דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יאיא

    שבילים של מחשבות

    A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
    ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
    יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
    ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

    עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
    עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
    אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
    תמיד בדרך להיות בדרך

    B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
    רק תנסה רק תבקש רק תזוז
    ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
    תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

    A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
    כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
    מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
    ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

    B והקדוש...

    י מנותק
    י מנותק
    יואלי ד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2626
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • כ.פ.כ כ.פ.

      פוסט זה נמחק!

      בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2627
      פוסט זה נמחק!
      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

        פוסט זה נמחק!

        י מנותק
        י מנותק
        יואלי ד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2628
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יאיא

          שבילים של מחשבות

          A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
          ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
          יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
          ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

          עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
          עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
          אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
          תמיד בדרך להיות בדרך

          B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
          רק תנסה רק תבקש רק תזוז
          ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
          תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

          A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
          כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
          מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
          ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

          B והקדוש...

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
          #2629

          עשיתי את מלאכתי נאמנה
          הרגשתי שהיא מרוצה
          היא הייתה ניראת לי רגוע
          שאף אחד לא דוחה אותה
          שכולם רוצים להתקרב עליה
          הייתה בסביבה שמתנהגים כמוה
          לא שהיא מתקרבת
          נשארת רק היא והמתנדבת.

          היא הייתה גדולה
          ומאוד קשה
          אבל זה היה שווה
          לראות אותה שמחה
          זה כמו "מים קרים לנפש עייפה"
          משמונה עד חמש
          לראות רק אותה
          ולא לזוז ממנה.

          וזהו זה ניגמר
          אחרי שבוע
          שהייתי מותשת
          חזרתי מסופקת.

          פתאום מתקשרים
          שבי על הכיסא מצווים
          מה קרה?
          נשאלת השאלה
          הילדה שלך לצערינו נפטרה.

          הלכתי לנחם
          עם המשפחה להתאבל
          לא חשבתי
          שאני הקטנה
          יהיה עם נשמה
          כזאת גבוהה
          שבוע לפני שהיא מחזירה
          את נשמתה לבורא.

          ישר שנודעתי
          בדקתי מה אמרתי לה
          מה דיברתי עליה
          ואיך איתה התנהגתי
          ואז חשבתי לעצמי
          אנחנו לא יודעים
          מה יקרא בעוד כמה ימים
          עם פגענו בחבר
          או לא החזרנו את החובות
          אין דרך לתקן.

          הם עולים לעולם האמת
          ואנחנו נשארים פה
          לאכול את הכאב
          ולחפש איך לתקן
          אז שימו לב מה יוצא
          מהפה שלכם
          כי כל מילה או חוב
          בסוף צריך לשלם.

          סיפור קשה
          האמת לא יודעת עם זה שיר או משהו כזה
          פשוט סיפור אמיתי
          חשבתי על זה שאין לנו באמת איך לתקן
          ןעם הייתי פוגעת בה
          מה היה קורה
          שבעזרת השם לא תצרכו לדעת מה זה לאבד מישהו קרוב
          ומכווה שזה בסדר צוות פיקוח

          "קשה לשכוח אנשים
          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • א ארי גולד

            חברה השיר הזה מוקדש לכם!!!! תקראו אותו

            לשתות פונץ בננה
            להתפנן על החוף
            בלי לשאול מה ולמה
            סתם להתגשמעק בנוף
            סתם כך בצל האילן
            בלי להרגיש פילוסוף,

            ופתאום חוטף בוםםם
            שובל מחשבותיי מסתבך
            מה אני עושה ביקום
            חושב ולעיתי מתדכדך,

            סתם משורר מבולבל
            מחבל מחופש

            סתם עוד יצור מזולזל
            קצת לא מאופס,

            ופתאום אני מוצא אותה
            את המרגלית שמסתתרת
            וכן אני כבר שומע אותה
            את נגינתי שמתגלגלת,

            גיבור כארי
            חזן כרוזנבלט
            רץ כצבי
            או לפחות מנסה

            אני ארי גולד
            לא סתם אחד
            אני בן של מלך
            אני המיוחד

            נשמתי מתנדנדת
            בניסיון להוציא את המירב
            כאיילה מזמרת
            ככוכבים הנופלים בקרב,

            זה אולי קצת שטותי
            ההרגשה שאופפת אותי
            אני מרגיש מעל כולם
            כרבקה כלתו של אברהם
            אני חש כקיסר מזהיר
            כטיטוס המצביא האדיר,

            ובעוד ריחות ההדרים
            סביבי נשזרים
            אני חושב שזה כדאי
            להרגיש יותר מידי
            כי זה מחייב אותך
            להתנהג למעלה ממך...

            arigold©
            מוקדש לכל הכותבים והכותבות כאן במקצב שלמדתי מהם כ"כ המון, @פונץ-בננה @שמעק @אילן-פ @בוםםם @shoval @משורר-מבולבל @המחבל-המחופש @margalit @נגינתי @ארי-רוזנבלט @מתנדנדת @מרב @אילה-הזמרת @כוכבים-נופלים @טותיייי @רבקה @טיטו @הדרי ויש גם כאלה שלמדתי מהם המון אבל לא הצלחתי להכניס את שמם לשיר @אריה-93 @אייצ-ית @מא1 @הללויה @מנאששש @מוכשרת-על תודה לכם חברי מקצב על השיפור הזה שגרמתם לי!!!

            כן כל המודגשים אם לא שמתם לב זה שמות של כותבים מהפורום המטורף הזה.... סורי על התיוג אבל הקדשתי שיר בשבילכם אני חייב שתראו אותו לא סתם עבדתי...

            אביגיל אליאסובא מנותק
            אביגיל אליאסובא מנותק
            אביגיל אליאסוב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2630
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אביגיל אליאסובא מנותק
              אביגיל אליאסובא מנותק
              אביגיל אליאסוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2631
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הראל 1ה מנותק
                הראל 1ה מנותק
                הראל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2632

                הי
                מה קורה
                אני מרגיש
                פחד
                לחץ
                חסר אונים
                מה יהיה
                מה יקרה
                האם אנצל
                לבי הומה
                מחכה רק שיעבור
                אבל אני יודע
                זה מתנה
                הזמן של התשובה
                של סליחה כפרה
                ניתן מאהבה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2633

                  הרגש מבלבל
                  הפחד מופיע
                  העולם מתסכל
                  הגעגוע מגיע

                  הלחץ גובר
                  הלב פועם
                  המוח דוהר
                  הבכי חוסם

                  האנשים נעלמים
                  כשצריכים לדבר
                  החברים בורחים
                  כשרוצים לספר

                  המשפחה מתפרקת
                  הסביבה לא תומכת
                  הכתיבה מנחמת
                  והמנגינה כואבת...

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😯
                  13
                  • ויוושו מנותק
                    ויוושו מנותק
                    ויווש
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2634

                    חשבתי שזה נגמר
                    חשבתי שזה עבר
                    אבל זה שוב חזר
                    רודף כמו חתול אחרי עכבר

                    חשבתי שהטיפולים הסתיימו
                    חשבתי שבהם לא אזכר שוב
                    אך אלוקים מתכנן התוכניות
                    הכין לי את הבאות

                    השנה
                    בראש השנה
                    כשהגיע לתפילות
                    בשעות הגורליות
                    אכוון יותר
                    שזה ייגמר
                    אצעק מקירות ליבי
                    'אבאאאא שמע את קולי'

                    'מי יחיה ומי ימות'
                    קיבל אצלי הרבה יותר משמעות
                    לא סתם אמרה
                    לא סתם אגדה ישנה
                    אלא שביום זה (באמת!) נגזר מה יהיה השנה

                    תתפללו על הקרובים שלכם ועל עצמיכם שתמיד תיהיו בריאים ומאושרים ולעולם לא תלמדו מושגי רפואה חדשים

                    "ללב שלנו אין הנחות😞
                    אין מבצעים❌
                    ואם שברת💔שילמת!"💰

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהa
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2635

                      הכתיבה

                      הרגע הזה שכואב לי
                      הזמן הזה שצף בי
                      כאב
                      געגעוע
                      אי הבנה
                      אי הגשמה
                      היא באה ומרפאה בי
                      היא נותנת לי מקום
                      במה
                      לתחושות
                      לרגשות
                      לאהבות

                      מזל שיש לי אותך
                      כמה שיש לי אותך
                      בכל זמן
                      בכל עט

                      רציתי לומר לך תודה.
                      תודה שאת נותנת לי מקום
                      בעולמך הגדול עם מלא תום
                      רגש, שמחה, אהבה וחום.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אליה ב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2636

                        לפעמים בתוך שגרה,
                        קצת שוכח להביט,
                        להציב מולי מראה,
                        להסתכל על התכלית,
                        ואם בסוף שנה קצת מאבד את המסלול,
                        יש חודש בו אוכל לשוב,
                        אלול.

                        וגם כשזה נדמה,
                        שכמעט הכל אבוד,
                        והטהור והטמא,
                        מסתחררים פה בריקוד,
                        והטובות והרעות במעשים הכל בלול,
                        יש חודש בו נוכל לשוב,
                        אלול.

                        ולאט לאט אני,
                        קרב אל המשפט,
                        ולאט משפיל פנים,
                        ומרים את המבט,
                        ועל כס הדיינות יושב אבי, הכל מחול,
                        בזה החודש הוא יוצא אלי,
                        אלול.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2637

                          אחרית
                          כמה משמח הוא
                          הסוף
                          בקיומו
                          מוחה את הספק
                          משיל אי וודאות
                          מעליו
                          לפחד
                          יש עכשיו גבולות
                          . . . . . . . . . . . . .
                          כמה משמח הוא
                          הסוף?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • בינינו לא משנהב מנותק
                            בינינו לא משנהב מנותק
                            בינינו לא משנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2638

                            2 עולמות
                            לא יודעת מה יקרה
                            מקווה שיהיה טוב
                            רק רע הקשר הזה בונה
                            אבל לא רוצה לחשוב לעזוב

                            נסחפת אחרי זה בלי מרגוע
                            נדבקת לזה לא ברור למה
                            רק לא לחשוב לאן מוביל האופנוע
                            ורק לא להכנס לתוככי הנשמה

                            כי אם אכנס היצר יזכיר
                            שהקשר הוא רק פוגע
                            ובעזרת דוגמאות הוא גם יבהיר
                            שלא למקום טוב הוא נוסע

                            אז רק מתפללת
                            ה' הטוב רק אתה יודע
                            מה אני עוברת
                            ואת צעקותי רק אתה שומע
                            כשבין 2 עולמות אני דוהרת

                            אז ה' תן לי עצה מלפניך
                            כי עוד מעט ימים נוראים
                            וכבר לא יכולה בלעדיך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • שלום לכםש מנותק
                              שלום לכםש מנותק
                              שלום לכם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2639

                              הבטחת,
                              וזה לא התקיים,
                              אמרת שזה יגמר,
                              וזה רק יתגבר,

                              אמרת שאבריא,
                              ונעשתי חולה,
                              אמרת שאתחזק
                              ואני יותר חלשה,

                              קיוויתי שזה יעבור,
                              וחטפתי בפרצוף,

                              ועכשיו?
                              עזבת אותי,
                              בלי שום עדכון,
                              שיקרת והתחמקת,
                              וזהו נעלמת,

                              שברת לי את הלב,
                              כמו שאף אחד לא הצליח,
                              בזמן רגיש,
                              השארת אותי לבד ברוח,

                              אז עכשיו אני כבר יודעת,
                              שאין כבר תקווה,
                              והנר שהיה דלוק- כבה,

                              שום דבר כבר לא השתנה
                              רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                              תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                              ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                              רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • נוודנ מנותק
                                נוודנ מנותק
                                נווד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2640
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שלום לכםש שלום לכם

                                  הבטחת,
                                  וזה לא התקיים,
                                  אמרת שזה יגמר,
                                  וזה רק יתגבר,

                                  אמרת שאבריא,
                                  ונעשתי חולה,
                                  אמרת שאתחזק
                                  ואני יותר חלשה,

                                  קיוויתי שזה יעבור,
                                  וחטפתי בפרצוף,

                                  ועכשיו?
                                  עזבת אותי,
                                  בלי שום עדכון,
                                  שיקרת והתחמקת,
                                  וזהו נעלמת,

                                  שברת לי את הלב,
                                  כמו שאף אחד לא הצליח,
                                  בזמן רגיש,
                                  השארת אותי לבד ברוח,

                                  אז עכשיו אני כבר יודעת,
                                  שאין כבר תקווה,
                                  והנר שהיה דלוק- כבה,

                                  שום דבר כבר לא השתנה
                                  רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                                  תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                                  ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2641

                                  מנפילה לעליה

                                  יש בחור בישיבה
                                  שמרגיש בנפילה
                                  זה פוגע לו ברוחניות
                                  הוא נבלע לעולם של גשמיות

                                  כול החיים ראה תורה
                                  ולהשם תמיד אמר תודה
                                  אך פתאום מתוך חולשה
                                  נפל לתהום שבלי קדושה

                                  הוא רצה תורה זוהרת
                                  אך העניים ראו אחרת
                                  את הלימוד ראו שחור
                                  ואת החיים שבחוץ ראו כאור

                                  אחרי המון ביטול תורה ודברים בטלים
                                  היתה הנפש צמאה לדברים הרגילים
                                  פתאום ראה דברי קדושה
                                  ואותם כול כך רצה

                                  לתורה וללימוד התגעגעה נורא
                                  ולישיבה חזר ביגיעה ולא במורא

                                  "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                  תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                  (אני)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • MUSIC 2M מנותק
                                    MUSIC 2M מנותק
                                    MUSIC 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2642

                                    ** מוקדש לכל עמ''י האהובים שקורעים תצמם לשוב הביתה ומקרבים את הגאולה, בזכותכם! **
                                    ברגע של דממה,
                                    דקה.
                                    מן שמיים ואדמה,
                                    מכה.
                                    קולה של גאולה,
                                    שלמה.
                                    כולה ממהרת בהולה,
                                    לשמה.
                                    ומתוך הערפל יופיע,
                                    מלאך.
                                    בדמות אדם מושיע,
                                    מזוכך.
                                    מתוך ליבו של בן,
                                    אהוב.
                                    קול שופר מלובן,
                                    צרוב.
                                    ואני וכל עמי,
                                    נדע.
                                    וכולם יריעו עימי,
                                    ודע.
                                    שאת הגאולה הבאת,
                                    אתה.
                                    כי את עצמך הקרבת,
                                    לעולה.
                                    כשאלול דפק לך,
                                    בדלת.
                                    הדלקת את לבך,
                                    בשלהבת.
                                    וכל עם ישראל,
                                    מודה.
                                    בזכותך בא גואל,
                                    פודה.
                                    כשהכרית היתה ספוגה,
                                    חייכת.
                                    ובלב מלא תוגה,
                                    סלחת.
                                    אז תודה לך,
                                    אח.
                                    כי בעיני אתה,
                                    מלאך.
                                    וכשקשה, אהבתי איתך,
                                    קח.

                                    אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                    תשב.
                                    אתה מסתיר לעצמך.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    16
                                    • ESTER 0E מנותק
                                      ESTER 0E מנותק
                                      ESTER 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2643

                                      (אם לא תביו את משמעות השיר, אתם יכולים לדפדף לספויילר)

                                      תשובה מאהבה

                                      ושוב זה קרה
                                      ושוב זה ארע
                                      ואותי זעזע
                                      ומה לי
                                      ומה לעשות

                                      רק להתעורר
                                      ויהפוך זדון
                                      לזכות גדולה

                                      השיר נכתב תוך כעדי קריאה ולימוד בשפר "בגן האמונה" של הרב הרוש שליט"א בעיניין תשובה מאהבה
                                      משוחבר לפניכם:
                                      כל מי שעושה תשובה מאהבה ידוע, על פי חז"ל שנהפך לו זדון למצווה!
                                      איך?
                                      ע"י הזעזוע שקבל מהעבירה או מהנפילה שקרתה לו, מתעורר בחרטה גדולה, מתוך אהבתו לה' וכך משתנה לטובה
                                      זה הכח הגדול שיש לתשובה מאהבה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        יאיא
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                        #2644

                                        A עד שידליקו את האור
                                        עד שמישהו יצית פה גפרור
                                        וזו שעת דמדומים כבר שעות
                                        אולי אצייר ציור.
                                        לשווא לרוקן את היום
                                        למלא אותו בדמיונות
                                        ואם כך זה קרוב מאוד לסוף
                                        אז מה עוד אוכל מכאן לראות.

                                        פ אז תקן אותי אם אני טועה
                                        רמזים דקים זה מסבך כזה
                                        אני נודד בתקווה גם מתוך שינה.
                                        וכוון אותי כשאני תועה
                                        ולא יכול לסחוב את זה כל כך הרבה
                                        נודד ונמצא תצרף מחשבה.

                                        B כשמזכירים לי אני זוכר
                                        אבל בין לבין אני שוכח
                                        בטעות או בכוונה
                                        מתקרב חולם בורח.
                                        זז ונע על המקום
                                        הביתה הלוך חזור
                                        בסוף כל ד' אמות
                                        מנסה למצוא לסגור את החור.

                                        הזמן לא מפסיק לחלוף והאדם נודד וסוחב את הגלות עוד קצת ומאמין שהוא ממש קרוב לסיומה...
                                        בדרך הוא מתפלל שלא לטעות ולא לתעות... ותמיד הוא נודד בעולם אך במחשבות ליבו הוא ממש נמצא בלב העניינים,
                                        אז מבקש לצרף מחשבה למעשה...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2645
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול