דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יאיא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
    #2625

    שבילים של מחשבות

    A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
    ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
    יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
    ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

    עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
    עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
    אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
    תמיד בדרך להיות בדרך

    B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
    רק תנסה רק תבקש רק תזוז
    ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
    תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

    A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
    כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
    מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
    ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

    B והקדוש...

    י המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
    6
    • י יאיא

      שבילים של מחשבות

      A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
      ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
      יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
      ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

      עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
      עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
      אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
      תמיד בדרך להיות בדרך

      B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
      רק תנסה רק תבקש רק תזוז
      ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
      תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

      A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
      כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
      מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
      ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

      B והקדוש...

      י מנותק
      י מנותק
      יואלי ד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2626
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • כ.פ.כ כ.פ.

        פוסט זה נמחק!

        בינינו לא משנהב מנותק
        בינינו לא משנהב מנותק
        בינינו לא משנה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2627
        פוסט זה נמחק!
        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

          פוסט זה נמחק!

          י מנותק
          י מנותק
          יואלי ד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2628
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יאיא

            שבילים של מחשבות

            A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
            ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
            יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
            ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

            עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
            עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
            אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
            תמיד בדרך להיות בדרך

            B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
            רק תנסה רק תבקש רק תזוז
            ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
            תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

            A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
            כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
            מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
            ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

            B והקדוש...

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
            #2629

            עשיתי את מלאכתי נאמנה
            הרגשתי שהיא מרוצה
            היא הייתה ניראת לי רגוע
            שאף אחד לא דוחה אותה
            שכולם רוצים להתקרב עליה
            הייתה בסביבה שמתנהגים כמוה
            לא שהיא מתקרבת
            נשארת רק היא והמתנדבת.

            היא הייתה גדולה
            ומאוד קשה
            אבל זה היה שווה
            לראות אותה שמחה
            זה כמו "מים קרים לנפש עייפה"
            משמונה עד חמש
            לראות רק אותה
            ולא לזוז ממנה.

            וזהו זה ניגמר
            אחרי שבוע
            שהייתי מותשת
            חזרתי מסופקת.

            פתאום מתקשרים
            שבי על הכיסא מצווים
            מה קרה?
            נשאלת השאלה
            הילדה שלך לצערינו נפטרה.

            הלכתי לנחם
            עם המשפחה להתאבל
            לא חשבתי
            שאני הקטנה
            יהיה עם נשמה
            כזאת גבוהה
            שבוע לפני שהיא מחזירה
            את נשמתה לבורא.

            ישר שנודעתי
            בדקתי מה אמרתי לה
            מה דיברתי עליה
            ואיך איתה התנהגתי
            ואז חשבתי לעצמי
            אנחנו לא יודעים
            מה יקרא בעוד כמה ימים
            עם פגענו בחבר
            או לא החזרנו את החובות
            אין דרך לתקן.

            הם עולים לעולם האמת
            ואנחנו נשארים פה
            לאכול את הכאב
            ולחפש איך לתקן
            אז שימו לב מה יוצא
            מהפה שלכם
            כי כל מילה או חוב
            בסוף צריך לשלם.

            סיפור קשה
            האמת לא יודעת עם זה שיר או משהו כזה
            פשוט סיפור אמיתי
            חשבתי על זה שאין לנו באמת איך לתקן
            ןעם הייתי פוגעת בה
            מה היה קורה
            שבעזרת השם לא תצרכו לדעת מה זה לאבד מישהו קרוב
            ומכווה שזה בסדר צוות פיקוח

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • א ארי גולד

              חברה השיר הזה מוקדש לכם!!!! תקראו אותו

              לשתות פונץ בננה
              להתפנן על החוף
              בלי לשאול מה ולמה
              סתם להתגשמעק בנוף
              סתם כך בצל האילן
              בלי להרגיש פילוסוף,

              ופתאום חוטף בוםםם
              שובל מחשבותיי מסתבך
              מה אני עושה ביקום
              חושב ולעיתי מתדכדך,

              סתם משורר מבולבל
              מחבל מחופש

              סתם עוד יצור מזולזל
              קצת לא מאופס,

              ופתאום אני מוצא אותה
              את המרגלית שמסתתרת
              וכן אני כבר שומע אותה
              את נגינתי שמתגלגלת,

              גיבור כארי
              חזן כרוזנבלט
              רץ כצבי
              או לפחות מנסה

              אני ארי גולד
              לא סתם אחד
              אני בן של מלך
              אני המיוחד

              נשמתי מתנדנדת
              בניסיון להוציא את המירב
              כאיילה מזמרת
              ככוכבים הנופלים בקרב,

              זה אולי קצת שטותי
              ההרגשה שאופפת אותי
              אני מרגיש מעל כולם
              כרבקה כלתו של אברהם
              אני חש כקיסר מזהיר
              כטיטוס המצביא האדיר,

              ובעוד ריחות ההדרים
              סביבי נשזרים
              אני חושב שזה כדאי
              להרגיש יותר מידי
              כי זה מחייב אותך
              להתנהג למעלה ממך...

              arigold©
              מוקדש לכל הכותבים והכותבות כאן במקצב שלמדתי מהם כ"כ המון, @פונץ-בננה @שמעק @אילן-פ @בוםםם @shoval @משורר-מבולבל @המחבל-המחופש @margalit @נגינתי @ארי-רוזנבלט @מתנדנדת @מרב @אילה-הזמרת @כוכבים-נופלים @טותיייי @רבקה @טיטו @הדרי ויש גם כאלה שלמדתי מהם המון אבל לא הצלחתי להכניס את שמם לשיר @אריה-93 @אייצ-ית @מא1 @הללויה @מנאששש @מוכשרת-על תודה לכם חברי מקצב על השיפור הזה שגרמתם לי!!!

              כן כל המודגשים אם לא שמתם לב זה שמות של כותבים מהפורום המטורף הזה.... סורי על התיוג אבל הקדשתי שיר בשבילכם אני חייב שתראו אותו לא סתם עבדתי...

              אביגיל אליאסובא מנותק
              אביגיל אליאסובא מנותק
              אביגיל אליאסוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2630
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אביגיל אליאסובא מנותק
                אביגיל אליאסובא מנותק
                אביגיל אליאסוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2631
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הראל 1ה מנותק
                  הראל 1ה מנותק
                  הראל 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2632

                  הי
                  מה קורה
                  אני מרגיש
                  פחד
                  לחץ
                  חסר אונים
                  מה יהיה
                  מה יקרה
                  האם אנצל
                  לבי הומה
                  מחכה רק שיעבור
                  אבל אני יודע
                  זה מתנה
                  הזמן של התשובה
                  של סליחה כפרה
                  ניתן מאהבה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2633

                    הרגש מבלבל
                    הפחד מופיע
                    העולם מתסכל
                    הגעגוע מגיע

                    הלחץ גובר
                    הלב פועם
                    המוח דוהר
                    הבכי חוסם

                    האנשים נעלמים
                    כשצריכים לדבר
                    החברים בורחים
                    כשרוצים לספר

                    המשפחה מתפרקת
                    הסביבה לא תומכת
                    הכתיבה מנחמת
                    והמנגינה כואבת...

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😯
                    13
                    • ויוושו מנותק
                      ויוושו מנותק
                      ויווש
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2634

                      חשבתי שזה נגמר
                      חשבתי שזה עבר
                      אבל זה שוב חזר
                      רודף כמו חתול אחרי עכבר

                      חשבתי שהטיפולים הסתיימו
                      חשבתי שבהם לא אזכר שוב
                      אך אלוקים מתכנן התוכניות
                      הכין לי את הבאות

                      השנה
                      בראש השנה
                      כשהגיע לתפילות
                      בשעות הגורליות
                      אכוון יותר
                      שזה ייגמר
                      אצעק מקירות ליבי
                      'אבאאאא שמע את קולי'

                      'מי יחיה ומי ימות'
                      קיבל אצלי הרבה יותר משמעות
                      לא סתם אמרה
                      לא סתם אגדה ישנה
                      אלא שביום זה (באמת!) נגזר מה יהיה השנה

                      תתפללו על הקרובים שלכם ועל עצמיכם שתמיד תיהיו בריאים ומאושרים ולעולם לא תלמדו מושגי רפואה חדשים

                      "ללב שלנו אין הנחות😞
                      אין מבצעים❌
                      ואם שברת💔שילמת!"💰

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • אבא תודהaא מנותק
                        אבא תודהaא מנותק
                        אבא תודהa
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2635

                        הכתיבה

                        הרגע הזה שכואב לי
                        הזמן הזה שצף בי
                        כאב
                        געגעוע
                        אי הבנה
                        אי הגשמה
                        היא באה ומרפאה בי
                        היא נותנת לי מקום
                        במה
                        לתחושות
                        לרגשות
                        לאהבות

                        מזל שיש לי אותך
                        כמה שיש לי אותך
                        בכל זמן
                        בכל עט

                        רציתי לומר לך תודה.
                        תודה שאת נותנת לי מקום
                        בעולמך הגדול עם מלא תום
                        רגש, שמחה, אהבה וחום.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אליה ב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2636

                          לפעמים בתוך שגרה,
                          קצת שוכח להביט,
                          להציב מולי מראה,
                          להסתכל על התכלית,
                          ואם בסוף שנה קצת מאבד את המסלול,
                          יש חודש בו אוכל לשוב,
                          אלול.

                          וגם כשזה נדמה,
                          שכמעט הכל אבוד,
                          והטהור והטמא,
                          מסתחררים פה בריקוד,
                          והטובות והרעות במעשים הכל בלול,
                          יש חודש בו נוכל לשוב,
                          אלול.

                          ולאט לאט אני,
                          קרב אל המשפט,
                          ולאט משפיל פנים,
                          ומרים את המבט,
                          ועל כס הדיינות יושב אבי, הכל מחול,
                          בזה החודש הוא יוצא אלי,
                          אלול.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2637

                            אחרית
                            כמה משמח הוא
                            הסוף
                            בקיומו
                            מוחה את הספק
                            משיל אי וודאות
                            מעליו
                            לפחד
                            יש עכשיו גבולות
                            . . . . . . . . . . . . .
                            כמה משמח הוא
                            הסוף?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • בינינו לא משנהב מנותק
                              בינינו לא משנהב מנותק
                              בינינו לא משנה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2638

                              2 עולמות
                              לא יודעת מה יקרה
                              מקווה שיהיה טוב
                              רק רע הקשר הזה בונה
                              אבל לא רוצה לחשוב לעזוב

                              נסחפת אחרי זה בלי מרגוע
                              נדבקת לזה לא ברור למה
                              רק לא לחשוב לאן מוביל האופנוע
                              ורק לא להכנס לתוככי הנשמה

                              כי אם אכנס היצר יזכיר
                              שהקשר הוא רק פוגע
                              ובעזרת דוגמאות הוא גם יבהיר
                              שלא למקום טוב הוא נוסע

                              אז רק מתפללת
                              ה' הטוב רק אתה יודע
                              מה אני עוברת
                              ואת צעקותי רק אתה שומע
                              כשבין 2 עולמות אני דוהרת

                              אז ה' תן לי עצה מלפניך
                              כי עוד מעט ימים נוראים
                              וכבר לא יכולה בלעדיך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • שלום לכםש מנותק
                                שלום לכםש מנותק
                                שלום לכם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2639

                                הבטחת,
                                וזה לא התקיים,
                                אמרת שזה יגמר,
                                וזה רק יתגבר,

                                אמרת שאבריא,
                                ונעשתי חולה,
                                אמרת שאתחזק
                                ואני יותר חלשה,

                                קיוויתי שזה יעבור,
                                וחטפתי בפרצוף,

                                ועכשיו?
                                עזבת אותי,
                                בלי שום עדכון,
                                שיקרת והתחמקת,
                                וזהו נעלמת,

                                שברת לי את הלב,
                                כמו שאף אחד לא הצליח,
                                בזמן רגיש,
                                השארת אותי לבד ברוח,

                                אז עכשיו אני כבר יודעת,
                                שאין כבר תקווה,
                                והנר שהיה דלוק- כבה,

                                שום דבר כבר לא השתנה
                                רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                                תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                                ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                                רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • נוודנ מנותק
                                  נוודנ מנותק
                                  נווד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2640
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שלום לכםש שלום לכם

                                    הבטחת,
                                    וזה לא התקיים,
                                    אמרת שזה יגמר,
                                    וזה רק יתגבר,

                                    אמרת שאבריא,
                                    ונעשתי חולה,
                                    אמרת שאתחזק
                                    ואני יותר חלשה,

                                    קיוויתי שזה יעבור,
                                    וחטפתי בפרצוף,

                                    ועכשיו?
                                    עזבת אותי,
                                    בלי שום עדכון,
                                    שיקרת והתחמקת,
                                    וזהו נעלמת,

                                    שברת לי את הלב,
                                    כמו שאף אחד לא הצליח,
                                    בזמן רגיש,
                                    השארת אותי לבד ברוח,

                                    אז עכשיו אני כבר יודעת,
                                    שאין כבר תקווה,
                                    והנר שהיה דלוק- כבה,

                                    שום דבר כבר לא השתנה
                                    רק ילך ויחמיר עד שיגמר...

                                    תודה לך על הזמנים שאיתי היית,
                                    ובי לך כי בסוף- היית נוראית.

                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2641

                                    מנפילה לעליה

                                    יש בחור בישיבה
                                    שמרגיש בנפילה
                                    זה פוגע לו ברוחניות
                                    הוא נבלע לעולם של גשמיות

                                    כול החיים ראה תורה
                                    ולהשם תמיד אמר תודה
                                    אך פתאום מתוך חולשה
                                    נפל לתהום שבלי קדושה

                                    הוא רצה תורה זוהרת
                                    אך העניים ראו אחרת
                                    את הלימוד ראו שחור
                                    ואת החיים שבחוץ ראו כאור

                                    אחרי המון ביטול תורה ודברים בטלים
                                    היתה הנפש צמאה לדברים הרגילים
                                    פתאום ראה דברי קדושה
                                    ואותם כול כך רצה

                                    לתורה וללימוד התגעגעה נורא
                                    ולישיבה חזר ביגיעה ולא במורא

                                    "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                    תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                    (אני)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • MUSIC 2M מנותק
                                      MUSIC 2M מנותק
                                      MUSIC 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2642

                                      ** מוקדש לכל עמ''י האהובים שקורעים תצמם לשוב הביתה ומקרבים את הגאולה, בזכותכם! **
                                      ברגע של דממה,
                                      דקה.
                                      מן שמיים ואדמה,
                                      מכה.
                                      קולה של גאולה,
                                      שלמה.
                                      כולה ממהרת בהולה,
                                      לשמה.
                                      ומתוך הערפל יופיע,
                                      מלאך.
                                      בדמות אדם מושיע,
                                      מזוכך.
                                      מתוך ליבו של בן,
                                      אהוב.
                                      קול שופר מלובן,
                                      צרוב.
                                      ואני וכל עמי,
                                      נדע.
                                      וכולם יריעו עימי,
                                      ודע.
                                      שאת הגאולה הבאת,
                                      אתה.
                                      כי את עצמך הקרבת,
                                      לעולה.
                                      כשאלול דפק לך,
                                      בדלת.
                                      הדלקת את לבך,
                                      בשלהבת.
                                      וכל עם ישראל,
                                      מודה.
                                      בזכותך בא גואל,
                                      פודה.
                                      כשהכרית היתה ספוגה,
                                      חייכת.
                                      ובלב מלא תוגה,
                                      סלחת.
                                      אז תודה לך,
                                      אח.
                                      כי בעיני אתה,
                                      מלאך.
                                      וכשקשה, אהבתי איתך,
                                      קח.

                                      אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                      תשב.
                                      אתה מסתיר לעצמך.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      16
                                      • ESTER 0E מנותק
                                        ESTER 0E מנותק
                                        ESTER 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2643

                                        (אם לא תביו את משמעות השיר, אתם יכולים לדפדף לספויילר)

                                        תשובה מאהבה

                                        ושוב זה קרה
                                        ושוב זה ארע
                                        ואותי זעזע
                                        ומה לי
                                        ומה לעשות

                                        רק להתעורר
                                        ויהפוך זדון
                                        לזכות גדולה

                                        השיר נכתב תוך כעדי קריאה ולימוד בשפר "בגן האמונה" של הרב הרוש שליט"א בעיניין תשובה מאהבה
                                        משוחבר לפניכם:
                                        כל מי שעושה תשובה מאהבה ידוע, על פי חז"ל שנהפך לו זדון למצווה!
                                        איך?
                                        ע"י הזעזוע שקבל מהעבירה או מהנפילה שקרתה לו, מתעורר בחרטה גדולה, מתוך אהבתו לה' וכך משתנה לטובה
                                        זה הכח הגדול שיש לתשובה מאהבה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יאיא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                          #2644

                                          A עד שידליקו את האור
                                          עד שמישהו יצית פה גפרור
                                          וזו שעת דמדומים כבר שעות
                                          אולי אצייר ציור.
                                          לשווא לרוקן את היום
                                          למלא אותו בדמיונות
                                          ואם כך זה קרוב מאוד לסוף
                                          אז מה עוד אוכל מכאן לראות.

                                          פ אז תקן אותי אם אני טועה
                                          רמזים דקים זה מסבך כזה
                                          אני נודד בתקווה גם מתוך שינה.
                                          וכוון אותי כשאני תועה
                                          ולא יכול לסחוב את זה כל כך הרבה
                                          נודד ונמצא תצרף מחשבה.

                                          B כשמזכירים לי אני זוכר
                                          אבל בין לבין אני שוכח
                                          בטעות או בכוונה
                                          מתקרב חולם בורח.
                                          זז ונע על המקום
                                          הביתה הלוך חזור
                                          בסוף כל ד' אמות
                                          מנסה למצוא לסגור את החור.

                                          הזמן לא מפסיק לחלוף והאדם נודד וסוחב את הגלות עוד קצת ומאמין שהוא ממש קרוב לסיומה...
                                          בדרך הוא מתפלל שלא לטעות ולא לתעות... ותמיד הוא נודד בעולם אך במחשבות ליבו הוא ממש נמצא בלב העניינים,
                                          אז מבקש לצרף מחשבה למעשה...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול