבר תקווה,
                        והנר שהיה דלוק- כבה,

                        שום דבר כבר לא השתנה
                        רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                        תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                        ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                        רות רפפורטר מנותק
                        רות רפפורטר מנותק
                        רות רפפורט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2641

                        מנפילה לעליה

                        יש בחור בישיבה
                        שמרגיש בנפילה
                        זה פוגע לו ברוחניות
                        הוא נבלע לעולם של גשמיות

                        כול החיים ראה תורה
                        ולהשם תמיד אמר תודה
                        אך פתאום מתוך חולשה
                        נפל לתהום שבלי קדושה

                        הוא רצה תורה זוהרת
                        אך העניים ראו אחרת
                        את הלימוד ראו שחור
                        ואת החיים שבחוץ ראו כאור

                        אחרי המון ביטול תורה ודברים בטלים
                        היתה הנפש צמאה לדברים הרגילים
                        פתאום ראה דברי קדושה
                        ואותם כול כך רצה

                        לתורה וללימוד התגעגעה נורא
                        ולישיבה חזר ביגיעה ולא במורא

                        "יהודי אף פעם לא מתייאש
                        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                        (אני)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • MUSIC 2M מנותק
                          MUSIC 2M מנותק
                          MUSIC 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2642

                          ** מוקדש לכל עמ''י האהובים שקורעים תצמם לשוב הביתה ומקרבים את הגאולה, בזכותכם! **
                          ברגע של דממה,
                          דקה.
                          מן שמיים ואדמה,
                          מכה.
                          קולה של גאולה,
                          שלמה.
                          כולה ממהרת בהולה,
                          לשמה.
                          ומתוך הערפל יופיע,
                          מלאך.
                          בדמות אדם מושיע,
                          מזוכך.
                          מתוך ליבו של בן,
                          אהוב.
                          קול שופר מלובן,
                          צרוב.
                          ואני וכל עמי,
                          נדע.
                          וכולם יריעו עימי,
                          ודע.
                          שאת הגאולה הבאת,
                          אתה.
                          כי את עצמך הקרבת,
                          לעולה.
                          כשאלול דפק לך,
                          בדלת.
                          הדלקת את לבך,
                          בשלהבת.
                          וכל עם ישראל,
                          מודה.
                          בזכותך בא גואל,
                          פודה.
                          כשהכרית היתה ספוגה,
                          חייכת.
                          ובלב מלא תוגה,
                          סלחת.
                          אז תודה לך,
                          אח.
                          כי בעיני אתה,
                          מלאך.
                          וכשקשה, אהבתי איתך,
                          קח.

                          אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                          תשב.
                          אתה מסתיר לעצמך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          16
                          • ESTER 0E מנותק
                            ESTER 0E מנותק
                            ESTER 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2643

                            (אם לא תביו את משמעות השיר, אתם יכולים לדפדף לספויילר)

                            תשובה מאהבה

                            ושוב זה קרה
                            ושוב זה ארע
                            ואותי זעזע
                            ומה לי
                            ומה לעשות

                            רק להתעורר
                            ויהפוך זדון
                            לזכות גדולה

                            השיר נכתב תוך כעדי קריאה ולימוד בשפר "בגן האמונה" של הרב הרוש שליט"א בעיניין תשובה מאהבה
                            משוחבר לפניכם:
                            כל מי שעושה תשובה מאהבה ידוע, על פי חז"ל שנהפך לו זדון למצווה!
                            איך?
                            ע"י הזעזוע שקבל מהעבירה או מהנפילה שקרתה לו, מתעורר בחרטה גדולה, מתוך אהבתו לה' וכך משתנה לטובה
                            זה הכח הגדול שיש לתשובה מאהבה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יאיא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                              #2644

                              A עד שידליקו את האור
                              עד שמישהו יצית פה גפרור
                              וזו שעת דמדומים כבר שעות
                              אולי אצייר ציור.
                              לשווא לרוקן את היום
                              למלא אותו בדמיונות
                              ואם כך זה קרוב מאוד לסוף
                              אז מה עוד אוכל מכאן לראות.

                              פ אז תקן אותי אם אני טועה
                              רמזים דקים זה מסבך כזה
                              אני נודד בתקווה גם מתוך שינה.
                              וכוון אותי כשאני תועה
                              ולא יכול לסחוב את זה כל כך הרבה
                              נודד ונמצא תצרף מחשבה.

                              B כשמזכירים לי אני זוכר
                              אבל בין לבין אני שוכח
                              בטעות או בכוונה
                              מתקרב חולם בורח.
                              זז ונע על המקום
                              הביתה הלוך חזור
                              בסוף כל ד' אמות
                              מנסה למצוא לסגור את החור.

                              הזמן לא מפסיק לחלוף והאדם נודד וסוחב את הגלות עוד קצת ומאמין שהוא ממש קרוב לסיומה...
                              בדרך הוא מתפלל שלא לטעות ולא לתעות... ותמיד הוא נודד בעולם אך במחשבות ליבו הוא ממש נמצא בלב העניינים,
                              אז מבקש לצרף מחשבה למעשה...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • שלום לכםש מנותק
                                שלום לכםש מנותק
                                שלום לכם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2645
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2646

                                  בס"ד
                                  'ואז את תראי'- קאבר

                                  במבט לשמיים משהו מאיר,
                                  קרני השמש שולחות נחמה-
                                  מין משהו לא רגיל.
                                  ושירים שכתבה, אף אחד לא יכיר
                                  שמרה רק לעצמה.

                                  שקיעה עצובה, מזייפת עוד שיר.
                                  לכל דבר בעולם הזה, יש מחיר...

                                  ואז את תראי, לא סוף העולם
                                  אפשר לחייך, האור עוד כאן.
                                  בסוף תגלי, שככה כולם,
                                  מנסים לתקן, מחכים שיבוא לו הזמן.

                                  שמש חמה, תבוא ממזרח
                                  ורוח קרה, תלטף אותך.
                                  מי שלקח, הוא גם זה ששולח
                                  את כל הטוב שרק מחכה לך.

                                  ואז את תראי, לא סוף העולם
                                  אפשר לחייך, האור עוד כאן.
                                  בסוף תגלי, שככה כולם
                                  מנסים לתקן, מחכים שיבוא לו הזמן.

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2647

                                    הרהורי נעילה

                                    פנה היום
                                    חמה תלויה בראש האילנות
                                    זמן שקיעה
                                    להשליך לים
                                    את כל העוונות
                                    החטאים ...
                                    הדימיונות
                                    מה שהלב שלך
                                    מחפש
                                    מחפש
                                    את הלב שלך
                                    מה שנתת היום
                                    מחר יהיה שלך
                                    קול דממה דקה לוחש לי
                                    בן יקיר לי ..
                                    עוד רגע הכל נגמר
                                    בראתי עולם רק בשבילך
                                    תן דעתך עכשיו
                                    לבנות את עולמך

                                    שנה טובה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2648

                                      שבת אחרונה בשנה:

                                      זהו, אין משחקים
                                      יום הדין מתקרב מאד
                                      מעכשיו אין פינוקים
                                      צריך בכללים לעמוד

                                      זהו, שבת אחרונה
                                      כל השנה עוד עשית בערך
                                      עכשיו התמונה שונה
                                      את יודעת שכאן כבר המלך

                                      כל השנה הרשית לעצמך
                                      עכשיו את כאילו אחרת
                                      ולפעמים המצב הזה קצת מסבך
                                      כאילו, על מי את עובדת?

                                      נכון, זה כאילו אני משחקת
                                      אבל באמת עכשיו זה האמת
                                      כי כל השנה עוד היו פיתויים
                                      אבל עכשיו אני מציגה ת'בפנים

                                      אני מבטיחה שזה לא שקר
                                      הלוואי וכל השנה הייתי כך
                                      זה שלפעמים קשה להתגבר
                                      לא אומר שאני חייבת לחיות בפח!!

                                      אז זהו, שבת אחרונה
                                      ואני מציגה לך תמונה
                                      נכון שהיא לא הייתה כל השנה
                                      אבל-העיקר זה הכוונה!!!

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2649

                                        וברחת
                                        וייפח באפי
                                        נשמת חיים
                                        ויצוק בי רוח
                                        וגשם
                                        וברק ורעם
                                        וסופת
                                        רגשות
                                        ונפילת מתח
                                        ודעות חלשות
                                        ואיבוד עשתונות
                                        ועיבוד לשונות
                                        שתי עונות
                                        עוונות
                                        של שגגה
                                        וקולות שאגה
                                        וטירוף
                                        בצירוף
                                        הימים, הלילות
                                        סופים התחלות
                                        וערבוב
                                        דמי לגעת
                                        ותיעוב
                                        עצמי לדעת
                                        בלילות, בימים
                                        וייפח באפי
                                        ויאמר
                                        ובחרת בחיים

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ויוושו מנותק
                                          ויוושו מנותק
                                          ויווש
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2650

                                          לכל חברי מקצב היקרים
                                          תודה -
                                          שאת זמני אתם מעבירים
                                          תודה-
                                          על תכנים מעניינים וכשרים
                                          תודה-
                                          על יחס ותגובה מהירים
                                          למרות שאותי אתם לא מכירים...
                                          תודה-
                                          על אינפורמציה ועוד דברים
                                          שאת ידיעותי במוזיקה מעלים
                                          תודה-
                                          על שירים שאתם כותבים
                                          שהם פשוט מ-ד-ה-ימ-י-ם
                                          תודה-
                                          על מחמאות ופרגונים
                                          תודה-
                                          על הלייקים
                                          תודה לכם העוקבים
                                          תודה-
                                          על שנה וחודש מקסימים.
                                          אז-
                                          בשבוע אחרון של השנה
                                          רציתי רק לומר תודה
                                          שתיהיה לכם שנה טובה
                                          ומתוקה!!!!
                                          מלאה בבריאות (הכי חשוב) והמון הצלחה
                                          שתגשימו את כל משאלותיכם לטובה
                                          ושתצא בעז"ה מוזיקה טובה.🎵🍎🍯

                                          "ללב שלנו אין הנחות😞
                                          אין מבצעים❌
                                          ואם שברת💔שילמת!"💰

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול