דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 810.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יאיא

    שבילים של מחשבות

    A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
    ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
    יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
    ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

    עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
    עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
    אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
    תמיד בדרך להיות בדרך

    B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
    רק תנסה רק תבקש רק תזוז
    ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
    תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

    A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
    כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
    מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
    ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

    B והקדוש...

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
    #2629

    עשיתי את מלאכתי נאמנה
    הרגשתי שהיא מרוצה
    היא הייתה ניראת לי רגוע
    שאף אחד לא דוחה אותה
    שכולם רוצים להתקרב עליה
    הייתה בסביבה שמתנהגים כמוה
    לא שהיא מתקרבת
    נשארת רק היא והמתנדבת.

    היא הייתה גדולה
    ומאוד קשה
    אבל זה היה שווה
    לראות אותה שמחה
    זה כמו "מים קרים לנפש עייפה"
    משמונה עד חמש
    לראות רק אותה
    ולא לזוז ממנה.

    וזהו זה ניגמר
    אחרי שבוע
    שהייתי מותשת
    חזרתי מסופקת.

    פתאום מתקשרים
    שבי על הכיסא מצווים
    מה קרה?
    נשאלת השאלה
    הילדה שלך לצערינו נפטרה.

    הלכתי לנחם
    עם המשפחה להתאבל
    לא חשבתי
    שאני הקטנה
    יהיה עם נשמה
    כזאת גבוהה
    שבוע לפני שהיא מחזירה
    את נשמתה לבורא.

    ישר שנודעתי
    בדקתי מה אמרתי לה
    מה דיברתי עליה
    ואיך איתה התנהגתי
    ואז חשבתי לעצמי
    אנחנו לא יודעים
    מה יקרא בעוד כמה ימים
    עם פגענו בחבר
    או לא החזרנו את החובות
    אין דרך לתקן.

    הם עולים לעולם האמת
    ואנחנו נשארים פה
    לאכול את הכאב
    ולחפש איך לתקן
    אז שימו לב מה יוצא
    מהפה שלכם
    כי כל מילה או חוב
    בסוף צריך לשלם.

    סיפור קשה
    האמת לא יודעת עם זה שיר או משהו כזה
    פשוט סיפור אמיתי
    חשבתי על זה שאין לנו באמת איך לתקן
    ןעם הייתי פוגעת בה
    מה היה קורה
    שבעזרת השם לא תצרכו לדעת מה זה לאבד מישהו קרוב
    ומכווה שזה בסדר צוות פיקוח

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • א ארי גולד

      חברה השיר הזה מוקדש לכם!!!! תקראו אותו

      לשתות פונץ בננה
      להתפנן על החוף
      בלי לשאול מה ולמה
      סתם להתגשמעק בנוף
      סתם כך בצל האילן
      בלי להרגיש פילוסוף,

      ופתאום חוטף בוםםם
      שובל מחשבותיי מסתבך
      מה אני עושה ביקום
      חושב ולעיתי מתדכדך,

      סתם משורר מבולבל
      מחבל מחופש

      סתם עוד יצור מזולזל
      קצת לא מאופס,

      ופתאום אני מוצא אותה
      את המרגלית שמסתתרת
      וכן אני כבר שומע אותה
      את נגינתי שמתגלגלת,

      גיבור כארי
      חזן כרוזנבלט
      רץ כצבי
      או לפחות מנסה

      אני ארי גולד
      לא סתם אחד
      אני בן של מלך
      אני המיוחד

      נשמתי מתנדנדת
      בניסיון להוציא את המירב
      כאיילה מזמרת
      ככוכבים הנופלים בקרב,

      זה אולי קצת שטותי
      ההרגשה שאופפת אותי
      אני מרגיש מעל כולם
      כרבקה כלתו של אברהם
      אני חש כקיסר מזהיר
      כטיטוס המצביא האדיר,

      ובעוד ריחות ההדרים
      סביבי נשזרים
      אני חושב שזה כדאי
      להרגיש יותר מידי
      כי זה מחייב אותך
      להתנהג למעלה ממך...

      arigold©
      מוקדש לכל הכותבים והכותבות כאן במקצב שלמדתי מהם כ"כ המון, @פונץ-בננה @שמעק @אילן-פ @בוםםם @shoval @משורר-מבולבל @המחבל-המחופש @margalit @נגינתי @ארי-רוזנבלט @מתנדנדת @מרב @אילה-הזמרת @כוכבים-נופלים @טותיייי @רבקה @טיטו @הדרי ויש גם כאלה שלמדתי מהם המון אבל לא הצלחתי להכניס את שמם לשיר @אריה-93 @אייצ-ית @מא1 @הללויה @מנאששש @מוכשרת-על תודה לכם חברי מקצב על השיפור הזה שגרמתם לי!!!

      כן כל המודגשים אם לא שמתם לב זה שמות של כותבים מהפורום המטורף הזה.... סורי על התיוג אבל הקדשתי שיר בשבילכם אני חייב שתראו אותו לא סתם עבדתי...

      אביגיל אליאסובא מנותק
      אביגיל אליאסובא מנותק
      אביגיל אליאסוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2630
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אביגיל אליאסובא מנותק
        אביגיל אליאסובא מנותק
        אביגיל אליאסוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2631
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הראל 1ה מנותק
          הראל 1ה מנותק
          הראל 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2632

          הי
          מה קורה
          אני מרגיש
          פחד
          לחץ
          חסר אונים
          מה יהיה
          מה יקרה
          האם אנצל
          לבי הומה
          מחכה רק שיעבור
          אבל אני יודע
          זה מתנה
          הזמן של התשובה
          של סליחה כפרה
          ניתן מאהבה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2633

            הרגש מבלבל
            הפחד מופיע
            העולם מתסכל
            הגעגוע מגיע

            הלחץ גובר
            הלב פועם
            המוח דוהר
            הבכי חוסם

            האנשים נעלמים
            כשצריכים לדבר
            החברים בורחים
            כשרוצים לספר

            המשפחה מתפרקת
            הסביבה לא תומכת
            הכתיבה מנחמת
            והמנגינה כואבת...

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😯
            13
            • ויוושו מנותק
              ויוושו מנותק
              ויווש
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2634

              חשבתי שזה נגמר
              חשבתי שזה עבר
              אבל זה שוב חזר
              רודף כמו חתול אחרי עכבר

              חשבתי שהטיפולים הסתיימו
              חשבתי שבהם לא אזכר שוב
              אך אלוקים מתכנן התוכניות
              הכין לי את הבאות

              השנה
              בראש השנה
              כשהגיע לתפילות
              בשעות הגורליות
              אכוון יותר
              שזה ייגמר
              אצעק מקירות ליבי
              'אבאאאא שמע את קולי'

              'מי יחיה ומי ימות'
              קיבל אצלי הרבה יותר משמעות
              לא סתם אמרה
              לא סתם אגדה ישנה
              אלא שביום זה (באמת!) נגזר מה יהיה השנה

              תתפללו על הקרובים שלכם ועל עצמיכם שתמיד תיהיו בריאים ומאושרים ולעולם לא תלמדו מושגי רפואה חדשים

              "ללב שלנו אין הנחות😞
              אין מבצעים❌
              ואם שברת💔שילמת!"💰

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהa
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2635

                הכתיבה

                הרגע הזה שכואב לי
                הזמן הזה שצף בי
                כאב
                געגעוע
                אי הבנה
                אי הגשמה
                היא באה ומרפאה בי
                היא נותנת לי מקום
                במה
                לתחושות
                לרגשות
                לאהבות

                מזל שיש לי אותך
                כמה שיש לי אותך
                בכל זמן
                בכל עט

                רציתי לומר לך תודה.
                תודה שאת נותנת לי מקום
                בעולמך הגדול עם מלא תום
                רגש, שמחה, אהבה וחום.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אליה ב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2636

                  לפעמים בתוך שגרה,
                  קצת שוכח להביט,
                  להציב מולי מראה,
                  להסתכל על התכלית,
                  ואם בסוף שנה קצת מאבד את המסלול,
                  יש חודש בו אוכל לשוב,
                  אלול.

                  וגם כשזה נדמה,
                  שכמעט הכל אבוד,
                  והטהור והטמא,
                  מסתחררים פה בריקוד,
                  והטובות והרעות במעשים הכל בלול,
                  יש חודש בו נוכל לשוב,
                  אלול.

                  ולאט לאט אני,
                  קרב אל המשפט,
                  ולאט משפיל פנים,
                  ומרים את המבט,
                  ועל כס הדיינות יושב אבי, הכל מחול,
                  בזה החודש הוא יוצא אלי,
                  אלול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2637

                    אחרית
                    כמה משמח הוא
                    הסוף
                    בקיומו
                    מוחה את הספק
                    משיל אי וודאות
                    מעליו
                    לפחד
                    יש עכשיו גבולות
                    . . . . . . . . . . . . .
                    כמה משמח הוא
                    הסוף?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2638

                      2 עולמות
                      לא יודעת מה יקרה
                      מקווה שיהיה טוב
                      רק רע הקשר הזה בונה
                      אבל לא רוצה לחשוב לעזוב

                      נסחפת אחרי זה בלי מרגוע
                      נדבקת לזה לא ברור למה
                      רק לא לחשוב לאן מוביל האופנוע
                      ורק לא להכנס לתוככי הנשמה

                      כי אם אכנס היצר יזכיר
                      שהקשר הוא רק פוגע
                      ובעזרת דוגמאות הוא גם יבהיר
                      שלא למקום טוב הוא נוסע

                      אז רק מתפללת
                      ה' הטוב רק אתה יודע
                      מה אני עוברת
                      ואת צעקותי רק אתה שומע
                      כשבין 2 עולמות אני דוהרת

                      אז ה' תן לי עצה מלפניך
                      כי עוד מעט ימים נוראים
                      וכבר לא יכולה בלעדיך

                      אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • שלום לכםש מנותק
                        שלום לכםש מנותק
                        שלום לכם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2639

                        הבטחת,
                        וזה לא התקיים,
                        אמרת שזה יגמר,
                        וזה רק יתגבר,

                        אמרת שאבריא,
                        ונעשתי חולה,
                        אמרת שאתחזק
                        ואני יותר חלשה,

                        קיוויתי שזה יעבור,
                        וחטפתי בפרצוף,

                        ועכשיו?
                        עזבת אותי,
                        בלי שום עדכון,
                        שיקרת והתחמקת,
                        וזהו נעלמת,

                        שברת לי את הלב,
                        כמו שאף אחד לא הצליח,
                        בזמן רגיש,
                        השארת אותי לבד ברוח,

                        אז עכשיו אני כבר יודעת,
                        שאין כבר תקווה,
                        והנר שהיה דלוק- כבה,

                        שום דבר כבר לא השתנה
                        רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                        תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                        ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • נוודנ מנותק
                          נוודנ מנותק
                          נווד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2640
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שלום לכםש שלום לכם

                            הבטחת,
                            וזה לא התקיים,
                            אמרת שזה יגמר,
                            וזה רק יתגבר,

                            אמרת שאבריא,
                            ונעשתי חולה,
                            אמרת שאתחזק
                            ואני יותר חלשה,

                            קיוויתי שזה יעבור,
                            וחטפתי בפרצוף,

                            ועכשיו?
                            עזבת אותי,
                            בלי שום עדכון,
                            שיקרת והתחמקת,
                            וזהו נעלמת,

                            שברת לי את הלב,
                            כמו שאף אחד לא הצליח,
                            בזמן רגיש,
                            השארת אותי לבד ברוח,

                            אז עכשיו אני כבר יודעת,
                            שאין כבר תקווה,
                            והנר שהיה דלוק- כבה,

                            שום דבר כבר לא השתנה
                            רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                            תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                            ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2641

                            מנפילה לעליה

                            יש בחור בישיבה
                            שמרגיש בנפילה
                            זה פוגע לו ברוחניות
                            הוא נבלע לעולם של גשמיות

                            כול החיים ראה תורה
                            ולהשם תמיד אמר תודה
                            אך פתאום מתוך חולשה
                            נפל לתהום שבלי קדושה

                            הוא רצה תורה זוהרת
                            אך העניים ראו אחרת
                            את הלימוד ראו שחור
                            ואת החיים שבחוץ ראו כאור

                            אחרי המון ביטול תורה ודברים בטלים
                            היתה הנפש צמאה לדברים הרגילים
                            פתאום ראה דברי קדושה
                            ואותם כול כך רצה

                            לתורה וללימוד התגעגעה נורא
                            ולישיבה חזר ביגיעה ולא במורא

                            "יהודי אף פעם לא מתייאש
                            תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                            (אני)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • MUSIC 2M מנותק
                              MUSIC 2M מנותק
                              MUSIC 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2642

                              ** מוקדש לכל עמ''י האהובים שקורעים תצמם לשוב הביתה ומקרבים את הגאולה, בזכותכם! **
                              ברגע של דממה,
                              דקה.
                              מן שמיים ואדמה,
                              מכה.
                              קולה של גאולה,
                              שלמה.
                              כולה ממהרת בהולה,
                              לשמה.
                              ומתוך הערפל יופיע,
                              מלאך.
                              בדמות אדם מושיע,
                              מזוכך.
                              מתוך ליבו של בן,
                              אהוב.
                              קול שופר מלובן,
                              צרוב.
                              ואני וכל עמי,
                              נדע.
                              וכולם יריעו עימי,
                              ודע.
                              שאת הגאולה הבאת,
                              אתה.
                              כי את עצמך הקרבת,
                              לעולה.
                              כשאלול דפק לך,
                              בדלת.
                              הדלקת את לבך,
                              בשלהבת.
                              וכל עם ישראל,
                              מודה.
                              בזכותך בא גואל,
                              פודה.
                              כשהכרית היתה ספוגה,
                              חייכת.
                              ובלב מלא תוגה,
                              סלחת.
                              אז תודה לך,
                              אח.
                              כי בעיני אתה,
                              מלאך.
                              וכשקשה, אהבתי איתך,
                              קח.

                              אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                              תשב.
                              אתה מסתיר לעצמך.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              16
                              • ESTER 0E מנותק
                                ESTER 0E מנותק
                                ESTER 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2643

                                (אם לא תביו את משמעות השיר, אתם יכולים לדפדף לספויילר)

                                תשובה מאהבה

                                ושוב זה קרה
                                ושוב זה ארע
                                ואותי זעזע
                                ומה לי
                                ומה לעשות

                                רק להתעורר
                                ויהפוך זדון
                                לזכות גדולה

                                השיר נכתב תוך כעדי קריאה ולימוד בשפר "בגן האמונה" של הרב הרוש שליט"א בעיניין תשובה מאהבה
                                משוחבר לפניכם:
                                כל מי שעושה תשובה מאהבה ידוע, על פי חז"ל שנהפך לו זדון למצווה!
                                איך?
                                ע"י הזעזוע שקבל מהעבירה או מהנפילה שקרתה לו, מתעורר בחרטה גדולה, מתוך אהבתו לה' וכך משתנה לטובה
                                זה הכח הגדול שיש לתשובה מאהבה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יאיא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                  #2644

                                  A עד שידליקו את האור
                                  עד שמישהו יצית פה גפרור
                                  וזו שעת דמדומים כבר שעות
                                  אולי אצייר ציור.
                                  לשווא לרוקן את היום
                                  למלא אותו בדמיונות
                                  ואם כך זה קרוב מאוד לסוף
                                  אז מה עוד אוכל מכאן לראות.

                                  פ אז תקן אותי אם אני טועה
                                  רמזים דקים זה מסבך כזה
                                  אני נודד בתקווה גם מתוך שינה.
                                  וכוון אותי כשאני תועה
                                  ולא יכול לסחוב את זה כל כך הרבה
                                  נודד ונמצא תצרף מחשבה.

                                  B כשמזכירים לי אני זוכר
                                  אבל בין לבין אני שוכח
                                  בטעות או בכוונה
                                  מתקרב חולם בורח.
                                  זז ונע על המקום
                                  הביתה הלוך חזור
                                  בסוף כל ד' אמות
                                  מנסה למצוא לסגור את החור.

                                  הזמן לא מפסיק לחלוף והאדם נודד וסוחב את הגלות עוד קצת ומאמין שהוא ממש קרוב לסיומה...
                                  בדרך הוא מתפלל שלא לטעות ולא לתעות... ותמיד הוא נודד בעולם אך במחשבות ליבו הוא ממש נמצא בלב העניינים,
                                  אז מבקש לצרף מחשבה למעשה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2645
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2646

                                      בס"ד
                                      'ואז את תראי'- קאבר

                                      במבט לשמיים משהו מאיר,
                                      קרני השמש שולחות נחמה-
                                      מין משהו לא רגיל.
                                      ושירים שכתבה, אף אחד לא יכיר
                                      שמרה רק לעצמה.

                                      שקיעה עצובה, מזייפת עוד שיר.
                                      לכל דבר בעולם הזה, יש מחיר...

                                      ואז את תראי, לא סוף העולם
                                      אפשר לחייך, האור עוד כאן.
                                      בסוף תגלי, שככה כולם,
                                      מנסים לתקן, מחכים שיבוא לו הזמן.

                                      שמש חמה, תבוא ממזרח
                                      ורוח קרה, תלטף אותך.
                                      מי שלקח, הוא גם זה ששולח
                                      את כל הטוב שרק מחכה לך.

                                      ואז את תראי, לא סוף העולם
                                      אפשר לחייך, האור עוד כאן.
                                      בסוף תגלי, שככה כולם
                                      מנסים לתקן, מחכים שיבוא לו הזמן.

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2647

                                        הרהורי נעילה

                                        פנה היום
                                        חמה תלויה בראש האילנות
                                        זמן שקיעה
                                        להשליך לים
                                        את כל העוונות
                                        החטאים ...
                                        הדימיונות
                                        מה שהלב שלך
                                        מחפש
                                        מחפש
                                        את הלב שלך
                                        מה שנתת היום
                                        מחר יהיה שלך
                                        קול דממה דקה לוחש לי
                                        בן יקיר לי ..
                                        עוד רגע הכל נגמר
                                        בראתי עולם רק בשבילך
                                        תן דעתך עכשיו
                                        לבנות את עולמך

                                        שנה טובה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2648

                                          שבת אחרונה בשנה:

                                          זהו, אין משחקים
                                          יום הדין מתקרב מאד
                                          מעכשיו אין פינוקים
                                          צריך בכללים לעמוד

                                          זהו, שבת אחרונה
                                          כל השנה עוד עשית בערך
                                          עכשיו התמונה שונה
                                          את יודעת שכאן כבר המלך

                                          כל השנה הרשית לעצמך
                                          עכשיו את כאילו אחרת
                                          ולפעמים המצב הזה קצת מסבך
                                          כאילו, על מי את עובדת?

                                          נכון, זה כאילו אני משחקת
                                          אבל באמת עכשיו זה האמת
                                          כי כל השנה עוד היו פיתויים
                                          אבל עכשיו אני מציגה ת'בפנים

                                          אני מבטיחה שזה לא שקר
                                          הלוואי וכל השנה הייתי כך
                                          זה שלפעמים קשה להתגבר
                                          לא אומר שאני חייבת לחיות בפח!!

                                          אז זהו, שבת אחרונה
                                          ואני מציגה לך תמונה
                                          נכון שהיא לא הייתה כל השנה
                                          אבל-העיקר זה הכוונה!!!

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול